Lækker rød vintage lænestol

Lækker rød vintage lænestol

725 kr.

Jule tilbud indtil 24/12 2025 725 kr. slå til nu og spar 20%. Må desværre sælger min fede vintage lænestol. Med masser af attitude og råhed. Den fylder for meget i min lille stue. Den har en fantastisk siddekomfort. Mange siddemuligheder. Tilsætter du en fodskammel, smelter man som chokolade. Den er så fucking fed. At slidmærker på armlænet. Er med til at give den historie. Der var oprindelig to stole. Alternativ kan du ligge et hvidt, gråt, grøn eller lyserøde tæppe over med matchende puder. Skifte betrækket. Fra et røgfrit hjem. Beskrivelse: Rødt velourstof Stol Lxbxh: 78x70x91 cm Sæde Lxb: 49x54 cm Sædehøjde: 41 cm Vægt: 18 kg OBS: Den befinder sig på 3. sal. Der er ingen elevator. Se min spændende butik, jeg sælger andet boliginventar. Ingen reklamationsret og købt som beset. Kontant/MobilPay Tags: antik, vintage, cafébord, sofa, sofagrupper, sofabord, spisestue, møbler, tv-bord, sækkestol, stol, armstol, drejestol, fodskammel, gyngestol, hvilestol, lænestol, lænestol, puf, stue, biograf, antique, cafe table, sofa, sofa groups, coffee table, dining room, furniture, TV table, bean bag, chair, armchair, swivel chair, footstool, rocking chair, recliner, armchair, armchair, pouf, living room, cinema 03-2024

Aalborg·2. mar. 2024·

Cafe / Bistro stole

Cafe / Bistro stole

240 kr. ex. moms

Cafe/Bistro stole. Er du forhandler, indretningsarkitekt eller driver du café, restaurant eller butik? Vi tilbyder helt nye stole i høj kvalitet – leveret direkte fra fabrik til skarpe engrospriser. 🔹 Model: Natur rattan stel med sæde og ryg i slidstærkt PU-flet 🔹 Design: Tidløst, skandinavisk inspireret look – let at kombinere med forskellige indretninger 🔹 Tilstand: Ubrugt – fabriksny 🔹 Kvalitet: Solidt håndværk med fokus på både æstetik og holdbarhed 🔹 Vedligeholdelse: Let at rengøre, ideel til både privat og kommerciel brug 📦 Direkte fra fabrik – konkurrencedygtige priser uden fordyrende mellemled 🚛 Mulighed for større partier og fleksibel levering 🪑 Perfekt til: Butikker, caféer, restauranter, hoteller, showrooms, sommerhuse og kontormiljøer Minimum salg 20stk. af gangen. 256stk. på lager pt.

Randers C·19. maj.·MK Trade ApS·

Moderne kontorlejemål 140 - 310 m2 PLUS 250 m2 fælles faciliteter.

Moderne kontorlejemål 140 - 310 m2 PLUS 250 m2 fælles faciliteter.

6.883 kr.

**Moderne kontorlejemål 140 - 310 m2 PLUS 250 m2 fælles faciliteter.** <!--[if !supportLineBreakNewLine]--> Vores koncept er, at man har sit eget selvstændige lejemål, og at man ud over dette har fri rådighed over de fine fælles faciliteter. <!--[if !supportLineBreakNewLine]--> **Fri benyttelse af de 250 m2 fælles faciliteter er således inkluderet i lejen. Man betaler alene leje ud fra det aktuelle lejemåls netto areal.** <!--[if !supportLineBreakNewLine]--> Lokalerne er centralt beliggende i vores moderne udlejningsejendom i Roskilde, tæt ved Trekroner station, RUC og motorveje. Lejemålet er pt. opdelt i to, et på 140 m2 og et på 170 m2. De 140 m2 ledigt nu, og resten forventes ledigt primo 2026. Der kan uden problem ”lukkes op” så lejemålet bliver et stort på 310 m2, Der vil endvidere senere blive mulighed for udvide lejemålet med et ca. 100 m2 stort lager med port, hvis der er eller bliver behov for dette. Den nuværende opdeling af lokalet, bestående af faste vægge og glaspartier, kan eventuelt ændres efter ny lejers ønsker og behov. Ejendommen består af to bygninger. Den aktuelle bygning er på i alt 886 m2 i to etager, hvoraf de fælles faciliteter udgør 250 m2. Der er kun to andre lejere i bygningen, så der er god plads til alle og er virkeligt godt miljø. Lejemålet er attraktivt beliggende på første sal. Lokalet er derfor særdeles lyst med mange vinduer til alle verdenshjørner heraf et stort vinduesparti i hver ende. Ved et ”almindeligt lejemål", vil en stor del af arealet gå til indgangsparti, toiletter, køkken / frokoststue, mødelokaler og diverse spildarealer. Da alt dette indgår i de fælles områder, kan det aktuelle lejemål derfor sammenlignes med et "almindeligt" på 250 - 450 m2. <!--[if !supportLineBreakNewLine]--> **De fælles faciliteter består af:** To lyse og præsentable indgange, begge med store glaspartier, klinkebelagte gulve og åbne trapper til første sal. Fra begge indgange er der direkte adgang til fire pæne toiletter - to på hver etage - alle handikapvenlige og med brusebadsfaciliteter. I stueplan er der en stor lys frokoststue med hyggelig ”kogeø” og øvrige køkkenfaciliteter, inklusiv køleskab med ismaskine. Fra frokoststuen er der direkte adgang til en afskærmet udendørs "gårdhave" med borde-bænke. Frokoststuen har også et hyggehjørne med stole og sofabord til en kop kaffe eller et lille møde. Der er desuden en lille garderobe og et teknik-rum. På første sal er der to attraktive møderum, begge med fine AV-faciliteter for præsentation osv. Mødelokalerne er lyse og venlige med glaspartier mod den fælles gang. Det store møderum er på hele 50 m2. Det er udstyret med et langt konferencebord med siddeplads for op til 18 personer, og med god udenomsplads til f.eks. demo af produkter - eller til et behageligt frokostmøde med forretningsforbindelser. Det ”lille” møderum er på 25 m2 og har et hyggeligt rundt mødebord med plads til 4-8 personer. **Lejemålet:** **​** Hvert lejemål er selvstændigt med egen adgangsdør og tilhørende nøgler. Til lejemålet er der yderligere døre direkte over for de to mødelokaler med deraf let adgang til disse. Lejemålet er pt. indrettet med et separat ”direktør-kontor” med glasvægge. Desuden er der et mindre ”depotrum”, men indretningen kan som nævnt let ændres efter lejers ønsker og behov. Lejemålet er rigeligt forsynet med tekniske installationer og med stik til lokalt netværk og internet. Alle netværkstik er ført til et X-felt i teknikrummet, så alt let kan kobles op eller ændres efter ønske og behov. Der er fiber fra TDC i teknikrummet. Det er op til ny lejer at aftale abonnement med TDC eller anden udbyder. Ejendommen er udstyret med et fælles alarmanlæg, hvor hver enkelt medarbejder kan logge sig ind/ud, således at der automatisk sættes alarm på bygningen når sidste person har forladt denne - en god ekstra sikkerhed for alle. Om ønsket kan anlægget også håndtere separate sensorer i de enkelte lejemål. **Udeareal og beliggenhed:** Der er privat parkering på ejendommens store parkeringsplads med god plads og fast belægning. Hele arealet oplyses med strømbesparende LED-lamper, ligesom både pladsen og bygningerne udvendig er videoovervåget 24/7. **Der er etableret fire private (kun til ejendommen hørende) lade-standere på P-pladsen, som står til rådighed for vore lejere, således at såvel private som firmaets el-biler uden problemer kan oplades såvel i arbejdstiden dag som over natten.** Ved indkørslen til ejendommen er opsat en pylon med lys for skiltning af de enkelte lejeres navne og logo. Ejendommen er yderst centralt placeret i forhold til adgang til og fra motorveje. Der er afkørsler i umiddelbar nærhed i både østlig retning mod København og mod vest. Der er desuden gang- og cykelsti direkte til Trekroner station som ligger i minutters afstand. ​Ved Trekroner station er der flere indkøbsmuligheder, restaurant og cafe mv. <!--[if !supportLineBreakNewLine]--> Ejendommen er beliggende som den sidste på lukket vej i et mindre og attraktivt industriområde. Området fremtræder derfor både indbydende og hyggeligere end de ofte større industriområder. Der er beplantede gangstier på to sider af ejendommen, hvorfor der er udsigt til grønne arealer og endda en lille sø lige overfor ejendommen. Lejemålet er derfor på en gang både centralt og ugenert beliggende. Lyde udefra er effektivt dæmpet med specielle ruder overalt i ejendommen, så der er fred og arbejdsro indendørs. Alle vinduer i det aktuelle lejemål er desuden udstyret med solfilm samt persienner. Driftsomkostningerne inkluderer rengøring af alle fælles faciliteter minimum to gange om ugen. Om ønsket kan der også aftales rengøring af lejemålet. De udendørs arealer og beplantningen holdes naturligvis pæne og velholdte, ligesom parkeringspladsen ryddes og saltes om vinteren efter behov. Der er fælles affaldsordning på selve ejendommen med containere til pap, papir osv. Hvis der er behov for separate containere til lejemålet kan dette aftales.

Roskilde·22. okt.·Lokalebasen.dk

Cafestole Bistrostole

Cafestole Bistrostole

240 kr. ex. moms

Cafe/Bistro stole. Grøn/hvid Er du forhandler, indretningsarkitekt eller driver du café, restaurant eller butik? Vi tilbyder helt nye stole i høj kvalitet – leveret direkte fra fabrik til skarpe engrospriser. 🔹 Model: Natur rattan stel med sæde og ryg i slidstærkt PU-flet 🔹 Design: Tidløst, skandinavisk inspireret look – let at kombinere med forskellige indretninger 🔹 Tilstand: Ubrugt – fabriksny 🔹 Kvalitet: Solidt håndværk med fokus på både æstetik og holdbarhed 🔹 Vedligeholdelse: Let at rengøre, ideel til både privat og kommerciel brug 📦 Direkte fra fabrik – konkurrencedygtige priser uden fordyrende mellemled 🚛 Mulighed for større partier og fleksibel levering 🪑 Perfekt til: Butikker, caféer, restauranter, hoteller, showrooms, sommerhuse og kontormiljøer Pt. 156stk. på lager. Minimum salg 20stk. af gangen.

Randers C·19. maj.·MK Trade ApS·

SELVBETJENINGSKIOSK– City Odense(Gågadens micromarked)

SELVBETJENINGSKIOSK– City Odense(Gågadens micromarked)

208 kr.

Kongensgade 67 Bliv en del af den nye selvbetjenings kiosk / Street shop i City. Bylivet, føl pulsen, tæt på det hele fra start. God centralt og synlig beliggenhed i shopping og cafe/restaurantmiljøet. Der kan være 24 timers salg med alt for alle og til alle kundegrupper. Pris fra kr. 4.500 + moms, om måneden pr modul. Pris kr. 5.500 + moms, om måneden pr modul incl. udeservering. Udemiljø etableres med borde, stole, parasoller, beplantninger, kamera og anden nødvendig forsyning. Bemandingsfri / selvbetjeningskiosk med salg af Convenience varesortiment, snack, slik, chips, energidrik, proteindrik/bare, mad, drikkevarer, take away, distributør mv P-pladser på området samt evt. lagerplads. Facaden centralt beliggende i Odense gågade,, 100 m fra letbane og centralt færdselsåre i og til gågaden som betyder et fast kundeflow. Lejemålets energimærke er angivet til: A2010

Odense C·22. okt.·Lokalebasen.dk

Cafestole

Cafestole

240 kr. ex. moms

Cafe/Bistro stole. Brun/hvid Er du forhandler, indretningsarkitekt eller driver du café, restaurant eller butik? Vi tilbyder helt nye stole i høj kvalitet – leveret direkte fra fabrik til skarpe engrospriser. 🔹 Model: Natur rattan stel med sæde og ryg i slidstærkt PU-flet 🔹 Design: Tidløst, skandinavisk inspireret look – let at kombinere med forskellige indretninger 🔹 Tilstand: Ubrugt – fabriksny 🔹 Kvalitet: Solidt håndværk med fokus på både æstetik og holdbarhed 🔹 Vedligeholdelse: Let at rengøre, ideel til både privat og kommerciel brug 📦 Direkte fra fabrik – konkurrencedygtige priser uden fordyrende mellemled 🚛 Mulighed for større partier og fleksibel levering 🪑 Perfekt til: Butikker, caféer, restauranter, hoteller, showrooms, sommerhuse og kontormiljøer Pt. 156stk. på lager. Minimum salg 20stk. af gangen.

Randers C·19. maj.·MK Trade ApS·

Kontorbord i eget lokale

Kontorbord i eget lokale

1 kr.

Top moderne kontor fællesskab med professionel drift. Komplet kontorlokale for dig som ønsker at sidde på eget kontor med mulighed for lukke/låse din egen dør, men som også ønsker at være en del af et hus med kolleger som du kan sparer med. Møbleret kontor samt en række service som er inkl. i prisen på 2995.- - Lyst og venligt kontormiljø, med kontorplads og stol - 24-7, fri adgang med betryggende adgangskontrol - Lyn hurtigt internet - Kaffe, the og vand med bobler - Køkkenfaciliteter - Frokoststue / lounge miljø / Cafe-mødeborde - Gratis mødelokaler - Omklædning og bad - Rengøring ved din arbejdsplads og i fællesarealer - Sociale og faglige netværk og events - Elforbrug - Vandforbrug - Varmeforbrug - Ejendomsskat - Forsikring Her kan du komme til at leje et lækkert kontor alt inkl for kun 2995.- pr. md - KOM OG SE - BOOK RUNDVISNING Lejemålets energimærke er angivet til: B

Odense SV·22. okt.·Lokalebasen.dk

Kontor, butik, uddanelse lokale

Kontor, butik, uddanelse lokale

8.500 kr.

​ SELVBETJENINGSKIOSK eller POP up Butik– City Odense Bliv en del af den nye selvbetjenings kiosk / Street shop i City eller prøv med Pop up butik . Bylivet, føl pulsen, tæt på det hele fra start. God centralt og synlig beliggenhed i shopping og cafe/restaurantmiljøet. Der kan være 24 timers salg med alt for alle og til alle kundegrupper. Pris fra kr. 8.500 + moms, om måneden Pop up butik incl udeareal dagspris kr. 5000,- eller fuld weekendpris 7.500,- Udemiljø etableres med borde, stole, parasoller, beplantninger, kamera og anden nødvendig forsyning. Bemandingsfri / selvbetjeningskiosk med salg af Convenience varesortiment, snack, slik, chips, energidrik, proteindrik/bare, mad, drikkevarer, take away, distributør mv P-pladser på området samt evt. lagerplads. Facaden centralt beliggende i Odense gågade,, 100 m fra letbane og centralt færdselsåre i og til gågaden som betyder et fast kundeflow. <!-- EndFragment -->​

Odense C·22. okt.·Lokalebasen.dk

Grab n Go/ Street side Hotel

Grab n Go/ Street side Hotel

4.500 kr.

Det er Grab n Go pladser til leje i nybygget Hotellet. Kongensgade 67 Bliv en del af den nye selvbetjenings kiosk / Street shop i City. Bylivet, føl pulsen, tæt på det hele fra start. God centralt og synlig beliggenhed i shopping og cafe/restaurantmiljøet. Der kan være 24 timers salg med alt for alle og til alle kundegrupper. Pris fra kr. 4.500 + moms, om måneden pr modul. Pris kr. 5.500 + moms, om måneden pr modul incl. udeservering. Udemiljø etableres med borde, stole, parasoller, beplantninger, kamera og anden nødvendig forsyning. Bemandingsfri / selvbetjeningskiosk med salg af Convenience varesortiment, snack, slik, chips, energidrik, proteindrik/bare, mad, drikkevarer, take away, distributør mv P-pladser på området samt evt. lagerplads. Facaden centralt beliggende i Odense gågade,, 100 m fra letbane og centralt færdselsåre i og til gågaden som betyder et fast kundeflow.

Odense C·22. okt.·Lokalebasen.dk

Kontor for 7.650 kr. til 4 personer

Kontor for 7.650 kr. til 4 personer

1 kr.

**Ledigt Kontor**** ​** Ledigt fra d. 01.03.2025. Lækkert møbleret kontor ved Søerne på Frederiksberg, tæt på Forum metro og med gode parkeringsmuligheder. De bedste rammer for jeres virksomhed og medarbejdere. Højt til loftet og masser af lysindfald, fuldtmøbleret med hævesænkeborde, dejlige stole, TV, whiteboards skabe mm. **Muligheder & Betingelser** ​ Lejeperiode efter nærmere aftale med opsigelse mellem 3 og 6 måneder. Adgang til La Oficina’s cafe/coworking område, frokost og kaffeordning efter aftale, frontdesk service med modtagelse af gæster, adresse- og posthåndtering. Brug af La Oficina’s mødelokaler 4 til 40personer) på meget favorablevilkår. **Fælles arelaer** Som lejer af et af vores lukkede kontorer kan I også bruge coworking området i Salen og på tilhørende balkon til mindre møder, en kop kaffe med en forretningspartner eller bare til at arbejde alene–. Vi har også en skøn, sydvendt gårdhave der sommeren igennem er rammen om manges arbejde, frokoster eller små break-outs **Om La Oficina** La Oficina holder til i Klasselotteriets gamle trækningssal centralt på Frederiksberg lige ved Søerne. Salen danner i dag smukke og ideelle rammer om vores coworking space hvor mange spændende selvstændige har deres daglige arbejde, møder med forretningsforbindelser og socialt samvær med andre selvstændige. Derudover har vi en stribe velfungerende lukkede kontorer samt en række møde-og kursuslokaler, der dagligt besøges af mange glade gæster.

Frederiksberg C·22. okt.·Lokalebasen.dk

Kontor for 7.650 kr. til 4 personer

Kontor for 7.650 kr. til 4 personer

7.650 kr.

**Ledigt Kontor**** ​** Ledigt fra d. 01.03.2025. Lækkert møbleret kontor ved Søerne på Frederiksberg, tæt på Forum metro og med gode parkeringsmuligheder. De bedste rammer for jeres virksomhed og medarbejdere. Højt til loftet og masser af lysindfald, fuldtmøbleret med hævesænkeborde, dejlige stole, TV, whiteboards skabe mm. **Muligheder & Betingelser** ​ Lejeperiode efter nærmere aftale med opsigelse mellem 3 og 6 måneder. Adgang til La Oficina’s cafe/coworking område, frokost og kaffeordning efter aftale, frontdesk service med modtagelse af gæster, adresse- og posthåndtering. Brug af La Oficina’s mødelokaler 4 til 40personer) på meget favorablevilkår. **Fælles arelaer** Som lejer af et af vores lukkede kontorer kan I også bruge coworking området i Salen og på tilhørende balkon til mindre møder, en kop kaffe med en forretningspartner eller bare til at arbejde alene–. Vi har også en skøn, sydvendt gårdhave der sommeren igennem er rammen om manges arbejde, frokoster eller små break-outs **Om La Oficina** La Oficina holder til i Klasselotteriets gamle trækningssal centralt på Frederiksberg lige ved Søerne. Salen danner i dag smukke og ideelle rammer om vores coworking space hvor mange spændende selvstændige har deres daglige arbejde, møder med forretningsforbindelser og socialt samvær med andre selvstændige. Derudover har vi en stribe velfungerende lukkede kontorer samt en række møde-og kursuslokaler, der dagligt besøges af mange glade gæster.

Frederiksberg C·22. okt.·Lokalebasen.dk

Kontor ved søerne til 4-5 pers. 3.550 kr. pr plads

Kontor ved søerne til 4-5 pers. 3.550 kr. pr plads

1 kr.

**Ledigt kontor** Ledigt fra d. 01.03.2025. Super lækkert nyindrettet kontor ved Søerne på Frederiksberg, tæt på Forum metro og med gode parkeringsmuligheder. De bedste rammer for jeres virksomhed og medarbejdere. Højt til loftet og masser af lysindfald, fuldtmøbleret med hævesænkeborde, dejlige stole, whiteboards skabe mm. **Muligheder & Betingelser** Lejeperiode efter nærmere aftale med opsigelse mellem 4 og 6 måneder. Adgang til La Oficina’s cafe/coworking område, frokost og kaffeordning efter aftale, frontdesk service med modtagelse af gæster, adresse- og posthåndtering. Brug af La Oficina’s mødelokaler 4 til 40personer) på meget favorablevilkår. **Fælles arelaer** Som lejer af et af vores lukkede kontorer kan I også bruge coworking området i Salen og på tilhørende balkon til mindre møder, en kop kaffe med en forretningspartner eller bare til at arbejde alene–. Vi har også en skøn, sydvendt gårdhave der sommeren igennem er rammen om manges arbejde, frokoster eller små break-outs **Om La Oficina** La Oficina holder til i Klasselotteriets gamle trækningssal centralt på Frederiksberg. Salen danner i dag smukke og ideelle rammer om vores coworking space hvor mange spændende selvstændige har deres daglige arbejde, møder med forretningsforbindelser og socialt samvær med andre selvstændige. Derudover har vi en stribe velfungerende lukkede kontorer samt en række møde-og kursuslokaler, der dagligt besøges af mange glade gæster.

Frederiksberg C·22. okt.·Lokalebasen.dk

SELVBETJENINGSKIOSK– City Odense (Gågadens micromarked)

SELVBETJENINGSKIOSK– City Odense (Gågadens micromarked)

1 kr.

Kongensgade Bliv en del af den nye selvbetjenings kiosk / Street shop i City. Bylivet, føl pulsen, vær med det hele fra start. God centralt og synlig beliggenhed i shopping og cafe/restaurantmiljet. Der kan være 24 timers salg med alt for alle og til alle kundegrupper. Pris fra kr. 4.500 + moms, pr mdr pr modul. Pris kr. 5.500 + moms, per mdr modul incl. udeservering. Udemilj etableres med borde, stole, parasoller, beplantninger, kamera og anden ndvendig forsyning. Bemandingsfri / selvbetjeningskiosk med salg af Convenience varesortiment, snack, slik, chips, energidrik, proteindrik/bare, mad, drikkevarer, take away, distributr mv P-pladser tæt på samt evt. lagerplads. Facaden centralt beliggende i Odense gågade,100 m fra letbane og centralt færdsel i og til gaden som betyder et fast kundeflow. Pris kr. 5.500 + moms, pr. mdr. modul incl. udeservering. Udemiljø etableres med borde, stole, parasoller, beplantninger, kamera og anden nødvendig forsyning. Bemandingsfri / selvbetjeningskiosk med salg af Convenience varesortiment, snack, slik, chips, energidrik, proteindrik/bare, mad, drikkevarer og Take away. P-pladser tæt på samt evt. lagerplads. Facaden centralt beliggende i Odense Gågade, 100 m fra letbane og centralt færdsel i og til gaden, som betyder et fast kunde flow.

Odense C·22. okt.·Lokalebasen.dk

Kursuslokale til undervisning, behandlinger eller seminarer

Kursuslokale til undervisning, behandlinger eller seminarer

1 kr.

På Ringstedhave er der mulighed for at leje vores flotte kursuslokale på 64 kvadratmeter. I lokalet er der borde og stole til max 30 personer (dog kan der kun sidde 16 personer, når Covid19-retningslinjer skal overholdes.) Kursuslokalet er udstyret med projektor og flere whiteboards. Der er handicapvenligt med indgang uden trin samt handicaptoilet. Yderligere 2 toiletter forefindes. Desuden er der garderobe og taskeskabe med lås. Der er tilhørende tekøkken med køleskab, vask, service, kaffemaskine og elkedel. Forplejning kan tilkøbes. Det inkluderer: Morgenbrød, frugt, kaffe, te, vand, frokostsandwich fra Cafe Ingeborg samt eftermiddagskage. Ved behov har vi 3 x 2-delte brikse samt 3 fjernbetjente senge, der kan lejes. Rengøring er inkluderet. Priser: Lokaleleje: 2.000 kr. pr. dag Forplejning: 120 kr. pr. deltager Brikse med sengelinned: 500 kr. pr dag Book kursuslokalerne her: https://www.ringstedhave.dk/kurser/lej-kursuslokale

Ringsted·22. okt.·Lokalebasen.dk

Kontor ved søerne til 4-5 pers. 3.550 kr. pr plads

Kontor ved søerne til 4-5 pers. 3.550 kr. pr plads

16.000 kr.

**Ledigt kontor** Ledigt fra d. 01.03.2025. Super lækkert nyindrettet kontor ved Søerne på Frederiksberg, tæt på Forum metro og med gode parkeringsmuligheder. De bedste rammer for jeres virksomhed og medarbejdere. Højt til loftet og masser af lysindfald, fuldtmøbleret med hævesænkeborde, dejlige stole, whiteboards skabe mm. **Muligheder & Betingelser** Lejeperiode efter nærmere aftale med opsigelse mellem 4 og 6 måneder. Adgang til La Oficina’s cafe/coworking område, frokost og kaffeordning efter aftale, frontdesk service med modtagelse af gæster, adresse- og posthåndtering. Brug af La Oficina’s mødelokaler 4 til 40personer) på meget favorablevilkår. **Fælles arelaer** Som lejer af et af vores lukkede kontorer kan I også bruge coworking området i Salen og på tilhørende balkon til mindre møder, en kop kaffe med en forretningspartner eller bare til at arbejde alene–. Vi har også en skøn, sydvendt gårdhave der sommeren igennem er rammen om manges arbejde, frokoster eller små break-outs **Om La Oficina** La Oficina holder til i Klasselotteriets gamle trækningssal centralt på Frederiksberg. Salen danner i dag smukke og ideelle rammer om vores coworking space hvor mange spændende selvstændige har deres daglige arbejde, møder med forretningsforbindelser og socialt samvær med andre selvstændige. Derudover har vi en stribe velfungerende lukkede kontorer samt en række møde-og kursuslokaler, der dagligt besøges af mange glade gæster.

Frederiksberg C·22. okt.·Lokalebasen.dk