5210 Odense NV

Det dårlige selskab

50 kr.

Handl trygt medSikkerHandel

SikkerHandel er en løsning fra Gul&Gratis, som sikrer, at både køber og sælger får en tryg og nem handel, når I handler genbrug online.

Sælger det super underholdende selskabsspil "Det Dårlige Selskab" (grundspillet). Det perfekte spil til en sjov aften med vennerne, hvor det gælder om at lave de mest vanvittige og upassende kombinationer. Spillet er i rigtig flot stand og er komplet med alle kort og dertilhørende regler. Fra røgfrit hjem. Bud gives gerne! Forsendelse: Jeg sender gerne! Jeg pakker dem forsvarligt ind i bobleplast og papkasse, så de kommer frem uden buler eller skrammer. Kan sendes med DAO eller GLS på købers regning. Kan også afhentes i Odense NV 5210 Tarup

Flere detaljer

  1. Produkttype
    Brætspil
  2. Mærke
    Andet mærke
  3. Varens stand
    God, men brugt
  4. Forsendelse
    Op til 1 kg

Skriv til Simon

Beskeder vil kun blive vist for ejeren af annoncen

Lignende annoncer