Overtræk til ståbord Ø80 cm 4 stk. hvid stretch

Overtræk til ståbord Ø80 cm 4 stk. hvid stretch

516 kr.

Dette bordovertræk vil forvandle ethvert simpelt barbord til et festbord. Det er ideelt til receptioner og fejringer af enhver art. Det er perfekt, uanset om du vil give din privatfest et luksuriøst look, eller om du skal forberede en imponerende reception. Det er meget alsidigt og kan bruges til alt fra en lille fødselsdagsfest til et større arrangement. Bordovertrækket er lavet af strækbart stof og kan ganske enkelt trækkes ned over bordet og bordbenene. Stoffet er 10 % spandex, hvilket giver bedre pasform og sørger for, at overtrækket sidder ordentligt fast. Bordovertrækket, som er nemt at vedligeholde, er egnet til borde med en højde på op til 120 cm og kan vaskes ved 40 °C. Pakken indeholder 4 bordovertræk. - Farve: Hvid - Egnet til alle almindelige borde - Kan vaskes ved 40 °C - Kan bruges flere gange - Pakken indeholder 4 bordovertræk - Stof: Polyester: 90%, Elastane: 10%

tir.·Boligcenter.dk

Overtræk til ståbord Ø80 cm 4 stk. sort stretch

Overtræk til ståbord Ø80 cm 4 stk. sort stretch

592 kr.

Dette bordovertræk vil forvandle ethvert simpelt barbord til et festbord. Det er ideelt til receptioner og fejringer af enhver art. Det er perfekt, uanset om du vil give din privatfest et luksuriøst look, eller om du skal forberede en imponerende reception. Det er meget alsidigt og kan bruges til alt fra en lille fødselsdagsfest til et større arrangement. Bordovertrækket er lavet af strækbart stof og kan ganske enkelt trækkes ned over bordet og bordbenene. Stoffet er 10 % spandex, hvilket giver bedre pasform og sørger for, at overtrækket sidder ordentligt fast. Bordovertrækket, som er nemt at vedligeholde, er egnet til borde med en højde på op til 120 cm og kan vaskes ved 40 °C. Pakken indeholder 4 bordovertræk. - Farve: Sort - Egnet til alle almindelige borde - Kan vaskes ved 40 °C - Kan bruges flere gange - Pakken indeholder 4 bordovertræk - Stof: Polyester: 90%, Elastane: 10%

tir.·Boligcenter.dk

Stående borddække Ø80 sort i strækmateriale 2 stk

Stående borddække Ø80 sort i strækmateriale 2 stk

284 kr.

Dette stående borddække vil gøre enhver simpel bar til et festligt bord. Det er ideelt til receptioner og festlige lejligheder af enhver slags. Det er perfekt omend du ønsker at give din personlige fest et luksuriøst look eller forberede dig til en imponerende reception. Det er alsidigt i brug, fra en lille fødselsdagsfest til ethvert større event. Det stående borddække, syet i elastisk materiale, kan let blot trækkes ned over fødderne på det stående bord. Det det indeholder 10% spandex, vil det altid passe fint og stramt. Borddækket kan anvendes til borde op til 120 cm i højden og kan vaskes optil 40 °C. Levering inkluderer 2 stk borddækker. - Farve: Sort - Passer til alle almindelige borde - Kan vaskes ves 40 °C - Kan anvendes flere gange - Levering inkluderer 2 stk borddækker - Stof: Polyester: 90%, Elastane: 10%

tir.·Boligcenter.dk

Stående borddække Ø80 hvid i strækmateriale 2 stk

Stående borddække Ø80 hvid i strækmateriale 2 stk

246 kr.

