Galleri annoncer
MEFA pakkepostkasse - Mana 482 - Sort

MEFA pakkepostkasse - Mana 482 - Sort

2.899,00 kr.

Pakkepostkasse fra MEFA MEFA Mana er en pakkepostkasse, der kun modtage pakker. Modellen skal derfor bruges som supplement til en almindelig postkasse. Designet er klassisk og traditionelt med let skråtag, så regnvandet kan løbe fra.

WebshopCoop.dk
    Sponsoreret
    MEFA pakkepostkasse - Hazel 477 - Sort

    MEFA pakkepostkasse - Hazel 477 - Sort

    1.649,00 kr.

    Pakkepostkasse fra MEFA MEFA Hazel er en smal, minimalistisk pakkepostkasse. Gennem den praktiske sliske til breve og pakker kan postkassen modtage flere små og mellemstore pakker ad gangen. Pakker og post opbevares sikkert og forsvarligt indtil tømning.

    WebshopCoop.dk
      Sponsoreret
      MEFA pakkepostkasse - Mega 459 - Sort

      MEFA pakkepostkasse - Mega 459 - Sort

      3.999,00 kr.

      Pakkepostkasse fra MEFA MEFA Mega pakkepostkasse kan modtage flere store pakker ad gangen, før det er nødvendigt at tømme den. Postkassen er fremstillet i solid kvalitet med fokus på design og gode detaljer, fx støjdæmpet lukning af slisken.

      WebshopCoop.dk
        Sponsoreret
        Mødelokale i professionelt miljø

        Mødelokale i professionelt miljø

        Fra kr.

        Dette kontorhotel servicerer lejerne med alt lige fra posthåndtering og telefonomstilling til fælles morgenmad, sommerfest og julefrokost. Dette er et flot og nytænkende kontorhotel i Brøndby tæt ved Glostrup station – hvor lejerne er i centrum. Her byder de på alt, hvad en topmoderne virksomhed har brug for i dag. Der er alle steder tænkt på funktionalitet, kvalitet og fleksibilitet, både i forhold til jeres kunder, men også for jeres personale. Der er bl.a. masser af gratis p-pladser, fuldt udstyret mødelokaler, trådløst internet, lækre møbler og inventar overalt. Hvis man ønsker det, er der også mulighed for forplejning i den moderne kantine med sund mad. Har man som virksomhed behov for yderligere assistance, er der mulighed for at benytte kontorhotellets services, og her kan bl.a. nævnes håndtering af post, opsætning og service af IT, telefonpasning og almindelige administrative rutineopgaver. Vigtigst er selvfølgelig modtagelse af jeres kunder i receptionen, som er ledet af erfarent og professionelt personale. Her får I altså et professionelt miljø, hvor der også er tænkt på de personlige relationer og skabelsen af et netværk imellem samarbejdspartnere og kolleger, på kryds og tværs af faglige kompetencer. Der er ledige kontorer fra 15 m2 og opefter, alle beliggende i dette innovative kontorhotel, tæt på både motorvej og offentlig transportmidler.

        Brøndby·i dag·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Professionelle rammer til at drive din virksomhed

        Professionelle rammer til at drive din virksomhed

        Fra kr. 0

        Få et møbleret kontor i UdviklingsParken, et kontorfællesskab, hvor du bor sammen med andre mindre virksomheder, så du får et netværk. Driv din virksomhed i professionelle rammer med bemandet reception og fri adgang til brug af husets mødelokaler med plads til alt fra 2-40 personer. Der er endvidere "pause hjørne" med aviser, kaffe og te, og fælles frokoststue. UdviklingsParken har en bemandet reception som varetager bla. telefonpasning, postmodtagelse og -forsendelse og modtagelse af gæster efter behov. Der er adgang til fælles printer og kopimaskine og trådløst netværk. Kontorfællesskabet er beliggende i Rødding, Vejen Kommune, som er en del af Trekantområdet cirka 15 minutters kørsel fra motorvejen og 80 km til den dansk-tyske grænse. Der er gratis parkeringspladser tilknyttet ejendommen. Den offentlige transport består primært af regional bustransport.

        Rødding·27. apr.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Sydfyns bedste og billigste kontorlokaler

        Sydfyns bedste og billigste kontorlokaler

        Fra kr. 191

        Kontorlokaler som ligger i Svendborg nordvest tæt på Svendborg motorvejen med gratis parkering, rolige omgivelser og fri natur. Der er 4 kontor størrelser: 9, 11, 16, 22 og 33m2. Mulighed for at låne divserse kontormøbler eller mulighed for en Flex kontor hotel arbejdsplads med dock til din PC/MAC, 2 stk. 24" Skærme, WI-Fi-Internet mv. Fri adgang til mødelokaler og kantine samt gode parkeringsforhold og 2 ladestander til EL-bil. Endvidere er følgende inkluderet i lejen: el, vand, varme, kaffe, the, sodavand, internet, parkering, kopimaskine, farveprinter og modtagelse af post/pakker. Adgang til kontor 24/7 med alаrm. Lejemålets energimærke er angivet til: D

        Svendborg·27. apr.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Kontorfællesskab i hjertet af Aarhus på Ny Bannegårdsgade 48, Aarhus C

        Kontorfællesskab i hjertet af Aarhus på Ny Bannegårdsgade 48, Aarhus C

        Fra kr.

        Coworking er dit kontorfællesskab i centrum af Aarhus, lige ved siden af tog, busser og parkering. Vi er dine kolleger, når du har brug for det. Du kan få en fast plads, men kan også booke pr. dag eller uge, hvis du kun har brug for at være en del af et fællesskab ind imellem. Priser: Fast plads på månedsbasis: 2.199 DKK/md 1 dag: 250 DKK/dag Vi har fælles kantine, og nyder sammen kokkeness mad, hver dag til frokost. Vi spiser morgenmad sammen en dag om ugen og drikker fredagsøl, og kan i det hele taget rigtig godt lide hinandens selskab :-) Du får altid: » Hæve/sænkebord og kontorstol » Adgang til 500 Mbit trådløst internet » Receptionsservice (modtagelse af post og gæstemodtagelse) » Fri kaffe/te/kakao » Fri afbenyttelse af mødelokale » Gratis frokostordning Kontorfællesskabet er placeret på 1,5. salen. Der er 24 kontorpladser i et åbent kontormiljø på 171 m2.

        Aarhus C·27. apr.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Hold dit næste møde eller seminar i CinemaxX Odense

        Hold dit næste møde eller seminar i CinemaxX Odense

        Fra kr.

        <u><span style="font-size:10.0pt"><span style='font-family:"Verdana",sans-serif'>100% RO OM FAGLIGHEDEN - I ANDERLEDES OG INSPIRERENDE OMGIVELSER</span></span></u> Kender du det, når du går i biografen; du træder ind i den mørke biografsal, sætter dig i det bløde sæde, og så snart filmen kører over det store lærred bliver virkeligheden sat på pause - du slapper af, glemmer alt om praktiske gøremål og to-do-lister, og din opmærksomhed er 100% fokuseret på aktiviteterne på det store lærred og lyden, der omkranser dig og suger dig ind i fortællingen? Lige præcis denne tilstand - den skærpede modtagelighed - som opstår i biografsalens rum, er det, der gør biografen meget velegnet til at afholde møder, seminarer og konferencer. Få dine vigtige budskaber op på det store lærred og inviter dine vigtige kontakter i biografen til et anderledes og inspirerende møde, hvor det intense og fokuserede læringsmiljø skaber de bedste forudsætninger for, at deltagerne går fra mødet med et optimalt output. Vi har oparbejdet stor erfaring i planlægning og afvikling af møder, seminarer, foredrag, konferencer og events i alle størrelsesordener, og vi har et dedikeret team ansat til udelukkende at varetage B2B-arrangementer. Vi er din medarrangør og sparringspartner lige fra den første kontakt og varetager alt det praktiske lige fra catering til booking af særligt inventar, tryksager og hvad du ellers måtte ønske at udlicitere. Og vi gør os altid umage for, at dit arrangement bliver en succes, og at du får lige præcis det arrangement, du og dit bagland ønsker. Du er altid meget velkommen til at komme forbi til en uforpligtende snak og rundvisning. <u><span style="font-size:10.0pt"><span style='font-family:"Verdana",sans-serif'>KORT OM CINEMAXXs KAPACITET OG MULIGHEDER</span></span></u> - Multiplex-biograf placeret med gratis parkeringspladser v. Rosengårdscenteret. - CinemaxX Odense har 7 sale med plads til mellem 78-286 gæster. Der er en samlet kapacitet i salene på lige knap 1000 pladser. De 7 sale er beliggende i stueplan. - Mulighed for at køre sideløbende program i op til 7 sale - Mulighed for at give dit arrangement et twist og fx slutte dagen af med forpremiere på en kommende premierefilm. - Alle vores sale er fuldt udstyrede med state-of-the-art AV-udstyr. Vi har dygtige teknikere, som naturligvis vil varetage både tests og opsætning - og som vil være til stede i salene under hele arrangementet til at sørge for, at I får en glidende og problemfri afvikling af oplæg. Både sale og foyerområder er udstyret med lynhurtigt internet, og der kan oprettes separate profiler til fx gæster, udstillere og talere. - Nem tilgang til biografen med offentlig transport og fra motorvej. **Heldagskonference/-møde inkl. forplejning (8 timer) fra 399,- ex moms pr. deltager.** **Halvdagskonference/-møde inkl. forplejning (4 timer) fra 299,- ex moms pr. deltager.** **Formiddagsseminar/-møde uden forplejning (2,5 timer) fra 100,- ex moms pr. deltager.**

        Odense SØ·27. apr.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        16 kvm. + 22 kvm. på Cikorievej 28, 5220 Odense SØ

        16 kvm. + 22 kvm. på Cikorievej 28, 5220 Odense SØ

        Fra kr.

        Samlet udlejningsareal til disposition: 38 m2. Her til tillægges: - Meget funktionelt fælles konferencerum på 20 m2 med bord og 8 læderstole. Lokalet er indrettet med 80" farveskærm, lærred, projektor, whiteboard samt overheadprojektor. - Fælleskøkken med 6 spisepladser, køleskab, mikrobølgeovn, kaffemaskine og nødvendigt porcelæn og bestik. Lejemålet har fællestoilet og en mindre lounge. Mulighed for benyttelse af vor reception til modtagelse af forsendelser og pakker m.m.. Hele ejendommen er forsynet med alarm og videoovervågning. Lokalerne er beliggende på 1. sal. Gode og gratis parkeringsforhold. Husleje hhv. 1.715 kr/md. samt 2.843 kr./md. momsfrit. Aconto el/vand/fjernvarme anslået til 3.000 kr./år/lejemål. Depositum: 3 x husleje kr. Forudbetalt husleje: 2 x husleje Lejemålets energimærke er angivet til: D

        Odense SØ·27. apr.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Attraktive lokaler til møde og/eller konference i CinemaxX København

        Attraktive lokaler til møde og/eller konference i CinemaxX København

        Fra kr.

        <u><span style="font-size:10.0pt"><span style='font-family:"Verdana",sans-serif'>100% RO OM FAGLIGHEDEN - I ANDERLEDES OG INSPIRERENDE OMGIVELSER</span></span></u> Kender du det, når du går i biografen; du træder ind i den mørke biografsal, sætter dig i det bløde sæde, og så snart filmen kører over det store lærred bliver virkeligheden sat på pause - du slapper af, glemmer alt om praktiske gøremål og to-do-lister, og din opmærksomhed er 100% fokuseret på aktiviteterne på det store lærred og lyden, der omkranser dig og suger dig ind i fortællingen? Lige præcis denne tilstand - den skærpede modtagelighed - som opstår i biografsalens rum, er det, der gør biografen meget velegnet til at afholde møder, seminarer og konferencer. Få dine vigtige budskaber op på det store lærred og inviter dine vigtige kontakter i biografen til et anderledes og inspirerende møde, hvor det intense og fokuserede læringsmiljø skaber de bedste forudsætninger for, at deltagerne går fra mødet med et optimalt output. Vi har oparbejdet stor erfaring i planlægning og afvikling af møder, seminarer, foredrag, konferencer og events i alle størrelsesordener, og vi har et dedikeret team ansat til udelukkende at varetage B2B-arrangementer. Vi er din medarrangør og sparringspartner lige fra den første kontakt og varetager alt det praktiske lige fra catering til booking af særligt inventar, tryksager og hvad du ellers måtte ønske at udlicitere. Og vi gør os altid umage for, at dit arrangement bliver en succes, og at du får lige præcis det arrangement, du og dit bagland ønsker. Du er altid meget velkommen til at komme forbi til en uforpligtende snak og rundvisning. <u><span style="font-size:10.0pt"><span style='font-family:"Verdana",sans-serif'>KORT OM CINEMAXXs KAPACITET OG MULIGHEDER:</span></span></u> - Multiplex-biograf med central og lækker placering ud til Københavns kanaler. - CinemaxX København har 14 sale med plads til mellem 70-550 gæster. Der er en samlet kapacitet i salene på over 3000 pladser. De 14 sale er fordelt på 3 etager, som alle har rummelige foyerområder, som egner sig til både loungeområder, spisning, messeudstilling - eller fx ekstra plads til kreative outbreak sessions. - Mulighed for at køre sideløbende program i op til 14 sale. - Mulighed for at give dit arrangement et twist og fx slutte dagen af med temafest og forpremiere på en kommende premierefilm. - Alle vores sale er fuldt udstyrede med state-of-the-art AV-udstyr. Vi har dygtige teknikere, som naturligvis vil varetage både tests og opsætning - og som vil være til stede i salene under hele arrangementet til at sørge for, at I får en glidende og problemfri afvikling af oplæg. Både sale og foyerområder er udstyret med lynhurtigt fibernet, og der kan oprettes separate profiler til fx gæster, udstillere og talere. - I forbindelse med møder- og konferencer tilbyder vi gratis parkering i Fisketorvets parkeringsanlæg, som rummer over 2000 parkeringspladser. **Heldagskonference/-møde inkl. forplejning (8 timer) fra 399,- ex moms pr. deltager.** **Halvdagskonference/-møde inkl. forplejning (4 timer) fra 299,- ex moms pr. deltager.** **Formiddagsseminar/-møde uden forplejning (2,5 timer) fra 100,- ex moms pr. deltager.**

        København V·27. apr.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Full-serviced kontorhotel i professionelt miljø

        Full-serviced kontorhotel i professionelt miljø

        Fra kr.

        Dette kontorhotel servicerer lejerne med alt lige fra posthåndtering og telefonomstilling til fælles morgenmad, sommerfest og julefrokost. Dette er et flot og nytænkende kontorhotel i Brøndby tæt ved Glostrup station – hvor lejerne er i centrum. Her byder de på alt, hvad en topmoderne virksomhed har brug for i dag. Der er alle steder tænkt på funktionalitet, kvalitet og fleksibilitet, både i forhold til jeres kunder, men også for jeres personale. Der er bl.a. masser af gratis p-pladser, fuldt udstyret mødelokaler, trådløst internet, lækre møbler og inventar overalt. Hvis man ønsker det, er der også mulighed for forplejning i den moderne kantine med sund mad. Har man som virksomhed behov for yderligere assistance, er der mulighed for at benytte kontorhotellets services, og her kan bl.a. nævnes håndtering af post, opsætning og service af IT, telefonpasning og almindelige administrative rutineopgaver. Vigtigst er selvfølgelig modtagelse af jeres kunder i receptionen, som er ledet af erfarent og professionelt personale. Her får I altså et professionelt miljø, hvor der også er tænkt på de personlige relationer og skabelsen af et netværk imellem samarbejdspartnere og kolleger, på kryds og tværs af faglige kompetencer. Der er ledige kontorer fra 15 m2 og opefter, alle beliggende i dette innovative kontorhotel, tæt på både motorvej og offentlig transportmidler.

        Brøndby·27. apr.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Møde- og konferencelokaler til leje i Nordsjælland, Allerød

        Møde- og konferencelokaler til leje i Nordsjælland, Allerød

        Fra kr.

        Nordsjællands KonferenceCenter tilbyder leje af en interessant vifte af indbydende møde- og konferencelokaler i Allerød. Hvad enten du er på udkig efter et mindre mødelokale, eller rammerne til en stor konference, da klarer vi det hele. Ejendommen fremstår eksklusiv og har restaurant, fælles loungeområder, 350 gratis parkeringspladser og dedikeret personale, som står klar til at modtage Jer. Hvad enten du er på udkig efter et halv-, heldags- eller gå-hjem-møde, står vi klar til at give dig og dine gæster en afslappet og professionel stemning samt sørge for at i kan afholde et effektivt møde i sublime rammer. Ønsker I et simpelt set-up er vores gruppelokaler eller plenumlokaler helt ideelle. Vores gruppelokaler varierer fra 2-12 personers lokaler, mens vores plenumlokaler kan rumme op til 86 personer. Skal du holde stor konference kan vores auditorium rumme op til 230 personer, mens vores hall er oplagt til messer og udstillinger. Kontakt os for flere oplysninger om lejemålet. Lejemålets energimærke er angivet til: D

        Allerød·27. apr.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet