Galleri annoncer
Parasolfod med hjul - Grå

Parasolfod med hjul - Grå

549,00 kr.

Parasolfod i granit 60 kg parasolfod i grå granit og rustfrit stål. Parasolfoden er let at flytte efter solen på terrassen, da den har hjul og greb.

WebshopCoop.dk
    Sponsoreret
    Parasolfod 40 kg - Grå

    Parasolfod 40 kg - Grå

    449,00 kr.

    Parasolfod i granit 40 kg parasolfod i grå granit og rustfrit stål. Parasolfoden er let at flytte efter solen på terrassen, da den har hjul og greb.

    WebshopCoop.dk
      Sponsoreret
      Parasolfod med hjul - Granit

      Parasolfod med hjul - Granit

      479,00 kr.

      Parasolfod i granit Rund parasolfod i granit med rør i rustfrit stål. Parasolfoden har hjul og håndtag på siden, så du let kan flytte den rundt på terrassen. Passer til parasoller med en stokdiameter på 25-48 mm. Det anbefales at opbevare den et tørt sted om vinteren.

      WebshopCoop.dk
        Sponsoreret
        Kontor med plads til 2 sidde pladser

        Kontor med plads til 2 sidde pladser

        Fra kr. 2500

        Vi har en række arbejdspladser i delekontorer, som kan lejes på favorable standard iværksættervilkår. Som lejer af en kontorplads får du en fast plads på et kontor, der er indrettet med 2 arbejdspladser og deles med en anden lejer. Kontorerne er lyse og indrettet med Kontorbord, skuffesektion, kontorstol og reol, så du har mulighed for at opbevare dine arbejdsting fra dag til dag. Desuden har du adgang til gratis mødelokaler. Terrasse med borde og stole. Kontakt os for flere informationer eller en rundvisning. Pris pr. arbejdsplads i delekontor Kontorleje 2.500,- Inkl. møbelpakke Inkl. internetopkobling (fibernet) Inkl. rengøring Leje per måned 2.500,- kr. ekskl moms / mdr.

        Aalborg·i dag·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Billig kontorplads i Teglværkshavnen

        Billig kontorplads i Teglværkshavnen

        Fra kr.

        **Billig og superlækker kontorplads i Sydhavnen/Teglværkshavnen** På Frederikskaj 4 får du en billig og lækker kontorplads, fuldt møbleret med hæve/sænke bord, stol og reol/skab. Din kontorplads er placeret i et dynamisk kontorfællesskab, hvor du sidder sammen med andre spændende virksomheder, som allerede bor her. Kontorhotellet ligger lige ved Sjællandsbroen, bussen holder udenfor døren, S-toget er tæt på og Sluseholmens metrostation bliver din nabo til juni. Så kom og få en rundvisning i vores fantastiske hus. Vi glæder os til at se dig. For **kun** 2.896 kr./md. får du: - En fast kontorplads med hæve-/sænkebord, kontorstol, reol eller skab - Fibernetforbindelse på 1Gbit - Mulighed for privat VLAN/Community - Rengøring, el, vand, varme og alarm - Tekøkken med gratis kaffe, te, kakao - Adgang til gratis mødelokaler og samtalerum på etagen - Adgang 24/7 - Reception/gæstemodtagelse - Aflåst cykelparkering i kælder - Bad, omklædning, sauna - Gratis kajaklån fra maj til oktober - Udendørs firmaskilt Du kan tilkøbe: - Adgang til lækker buffet samt morgenmad på alle hverdage - P-plads - Mødelokaler op til 149 personer - Mødepakker på hverdage - Printmulighed - Professionel massageordning i bygningen **Cheap and super cool office space for rent at Frederikskaj 4, 2450 Copenhagen SV** Verified tenancy **Omly 2.896 kr. ** monthly rent per space/desk At Frederikskaj 4, 2450 Copenhagen SV you can rent a cheap og very cool open office spacee. Your office space is placed in a dynamic office together with other cool companies. The office space is right next to Sjællandsbroen, the bus is just outside the door, S-tog is close and Sluseholmens Metro station will be your neighbour in june. So come and get a guided tour in the our fantastic office house. We are looking forward to see you. **For only 2.896 kr./month you get:** - Your own adjustable desk, chair, shelves or a cabinet - 1 Gbit fibernet connection - Private VLAN/Community option - Cleaning services, electricity, heating, water and alarm system - Free coffee, tea and hot chocolate - Free access to meeting rooms - Access to the building 24/7 - Access for your guests via our Reception - Secure indoor bike parking - Shower/sauna facilities - Free use of kayaks from May-October. **Additional services that can be purchased include:** - Delicious lunch buffet and light breakfast on all weekdays - Parking space - Large meeting/conference room to accommodate up to 149 people - Meeting solutions on all weekdays - Printing option - Professional massage in the building

        København SV·i dag·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
         CoWork i professionelle rammer i Søborg Tower

        CoWork i professionelle rammer i Søborg Tower

        Fra kr.

