Galleri annoncer
Plus bord- og bænkesæt med ryglæn - Firkantet - Natur

Plus bord- og bænkesæt med ryglæn - Firkantet - Natur

4.999,00 kr.

Bord- og bænkesæt fra Plus Det perfekte sæt, når du vil samle 7 af de mennesker, du holder allermest af, til hygge udenfor. Plads til 2 personer på hver bænk Fremstillet i træ med FSC-mærke Bordplade med hul til en parasol Læn dig tilbage og nyd det Bord- og bænkesættet er forsynet med ryglæn, der gør tiden ved havebordet lidt mere behagelig. Ja, så du kan roligt læne dig tilbage og tage endnu en omgang Uno med familien. Ryglænet har en højde på 84 cm. Vedligeholdelse Alle havemøbler i træ kræver vedligeholdelse, hvis de skal forblive pæne. Læs mere i vores guide. Træet er FSC-mærket, som betyder, at det kommer fra bæredygtigt drevne skove. Sættet leveres usamlet.

WebshopCoop.dk
    Sponsoreret
    Coop Frederik dobbelt-solseng inkl. hynde - Natur

    Coop Frederik dobbelt-solseng inkl. hynde - Natur

    2.999,00 kr.

    Solseng til to Solsengen Frederik er en herlig flyder til to, der gerne vil flette fingre, hyggesludre eller måske lytte til samme podcast i sommersolen. Solseng til to personer Ryglæn med 4 positioner Inkl. antracitgrå hynde Behagelig solseng og fremragende komfort Frederik har to ryglæn med hver fire positioner. Du og din sidemand har derfor mulighed for at sidde op eller ligge ned efter behov. Der medfølger en lækker hynde (7 cm tyk), så du og din sidemand kan ligge ekstra godt. Du har naturligvis også mulighed for selv at indtage al pladsen. Vedligeholdelse Alle havemøbler i træ kræver jævnlig vedligeholdelse, hvis de skal forblive pæne. Læs mere i guiden om vedligeholdelse af olierede havemøbler i træ .

    WebshopCoop.dk
      Sponsoreret
      Plus bord- og bænkesæt med ryglæn - Rundt - Natur

      Plus bord- og bænkesæt med ryglæn - Rundt - Natur

      4.596,00 kr.

      Bord- og bænkesæt fra Plus Det perfekte sæt, når du vil samle 7 af de mennesker, du holder allermest af, til hygge udenfor. Plads til 2 personer på hver bænk Træ med FSC-mærket Bordplade med hul til en parasol Læn dig tilbage og nyd det Bord- og bænkesættet er forsynet med ryglæn, der gør tiden ved havebordet lidt mere behagelig. Ja, så du kan roligt læne dig tilbage og tage endnu en omgang Uno med familien. Ryglænet har en højde på 84 cm. Bare rolig! Træet er mærket med FSC. Det betyder, at det kommer fra ansvarligt drevne skove. Du kan derfor sætte dig til rette med god samvittighed. Vedligeholdelse Alle havemøbler i træ kræver vedligeholdelse, hvis de skal forblive pæne. Læs mere i vores guide. Sættet leveres usamlet.

      WebshopCoop.dk
        Sponsoreret
        Vi har ledige kontorer i Schiller Office Hotel

        Vi har ledige kontorer i Schiller Office Hotel

        Fra kr. 6458

        Schiller Office Hotel er et top moderne kontorhus på 10.000m2 med en masse fællesfaciliteter der skaber professionelle rammer for jeres virksomhed og ligeledes tilbyder de bedst mulige rammer for jeres medarbejderes trivsel. **Parkering og transport** Vi har vores egen parkeringsplads hvor der kan købes en licens for blot 250 kr. pr. måned. På pladsen findes der 10 ladestandere til elbiler via Spirii. Skjold Plads Metro og offentlig bustrafik er blot 50 meter fra vores indgang. **Køkken, kantine og forplejning** Vi driver vores eget køkken og kantine hvor der dagligt serveres en stor frokostbuffet og brunch om fredagen og så tilbyder vi ligeledes frisklavet forplejning til møder, selskaber m.m. **IT, netværk og internet** Vi har vores egen it-infrastruktur som er baseret på professionelt udstyr fra Cisco og HP og vi kan tilbyde op til 10/10GB fiberforbindelse til vores beboere med oppetidsgaranti og SLA. **Møder og konferencer** I vores mødecenter kan der afholdes møder for 4 - 20 personer og vi har også mødelokaler og mødebokse forskellige steder i huset som kan benyttes efter behov. I vores Ballroom kan der afholdes møder, konferencer og selskaber for op til 150 personer. **Have, Lounge bar osv.** Vi har egen selvbetjent bar og lounge hvor virksomheder mødes til fredagsbarer og sociale events. Om sommeren er vores have en oase for både en grøn arbejdsplads eller blot en pause i solen. **Kaffe og Te** Vi tilbyder gratis kaffe og te i alle vores løsninger, men der er ligeledes mulighed for tilkøb af Baristakaffe via vores professionelle selvbetjente Franke og Thermoplan maskiner. **350m2 co-work kontor** I vores cowork kontor findes der arbejdspladser med eget bord, stol, skuffe og reol som kan lejes på fast aftale. I kontoret er der ligeledes ekslusiv adgang til mødebokse, møderum og eget tekøkken. Cowork kontoret ligger med hurtig adgang til mødecenteret og resten af huset og har ligeledes egen indgang fra Tagensvej hvor vores parkeringspladser findes lige ude for døren. **Unikke og alsidige kontorer** Vi har mere end 40 private kontorer og med en kontorløsning hos os medfølger der altid: • Front desk reception service • Alarm og adgangskontrol • Vand, varme strøm og drift • 24/7 adgang • Gratis wi-fi internet • Have, kantine og toiletter inkl. bad • Gratis kaffe og te • Brugsret til husets 5 mødelokaler • Fri afbenyttelse af alle Schillers faciliteter **Der kan tilkøbes** • Frokostaftale • Møbleringsaftale • Rengøringsaftale • Privat parkeringsplads • Netværks og internetløsning

        København N·i går·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        5 pers. Miljøvogn

