Derbi senda
21.000 kr.
Sælger denne derbi senda fra før nummerplade loven, men den er indregistreret og forsikret. Den er fra 2004 med en euro 2 motor. Motor er lige blevet total nyrenoveret med dele for over 8000kr. Opsætning lyder: 88 ccbr Yasuni 4 udstødning 30mm stage 6 kaburator Polini 360 studs Polini Big evo membran Stage 6 kobling Italkit Polini krumtap Har kun kørt 2 meget korte ture siden den blev renover Den starter på 1-2 hug og køre pisse godt Har ikke presset den ret meget men har da alligevel haft den op på 120 km/t Kender ikke tophastighed da den som sagt ikke er kørt til endnu, men som skrevet meget hurtig og vild maskine Alt er som nyt der er lavet bremselys , lys , voltmeter, termometer 21000 kr Ingen skam bud.



