Modeltog

253

Populært

Blandet Mini Märklin samling med 30 togvogne

Blandet Mini Märklin samling med 30 togvogne

9.500 kr.

Vintage og retro modeltog med anlæg, lokomotiver, toge, elektriske komponenter og transformatorer. Hele samlingen bærer spor af at have været benyttet førhen, og originalkasserne er lidt slidte, men togene er nogle fine eksemplarer. (Der er æsker til hvert tog). Liste over de 30 togvogne: 8610 – Lavsidet godsvogn 8608 – Ølvogn Carlsberg 8800 – Tenderlokomotiv (Type 89) 8821 – Diesel-hydraulisk hurtiglokomotiv (Type 221) 8896 – Tenderlokomotiv (Type 86) 8816 – Skinnebus (Type 798) 8864 – Diesellokomotiv (Type 260) 8885 – Hurtigtogslokomotiv med tender (Type 003) 8717 – Nærtrafikvogn (Type ABnb) 8817 – Bivogn til Skinnebus (Type 998) 8817 – Bivogn til Skinnebus (Type 998) 8730 – D-togvogn (Type CCü) 8716 – Nærtrafikvogn (Type Bnb) 8735 – Passagertogvogn 8735 – Passagertogvogn 8735 – Passagertogvogn 8734 – Persontogvogn 8736 – Spisevogn 8705 – Kupévogn med bremsehus 8704 – Kupévogn (Type BC3-pr03) 8750 – Personvogn 8701 – Personvogne fra de tidligere tyske del-statbaner 8700 – Personvogn 8605 – Lukket godsvogn (Type Gbrs) 8605 – Lukket godsvogn (Type Gbrs) 8703 – Pakvogn (Type Pw3-pr02) 8624 – Ballastvogn 8610 – Lavsidevogn 8622 – Åben godsvogn (Type Omm 52) 8622 – Åben godsvogn (Type Omm 52) Yderligere: 8565 – Togskinner 908 – Merten Box Z 914 – Merten Box Z 8930 – Sceneri Toporama Sælges ikke hver for sig Pris 9500, prisen kan forhandles

Gentofte·tir.·

Få beskedNår der er nye resultater i Modeltog

Lup med søgeord i
Fleischmann BR53 Damplokomotiv

Fleischmann BR53 Damplokomotiv

565 kr.

Damplokomotiv. Epoke II. BR 53 7752. To forlygter og træk på 2 sæt aksler. Analog DC drift. Perfekt stand. Længde: 195 mm. Vægt: uden tender 228 gr. Lavt løsrivelsesmoment. Fleischmann Kat. nr. 4124 Det lille flittige godslokomotiv som til sidst måtte give op over for de nye kraftigere maskiner. I slutningen af 1870’erne fandtes der hos de Preussiske jernbaner en mangfoldighed af godslokomotiver. Men med de Preussiske normer skulle der bringes system i dem. Det første “normalgodstogslokomotiv” kaldet G 3 blev anskaffet i 1877 og i 1885 videreført som G 4. De 15,1 meter lange lokomotiver havde en topfart på 60 km/t, men på trods af særdeles gode løbeegenskaber manglede de nogen effekt for at følge med tidens krav og allerede i 1907 stoppede produktionen. DRG overtog 27 lokomotiver af typen G 43, der blev omlitreret til BR 53. De blev hurtigt udrangeret, allerede i slutningen af 1920’erne. Kilde. Modelbane Europa + 3 stk. godsvogne fra BUCO + 120 kr. Godsvognene sælges også seperat.

Solrød Strand·9. jan.·

Side:af 5