        5 pers. Miljøvogn

        Udlejes 266 kr. ex. moms

        Miljøvognen er godkendt af miljøstyrelsen, og er opdelt i 2 sektioner med det formål, at forbedre sikkerheden under arbejde med farlige materialer som asbest, epoxy eller lignende. Den ene ende af vognen er udstyret med faciliteter som bruseniche, håndvask og opbevaringsskabe til beskidt arbejdstøj, mens den anden ende indeholder et spiseområde m. køleskab, et toilet og skabe til rent tøj. Teknisk info: Totalvægt: 2000kg Egenvægt: 1800kg Antal: 5 personer Tilslutninger: 3/4" vandslange 3/4" afløbsslange Elkabel med 400 Volt / 16 Amp CEE stik (Det røde runde stik) Pris ekskl. moms: Lejepris pr. dag - 266 kr. ekskl. moms (333 kr. inkl. moms) Depositum: 2400 kr. ekskl. moms (3000 kr. inkl. moms) Priserne er inkl. alle slange og kabler samt inventar. Og ekskl. transport og tilslutning. Mulighed for levering i hele Danmark! Mini Homes står altid klar til at hjælpe dig med at finde den ideelle letvogn der passer netop til dine behov! Vidste du at vi også udlejer følgende: Kontorvogne, spisevogne, beboelsesvogne, toiletvogne/badmobil, miljø vogne, mandskabsvogne, køreplader, byggepladshegn/mobilt hegn og meget mere. Udforsk vores andre annoncer eller ring til os for en uforpligtende samtale. Du har også mulighed for at booke online på: www.minihomes.dk *Minimumsleje: 7 dage* **Slutrengøring vil blive udført til 495 kr. ekskl moms på alle udlejninger**

        Munkebo·ons.·Mini A.·

        Fremhævet
        4. pers. Miljøvogn

        4. pers. Miljøvogn

        Udlejes 200 kr. ex. moms

        Miljøvognen er godkendt af miljøstyrelsen, og er opdelt i 2 sektioner med det formål, at forbedre sikkerheden under arbejde med farlige materialer som asbest, epoxy eller lignende. Den ene ende af vognen er udstyret med faciliteter som bruseniche, håndvask og opbevaringsskabe til beskidt arbejdstøj, mens den anden ende indeholder et spiseområde m. køleskab, et toilet og skabe til rent tøj. Teknisk info: Totalvægt: 1900kg Egenvægt: 1600kg Antal: 4 personer Tilslutninger: 3/4" vandslange 3/4" afløbsslange Elkabel med 400 Volt / 16 Amp CEE stik (Det røde runde stik) Pris ekskl. moms: Lejepris pr. dag - 200 kr. ekskl. moms (250 kr. inkl. moms) Depositum: 2400 kr. ekskl. moms (3000 kr. inkl. moms) Priserne er inkl. alle slange og kabler samt inventar. Og ekskl. transport og tilslutning. Mulighed for levering i hele Danmark! Mini Homes står altid klar til at hjælpe dig med at finde den ideelle letvogn der passer netop til dine behov! Vidste du at vi også udlejer følgende: Kontorvogne, spisevogne, beboelsesvogne, toiletvogne/badmobil, miljø vogne, mandskabsvogne, køreplader, byggepladshegn/mobilt hegn og meget mere. Udforsk vores andre annoncer eller ring til os for en uforpligtende samtale. Du har også mulighed for at booke online på: www.minihomes.dk *Minimumsleje: 7 dage* **Slutrengøring vil blive udført til 495 kr. ekskl moms på alle udlejninger**

        Munkebo·ons.·Mini A.·

        Fremhævet
        Kontorplads i kreativt kontorfællesskab

        Kontorplads i kreativt kontorfællesskab

        Fra kr. 1000

        Vi er et kreativt kontorfællesskab, hvor vi lægger vægt på et godt sammenhold, kreativitet og inspiration. Derfor er huslejen lav, alt er inkluderet i prisen og vi har et dejligt sammenhold herude af kreative personligheder. Lige nu har vi en kontorplads i vores store fælleslokale ledige og vi søger andre inspirerende personligheder som har lyst til at bidrage til miljøet herude. Man kan enten leje bare den ene plads eller begger pladser samtidigt, hvis man er to i firmaet eller har en partner. Pladserne er åbne pladser, men har sit eget selvstændige område i rummet med plads til diverse reoler. Pladserne er private og deles ikke med andre. Man kan selv lave om på opstillingen og lave anderledes afskærming, hvis man har lyst. Sammenlagt får du: - Kontorplads med eget skrivebord - Ovenlys vindue og almindelige vinduer - Internet 100/100 (wifi & kabel) - Fri farve-printer med scanner/kopifunktion - Stort fællesareal - Adgang til 2 toiletter samt bad/bruser - Køkken med køleskab, mikroovn, kaffe, te etc. - Gratis parkering lige udenfor - Alarm i alle rum (godkendt til erhvervsforsikring) - Kameraovervågning udendørs - 7 gode synergi virksomheder i den kreative branche Månedslejen er på 1.000 kr. ex moms per kontorplads. Dertil kommer et fast beløb på 500 kr. ex. moms per måned i fællesudgifter per person (udgifter til printer, alarm, el, varme, internet, kameraovervågning udendørs etc.). Kontoret er beliggende på Nybrovej i Gentofte. Kontakt Toni, hvis du vil vide mere. Se også vores hjemmeside www.n75.dk for at læse mere om os.

        Gentofte·tir.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Fairway House

        Fairway House

        Fra kr. 108992

        - 902, 959 eller 1.861 m² kontor - plads til ca. 50 eller 100 arbejdspladser - Fabelagtig udsigt til Amager Fælled og Royal Golf Club - Fælles reception, personalerestaurant og loungeområder med kaffebar - Mødecenter og auditorium med plads til 100 personer - Masser af parkeringsmuligheder samt kort gåafstand til Ørestad Metrostation **Når din virksomhed ønsker puls, førende arkitektur og et moderne forretningsdistrikt** Det populære flerbrugerhus Fairway House beliggende i Ørestad i København, har i mange år været fuldt udlejet, men det er nu muligt at byde nye virksomheder velkommen. Med ekstra højloftede etager og gulv til loft vinduer har kontorerne i Fairway House maksimalt naturligt lysindfald og en enestående udsigt til Royal Golf Club, Amager Fælled og Københavns tårne og spir. Det udbudte lejemål på 7. sal i ejendommens forhus er 1.861 m² og har plads til ca. 100 arbejdspladser. Etagen kan også opdeles til to lejemål på hhv. 902 og 959 m², hvis man har behov for et lejemål til ca. 50 arbejdspladser. Lejemålets energimærke er angivet til: A

        København S·tir.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Nyindrettet kontordomicil

        Nyindrettet kontordomicil

        Fra kr. 82875

        Unikt kontorlejemål beliggende i Vejle Nord tæt ved Motorvej E45. Nærmeste naboer er Bagger-Sørensen’s nyopførte og prisvindende domicilbygning samt Privathospitalet Mølholm’s nye og visionære sundhedsbyggeri på 12.000 m². Ejendommen har i 2022 gennemgået en komplet facaderenovering i nyt nordic look i træ og stål i samarbejde med SWECO og indretningsforslag fra Ambiente, som vist på visualiseringer i nærværende prospekt. Den endelige indretning aftales i fællesskab med lejer. Kontorlejemålet er 1.105 m². Indgangsområdet er en stor hall med 7 meters loftshøjde og består af et loungeområde, kantine og åbent køkkenmiljø samt en stor spansk trappe med indbyggede sidemiljøer. Området er fleksibelt og kan ændres til konference og stormødelokale. Via den spanske trappe føres man til selve kontormiljøet som er opdelt i både større og mindre kontorområder samt forskellige mødefaciliteter der kan rumme alt fra 3-15 personer, alt efter lejers behov. Der er toiletfaciliteter i forbindelse med både kantineområdet samt kontormiljøet. Tilhørende ejendommen er der gratis parkeringspladser til både personale og kunder. Endvidere er der lige ud for ejendommen anlagt naturstisystemer som strækker sig fra Horsensvej, via Lysholt Allé / Grundet Ringvej samt til Stiftsvej. Fra adressen er der 3 minutters kørsel til motorvej E45, hvorfra der er 20 minutters kørsel til henholdsvis Horsens, Kolding og Fredericia. Ansatte kan dermed komme langvejs fra i bil, samtidig med at der fra Vejle Banegård går busser direkte op til området. Lejemålets energimærke er angivet til: B

        Vejle·tir.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Fairway House

        Fairway House

        Fra kr. 224871

        - 902, 959 eller 1.861 m² kontor - plads til ca. 50 eller 100 arbejdspladser - Fabelagtig udsigt til Amager Fælled og Royal Golf Club - Fælles reception, personalerestaurant og loungeområder med kaffebar - Mødecenter og auditorium med plads til 100 personer - Masser af parkeringsmuligheder samt kort gåafstand til Ørestad Metrostation **Når din virksomhed ønsker puls, førende arkitektur og et moderne forretningsdistrikt** Det populære flerbrugerhus Fairway House beliggende i Ørestad i København, har i mange år været fuldt udlejet, men det er nu muligt at byde nye virksomheder velkommen. Med ekstra højloftede etager og gulv til loft vinduer har kontorerne i Fairway House maksimalt naturligt lysindfald og en enestående udsigt til Royal Golf Club, Amager Fælled og Københavns tårne og spir. Det udbudte lejemål på 7. sal i ejendommens forhus er 1.861 m² og har plads til ca. 100 arbejdspladser. Etagen kan også opdeles til to lejemål på hhv. 902 og 959 m², hvis man har behov for et lejemål til ca. 50 arbejdspladser. Lejemålets energimærke er angivet til: A

        København S·tir.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        10 kvm kontor i hyggeligt fællesskab i Gentofte

        10 kvm kontor i hyggeligt fællesskab i Gentofte

        Fra kr. 2500

        Vi har nu et kontor ledigt, så kom og kig hvis I vil være en del af vores sted. Vi er et kreativt kontorfællesskab, hvor vi lægger vægt på et godt sammenhold, kreativitet og inspiration. Derfor er huslejen lav og alt er inkluderet i prisen. Hos os finder du lydstudier, filmudstyr, fotostudie, web- og marketing, eventbureau og meget mere i fællesskabet. Du får blandt andet: • Privat kontor (10 kvm, lokale B) • Ovenlys vindue og stor glasvæg • Internet fiber (wifi & kabel) • Farve-printer med scanner/kopifunktion • Stort fællesareal • Adgang til 2 toiletter samt bad/bruser • Køkken med køleskab, mikroovn, kaffe, te etc. • Alarm i alle rum (godkendt til erhvervsforsikring) • 7 gode synergi virksomheder og et godt socialt sammenhold Lige nu har vi et kontor ledigt og vi søger andre selvstændige, som har lyst til at bidrage til miljøet herude. Man kan sagtens være flere til at dele lokalet, hvis det skal være billigere. Lokalet kan låses og er derfor helt privat, der er ovenlysvindue og plads til cirka to skriveborde og diverse hylder/reoler i rummet. Månedslejen er på 2.625 kr. ex moms for lokalet. Dertil kommer et fast beløb på 500 kr. ex. moms per måned i fællesudgifter per person (udgifter til rengøring, printer, alarm, overvågningskameraer, el, varme, fibernet etc.). Ellers er der ingen andre udgifter. Du har kun 3 måneders opsigelse på vores kontorlokaler. Kontoret er beliggende på Nybrovej i Gentofte. Se mere om os på: www.n75.dk Kontakt Toni hvis du vil vide mere: Telefon (+45) 297 297 83 Email: [email protected]

        Gentofte·tir.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        velbeliggende kontorfællesskab Vestergade 41, Herning

        velbeliggende kontorfællesskab Vestergade 41, Herning

        Fra kr.

        Kontorfællesskabet er med plads til 7 forskellige lejere. Rammerne er afslappede med gode velindrettede kontorer, mødelokale, kantine og ideelle parkeringsfaciliteter. Der er mulighed for at leje kontorer fra 1-4 personer. Inkluderet i prisen er: Møblerede mødelokaler Kantine Bredbånd Printer og fax. Gratis parkering. Derudover er der mulighed for tilkøb af rengøring og sekretær/bogholderi funktion.