Dette stående borddække vil få enhver simpel bar til at ligne et festbord. Det er ideelt til receptioner og festligheder af enhver type. Det er perfekt uanset om du ønsker at give din personlige fest et luksuriøst look, eller forberede en imponerende reception. Det er alsidigt i brug, små fødselsdagsfester til større events. Dette stående borddække, som er syet i elastisk stof, kan blot trækkes ned over fødderne på det stående bord. Da det indholder 10% spandex, passer det altid fint og sikre et stramt greb. Borddækket passer til borde op til 120 cm i højden, og kan vaskes ved 40 °C. Levering inkluderer 2 stk borddækker. - Farve: Hvid - Passer til alle almindelige borde - Kan vaskes ved 40 °C - Kan anvendes flere gange - Levering inkluderer 2 stk borddækker - Stof: Polyester: 90%, Elastane: 10%

18. apr.·Boligcenter.dk

Dynamisk multibrugerhus på Islands Brygge

Dynamisk multibrugerhus på Islands Brygge

Fra kr. 44267

IB43 er et dynamisk og funktionelt flerbrugerhus på Islands Brygge med alle de moderne faciliteter, som mange lejere efterspørger i dag. Her findes bemandet reception med mulighed for hjælp til telefonpasning, booking af mødelokaler samt postservice. Frokosten kan nydes i den indbydende fælles kantine, som også kan benyttes til store arrangementer. De lækre fælles mødelokaler, med plads op til 30 personer, er udstyret med moderne AV-udstyr og WiFi, og kan bookes gratis af husets lejere. Der er desuden pæne omklædnings- og badefaciliteter i kælderen samt parkeringsanlæg og cykel parkering i gården. I gården findes borde og bænke, hvor man kan nyde frokosten i rolige omgivelser. Derudover er der elevator til alle etager. Ejendommen huser lejere som Amager Lokalavis, Sparekassen Sjælland og Visit Denmark. LEJEMÅLENE • Lyse og fleksible lejemål fra 332-1.327 m² • En god kombination af storrum og cellekontorer samt mødelokaler • Ventilation, køl og markiser • Fælles kantine og loungeområde, reception, mødelokaler samt bad og omklædningsfaciliteter i kælderen • Panoramaudsigt fra flere af lejemålene • Lejemålene indrettes i samarbejde med udlejer • Der er mulighed for leje af p-pladser Lejemålets energimærke er angivet til: C

København S·30. mar.·Lokalebasen.dk

16 kvm. + 22 kvm. på Cikorievej 28, 5220 Odense SØ

16 kvm. + 22 kvm. på Cikorievej 28, 5220 Odense SØ

Fra kr.

Samlet udlejningsareal til disposition: 38 m2. Her til tillægges: - Meget funktionelt fælles konferencerum på 20 m2 med bord og 8 læderstole. Lokalet er indrettet med 80" farveskærm, lærred, projektor, whiteboard samt overheadprojektor. - Fælleskøkken med 6 spisepladser, køleskab, mikrobølgeovn, kaffemaskine og nødvendigt porcelæn og bestik. Lejemålet har fællestoilet og en mindre lounge. Mulighed for benyttelse af vor reception til modtagelse af forsendelser og pakker m.m.. Hele ejendommen er forsynet med alarm og videoovervågning. Lokalerne er beliggende på 1. sal. Gode og gratis parkeringsforhold. Husleje hhv. 1.715 kr/md. samt 2.843 kr./md. momsfrit. Aconto el/vand/fjernvarme anslået til 3.000 kr./år/lejemål. Depositum: 3 x husleje kr. Forudbetalt husleje: 2 x husleje Lejemålets energimærke er angivet til: D

Odense SØ·21. jun. 2024·Lokalebasen.dk

Serviceret kontorhotel med pladser fra 7990!

Serviceret kontorhotel med pladser fra 7990!

Fra kr.

Dette kontorhotel er beliggende på en eksklusiv adresse med udsigt til Øresund eller kig til Strandvejen. Kontorhotellet er indrettet i en hyggelig gammel bygning der er restaureret til nutidens standard og huser 20 kontorer på ml. 1-4 pladser som er veludstyrede med blandt andet hæve/sænke borde, telefonpasning, rengøring mm. inkluderet. Kontorerne er lyse og behagelige og har udsigt udover Øresund eller kig til Strandvejen. Ønsker I at bruge egen indretning kan dette naturligvis lade sig gøre, ellers vil kontorerne ved overtagelsen være møbleret i tidløst design. Der aflastes og holdes åbent på dine vegne, så du får friheden til at arbejde når og hvor det passer dig. En fleksibel ordning hvor du nemt og hurtigt kan udvide eller indskrænke efter behov. Desuden får I bemandet reception, modtagelse af jeres kunder, posthåndtering og telefonomstilling alle hverdage fra kl. 8 – 17. Samt adgang til sekretærhjælp, leje af mødelokaler mv. Der er gode parkeringsforhold på en stor P-plads umiddelbart bag bygningen. Kontorhotellet ligger godt placeret midt på 'Strøget' i Hellerup. I området er der masser af indkøbsmuligheder, caféer/restauranter. Der er ligeledes gode forbindelser med offentlig transport.

