VW POLO
27.000 kr.
Her kommer lige en føler. Nogen der kunne være interesseret i en polo? Årgang 2012 Har kørt: 310.000 km I ok stand Benzin. Sølvgrå. Fungere som den skal. Der kan følge dæk med. Har fået skiftet bremser+klodser i 2024. Har fået nyt batteri i 2025. 1.2, 75 hk Udstyr: sædevarme, fartpilot, elspejle, elruder foran, varme i sidespejle og bagrude, justerbar sæde og ret, tågelys for men ikke bag. Den har kørt super fint ved mig. Og jeg har været super glad for den. Den er tjekket hos mekaniker i maj, som siger den er fin og køre som den skal. Står i Odense C. Kan prøve køres. Tænker pris omkring de 27.000 men er modtagelig for bud.
Flere detaljer
Om køretøjet
Uddybende detaljer
- Døre
- 3
- Geartype
- Manuel
- Moment
- 132 Nm
- Hjultræk
- Forhjulstrukket
Tilbehør
- Hjul, ekstra
- helårshjul
- Elsidespejle
- Ja
- Fartpilot
- Ja
- Klimaanlæg
- Ja
- Parkeringssensor
- Ja
- Radio med CD
- Ja
- Tågelygter
- Ja
- Varme i sæder
- Ja








