ProtekMarineservice
AXIOM 7 TILBUD
4.695 kr.
316,00 kr.
3.024,00 kr.
1.119,00 kr.
144.800 kr.
V MAX dit moment. Det strømlinede motorcoverdesign med den aggressive og stilfulde V MAX-grafik gemmer på avancerede teknologiske funktioner såsom en 16-ventil motor med dobbelt overliggende knastaksel med variabel kamaksel-timing og elektronisk brændstofindsprøjtning – men det er umuligt at skjule den vilde acceleration og hjertepumpende tophastighed. Ud fra et praktisk synspunkt er dette ikke nogen almindelig påhængsmotor. F.eks. giver den 3-fasede, højtydende (50 amp.) generator masser af kraft til at kunne drive al den indbyggede elektronik. Derudover leverer den strøm nok til at kunne oplade batterierne, selv ved trolling-fart, så du aldrig løber tør for strøm. Fås også med 25" motorben.
9.500 kr.
Gummibåden sælges til denne pris med elpåhængsmotor 5HP 2 x 12 V batterier, oplader og to siddebænke.. Transportabel elpumpe kan købes for 500.- Båden kan også købes separat til 4000,-
154.900 kr.
VMAX dit moment.Det strømlinede motorcoverdesign med den aggressive og stilfulde VMAX-grafik gemmer på avancerede teknologiske funktioner såsom en 16-ventil motor med dobbelt overliggende knastaksel med variabel kamaksel-timing og elektronisk brændstofindsprøjtning – men det er umuligt at skjule den vilde acceleration og hjertepumpende tophastighed. Ud fra et praktisk synspunkt er dette ikke nogen almindelig påhængsmotor. F.eks. giver den 3-fasede, højtydende (50 amp.) generator masser af kraft til at kunne drive al den indbyggede elektronik. Derudover leverer den strøm nok til at kunne oplade batterierne, selv ved trolling-fart, så du aldrig løber tør for strøm. Yamaha VF175 LA - Kr. 154.900,- (Langt ben) Yamaha VF175 XA - Kr. 161.300,- (Extra langt ben)
160.300 kr.
Yamaha VMX 175! Det strømlinede motorcoverdesign med den aggressive og stilfulde V MAX-grafik gemmer på avancerede teknologiske funktioner såsom en 16-ventil motor med dobbelt overliggende knastaksel med variabel kamaksel-timing og elektronisk brændstofindsprøjtning – men det er umuligt at skjule den vilde acceleration og hjertepumpende tophastighed. Ud fra et praktisk synspunkt er dette ikke nogen almindelig påhængsmotor. F.eks. giver den 3-fasede, højtydende (50 amp.) generator masser af kraft til at kunne drive al den indbyggede elektronik. Derudover leverer den strøm nok til at kunne oplade batterierne, selv ved trolling-fart, så du aldrig løber tør for strøm. Kompakt design – mere motorkraft leveret til mindre vægt Klassens førende når det kommer til moment og ydeevne ved høje hastigheder Tunet til at kunne levere ydeevne fra stilstand på lette både Jævn og støjsvag – til afslappende sejlads og fiskeri Unikt og velkendt "V MAX SHO"-motorcoverdesign Højtydende 50 amp. generator – strøm ved lave RPM Uovertruffen Yamaha-pålidelighed Vægt: 227 kg. Motoren fås i langt ben VF175LA og ekstra langt ben VF175XA. Prisen er inklusiv rustfri stål propel. Prisen er UDEN gas/gear boks og instrumenter. Vi hjælper gerne med at sammensætte den rigtige gas/gear boks og instrument, som passer til din båd.
33.500 kr.
Jeg må beklageligvis erkende, at ”Den gamle Dame” ikke får den opmærksomhed, som hun fortjener. Derfor må hun videre. Jeg sælger denne 28 fods, 2 master LM28 kopi (hedder vist nok LD28) inkl. vogn med rulle forsegl og rulle storsegl og almindelig agtersejl og agterkahyt. Hun skulle stamme fra Norge, hvorfor bunden er ekstra tyk ifht. de normale LM’ere. Prøv engang at kikke på billedet. ER HUN IKKE FLOT? Den kan blive din. Giv eventuelt et bud. Svinebud besvares ikke. Båden er tømt for personlige effekter (den tidligere ejer havde boet i båden) og båd-effekter (sejl, tovværk, redningsveste, fendere mm. mm.) har været opbevaret i opvarmet kælder - ligger nu i eller ved båden.. Agterpresenningen har fået en overhaling hos en professionel, som har isyet nye vinduer og lynlåse. Motoren starter med nøgle, kører, tager gas og stopper og starter igen og igen og igen... Hun er en runner. Diesel-pumpen har været ude og renset og klargjort. Dyserne er checkede og OK. 2 store batterier har overvintret i kælder og løbende holdt opladte. Jeg ved ikke hvor længe de kan holde strøm uden lader. Båden har ikke sejlet i nogle år. Står i vinteropbevaring på vogn i hal. Har fået en gang bundmaling. Hun skal rengøres, træværk skal slibes og olieres. Den skal rengøres udvendig og males og elnettet bør nok gåes igennem. Der er både 12V og 230V net. Jeg kender ikke sejl og mast tilstand idet det ikke har været pakket ud. Frihøjden i kahytten er over 180 cm. Venligst kontakt mig for yderligere informationer eller billeder eller besigtigelse - eller kom eventuelt med et tilbud. Send email for adgang til flere billeder og video på Dropbox. Der kan sikkert aftales en pris for opbevaring over sommeren med vinteropbevaringsfirmaet - men det har jeg ingen indflydelse på. Køber betaler transport. Jeg har kontakt til lokal båd-transport, som også kunne have vognen med.