        Herning·lør.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Kolding Centrum - Lækre omgivelser

        Kolding Centrum - Lækre omgivelser

        Fra kr.

        Eget kontor - Gratis booking af mødelokale. Office betyder, at alt er inkl. i prisen. Det betyder, at du ikke får nogen ekstra regning for el, vand, varme, drift, internet eller booking af mødelokale. Vores priser er for eget aflåseligt kontor. Du har mulighed for at leje kontorer fra 1 til 4 personer, hvor du deler adgang til husets fælles faciliteter med de øvrige lejere. Lokalerne er fordelt på to etager og rummer et areal på 1.720 m2. Skal du starte din virksomhed i morgen gør vi det ment for dig, lokalet står indflytningsklart. Kontorfælleskabet tilbyder et hyggeligt miljø med adgang til flere flotte mødelokaler, fælles køkkener, flere toiletfaciliteter og loungeområde – alt fremstår nyistandsat og indbydende. Fælles alamsystem. Kontoret har åbent 24/7. Lokalerne er forskellige i størrelse, så vi har mulighed for at tilpasse lokalet til jeres behov også når I vokser og har brug for flere mand. Vores mødelokaler bookes online via portal. Der er både whiteboard og flatscreen i mødelokalet. Har du brug for at holde møder andre steder i landet tilbyder vi adgang til alle mødelokaler i vores andre lokationer. Du får en fleksibel lejekontrakt, hvor du bestemmer tidshorisonten. Hjertet i Bygning K er den gamle karakterfulde betontrappe, som forbinder etagerne i midten af bygningen. Herfra er der adgang til de brede kontor-gange med de individuelle lejemål. Det er en bygning med sjæl, kvalitet og højt til loftet. Vi har bevaret det bedste fra de gamle bygninger, og kombineret det med en spændende, lækker ny indretning. Der er mulighed for at tilkøbe rengøring af eget lokale. Fleksibel lejekontrakt, du bestemmer tidshorisonten, vi låser dig ikke fast på en lang kontrakt. Nemt - enkelt og fleksibelt. Book en fremvisning i dag. Lejemålets energimærke er angivet til: D

        Kolding·lør.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Fuldt møbleret kontorarbejdsplads fra 2.400 kr. + moms pr. måned

        Fuldt møbleret kontorarbejdsplads fra 2.400 kr. + moms pr. måned

        Fra kr.

        Siden 2003 har denne udlejer drevet kontorfællesskab i hjertet af Aarhus på Store Torv. Stemningen og atmosfæren i midtbyen er med til at gøre kontorfællesskabet til noget helt særligt.I 2014 tilføjede kontorfællesskabet 5 helt nye kontorlokaler til ejendommen. Alle renoveret med respekt for den gamle bygning. Kontorfællesskabet har således i alt 20 lukkede kontorer i huset fordelt på to etager. Kontorene er som udgangspunkt møblerede og den månedlige leje inkluderer el, vand og varme, Internet, rengøring samt fri adgang til mødefaciliteter og frokoststue. Derudover er der en hyggelig tagterrasse, som lejerne frit kan benytte, når vejret tillader det. Huset er blandet på tværs af brancher, hvoraf omtrent halvdelen er iværksættere. Resten er Aarhus-afdelinger for virksomheder med hovedkontor andetsteds. Kontorfællesskabet huser bl.a. revisorer, finansielle rådgivere, jurister, samt personer beskæftiget inden for kommunikation og sprog, ejendomsinvestering, shipping, foto og sågar psykologi. Som lejer er der derfor god mulighed for at bidrage og nyde godt af husets mange kompetencer, erfaringer og den kollegiale stemning der er til stede. Ledige lokaler og priseksempler Pt. er der følgende ledige lokaler i kontorfællesskabet: • 1 pers. lukket kontorlokale • 1-2 pers. lukket kontorlokale • 2-3 pers. lukket kontorlokale • 3-4 pers. lukket kontorlokale • Kontorplads i lukket kontor • Åben kontorplads Fuldt møbleret kontorarbejdsplads fra 2.300 kr. + moms pr. måned. Enkeltmandskontor fra 2.400 kr. + moms pr. måned. Virtuelt kontor Søger du en virtuel kontorløsning? Kontorfællesskabet tilbyder virtuelle kontorløsninger, hvor du får postadresse på Store Torv 9, adgang 24/7 samt mulighed for booking af mødefaciliteter. Priser fra 800 kr. + moms pr. måned. Kontorfællesskabet fremviser meget gerne huset for interesserede lejere. Bestil information for yderligere information og få direkte kontakt til udlejeren. Kontorfællesskabet har en optimal beliggenhed på Store Torv i Århus City.

        Aarhus C·lør.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Kontorhotel i Brønshøj - klar til indflytning!

        Kontorhotel i Brønshøj - klar til indflytning!

        Fra kr.

        Konceptet er simpelt - du lejer dit eget private kontor, hvor din personlige adgangsbrik giver dig adgang til faciliteterne 24 timer i døgnet. Du skal slet ikke bekymre dig om de praktiske forhold på Officehotel Brønshøj. Alt det nødvendige, som du har brug for i løbet af din arbejdsdag, er inkluderet i prisen - selv fælleskabet, som du kan dele erfaringer og tanker med over en kop kaffe eller den fælles morgenmad om fredagen. Du skal derfor ikke tage højde for uforudsete udgifter eller ekstra gebyrer. **I prisen er følgende inkluderet:** - Bemandet reception - Kaffe/te og frugt - Mødelokaler - Internet - Parkering - Lounge og tagterrasse - Pakkemodtagelse og postkasser - Fælles kantine - Vand, varme og el - Adgang 24/7 - Rengøring (tilkøb) Fordelene ved at være lejer hos Officehotel er mange, men én som lejerne særligt holder af, er muligheden for nemt at kunne vækste. Flere af vores lejere har allerede flyttet til et større kontor inden for Officehotels vægge, fordi de skulle have plads til flere medarbejdere. Dette kan ofte ske fra dag til dag. Kontorhotellet er placeret i et "upcoming" kvarter i Brønshøj tæt på København og omgivet af alt, hvad man behøver - supermarkeder, fitnesscentre, frisører, apotek og meget mere. Der er mulighed for parkering for både lejere i kontorhotellet samt kunder til disse, gode forbindelser til motorvejsnettet og kun et kvarter til Rådhuspladsen og Københavns Hovedbanegård. PRISER (ALT DET NØDVENDIGE INKLUDERET I PRISEN): **1-3 personer i privat kontor - 4.850,- pr. md.** **2-4 personer i privat kontor - 9.780,- pr. md. 4-6 personer i privat kontor - 14.175,- pr. md.** Er I flere end seks personer, der skal dele pladsen, så ring til os for pris. Vi har lokaler for op til 15 personer. Priserne er eksklusiv moms. Se flere gode priser på officehotel.dk.

