2300 København S

Kai Kristensen (?) stol

1.000 kr.

Kunne godt bruge lidt teak olie der er revner i læderet. Derfor sælges den billigt Skal hentes på Amager Depositum betales inden afhentning over mobilepay Resten af beløbet betales over mobilepay eller kontant ved afhentning Bud er velkommen

Flere detaljer

  1. Produkttype
    Spisebordsstol
  2. Varens stand
    God, men brugt
  3. Forsendelse
    Nej

Skriv til A.

Beskeder vil kun blive vist for ejeren af annoncen

Lignende annoncer