50.000 kr.
Værft: EJVIND`S plasticjolle og bådeværft i Rantzausminde, Svendborg Bygge-Nr.: 2557 - Bygget år: 1980 Materiale: Skrog, dæk og overbygning bygget af glasfiber (plastic). Aptering o. a. bygget af træ. Gelænder og lanternemast af rustfrit stål. Bådtype: Ejvind standardtype motorbåd (dog modificeret bl. a. med øget fribord) - Længde 20 fod. Kahyt med 2 køjer (sovepladser)- Toilet (i eget rum). Motor: Dieselmotor - mrk. VETUS M3.28 - effekt 27 IHK – installeret i 2013. Denne motor erstattede den oprindeligt installerede motor af mrk. BUKH. Ny brændstoftank installeret 2017. Navigationsudstyr: Kompas : mrk. GARMIN magnetkompas. Navigator: mrk. GARMIN GPS-Echo-map 50s med visning af div. data og søkort m. v. på skærm. Ekkolod: mrk. GARMIN Fishfinder 160 C med skrog-monteret svinger. El-system El- system 12 volt leveres af 2 batterier / akkumulatorer - nye batterier installeret i 2022). Batterierne oplades fra dynamo på skibets motor under drift/sejlads. Batterierne forsyner motorens startmotor, skibets lanterner, projektør og navigationssystemer m. v. med nødvendig el. Alm. udstyr Redningsveste til 4 personer, fortøjningstrosser og andet tovværk, fendere , bådshage o. a. grej, samt vinterpresenning og bådbukke til vinteropbevaring medfølger. Kontakt: Frode R. Larsen, Thorseng 26, 5700 Svendborg Tlf. 29249265
55.000 kr.
Skibsplast 670 motorbåd 23 fod volvo panta ,5.7 v8 norsk kvalitet,har lige lavet service olie filter skiftet. der er fast monteret 2 stk oplader til batteri der er tv med dvd omformer 12v til 220v, 2 stk ekkolod fiskfinder mange muligheder måle hvor dypt er ovs. toilet med håndvask med håndbruser håndvask med håndbruser gaskomfur med 2 stk gasflaske rent vandbeholder 60 l. køleskab ny kaleche redningsveste 6 styk og 1 stk til hund også motoren er ny renoveret papir haves og ledninger er skiftet hele vejen rundt . Bemærk PRIS UDEN TRAILER
23.100 kr.
2012 Mercury Ocean runner 340 RIB. Snipe rulle trailer. 2 x fiskestangsholdere. USB-oplader med spændingsdisplay. Sæde og ryglæn er for nylig blevet professionelt polstret. 12v batteri som oplades fra påhængsmotoren, Anker med kæde og reb, Båden og traileren er alle i fantastisk stand. Leveres med 2 betræk og stropper til transport. For mere information: bm6805266@ g mail. com
20.900 kr.
2012 Mercury Ocean runner 340 RIB. 5 måneder gammel 20 hk kort aksel Tohatsu 4 takts elektrisk nøglestart med trim og tilt Snipe rulle trailer. 2 x fiskestangsholdere. USB-oplader med spændingsdisplay. Sæde og ryglæn er for nylig blevet professionelt polstret. 12v batteri som oplades fra påhængsmotoren, Anker med kæde og reb, Båden og traileren er alle i fantastisk stand. Leveres med 2 betræk og stropper til transport. For flere detaljer, spørg mig venligst: ednowill8988@ g mail. com
29.900 kr.
24 Berdie fra 1984 i find stand. Bundmaling hver år. Glasplader, vask med van, sol oplader til batteri. 5 sovepladser, alle sejl i find stand, blycol, dyp/hastighedsmåler, kompass m.m.
70.000 kr.
Maxi Fenix dinette, årg. 1984, 27,99 fod, 6 sovepladser, skrogmateriale glasfiber, sejltype Bermuda Rig, bredde 2,85, dybde 1,5, 2800 Kg, LWL 7,4, motor Volvo Penta, 7,5 hk , diesel, hjemhavn er Virksund i bunden af Limfjorden. Maxi Fenix dinette, som er velholdt og veludstyret med bl.a. Garmin GPS kort plotter, autopilot, cockpittelt og spritny sprayhood, der ikke har været brugt endnu. Båden er blevet renoveret det sidste års tid: Al indvendigt træværk er slebet og nylakeret, skroget er skrabet og slebet i bund, primet og bundmalet i foråret 2021. Motoren er saltvandskølet og serviceret for nyligt. Maxi Fenix er en af Pelle Petersons absolutte topskud. Båden er produceret fra 1981-1989- og mere end 1300 solgte eksemplarer siger vist alt om bådens fantastiske popularitet. (På trods af dette store antal byggede eksemplarer er kun meget få til salg). Båden har et dybt cockpit, hvilket er rart under sejllads. I bådens bagbord side er båden indrettet med køkken med vask og 2 blus. Salonen består af spisebordssektion, hvor spisebordet kan sænkes og laves til en 2 mands køje, og der er god skabs- og stuveplads i både salon og køkken. For-kahytten byder på en 2 mands køje og toilet, vask og god plads til opbevaring i skabe og på hylder. Under cockpittet findes meget stor køje med plads til 2-3 personer. Båden er velsejlende og sælges med alt udstyr såsom : puder, fenders, kompas, fortøjning. ny batteri + ny oplader, flag, anker, storsejl, fok, genua, genakker, spiler-stage. Obs båden er på land lige pt indtil den er solgt
150.000 kr.
BÅD TIL SALG. HAR SEJLET KAPSEJLADS, dvs. Sjælland rundt, fire gange. Velegnet til langturs sejlads. En hyggebåd + motorsejler, men også en rigtig sejlbåd. Pris 150.000. Jeg bytter gerne med en bil . Bådpladsen ligger i Rødvig Lystbådehavn lige ved kajen, men båden er nu på land ved siden af Sejlklubben Rødvig Stevns. Jeg er flyttet til København og har aldrig tid til at sejle : ( så nu kan den blive din . Supero 800, specialfremstillet. Færdig 2003. Mast fra John mast i Ishøj. Længde: 32 fod, ca. 9,82 meter. Bredde: 2,7 meter. Dybgang: 1,37 meter. Kølvægt: 1,16 ton. Motor: Sole Diesel 26/25 HP. . Bom + Storsejl. Genua. + Bådstativ af stål. Anker og masser af tovværk. Stormast. Selvstyrer til rorpind. Bowpropel EV: Schou BOW2312. Navigation Garmin GPS 12 og Map Source. Båd cykel. . VHF Furuno RO-4500. JVC KD-S621E radio og CD. 6 batterier. Ny oplader: + 3 redningsveste. Fendere. Tovværk. Værktøj. Søkort. Var fra starten vedligeholdt som en guldklump. Totalrenoveret i 2021. . Giv et tilbud. Jeg bytter gerne med en god bil, da jeg har lige solgt min bil, er flyttet til København og har desværre aldrig tid til at sejle. . Stor kabine. Stor loungeplads. Overbygget cockpit hus med udsigt 360 grader, hvorfra man kan styre med hydraulisk styring. Rorpind. . 4 sovepladser. Toilet m. holding tank. Pantry køkken med komfur og 2 gaskogeblus. Ferskvandstank: 70 liter. Navigation køkkenudstyr af porcelæn. Glas og navigation bestik. . Toilet: Mekanisk med holding tank med El Jabsco el-lænsepumpe. Trykvand. Fast propel. Dieseltank 40 liter. Den har i udgangspunktet det hele. Telefon 91 95 35 08. Ring og giv tilbud : )
4.999 kr.
Gummibåd med El-motor (Haswing 55 lbs) og tilhørende batteri og oplader. Købt sidste sommer. Sælges da den ikke bliver brugt.
8.000 kr.
Jeg havde sat mig for projekt sæt-denne-hyggelige-sejlbåd-i-stand (mindre skade er beskrevet længere nede). Men jeg har måtte erfare at tiden simpelthen ikke erder til det. Derfor sælger jeg denne hyggelige og nemme 20-fods sejlbåd Årgang: 1978 Type/model: Carina 20 (20 fod Sejlbåd i glasfiber) Drivkraft: Storsejl, Genua, fok og spiler (påhængsmotor medfølger ikke) Størrelse: 5.96 m lang, 2.11 m bred og 0.90 m dyb Interiør: Båden er indrettet med 2 sovepladser. Der er lige isat nyt: *Marine-batteri med kabeføring til kabine, hvor man kan tilslutte lys og andet elektronik i betrenings-switch. Switch har også USB-udtag til opladning af bl.a mobil * 50W solcellepanel på topluge, som er tilkoblet batteri, således at batteriet oplades under sejlads til når man lægger til. * Anker med ankerkæde. * 2 redningsveste til voksne * Nye hynder i hele kabinen (dog mangler 2 af hynderne betræk men ekstra stof haves til syning af disse) Den tidligere ejer har forårsaget en mindre skade på bagbordsside. Fenderliste er løs i stævnen og de 2 gelænderstolper, er i skaden gået gennem glasfiberen. Hullerne er blevet fyldt med ekspansionsskum så der ikke kommer vand indenbords. Der mangler blot glasfiber-arbejdet (alt til reperation af glasfiber er købt og medfølger), hvorefter havgelænder igen kan sættes op.