Galleri annoncer
Greenhand bålfad - The Fire Pit Bowl

Greenhand bålfad - The Fire Pit Bowl

1.199,00 kr.

Bålfad fra Greenhand Det er en smuk sommeraften. Mørket kommer langsomt snigende. Du laver bål i bålfadet og forlænger hyggen under åben himmel med endnu et par timer. Til hygge, varme og lys udenfor Kan flyttes rundt efter behov Fungerer som grill med grillristen fra Greenhand Dyrk udehyggen Brug bålfadet i haven eller på terrassen og skru op for hyggen udenfor. Bålfadet vejer ikke mere, end at du sagtens kan flytte det rundt, som du har lyst. Bålfadet er lavet i metal, står på tre ben og har en diameter på 70 cm. Mad over bål Bålfadet er perfekt til snobrødsbagning. Vil du have flere muligheder kan du kombinere bålfadet med grillristen fra Greenhand (skal tilkøbes). På den måde omdanner du hurtigt bålfadet til en grill, hvor du kan tilberede et helt festmåltid over de varme flammer og kul. Denne vare leveres til hele landet, inklusiv Bornholm, dog undtaget øvrige ikke-brofaste øer, Færøerne og Grønland. Bor du på en ikke-brofast ø, så kontakt venligst din lokale Coop butik, der kan hjælpe dig. Det er et krav, at der er fast grund på leveringsadressen. Vores professionelle chauffører har stor erfaring i, hvor og hvordan varen bedst aflæsses, så vi undgår fx skader på varen, knækkede fliser og ødelagte indkørsler. Det betyder, at du kan opleve, at din vare ikke altid aflæsses lige der, hvor du gerne ville have det. Har du ikke fast grund, vil aflæsningen som regel ske ved nærmeste faste vej.

WebshopCoop.dk
    Sponsoreret
    Coop plantetrappe med 3 hylder - Natur

    Coop plantetrappe med 3 hylder - Natur

    449,95 kr.

    Plantetrappe i træ Så er der plads til endnu flere krydderurter og sommerblomster på terrassen eller på altanen. Plantetrappen har tre hylder og er lavet i akacietræ med FSC-mærke. Leveres samlet. Specifikationer: - Bæreevne: 25 kg

    WebshopCoop.dk
      Sponsoreret
      Kongerslev plænegødning

      Kongerslev plænegødning

      139,00 kr.

      Kongerslev plænegødning Kongerslev klorfattig plænegødning er sammensat, så græsset får bedst mulige vilkår gennem vækstsæsonen. Gødningen giver rodnettet et robust rodnet og giver stor modstandsdygtighed i konkurrencen mod mos. Spred den energirige og effektive gødning før regn og fordel gødskningen over tre gange fra marts til september med 3 kg. pr. 100m2 pr. gang.

      WebshopCoop.dk
        Sponsoreret
        A cozy fully equiped and decorated food takeaway shop in the heart of Nørrebro

        A cozy fully equiped and decorated food takeaway shop in the heart of Nørrebro

        Fra kr. 7875

        3 minutes walk from Nørrebros Runddel St, the shop is precisely in front of central access to Assistens Kirkegård park. On of the most important attractions in Copenhagen, visited by thousend every year. There are numerous schools, companies offices, shops and cultural and asrtistic activities around, with heavy traffic of pedrestrians bikers between 08:00 and 20:00 every day. Part of the shop is used for meal storage and preparation while the front is the sales area that can also accomodate up to 5 seats in two elegant desks, one leaned on the front glass. In the wide sidewalk 2 big benches and a small table with a couple of chairs can accommodate up to 15 guests. The shop receives natural light the whole day. A complete toilette, separated by 2 doors, is in the back. The equipment includes a wide counter with access door, a refrigerator for food, another one for drinks, an electric pizza oven, a small expresso coffee machine, dishwashing sink, stainless steel working benches, furniture, complete POS, WiFi and video camera surveillance. Highly visible signage is permited in the front glasses, the glass entrance door, the canopy and and the awning that has already been installed. A great opportunity for an entrepreneur with a clear business plan that wants to implement and start to operate within hours, without loosing potential revenues. Also saving lots of money and time to design the place, select, buy, transport and install the equipments plus the cost of the work of plummers, carpenters, painters, electricians, etc. etc. Ideal for selling baggels, open sandwiches, sweet pastry and coffee, chocolates and bombons, toasts and panninis, healthy breakfasts or vegetarian and vegan specialities. Availability: inmediate

        København N·i dag·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        The Stamp: Nyopført og dynamisk flerbrugerhus i Postbyen

        The Stamp: Nyopført og dynamisk flerbrugerhus i Postbyen

        Fra kr. 138125

        The Stamp er en helt nyopført kontorejendom i Postbyen, som tilbyder moderne kontorlejemål i lækker skandinavisk stil med overflader i rå beton, lyddæmpende træpaneler, stål i varme toner, egetræsgulve, industrielt design og gennemtænkt belysning. Lyset vælter ind fra de store vinduespartier, og den imponerende loftshøjde bevirker, at alle kontorer føles lyse og rummelige – tilsat en fantastisk udsigt over Postbyen og den omkringliggende by. The Stamp består af ca. 30.000 m² kontorarealer, fordelt på 8 etager, og huser op til 2.000 arbejdsstationer. Hver etage er på 4.269 m², hvilket giver en unik mulighed for at have ca. 250 arbejdsstationer på én etage. Hver etage kan opdeles i fire sektioner. Det spektakulære atrium samler, som husets hjerte, alle etagerne i ét og lader lyset strømme hele vejen ned til stueetagen, niveau 01. Niveau 01 er hjertet i The Stamp og rummer alle servicebehov for den moderne virksomhed. Her findes bemandet reception, arbejdslounge, food hall, café, vinbar og restaurant. I The Stamps eksklusive mødecenter på niveau 02 findes mødelokaler til ethvert behov med mulighed for forplejning. På toppen af bygningen er der adgang til en smuk tagterrasse med en fantastisk udsigt over København. Læs meget mere om The Stamp på thestamp.dk HIGHLIGHTS - Ca. 4.300 m² pr. etage med op til 250 arbejdspladser - Certificeres med DGNB Guld - Fantastiske fællesfaciliteter, bl.a. personalerestaurant, reception, mødecenter mv. - Tagterrasse med udsigt over byen - Gode parkeringsforhold og el-ladestandere - Hovedbanegården som nabo - Indflytning fra Q3 2025 POSTBYEN Postbyen er en ny bydel med central beliggenhed i Indre By, hvor byliv, erhverv og fritid forenes. Alle bekvemmeligheder er inden for rækkevidde, og hvor både mad af højeste kvalitet og hverdagens fritidsaktiviteter er samlet ét sted; til glæde for beboere, besøgende og dem, der hver dag går på arbejde her. Postbyen danner rammerne for et aktivt og sundt liv i byen med et stort fokus på sundhed og bæredygtighed. Alle ejendomme får en grøn profil med en DGNB-certificering, og bydelen får sit eget sundhedshus samt moderne fitness-faciliteter i The Health Club. Bydelen får et pulserende liv fra morgen til aften med restauranter, cocktailbar, vinbar, caféer og butikker. Og hotel Villa Copenhagen og Edyn Hotel tager imod gæster fra hele verden og tilbyder de bedste konference- og wellness-faciliteter, så bydelen får en international vibe. Postbyen samler Københavns bykerne med havnefronten og – om ganske få år – Jernbanebyen. Med den centrale beliggenhed lige ved Hovedbanegården, er Postbyen ideelt placeret for både virksomheder og beboere. Når projektet står færdigt, vil der hver dag færdes 7.500 medarbejdere, 700 beboere og 3.000 besøgende. Vil du vide mere? Besøg postbyen.dk Lejemålets energimærke er angivet til: A

        København V·i dag·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        1.180 m² kontor i Kgs. Lyngby med fælles kantine og mødelokaler

        1.180 m² kontor i Kgs. Lyngby med fælles kantine og mødelokaler

        Fra kr. 142583

        - Kontorlejemål med plads til ca. 64 arbejdsstationer i Kgs. Lyngbys attraktive erhvervsområde. - Fælles kantine, mødelokaler og lækre loungeområder - Koncept: the union by PFA, med mulighed for korttidslejemål i stueetagen - Optimal akustik, ventilation, køl og adgangskontrol - Mulighed for at leje p-pladser på terræn eller i p-kælder - Få min. gang til Lyngby Hovedgade, Lyngby Station og Nørgaardsvej Station **Bliv en del af The Union by PFA, hvor der er mulighed for at vokse** Kontorlejemål i flerbrugerejendom med fælles kantine og mødelokaler. Herudover er der i stueetagen mulighed for at leje mindre kontorenheder, med kort uopsigelighedsperiode, såfremt man har brug for ekstra plads. Få min. gang til tog og busser. Parkering på terræn eller i kælder, eller i nærliggende store p-kældre og huse. Lyse nyistandsatte kontorer, loungeområder, fælles kantine og mødelokaler. Der er rift om de store enheder i markedet p.t. Og her er en sjældent udbudt mulighed.

        Kongens Lyngby·i dag·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        525 m² kontor i Kgs. Lyngby med fælles kantine og mødelokaler

        525 m² kontor i Kgs. Lyngby med fælles kantine og mødelokaler

        Fra kr. 63438

        - Kontorlejemål med plads til ca. 30 arbejdsstationer i Kgs. Lyngbys attraktive erhvervsområde. - Fælles kantine, mødelokaler og lækre loungeområder - Koncept: the union by PFA, med mulighed for korttidslejemål i stueetagen - Optimal akustik, ventilation, køl og adgangskontrol - Mulighed for at leje p-pladser på terræn eller i p-kælder - Få min. gang til Lyngby Hovedgade, Lyngby Station og Nørgaardsvej Station **Bliv en del af The Union by PFA, hvor der er mulighed for at vokse** Kontorlejemål i flerbrugerejendom med fælles kantine og mødelokaler. Herudover er der i stueetagen mulighed for at leje mindre kontorenheder, med kort uopsigelighedsperiode, såfremt man har brug for ekstra plads. Få min. gang til tog og busser. Parkering på terræn eller i kælder, eller i nærliggende store p-kældre og huse. Lyse nyistandsatte kontorer, loungeområder, fælles kantine og mødelokaler. Der er rift om de store enheder i markedet p.t. Og her er en sjældent udbudt mulighed. Lejemålets energimærke er angivet til: A

        Kongens Lyngby·i dag·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Flot butikslejemål beliggende i Imperial-bygningen på hjørnet af Gammel Kongevej og Vester Farimagsgade, lige overfor Vesterport station.

        Flot butikslejemål beliggende i Imperial-bygningen på hjørnet af Gammel Kongevej og Vester Farimagsgade, lige overfor Vesterport station.

        Fra kr. 39167

        Butikslokalet på 188 m² består af et rummeligt lokale samt et mindre personalerum med the-køkken. Endvidere er det muligt at leje 27 m² lager i kælderetagen med niveaufri adgang via elevator. Lejemålet har en stor synlighed og gulv-til-loft vinduer, der giver god mulighed for udstilling af varer. Lejemålet er beliggende lige overfor Vesterport Station, hvilket sikrer et stort antal dagligt forbipasserende og et godt kundegrundlag. Nærområdet byder på masser af liv, caféer og grønne områder, som f.eks. den smukke Skt. Jørgens Sø, lige rundt om hjørnet. Derudover er der optimale offentlige transportforbindelser. Lejemålets energimærke er angivet til: C

        København V·i dag·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        2.885 m² kontor i Kgs. Lyngby med fælles kantine og mødelokaler

        2.885 m² kontor i Kgs. Lyngby med fælles kantine og mødelokaler

        Fra kr. 348604

        - Kontorlejemål med plads til ca. 155 arbejdsstationer i Kgs. Lyngbys attraktive erhvervsområde. - Fælles kantine, mødelokaler og lækre loungeområder - Koncept: the union by PFA, med mulighed for korttidslejemål i stueetagen - Optimal akustik, ventilation, køl og adgangskontrol - Mulighed for at leje p-pladser på terræn eller i p-kælder - Få min. gang til Lyngby Hovedgade, Lyngby Station og Nørgaardsvej Station **Bliv en del af The Union by PFA, hvor der er mulighed for at vokse** Kontorlejemål i flerbrugerejendom med fælles kantine og mødelokaler. Herudover er der i stueetagen mulighed for at leje mindre kontorenheder, med kort uopsigelighedsperiode, såfremt man har brug for ekstra plads. Få min. gang til tog og busser. Parkering på terræn eller i kælder, eller i nærliggende store p-kældre og huse. Lyse nyistandsatte kontorer, loungeområder, fælles kantine og mødelokaler. Der er rift om de store enheder i markedet p.t. Og her er en sjældent udbudt mulighed. Lejemålets energimærke er angivet til: A

        Kongens Lyngby·i dag·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Unik beliggenhed og gode tilkørselsforhold til en attraktiv pris

        Unik beliggenhed og gode tilkørselsforhold til en attraktiv pris

        Fra kr. 7258

        Lejemålet er i alt på 439 m2 og rummer en 1. sal på 305m2 og stueplan på 134m2. De to plan hænger godt sammen og kan lejes samlet eller hver for sig. 1. sal fordeler sig på 3 gode mødelokaler, 3 store lyse kontorlokaler og to mindre lokaler. Desuden har 1. sal 3 toiletter og 2 The-køkkener, der kun benyttes af 1. sals lejer. Stueplans 134m består af, 3 mindre kontorer på omkring 19m2 og ét stort kontorlokale. Stueplan deler 2 toiletter og et The-køkken med eksisterende lejer. Lokaler fremstår i original men velholdt stand. Til ejendommen tilhører der parkeringspladser som frit kan afbenyttes af lejer, som en del af den månedlige leje. Ejendomme ligger centralt med kun 200 meter fra IKEA og er nem tilgængelig i forhold til offentlig transport/letbane og motorvejsnetværket i Århus N. Lokalerne henvender sig til kontor- såvel som liberalt erhverv og er ideelt til mindre virksomheder, der ikke vil gå på kompromis med beliggenhed eller tilgængelighed, men ønsker en overkommelig husleje. Ejendommen er yderst veleksponeret mod Skejby Nordlandsvej. I ejendommen er desuden udlejning af lager til 2 gode eksisterende lejere.

        Aarhus N·i dag·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

        KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

        Fra kr. 10500

        Velkommen til The Villa - luksuskontorer med vandudsigt i æstetisk Københavner-stil. Er I en virksomhed der har brug for et møbleret kontor? Ønsker I at spare på tid og omkostninger til drift for i stedet at fordybe jer i arbejdet? Så bliv en del af vores kontorfælleskab. Vores kontorhotel byder på lejemål og løsninger i alle størrelser, hvor det er gjort nemt at tilknytte nyt- eller bytte kontor med dag-til-dag princip. Hos os har vi gjort det så enkelt som muligt for virksomheder at tilflytte, da alle vores kontorhoteller – som dette – bærer præg af en all-inclusive løsning. I praksis betyder det, at vores nye lejere blot skal tænke på, at give sig til at arbejde ved indflytning, for vi klarer alt det essentielle til opsætning at kontoret. Herunder: - Møbelpakke: skabe, borde, lamper, stole, etc. - Mødelokaler med bookingsystem. - Medarbejderrabat i vores egen Restaurant La Pausa. - IT – trådløst og Lan internet via CAT5e i hele bygningen. - Loungeområder med grønne planter og adgang til tekøkkener. - WelcomeBob - elektronisk velkomstsystem. - 24/7 adgang. - Ad libitum forbrug, kaffe, te, vand, etc. - Nemt at tilknytte nye kontorer fra dag-til-dag princip. - Kundens rimelige forbrug af elektricitet i lejemålet. - Varmeforsyning i lejemålet. - Kundens forholdsmæssige andel af skatter, afgifter herunder dækningsafgift. Vi lægger vægt på at lejerne har mulighed for at netværk på kryds og tværs, da vi er overbeviste om, at dette er noget der skaber værdi i vores diversificerede kontorsamfund. Hvis du er interesseret så kontakt os endelig til en uforpligtende fremvisning, så vi kan snakke nærmere om, hvilken løsning der passer til jer.

        København N·i dag·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Virksomhedsfællesskab med plads til alle!

        Virksomhedsfællesskab med plads til alle!

        Fra kr. 93

        Are you looking for a modern business community where there are plenty of competencies within reach? Business community with heart and price in the right place In this corporate community, we are at eye level with all our tenants, and there is room for companies of all sizes, whether you are new to a business, a growth company or a large and established company, your company is supported by a dedicated team whose prime task is to meet the services you need. Whether it's going up or down, the corporate community is your buffer or extended arm - when you need it. The corporate community believes that good framework conditions and flexibility lead to growth and increased value, and the goal is to make it easier for you to run a business. Prices of selected products: • flex membership: DKK 500, - / month. • permanent membership (own desk): DKK 2,500, - / month. • Closed office: from DKK 6,500 / md. You get 500, - / md from the above prices. to consume what you want: desk, lunch, meeting room, networking events and running / cycling club. Business community tenants today Today approx. 70 companies from the individual self-employed, who rent an office space, to large international companies that rent premises for offices and showrooms. We also have room for you! You are welcome to book information and get a non-committal talk about your company's current and future needs. The company community is housed in a completely renovated 4-length proprietary farm with a beautiful old garden and overlooking Egå Engsø and the cranes at Aarhus harbor. The office community is close to motorway 15 and there are approx. 10 min drive to Aarhus C. Trains and buses run the day, and the bus stops are within walking distance. The upcoming light rail will also have its stop nearby. It's about. 30 min. drive to Aarhus airport. Lejemålets energimærke er angivet til: A

        Lystrup·i dag·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Til leje: Coworking på Lyngby Hovedgade 53C, Storkøbenhavn (3.0 - 155.0 m2)

        Til leje: Coworking på Lyngby Hovedgade 53C, Storkøbenhavn (3.0 - 155.0 m2)

        Fra kr.

        Lyngby Office Hub er et hyggeligt brugerdrevet co-working kontorfællesskab beliggende midt på Lyngby Hovedgade kun to minutter fra stationen. Vi har lige nu ledige pladser på vores kontor. Lejen inkluderer eget skrivebord/stol, fri print, adgang til mødelokale med helt nyt videokonferencesystem, kaffe, the m.v. Vi er 12 personer i kontorfællesskabet, og vi spænder bredt. Vi har et stærkt socialt fællesskab med julefrokost, månedlig morgenmad m.v. Kom fobi til en kop kaffe i Lyngbys hyggeligste kontorfælleskab.

        Kongens Lyngby·i dag·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Billigt kontor i Danmarks svar på Silicon Valley?

        Billigt kontor i Danmarks svar på Silicon Valley?

        Fra kr.

        Så behøver du ikke lede videre. Bliv en del af vores helt nye og unikke kontorfællesskab; The Energy Hub - hvor virksomheder blomstrer i inspirerende omgivelser. Vi er velbeliggende i hjertet af Ballerup tæt ved Lautrupparken. Området, der er et af Storkøbenhavns mest attraktive og førende erhvervsområder. Her er der plads til at små men gode idéer kan vokse sig store, fordi vi tager os af de daglige driftsforpligtelser. Uanset hvilken løsning du har søger, så er jeres nye arbejdsplads møbleret med moderne hæve-sænke border, kontorstole, opbevaringsmuligheder, skraldespande og eget cafe område. Du vil bl.a. bo i samme bygning som Top Danmark, AURORA, KIS og mange flere internationale virksomheder fra ind- og udland. Vi vil sørge for al generel drift, varme, el, high speed internet, ad libitum kaffe, gratis parkering, kantinefaciliteter, gratis mødefaciliteter, adgang 24/7, samt rengøring. - Ingen bindingsperiode og 3 måneders opsigelse. - Fuldt møbleret kontor - 1000 m2 med gratis fælles arealer – bl.a. 5 mødelokaler og stor kantine. - Dag til dag fleksibilitet af kontorskift – større og mindre. Kontakt os gerne, så vi sammen kan finde den helt rette løsning til jeres behov. Fleksibilitet og billige løsninger, er vores mantra. Fang os til en uformel snak.

        Ballerup·i dag·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Nyt mødelokale

        Nyt mødelokale

        Fra kr.

        Workstation er en ny type kontorfællesskab, som er udviklet, bygget og indrettet med sigte på at skabe et arbejdsmiljø, som ligger et par niveauer højere end andre gennemsnitlige kontorfællesskaber. Workstation skal være et sted, hvor man har lyst til at arbejde og samtidig være en del af et dynamisk fællesskab. Vi har bygget større kontorer, indrettet i højere kvalitet og i det hele taget forsøgt at skabe grobund for et professionelt fællesskab. Det er svært at forklare essensen af Workstation og vort mål er da også, at du kontakter os for en fremvisning. Så kan du danne dit eget indtryk af, hvad Workstation står for. Nemt og overskueligt Vi har interviewet en række brugere af kontorfællesskaber og undersøgt hvad de værdsætter og hvad de er mindre tilfredse med. En af de ting som vi har fundet ud af er, at de fleste ikke bryder sig om ekstra betaling for alt lige fra parkering til mødelokaler. Derfor har vi valgt at sætte en fast All Inclusive Price som omfatter brug af mødelokaler, kaffe/the, internet, parkering etc. Man kender altså sine omkostninger og betaler kun ekstra for fx øl, vand, vin og frokost og kun for det reelle forbrug. Kun kr. 3.495,- pr. arbejdsplads ex. moms Normalprisen pr. arbejdsplads er kr. 3.995,- pr. måned men vi yder i en begrænset periode en First Mover Discount på kr. 500,- så prisen vil være kr. 3.495,- pr. måned. For at kunne afgøre om vores pris er fornuftig og konkurencedygtig, er du nødt til at komme forbi og foretage din egen vurdering af faciliteterne og af den samlede pakke. Vi mener dog, at vores kontorer er større og at vores pris er lavere i forhold til gennemsnittet. Og så har vi gjort lidt ekstra ud af indretning og valg af møbler, hvilket vi håber du vil fornemme, når du kigger forbi til en fremvisning. 6 m² fra kr. 495,- pr. måned Workstation Warehouse er en integreret lager- og produktionsfacilitet som kun lejere i Workstation Office Community har adgang til. Vi tilbyder lager og lette produktionsfaciliteter til priser fra kr. 495,- pr. måned (6 m²). Lager- og opbevaringsrum fra 6 m² til 100 m² Direkte adgang fra Workstation Office

        Vallensbæk·i dag·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

        KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

        Fra kr. 20000

        Velkommen til The Villa - luksuskontorer med vandudsigt i æstetisk Københavner-stil. Er I en virksomhed der har brug for et møbleret kontor? Ønsker I at spare på tid og omkostninger til drift for i stedet at fordybe jer i arbejdet? Så bliv en del af vores kontorfælleskab. Vores kontorhotel byder på lejemål og løsninger i alle størrelser, hvor det er gjort nemt at tilknytte nyt- eller bytte kontor med dag-til-dag princip. Hos os har vi gjort det så enkelt som muligt for virksomheder at tilflytte, da alle vores kontorhoteller – som dette – bærer præg af en all-inclusive løsning. I praksis betyder det, at vores nye lejere blot skal tænke på, at give sig til at arbejde ved indflytning, for vi klarer alt det essentielle til opsætning at kontoret. Herunder: - Møbelpakke: skabe, borde, lamper, stole, etc. - Mødelokaler med bookingsystem. - Medarbejderrabat i vores egen Restaurant La Pausa. - IT – trådløst og Lan internet via CAT5e i hele bygningen. - Loungeområder med grønne planter og adgang til tekøkkener. - WelcomeBob - elektronisk velkomstsystem. - 24/7 adgang. - Ad libitum forbrug, kaffe, te, vand, etc. - Nemt at tilknytte nye kontorer fra dag-til-dag princip. - Kundens rimelige forbrug af elektricitet i lejemålet. - Varmeforsyning i lejemålet. - Kundens forholdsmæssige andel af skatter, afgifter herunder dækningsafgift. Vi lægger vægt på at lejerne har mulighed for at netværk på kryds og tværs, da vi er overbeviste om, at dette er noget der skaber værdi i vores diversificerede kontorsamfund. Hvis du er interesseret så kontakt os endelig til en uforpligtende fremvisning, så vi kan snakke nærmere om, hvilken løsning der passer til jer.

        København N·i dag·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Nyt kontorfællesskab

        Nyt kontorfællesskab

        Fra kr.

        Workstation er en ny type kontorfællesskab, som er udviklet, bygget og indrettet med sigte på at skabe et arbejdsmiljø, som ligger et par niveauer højere end andre gennemsnitlige kontorfællesskaber. Workstation skal være et sted, hvor man har lyst til at arbejde og samtidig være en del af et dynamisk fællesskab. Vi har bygget større kontorer, indrettet i højere kvalitet og i det hele taget forsøgt at skabe grobund for et professionelt fællesskab. Det er svært at forklare essensen af Workstation og vort mål er da også, at du kontakter os for en fremvisning. Så kan du danne dit eget indtryk af, hvad Workstation står for. Nemt og overskueligt Vi har interviewet en række brugere af kontorfællesskaber og undersøgt hvad de værdsætter og hvad de er mindre tilfredse med. En af de ting som vi har fundet ud af er, at de fleste ikke bryder sig om ekstra betaling for alt lige fra parkering til mødelokaler. Derfor har vi valgt at sætte en fast All Inclusive Price som omfatter brug af mødelokaler, kaffe/the, internet, parkering etc. Man kender altså sine omkostninger og betaler kun ekstra for fx øl, vand, vin og frokost og kun for det reelle forbrug. Kun kr. 3.495,- pr. arbejdsplads ex. moms Normalprisen pr. arbejdsplads er kr. 3.995,- pr. måned men vi yder i en begrænset periode en First Mover Discount på kr. 500,- så prisen vil være kr. 3.495,- pr. måned. For at kunne afgøre om vores pris er fornuftig og konkurencedygtig, er du nødt til at komme forbi og foretage din egen vurdering af faciliteterne og af den samlede pakke. Vi mener dog, at vores kontorer er større og at vores pris er lavere i forhold til gennemsnittet. Og så har vi gjort lidt ekstra ud af indretning og valg af møbler, hvilket vi håber du vil fornemme, når du kigger forbi til en fremvisning. 6 m² fra kr. 495,- pr. måned Workstation Warehouse er en integreret lager- og produktionsfacilitet som kun lejere i Workstation Office Community har adgang til. Vi tilbyder lager og lette produktionsfaciliteter til priser fra kr. 495,- pr. måned (6 m²). Lager- og opbevaringsrum fra 6 m² til 100 m² Direkte adgang fra Workstation Office Community Indgang via port Loftshøjde fra 3-8 meter Alarm inkluderet

        Vallensbæk·i dag·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        The Stamp: Nyopført og dynamisk flerbrugerkontorhus i Postbyen

        The Stamp: Nyopført og dynamisk flerbrugerkontorhus i Postbyen

        Fra kr. 137313

        The Stamp er en helt nyopført kontorejendom i Postbyen, som tilbyder moderne kontorlejemål i lækker skandinavisk stil med overflader i rå beton, lyddæmpende træpaneler, stål i varme toner, egetræsgulve, industrielt design og gennemtænkt belysning. Lyset vælter ind fra de store vinduespartier, og den imponerende loftshøjde bevirker, at alle kontorer føles lyse og rummelige – tilsat en fantastisk udsigt over Postbyen og den omkringliggende by. The Stamp består af ca. 30.000 m² kontorarealer, fordelt på 8 etager, og huser op til 2.000 arbejdsstationer. Hver etage er på 4.269 m², hvilket giver en unik mulighed for at have ca. 250 arbejdsstationer på én etage. Hver etage kan opdeles i fire sektioner. Det spektakulære atrium samler, som husets hjerte, alle etagerne i ét og lader lyset strømme hele vejen ned til stueetagen, niveau 01. Niveau 01 er hjertet i The Stamp og rummer alle servicebehov for den moderne virksomhed. Her findes bemandet reception, arbejdslounge, food hall, café, vinbar og restaurant. I The Stamps eksklusive mødecenter på niveau 02 findes mødelokaler til ethvert behov med mulighed for forplejning. På toppen af bygningen er der adgang til en smuk tagterrasse med en fantastisk udsigt over København. Læs meget mere om The Stamp på thestamp.dk HIGHLIGHTS - Ca. 4.300 m² pr. etage med op til 250 arbejdspladser - Certificeres med DGNB Guld - Fantastiske fællesfaciliteter, bl.a. personalerestaurant, reception, mødecenter mv. - Tagterrasse med udsigt over byen - Gode parkeringsforhold og el-ladestandere - Hovedbanegården som nabo - Indflytning fra Q2 2025 POSTBYEN Postbyen er en ny bydel med central beliggenhed i Indre By, hvor byliv, erhverv og fritid forenes. Alle bekvemmeligheder er inden for rækkevidde, og hvor både mad af højeste kvalitet og hverdagens fritidsaktiviteter er samlet ét sted; til glæde for beboere, besøgende og dem, der hver dag går på arbejde her. Postbyen danner rammerne for et aktivt og sundt liv i byen med et stort fokus på sundhed og bæredygtighed. Alle ejendomme får en grøn profil med en DGNB-certificering, og bydelen får sit eget sundhedshus samt moderne fitness-faciliteter i The Health Club. Bydelen får et pulserende liv fra morgen til aften med restauranter, cocktailbar, vinbar, caféer og butikker. Og hotel Villa Copenhagen og Edyn Hotel tager imod gæster fra hele verden og tilbyder de bedste konference- og wellness-faciliteter, så bydelen får en international vibe. Postbyen samler Københavns bykerne med havnefronten og – om ganske få år – Jernbanebyen. Med den centrale beliggenhed lige ved Hovedbanegården, er Postbyen ideelt placeret for både virksomheder og beboere. Når projektet står færdigt, vil der hver dag færdes 7.500 medarbejdere, 700 beboere og 3.000 besøgende. Vil du vide mere? Besøg postbyen.dk Lejemålets energimærke er angivet til: A

        København V·i dag·Lokalebasen.dk

        Fremhævet

        Få beskedNår der er nye resultater i Ejendomme

        Lup med søgeord i
        Bon-fire bålgrill

        Bon-fire bålgrill

        699,00 kr.

        Bålgrill fra Bon-fire Så er du klar til at fyre op under pander, gryder og kander over bålet. Bålgrillen fra Bon-fire er i pulverlakeret stål med tre flytbare grillriste i støbejern. Bålgrillen placeres over bålet. Efter brug er bålgrillen nem at pakke væk, da den kan klappes sammen. Mål: H 28 x D 47 x B 70,5

        WebshopCoop.dk
          Sponsoreret
          Nexgrill pizzaovn - Ora

          Nexgrill pizzaovn - Ora

          2.299,00 kr.

          Pizzaovn fra Nexgrill Sprød skorpe og veltilberedt fyld uanset hvor du placerer pizzaovnen. Konstruktionen og de tre ben giver nemlig stabilitet og en jævnt bagt overflade. Elektronisk Piezo-tænding sørger for nem opstart af ovnen Roterende pizzasten der giver sprød skorpe og veltilberedt fyld Transportabel pizzaovn Høj varme Du kommer nemt i gang med den elektroniske Piezo-tænding, og med pizzaovnens varmeydelse på op til 4100 kW får du al den varme, der skal til at bage sprøde pizzaer og lækkert brød. Jævn varmefordeling Drej på knappen og rotér din pizza 360° for at få en perfekt og jævn bagning. Pizzastenen er lavet af cordierit, der trækker fugt ud af dejen og fordeler varmen jævnt, det giver sprød skorpe og veltilberedt fyld. Pizza to-go Pizzaovnen er transportabel og står stabilt, uanset om du sætter den op på terrassen eller på stranden. Du får derfor altid en jævnt bagt pizza. De tre ben kan klappes sammen og gør transport og opbevaring nem. Med smag af røg Hæld hårdttræsspåner eller træpiller i det indbyggede røgkammer og tilfør røgsmag til din pizza. Specifikationer: Varmeydelse: 4100 kW Varmekilde: Gas Vægt: 14 kg Indbygget røgkammer 5 års garanti på hovedbrændere

          WebshopCoop.dk
            Sponsoreret
            Heat1 terrassevarmer - Vægmodel 212-312 - Eco High Line - Hvid

            Heat1 terrassevarmer - Vægmodel 212-312 - Eco High Line - Hvid

            1.299,00 kr.

            Terrassevarmer fra Heat1 Findes der noget bedre end lange, lune sommeraftener? De kan desværre ikke bestilles efter behov, men med en god terrassevarmer kan du hjælpe dem godt på vej. 3 varmetrin Fjernbetjening Dækningsområde ca. 16 m² Forlæng aftenerne på terrassen ECO High Line terrassevarmeren tilbyder en høj ydeevne og funktionalitet kombineret med et diskret design og begrænset lysafgivelse. Varmeren starter op på blot 1 sekund, og varmen kan justeres i tre trin med fjernbetjeningen. Der ydes 5 års garanti på produktet.

            WebshopCoop.dk
              Sponsoreret
              The Lighthouse - Engholmene Business Center

              The Lighthouse - Engholmene Business Center

              Fra kr. 190613

              The Lighthouse bliver et af de højeste af de fire kontorhuse i Engholmene Business Center. Kontorhuset strækker sig over 11.820 m² lige ud til Enghave Kanal og udbydes som både domicil og flerbrugerejendom. Ejendommen får i alt otte etager og bliver i stueetagen indrettet med fælles personalerestaurant, lobby samt mulighed for mødecenter eller kontorområde. Ejendommen får et ikonisk udtryk med sit femkantede design og forskydninger i facaden, som giver et godt lysindfald på alle etager. Og den åbne planløsning sikrer en effektiv indretning med helt ned til 13,5 m² pr. arbejdsstation. Et flot atrium binder etagerne sammen og skaber en central tagterrasse over atriet på 4. sal. Hent prospektet og læs meget mere. Projekttype: Kontor Arkitekt: COBE Architects A/S Ingeniør: MOE A/S Areal: 11.820 m² Bæredygtighedscertificering: DGNB Guld Lejemålets energimærke er angivet til: A

              København SV·i dag·Lokalebasen.dk

              Fremhævet
              Kontorplads kr. 1.750 eller eget kontor kr. 2.500 pr. mdr.

              Kontorplads kr. 1.750 eller eget kontor kr. 2.500 pr. mdr.

              Fra kr. 900

              Kontorpladser i kontorfællesskab til kr. 1.750,- alt inkl. Eget kontor fra kr. 2.500 pr. mdr. Lej en nem og billig arbejdsplads – tæt på København og motorvejsforbindelser. Kontorpladserne er fuldt møblerede. I lejen er inkluderet hurtigt bredbånd, printer, kaffe & the samt adgang til mødelokale & køkken/frokoststue. Derudover er der fri parkering. Der er mulighed for at leje arbejdspladser i kontorfællesskab eller lokaler til 1-5 personer. Depotrum fra 3-40 kvm er også til leje. Kontorfællesskabet er beliggende i Måløv tæt på Ballerup. Det er lige ved Kildedal S-station, kun 25 km. fra København C. Lejemålets energimærke er angivet til: B

              Måløv·i dag·Lokalebasen.dk

              Fremhævet
              De bedste kontorer i København

              De bedste kontorer i København

              Fra kr.

              Vælg office uanset om du har brug for en enkelt arbejdsplads i Coworking eller om I er en større virksomhed. Det er nemt, professionelt og fleksibelt hos office. Du får fuldt møblerede kontorpladser i private kontorer eller i Coworking. Vælg private kontorer med op til 12 arbejdspladser pr. kontor. Som lejer hos office kan du og dine gæster nyde gratis kaffe, te og kølet vand. Ejendommens 6 mødelokaler med op til 10 pladser kan ligeledes frit benyttes. Skal I holde større møder eller events, har I adgang til at leje større konferencelokaler, hvor I kan have op til 100+ gæster. Mødeforplejning udover kaffe, te og vand kan tilkøbes efter behov. Du får: - Hæve-/sænkebord(e) - Skrivebordsstol(e) - Låsbar skabsplads - Lynhurtigt fibernet - Energiforbrug (strøm, lys, vand, varme) - Fri adgang til mødelokaler - Tekøkkener med fri kaffe, the og kølet vand - Rengøring - Cykelskur med lås - Elevator til alle lejemål - Privat parkering (mod betaling) - Frokostordning (mod betaling) Deltag på de månedlige netværksarrangementer i konferencesalen eller på tagterrassen, når vejret er til det. Her kan du få mulighed for at præsentere dig selv og din virksomhed eller bare mødes til socialt samvær. Er du studerende? Spørg på specielle priser. Skal I bruge kontorpladser i en begrænset periode til projektarbejde? Spørg på en samlet pris. Kontorfællesskabet office ligger centralt i København på Frederiksberg C ved Forum Metro. Et attraktivt område med supermarkeder, specialbutikker, restauranter og caféer. Du er bare 3 minutter fra Nørreport station og 18 minutter fra Københavns lufthavn. Coworking & Private Offices - Meetings & Events Lejemålets energimærke er angivet til: C

              Frederiksberg C·i dag·Lokalebasen.dk

              Fremhævet
              Nyt kontorfællesskab

              Nyt kontorfællesskab

              Fra kr.

              Workstation er en ny type kontorfællesskab, som er udviklet, bygget og indrettet med sigte på at skabe et arbejdsmiljø, som ligger et par niveauer højere end andre gennemsnitlige kontorfællesskaber. Workstation skal være et sted, hvor man har lyst til at arbejde og samtidig være en del af et dynamisk fællesskab. Vi har bygget større kontorer, indrettet i højere kvalitet og i det hele taget forsøgt at skabe grobund for et professionelt fællesskab. Det er svært at forklare essensen af Workstation og vort mål er da også, at du kontakter os for en fremvisning. Så kan du danne dit eget indtryk af, hvad Workstation står for. Nemt og overskueligt Vi har interviewet en række brugere af kontorfællesskaber og undersøgt hvad de værdsætter og hvad de er mindre tilfredse med. En af de ting som vi har fundet ud af er, at de fleste ikke bryder sig om ekstra betaling for alt lige fra parkering til mødelokaler. Derfor har vi valgt at sætte en fast All Inclusive Price som omfatter brug af mødelokaler, kaffe/the, internet, parkering etc. Man kender altså sine omkostninger og betaler kun ekstra for fx øl, vand, vin og frokost og kun for det reelle forbrug. Kun kr. 3.495,- pr. arbejdsplads ex. moms Normalprisen pr. arbejdsplads er kr. 3.995,- pr. måned men vi yder i en begrænset periode en First Mover Discount på kr. 500,- så prisen vil være kr. 3.495,- pr. måned. For at kunne afgøre om vores pris er fornuftig og konkurencedygtig, er du nødt til at komme forbi og foretage din egen vurdering af faciliteterne og af den samlede pakke. Vi mener dog, at vores kontorer er større og at vores pris er lavere i forhold til gennemsnittet. Og så har vi gjort lidt ekstra ud af indretning og valg af møbler, hvilket vi håber du vil fornemme, når du kigger forbi til en fremvisning. 6 m² fra kr. 495,- pr. måned Workstation Warehouse er en integreret lager- og produktionsfacilitet som kun lejere i Workstation Office Community har adgang til. Vi tilbyder lager og lette produktionsfaciliteter til priser fra kr. 495,- pr. måned (6 m²). Lager- og opbevaringsrum fra 6 m² til 100 m² Direkte adgang fra Workstation Office

              Vallensbæk·i dag·Lokalebasen.dk

              Fremhævet
              Kontorplads kr. 1.750 eller eget kontor kr. 2.500 pr. mdr.

              Kontorplads kr. 1.750 eller eget kontor kr. 2.500 pr. mdr.

              Fra kr. 900

              Kontorpladser i kontorfællesskab til kr. 1.750,- alt inkl. Eget kontor fra kr. 2500 pr. mdr. Lej en nem og billig arbejdsplads – tæt på København og motorvejsforbindelser. Kontorpladserne er fuldt møblerede. I lejen er inkluderet hurtigt bredbånd, printer, kaffe & the samt adgang til mødelokale & køkken/frokoststue. Derudover er der fri parkering. Der er mulighed for at leje arbejdspladser i kontorfællesskab eller lokaler til 1-5 personer. Depotrum fra 3-40 kvm er også til leje. Kontorfællesskabet er beliggende i Måløv tæt på Ballerup. Det er lige ved Kildedal S-station, kun 25 km. fra København C. Lejemålets energimærke er angivet til: B

              Ballerup·i dag·Lokalebasen.dk

              Fremhævet
              1.705 m² kontor i Kgs. Lyngby med fælles kantine og mødelokaler

              1.705 m² kontor i Kgs. Lyngby med fælles kantine og mødelokaler

              Fra kr. 206021

              - Kontorlejemål med plads til ca. 90 arbejdsstationer i Kgs. Lyngbys attraktive erhvervsområde. - Fælles kantine, mødelokaler og lækre loungeområder - Koncept: the union by PFA, med mulighed for korttidslejemål i stueetagen - Optimal akustik, ventilation, køl og adgangskontrol - Mulighed for at leje p-pladser på terræn eller i p-kælder - Få min. gang til Lyngby Hovedgade, Lyngby Station og Nørgaardsvej Station **Bliv en del af The Union by PFA, hvor der er mulighed for at vokse** Kontorlejemål i flerbrugerejendom med fælles kantine og mødelokaler. Herudover er der i stueetagen mulighed for at leje mindre kontorenheder, med kort uopsigelighedsperiode, såfremt man har brug for ekstra plads. Få min. gang til tog og busser. Parkering på terræn eller i kælder, eller i nærliggende store p-kældre og huse. Lyse nyistandsatte kontorer, loungeområder, fælles kantine og mødelokaler. Der er rift om de store enheder i markedet p.t. Og her er en sjældent udbudt mulighed. Lejemålets energimærke er angivet til: A

              Kongens Lyngby·i dag·Lokalebasen.dk

              Fremhævet
              Kontor i DK's svar på Silicon Valley

              Kontor i DK's svar på Silicon Valley

              Fra kr. 750

              Billigt kontor i Danmarks svar på Silicon Valley Er I en mindre virksomhed, der har brug for et møbleret kontor? Ønsker I at spare tid og omkostningerne til drift, så der i stedet er plads til fordybelse af jeres virksomhed? Så bliv en del af vores helt nye og unikke kontorfællesskabet i Danmarks svar på Silicon Valley; The Energy Hub - hvor små idéer vokser sig store, og virksomheder blomstrer i inspirerende omgivelser. Vi vil sørge for al generel drift, varme, el, high speed internet, ad libitum kaffe, gratis parkering, kantinefaciliteter, gratis mødefaciliteter, adgang 24/7, samt rengøring. Vi er velbeliggende i hjertet af Ballerup tæt ved Lautrupparken. Området, der er et af Storkøbenhavns mest attraktive og førende erhvervsområder. - Ingen bindingsperiode og 3 måneders opsigelse. - Fuld møbleret kontor - 1000 m2 med gratis fælles lokaler – bl.a. 5 mødelokaler og stor kantine. - Dag til dag fleksibilitet af kontorskift – større og mindre. - Store internationale virksomheder i bygningen – bl.a. TopDanmark og AURORA - Priser fra 995 DKK/mdr. Kontakt os gerne, så vi sammen kan finde den helt rette løsning til jeres behov. Fleksibilitet og billige løsninger, er vores mantra. Fang os til en uformel snak.

              Ballerup·i dag·Lokalebasen.dk

              Fremhævet
              Kontorlejemål med to tagterrasser i moderniseret industribygning

              Kontorlejemål med to tagterrasser i moderniseret industribygning

              Fra kr. 47396

              Lejemålet har et areal på 455 m2 og er beliggende på 1. sal i rå, industriel ”New Yorker” lignende ejendom. Lejemålet er utrolig lyst, da der er lysindfald fra begge sider. Lejemålet bliver istandgjort i samråd med lejer med nyrensede tæpper/ ny-renoverede gulve, ny-malede overflader, udskiftning af belysning til LED, nye toiletter og armaturer m.m. Der er indlagt fiber i ejendommen – lejer skal dog selv tilmelde sig fiber-leverandør. Lejemålet er opdelt i storrumskontorer og mindre kontorer/mødelokaler. Desuden er der the-/anretterkøkken, fælles opholdsrum/spiseafdeling, toiletter og bad. Endelig er der to fantastiske terrasser på ialt 57 m² udelukkende til lejers brug. Lejemålet appellerer til den moderne lejer, der ønsker en beliggenhed, som også kan tiltrække de unge medarbejdere. Fotos er visualiseringer af, hvordan lejemålet kan indrettes af lejer. Lejemålet er beliggende i tidligere industriejendom i et område, der de seneste år har gennemgået en fuldstændig fornyelse med flotte bolig- og kontorejendomme. Uplandsgade har været præget af industri med fabrikker og kontorejendomme liggende side om side. Nu ændres området til moderne kontor- og boligejendomme, hvor brugerne og beboerne nyder godt af de omkringliggende rekreative områder. Blandt andet ligger Kløvermarken lige op af ejendommen, og Amager Strand ligger blot få hundrede meter derfra. Så med ganske få meter til bus og Metro og blot få minutters gang til Sundby sejlforenings havn og Amager Strand er det et ideelt sted for tiltrækning af de gode medarbejdere.

              København S·i går·Lokalebasen.dk

              Fremhævet
              Offices to rent in a perfectly located shared office space

              Offices to rent in a perfectly located shared office space

              Fra kr.

              We're offering a range of office spaces in a typical Danish building, suitable for various business needs. Our spaces range from 17.0 to 74.0 m², ideal for both small and larger teams. The office is currently shared with an international team working for a Gazelle-winning company. **Key Features** : **Round-the-Clock Accessibility** : Our doors are open 24/7, accommodating to your schedule. **Amenities** : Enjoy high-speed WiFi, a security camera system, and a modern printer that can handle a lot. A little extra: A scenic balcony with a BBQ, cleaning services, and IT support are at your disposal. Being Your Friend: You can bring your human friend to the office from time to time, and your pet friend any time you want. **Facilities:** a kitchen, ** ** 2 toilets, a shower and changing facilities at your disposal. **Flexible Options:** We mostly rent offices, but are open to discussing desk-rental **Prime Location** : The space is situated in a prestigious area, our office is a stone's throw away from Marmorkirken Station (3-min walk) and Kongens Nytorv (5-min walk), offering effortless access to the city's heart, central station, and airport. Get in touch to arrange a quick tour! **​** **DANSK** Vi tilbyder en række kontorlokaler i en typisk dansk bygning, der passer til forskellige forretningsbehov. Vores lokaler varierer fra 17,0 til 74,0 m², ideelle for både små og større teams. Kontoret deles i øjeblikket med et internationalt team, der arbejder for en Gazelle-vindende virksomhed. **Nøglefunktioner:** - **Døgnåben Tilgængelighed:** Vores døre er åbne 24/7, tilpasset din tidsplan. - **Faciliteter:** Nyd højhastigheds WiFi, et sikkerhedskamera system, og en moderne printer, der kan håndtere meget. - **Lidt ekstra:** En naturskøn balkon med grill, rengøringsservice og IT-support står til din rådighed. - **Vær Din Ven:** Du kan bringe din menneskeven til kontoret af og til, og din kæledyrsven når som helst du ønsker. - **Faciliteter:** Et køkken, 2 toiletter, brusebad og omklædningsfaciliteter til din rådighed. **Fleksible Muligheder:** Vi lejer mest kontorer, men er åbne for at diskutere skrivebordsleje. **Fremragende Beliggenhed:** Stedet ligger i et prestigefyldt område, vores kontor er et stenkast fra Marmorkirken Station (3 minutters gang) og Kongens Nytorv (5 minutters gang), hvilket giver let adgang til byens hjerte, centralstationen og lufthavnen. ​ **Kontakt os for at arrangere en rundvisning** ​ Lejemålets energimærke er angivet til: D

              København K·i går·Lokalebasen.dk

              Fremhævet
              Heat1 terrassevarmer - Hængemodel 212-350 - Eco High Line - Sort

              Heat1 terrassevarmer - Hængemodel 212-350 - Eco High Line - Sort

              2.399,00 kr.

              Parasol terrassevarmer fra Heat1 Findes der noget bedre end lange, lune sommeraftener? De kan desværre ikke bestilles efter behov, men med en god terrassevarmer kan du hjælpe dem godt på vej. Individuel indstilling af hver lampe med fjernbetjening Montering på stang med Ø 25-60 mm Dækningsområde ca. 26 m² Forlæng aftenerne på terrassen Terrassevarmeren monteres på en parasolstang eller lignende og har tre varmelamper, som kan indstilles individuelt med den medfølgende fjernbetjening. På denne måde kan du nemt tilpasse varmen til selskabets behov.

              WebshopCoop.dk
                Sponsoreret
                Heat1 terrassevarmer - Vægmodel 212-360 - Eco Pro Line - Sort

                Heat1 terrassevarmer - Vægmodel 212-360 - Eco Pro Line - Sort

                1.799,00 kr.

                Terrassevarmer fra Heat1 Findes der noget bedre end lange, lune sommeraftener? De kan desværre ikke bestilles efter behov, men med en god terrassevarmer kan du hjælpe dem godt på vej. 3 varmetrin (650-2000W) Fjernbetjening Vippefunktion Funktionel og stilren terrassevarmer ECO Pro Line terrassevarmeren er velegnet til professionelt såvel som privat brug og tilbyder en høj ydeevne og funktionalitet kombineret med et stilrent slim-line design. Fuld kontrol over varmen Terrassevarmeren kan monteres på væg eller stativ med det integrerede beslag. Beslaget har vippefunktion, så du kan pege varmen i den ønskede retning. Varmen kan justeres i tre trin med fjernbetjening. Der ydes 5 års garanti på produktet. Øvrige specifikationer: - Infrarød Ultra Low Glare Plus (ULG+) halogenrør. Reducerer lyset med op til 98% i forhold til Low Glare (LG) rør. - IP-klasse: IP5 (støvskærmet og beskyttet mod vandstråler).

                WebshopCoop.dk
                  Sponsoreret
                  Nexgrill tilbehørssæt til Oakford 26 pillegrill

                  Nexgrill tilbehørssæt til Oakford 26 pillegrill

                  899,00 kr.

                  Startsæt Glæd dig til pulled pork og spareribs. Med dette tilbehørssæt kommer du godt fra start med den amerikanske BBQ-drøm. Cover til Oakford 26 pillegrill Grillsæt med 3 dele 1 temperaturprobe 5 par latexhandsker 5 folieindsatser til fedtspand 40 g Butcher’s Paper Cover Overtrækket holder din pillegrill ren og tør i al slags vejr. Det er i sort, vandafvisende og UV-beskyttet polyester med kraftige sømme. Stropperne i siden sørger for at holder coveret på plads i blæsevejr. Grillsæt Du får tre grillredskaber i rustfrit stål og med træhåndtag: Spatel, gaffel og tang. Temperaturprobe Med temperaturproben har du helt styr på madens tilberedning. Du får en præcis temperaturkontrol, som giver de bedste betingelser for tilberedning på mange forskellige måder i pillegrillen: grill, røg, bag, steg, braiser og varm. Indsæt temperaturproben i midten af kødet for præcis temperatur kontrol. Latexhandsker Engangshandskerne i latex er godkendt til fødevarehåndtering. Folieindsats til fedtspand Bruges til at opfange overskydende olie og fedtafdryp fra kødet. Butcher’s Paper Til indpakning af kød, fisk og grøntsager for at holde på saften under tilberedningen.

                  WebshopCoop.dk
                    Sponsoreret
                    Charmerende lille lejemål i hyggelig gade

                    Charmerende lille lejemål i hyggelig gade

                    Fra kr. 7500

                    Super charmerende beliggenhed, i sidegade kun ca. 50 meter fra gå-gaden - lige midt i centrum. Lejemålet er placeret i hyggelig og særdeles velholdt gammel byejendom. Her bydes på godt og regulært salgsareal med store facadevinduer, der sikrer meget høj synlighed. Endvidere mindre baggang (lager) samt toilet. Lejemålet er i flot stand i klassisk og charmerende stil, og fremstår med hvide vægge og lofter samt trægulv. Herudover er det apteret med rullegitre for vinduerne. Lejer sørger selv for belysning samt opsætning af skabe/the-køkken såfremt dette ønskes. I gaden findes bl.a. smykkeforretning/guldsmed, eksklusiv restaurant, Friluftsland, frisør, tøjbutik og skønhedssalon. Tæt ved flere offentlige parkeringspladser.

                    Roskilde·i går·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    Kontor 50 m2 i kontorfællesskab

                    Kontor 50 m2 i kontorfællesskab

                    Fra kr. 3125

                    Farverland 3-5 er beliggende i et fuldt udbygget erhvervsområde i Glostrup med 240 m fra offentlig transport og 1,7 km fra nærmeste motorvejsafkørsel (E45). Ledigt lejemål som består af 50 m² kontor. Se plantegning for præcis placering på ejendommen. Ejendommen består af i alt 1 154 m² med lager og kontorer i mange forskellige størrelser. Matriklen er indhegnet og aflåst med port. Bemærk at ejendommen er opdelt i kontorhotel samt almen lager og kontor. Fællesområderne i kontorhotellet er indrettede med køkken, spiseområde, mødelokale og lounge. Herudover, er der også fri afbenyttelse af kaffemaskinen som på byder på både kakao, the og kaffe. Alle lejemål i kontorhotellet overtages nymalet og med nybehandlet gulvbelægning.

                    Glostrup·ons.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    A cozy fully equiped and decorated food takeaway shop in the heart of Indre By

                    A cozy fully equiped and decorated food takeaway shop in the heart of Indre By

                    Fra kr. 12375

                    5 minutes walk from Nørreport station, the shop is precisely in the middle of the path between the Rund Tower and the Rosenborg Slot. Two of the most important attractions in Copenhagen, visited by thousend every year. There are numerous schools, companies offices, shops and cultural activities around, with heavy traffic of pedrestrians between 09:00 and 19:00 every day. Part of the shop is used for meal storage and preparation while the front is the sales area that can also accomodate up to 5 seats in two elegant desks, one leaned on the front glass. At the sidewalk a small table and a couple of chairs can be placed together with the signs of the menus. The shop receives natural light the whole day. A complete toilette is in the back as well as a safe secondary door that acts as emergency door and access to the basement. The equipment includes a wide counter with access door, a refrigerator for food, another one for drinks, a two chambers electric pizza oven, a two groups expresso coffee machine with filtering system, dishwashing sink, stainless steel working benches, furniture, cash register, WiFi and video camera surveillance. Highly visible signage is permited in the front glasses, the glass entrance door, the canopy and even placing an awning if desired. A great opportunity for an entrepreneur with a clear business plan that wants to implement and start to operate within hours, without loosing potential revenues. Also saving lots of money and time to design the place, select, buy, transport and install the equipments plus the work of plummers, carpenters, painters, electricians, etc. etc. Ideal to continue offering what is sold today (empanadas, pasteis de nata and imported delis) or to easily switch to baggels, open sandwiches, sweet pastry and coffee, chocolates and bombons, toasts and panninis, healthy breakfasts or vegetarian and vegan specialities. Availability: inmediate

                    København K·ons.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    Super regulært lagerlejemål med god placering

                    Super regulært lagerlejemål med god placering

                    Fra kr. 39844

                    Perfekt beliggenhed tæt til motorvejsnettet og med gode tilkørselsforhold. Meget regulær og rummelig lagerhal med en loftshøjde på 6,50 meter. Lejemålet ligger i en bygning, hvor der etableres en adskillelse med hegn (ca. 2-3 meter i højden) til nabolejemålet (udlejer). Således bliver der et rummeligt areal med adgang via port (3,60 bred og 4,20 høj). Herudover etableres der et indgangsparti, med adgang via dør. Dette indgangsparti deles med naboen og fordeler sig til hver af lagerlejemålene. Hallen holdes opvarmet til min. 10 grader og prisen herfor er indeholdt i huslejen. Der er mulighed for etablering af bi-måler på el, såfremt lejer har brug for strøm til andet end almindelig belysning. Der er ikke indlagt vand i lejemålet. Såfremt der skal etableres vand (toilet og evt. the-køkken), mere varme eller andet, er dette muligt men skal aftales nærmere og vil afspejle sig i lejepris og bindingsperiode. Lejer har mulighed for skiltning over egen port. Hurtig overtagelse er muligt.

                    Roskilde·ons.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    Kontorer, mødelokaler og Co-working i Indre By

                    Kontorer, mødelokaler og Co-working i Indre By

                    Fra kr.

                    Eget Kontor i SOHO Klosterstræde Velkommen til SOHO i indre by. Her tilbyder vi et sted at skabe dit livsværk, og vi giver dig de rigtige håndtag at trække i. Oplev hvad god energi, de rigtige faciliteter og ekstraordinær service og indretning kan gøre for dit næste møde, event og din virksomhed. Eget kontor giver alle fordelene ved Co-Working fællesskabet og samtidig fuld mulighed for at skabe jeres eget unikke og fortrolige space. Fra to personer og opefter. Oplagt til virksomheder der har behov for fire vægge og stadig ønsker at indgå i det store fællesskab. Nyd godt af stor fleksibilitet og flere muligheder. Leveres møbleret med hæve/sænke borde, stole mv. Nyd godt af formidabel indretning, alt i faciliteter, fantastisk frokost, enestående mødelokaler, et hav af sociale tiltag og en perfekt grobund for dig og din virksomhed. Herudover er der mulighed for leje af fast plads, mødelokaler og On-The Fly - Kontakt udlejer for yderligere information.

                    København K·ons.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    Kontorlejemål i flot retro stil

                    Kontorlejemål i flot retro stil

                    Fra kr. 318375

                    Lejemålet har et areal på 5.094 m2 fordelt på to etager samt 564 m² højloftet kælder. Ejendommen er fra start firserne og er indrettet og vedligeholdt tro mod den retrostil, som var dominerende tilbage i tid. Lejemålet er indrettet med mange cellekontorer og nogle møderum, hvoraf det ene kan rumme over 100 personer. Til lejemålet er flere the-køkkener og toiletter. Fra alle kontorer er der udsigt til grønne arealer blandt andet, da bygningen er bygget op omkring en meget stor atriumhave. Der er elevator i ejendommen. Det er muligt at leje yderligere kontorarealer i tilknytning til ejendommen, ligesom det er muligt at leje ”den gamle byrådssal”, som vil være velegnet til kulturelle formål eller andet. Der er fri parkering på ejendommens p-pladser på terræn. LEJEMÅLET ER TIDSBEGRÆNSET Lejemålet er beliggende i ejendom, der tidligere var Høje Taastrup kommune rådhus. Taastrup har en strategisk beliggenhed, med et vigtigt transportknudepunkt med rigtig gode forbindelse via vej og via jernbane, med både regional- og S-tog. Taastrup er en livlig og mangfoldig by der tilgodeser erhvervslivet så vel som borgerne i byen med sin rige historie, moderne faciliteter og pulserende atmosfære. De mange grønne områder og byens livlige centrum med mange butikker, caféer og ikke mindst indkøbscenteret City2, gør byen ideel for tiltrækning af de gode medarbejdere uanset om de kommer i egen bil eller med offentlig transport. Lejemålets energimærke er angivet til: C

                    Taastrup·ons.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    Mobil tandlægeklinik GMP Compact

                    Mobil tandlægeklinik GMP Compact

                    Sælges

                    ------ Enheden sælges på www.klaravik.dk Danmarks online auktion for brugt transportmateriel,landbrugsmaskiner og entreprenørmaskiner. For mere information, tryk på linket nedenfor og indtast dit bud. Du kan opsætte din konto med få enkle skridt. Hvis du ønsker at besigtige materiellet er du velkommen til at skrive eller ringe til os. The unit is sold on www.Klaravik.dk internet auction. Denmarks auction for used transport equipment, agricultural equipment and construction equipment. For more information, follow the link below and start bidding.You can setup your account in a few easy steps.

                    Tølløse·tir.·Klaravik.dk

                    Fremhævet
                    Lækkert kontorfælleskab i Rødovre

                    Lækkert kontorfælleskab i Rødovre

                    Fra kr.

                    Flot, nyistandsat kontor i kontorfællesskab med god central beliggenhed tæt ved ring3, motorvej mv. med plads til 1-8 arbejdspladser. Pris pr. arbejdsplads i eget aflukket kontor fra 2.495 kr. pr. måned. Lejen inkluderer mødelokaler, fiberinternet, rengøring, alarm, åben 24/7, varme, el, parkeringspladser, træningsfaciliteter kaffe/the og kantinefaciliteter samt at være en del af Visionhouse netværket.

                    Rødovre·tir.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    Totalt nyistandsat lys parterre ved  Amalienborg og Marmorkirken

                    Totalt nyistandsat lys parterre ved  Amalienborg og Marmorkirken

                    Fra kr. 56367

                    - 356 m² kontor/showroom, totalrenoveret i lækker stil - Flot dæmpbar belysning designet af anerkendt lysarkitekt - Nyt tekøkken og 2 nye toiletter med lækre klinker - Fælles suveræn kantine på 4. sal samt store tagterrasser - Plads til ca. 15 arbejdspladser samt et mindre møderum, – alternativt færre arbejdspladser og stort møderum - Aflåst cykelparkering **Unikt og overraskende kontorlejemål på hjørnet af Frederiksgade/Bredgade ** Parterreetagen i Dehns Palæ er netop blevet totalrenoveret med nye gulvklinker i Ølandssten, nyt tekøkken og nye toiletter. Belysningen er ’state of the art’ og designet af arkitekt Sarah Fredelund i 2021 i samarbejde med det internationalt anerkendte belysningsfirma Anker & Co. Således har en mindre virksomhed nu mulighed for at flytte ind i helt nyistandsatte lokaler i det smukke Dehns Palæ, tæt på Amalienborg og med få min. gang til Marmorkirken Metro. I Dehns Palæ bor mange spændende virksomheder; blandt andre Industriens fond, Zürich Forsikring og Advokatfirmaet Danders & More. Her har man fælles stor og lys kantine med fritlagte bjælker samt tagterrasser på 4. sal og der serveres hver dag en frokostordning, som lejerne i huset har mulighed for at deltage i. Kantinen kan benyttes af lejerne til møder etc. udenfor kantinens åbningstid. Parkér på gaden eller i et af de nærliggende P-huse, f.eks. Dr. Tværgade eller på Skt. Annæ Plads. Der ydes et mindre lejerudvalgsbidrag til fælles omkostninger som rengøring af kantine og trapper, samt servering og afrydning af frokost.

                    København K·tir.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    Attraktivt kontor i bymidten

                    Attraktivt kontor i bymidten

                    Fra kr. 10119

                    Lejemålet er beliggende på 1. sal i en smuk ejendom ved byens gågade og bedste strøg. Lejemålet er på 133 m² med herskabelig atmosfære og indrettet med 3 store samt 2 mindre kontorlokaler, med dobbelte fløjdøre mellem nogle af lokalerne. Lejemålet indeholder endvidere entré med kundetoilet, the-køkken, badeværelse med toilet. Lejemålet har smukke stuklofter. Enkelt fremstår med sænkede lofter. Flotte lyse ludbehandlede planke. Lejemålet er anvendeligt til mange formål og skal ses.

                    Nyborg·tir.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    PUBLIC - ikonisk kontorbygning genopstår som unikt flerbrugerhus med luksuriøse fællesfaciliteter

                    PUBLIC - ikonisk kontorbygning genopstår som unikt flerbrugerhus med luksuriøse fællesfaciliteter

                    Fra kr. 363688

                    - Unikke kontorer på 2.645 m² - Totalrenoveret med smukke og gennemarbejdede detaljer - Centralt beliggende i Københavns populære erhvervskvarter Ørestad - Lige ved metro, regionaltog, bus og motorvej - Indflytning medio 2024 **Uendelige muligheder** Med den ubetinget bedste beliggenhed i Ørestad, og faciliter i en klasse for sig selv. Med et ambitiøst og enestående restaurationsmiljø, cafe, auditorium, receptionsområde samt eksklusivt mødecenter er PUBLIC det ideelle miljø for nationale og internationale virksomheder at placere sig i. **The LAB** I bygningens stueetage, 1. sal samt 2. sal, hvor Ferring Pharmaceuticals i 20 år har udviklet farmaceutiske produkter, er det muligt at leje spektakulære og højloftede kontorlokaler. Vi kalder denne del The LAB. The LAB har en frihøjde på 3,5 meter og indrettes med betongulve, sandblæste søjler og drager, synlige spirorør med ventilation og køl kombineret med trælamellofter med indbygget LED-belysning. Lejemålene fordeler sig således: Stue - 2.125 m² 1. sal - 2.620 m² (+ appendix på 1.345 m² for et samlet lejemål på 3.965 m²) 2. sal - 2.645 m² Toiletkerner med italienske terrazzogulve i grå toner og med eksklusive matte sorte detaljer Lejemålets energimærke er angivet til: A

                    København S·man.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    “All inclusive” kontorpladser i et spændende og kreativt miljø i Story House

                    “All inclusive” kontorpladser i et spændende og kreativt miljø i Story House

                    Fra kr. 61000

                    Nu er der en enestående mulighed for at blive en del af Story Houses kontormiljø på Østerbro. Du ankommer til lejemålene via et flot indgangs- og opgangsparti og træder ind i et storslået åbent, lyst og kreativt miljø. Du bliver mødt af et receptionsområde med mulighed for selvbetjening. I midten af ejendommen finder man et ”atrium” med et podie og en trappeopsats der kan benyttes til foredrag, events, fotooptagelser, større møder og lignende. Dette fungerer som samlingspunktet i ejendommen. Etagerne er indrettet med opholdsområder, kaffestationer, mødelokaler i varierende størrelser og toiletfaciliteter på alle etager der er fælles for alle brugerne i huset. På 2. salen er indrettet en stor veldrevet lækker kantine, hvor lejer har mulighed for frokostordning, morgenmad og takeaway til aftensmad. Der forefindes en stor fælles solrig tagterrasse med en flot udsigt. Her er der mulighed for bl.a. at afholde events efter aftale. I kælderen finder man træningsfaciliteter, bad og omklædning og et specielt indrettet podcast rum, der kan bookes til optagelser. Der er tale om et absolut spændende kreativt hus med alverdens muligheder. Sektionerne kan lejes delvis og samlet. De fuldtmøblerede kontorpladser er at finde på 1. sal og er et afgrænset område, men en del af et åbent kontormiljø. I det afgrænsede område forefindes også eget/egne mødelokaler. Derudover kan alle andre fælles mødelokaler frit bookes. Som lejer i Story House bliver du en del af et kreativt medie- og kommunikationsmiljø, og får adgang til ejendommens mange lækre fællesfaciliteter: - Serviceret reception - Fælles mødefaciliteter - WiFi/internet samt kopi/printløsning - Podcastrum - Større fællesområder - Stor tagterrasse med fantastisk udemiljø - Kantine med kvalitetsmad og egen kok - Takeaway til yderst rimelige priser - Fri kaffe/the-ordning - Bade- og omklædningsfaciliteter - Træningsfaciliteter - Massageordning - Rengøring - Parkering i p-kælder efter ”først til mølle” - Cykelparkering - Mulighed for leje af depotrum i kælder Lejemålets energimærke er angivet til: C

                    København Ø·man.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    The Cube - markant og eksponeret ejendom i Tuborg Nord

                    The Cube - markant og eksponeret ejendom i Tuborg Nord

                    Fra kr. 59538

                    Husets åbne stilsikre og inspirerende ankomstområde i stueetagen byder på loungemiljø og et stort auditorium med AV udstyr og plads til omkring 100 personer. Det knap 25 meter høje imponerende atrium sikrer et massivt lysindfald gennem hele bygningen fra 5. sal til stueetagen og ind på kontoretagerne. På ”taget” af auditoriet er der etableret springvand, der giver hele bygningen en lyd af rendende vand. Dette er med til at give en beroligende akustik i ejendommen. Husets elegante og let svævende hovedtrappe strækker sig fra stueetagen til den øverste etage på indersiden af husets atrium. Huset serviceres naturligvis også af flere elevatorer, der kører fra parkeringskælderen til 5. salen. På øverste etage er ejendommens fælles kantine placeret, hvor der tillige er adgang til stor fælles tagterrasse med udsigt over Øresund. På 5. salen er en række fælles mødelokaler etableret, herunder et større lokale, der egner sig til undervisningsformål. Over alt i bygningen har man oplevelsen af transparens, grundet ejendommens store vinduespartier og det store atrium. Lejemålet er i dag indrettet med et stort åbent kontormiljø med tilhørende loungeområde med bløde møbler. Et stort åbent tekøkken med en køkkenømed kaffemaskine mv. er placeret i den ene ende af lokalet. Et par aflukkede kontorenheder/mødelokaler med glasvægge er placeret ud mod nordfacaden. Toiletter er placeret på bagsiden ud til en fordelingsgang og bagtrappe. Toiletterne deles med nabolejemålet beliggende mod ud mod østfacaden. Lejemålet har etableret automatisk adgangskontrol til alle døre til lejemålet, herunder den fælles fordelingsgang og bagtrappen, så sikkerheden til lejemålet er sikret. Lejemålets energimærke er angivet til: B

                    Hellerup·man.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    CO-WORK PLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

                    CO-WORK PLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

                    Fra kr.

                    Velkommen The Villa - luksuskontorer med vandudsigt i æstetisk Københavner-stil. Er I en virksomhed der har brug for et møbleret kontor? Ønsker I at spare på tid og omkostninger til drift for i stedet at fordybe jer i arbejdet? Så bliv en del af vores kontorfælleskab. Vores kontorhotel byder på lejemål og løsninger i alle størrelser, hvor det er gjort nemt at tilknytte nyt- eller bytte kontor med dag-til-dag princip. Hos os har vi gjort det så enkelt som muligt for virksomheder at tilflytte, da alle vores kontorhoteller – som dette – bærer præg af en all-inclusive løsning. I praksis betyder det, at vores nye lejere blot skal tænke på, at give sig til at arbejde ved indflytning, for vi klarer alt det essentielle til opsætning at kontoret. Herunder: - Møbelpakke: skabe, borde, lamper, stole, etc. - Mødelokaler med bookingsystem. - Medarbejderrabat i vores egen Restaurant La Pausa. - IT – trådløst og Lan internet via CAT5e i hele bygningen. - Loungeområder med grønne planter og adgang til tekøkkener. - WelcomeBob - elektronisk velkomstsystem. - 24/7 adgang. - Ad libitum forbrug, kaffe, te, vand, etc. - Nemt at tilknytte nye kontorer fra dag-til-dag princip. - Kundens rimelige forbrug af elektricitet i lejemålet. - Varmeforsyning i lejemålet. - Kundens forholdsmæssige andel af skatter, afgifter herunder dækningsafgift. Vi lægger vægt på at lejerne har mulighed for at netværk på kryds og tværs, da vi er overbeviste om, at dette er noget der skaber værdi i vores diversificerede kontorsamfund. Hvis du er interesseret så kontakt os endelig til en uforpligtende fremvisning, så vi kan snakke nærmere om, hvilken løsning der passer til jer.

                    København N·man.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    PUBLIC - ikonisk kontorbygning genopstår som unikt flerbrugerhus med luksuriøse fællesfaciliteter

                    PUBLIC - ikonisk kontorbygning genopstår som unikt flerbrugerhus med luksuriøse fællesfaciliteter

                    Fra kr. 91300

                    - Unikke kontorer med etageplan på hver 664 m² - 19 etager med gulv-til-loft-vinduer garanterer byens vildeste udsigt - Totalrenoveret med smukke og gennemarbejdede detaljer - Centralt beliggende i Københavns populære erhvervskvarter Ørestad - Lige ved metro, regionaltog, bus og motorvej - Indflytning medio 2024 **Uendelige muligheder** Med den ubetinget bedste beliggenhed i Ørestad, og faciliter i en klasse for sig selv. Med et ambitiøst og enestående restaurationsmiljø, cafe, auditorium, receptionsområde samt eksklusivt mødecenter er PUBLIC det ideelle miljø for nationale og internationale virksomheder at placere sig i. **The VIEW** Med lejemål fra 4. til 19. sal udgør The View en stor del af ejendommens samlede kontorlejemål. Med gulv-til-loft-vinduer, har PUBLIC byens vildeste udsigt, maksimalt naturligt lysindfald, ventilation og køl, og et inspirerende arbejdsmiljø. Nyd det enestående view over Ørestad fra alle kontorer – til Øresund og broen, Amager Fælled og resten af København. Der opstår en næsten magisk atmosfære, når tusmørket sænker sig over hovedstaden, og byens lys tændes. Kontoretagerne byder på varme jordfarver, egetræsgulve og døre, og integreret grundbelysning. Køkkener i eg fra Reform med bordplader i rustfrit stål. Toiletkerner med italienske terrazzogulve i beige toner og med eksklusive messingdetaljer. Lejemålets energimærke er angivet til: A

                    København S·man.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    Attraktiv møbleret kontor med gratis parkering og alt inklusiv - 1-10 prs kontorer!

                    Attraktiv møbleret kontor med gratis parkering og alt inklusiv - 1-10 prs kontorer!

                    Fra kr.

                    Attraktiv og moderne full-service kontorhotel hvor alle lejere har ejet kontor! I lejen indgår møbleret kontor, gratis parkering, kaffe/the, internet, el, varme samt moderne mødefaciliteter. månedsleje: - Kontor med 1 arbejdsplads: 2.100 kr. (1 stk ledigt) - Kontor med 2 arbejdspladser: 3.900 kr. (2 stk ledigt) - Kontor med 3 arbejdspladser: 5.700 kr. (2 stk ledigt) - Yderligere arbejdspladser: 1.800 kr. pr. arbejdsplads Hertil moms. Der er i ejendommen kontorer i størrelser fra 16 m2 - 300 m2. Der er herudover mulighed for at leje lagerrum (isolerede garager). Ejendommen som er centralt beliggende og huser en række mindre virksomheder og filialer af større koncerner. Gården er aflåst uden for åbningstid. Lejemålets energimærke er angivet til: D

                    Glostrup·man.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    PUBLIC - ikonisk kontorbygning genopstår som unikt flerbrugerhus med luksuriøse fællesfaciliteter

                    PUBLIC - ikonisk kontorbygning genopstår som unikt flerbrugerhus med luksuriøse fællesfaciliteter

                    Fra kr. 273900

                    - Unikke kontorer på 1.992 m² fordelt over tre etager - 19 etager med gulv-til-loft-vinduer garanterer byens vildeste udsigt - Totalrenoveret med smukke og gennemarbejdede detaljer - Centralt beliggende i Københavns populære erhvervskvarter Ørestad - Lige ved metro, regionaltog, bus og motorvej - Indflytning medio 2024 **Uendelige muligheder** Med den ubetinget bedste beliggenhed i Ørestad, og faciliter i en klasse for sig selv. Med et ambitiøst og enestående restaurationsmiljø, cafe, auditorium, receptionsområde samt eksklusivt mødecenter er PUBLIC det ideelle miljø for nationale og internationale virksomheder at placere sig i. **The VIEW** Med lejemål fra 4. til 19. sal udgør The View en stor del af ejendommens samlede kontorlejemål. Med gulv-til-loft-vinduer, har PUBLIC byens vildeste udsigt, maksimalt naturligt lysindfald, ventilation og køl, og et inspirerende arbejdsmiljø. Nyd det enestående view over Ørestad fra alle kontorer – til Øresund og broen, Amager Fælled og resten af København. Der opstår en næsten magisk atmosfære, når tusmørket sænker sig over hovedstaden, og byens lys tændes. Kontoretagerne byder på varme jordfarver, egetræsgulve og døre, og integreret grundbelysning. Køkkener i eg fra Reform med bordplader i rustfrit stål. Toiletkerner med italienske terrazzogulve i beige toner og med eksklusive messingdetaljer. Lejemålets energimærke er angivet til: A

                    København S·man.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    242 m² kontorlejemål i Lottenborghus - En del af The Union kontorhuse.

                    242 m² kontorlejemål i Lottenborghus - En del af The Union kontorhuse.

                    Fra kr. 27225

                    Lottenborghus er en del af The Union kontorhuse og tilbyder servicerede og fleksible lejemål til virksomheder, der ikke vil gå på kompromis med kvalitet og indretning. I ejendommen er man fælles om et stort og flot ankomstområde samt husets store mødecenter og lækre kantine med storkøkken. Her forberedes maden på stedet for opnåelse af den bedste kvalitet. Huset er født ud fra et grundlæggende princip om at skabe større og mere fleksible rammer med fokus på totaløkonomien. Som lejer i Lottenborghus får du adgang til mere for mindre. Der er lejemål for alle typer virksomheder med behov for kontorarealer i et dynamisk miljø, hvor omgivelserne appellerer til sparring og interaktion mellem kollegaer og oplevelsen af nye impulser fra andre virksomheder bliver en del af hverdagen. Der er hovedvægt på et fleksibelt byggeri, som kan tilpasses den enkelte virksomheds nuværende og fremtidige behov. Der er fokus på et godt indeklima, høj materialekvalitet og en optimal indretning med et godt lysindfald. Dette er alt sammen med til at gøre bygningen til et attraktivt sted at være og arbejde i. Dette lejemål har ca. 10 arbejdspladser. Lejemålets energimærke er angivet til: C

                    Kongens Lyngby·man.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    MØDELOKALE

                    MØDELOKALE

                    Fra kr.

                    Atrraktive mødelokaler og fleksible løsninger! I Slagelse ved Stop39 motorvejs afkørsel finder du mødelokalet. I kontorlokalet kan du afholde dagskurser og have op til 8 kursister + en underviser. Priser fra 250 kr. time / 1.995 pr. dag. I kontorlokalet er der 8 pladser rundt om bordet. samt videoudstyr til møder i Teams, Zoom m.v. Har du brug for at holde én-til-eé møder, eller blot bruge det som en arbejdsplads, er kontorlokalet den perfekte løsning. Det kan bruges til rekrutteringssamtaler, coaching, rådgivning og terapi. I alle lokalet er der whiteboard, AV-udstyr som skærme Du kan få kaffe, the og isvand til dine kunder. Det er inkluderet i prisen og gratis, når du selv brygger kaffen i det fælles køkken og rydder op efter dig. Har du brug for en hjælpende hånd til dit møde, kan vi hjælpe med alt fra at brygge kaffe, byde dine gæster velkomne, printe materialer samt at sørge for indkøb af frisk morgenbrød og servering af frokost Du og dine kursister kan gratis benytte vores WIFI via vores 1000/1000 mbit fiberforbindelse. Kontorfællesskabet er et velfungerende kontorfællesskab, hvor én ejer med et dedikeret team sørger for at der altid er rent og pænt - og hvor fleksible og individuelle løsninger altid hurtigt kan skabes.

                    Slagelse·man.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    The Cube - markant og eksponeret ejendom i Tuborg Nord

                    The Cube - markant og eksponeret ejendom i Tuborg Nord

                    Fra kr. 108900

                    Husets åbne stilsikre og inspirerende ankomstområde i stueetagen byder på loungemiljø og et stort auditorium med AV udstyr og plads til omkring 100 personer. Det knap 25 meter høje imponerende atrium sikrer et massivt lysindfald gennem hele bygningen fra 5. sal til stueetagen og ind på kontoretagerne. På ”taget” af auditoriet er der etableret springvand, der giver hele bygningen en lyd af rendende vand. Dette er med til at give en beroligende akustik i ejendommen. Husets elegante og let svævende hovedtrappe strækker sig fra stueetagen til den øverste etage på indersiden af husets atrium. Huset serviceres naturligvis også af flere elevatorer, der kører fra parkeringskælderen til 5. salen. På øverste etage er ejendommens fælles kantine placeret, hvor der tillige er adgang til stor fælles tagterrasse med udsigt over Øresund. På 5. salen er en række fælles mødelokaler etableret, herunder et større lokale, der egner sig til undervisningsformål. Over alt i bygningen har man oplevelsen af transparens, grundet ejendommens store vinduespartier og det store atrium. Lejemålet er indrettet som et åbent kontormiljø, hvor arbejdspladserne er placeret mod atrium og øst-facaden. Et selvstændigt hyggeligt loungeområde med tekøkken samt flexarbejdspladser er placeret ved indgangen til lejemålet. Lejemålet råder desuden over et stort mødelokaler samt to mindre mødelokaler/aflukkede kontorer. Lejemålets toiletter er beliggende ud til den fælles fordelingsgang, som man deler med lejemålet mod nord. Lejemål har etableret automatisk adgangskontrol til alle døre til lejemålet, herunder den fælles fordelingsgang og bagtrappen, så sikkerheden til lejemålet er sikret. Lejemålets energimærke er angivet til: B

                    Hellerup·man.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    Available from Q1 2023

                    Available from Q1 2023

                    Fra kr. 375646

                    E20 Park Copenhagen is one of Denmark’s largest logistics developments, offering a wide range of unit sizes on its 38 ha site 25 minutes away from the city centre. Over 40% of the Danish population lives within an hour’s drive of the site. Following the successful leasing and completion of its first building, a further 37,678 sq m of warehousing, offices and mezzanine is now being constructed to meet demand for modern distribution space. www.E20Park.com

                    Solrød·man.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    Ledige kontorer i Danmark nok hyggeligste kontorhotel

                    Ledige kontorer i Danmark nok hyggeligste kontorhotel

                    Fra kr.

                    Business House Hvidovre ligger i hjertet af Hvidovre og skaber rammerne om et stærkt fællesskab med mange kontorer i flere størrelser. Ca. 37 firmaer bor og arbejder i huset. Alle nyder godt af husets mange faciliteter, bl.a. lynhurtigt trådløst/fiberbaseret internet, gratis mødelokaler og meget andet. Huset er bestykket med miljøvenlig LED-belysning. Netop nu er der enkelte ledige lokaler i Business House Hvidovre 2, som er en del af det samlede kontorhotel, men ligger på den anden side af Arnold Nielsens Boulevard, i en yderst præsentabel ejendom. Der er kontorer til 1, 2 eller flere medarbejdere til en månedlig husleje inkl. ALT fra DKK 4.500,- ekskl. moms. Kontorerne er ny-istandsatte og lejen inkluderer ALT: varme, strøm, el, lynhurtigt internet, kopimaskine, printer/scanner, kaffe/the/kakao, rengøring af fællesarealer, mødelokaler, pæn kantine med køkkenfaciliteter og frokostordning, onsdagskage, gratis P-pladser og meget mere. Du har altså et præcist overblik over dine faste udgifter og får ikke overraskelser, når der skal ryddes sne eller holdes møder. Alt er helt ny-istandsat og fremtræder indbydende, professionelt og lige til at flytte ind i. Der er erhvervsgulvtæpper og pæne kvalitetsmøbler, bl.a. elektriske hæve-/sænkeskriveborde, professionelle kontorstole, reoler/skuffemoduler/skabe, køreunderlag m.m. Det eneste du selv skal tilføje, er jeres PC'er og telefoner. Der er pæne mødelokaler lige til at invitere dine forretningsforbindelser ind i. I kantinen, indgangen, i loungen og i mødelokalerne er der store fladskærme, som dels kan bruges til f.eks. præsentationer, dels viser f.eks. breaking news på TV. Den store tagterrasse danner rammen om både kundemøder og sociale sammenkomster for husets medarbejdere samt diverse netværksarrangementer. Netop nu er følgende lejemål ledige (eller bliver det snart): Kontor 3 Brutto 43 m2 og netto 19 m2. Stort regulært lokale med god plads til 1-2 medarbejdere og evt. eget mødebord, sofa eller lignende. Bestykkes med professionelle elektriske hæve-/sænkeskriveborde, stole, køreunderlag, skabe m.m. efter aftale. Morgensol og fredelig beliggenhed. Månedsleje DKK 6.500,- ekskl. moms men inkl. ALT. Kontor 8 Brutto 38 m2 og netto 17 m2. Dejligt lyst lokale med eftermiddagssol og plads til 1-2 medarbejdere. For øjeblikket udstyret med 1 meget stort elektrisk hæve-/sænkeskrivebord, hvor der kan arbejde 1-2 medarbejdere. Desuden plads til f.eks. sofa. Godt venteområde. Månedsleje DKK 6.500,- ekskl. moms men inkl. ALT.

                    Hvidovre·man.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    The Cube - markant og eksponeret ejendom i Tuborg Nord

                    The Cube - markant og eksponeret ejendom i Tuborg Nord

                    Fra kr. 68200

                    Husets åbne stilsikre og inspirerende ankomstområde i stueetagen byder på loungemiljø og et stort auditorium med AV udstyr og plads til omkring 100 personer. Det knap 25 meter høje imponerende atrium sikrer et massivt lysindfald gennem hele bygningen fra 5. sal til stueetagen og ind på kontoretagerne. På ”taget” af auditoriet er der etableret springvand, der giver hele bygningen en lyd af rendende vand. Dette er med til at give en beroligende akustik i ejendommen. Husets elegante og let svævende hovedtrappe strækker sig fra stueetagen til den øverste etage på indersiden af husets atrium. Huset serviceres naturligvis også af flere elevatorer, der kører fra parkeringskælderen til 5. salen. På øverste etage er ejendommens fælles kantine placeret, hvor der tillige er adgang til stor fælles tagterrasse med udsigt over Øresund. På 5. salen er en række fælles mødelokaler etableret, herunder et større lokale, der egner sig til undervisningsformål. Over alt i bygningen har man oplevelsen af transparens, grundet ejendommens store vinduespartier og det store atrium. Lejemålet er i dag indrettet med et stort åbent kontormiljø ud mod atrium og langs facaden mod syd. To større mødelokaler er placeret for enden af lejemålet mod syd og vest-facaden. Lejemålets tekøkken er placeret i et selvstændigt rum med adgang fra en fordelingsgang, hvor man man også finder lejemålets toiletter og garderobe. Lejemålet råder over et større print/kopirum i midten af lejemålet. Den del af lejemålet der ligger ud mod atrium har et transparant loft, dvs. et loft der ikke er hermetisk aflukket i forhold til atriet. Mødelokaler og den øvrige del af lejemålet har et sædvanligt hermetisk aflukket akustikloft. Lejemålet er forsynet med automatisk adgangskontrol på alle døre, så sikkerheden til lejemålet er sikret. Der er et markant lysindfald til lejemålet, og lejemålet ligger meget synligt i forhold til besøgende i ejendommen. Lejemålets energimærke er angivet til: B

                    Hellerup·man.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    Side:
                    af 3