        Brønshøj·lør.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Billig kontorplads i Teglværkshavnen

        Billig kontorplads i Teglværkshavnen

        Fra kr.

        **Billig og superlækker kontorplads i Sydhavnen/Teglværkshavnen** På Frederikskaj 4 får du en billig og lækker kontorplads, fuldt møbleret med hæve/sænke bord, stol og reol/skab. Din kontorplads er placeret i et dynamisk kontorfællesskab, hvor du sidder sammen med andre spændende virksomheder, som allerede bor her. Kontorhotellet ligger lige ved Sjællandsbroen, bussen holder udenfor døren, S-toget er tæt på og Sluseholmens metrostation bliver din nabo til juni. Så kom og få en rundvisning i vores fantastiske hus. Vi glæder os til at se dig. For **kun** 2.896 kr./md. får du: - En fast kontorplads med hæve-/sænkebord, kontorstol, reol eller skab - Fibernetforbindelse på 1Gbit - Mulighed for privat VLAN/Community - Rengøring, el, vand, varme og alarm - Tekøkken med gratis kaffe, te, kakao - Adgang til gratis mødelokaler og samtalerum på etagen - Adgang 24/7 - Reception/gæstemodtagelse - Aflåst cykelparkering i kælder - Bad, omklædning, sauna - Gratis kajaklån fra maj til oktober - Udendørs firmaskilt Du kan tilkøbe: - Adgang til lækker buffet samt morgenmad på alle hverdage - P-plads - Mødelokaler op til 149 personer - Mødepakker på hverdage - Printmulighed - Professionel massageordning i bygningen **Cheap and super cool office space for rent at Frederikskaj 4, 2450 Copenhagen SV** Verified tenancy **Omly 2.896 kr. ** monthly rent per space/desk At Frederikskaj 4, 2450 Copenhagen SV you can rent a cheap og very cool open office spacee. Your office space is placed in a dynamic office together with other cool companies. The office space is right next to Sjællandsbroen, the bus is just outside the door, S-tog is close and Sluseholmens Metro station will be your neighbour in june. So come and get a guided tour in the our fantastic office house. We are looking forward to see you. **For only 2.896 kr./month you get:** - Your own adjustable desk, chair, shelves or a cabinet - 1 Gbit fibernet connection - Private VLAN/Community option - Cleaning services, electricity, heating, water and alarm system - Free coffee, tea and hot chocolate - Free access to meeting rooms - Access to the building 24/7 - Access for your guests via our Reception - Secure indoor bike parking - Shower/sauna facilities - Free use of kayaks from May-October. **Additional services that can be purchased include:** - Delicious lunch buffet and light breakfast on all weekdays - Parking space - Large meeting/conference room to accommodate up to 149 people - Meeting solutions on all weekdays - Printing option - Professional massage in the building

        København SV·lør.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        velbeliggende kontorfællesskab Vestergade 41, Herning

        velbeliggende kontorfællesskab Vestergade 41, Herning

        Fra kr.

        Kontorfællesskabet er med plads til 7 forskellige lejere. Rammerne er afslappede med gode velindrettede kontorer, mødelokale, kantine og ideelle parkeringsfaciliteter. Der er mulighed for at leje kontorer fra 1-4 personer. Inkluderet i prisen er: Møblerede mødelokaler Kantine Bredbånd Printer og fax. Gratis parkering. Derudover er der mulighed for tilkøb af rengøring og sekretær/bogholderi funktion.

        Herning·lør.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Stort kontorhotel med faste rammer og fleksible forhold

        Stort kontorhotel med faste rammer og fleksible forhold

        Fra kr.

        **NYHED! Vi præsenterer nu 7 el-ladestandere til rådighed på vores parkeringsanlæg.** Vores koncept er enkelt: Du lejer dit eget private kontor, hvor din personlige adgangsbrik giver dig ubegrænset adgang til faciliteterne hele døgnet rundt. Prisen er en lav månedlig leje, der inkluderer alle nødvendige faciliteter, så du ikke behøver bekymre dig om uforudsete omkostninger eller ekstra gebyrer. Hvad er inkluderet? - Bemandet reception - Gratis brug af mødelokaler - Kaffe/te og frugt - Internet - Gratis parkering (inklusive 7 el-ladestandere) - Lounge og tagterrasse - Pakkemodtagelse og postkasser - Fælles kantine - Vand, varme og elektricitet - 24/7 adgang - 2 minutters gang til togstationen - Rengøring (tilkøb) PRISER: Privat kontor (Velegnet til 1-3 personer) kr. 5.775,- pr. md. Privat kontor (Velegnet til 2-4 personer) kr. 10.900,- pr. md. Privat kontor (Velegnet til 4-6 personer) kr. 15.750,- pr. md. Alle priser er eksklusive moms. **Tjek vores attraktive kampagnepriser på officehotel.dk.** Ved behov for plads til flere personer, bedes du kontakte os for pris. Vi har lokaler til op til 20 personer. Kontorhotellet tiltrækker et bredt spektrum af brancher, hvilket giver mulighed for faglig sparring og inspiration. Placeret ideelt i Valby, med nem adgang fra motorvejen, tre nærliggende S-togs-stationer og busser. Gratis parkering tilbydes også på ledige p-pladser på ejendommen. Udover de fremragende transportmuligheder tilbyder vi også fast parkeringsplads til din bil til fordelagtig pris.

        Valby·lør.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Fuldt serviceret kontor på Ny Christiansborg

        Fuldt serviceret kontor på Ny Christiansborg

        Fra kr.

        Ny Christiansborg er en meget eftertragtet lokation i København. Bygningen ligger tæt ved den historiske Langebro, som forbinder byen med Amager og dermed giver dig hurtig adgang til motorvejen. Lokationen er ligeledes nem tilkommelig med cykel og bus samt via tog og Metro. Flere private kontorer har egne altaner med franske døre, hvilket giver en herlig stemning. Med direkte adgang til havnekanalen er der rig mulighed for en walk & talk, at spise frokost I det fri og endda at tage en frisk dukkert. Indretningen er moderne og bygningen en klassisk solid murstensbygning af højeste kvalitet. Huset byder, ligesom alle andre lokationer, på sikre IT løsninger, dedikeret og professionel reception, 24/7 adgang, kaffeordning og mange andre services. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: C

        København V·lør.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        velbeliggende kontorfællesskab Vestergade 41, Herning

        velbeliggende kontorfællesskab Vestergade 41, Herning

        Fra kr. 4504

        Kontorfællesskabet er med plads til 7 forskellige lejere. Rammerne er afslappede med gode velindrettede kontorer, mødelokale, kantine og ideelle parkeringsfaciliteter. Der er mulighed for at leje kontorer fra 1-4 personer. Inkluderet i prisen er: Møblerede mødelokaler Kantine Bredbånd Printer og fax. Gratis parkering. Derudover er der mulighed for tilkøb af rengøring og sekretær/bogholderi funktion.

        Herning·lør.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Eget kontor eller kontorplads centralt på Vesterbro

        Eget kontor eller kontorplads centralt på Vesterbro

        Fra kr.

        V74 er et all-inclusive kontorfællesskab på Vesterbro, der siden 2002 har tilbudt lukkede kontorer og kontorpladser til både etablerede og nyopstartede virksomheder. Vi er cirka 140 mennesker, der deler arbejdsdagen på adressen, hvor vi råder over 1.200 m2 fordelt på tre etager samt en fantastisk tagterrasse med udsigt over byen. Med faciliteter der dækker alle behov og en uformel men professionel atmosfære, ønsker vi at skabe rammer for et inspirerende arbejdsliv. Vi tilbyder: • Lukket kontor - fra 3.250 kr per person per måned ​• Fast kontorplads - 2.900 kr per måned • Virtuelt kontor - 500 kr per måned I huslejen indgår samtlige udgifter inkl. 1.000 mbit internet, rengøring, super god kaffe, ubegrænset brug af mødelokaler, driftsomkostninger, etc. Man har adgang til kontoret 24-7 og har fri brug af alle fællesarealer. ​

        København V·lør.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet

        Få beskedNår der er nye resultater i Ejendomme

        Lup med søgeord i
        Keter hyndeboks - Lukas - Antracitgrå

        Keter hyndeboks - Lukas - Antracitgrå

        1.399,00 kr.

        Hyndeboks fra Keter Solen kan knap nok nå at bryde frem, før hynderne er lagt i havestolene, og du er klar til at nyde en sommerdag på terrassen. Til hynder, haveredskaber og legetøj Siddeplads til 2 personer Åbning vha. gaspumper Praktisk opbevaring på terrassen Med en hyndeboks har du dine hynder lige ved hånden, når du vil tilbringe tid på terrassen. Du kan også bruge den til andre ting fx opbevaring af haveredskaber eller børnenes sandkasselegetøj. Det er nemt at komme til indholdet i hyndeboksen Lukas. Låget åbnes nemlig ved hjælp af to gaspumper. Hyndeboks og siddeplads Hyndeboksen er lavet i plast og er så robust, at du kan bruge den som siddeplads til to personer. Hyndeboksen leveres usamlet.

        WebshopCoop.dk
          Sponsoreret
          Keter hyndeboks - Albert - Antracitgrå

          Keter hyndeboks - Albert - Antracitgrå

          899,00 kr.

          Hyndeboks fra Keter Solen kan knap nok nå at bryde frem, før hynderne er lagt i havestolene, og du er klar til at nyde en sommerdag på terrassen. Til hynder, haveredskaber og legetøj Siddeplads til 2 personer Åbning vha. gasfjedre Praktisk opbevaring på terrassen Med en hyndeboks har du dine hynder lige ved hånden, når du vil tilbringe tid på terrassen. Du kan også bruge den til andre ting fx opbevaring af haveredskaber eller børnenes sandkasselegetøj. Det er nemt at komme til indholdet i hyndeboksen Albert. Låget åbnes nemlig ved hjælp af to gasfjedre. Hyndeboks og siddeplads Hyndeboksen er lavet i plast og er så robust, at du kan bruge den som siddeplads til to personer. Møblet er let at vedligeholde og kan vaskes med sæbevand efter behov. Hyndeboksen leveres usamlet.

          WebshopCoop.dk
            Sponsoreret
            Keter kombineret hyndeboks og bænk - Jacob - Mørkegrå/lysegrå

            Keter kombineret hyndeboks og bænk - Jacob - Mørkegrå/lysegrå

            999,00 kr.

            Kombineret hyndeboks og bænk Hyndeboks og siddeplads for 2 personer til både indendørs og udendørs brug. Møblet er i polypropylene - mørkegrå med lysegråt sæde - og kræver ingen vedligeholdelse. Du kan nøjes med at vaske møblet med sæbevand efter behov. Møblet leveres usamlet.

            WebshopCoop.dk
              Sponsoreret
              BUCH BUSINESS CENTER – det moderne kontorfællesskab

              BUCH BUSINESS CENTER – det moderne kontorfællesskab

              Fra kr. 4772

              Lyse og venlige kontorlokaler på 2. sal. Mulighed for at kombinere op til 7 aflukkede kontorer ved siden af hinanden. **Området** Lejemålet er en del af Albertslund’s eftertragtede erhvervskvarter, tæt på Nordre Ringvej, Roskildevej og motorvejsnettet, som hurtigt og let får dig til transporteret rundt i Storkøbenhavn, til indre by, Københavns Lufthavn mm. Herstedvang 10-14 blev bygget i årene 1987 og flere af ejendommens kontorlejemål gennemgik i 2018 en totalrenovering med moderne glasløsninger og grå/sorte gulvtæpper. Ejendommen er samlet på 20.013 m² og huser mere end 40 forskellige lejere, blandt andet Zimmer Biomet Denmark, Sandvik, Novo Nordisk, Uddannelsessekretariatet, Dunlop m.fl. Ejendommen har yderst præsentable indgangspartier, fælles kantine i stilfuld indretning og med frokost fra Meyers, samt fuldt møblerede mødelokaler, som lejerne efter aftale kan gøre brug af. **Lejemålet** Kontorfællesskabet er beliggende på ejendommens 1. og 2. sal, og fremstår super flot og præsentabelt for gæster og medarbejdere, med glasdøre, sortnistrede tæppefliser, LED-belysning og fuldt møblerede mødelokaler. På gangen er der ligeledes fælles tekøkkener og toiletter. På gangen er der to fælles tekøkkener, toiletter og et lille mødelokale, udover ejendommens fælles kantine og mødecenter som nævnt ovenfor. Til opgangen er der en person-/vareelevator (1.000 kg.) **Parkerings- og trafikforhold** Der er omkring ejendommen ca. 200 gratis parkeringspladser til brug for ejendommens lejere og gæster – heraf 8 med ladestandere. Der går ligeledes Bus 143 få hundrede meter fra adressen, der ca. hvert 20. minut kører mellem Ballerup St. – Vallensbæk St. **Størrelse** Kontorerne udgør aflukkede kontorer fra 70 m² – 372 m² inkl. andel af fællesareal, med mulighed for at kombinere flere ved siden af hinanden, hvoraf flere af kontorerne er forbundet med indvendige døre. **Leje ** I lejen er inkluderet drifts- og fællesudgifter, forbrug af el, vand, og varme, internet, rengøring af fællesarealer mv. Leje pr måned: 70 m²: kr. 6.825,00 93 m²: kr. 9.067,50 163 m²: kr. 15.892,50. 372 m²: kr. 36.270,00. Se oversigten over de ledige lokaler på plantegningen, eller i det vedhæftede lejeprospekt s. 6. **Regulering af leje** Basislejen reguleres årligt, pr. 1. januar, med udviklingen i nettoprisindekset, dog minimum 2%, første gang pr. 1. januar 2025. **Depositum** Der beregnes et depositum svarende til 6 måneder, af den til enhver tid værende basisleje. **Fællesudgifter** Fællesudgifterne består af rengøring af fællesarealerne, el-forbrug og internet, og er indeholdt i lejen med kr. 92,91 pr. m². **Driftsudgifter** Driftsudgifter består af ejendomsskatter og –afgifter, forsikring, vandforbrug, renovation, ejendomsservice/vicevært, snerydning, renholdelse og vedligeholdelse af udvendige arealer, herunder service og vedligeholdelse af installationer, elevatorer, fællesrum, samt udarbejdelse af regnskaber for drifts- og fællesudgifter og administration m.m., og er indeholdt i lejen med kr. 130,28 pr m². **Varme** Lejers betaling af varme er indeholdt i lejen med kr. 80,77 pr m². **Moms** Alle ydelser tillægges den til enhver tid gældende moms. **Vedligeholdelse** Indvendig vedligeholdelse af det lejede påhviler lejeren. Udvendig vedligeholdelse påhviler udlejeren. **Energimærke** Ejendommen er pr. 26. oktober 2008 gennemgået og har af Energistyrelsen fået Energimærket ”D”. **Opsigelse** Lejemålet kan opsiges med 6 måneders varsel. **Indflytning** Efter aftale. Lejemålets energimærke er angivet til: D

              Albertslund·lør.·Lokalebasen.dk

              Fremhævet
              The Central - Høje Taastrup C

              The Central - Høje Taastrup C

              Fra kr. 73667

              The Central - fremtidens bæredygtige kontorhus - har, med fokus på holdbarhed og kvalitet i materialevalget, skabt et flerbrugerhus, som er både funktionelt og har et værdigrundlag, der bunder i fællesskab, bæredygtighed og medarbejdertrivsel. Designet er i sit udtryk arkitektonisk og ny-nordisk i indretning. Det 7-etager høje kontorhus giver dig mulighed for at tilpasse dine omgivelser og ikke omvendt. At få kontor i et nyt fælles hus giver jer mulighed for at optimere firmaets arealforbrug og skabe nogle helt unikke og moderne rammer for medarbejderne med grønne arealer og caféområder.Uanset om jeres virksomhed ønsker et par nye kontorpladser, en hel etage eller måske ligefrem mere end det, kan de fleste indretningsmuligheder lade sig gøre i The Central. Her kan I indrette storrummene, som I ønsker med en kombination af 2-4-6 personers kontorer, møderum og fleksible zoner til en enkelt person. De åbne, regulære etageplaner med dagslys fra både atrium og den ydre facade giver et lyst rum og en imødekommende stemning. Du kan læse meget mere om The Central i prospektet. HIGHLIGHTS: - Lejemål fra 680-23.410 m² - Bæredygtigt byggeri certificeret med DGNB Guld - Reception, mødefaciliteter, fælles kantine og café i stueplan - Et moderne kontorhus med inkluderende, grønne områder og rolige arealer - Åbne tagterrasser med naturhaver, beplantning og udsigt over byen - Gode fællesfaciliteter herunder fitness, omklædning og cykelkælder med værksted

              Taastrup·lør.·Lokalebasen.dk

              Fremhævet
              Fuldt serviceret co-working kontor på Ny Christiansborg

              Fuldt serviceret co-working kontor på Ny Christiansborg

              Fra kr.

              Ny Christiansborg er en meget eftertragtet lokation i København. Bygningen ligger tæt ved den historiske Langebro, som forbinder byen med Amager og dermed giver dig hurtig adgang til motorvejen. Lokationen er ligeledes nem tilkommelig med cykel og bus samt via tog og Metro. Flere private kontorer har egne altaner med franske døre, hvilket giver en herlig stemning. Med direkte adgang til havnekanalen er der rig mulighed for en walk & talk, at spise frokost I det fri og endda at tage en frisk dukkert. Indretningen er moderne og bygningen en klassisk solid murstensbygning af højeste kvalitet. Huset byder, ligesom alle andre lokationer, på sikre IT løsninger, dedikeret og professionel reception, 24/7 adgang, kaffeordning og mange andre services. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet ** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder ** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: C

              København V·lør.·Lokalebasen.dk

              Fremhævet
              Suite til 12 personer i Magnoliahus (eller 2 suiter i forlængelse til 24 personer)

              Suite til 12 personer i Magnoliahus (eller 2 suiter i forlængelse til 24 personer)

              Fra kr.

              **Ønsker du kontor med all inclusive?** Magnoliahus i Valby tilbyder lige nu kontorsuiter til 2, 4 eller 12 personer. Lige nu er der to 12-personers suiter ledige i forlængelse af hinanden. I prisen er inkluderet: - Café og lounge - Adgang til serviceret mødecenter og konferencesal - Serviceret reception - Rengøring - Møbleret arbejdsstation - High speed internet - Kaffe, te og vand - Fælles tekøkken - 24/7 adgang - Ventilation og køl​ Magnoliahus er en nyopført ejendom med stærk bæredygtighedsprofil (A DGNB Guld). Beliggende på det gamle Grønttorv i Valby omgivet af hyggeligt grønt nærmiljø med cafeliv og gode indkøbsmuligheder. Få min. gang til Ny Ellebjerg St. (metro 2024). P-kælder, el-ladere, aflåst cykelparkering bad og omklædning Indretningen er inspireret af nordisk minimalisme med lyse træsorter, varme farver og grønne beplantningsområder, der sammen udgør det gennemgående element i indretningen. Huset lever op til alle krav for et optimalt kontormiljø med behageligt ventileret indeklima og et godt lysindfald. I stueplan finder man de mange fællesfaciliteter, herunder café og eatery, lounge, reception samt møde- og konferencerum. Sidst men ikke mindst bliver du mødt hver dag af verdens bedste office managers Mathilde og Sarah og i køkkenet står Oscar for maden :) Lejemålets energimærke er angivet til: A

              Valby·26. apr.·Lokalebasen.dk

              Fremhævet
              14 kvm kontor i hyggeligt fællesskab i Gentofte

              14 kvm kontor i hyggeligt fællesskab i Gentofte

              Fra kr. 3401

              Vi har nu vores bedste kontor ledigt, så kom og kig hvis I vil være en del af vores sted. Vi er et kreativt kontorfællesskab, hvor vi lægger vægt på et godt sammenhold, kreativitet og inspiration. Derfor er huslejen lav og alt er inkluderet i prisen. Hos os finder du lydstudier, filmudstyr, fotostudie, web- og marketing, eventbureau og meget mere i fællesskabet. Du får blandt andet: • Privat kontor (14 kvm, lokale C) • Vindue ud til gaden, ovenlys vindue og stor glasvæg • Internet fiber (wifi & kabel) • Farve-printer med scanner/kopifunktion • Stort fællesareal • Adgang til 2 toiletter samt bad/bruser • Køkken med køleskab, mikroovn, kaffe, te etc. • Alarm i alle rum (godkendt til erhvervsforsikring) • 7 gode synergi virksomheder og et godt socialt sammenhold Lige nu har vi vores bedste kontor med eget vindue samt ovenlysvindue ledigt og vi søger andre selvstændige, som har lyst til at bidrage til miljøet herude. Man kan sagtens være flere til at dele lokalet, hvis det skal være billigere. Lokalet kan låses og er derfor helt privat, der er ovenlysvindue og plads til cirka to skriveborde og diverse hylder/reoler i rummet. Månedslejen er på 3.400 kr. ex moms for lokalet. Dertil kommer et fast beløb på 500 kr. ex. moms per måned i fællesudgifter per person (udgifter til rengøring, printer, alarm, overvågningskameraer, el, varme, fibernet etc.). Ellers er der ingen andre udgifter. Du har kun 3 måneders opsigelse på vores kontorlokaler. Kontoret er beliggende på Nybrovej i Gentofte. Se mere om os på: www.n75.dk Kontakt Toni hvis du vil vide mere: Telefon (+45) 297 297 83 Email: [email protected]

              Gentofte·26. apr.·Lokalebasen.dk

              Fremhævet
              Kontor på byens bedste adresse - Store Torv 9

              Kontor på byens bedste adresse - Store Torv 9

              Fra kr.

              Siden 2003 har denne udlejer drevet kontorfællesskab i hjertet af Aarhus på Store Torv. Stemningen og atmosfæren i midtbyen er med til at gøre kontorfællesskabet til noget helt særligt.I 2014 tilføjede kontorfællesskabet 5 helt nye kontorlokaler til ejendommen. Alle renoveret med respekt for den gamle bygning. Kontorfællesskabet har således i alt 20 lukkede kontorer i huset fordelt på to etager. Kontorene er som udgangspunkt møblerede og den månedlige leje inkluderer el, vand og varme, Internet, rengøring samt fri adgang til mødefaciliteter og frokoststue. Derudover er der en hyggelig tagterrasse, som lejerne frit kan benytte, når vejret tillader det. Huset er blandet på tværs af brancher, hvoraf omtrent halvdelen er iværksættere. Resten er Aarhus-afdelinger for virksomheder med hovedkontor andetsteds. Kontorfællesskabet huser bl.a. revisorer, finansielle rådgivere, jurister, samt personer beskæftiget inden for kommunikation og sprog, ejendomsinvestering, shipping, foto og sågar psykologi. Som lejer er der derfor god mulighed for at bidrage og nyde godt af husets mange kompetencer, erfaringer og den kollegiale stemning der er til stede. Eksempler på lokaler: • 1 pers. lukket kontorlokale • 1-2 pers. lukket kontorlokale • 2-3 pers. lukket kontorlokale • 3-5 pers. lukket kontorlokale Møbleret enkeltmandskontor fra 2.400 kr. + moms pr. måned. Virtuelt kontor Søger du en virtuel kontorløsning? Kontorfællesskabet tilbyder virtuelle kontorløsninger, hvor du får postadresse på Store Torv 9, adgang 24/7 samt mulighed for booking af mødefaciliteter. Priser fra 800 kr. + moms pr. måned. Kontorfællesskabet fremviser meget gerne huset for interesserede lejere. Bestil information for yderligere information og få direkte kontakt til udlejeren. Kontorfællesskabet har en optimal beliggenhed på Store Torv i Århus City.

              Aarhus C·26. apr.·Lokalebasen.dk

              Fremhævet