        De fuldt møblerede kontorlejemål i CoWork Søborg-konceptet er beliggende på 1. sal, og er et ”all inclusive” koncept, hvor man som lejer opkræves et beløb inkl. alt, og hvor lejemålet er frit opsigeligt og uden binding for lejer. Der er indrettet i alt 9 lejemål med et varierende antal arbejdspladser. Det mindste lejemål er indrettet med 6 arbejdspladser og det største med 12 arbejdspladser. Hver arbejdsplads i lejemålene er udstyret med hæve-sænkebord, skrivebordsstol, reol, skraldespand og bordlampe. Alle lejemål deler fælles mødelokaler, stillerum, loungemiljøer og tekøkkener på etagen. Der medfølger gratis kaffe og te, kopi/print, WiFi, rengøring samt elforbrug. Hver enkelt lejemål er udstyret med ADK (automatisk dørkontrol), så fortroligheden og sikkerheden er bevaret for virksomhederne. Alle lejemål er beliggende ud mod facaderne, så alle arbejdspladserne har et stort og naturligt lysindfald. Gulv til loft glasvægge adskiller lejemålene fra den fælles gangzone. Der er køl-og ventilation på hele etagen og i alle lejemål, som sikrer et godt indeklima for medarbejderne. Alle lejemål har adgang til ejendommens øvrige faciliteter. Hvilke lejemål der er ledige varierer over tid, så kontakt os for nærmere information herom. Lejemålets energimærke er angivet til: G

        Søborg·i dag·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Kælderlokaler i Veri Center

        Kælderlokaler i Veri Center

        Fra kr. 350

        Kælderlokaler i Veri Center i forskellige størrelser og indretninger. Kælderlokalerne er velegnet til opbevaringsbrug, og flere af lokalerne har allerede reoler op af væggene. Veri Center er et stærkt lokalcenter og ligger tæt på både busforbindelser og Vejby Ringvej. Udover kælderlokalerne indeholder centret et bredt udvalg af indkøbsmuligheder, butikker, apotek, fitness, mv, så der er rig mulighed for at ordne andre ærinder i forlængelse af, at man har ordnet et ærinde i sit kælderlejemålet. Der er 3 timers gratis parkering på de 350 p-pladser omkring centret. Lejemålets energimærke er angivet til: F

        Risskov·i dag·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Vi har ledige kontorer i Schiller Office Hotel

        Vi har ledige kontorer i Schiller Office Hotel

        Fra kr. 6458

        Schiller Office Hotel er et top moderne kontorhus på 10.000m2 med en masse fællesfaciliteter der skaber professionelle rammer for jeres virksomhed og ligeledes tilbyder de bedst mulige rammer for jeres medarbejderes trivsel. **Parkering og transport** Vi har vores egen parkeringsplads hvor der kan købes en licens for blot 250 kr. pr. måned. På pladsen findes der 10 ladestandere til elbiler via Spirii. Skjold Plads Metro og offentlig bustrafik er blot 50 meter fra vores indgang. **Køkken, kantine og forplejning** Vi driver vores eget køkken og kantine hvor der dagligt serveres en stor frokostbuffet og brunch om fredagen og så tilbyder vi ligeledes frisklavet forplejning til møder, selskaber m.m. **IT, netværk og internet** Vi har vores egen it-infrastruktur som er baseret på professionelt udstyr fra Cisco og HP og vi kan tilbyde op til 10/10GB fiberforbindelse til vores beboere med oppetidsgaranti og SLA. **Møder og konferencer** I vores mødecenter kan der afholdes møder for 4 - 20 personer og vi har også mødelokaler og mødebokse forskellige steder i huset som kan benyttes efter behov. I vores Ballroom kan der afholdes møder, konferencer og selskaber for op til 150 personer. **Have, Lounge bar osv.** Vi har egen selvbetjent bar og lounge hvor virksomheder mødes til fredagsbarer og sociale events. Om sommeren er vores have en oase for både en grøn arbejdsplads eller blot en pause i solen. **Kaffe og Te** Vi tilbyder gratis kaffe og te i alle vores løsninger, men der er ligeledes mulighed for tilkøb af Baristakaffe via vores professionelle selvbetjente Franke og Thermoplan maskiner. **350m2 co-work kontor** I vores cowork kontor findes der arbejdspladser med eget bord, stol, skuffe og reol som kan lejes på fast aftale. I kontoret er der ligeledes ekslusiv adgang til mødebokse, møderum og eget tekøkken. Cowork kontoret ligger med hurtig adgang til mødecenteret og resten af huset og har ligeledes egen indgang fra Tagensvej hvor vores parkeringspladser findes lige ude for døren. **Unikke og alsidige kontorer** Vi har mere end 40 private kontorer og med en kontorløsning hos os medfølger der altid: • Front desk reception service • Alarm og adgangskontrol • Vand, varme strøm og drift • 24/7 adgang • Gratis wi-fi internet • Have, kantine og toiletter inkl. bad • Gratis kaffe og te • Brugsret til husets 5 mødelokaler • Fri afbenyttelse af alle Schillers faciliteter **Der kan tilkøbes** • Frokostaftale • Møbleringsaftale • Rengøringsaftale • Privat parkeringsplads • Netværks og internetløsning

        København N·tor.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Kontorplads i kreativt kontorfællesskab

        Kontorplads i kreativt kontorfællesskab

        Fra kr. 1000

        Vi er et kreativt kontorfællesskab, hvor vi lægger vægt på et godt sammenhold, kreativitet og inspiration. Derfor er huslejen lav, alt er inkluderet i prisen og vi har et dejligt sammenhold herude af kreative personligheder. Lige nu har vi en kontorplads i vores store fælleslokale ledige og vi søger andre inspirerende personligheder som har lyst til at bidrage til miljøet herude. Man kan enten leje bare den ene plads eller begger pladser samtidigt, hvis man er to i firmaet eller har en partner. Pladserne er åbne pladser, men har sit eget selvstændige område i rummet med plads til diverse reoler. Pladserne er private og deles ikke med andre. Man kan selv lave om på opstillingen og lave anderledes afskærming, hvis man har lyst. Sammenlagt får du: - Kontorplads med eget skrivebord - Ovenlys vindue og almindelige vinduer - Internet 100/100 (wifi & kabel) - Fri farve-printer med scanner/kopifunktion - Stort fællesareal - Adgang til 2 toiletter samt bad/bruser - Køkken med køleskab, mikroovn, kaffe, te etc. - Gratis parkering lige udenfor - Alarm i alle rum (godkendt til erhvervsforsikring) - Kameraovervågning udendørs - 7 gode synergi virksomheder i den kreative branche Månedslejen er på 1.000 kr. ex moms per kontorplads. Dertil kommer et fast beløb på 500 kr. ex. moms per måned i fællesudgifter per person (udgifter til printer, alarm, el, varme, internet, kameraovervågning udendørs etc.). Kontoret er beliggende på Nybrovej i Gentofte. Kontakt Toni, hvis du vil vide mere. Se også vores hjemmeside www.n75.dk for at læse mere om os.

        Gentofte·tir.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Ledige kontorer i Danmark nok hyggeligste kontorhotel

        Ledige kontorer i Danmark nok hyggeligste kontorhotel

        Fra kr.

        Business House Hvidovre ligger i hjertet af Hvidovre og skaber rammerne om et stærkt fællesskab med mange kontorer i flere størrelser. Ca. 37 firmaer bor og arbejder i huset. Alle nyder godt af husets mange faciliteter, bl.a. lynhurtigt trådløst/fiberbaseret internet, gratis mødelokaler og meget andet. Huset er bestykket med miljøvenlig LED-belysning. Netop nu er der enkelte ledige lokaler i Business House Hvidovre 2, som er en del af det samlede kontorhotel, men ligger på den anden side af Arnold Nielsens Boulevard, i en yderst præsentabel ejendom. Der er kontorer til 1, 2 eller flere medarbejdere til en månedlig husleje inkl. ALT fra DKK 4.500,- ekskl. moms. Kontorerne er ny-istandsatte og lejen inkluderer ALT: varme, strøm, el, lynhurtigt internet, kopimaskine, printer/scanner, kaffe/the/kakao, rengøring af fællesarealer, mødelokaler, pæn kantine med køkkenfaciliteter og frokostordning, onsdagskage, gratis P-pladser og meget mere. Du har altså et præcist overblik over dine faste udgifter og får ikke overraskelser, når der skal ryddes sne eller holdes møder. Alt er helt ny-istandsat og fremtræder indbydende, professionelt og lige til at flytte ind i. Der er erhvervsgulvtæpper og pæne kvalitetsmøbler, bl.a. elektriske hæve-/sænkeskriveborde, professionelle kontorstole, reoler/skuffemoduler/skabe, køreunderlag m.m. Det eneste du selv skal tilføje, er jeres PC'er og telefoner. Der er pæne mødelokaler lige til at invitere dine forretningsforbindelser ind i. I kantinen, indgangen, i loungen og i mødelokalerne er der store fladskærme, som dels kan bruges til f.eks. præsentationer, dels viser f.eks. breaking news på TV. Den store tagterrasse danner rammen om både kundemøder og sociale sammenkomster for husets medarbejdere samt diverse netværksarrangementer. Netop nu er følgende lejemål ledige (eller bliver det snart): Kontor 3 Brutto 43 m2 og netto 19 m2. Stort regulært lokale med god plads til 1-2 medarbejdere og evt. eget mødebord, sofa eller lignende. Bestykkes med professionelle elektriske hæve-/sænkeskriveborde, stole, køreunderlag, skabe m.m. efter aftale. Morgensol og fredelig beliggenhed. Månedsleje DKK 6.500,- ekskl. moms men inkl. ALT. Kontor 8 Brutto 38 m2 og netto 17 m2. Dejligt lyst lokale med eftermiddagssol og plads til 1-2 medarbejdere. For øjeblikket udstyret med 1 meget stort elektrisk hæve-/sænkeskrivebord, hvor der kan arbejde 1-2 medarbejdere. Desuden plads til f.eks. sofa. Godt venteområde. Månedsleje DKK 6.500,- ekskl. moms men inkl. ALT.

        Hvidovre·tir.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet