Galleri annoncer
Cinas parasol - Aprilia - Natur/creme

Cinas parasol - Aprilia - Natur/creme

1.499,00 kr.

Parasol fra Cinas Fødderne op. En kold drink i hånden. Ryglænet tilbage. Så er det bare om at nyde det danske sommervejr i parasollens store skygge. FSC-mærket 235 g/m2 polyesterdug Husk at tilkøbe fod Luksusparasol Aprilia parasollen har en stok i eucalyptustræ og dug i imprægneret polyester. Dugen har lækre læderafslutninger ved ribberne samt UV 50+ beskyttelse, der sikrer hele familien mod den skarpe sommersol. Pas godt på din parasol Husk at slå parasollen ned, når den ikke er i brug, så holder den bedre. Parasollen skal være helt tør, inden den slås sammen. Ved kraftigt blæsevejr anbefales det at lægge parasollen ned. Bemærk, at parasollen kræver en fod på min. 50 kg. Fod medfølger ikke.

WebshopCoop.dk
    Sponsoreret
    Cinas parasol - Aprilia - Natur/grå

    Cinas parasol - Aprilia - Natur/grå

    1.499,00 kr.

    Parasol fra Cinas Fødderne op. En kold drink i hånden. Ryglænet tilbage. Så er det bare om at nyde det danske sommervejr i parasollens store skygge. FSC-mærket 235 g/m2 polyesterdug Husk at tilkøbe fod Luksusparasol Aprilia parasollen har en stok i eukalyptustræ og dug i imprægneret polyester. Dugen har lækre læderafslutninger ved ribberne samt UV 50+ beskyttelse, der sikrer hele familien mod den skarpe sommersol. Pas godt på din parasol Husk at slå parasollen ned, når den ikke er i brug, så holder den bedre. Parasollen skal være helt tør, inden den slås sammen. Ved kraftigt blæsevejr anbefales det at lægge parasollen ned. Bemærk, at parasollen kræver en fod på min. 50 kg. Fod medfølger ikke.

    WebshopCoop.dk
      Sponsoreret
      Cinas parasol - Aprilia - Natur/sort

      Cinas parasol - Aprilia - Natur/sort

      1.499,00 kr.

      Parasol fra Cinas Fødderne op. En kold drink i hånden. Ryglænet tilbage. Så er det bare om at nyde det danske sommervejr i parasollens store skygge. FSC-mærket 235 g/m2 polyesterdug Husk at tilkøbe fod Luksusparasol Aprilia parasollen har en stok i eukalyptustræ og dug i imprægneret polyester. Dugen har lækre læderafslutninger ved ribberne samt UV 50+ beskyttelse, der sikrer hele familien mod den skarpe sommersol. Pas godt på din parasol Husk at slå parasollen ned, når den ikke er i brug, så holder den bedre. Parasollen skal være helt tør, inden den slås sammen. Ved kraftigt blæsevejr anbefales det at lægge parasollen ned. Bemærk, at parasollen kræver en fod på min. 50 kg. Fod medfølger ikke.

      WebshopCoop.dk
        Sponsoreret
        Kontorfællesskabet FIVE   - Kontorpladser fra 1.200 kr. pr. måned

        Kontorfællesskabet FIVE - Kontorpladser fra 1.200 kr. pr. måned

        Fra kr.

        **Flyverplads** : 1.200 kr. pr. måned. **Open space pladser** : 2.200 kr. pr. måned **Kontorpladser med mulighed for aflåsning** : 2.500 kr. pr. måned pr. plads til rådighed. **Fællesudgifter:** 300 kr. pr. måned per person Kontorfællesskabet FIVE på Odense Havn i den flotte og prisvindende bygning Sverigesgade 5. FIVE er moderne, smarte lokaler fyldt med stemning, som er indrettet som kontorfællesskab med alle kontorfaciliteter, mødelokaler, IT infrastruktur og mange sociale og faglige arrangementer. Fordelen ved FIVE er i høj grad bekvemmelighed, hvor man kan fokusere på at drive sin virksomhed. Her er stort fokus på et fagligt fællesskab. Kantine, vinbar/café, mødelokaler med havn- og byudsigt og en af byens bedste tagterrasser, er bare noget af det FIVE også har at byde på. Der vil være medarbejdere i huset, som skal facilitere samarbejde, dialog, fælles løsninger, netværk, aktiviteter og events. Fællesskabet forudsætter gode fysiske rammer, men værdien af fællesskabet opstår i dialogen, samværet og samarbejdet. Der er mulighed for at leje kontorpladser i open space og i aflukkede kontorlokaler.

        Odense C·i dag·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Kolonihave

        Kolonihave

        125.000 kr.

        🇩🇰NY PRIS🇩🇰NY PRIS🇩🇰NY PRIS🇩🇰 🐞🐞🐞 Prisen er: 125.000 kr. 🐞🐞🐞 Incl. Haveleje på 3700 kr. Som gælder, til d. 1 Maj 2025. ( vurderet til 157.490,88 kr. ) Skøn kolonihave beliggende i Søndergårds haver, I Odense. Haven har vundet præmie. I 2006, 2011, 2016, 2021. 🌞🌞🌞🌞 Grunden er på 470 m2. Ligger tæt på Odense å, samt kulturbotanisk have. 😃 Haven har nummer 360, og ligger på starten af gang 2, ved indgang. 😃 Huset er på 37 m2. Taget blev renoveret, med nye lægter og plader i 2005. Hvor der i huset, er et dejligt opholdsrum, hvor der er god og dejlig plads. Med dobbeltdør ud til terrasse på 27 m2. Der er også et rum, i forbindelse med køkken. Hvor der er gode skabe og vask, samt dejligt lille gaskomfur, med 3 blus og ovn. Gjort klar til gaskøleskab. Huset blev udvidet og renoveret i 1983. Samt den store udestue som der er bygget til huset, blev bygget i 2019. Med den dejlige dobbeltdør, ud til terrassen, på 27 m2. Der er også, et lille rum med toilet. 😃 Endvidere er der 2 gode, og praktiske skure. På ca. 4 m2 og ca. 6,50 m2. 😃 Der er indlagt vand i huset. Samt etableret 3 vandhaner i haven. Der er solpanel. Så det er muligt at høre musik, eller bruge de 3 store, batterier til andet. Der er også sat lamper op, som kører på solpanelet. 😃 Der er både køkkenhave, og prydhave. Bærbuske, stauder, frugttræer, græsplæne, stier, træer, buske, og meget mere. Alt ialt, er det en dejlig og flot have. Som er passet og plejet, gennem de 21 år, jeg har haft den. Terrassen på 27 m2. Som ligger nede i bunden af haven, hvor man kan sidde ugenert. Der er bopælspligt, i Odense Kommune. Man må bo der, fra 1 April-1 November. Derudover Fredag-Søndag. HVAD MAN ELLERS GØR, ER OP TIL EN SELV. Huset sammen, med de 2 skure, udgør 47,50 m2. Der må max bygges/overdækkes 60 m2. 😃 Der medfølger forskellige ting. Bla. Ekstra solpanel. MEN KOM GERNE MED ET BUD. ⭐️ Hilsen Karsten. Tlf. 40 46 81 89. SMS ELLER RING.

        Odense C·i går

        Godt kontor til 6 personer

        Godt kontor til 6 personer

        Fra kr. 8204

        Lokalet er beliggende på 3. sal i Stjerneskibet. Lejemålet er et lokale med hvide vægge og betongulv med støvbinder samt vinduer med fint lysindfald. Stjerneskibet er et spænende hus med mange forskellige virksomheder, som kan sparre med hinanden. Udover lejemålet, har man adgang til frokoststue, fælleskøkken, toilet og mødelokaler. **Stjerneskibet** Olav de Linde overtog Stjerneskibet i foråret 2022, hvor det tidligere har været en del af Odense kommune og fungeret som et iværksætterhus. Stjerneskibet er et inspirerende kontorfællesskab på Odense Havn, der huser over 25 virksomheder indenfor mange forskellige brancher. Stjerneskibet er historisk set Odenses første kontorfællesskab for iværksættere og har gennem tiden huset rigtig mange interessante virksomheder. Stjerneskibet er et hus der som udgangspunkt kan rumme alle virksomheder der måtte have interesse i at være en del af lejemålet, det er kun fysikken og gældende lovgivningen på området der sætter begrænsninger. Stjerneskibet har kontorer på 4 niveauer. Der er fælles brugsret til toiletter, tekøkken, møderum, adgang til printer/scanner-ordning, internet, kaffeordning og rengøring på fællesarealer. Lejemålet er yderst velegnet til nystartede og mindre virksomheder. Lejemålets energimærke er angivet til: C

        Odense C·i går·Lokalebasen.dk

        Ny
        Vi søger lejere til Odenses nye lækre sundheds-hus.

        Vi søger lejere til Odenses nye lækre sundheds-hus.

        Fra kr.

        Vi har komplet istandsat en ejendom og indrettet den med 11 behandlerrum med alle fornødne installationer. Fælles reception, frokostrum og omklædning facililteter. Lejere kunne f.eks. være læge, sygeplejeske, psykolog, fodterapeut, massør, kosmetolog, tandlæge eller andet sundheds fagligt. Fra 12 m2 og op til 220 m2 ca.Lejerene er med til at genere kunder til hinanden og derfor garanterer vi succes hvis du springer ud som selvstændig, eller har en igangværende forretning! Lejemålets energimærke er angivet til: C

        Odense NV·i går·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Kontor – Fælles kantine og konferencebygning

        Kontor – Fælles kantine og konferencebygning

        Fra kr. 97125

        I Munkebjerg Business Park opføres etape 2, som vil stå klar til indflytning i 2024, og den ca. 8.000 kvm. store bygning, vil kunne lejes som et flerbrugerhus med fælles faciliteter, café/bager og take away-restauranter, samt adgang til at leje konferencebygningen på dagsbasis. 900 kvm. kontor, som er inkl. andel af den fælles kantine m.m., svarer til en halv etage i ejendommen, men hvis du skal bruge mere eller mindre areal, så vil der også være mulighed for dette, idet ejendommen har mange opdelingsmuligheder. Etape 2 opføres direkte ud til Niels Bohrs Allé, hvilket bliver markant og synligt, og der etableres parkering på terræn og i parkeringskældre. Hvis du har besøgt etape 1, så har du en god referenceramme for den høje kvalitet, som Barfoed Group også vil opføre etape 2 i, og kort kan det siges, at du får et skræddersyet og nøglefærdigt lejemål i en markant bygning, hvor arkitekt og bygherre har fokuseret på æstetik, kvalitet, brugervenlighed og bæredygtighed. Munkebjerg Business Park´s etape 1 blev opført af Barfoed Group på en af byens bedste placeringer, nemlig det markante hjørne ud til lyskrydset ved Munkebjergvej og Niels Bohrs Allé, og bygningen er fuldt udlejet til PwC, Nykredit og Erhvervshus Fyn. Det flotte kontorhus ligger som porten til den 125.000 kvm. store grund, og her har Barfoed Group tillige opført boliger i meget høj kvalitet (til alle aldre), en dagligvarebutik, en integreret daginstitution, et fitnesscenter, en konferencebygning, flere parkeringskældre, en tankstation, el-ladestandere m.m. Barfoed Group er et lokalt forankret ejendomsselskab, som med egne folk vedligeholder og administrerer sine ejendomme, og alle bygninger i området bevares i selskabets egen portefølje, hvorved lejerne sikres en høj og ensartet kvalitet i relation til områdets pasning og bygningernes vedligeholdelse, samt en tæt relation til udlejer. Kontakt gerne udlejer direkte allerede i dag, hvis du søger kontor til leje i Odense til indflytning i 2024, og få en god snak om dit lokalebehov og mulighederne i etape 2, men du er også velkommen til at få en fyldestgørende præsentation ved et møde på ejendommen. Jo tidligere du og din virksomhed kommer ind i processen, jo større indflydelse vil du få, og derefter kan du og dine medarbejdere glæde sig til at flytte ind i nye lokaler, som bliver optimeret til virksomhedens daglige virke, samt i en bygning, hvor huset selv, men også omgivelserne og faciliteterne, vil give dine medarbejdere en daglig trivsel, glæde og stolthed.

        Odense M·i går·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Harvings Pakhus – domicil eller flerbrugerhus (fra 501 m²) – lige ved S-tog, Metro, motorvej m.m.

        Harvings Pakhus – domicil eller flerbrugerhus (fra 501 m²) – lige ved S-tog, Metro, motorvej m.m.

        Fra kr. 74821

        Kontor til leje i København, og i forskellige størrelser/arealkombinationer, som vi kan fortælle meget mere om i lejeopstillingen, pr. telefon eller under fremvisning. Alt er nyt i huset, så du vil blive den første, der benytter lejemålet i denne høje, nye standard, og du kan flytte ind med det samme, eller når, vi har opsat nogle vægge til mødelokaler, chefkontor eller andet iht. dine ønsker. Første lejer i det nye Harvings Pakhus flyttede ind d. 1.3.2024, og de har taget rigtigt godt i mod lejemålet og ejendommen. Harvings Pakhus er en særdeles velbeliggende ejendom, hvis du ønsker synlighed, tilgængelighed og let adgang til S-tog, Metro og bus. Efter 15 år med samme lejer, som voksede sig for stor til ejendommen, har vi gennemført en meget omfattende renovering af ejendommen fra kælder til kvist. Der er sket markante forandringer af bygningens indre, herunder f.eks. med nye lofter, ny LED-belysning, nye plankegulve fra Dinesen, nye tekøkkener fra Designa med Miele hårde hvidevarer, nye toiletter med Duravit sanitet og Grohe armaturer, nye elevatorer, ny personalerestaurant, nyt fitnessrum, nye radiatorskjulere og meget mere. Fælles kantine, som drives af LOCA Gruppen - dem med toprestauranter som Studio, Radio, Almanak, Kilden m.fl. - og som er smagfuldt indrettet med kvalitetsmøbler og flot udsmykning. Stor fitnessafdeling med lækkert, professionelt udstyr fra Consept 2, gym80 m.fl., og indrettet med indbydende belysning, de rigtige gulve, samt to bade- og omklædningsrum. Parkeringspladser til leje på egen grund og i parkeringskælder, og kun få meter til stort parkeringshus på den anden side af gaden. Der er ventilation, køl, fiber, elevatorer og mulighed for at købe skilte på de to gavle, som vil give din virksomhed særdeles høj eksponering. Let adgang til centrum eller ud af byen via motorveje, herunder hurtigt ud til lufthavnen, så kort afstand til S-tog og Metro, samt bus. Vi er blandt Danmarks største privatejede ejendomsselskaber, og med 100 års lokal forankring i Odense servicerer vi mere end 4.500 bolig- og erhvervslejere på gode adresser i mange byer rundt om i landet. Vi er den langsigtede ejer af alle vores nuværende ejendomme, men også af de mange nybyggerier indenfor især bolig, men også erhverv, som vi løbende opfører. På hovedkontoret har vi egen ejendomsadministration, økonomiafdeling, teknisk afdeling, juridisk afdeling og udlejningsafdeling. Til at varetage opsyn, rengøring, vedligeholdelse og reparation ude på ejendommene, har vi egne folk som f.eks. viceværter, håndværkere og rengøringspersonale. Vi forvalter, drifter og vedligeholder selv vores ejendomme, og derved kan vi sikre gode og velordnede forhold ude på ejendommene, samt hjemme i den daglige administration, men også sikre en optimal løbende kontakt med alle vores lejere. Lejemålets energimærke er angivet til: B

        København SV·i går·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Mødelokalei det centrale Odense

        Mødelokalei det centrale Odense

        Fra kr.

        Lækkert kontorfællesskab med lukkede kontorrum, beliggende i det centrale Odense i et roligt kvarter med mange indkøbsmuligheder. Kontorfællesskabet har til huse i en klassisk ejendom, som råder over 22 kontorer af varierende størrelse. Til lejemålene hører to moderne indrettede mødelokaler med whiteboard, fladskærm og videokonferenceudstyr. Derudover er der installeret WiFi-internetforbindelse i alle kontorlejemål. Der er adgang til to køkkener, hvor frokosten kan nydes med fagpersoner fra det samlede kontorfællesskab. Når vejret tillader det, er der også mulighed for at benytte haven hvorfra man også kan nyde sin frokost. Kontorfælleskabet råder over 30 parkeringspladser og til alle lejemål er inkl. gratis parkering. Kontorhotellet er beliggende i en fredelig del af Odense centrum tæt på transportforbindelser og butiks- og caféliv. Med kun 500 meter til banegården er der nem forbindelse til resten af landet. Kontorhotellet råder over 25 parkeringspladser.

        Odense C·i går·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        P-pladser i Slotscentret - Odense City

        P-pladser i Slotscentret - Odense City

        Fra kr.

        <!-- StartFragment --> Vi tilbyder VIP parkering i Store Gråbrødrestræde 12 i Odense centrum. VIP-parkeringen i Slotscenteret indeholder et P-hus, som er aflåst, så din bil står i sikkerhed hele døgnet rundt. Månedlig betaling kr. 395,00 de første 6 måneder. - Herefter kr. 695,00 pr. md. - Bindingsperiode 12 mdr. Du får: Adgang døgnet rundt i aflåst parkeringsområde Garanti for en parkeringsplads hver gang Adgang via elevator Du vælger selv mellem månedsvis, kvartalsvis, halv- eller helårlig fakturering. <!-- EndFragment --> P-huset har både offentlig parkering og aflåst sikkerhedsparkering. Parkeringsanlægget drives i samarbejde med Qpark der i huset er ansvarlig for udlejning af pladser og den generelle parkeringskontrol. P-huset er med sin attraktive beliggenhed midt i Odense City byens bedste og mest besøgte P-hus.

        Odense C·i går·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Bliv nabo til PwC, Nykredit m.fl.

        Bliv nabo til PwC, Nykredit m.fl.

        Fra kr. 399292

        I Munkebjerg Business Park opføres etape 2, som vil stå klar til indflytning i 2024, og den ca. 8.000 kvm. store bygning, vil kunne lejes som et flerbrugerhus med fælles faciliteter, café/bager og take away-restauranter, samt adgang til at leje konferencebygningen på dagsbasis. 3.700 kvm. kontor, som er inkl. andel af den fælles kantine m.m., svarer til to fulde etager i ejendommen, men hvis du skal bruge mere eller mindre areal, så vil der også være mulighed for dette, idet ejendommen har mange opdelingsmuligheder. Etape 2 opføres direkte ud til Niels Bohrs Allé, hvilket bliver markant og synligt, og der etableres parkering på terræn og i parkeringskældre. Hvis du har besøgt etape 1, så har du en god referenceramme for den høje kvalitet, som Barfoed Group også vil opføre etape 2 i, og kort kan det siges, at du får et skræddersyet og nøglefærdigt lejemål i en markant bygning, hvor arkitekt og bygherre har fokuseret på æstetik, kvalitet, brugervenlighed og bæredygtighed. Munkebjerg Business Park´s etape 1 blev opført af Barfoed Group på en af byens bedste placeringer, nemlig det markante hjørne ud til lyskrydset ved Munkebjergvej og Niels Bohrs Allé, og bygningen er fuldt udlejet til PwC, Nykredit og Erhvervshus Fyn. Det flotte kontorhus ligger som porten til den 125.000 kvm. store grund, og her har Barfoed Group tillige opført boliger i meget høj kvalitet (til alle aldre), en dagligvarebutik, en integreret daginstitution, et fitnesscenter, en konferencebygning, flere parkeringskældre, en tankstation, el-ladestandere m.m. Barfoed Group er et lokalt forankret ejendomsselskab, som med egne folk vedligeholder og administrerer sine ejendomme, og alle bygninger i området bevares i selskabets egen portefølje, hvorved lejerne sikres en høj og ensartet kvalitet i relation til områdets pasning og bygningernes vedligeholdelse, samt en tæt relation til udlejer. Kontakt gerne udlejer direkte allerede i dag, hvis du søger kontorlokaler til leje i Odense til indflytning i 2024, og få en god snak om dit lokalebehov og mulighederne i etape 2, men du er også velkommen til at få en fyldestgørende præsentation ved et møde på ejendommen. Jo tidligere du og din virksomhed kommer ind i processen, jo større indflydelse vil du få, og derefter kan du og dine medarbejdere glæde sig til at flytte ind i nye lokaler, som bliver optimeret til virksomhedens daglige virke, samt i en bygning, hvor huset selv, men også omgivelserne og faciliteterne, vil give dine medarbejdere en daglig trivsel, glæde og stolthed.

        Odense M·i går·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        High-end nyopført kontorbygning

        High-end nyopført kontorbygning

        Fra kr. 205042

        I Munkebjerg Business Park opføres etape 2, som vil stå klar til indflytning i 2024, og den ca. 8.000 kvm. store bygning, vil kunne lejes som et flerbrugerhus med fælles faciliteter, café/bager og take away-restauranter, samt adgang til at leje konferencebygningen på dagsbasis. 1.900 kvm. kontor, som er inkl. andel af den fælles kantine m.m., svarer til en hel etage i ejendommen, men hvis du skal bruge mere eller mindre areal, så vil der også være mulighed for dette, idet ejendommen har mange opdelingsmuligheder. Etape 2 opføres direkte ud til Niels Bohrs Allé, hvilket bliver markant og synligt, og der etableres parkering på terræn og i parkeringskældre. Hvis du har besøgt etape 1, så har du en god referenceramme for den høje kvalitet, som Barfoed Group også vil opføre etape 2 i, og kort kan det siges, at du får et skræddersyet og nøglefærdigt lejemål i en markant bygning, hvor arkitekt og bygherre har fokuseret på æstetik, kvalitet, brugervenlighed og bæredygtighed. Munkebjerg Business Park´s etape 1 blev opført af Barfoed Group på en af byens bedste placeringer, nemlig det markante hjørne ud til lyskrydset ved Munkebjergvej og Niels Bohrs Allé, og bygningen er fuldt udlejet til PwC, Nykredit og Erhvervshus Fyn. Det flotte kontorhus ligger som porten til den 125.000 kvm. store grund, og her har Barfoed Group tillige opført boliger i meget høj kvalitet (til alle aldre), en dagligvarebutik, en integreret daginstitution, et fitnesscenter, en konferencebygning, flere parkeringskældre, en tankstation, el-ladestandere m.m. Barfoed Group er et lokalt forankret ejendomsselskab, som med egne folk vedligeholder og administrerer sine ejendomme, og alle bygninger i området bevares i selskabets egen portefølje, hvorved lejerne sikres en høj og ensartet kvalitet i relation til områdets pasning og bygningernes vedligeholdelse, samt en tæt relation til udlejer. Kontakt gerne udlejer direkte allerede i dag, hvis du søger kontorlejemål i Odense til indflytning i 2024, og få en god snak om dit lokalebehov og mulighederne i etape 2, men du er også velkommen til at få en fyldestgørende præsentation ved et møde på ejendommen. Jo tidligere du og din virksomhed kommer ind i processen, jo større indflydelse vil du få, og derefter kan du og dine medarbejdere glæde sig til at flytte ind i nye lokaler, som bliver optimeret til virksomhedens daglige virke, samt i en bygning, hvor huset selv, men også omgivelserne og faciliteterne, vil give dine medarbejdere en daglig trivsel, glæde og stolthed.

        Odense M·i går·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Kontorfællesskab i det centrale Odense

        Kontorfællesskab i det centrale Odense

        Fra kr. 833

        Lækkert kontorfællesskab med lukkede kontorrum, beliggende i det centrale Odense i et roligt kvarter med mange indkøbsmuligheder. Kontorfællesskabet har til huse i en klassisk ejendom, som råder over 22 kontorer af varierende størrelse. Til lejemålene hører to moderne indrettede mødelokaler med whiteboard, fladskærm og videokonferenceudstyr. Derudover er der installeret WiFi-internetforbindelse i alle kontorlejemål. Der er adgang til to køkkener, hvor frokosten kan nydes med fagpersoner fra det samlede kontorfællesskab. Når vejret tillader det, er der også mulighed for at benytte haven hvorfra man også kan nyde sin frokost. Kontorfælleskabet råder over 30 parkeringspladser og til alle lejemål er inkl. gratis parkering. Kontorhotellet er beliggende i en fredelig del af Odense centrum tæt på transportforbindelser og butiks- og caféliv. Med kun 500 meter til banegården er der nem forbindelse til resten af landet. Kontorhotellet råder over 25 parkeringspladser.

        Odense C·i går·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Privat kontor i DRONNINGEGAARDEN - Odense C.

        Privat kontor i DRONNINGEGAARDEN - Odense C.

        Fra kr. 3199

        Husets reception og velindrettede kontorer i rolige omgivelser, er meget populære for en lang række brancher. Som eksempel kan nævnes. Human Resource konsulenter, headhunters, ingeniører, jurister, advokater, IT-virksomheder, revisorer, terapeuter, psykologer, rejseselskaber med flere. De private kontorer udlejes nyistandsat, og indrettet efter lejers ønsker og behov. DRONNINGEGAARDEN tilbyder flere typer af kontorer, i størrelserne fra 12 til 30 m2. Vi tilbyder et væld indretningmuligheder i forhold til arbejdsstationer og samtalemøbler - samtidig gør vi alt for at placerer lejere i huset, med størst mulig hensyn til branche, kontorerne imellem. Receptionen er en meget central del af kontorhotellet DRONNINGEGAARDEN, og er på mange måder huset hjerte. Det er også her vi bruger mange kræfter, så vi kan tilbyde vores lejere en service, hvor venlighed og kvalitet er nøgleord. Huset & fællesfaciliteterne er til fri afbenyttelse for husets lejere. I fællesområdet ved receptionen findes 3 toiletter, derud over er der adgang til fælles køkken og kantine -når vejret tillader det er der en hyggelig møbeleret gårdhave. All-Inclusive koncept og gennemskuelige lejebetingelser. Vi tilbyder en all-inclusive-lejeaftale på kontorerne i DRONNINGEGAARDEN. Vi har ingen underlige tillæg eller servicegebyrer - og den pris vi tilbyder er prisen der skal betales. Lejemålets energimærke er angivet til: A

        Odense C·i går·Lokalebasen.dk

        Fremhævet

        Få beskedNår der er nye resultater i Ejendomme

        Lup med søgeord i
        Mandalay hynde - Khaki

        Mandalay hynde - Khaki

        199,00 kr.

        Mandalay sædehynde Formsyet hynde som passer til York havestolen fra Mandalay. Hynden i polyester er både er smuds- og vandafvisende. Husk at tage hynden ind om aftenen og opbevare den et tørt sted. Tåler ikke vaskemaskine. OBS: Den viste stol følger ikke med.

        WebshopCoop.dk
          Sponsoreret
          Mandalay hynde - Sand

          Mandalay hynde - Sand

          379,00 kr.

          Mandalay hynde Formsyet hynde som passer til Dian foldestolen fra Mandalay. Hynden i polyester er både er smuds- og vandafvisende. Husk at tage hynden ind om aftenen og at opbevare den et tørt sted. Tåler ikke vaskemaskine. OBS: Den viste stol følger ikke med.

          WebshopCoop.dk
            Sponsoreret
            Mandalay hynde - Khaki

            Mandalay hynde - Khaki

            379,00 kr.

            Mandalay sædehynde Formsyet hynde som passer til Dian foldestolen fra Mandalay. Hynden i polyester er både er smuds- og vandafvisende. Husk at tage hynden ind om aftenen og at opbevare den et tørt sted. Tåler ikke vaskemaskine. OBS: Den viste stol følger ikke med.

            WebshopCoop.dk
              Sponsoreret
              Kontorfællesskab i det centrale Odense

              Kontorfællesskab i det centrale Odense

              Fra kr.

              Lækkert kontorfællesskab med lukkede kontorrum, beliggende i det centrale Odense i et roligt kvarter med mange indkøbsmuligheder. Kontorfællesskabet har til huse i en klassisk ejendom, som råder over 22 kontorer af varierende størrelse. Til lejemålene hører to moderne indrettede mødelokaler med whiteboard, fladskærm og videokonferenceudstyr. Derudover er der installeret WiFi-internetforbindelse i alle kontorlejemål. Der er adgang til to køkkener, hvor frokosten kan nydes med fagpersoner fra det samlede kontorfællesskab. Når vejret tillader det, er der også mulighed for at benytte haven hvorfra man også kan nyde sin frokost. Kontorfælleskabet råder over 30 parkeringspladser og til alle lejemål er inkl. gratis parkering. Kontorhotellet er beliggende i en fredelig del af Odense centrum tæt på transportforbindelser og butiks- og caféliv. Med kun 500 meter til banegården er der nem forbindelse til resten af landet. Kontorhotellet råder over 25 parkeringspladser.

              Odense C·i går·Lokalebasen.dk

              Fremhævet
              Kontorfællesskab på Kochsgade 31, Odense C

              Kontorfællesskab på Kochsgade 31, Odense C

              Fra kr. 333

              Coworking Plus er et kontorfællesskab centralt i Odense, med kontorløsninger til alt fra freelancere til større virksomheder. Er på udkig efter en nem og central kontorløsning? Så læs med her. Vores lyse og moderne rammer er fordelt på 6000 m2, hvilket gør Coworking Plus til Syddanmarks største kontorfællesskab. Vi huser mere end 600 coworkers fra 140 forskellige virksomheder i alle former og størrelser. Vi tilbyder en komplet Plug’n’Play løsning, hvor vi tager hånd om alt kontordrift, og du kan fokusere på at vækste din virksomhed, nyde det store netværk i huset, samt blive inspireret ved vores mere end 30 årlige sociale og faglige events. Kontorfællesskabet er placeret i hjertet af Odense, i den gamle cykelfabriks lokaler, på Kochsgade 31, kun 10 minutters gang fra banegården, og med mere end 100 gratis parkeringspladser i gården til dig, dine medarbejdere, samarbejdspartnere og kunder. Priserne starter fra 700 kr ekskl. moms per måned, hvor både el, vand, varme, kontorrengøring og internet er inkluderet. Du betaler ingen forudbetalt husleje, og kun 1 måneds depositum. Vi tilbyder også en ekstrem kort opsigelse på kun 1-3 måneder. **Med i lejen får du også følgende:** - 24/7 adgang til kontoret - Adgang til vores netværk af 600 coworkers - Professionelle hæve- sænkeborde og ergonomiske kontorstole - Fri adgang til vores 17 mødelokaler - Fri print & scan - Mulighed for frokostordning - God kaffe og te ad libitum - Fælles morgenmad hver fredag - 30 årlige sociale og faglige events Vi tilbyder følgende kontorløsninger: **Flyverplads - 700 DKK / Måned** Det perfekte alternativ til café-arbejde (med gratis kaffe) Med en Flyverplads hos Coworking Plus får du 24/7 adgang til at sidde i vores lounges og hyggelige kroge, og arbejde fokuseret på dit projekt. Det er den perfekte løsning til dig, der arbejder på et helt nyt projekt, der skal op og køre, og gerne vil være en del af et stort netværk alligevel. **Flexplads - 1.250 DKK / Måned** Den perfekte løsning dig på farten! Med en Flexplads får du adgang til et skrivebord 2 gange ugentligt, i hjertet af vores kontorfællesskab, hvor du nemt og hurtigt kan sætte din computer op, og gå i sving med dagens gøremål. Flex Pladsen er perfekt til dig, der måske ikke har tid til at være på kontoret hver dag, men stadig har brug for en fast base. **Fast plads - 2.200 DKK / Måned** Den perfekte løsning til startups! Med en fast plads får du dit eget skrivebord i vores åbne og lyse kontorfællesskaber. Du kan arbejde lige når du har lyst, og bliver en del af vores store fællesskab i huset. Det er perfekt til freelancere, små startups eller dig der arbejder remote. **Lukket kontor - fra 5.000 DKK / Måned** Den perfekte løsning til den etablerede virksomhed! Med et lukket kontor hos Coworking Plus, får du dit eget kontor, hvor du nemt kan lukke døren, og fokusere 100% på arbejdet. Vi tilbyder lukkede kontorer fra 2 til 50 skriveborde. Det er den perfekte løsning til vækstvirksomheden, der måske har et par medarbejdere, men også selskabet der ønsker at udvide med en afdeling i Odense. Hvis du vil høre mere, er du meget velkommen til at kontakte os, og komme forbi huset til en uforpligtende rundvisning.

              Odense C·i går·Lokalebasen.dk

              Fremhævet
              Domicil – Skræddersyet i høj kvalitet

              Domicil – Skræddersyet i høj kvalitet

              Fra kr. 863333

              I Munkebjerg Business Park opføres etape 2, som vil stå klar til indflytning i 2024, og den ca. 8.000 kvm. store bygning, vil kunne lejes som et samlet domicil for én virksomhed, eller som et flerbrugerhus med fælles faciliteter, café/bager og take away-restauranter, samt adgang til at leje konferencebygningen på dagsbasis. Etape 2 opføres direkte ud til Niels Bohrs Allé, hvilket bliver markant og synligt, og der etableres parkering på terræn og i parkeringskældre. Hvis du har besøgt etape 1, så har du en god referenceramme for den høje kvalitet, som Barfoed Group også vil opføre etape 2 i, og kort kan det siges, at du får et skræddersyet og nøglefærdigt lejemål i en markant bygning, hvor arkitekt og bygherre har fokuseret på æstetik, kvalitet, brugervenlighed og bæredygtighed. Munkebjerg Business Park´s etape 1 blev opført af Barfoed Group på en af byens bedste placeringer, nemlig det markante hjørne ud til lyskrydset ved Munkebjergvej og Niels Bohrs Allé, og bygningen er fuldt udlejet til PwC, Nykredit og Erhvervshus Fyn. Det flotte kontorhus ligger som porten til den 125.000 kvm. store grund, og her har Barfoed Group tillige opført boliger i meget høj kvalitet (til alle aldre), en dagligvarebutik, en integreret daginstitution, et fitnesscenter, en konferencebygning, flere parkeringskældre, en tankstation, el-ladestandere m.m. Barfoed Group er et lokalt forankret ejendomsselskab, som med egne folk vedligeholder og administrerer sine ejendomme, og alle bygninger i området bevares i selskabets egen portefølje, hvorved lejerne sikres en høj og ensartet kvalitet i relation til områdets pasning og bygningernes vedligeholdelse, samt en tæt relation til udlejer. Kontakt gerne udlejer direkte allerede i dag, hvis du søger kontordomicil til leje i Odense til indflytning i 2024, og få en god snak om dit lokalebehov og mulighederne i etape 2, men du er også velkommen til at få en fyldestgørende præsentation ved et møde på ejendommen. Jo tidligere du og din virksomhed kommer ind i processen, jo større indflydelse vil du få, og derefter kan du og dine medarbejdere glæde sig til at flytte ind i nye lokaler, som bliver optimeret til virksomhedens daglige virke, samt i en bygning, hvor huset selv, men også omgivelserne og faciliteterne, vil give dine medarbejdere en daglig trivsel, glæde og stolthed.

              Odense M·i går·Lokalebasen.dk

              Fremhævet
              De lækreste kontorer er klar til hurtig indflytning - Høj kvalitet. god akustik, god følelse/fede vibes...

              De lækreste kontorer er klar til hurtig indflytning - Høj kvalitet. god akustik, god følelse/fede vibes...

              Fra kr. 1003319

              Kontor til leje i København, og i forskellige størrelser/arealkombinationer, som vi kan fortælle meget mere om i lejeopstillingen, pr. telefon eller under fremvisning. Alt er nyt i huset, så du vil blive den første, der benytter lejemålet i denne høje, nye standard, og du kan flytte ind med det samme, eller når, vi har opsat nogle vægge til mødelokaler, chefkontor eller andet iht. dine ønsker. Første lejer i det nye Harvings Pakhus flyttede ind d. 1.3.2024, og de har taget rigtigt godt i mod lejemålet og ejendommen. Harvings Pakhus er en særdeles velbeliggende ejendom, hvis du ønsker synlighed, tilgængelighed og let adgang til S-tog, Metro og bus. Efter 15 år med samme lejer, som voksede sig for stor til ejendommen, har vi gennemført en meget omfattende renovering af ejendommen fra kælder til kvist. Der er sket markante forandringer af bygningens indre, herunder f.eks. med nye lofter, ny LED-belysning, nye plankegulve fra Dinesen, nye tekøkkener fra Designa med Miele hårde hvidevarer, nye toiletter med Duravit sanitet og Grohe armaturer, nye elevatorer, ny personalerestaurant, nyt fitnessrum, nye radiatorskjulere og meget mere. Fælles kantine, som drives af LOCA Gruppen - dem med toprestauranter som Studio, Radio, Almanak, Kilden m.fl. - og som er smagfuldt indrettet med kvalitetsmøbler og flot udsmykning. Stor fitnessafdeling med lækkert, professionelt udstyr fra Consept 2, gym80 m.fl., og indrettet med indbydende belysning, de rigtige gulve, samt to bade- og omklædningsrum. Parkeringspladser til leje på egen grund og i parkeringskælder, og kun få meter til stort parkeringshus på den anden side af gaden. Der er ventilation, køl, fiber, elevatorer og mulighed for at købe skilte på de to gavle, som vil give din virksomhed særdeles høj eksponering. Let adgang til centrum eller ud af byen via motorveje, herunder hurtigt ud til lufthavnen, så kort afstand til S-tog og Metro, samt bus. Vi er blandt Danmarks største privatejede ejendomsselskaber, og med 100 års lokal forankring i Odense servicerer vi mere end 4.500 bolig- og erhvervslejere på gode adresser i mange byer rundt om i landet. Vi er den langsigtede ejer af alle vores nuværende ejendomme, men også af de mange nybyggerier indenfor især bolig, men også erhverv, som vi løbende opfører. På hovedkontoret har vi egen ejendomsadministration, økonomiafdeling, teknisk afdeling, juridisk afdeling og udlejningsafdeling. Til at varetage opsyn, rengøring, vedligeholdelse og reparation ude på ejendommene, har vi egne folk som f.eks. viceværter, håndværkere og rengøringspersonale. Vi forvalter, drifter og vedligeholder selv vores ejendomme, og derved kan vi sikre gode og velordnede forhold ude på ejendommene, samt hjemme i den daglige administration, men også sikre en optimal løbende kontakt med alle vores lejere. Lejemålets energimærke er angivet til: B

              København SV·lør.·Lokalebasen.dk

              Fremhævet
              Lejemål på Rugårdsvej med god eksponering

              Lejemål på Rugårdsvej med god eksponering

              Fra kr. 14042

              Rugårdsvej 103A er et lejemål med mange muligheder. Ønsker du et kliniklejemål, showroom eller kontor og lager, så er der muligheder i Rugårdsvej 103A. Lejemålet står lige nu som klinik, hvor det tidligere har været fysioterapiklinik. Lejemålet består af reception og venteareal, med adgang til toilet, kliniklokale og gang som fører videre til flere kliniklokaler og et stort lokale der har været anvendt til træningslokale. Lejemålet fremstår meget flot og har både det rå og det fine look. **Pakhusgården:** Pakhusgården er beliggende i den vestlige del af Odense centrum. Pakhusgården fremstår som en af Odenses mest eftertragtede erhvervsparker med en stor blanding af lejere. Pakhusgården har tidligere huset Roulunds fabrikker, men lejemålene kan nu bl.a. anvendes til butik, kontor, galleri o.l. Lejemålets energimærke er angivet til: F

              Odense C·lør.·Lokalebasen.dk

              Fremhævet
              323 m² skønne kontorlokaler – Kongensgade – Odense C

              323 m² skønne kontorlokaler – Kongensgade – Odense C

              Fra kr. 12516

              Lejemålet ligger i det gamle Fyns Forsamlingshus, som i dag er en pulserende erhvervsejendom. Ejendommen fremstår overalt særdeles eksklusivt og i særdeleshed skal nævnes den fantastiske hall med stor imponerende trappe og fællesarealer som er et helt visitkort i sig selv. Der er virkelig kræset for detaljerne og hvad enten man er bruger eller gæst af huset, så drages man af den imponerende og herskabelige stemning i lokalerne. Man kommer ind i ejendommen enten direkte fra Kongensgade eller den tilstødende Dronningensgade, hvor man enten kan benytte elevator eller den markante trappeopgang til den pågældende etage. Der er elevator i ejendommen. Lejemålet indeholder et dejligt ankomstområde, hvor der er adgang til frokoststue med adgang til køkken og toiletter. Der god fordelingsgang hvorfra man kommer til 4 store kontorer med ovenlysvinduer samt 1 stort mødelokale. Lejemålet er velegnet for kontor, klinik m.m. Det kan eksempelvis være denne type virksomheder: - Psykolog, terapeut - Webshop, IT eller anden elektronik - Administration Eller mange andre virksomheder, der nyder godt af en central beliggenhed, og som har behov for let adgang til Odense City, samt et ønske om at bo i en velfungerende og velordnet erhvervsejendom.

              Odense C·i går·Lokalebasen.dk

              Ny
              Kantine, fitness, ventilation/køl, Metro, S-tog og parkering

              Kantine, fitness, ventilation/køl, Metro, S-tog og parkering

              Fra kr. 752824

              Kontor til leje i København, og i forskellige størrelser/arealkombinationer, som vi kan fortælle meget mere om i lejeopstillingen, pr. telefon eller under fremvisning. Alt er nyt i huset, så du vil blive den første, der benytter lejemålet i denne høje, nye standard, og du kan flytte ind med det samme, eller når, vi har opsat nogle vægge til mødelokaler, chefkontor eller andet iht. dine ønsker. Første lejer i det nye Harvings Pakhus flyttede ind d. 1.3.2024, og de har taget rigtigt godt i mod lejemålet og ejendommen. Harvings Pakhus er en særdeles velbeliggende ejendom, hvis du ønsker synlighed, tilgængelighed og let adgang til S-tog, Metro og bus. Efter 15 år med samme lejer, som voksede sig for stor til ejendommen, har vi gennemført en meget omfattende renovering af ejendommen fra kælder til kvist. Der er sket markante forandringer af bygningens indre, herunder f.eks. med nye lofter, ny LED-belysning, nye plankegulve fra Dinesen, nye tekøkkener fra Designa med Miele hårde hvidevarer, nye toiletter med Duravit sanitet og Grohe armaturer, nye elevatorer, ny personalerestaurant, nyt fitnessrum, nye radiatorskjulere og meget mere. Fælles kantine, som drives af LOCA Gruppen - dem med toprestauranter som Studio, Radio, Almanak, Kilden m.fl. - og som er smagfuldt indrettet med kvalitetsmøbler og flot udsmykning. Stor fitnessafdeling med lækkert, professionelt udstyr fra Consept 2, gym80 m.fl., og indrettet med indbydende belysning, de rigtige gulve, samt to bade- og omklædningsrum. Parkeringspladser til leje på egen grund og i parkeringskælder, og kun få meter til stort parkeringshus på den anden side af gaden. Der er ventilation, køl, fiber, elevatorer og mulighed for at købe skilte på de to gavle, som vil give din virksomhed særdeles høj eksponering. Let adgang til centrum eller ud af byen via motorveje, herunder hurtigt ud til lufthavnen, så kort afstand til S-tog og Metro, samt bus. Vi er blandt Danmarks største privatejede ejendomsselskaber, og med 100 års lokal forankring i Odense servicerer vi mere end 4.500 bolig- og erhvervslejere på gode adresser i mange byer rundt om i landet. Vi er den langsigtede ejer af alle vores nuværende ejendomme, men også af de mange nybyggerier indenfor især bolig, men også erhverv, som vi løbende opfører. På hovedkontoret har vi egen ejendomsadministration, økonomiafdeling, teknisk afdeling, juridisk afdeling og udlejningsafdeling. Til at varetage opsyn, rengøring, vedligeholdelse og reparation ude på ejendommene, har vi egne folk som f.eks. viceværter, håndværkere og rengøringspersonale. Vi forvalter, drifter og vedligeholder selv vores ejendomme, og derved kan vi sikre gode og velordnede forhold ude på ejendommene, samt hjemme i den daglige administration, men også sikre en optimal løbende kontakt med alle vores lejere.

              København SV·lør.·Lokalebasen.dk

              Fremhævet
              Mandalay hynde - Sand

              Mandalay hynde - Sand

              199,00 kr.

              Mandalay sædehynde Formsyet hynde som passer til York havestolen fra Mandalay. Hynden i polyester er både er smuds- og vandafvisende. Husk at tage hynden ind om aftenen og at opbevare den et tørt sted. Tåler ikke vaskemaskine. OBS: Den viste stol følger ikke med.

              WebshopCoop.dk
                Sponsoreret
                Sirius fjernbetjening til belysning

                Sirius fjernbetjening til belysning

                79,00 kr.

                Multifjernbetjening fra Sirius Fjernbetjeningen bruges til at indstille, hvornår og hvor længe dine elektriske lys fra Sirius skal være tændt. Vælg mellem tændt/slukket og 2, 4, 6 eller 8 timers brændetid. Sætter du fx lyset på 2 timer, vil det slukke efter to timer og tænde igen efter 22 timer. Lyset brænder altså på samme tidspunkt hver dag. Leveres inkl. batteri. Fjernbetjeningen passer til alle glasprodukter i serierne Heaven, Wave og Vein. Desuden passer den til Sara Exclusive stearinlys og Carolin julelys. Husk at fjerne den lille slip, der sidder inde fjernbetjeningen og forhindrer batteriet i at bruge unødig strøm.

                WebshopCoop.dk
                  Sponsoreret
                  Dano Mast flagstang - Glasfiber - 10 meter

                  Dano Mast flagstang - Glasfiber - 10 meter

                  4.799,00 kr.

                  Glasfiber flagstang fra Dano Mast - 10 meter Denne flagstang er velegnet til 2-plans huse, og det oplagte valg, hvis du har en flagstangsstøtte i forvejen. Flagstangen leveres med: Flag Vimpel Rød knop Spændebeslag Line Lineholder Dano Mast glasfiberflagstænger tåler vind og vejr, og er produceret i Danmark efter metoder udarbejdet i samarbejde med Teknologisk Institut. Garanti Du får 10 års garanti mod brud på alle Dano Mast glasfiber flagstænger som følge af produktionsfejl. Garantien er markedets længste, og gælder som den eneste ved flagning i stormende kuling dvs. ved vindstød op til 25 meter i sekundet. Vedligeholdelse af glasfiberflagstænger Flagstangen vaskes med varmt sæbevand evt. tilsat en anelse klorin for at tage alger og skidt. Ved særlig angrebne flagstænger kan man bruge det samme rensemiddel som man bruger til glasfiberbåde. Herefter kan man med fordel give den en omgang med alm. bilvoks, så får man en beskyttende og blank overflade, der gør at flagstangen ikke så nemt tager imod skidt og alger.

                  WebshopCoop.dk
                    Sponsoreret
                    311 m² smukke kontorlokaler beliggende i byens flottest ejendom

                    311 m² smukke kontorlokaler beliggende i byens flottest ejendom

                    Fra kr. 20604

                    Det Gamle Posthus er en smuk, gammel og fredet ejendom, der tidligere har gennemgået en stor og nænsom renovering. I dag er ejendommen udlejet til N´AGE, Øjenlæge, CERVO Gruppen, Tempur og Harboe Consulting. Ejendommen er beliggende i hjertet af Odense by, lige mellem Asylgade og Gråbrødre Plads. Lejemålet findes på 1. sal i baghuset, hvor hele stueetagen er udlejet til Harboe Consulting, som har været lejer i ejendommen i mange år. Man går ind fra Gråbrødre Plads og ind i gården, hvor der er pgang op til 1. salen. På reposen er der plads til mindre venteværelse. Lokalerne er indrettet med flere kontorer, opbygget med glasvægge samt meget stort hjørnekontor, hvor der er højt til loftet, høje paneler, et fantastisk lysindfald, samt mindre tekøkken gemt bag låger. Der er 2 toiletter, arkiv-/serverrum, depotrum, mødelokale og godt køkken med plads til personalet. Der er tale om et lejemål i meget høj kvalitet, der med sine lyse plankegulve, den gode loftshøjde, de høje paneler, samt de flotte Dannebrogsvinduer, vil præsentere din virksomhed med såvel eksklusivitet som behagelig charme. Der er tillige mulighed for at leje p-plads ved ejendommen eller i det nærliggende p-hus ved Slotscentret samt mulighed for leje af kælderrum til arkiv, hvis du ønsker det.

                    Odense C·fre.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    423 m² eksklusive kontorlokaler udlejes i flot City ejendom

                    423 m² eksklusive kontorlokaler udlejes i flot City ejendom

                    Fra kr. 24499

                    Det Gamle Posthus er en smuk, gammel og fredet ejendom, der tidligere har gennemgået en stor og nænsom renovering. I dag er ejendommen udlejet til N´AGE, Øjenlæge, CERVO Gruppen, Tempur og Harboe Consulting. Ejendommen er beliggende i hjertet af Odense by, lige mellem Asylgade og Gråbrødre Plads. Når man går ind af den massive trædør og ind i den fælles opgang som er yderst præsentabel, går man op ad den flotte stentrappe til 2. salen. Lokalerne er indrettet med flere kontorer, opbygget med glasvægge samt lækkert stort mødelokale. Der er 2 moderniserede toiletter samt lækker stor frokoststue med flot nyere køkken med alt i hårde hvidevarer. I forbindelse med frokoststuen er der desuden indrettet tilstødende mødelokale opsat med glasvægge. Lokalerne fremstår i absolut eksklusiv stil med bl.a. hanebånd/bjælker og flotte lyse plankegulve. Lejemålet overtages nyistandsat og fuldstændig indflytningsklart. Der er tillige mulighed for at leje p-plads ved ejendommen eller i det nærliggende p-hus ved Slotscentret samt mulighed for leje af kælderrum til arkiv, hvis du ønsker det.

                    Odense C·fre.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    Kontor i oprindelig pakhus stil - kr. 3.950,- pr. mdr.

                    Kontor i oprindelig pakhus stil - kr. 3.950,- pr. mdr.

                    Fra kr. 0

                    Det mindre lejemål som er beliggende på Sverigesgade i første række til Odense Havn, er indrettet i den klassiske Olav de Linde stil, med mange spændende detaljer og med respekt for ejedommens historie og arkitekttur. Sverigesgade 16 er et hus med flere lejere, som deler fællesfaciliteter. Lejemålet består af kontor, fælles: entré, køkken og toilet. Forbrugsudgifter er indregnet i lejen. Fælles rengøringsordning deles med øvrige lejere.

                    Odense C·ons.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    De lækreste kontorer er klar til hurtig indflytning - Høj kvalitet. god akustik, god følelse/fede vibes...

                    De lækreste kontorer er klar til hurtig indflytning - Høj kvalitet. god akustik, god følelse/fede vibes...

                    Fra kr. 192185

                    Kontor til leje i København, og i forskellige størrelser/arealkombinationer, som vi kan fortælle meget mere om i lejeopstillingen, pr. telefon eller under fremvisning. Alt er nyt i huset, så du vil blive den første, der benytter lejemålet i denne høje, nye standard, og du kan flytte ind med det samme, eller når, vi har opsat nogle vægge til mødelokaler, chefkontor eller andet iht. dine ønsker. Første lejer i det nye Harvings Pakhus flyttede ind d. 1.3.2024, og de har taget rigtigt godt i mod lejemålet og ejendommen. Harvings Pakhus er en særdeles velbeliggende ejendom, hvis du ønsker synlighed, tilgængelighed og let adgang til S-tog, Metro og bus. Efter 15 år med samme lejer, som voksede sig for stor til ejendommen, har vi gennemført en meget omfattende renovering af ejendommen fra kælder til kvist. Der er sket markante forandringer af bygningens indre, herunder f.eks. med nye lofter, ny LED-belysning, nye plankegulve fra Dinesen, nye tekøkkener fra Designa med Miele hårde hvidevarer, nye toiletter med Duravit sanitet og Grohe armaturer, nye elevatorer, ny personalerestaurant, nyt fitnessrum, nye radiatorskjulere og meget mere. Fælles kantine, som drives af LOCA Gruppen - dem med toprestauranter som Studio, Radio, Almanak, Kilden m.fl. - og som er smagfuldt indrettet med kvalitetsmøbler og flot udsmykning. Stor fitnessafdeling med lækkert, professionelt udstyr fra Consept 2, gym80 m.fl., og indrettet med indbydende belysning, de rigtige gulve, samt to bade- og omklædningsrum. Parkeringspladser til leje på egen grund og i parkeringskælder, og kun få meter til stort parkeringshus på den anden side af gaden. Der er ventilation, køl, fiber, elevatorer og mulighed for at købe skilte på de to gavle, som vil give din virksomhed særdeles høj eksponering. Let adgang til centrum eller ud af byen via motorveje, herunder hurtigt ud til lufthavnen, så kort afstand til S-tog og Metro, samt bus. Vi er blandt Danmarks største privatejede ejendomsselskaber, og med 100 års lokal forankring i Odense servicerer vi mere end 4.500 bolig- og erhvervslejere på gode adresser i mange byer rundt om i landet. Vi er den langsigtede ejer af alle vores nuværende ejendomme, men også af de mange nybyggerier indenfor især bolig, men også erhverv, som vi løbende opfører. På hovedkontoret har vi egen ejendomsadministration, økonomiafdeling, teknisk afdeling, juridisk afdeling og udlejningsafdeling. Til at varetage opsyn, rengøring, vedligeholdelse og reparation ude på ejendommene, har vi egne folk som f.eks. viceværter, håndværkere og rengøringspersonale. Vi forvalter, drifter og vedligeholder selv vores ejendomme, og derved kan vi sikre gode og velordnede forhold ude på ejendommene, samt hjemme i den daglige administration, men også sikre en optimal løbende kontakt med alle vores lejere. Lejemålets energimærke er angivet til: B

                    København SV·tir.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    De lækreste kontorer er klar til hurtig indflytning - Høj kvalitet. god akustik, god følelse/fede vibes...

                    De lækreste kontorer er klar til hurtig indflytning - Høj kvalitet. god akustik, god følelse/fede vibes...

                    Fra kr. 576555

                    Kontor til leje i København, og i forskellige størrelser/arealkombinationer, som vi kan fortælle meget mere om i lejeopstillingen, pr. telefon eller under fremvisning. Alt er nyt i huset, så du vil blive den første, der benytter lejemålet i denne høje, nye standard, og du kan flytte ind med det samme, eller når, vi har opsat nogle vægge til mødelokaler, chefkontor eller andet iht. dine ønsker. Første lejer i det nye Harvings Pakhus flyttede ind d. 1.3.2024, og de har taget rigtigt godt i mod lejemålet og ejendommen. Harvings Pakhus er en særdeles velbeliggende ejendom, hvis du ønsker synlighed, tilgængelighed og let adgang til S-tog, Metro og bus. Efter 15 år med samme lejer, som voksede sig for stor til ejendommen, har vi gennemført en meget omfattende renovering af ejendommen fra kælder til kvist. Der er sket markante forandringer af bygningens indre, herunder f.eks. med nye lofter, ny LED-belysning, nye plankegulve fra Dinesen, nye tekøkkener fra Designa med Miele hårde hvidevarer, nye toiletter med Duravit sanitet og Grohe armaturer, nye elevatorer, ny personalerestaurant, nyt fitnessrum, nye radiatorskjulere og meget mere. Fælles kantine, som drives af LOCA Gruppen - dem med toprestauranter som Studio, Radio, Almanak, Kilden m.fl. - og som er smagfuldt indrettet med kvalitetsmøbler og flot udsmykning. Stor fitnessafdeling med lækkert, professionelt udstyr fra Consept 2, gym80 m.fl., og indrettet med indbydende belysning, de rigtige gulve, samt to bade- og omklædningsrum. Parkeringspladser til leje på egen grund og i parkeringskælder, og kun få meter til stort parkeringshus på den anden side af gaden. Der er ventilation, køl, fiber, elevatorer og mulighed for at købe skilte på de to gavle, som vil give din virksomhed særdeles høj eksponering. Let adgang til centrum eller ud af byen via motorveje, herunder hurtigt ud til lufthavnen, så kort afstand til S-tog og Metro, samt bus. Vi er blandt Danmarks største privatejede ejendomsselskaber, og med 100 års lokal forankring i Odense servicerer vi mere end 4.500 bolig- og erhvervslejere på gode adresser i mange byer rundt om i landet. Vi er den langsigtede ejer af alle vores nuværende ejendomme, men også af de mange nybyggerier indenfor især bolig, men også erhverv, som vi løbende opfører. På hovedkontoret har vi egen ejendomsadministration, økonomiafdeling, teknisk afdeling, juridisk afdeling og udlejningsafdeling. Til at varetage opsyn, rengøring, vedligeholdelse og reparation ude på ejendommene, har vi egne folk som f.eks. viceværter, håndværkere og rengøringspersonale. Vi forvalter, drifter og vedligeholder selv vores ejendomme, og derved kan vi sikre gode og velordnede forhold ude på ejendommene, samt hjemme i den daglige administration, men også sikre en optimal løbende kontakt med alle vores lejere. Lejemålets energimærke er angivet til: B

                    København SV·tir.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    De lækreste kontorer er klar til hurtig indflytning - Høj kvalitet. god akustik, god følelse/fede vibes...

                    De lækreste kontorer er klar til hurtig indflytning - Høj kvalitet. god akustik, god følelse/fede vibes...

                    Fra kr. 77350

                    Kontor til leje i København, og i forskellige størrelser/arealkombinationer, som vi kan fortælle meget mere om i lejeopstillingen, pr. telefon eller under fremvisning. Alt er nyt i huset, så du vil blive den første, der benytter lejemålet i denne høje, nye standard, og du kan flytte ind med det samme, eller når, vi har opsat nogle vægge til mødelokaler, chefkontor eller andet iht. dine ønsker. Første lejer i det nye Harvings Pakhus flyttede ind d. 1.3.2024, og de har taget rigtigt godt i mod lejemålet og ejendommen. Harvings Pakhus er en særdeles velbeliggende ejendom, hvis du ønsker synlighed, tilgængelighed og let adgang til S-tog, Metro og bus. Efter 15 år med samme lejer, som voksede sig for stor til ejendommen, har vi gennemført en meget omfattende renovering af ejendommen fra kælder til kvist. Der er sket markante forandringer af bygningens indre, herunder f.eks. med nye lofter, ny LED-belysning, nye plankegulve fra Dinesen, nye tekøkkener fra Designa med Miele hårde hvidevarer, nye toiletter med Duravit sanitet og Grohe armaturer, nye elevatorer, ny personalerestaurant, nyt fitnessrum, nye radiatorskjulere og meget mere. Fælles kantine, som drives af LOCA Gruppen - dem med toprestauranter som Studio, Radio, Almanak, Kilden m.fl. - og som er smagfuldt indrettet med kvalitetsmøbler og flot udsmykning. Stor fitnessafdeling med lækkert, professionelt udstyr fra Consept 2, gym80 m.fl., og indrettet med indbydende belysning, de rigtige gulve, samt to bade- og omklædningsrum. Parkeringspladser til leje på egen grund og i parkeringskælder, og kun få meter til stort parkeringshus på den anden side af gaden. Der er ventilation, køl, fiber, elevatorer og mulighed for at købe skilte på de to gavle, som vil give din virksomhed særdeles høj eksponering. Let adgang til centrum eller ud af byen via motorveje, herunder hurtigt ud til lufthavnen, så kort afstand til S-tog og Metro, samt bus. Vi er blandt Danmarks største privatejede ejendomsselskaber, og med 100 års lokal forankring i Odense servicerer vi mere end 4.500 bolig- og erhvervslejere på gode adresser i mange byer rundt om i landet. Vi er den langsigtede ejer af alle vores nuværende ejendomme, men også af de mange nybyggerier indenfor især bolig, men også erhverv, som vi løbende opfører. På hovedkontoret har vi egen ejendomsadministration, økonomiafdeling, teknisk afdeling, juridisk afdeling og udlejningsafdeling. Til at varetage opsyn, rengøring, vedligeholdelse og reparation ude på ejendommene, har vi egne folk som f.eks. viceværter, håndværkere og rengøringspersonale. Vi forvalter, drifter og vedligeholder selv vores ejendomme, og derved kan vi sikre gode og velordnede forhold ude på ejendommene, samt hjemme i den daglige administration, men også sikre en optimal løbende kontakt med alle vores lejere. Lejemålets energimærke er angivet til: B

                    København SV·tir.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    De lækreste kontorer er klar til hurtig indflytning - Høj kvalitet. god akustik, god følelse/fede vibes...

                    De lækreste kontorer er klar til hurtig indflytning - Høj kvalitet. god akustik, god følelse/fede vibes...

                    Fra kr. 384370

                    Kontor til leje i København, og i forskellige størrelser/arealkombinationer, som vi kan fortælle meget mere om i lejeopstillingen, pr. telefon eller under fremvisning. Alt er nyt i huset, så du vil blive den første, der benytter lejemålet i denne høje, nye standard, og du kan flytte ind med det samme, eller når, vi har opsat nogle vægge til mødelokaler, chefkontor eller andet iht. dine ønsker. Første lejer i det nye Harvings Pakhus flyttede ind d. 1.3.2024, og de har taget rigtigt godt i mod lejemålet og ejendommen. Harvings Pakhus er en særdeles velbeliggende ejendom, hvis du ønsker synlighed, tilgængelighed og let adgang til S-tog, Metro og bus. Efter 15 år med samme lejer, som voksede sig for stor til ejendommen, har vi gennemført en meget omfattende renovering af ejendommen fra kælder til kvist. Der er sket markante forandringer af bygningens indre, herunder f.eks. med nye lofter, ny LED-belysning, nye plankegulve fra Dinesen, nye tekøkkener fra Designa med Miele hårde hvidevarer, nye toiletter med Duravit sanitet og Grohe armaturer, nye elevatorer, ny personalerestaurant, nyt fitnessrum, nye radiatorskjulere og meget mere. Fælles kantine, som drives af LOCA Gruppen - dem med toprestauranter som Studio, Radio, Almanak, Kilden m.fl. - og som er smagfuldt indrettet med kvalitetsmøbler og flot udsmykning. Stor fitnessafdeling med lækkert, professionelt udstyr fra Consept 2, gym80 m.fl., og indrettet med indbydende belysning, de rigtige gulve, samt to bade- og omklædningsrum. Parkeringspladser til leje på egen grund og i parkeringskælder, og kun få meter til stort parkeringshus på den anden side af gaden. Der er ventilation, køl, fiber, elevatorer og mulighed for at købe skilte på de to gavle, som vil give din virksomhed særdeles høj eksponering. Let adgang til centrum eller ud af byen via motorveje, herunder hurtigt ud til lufthavnen, så kort afstand til S-tog og Metro, samt bus. Vi er blandt Danmarks største privatejede ejendomsselskaber, og med 100 års lokal forankring i Odense servicerer vi mere end 4.500 bolig- og erhvervslejere på gode adresser i mange byer rundt om i landet. Vi er den langsigtede ejer af alle vores nuværende ejendomme, men også af de mange nybyggerier indenfor især bolig, men også erhverv, som vi løbende opfører. På hovedkontoret har vi egen ejendomsadministration, økonomiafdeling, teknisk afdeling, juridisk afdeling og udlejningsafdeling. Til at varetage opsyn, rengøring, vedligeholdelse og reparation ude på ejendommene, har vi egne folk som f.eks. viceværter, håndværkere og rengøringspersonale. Vi forvalter, drifter og vedligeholder selv vores ejendomme, og derved kan vi sikre gode og velordnede forhold ude på ejendommene, samt hjemme i den daglige administration, men også sikre en optimal løbende kontakt med alle vores lejere. Lejemålets energimærke er angivet til: B

                    København SV·tir.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    Kantine, fitness, ventilation/køl, Metro, S-tog og parkering

                    Kantine, fitness, ventilation/køl, Metro, S-tog og parkering

                    Fra kr. 290509

                    Kontor til leje i København, og i forskellige størrelser/arealkombinationer, som vi kan fortælle meget mere om i lejeopstillingen, pr. telefon eller under fremvisning. Alt er nyt i huset, så du vil blive den første, der benytter lejemålet i denne høje, nye standard, og du kan flytte ind med det samme, eller når, vi har opsat nogle vægge til mødelokaler, chefkontor eller andet iht. dine ønsker. Første lejer i det nye Harvings Pakhus flyttede ind d. 1.3.2024, og de har taget rigtigt godt i mod lejemålet og ejendommen. Harvings Pakhus er en særdeles velbeliggende ejendom, hvis du ønsker synlighed, tilgængelighed og let adgang til S-tog, Metro og bus. Efter 15 år med samme lejer, som voksede sig for stor til ejendommen, har vi gennemført en meget omfattende renovering af ejendommen fra kælder til kvist. Der er sket markante forandringer af bygningens indre, herunder f.eks. med nye lofter, ny LED-belysning, nye plankegulve fra Dinesen, nye tekøkkener fra Designa med Miele hårde hvidevarer, nye toiletter med Duravit sanitet og Grohe armaturer, nye elevatorer, ny personalerestaurant, nyt fitnessrum, nye radiatorskjulere og meget mere. Fælles kantine, som drives af LOCA Gruppen - dem med toprestauranter som Studio, Radio, Almanak, Kilden m.fl. - og som er smagfuldt indrettet med kvalitetsmøbler og flot udsmykning. Stor fitnessafdeling med lækkert, professionelt udstyr fra Consept 2, gym80 m.fl., og indrettet med indbydende belysning, de rigtige gulve, samt to bade- og omklædningsrum. Parkeringspladser til leje på egen grund og i parkeringskælder, og kun få meter til stort parkeringshus på den anden side af gaden. Der er ventilation, køl, fiber, elevatorer og mulighed for at købe skilte på de to gavle, som vil give din virksomhed særdeles høj eksponering. Let adgang til centrum eller ud af byen via motorveje, herunder hurtigt ud til lufthavnen, så kort afstand til S-tog og Metro, samt bus. Vi er blandt Danmarks største privatejede ejendomsselskaber, og med 100 års lokal forankring i Odense servicerer vi mere end 4.500 bolig- og erhvervslejere på gode adresser i mange byer rundt om i landet. Vi er den langsigtede ejer af alle vores nuværende ejendomme, men også af de mange nybyggerier indenfor især bolig, men også erhverv, som vi løbende opfører. På hovedkontoret har vi egen ejendomsadministration, økonomiafdeling, teknisk afdeling, juridisk afdeling og udlejningsafdeling. Til at varetage opsyn, rengøring, vedligeholdelse og reparation ude på ejendommene, har vi egne folk som f.eks. viceværter, håndværkere og rengøringspersonale. Vi forvalter, drifter og vedligeholder selv vores ejendomme, og derved kan vi sikre gode og velordnede forhold ude på ejendommene, samt hjemme i den daglige administration, men også sikre en optimal løbende kontakt med alle vores lejere. Lejemålets energimærke er angivet til: B

                    København SV·tir.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    37 m2 butik og 68 m2 kælder til leje i Odense C

                    37 m2 butik og 68 m2 kælder til leje i Odense C

                    Fra kr. 9004

                    Midt i Odense City ligger ejendomskomplekset – Slotscentret – der er en større erhvervsejendom med eget P-hus, hvor der både er offentlig parkering og aflåst sikkerhedsparkering. Parkeringsanlægget drives i samarbejde med Q park, der i huset er ansvarlig for udlejning af pladser og den generelle parkeringskontrol. P-huset er med sin attraktive beliggenhed midt i Odense City, byens bedste og mest besøgte P-hus. Den øvrige del af ejendommen er udlejet til blandt andet Lidl, PureGym, tandlæger, restaurant m.fl. Den tidligere frisørskole er fraflyttet efter mange år i ejendommen, og deres tidligere lokaler ombygges og istandsættes totalt, så alt bliver nyt indenfor. Den tidligere frisørforretning i stueplan udlejes nu som butik – flot og nyistandsat. På tegningen kan du se butikkens disponering, herunder med en ny trappe til kælderen, idet lejemålets personalerum og lager indrettes der. Hvis ny lejer ønsker en endnu større kælder, så kan arealet i kælderen udvides en hel del i henhold til nærmere aftale. Du får her en lille, charmerende butik med gode lagerforhold, og en attraktiv placering på Slotsgade lige ved porten til den hyggelige Vintapperstræde. Butikken er særdeles velegnet for frisør, skønhedsklinik og lignende, men også for butik, der har behov for godt lager (vin, sko, tøj m.m.).

                    Odense C·tir.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    Nyindrettet kontor eller klinik i Odense centrum - lige ved parkeringshus

                    Nyindrettet kontor eller klinik i Odense centrum - lige ved parkeringshus

                    Fra kr. 18302

                    Midt i Odense City ligger ejendomskomplekset – Slotscentret – der er en større erhvervsejendom med eget P-hus, hvor der både er offentlig parkering og aflåst sikkerhedsparkering. Parkeringsanlægget drives i samarbejde med Q park, der i huset er ansvarlig for udlejning af pladser og den generelle parkeringskontrol. P-huset er med sin attraktive beliggenhed midt i Odense City, byens bedste og mest besøgte P-hus. Den øvrige del af ejendommen er udlejet til blandt andet Lidl, PureGym, tandlæger, restaurant m.fl. Den tidligere frisørskole er fraflyttet efter mange år i ejendommen, og deres tidligere lokaler ombygges og istandsættes totalt, så alt bliver nyt indenfor. Lejemålet på 1. sal bliver helt nyindrettet i nært samråd med ny lejer, og istandsættelsen omfatter nye vægge, lofter, gulvbelægning, grundbelysning, toiletter og tekøkken m.m. Den nye indretning kan udføres til kontorformål, som storrumskontor eller en kombination af store rum og enkelte mindre kontorer, mødelokaler etc. Og den nye indretning kan udføres til sundhedsfag, som f.eks. storrum til fysioterapeut eller til læge, tandlæge eller lign. med behandlerrum etc. På tegningen, har vi vist et forslag til indretning som lægeklinik, men mulighederne er mange, og vi aftaler nærmere med den nye lejer. Der er direkte adgang for gående på samme niveau fra parkeringshuset til lejemålet.

                    Odense C·tir.·Lokalebasen.dk

                    Fremhævet
                    Side:
                    af 2