Galleri annoncer
Parasolfod med hjul - Grå

Parasolfod med hjul - Grå

549,00 kr.

Parasolfod i granit 60 kg parasolfod i grå granit og rustfrit stål. Parasolfoden er let at flytte efter solen på terrassen, da den har hjul og greb.

WebshopCoop.dk
    Sponsoreret
    Parasolfod 40 kg - Grå

    Parasolfod 40 kg - Grå

    449,00 kr.

    Parasolfod i granit 40 kg parasolfod i grå granit og rustfrit stål. Parasolfoden er let at flytte efter solen på terrassen, da den har hjul og greb.

    WebshopCoop.dk
      Sponsoreret
      Parasolfod med hjul - Granit

      Parasolfod med hjul - Granit

      479,00 kr.

      Parasolfod i granit Rund parasolfod i granit med rør i rustfrit stål. Parasolfoden har hjul og håndtag på siden, så du let kan flytte den rundt på terrassen. Passer til parasoller med en stokdiameter på 25-48 mm. Det anbefales at opbevare den et tørt sted om vinteren.

      WebshopCoop.dk
        Sponsoreret
        Kontor 65m2 + 5m2 teknik/depot rum

        Kontor 65m2 + 5m2 teknik/depot rum

        Fra kr. 4958

        Vi har et kontorlokale ledigt i vores kontorfællesskab i Bjæverskov, lige ved afkørsel 34. Vi er et fællesskab af både produktionsvirksomheder og kontor. **Kontoret har:** - Adgang med salto nøglebrik. - Gratis internet 1000/1000. - Gratis parkering. - Gratis mødelokale. - Tagterasse. - Kantine (Mulighed for kantineordning). - Omklædningsrum. - Desuden er vi i gang med at etablere trænings- og styrketræningsfaciliteter samt en indendørs pool, som forventes færdig ultimo 2024. - Som lejer har du mulighed for at leje komplet arbejdsstation: Skrivebord, stol og arkiv skab. **Udover dette lokale har vi følgende ledigt: ** - 5 lukkede kontorer - 6 faste kontorpladser - 6 Flyverpladser, Bliv en del af vores fællesskab, hvor vi favner bredt inden for forskellige brancher og virksomheder, herunder fødevare- og kaffeproducenter, medico-udvikling og musikselskaber. Vi har selv vores daglige gang i bygningen. Dette betyder, at vi vægter de omgivelser, vi arbejder i, meget højt.

        Køge·i går·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Vi har ledige kontorer i Schiller Office Hotel

        Vi har ledige kontorer i Schiller Office Hotel

        Fra kr. 6458

        Schiller Office Hotel er et top moderne kontorhus på 10.000m2 med en masse fællesfaciliteter der skaber professionelle rammer for jeres virksomhed og ligeledes tilbyder de bedst mulige rammer for jeres medarbejderes trivsel. **Parkering og transport** Vi har vores egen parkeringsplads hvor der kan købes en licens for blot 250 kr. pr. måned. På pladsen findes der 10 ladestandere til elbiler via Spirii. Skjold Plads Metro og offentlig bustrafik er blot 50 meter fra vores indgang. **Køkken, kantine og forplejning** Vi driver vores eget køkken og kantine hvor der dagligt serveres en stor frokostbuffet og brunch om fredagen og så tilbyder vi ligeledes frisklavet forplejning til møder, selskaber m.m. **IT, netværk og internet** Vi har vores egen it-infrastruktur som er baseret på professionelt udstyr fra Cisco og HP og vi kan tilbyde op til 10/10GB fiberforbindelse til vores beboere med oppetidsgaranti og SLA. **Møder og konferencer** I vores mødecenter kan der afholdes møder for 4 - 20 personer og vi har også mødelokaler og mødebokse forskellige steder i huset som kan benyttes efter behov. I vores Ballroom kan der afholdes møder, konferencer og selskaber for op til 150 personer. **Have, Lounge bar osv.** Vi har egen selvbetjent bar og lounge hvor virksomheder mødes til fredagsbarer og sociale events. Om sommeren er vores have en oase for både en grøn arbejdsplads eller blot en pause i solen. **Kaffe og Te** Vi tilbyder gratis kaffe og te i alle vores løsninger, men der er ligeledes mulighed for tilkøb af Baristakaffe via vores professionelle selvbetjente Franke og Thermoplan maskiner. **350m2 co-work kontor** I vores cowork kontor findes der arbejdspladser med eget bord, stol, skuffe og reol som kan lejes på fast aftale. I kontoret er der ligeledes ekslusiv adgang til mødebokse, møderum og eget tekøkken. Cowork kontoret ligger med hurtig adgang til mødecenteret og resten af huset og har ligeledes egen indgang fra Tagensvej hvor vores parkeringspladser findes lige ude for døren. **Unikke og alsidige kontorer** Vi har mere end 40 private kontorer og med en kontorløsning hos os medfølger der altid: • Front desk reception service • Alarm og adgangskontrol • Vand, varme strøm og drift • 24/7 adgang • Gratis wi-fi internet • Have, kantine og toiletter inkl. bad • Gratis kaffe og te • Brugsret til husets 5 mødelokaler • Fri afbenyttelse af alle Schillers faciliteter **Der kan tilkøbes** • Frokostaftale • Møbleringsaftale • Rengøringsaftale • Privat parkeringsplads • Netværks og internetløsning

        København N·i går·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Nyistandsat kontor med top beliggenhed, gratis parkering, flot udsigt og tæt ved tog/bus/lufthavn

        Nyistandsat kontor med top beliggenhed, gratis parkering, flot udsigt og tæt ved tog/bus/lufthavn

        Fra kr. 10238

        Flot og nyistandsat kontor i herskabelig kontorbygning fra 1924 udlejes. Fri parkering. Lejemålet betår af: Entre med egen indgangsdør, flot svungen trætrappe (original fra husets opførelse) som leder op til kontoret. Her træder man ind i en gang hvor der til den ene side er tekøkken og toilet og til den anden er en dobbeltdør ind til det store åbne kontor (eller møderum, undervisningsrum, efter hvad man har brug for af lejemålet) og inderst er der et kontor med glasvægge, dobbeltdør og kvist. I kontoret er der højt til loftet, fritlagte bjælker og en stor bred kvist med sprossede vinduer og god udsigt. Hele lejemålet er nyrenoveret, alle vinduer og de tre kviste er nye, alt er velisoleret og i god stand, der er fuld grundbelysning, alle vægge og træværk er nymalet - lige klar til at flytte ind i. Se billederne. Køkkenet har opvaskemaskine, køleskab, mikrobølgeovn, bord med vask og køkkenskabe. Der er gratis parkering på grunden og der er også 2 offentlige Clever el-ladestandere. Grunden er stor og har græsplæne, høje træer og specielt fremhæves de 2 store gamle bøgetræer på hver side af huset. Lige nu står der 4 store møde-/arbejdsborde og en mængde stole i lokalerne. Møblerne kan lejes med eller købes, eller udlejer fjerner dem hvis lejer ikke har brug for dem. Opvarmning er billig fjernvarme fra Aalborg Forsyning. Der er Siemens alarmsystem til fri disposition, en andel af driften af dette skal blot betales af lejeren. Lejemålet ligger ved rundkørsel på Thistedvej med tog- og bus-station, indkøb, frisør, apotek m.m. Bag lejemålet er Lindholm Brygge som er i stor udvikling med nye boliger og højhuse og der er kun 500 m. til Limfjorden fra huset. Der er nem adgang til motorvej E39 og E45 og kun 5 minutter til Aalborg Lufthavn i bil herfra. Lindholm Station med både tog og busser ligger lige ved lejemålet. I har ret til at få jeres logo på husets store skiltepylon der står ved den meget befærdede Thistedvej. Her får I top eksponering af jeres firma, de mange biler der kører forbi her vil vide, at I findes og ligger her. Der er desuden vægskilte og postkasse ved indgangsdøren til jeres firmalogo og navn. Med husets høje synlighed kan jeres kunder og samarbejdspartnere meget nemt finde jer - og de vil blive glade for at kunne parkere nemt og gratis her. I husets to andre etager findes fødevaregrossisten ATLAS FOOD A/S. De er et handelsfirma med 12 ansatte og de har ikke varelager eller andet der støjer eller forstyrrer. Velkommen på Thistedvej 66. Ring og aftal fremvisning.

        Nørresundby·ons.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Ledige kontorer i Danmark nok hyggeligste kontorhotel

        Ledige kontorer i Danmark nok hyggeligste kontorhotel

        Fra kr.

        Business House Hvidovre ligger i hjertet af Hvidovre og skaber rammerne om et stærkt fællesskab med mange kontorer i flere størrelser. Ca. 37 firmaer bor og arbejder i huset. Alle nyder godt af husets mange faciliteter, bl.a. lynhurtigt trådløst/fiberbaseret internet, gratis mødelokaler og meget andet. Huset er bestykket med miljøvenlig LED-belysning. Netop nu er der enkelte ledige lokaler i Business House Hvidovre 2, som er en del af det samlede kontorhotel, men ligger på den anden side af Arnold Nielsens Boulevard, i en yderst præsentabel ejendom. Der er kontorer til 1, 2 eller flere medarbejdere til en månedlig husleje inkl. ALT fra DKK 4.500,- ekskl. moms. Kontorerne er ny-istandsatte og lejen inkluderer ALT: varme, strøm, el, lynhurtigt internet, kopimaskine, printer/scanner, kaffe/the/kakao, rengøring af fællesarealer, mødelokaler, pæn kantine med køkkenfaciliteter og frokostordning, onsdagskage, gratis P-pladser og meget mere. Du har altså et præcist overblik over dine faste udgifter og får ikke overraskelser, når der skal ryddes sne eller holdes møder. Alt er helt ny-istandsat og fremtræder indbydende, professionelt og lige til at flytte ind i. Der er erhvervsgulvtæpper og pæne kvalitetsmøbler, bl.a. elektriske hæve-/sænkeskriveborde, professionelle kontorstole, reoler/skuffemoduler/skabe, køreunderlag m.m. Det eneste du selv skal tilføje, er jeres PC'er og telefoner. Der er pæne mødelokaler lige til at invitere dine forretningsforbindelser ind i. I kantinen, indgangen, i loungen og i mødelokalerne er der store fladskærme, som dels kan bruges til f.eks. præsentationer, dels viser f.eks. breaking news på TV. Den store tagterrasse danner rammen om både kundemøder og sociale sammenkomster for husets medarbejdere samt diverse netværksarrangementer. Netop nu er følgende lejemål ledige (eller bliver det snart): Kontor 3 Brutto 43 m2 og netto 19 m2. Stort regulært lokale med god plads til 1-2 medarbejdere og evt. eget mødebord, sofa eller lignende. Bestykkes med professionelle elektriske hæve-/sænkeskriveborde, stole, køreunderlag, skabe m.m. efter aftale. Morgensol og fredelig beliggenhed. Månedsleje DKK 6.500,- ekskl. moms men inkl. ALT. Kontor 8 Brutto 38 m2 og netto 17 m2. Dejligt lyst lokale med eftermiddagssol og plads til 1-2 medarbejdere. For øjeblikket udstyret med 1 meget stort elektrisk hæve-/sænkeskrivebord, hvor der kan arbejde 1-2 medarbejdere. Desuden plads til f.eks. sofa. Godt venteområde. Månedsleje DKK 6.500,- ekskl. moms men inkl. ALT.

        Hvidovre·ons.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Kontorbord i eget lokale

        Kontorbord i eget lokale

        Fra kr.

        Top moderne kontor fællesskab med professionel drift. Komplet kontorlokale for dig som ønsker at sidde på eget kontor med mulighed for lukke/låse din egen dør, men som også ønsker at være en del af et hus med kolleger som du kan sparer med. Møbleret kontor samt en række service som er inkl. i prisen på 2995.- - Lyst og venligt kontormiljø, med kontorplads og stol - 24-7, fri adgang med betryggende adgangskontrol - Lyn hurtigt internet - Kaffe, the og vand med bobler - Køkkenfaciliteter - Frokoststue / lounge miljø / Cafe-mødeborde - Gratis mødelokaler - Omklædning og bad - Rengøring ved din arbejdsplads og i fællesarealer - Sociale og faglige netværk og events - Elforbrug - Vandforbrug - Varmeforbrug - Ejendomsskat - Forsikring Her kan du komme til at leje et lækkert kontor alt inkl for kun 2995.- pr. md - KOM OG SE - BOOK RUNDVISNING Lejemålets energimærke er angivet til: B

        Odense SV·ons.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Atrraktive mødelokaler og fleksible løsninger!

        Atrraktive mødelokaler og fleksible løsninger!

        Fra kr.

        I Roskilde centrum finder du kontorfællesskabet BusinessHouse. Vi udlejer fire forskellige slags mødelokaler: I KursusRummet kan du afholde dagskurser og have 24 kursister + en underviser. Priser fra 395 kr. time / 2.000 kr. pr. dag. Rabat om aftenen og i weekenden. I KonferenceRummet er der 12 pladser rundt om bordet. I KonferenceRummet findes videoudstyr til møder i Teams, Zoom m.v. IdéRummet er oplagt til kreative møder. Her er der plads til otte personer om bordet. Har du brug for at holde én-til-eé møder, er DialogRummet den perfekte løsning. Det bruges til rekrutteringssamtaler, coaching, rådgivning og terapi. Der er opsat fire stole omkring et bord + tre lænestole ved et sofabord. I alle lokaler er der whiteboard, flipover, AV-udstyr som skærme/projektor. Du kan få kaffe, the, kakao og isvand til dine kunder. Det er inkluderet i prisen og gratis, når du selv brygger kaffen og rydder op efter dig. Har du brug for en hjælpende hånd til dit møde, kan vi hjælpe med alt fra at brygge kaffe, byde dine gæster velkomne, printe materialer samt at sørge for indkøb af frisk morgenbrød og servering af frokost Du og dine kursister kan gratis benytte vores WIFI via vores 250/250 mbit fiberforbindelse og kan desuden bruge vores loungeområder til gruppearbejde. BusinessHouse er et velfungerende kontorfællesskab, hvor én ejer med et dedikeret team sørger for at der altid er rent og pænt - og hvor fleksible og individuelle løsninger altid hurtigt kan skabes.

        Roskilde·søn.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Kontor med plads til 2 sidde pladser

        Kontor med plads til 2 sidde pladser

        Fra kr. 2500

        Vi har en række arbejdspladser i delekontorer, som kan lejes på favorable standard iværksættervilkår. Som lejer af en kontorplads får du en fast plads på et kontor, der er indrettet med 2 arbejdspladser og deles med en anden lejer. Kontorerne er lyse og indrettet med Kontorbord, skuffesektion, kontorstol og reol, så du har mulighed for at opbevare dine arbejdsting fra dag til dag. Desuden har du adgang til gratis mødelokaler. Terrasse med borde og stole. Kontakt os for flere informationer eller en rundvisning. Pris pr. arbejdsplads i delekontor Kontorleje 2.500,- Inkl. møbelpakke Inkl. internetopkobling (fibernet) Inkl. rengøring Leje per måned 2.500,- kr. ekskl moms / mdr.

        Aalborg·søn.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Billig kontorplads i Teglværkshavnen

        Billig kontorplads i Teglværkshavnen

        Fra kr.

        **Billig og superlækker kontorplads i Sydhavnen/Teglværkshavnen** På Frederikskaj 4 får du en billig og lækker kontorplads, fuldt møbleret med hæve/sænke bord, stol og reol/skab. Din kontorplads er placeret i et dynamisk kontorfællesskab, hvor du sidder sammen med andre spændende virksomheder, som allerede bor her. Kontorhotellet ligger lige ved Sjællandsbroen, bussen holder udenfor døren, S-toget er tæt på og Sluseholmens metrostation bliver din nabo til juni. Så kom og få en rundvisning i vores fantastiske hus. Vi glæder os til at se dig. For **kun** 2.896 kr./md. får du: - En fast kontorplads med hæve-/sænkebord, kontorstol, reol eller skab - Fibernetforbindelse på 1Gbit - Mulighed for privat VLAN/Community - Rengøring, el, vand, varme og alarm - Tekøkken med gratis kaffe, te, kakao - Adgang til gratis mødelokaler og samtalerum på etagen - Adgang 24/7 - Reception/gæstemodtagelse - Aflåst cykelparkering i kælder - Bad, omklædning, sauna - Gratis kajaklån fra maj til oktober - Udendørs firmaskilt Du kan tilkøbe: - Adgang til lækker buffet samt morgenmad på alle hverdage - P-plads - Mødelokaler op til 149 personer - Mødepakker på hverdage - Printmulighed - Professionel massageordning i bygningen **Cheap and super cool office space for rent at Frederikskaj 4, 2450 Copenhagen SV** Verified tenancy **Omly 2.896 kr. ** monthly rent per space/desk At Frederikskaj 4, 2450 Copenhagen SV you can rent a cheap og very cool open office spacee. Your office space is placed in a dynamic office together with other cool companies. The office space is right next to Sjællandsbroen, the bus is just outside the door, S-tog is close and Sluseholmens Metro station will be your neighbour in june. So come and get a guided tour in the our fantastic office house. We are looking forward to see you. **For only 2.896 kr./month you get:** - Your own adjustable desk, chair, shelves or a cabinet - 1 Gbit fibernet connection - Private VLAN/Community option - Cleaning services, electricity, heating, water and alarm system - Free coffee, tea and hot chocolate - Free access to meeting rooms - Access to the building 24/7 - Access for your guests via our Reception - Secure indoor bike parking - Shower/sauna facilities - Free use of kayaks from May-October. **Additional services that can be purchased include:** - Delicious lunch buffet and light breakfast on all weekdays - Parking space - Large meeting/conference room to accommodate up to 149 people - Meeting solutions on all weekdays - Printing option - Professional massage in the building

        København SV·søn.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Kontorpladser i smukke rammer (Bagsværd, 2860/md/plads)

        Kontorpladser i smukke rammer (Bagsværd, 2860/md/plads)

        Fra kr.

        FÅ KONTOR I UNIKKE RAMMER Hos Haaning Collection tilbyder vi kontorfaciliteter lidt ud over det sædvanlige. Vi har 1 kontorfællesskab med i alt 12 pladser, primært målrettet freelancere og mindre virksomheder. Her får du alt det du også får hos traditionelle kontorhoteller, dvs. moderne og velindrettede lokaler, hæve/sænke-bord, ergonomisk stol, wifi, mødelokaler og rengøring samt gode muligheder for mødeforplejning. ET HELT SPECIELT STED Det unikke hos os er det helt specielle hus fyldt med automobil kulturhistorie og en stor lidenskab for biler. Dertil kommer gratis parkering lige uden for døren og ikke mindst særpriser på adgangsbilletter til gæster og møder/events. Vi har også en café, der tilbyder en attraktiv frokostordning, og vi tilstræber en bred diversitet blandt vores lejere. KULTUR OG SAMARBEJDE Vi har pt. en stor spredning i brancher blandt vores lejere, der bl.a. udgøres af et leasingfirma, en rekrutterings-virksomhed, et marketingbureau og et produktionsselskab. Fælles for dem er at vi mødes på tværs, afdækker muligheder for samarbejder, hjælper hinanden hvor vi kan, og i fællesskab sørger for en god stemning og et rart arbejdsmiljø hver dag. Hvis du er på bølgelængde med disse værdier, og søger en eller flere kontorpladser, ser vi frem til at høre fra dig. ØKONOMI Prisen er kr. 2.860,- + moms pr. måned pr. plads, og huslejen er inkl. vand, varme, internet, møblering, rengøring og badefaciliteter. Kontakt os for mere info og aftale om uforpligtende fremvisning.

        Bagsværd·søn.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Lukket kontor i Filmbyen, Aarhus

        Lukket kontor i Filmbyen, Aarhus

        Fra kr. 7475

        Er du på udkig efter det perfekte lukkede kontor til din virksomhed med udsigt over Aarhus havn? USE Agency, et førende brand- og marketingbureau, åbner dørene til smukt indrettede kontorlokaler i Filmbyen 2, Aarhus C. Vi har brugt meget omtanke på hvert eneste detalje i vores kontormiljø for at skabe en æstetisk grøn oase, der inspirerer og motiverer. Her er hvad du kan forvente: 🪑 Indrettet kontor 🪑 - Hævesænkeborde med ergonomiske Stokke stole - Skærme 34" - Whiteboards til brainstorming - Masser af planter - Hylder til opbevaring 🏢 Faciliteter og Tilbud 🏢 - 24/7 adgang til lokalet - Tekøkken med køleskab + gratis kaffe - Lynhurtig og stabilt wifi - Printer til dine behov - Adgang til to top moderne mødelokaler med skærme, webcam og bookingsystem - Mulighed for at leje ekstra lokaler til kontorbrug eller mødelokaler - Adgang til to kantiner i filmbyen for frokostordning - Nabo til byens bedste kaffe og bagværk ved Jumbo bakery - nemt og bekvemt for dig og dine kunder - overskueligt at ankomme i bil eller letbane, nemt at finde fra Molslinjen, vandflyveren eller motorvejen. 🚗 Parkering 🚗 Vælg mellem din egen parkeringsplads for 800 kr/mdr eller benyt betalingsparkering med masser af pladser til både dig og dine kunder. 💼 Professionelt Miljø 💼 Din virksomhed vil få daglig berøring med USE Agency, et kreativt brandbureau med danske og internationale kunder samt ekspertise inden for banding, nye medier, motion, 3D og AI. 🗓 Ledige Kontorer fra November/December 🗓 Vi tilbyder to lukkede kontorer og et par kontorpladser i det åbne kontor. Afhængigt af dine behov kan ekstra lokale til workshops/møder eller lager tilkøbes. Sociale arrangementer Vi afholder en fredagsbar hver anden måned, for kunder og samarbejdspartnere - hvor vi sørger for god stemning, iskolde Hancock fadøl og sports colaer. Vi ser frem til at byde dig velkommen til vores fantastiske arbejdsfællesskab!

        Aarhus C·3. maj.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet