7260 Sønder Omme

Højtalere m. soundboks

900 kr.2.500 kr.

Højtalere købt i HI-FI klubben i år 2008. Sælges inkl. subwoofer. Serie: Argon 7240 (72-serien). Nypris: 2500 kr. Mintgrøn. Den ene er falmet. De kan folieres og/eller males. Lyden fejler intet.

Flere detaljer

  1. Pris fra ny
    2.500 kr.
  2. Produkttype
    Højtaler
  3. Mærke
    Andet mærke
  4. Varens stand
    God, men brugt
  5. Forsendelse
    Nej

Skriv til jeto

Beskeder vil kun blive vist for ejeren af annoncen

Lignende annoncer