5250 Odense SV

Ford C-Max 1,6 Tdci

10.000 kr.

Ford C-Max 1,6 Tdci. Årgang 2010. Mekaniker tilbud. Motor virker fint. Bruger hverken olie eller vand. Indvendig meget pæn og velholdt. Alt virker i det tekniske. Holder syn til 9.2027. Defekt mellem Turbo og bagpot. Har været til undersøgelse i går. Se vedhæftet foto. Aner ikke hvad der er galt. Kører men kommer sort røg bagud. Har fået ny partikelfilter i februar i år. Skal måske have ny Turbo og EGR ventil. ? Nye hel års dæk sidste efterår på 16" alufælge. Sælges som den er uden garanti eller noget som helst for 10.000,- hurtig handel. Med plade .Skal omregistreres ved handel. Mere info so ring 50119838. Afhentes i Odense SV/Bellinge.

Flere detaljer

    Om køretøjet

    1. Mærke
      Ford
    2. Model
      C Max
    3. Modelårgang
      2010
    4. Servicebog
      Ja
    5. Plader
      m/plader

    Skriv til Rainer H.

    Beskeder vil kun blive vist for ejeren af annoncen

    Lignende annoncer