Hellerup·21. jun. 2024·Lokalebasen.dk

Mødelokale

Mødelokale

Fra kr.

Dette kontorhotel er beliggende på en eksklusiv adresse med udsigt til Øresund eller kig til Strandvejen. Kontorhotellet er indrettet i en hyggelig gammel bygning der er restaureret til nutidens standard og huser 20 kontorer på ml. 1-4 pladser som er veludstyrede med blandt andet hæve/sænke borde, telefonpasning, rengøring mm. inkluderet. Kontorerne er lyse og behagelige og har udsigt udover Øresund eller kig til Strandvejen. Ønsker I at bruge egen indretning kan dette naturligvis lade sig gøre, ellers vil kontorerne ved overtagelsen være møbleret i tidløst design. Der aflastes og holdes åbent på dine vegne, så du får friheden til at arbejde når og hvor det passer dig. En fleksibel ordning hvor du nemt og hurtigt kan udvide eller indskrænke efter behov. Desuden får I bemandet reception, modtagelse af jeres kunder, posthåndtering og telefonomstilling alle hverdage fra kl. 8 – 17. Samt adgang til sekretærhjælp, leje af mødelokaler mv. Der er gode parkeringsforhold på en stor P-plads umiddelbart bag bygningen. Kontorhotellet ligger godt placeret midt på 'Strøget' i Hellerup. I området er der masser af indkøbsmuligheder, caféer/restauranter. Der er ligeledes gode forbindelser med offentlig transport.

Hellerup·21. jun. 2024·Lokalebasen.dk

UNIKT DELE KLINIKLOKALE TIL LEJE I KØBENHAVN K.

UNIKT DELE KLINIKLOKALE TIL LEJE I KØBENHAVN K.

Sælges

Vi søger en selvstændig behandler/terapeut/rådgiver som har lyst til at dele et meget flot, og 25 m2 stort, behandlerrum, med fransk altan. Lokalet er placeret i en høj stue, ved ensrettet rolig vej, på adressen Wellness Center - Holbergsgade 24, 1057 København K. Det ligger tæt ved Nyhavn og parkeringshus, Metro og bus. Lokalet er meget smukt indrettet og der står en fin sammenklappelig briks, længestole, borde m.m. Lokalet er også velegnet til terapi. Det er mulighed for leje 1-3 dag om ugen. Lokalet kan også lejes om weekenden. Pris: 1 dag per uge1.600,- (4 hverdage pr. måned) 2 dag per uge 3000,- (8 hverdage pr. måned) 3 dag per uge 4000,- (12 hverdage pr. måned) + moms pr. måned og inkl. i prisen er forbrugsudgifter, rengøring m.m. Som lejer på stedet er frit brug af fælles arealer og faciliteter: reception/venterum, toiletter og køkken samt alle faciliteter der er i centeret, så som opvaskemaskine, vaskemaskine, tørretumbler m.m. Kunne du være interesseret, kontakt os for at lave en aftale om at se lokalet eller høre nærmere Kontakt aromaterapeut Zivile, på tlf. ▶51885881 ◀eller på email ▶zmimassage@gmail.com◀

Frederiksberg C·7. feb.·Lokaleportalen.dk

Centralt beliggende 305 m2 kontorer og lager med grøn park udlejes i Jyllinge

Centralt beliggende 305 m2 kontorer og lager med grøn park udlejes i Jyllinge

Fra kr. 20283

Centralt beliggende lejemål med udsigt til egen grøn park mod syd ved hovedvej A6 mellem Roskilde og Frederikssund. Lokalerne er indflytningsklar og i god stand og rummer 305 m2 kontorer/lejlighed/klinik/lager i Jyllinges grønne erhvervsområde Møllehaven. Der er rolige omgivelser med præsentabelt indgangsparti, 2 stk. 29 m2 kontorer/lager, 29 m2 køkken alrum, et mindre ekstra køkken, 2 store kontorer ca. 43 og 32 m2, et mindre 10 km2 kontor - alle med flot udsigt mod syd ud i egen grøn park med store træer. Dertil er der 4 toilet rum med håndvask, garderobe, depot rum, entre samt 20 m2 anvendelig fordelingsgang og reception. Der er akustiklofter overalt samt eget alarmsystem med mobilapp og vagtordning. Dertil er der også egen indgang direkte fra fælles parkeringsplads, hvor der typisk vil være plads til 3 - 4 biler. Der er grønne udearealer med mulighed for egne borde og bænke. Inventar kan evt. indgå. Lejemålet er ideelt til mange formål, klinik, behandler, revisor, advokat og administration, mindre lager mm. Overtagelse er muligt med kort varsel. Lejen er + moms, fællesudgifter og forbrug. Afstande: Busstop (linje 358) 30 meter, Hovedvej A6 100 meter, Roskilde 12 minutter, Motorvej 16 minutter og Rådhuspladsen 36 minutter.

Jyllinge·2. feb.·Lokalebasen.dk

Flot herskabeligt kontorlejemål udlejes i Kolding Centrum!

Flot herskabeligt kontorlejemål udlejes i Kolding Centrum!

23.000 kr.

Kontoret har en meget central placering i Kolding bymidte, i området omkring Kolding bibliotek og slotssøen. Lejemålet ligger ca. 2 minutters gang fra rutebilstationen og togstation, samt ca. 5 minutter til motorvejen i bil. Det er således let adgang for kunder og personale både med bil og offentligt transport. Lejemålet er et herskabeligt og meget charmerende lejemål, bestående af lokaler i 2 plan, med stor parkeringsplads, i et liberalt erhvervsområde med flere klinikker og kontorlokaler. Der er adgang til lejemålet via indgangen på siden af ejendommen. Her ledes man ind i ejendommens hall, med en flot trappeopgang der leder til lejemålet på 1. og 2. salen. Hallen er med flotte udskæringer i loft og paneler, som giver et flot lysindfald. 1. salen er indrettet med et åbent kontormiljø i midten, 2 gode kontorer samt toilet og tekøkken. Det åbne kontor er med charmende karnap og flot sildebensparket, hvor den herskabelige stemning kommer til sit fulde. Kontoerne i siden er med flotte gulvtæpper der giver en god akustik i rummet og en god balance til de lyse vægge og lysindfaldet fra de mange vinduer. 2. salen er med synlige spær og sidekonstruktioner og har vinduer fra 3 sider. Etagen har tidligere været anvendt som showroom og mødelokale, men vil også kunne anvendes som kontor eller konferencerum. Der er stort toilet med bademulighed, tekøkken og et separat kontorlokale/depotrum. I kælderen har man mulighed for at leje et stort møde/konference/selskabslokale til en fordelagtig pris når man er bruger af huset. Det kan anvendes til større møder, oplæg, præsentationer, konferencer, receptioner eller fester. Der er både av udstyr, service, border og stole. Det vil være muligt at leje 1. og 2. sal separat efter nærmere aftale. Alt i alt nogle flotte lokaler for den rette lejer, der gerne vil udstråle klasse og god kvalitet.

Frederiksberg C·28. apr.·Lokaleportalen.dk

Alt er inkluderet i dette førsteklasses kontorfællesskab med lukkede kontorer. hvor omgivelserne er af højeste kvalitet.

Alt er inkluderet i dette førsteklasses kontorfællesskab med lukkede kontorer. hvor omgivelserne er af højeste kvalitet.

Fra kr. 37800

Alt er inklusiv med full service og forbrug inkluderet i lejen. 186-978 m² aflukkede kontorer fra kun kr. 50.000,00 pr måned. Hauser Plads er en oase i Indre By, her findes ikke støj og hast, hvor vi nu kan præsentere HAUS. **Lejemålene** Dit ønskede lejemål kan som en del af prisen, lejes indrettet med borde, stole og lamper i høj kvalitet, så du blot skal finde dig til rette og fokusere på dit foretagende. Aflukkede kontorenheder til leje: **186 m²** storrumskontor fra kr. 50.000,00 pr måned **489 m²** halv etage fra kr. 161.500,00 pr måned **978 m²** hel etage fra kr. 323.000,00 pr måned Ønskes **mindre** aflukkede kontorer, er følgende enheder også tilgængelige: 1 persons kontor fra kr. 10.200 eks. moms pr måned 2 personers kontor fra kr. 10.000 eks. moms pr måned 4 personers kontor fra kr. 15.000 eks. moms pr måned 8 personers kontor fra kr. 32.000 eks. moms pr måned Lejen er **inkluderet ** drift, el, vand og varme. Hos HAUS er følgende også **inkluderet ** i lejen: · Reception i lobbyen · Møbleret kontor, hvis ønskes · 24/7 adgang · Trådløst internet - Op til 1GB · Rengøring & vinduespudsning · Fælleskøkken på hver etage · Kaffe, the, vand & danskvand · Badeforhold & omklædningsfaciliteter **Yderligere ydelser tilbydes** : · Parkeringskælder · Mødelokaler · Sekretærbistand · Desk catering · Frokostordning · IT-service · Print & kopiering · Vaskeritjeneste · Massage · Yoga & meditation · Eventkoordinator · Blomsterservice · Kontorcykler **Ejendommen** HAUS er en nyistandsat kontorejendom, der fra første ankomst vil imponere med særpræget indretning, der er udviklet med stor omtanke for velvære og eksklusivitet, ikke mindst også for ejendommens oprindelige klassiske stil. Fra lobbyen bydes medarbejdere og gæster velkommen i HAUS bemandede reception. HAUS Lounge er i forlængelse af lobbyen, indrettet med behagelige siddeområder og caféborde således kaffemøder og mindre formelle møder let kan afholdes. Det er tilmed muligt at bestille vin, kaffe, cocktails og andre drikke i lobbyens vinbar. Forbi vinbaren er stueetagens store mødelokaler til større møder og præsentationer, der ligesom mødelokaler på de øvrige etager kan afholdes på skærm med digitalt mødeudstyr. Efter mødelokalerne er HAUS restaurant, hvor det er muligt at tilmelde sig frokostordning og byde sine gæster på en velsmagende frokost. God kaffe, te og trådløst internet er en del af lejen, ligesom rengøring og vedligeholdelse er sørget for. Mødelokalerne er smagfuldt indrettet med komfortable møbler, hvor flere mødelokaler også er indrettet med gode castingfunktioner på store skærme. HAUS kontorfællesskab og de aflukkede kontorer tilgås sikkert med nøglechip via ejendommens 3 elevatorer eller de to trappeopgange. **Området** Hauser Plads er en stille fredfyldt grøn oase, hvorfra der er få minutters gang til Kongens Haves frodige omgivelser og til Nørreports transportmuligheder. HAUS alsidige placering tilbyder en dynamisk hverdag for medarbejdere, kunder og gæster, der kan nyde roen ved Hauser Plads og Indre Bys mange kvaliteter, som populære cafeer, specialbutikker, gode spisesteder & flere af byens bedste restauranter, som f.eks. naboen Restaurant Schønnemann. **Depositum** ​ Svarende til 6 måneders leje. **Opsigelse** 6 måneder. **Binding** 12 måneder. Lejemålets energimærke er angivet til: D

København K·søn.·Lokalebasen.dk

Fuldt serviceret kontorlokale i Lyngby

Fuldt serviceret kontorlokale i Lyngby

Fra kr.

Eftertraget adresse på Lyngby Hovedgade, nord for Københavns centrum. Vi har til huse i en gammel historisk fabriksbygning ”Pritzels Fabrik” og tilbyder her et charmerende arbejdssted lige ud til Lyngby å og den gamle mølle fra det oprindelige Lyngby centrum, og stadig tæt på Lyngbys mange restauranter, butikker og caféer. Vores netværk inkluderer mange af Danmarks mest succesfulde iværksættere, start-ups og etablerede virksomheder og vi er rigtig stolte af, at levere den struktur og de services som hjælper med at øge vores kunders forretning. Samtidig hjælper vi vores kunder imellem at skabe et professionelt netværk af mangfoldige samarbejdspartnere. Vi har et brutto areal på over 500kvm og tilbyder stilfuld indrettede privatkontorer, coworking spaces og kontorfællesskaber i alle størrelser. Du vælger selv længden på din lejekontrakt og vi tilbyder fuld fleksibilitet. Vores kontorer er servicerede og vi regner i arbejdspladser, ikke kvm. Faciliteter inkluderet ved kontorleje: • Kontordomicil og vedligeholdelse af ejendommen • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang inkl tyverialarm og autoriseret brandalarm • Udstyret kontor med møbler (hæve/sænke bord, kontorstol, lampe, telefon og reol) • Udstyrede tekøkkener (the/kaffemaskine, opvaskemaskine, køleskab og service) • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception som blandt andet sørger for postmodtagelse og omdeling • Adgang til print og kopiering • Administrativ service samt mulighed for telefonpasning • It-sikkerhedssystem, trådløst internet og patchkabling til IT Vores a la carte udbud, som kan tilvælges på time eller dagsbasis, er bredt. Vores mødelokaler er fuldt udstyrede samt indrettede med bl.a. designermøbler og projektor, og vi har mulighed for at tilbyde lækker catering og frokostordning. Vi hjælper hvor muligt med at finde en parkeringsløsning. Du bliver automatisk en del af et større dansk netvæk med fri adgang til 17 attraktive beliggenhder, strategisk placeret i og omkring københavn Priser fra 555kr / måned og op. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Kongens Lyngby·21. jun. 2024·Lokalebasen.dk

Vi har ledige kontorer i Schiller Office Hotel

Vi har ledige kontorer i Schiller Office Hotel

Fra kr. 6250

**Kontorløsninger med alt inklusive på centralt på Nørrebro** **​ Priseksempler, private kontorer med alt inklusive:** 1-2 personer: 6.550 kr./md. 2-4 personer: 9.950 kr./md. 3-5 personer: 11.500 kr./md. 6-8 personer: 14.500 kr./md. Over 8 personer - kontakt os **Priser, skrivebordsplads i cowork:** Fast plads 3.399,00 /md Klippekort 15 dagsklip kr. 1.999,00 Schiller Office Hotel er et top moderne kontorhus på 10.000m2 med en masse fællesfaciliteter der skaber professionelle rammer for jeres virksomhed og ligeledes tilbyder de bedst mulige rammer for jeres medarbejderes trivsel. **Parkering og transport** Vi har vores egen parkeringsplads hvor der kan købes en licens for blot 250 kr. pr. måned. På pladsen findes der 10 ladestandere til elbiler via Spirii. Skjold Plads Metro og offentlig bustrafik er blot 50 meter fra vores indgang. **Køkken, kantine og forplejning** Vi driver vores eget køkken og kantine hvor der dagligt serveres en stor frokostbuffet og brunch om fredagen og så tilbyder vi ligeledes frisklavet forplejning til møder, selskaber m.m. **IT, netværk og internet** Vi har vores egen it-infrastruktur som er baseret på professionelt udstyr fra Cisco og HP og vi kan tilbyde op til 10/10GB fiberforbindelse til vores beboere med oppetidsgaranti og SLA. **Møder, konferencer og events** I vores mødecenter kan der afholdes møder for 4 - 20 personer og vi har også mødelokaler og mødebokse forskellige steder i huset som kan benyttes efter behov. I vores Ballroom kan der afholdes events, møder, konferencer og selskaber for op til 250 personer. **Have, Lounge bar osv.** Vi har egen selvbetjent bar og lounge hvor virksomheder mødes til fredagsbarer og sociale events. Om sommeren er vores have en oase for både en grøn arbejdsplads eller blot en pause i solen. **​** **Kaffe og Te** Vi tilbyder gratis kaffe og te i alle vores løsninger, men der er ligeledes mulighed for tilkøb af Baristakaffe via vores professionelle selvbetjente Franke og Thermoplan maskiner. **350m2 co-work kontor** I vores cowork kontor findes der arbejdspladser med eget bord, stol, skuffe og reol som kan lejes på fast aftale. I kontoret er der ligeledes ekslusiv adgang til mødebokse, møderum og eget tekøkken. Cowork kontoret ligger med hurtig adgang til mødecenteret og resten af huset og har ligeledes egen indgang fra Tagensvej hvor vores parkeringspladser findes lige ude for døren. **Unikke og alsidige kontorer** Vi har mere end 40 private kontorer og med en kontorløsning hos os medfølger der altid: • Front desk reception service • Alarm og adgangskontrol • Vand, varme strøm og drift • 24/7 adgang • Gratis wi-fi internet • Have, kantine og toiletter inkl. bad • Gratis kaffe og te • Brugsret til husets 5 mødelokaler • Fri afbenyttelse af alle Schillers faciliteter **Der kan tilkøbes** • Frokostaftale • Møbleringsaftale • Rengøringsaftale (hvis den ikke er inkluderet) • Privat parkeringsplads • Netværks og internetløsning

København N·9. feb.·Lokalebasen.dk

Billig kontorplads  - placeret næsten på kajen i Teglværkshavnen

Billig kontorplads - placeret næsten på kajen i Teglværkshavnen

Fra kr.

**Hvad med en kontorplads på havnen?** På Frederikskaj 4 i Sydhavnen finder du en skøn kontorplads, fuldt møbleret med hæve/sænke bord, stol og reol. Din kontorplads er placeret lige ved vandet i et roligt åbent kontorfællesskab, hvor du sidder sammen med andre spændende virksomheder. Kontorhotellet ligger tæt på Sjællandsbroen og S-tog, bussen holder uden for døren og Sluseholmens metrostation er din nabo. Kontakt os for en rundvisning i vores fantastiske hus. Vi glæder os til at se dig. For **kun** 2.983 kr./md. får du: - En fast kontorplads med hæve-/sænkebord, kontorstol, reol - Fibernetsforbindelse på 1Gbit - Mulighed for privat VLAN/Community - Rengøring, el, vand, varme og alarm - Adgang 24/7 - Reception - Udendørs firmaskilt - Tekøkken med gratis kaffe, te, kakao - Adgang til gratis mødelokaler og samtalerum på etagen - Aflåst cykelparkering i kælder - Træningslokale med bordtennis, ribber, boksepude - Bad, omklædning, sauna, tørreskabe - Gratis kajaklån fra maj til oktober - Opholdsterrasse med udsigt over havnen Du kan tilkøbe: - Frokostordning i kantine med egne kokke - stor lækker frokostbuffet samt let morgenmad på alle hverdage - P-plads - Lagerrum - Mødelokaler op til 149 personer - Mødeservicepakker på hverdage - Professionel massageordning i bygningen **What about an office space at the harbor?** Verified tenancy **Only 2.983 kr. ** monthly rent per space/desk At Frederikskaj 4 i Sydhavnen you can rent a cheap og nice open office space. Your office space is placed at the harbor in a calm and open office together with other companies. The office space is right next to Sjællandsbroen, the bus is just outside the door, S-tog is close by and Sluseholmens Metro station is your neighbour. So come and get a guided tour in the our fantastic office house. We are looking forward to see you. **For only 2.983 kr./month you get:** - Your own adjustable desk, chair and shelves - 1 Gbit fibernet connection - Private VLAN/Community option - Cleaning services, electricity, heating, water and alarm system - Free coffee, tea and hot chocolate - Free access to meeting rooms in the office space - Access to the building 24/7 - Access for your guests via our Reception - Secure indoor bike parking - Shower/sauna facilities - Excercise room with a few training items and tabletennis - Free use of kayaks from May-October. **Additional services that can be purchased include:** - Delicious lunch buffet and light breakfast on all weekdays - Parking space - Storage - Large meeting/conference room to accommodate up to 149 people - Meeting solutions on all weekdays - Professional massage in the building

København SV·13. apr.·Lokalebasen.dk