5000 Odense C

Hyosung GT250

11.000 kr.

Super fed og velholdt Hyosung GT 250. Udviklet i samarbejde med Suzuki. Perfekt som A2 cykel eller første motorcykel. Ret kvik og god lyd fra V-Twin motor. Info: Synet Maj 2026 - så kan omregistreres på stedet - Km 25.000 - elektronisk indsprøjtning - næsten nyt fordæk og bagdæk - nyt kædekit (X-ring) USB-oplader LED-lys for og bag Vindskærm kan medfølge.

Flere detaljer

  1. Mærke
    Hyosung
  2. Farve
    Rød
  3. Sidst synet
    26.5.2026
  4. Varens stand
    Næsten som ny

Ekstra detaljer

  1. Modelårgang
    2010
  2. Kilometer
    25.000

Skriv til Nicolai Heibll Vous

Beskeder vil kun blive vist for ejeren af annoncen