Kontorlokale i charmerende liebhaverejendom

Kontorlokale i charmerende liebhaverejendom

Fra kr. 1181

Pænt og regulært kontorlokale udlejes. Kontoret har 2 bærende stolper og staldvinduer - alt sammen originalt fra ejendommens opførelse. Der er naturligvis forsats vinduer så varmeforbruget minimeres. Bemærk i øvrigt at varmeudgiften IKKE er a conto - det er den faktiske udgift. Altså ingen ubehagelige ekstra udgifter efter en kold vinter. Kontoret udlejes umøbleret. En del mindre virksomheder har til huse på ejendommen - ideelt for mindre virksomheder.

Malling·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Få kontor i CPH Airport Business Center

Få kontor i CPH Airport Business Center

Fra kr. 3220

” Airport Business Center” – en flerbruger ejendom til logistik- og kontorformål med lufthavnsrelation. Tanken er simpel; at samle flere virksomheder under samme tag, således at de kan drage nytte af at dele fælles faciliteter og fokusere på at drive deres kerneforretning. Cargo City er etableret i en 26.700 m² stor ejendom, hvor cargo terminalen udgør de ca. 16.000 m², kontordelen udgør ca. 8.200 m² og kælderen ca. 2.500 m². Lejemålene ligger i Nordområdet, hvor man finder billetkontorer, kontorer til flyselskaber og rejsebureauer og parkeringshuse samt togstationen med forbindelse til København City og Malmø samt metro stationen. I dette område ligger terminalerne og det er her lufthavnens mange passagerer strømmer igennem. Cargo terminalen er udlejet til Spirit Air Cargo Handling, der også lejer en del af kontorerne. Derudover er der etableret et kontorfællesskab på 2. og 3. salen, hvor det er muligt at leje kontorer fra ca. 15 m² med fælles adgang til thekøkken og toiletter. Der er også mulighed for at opdele i 2-3 lejemål til større virksomheder. Bygningen kan udelukkende udlejes til virksomheder, der driver luftfartsrelateret virksomhed eller leverer serviceydelser i tilknytning hertil. – ex. Cargo, catering, transport, rengøring. Det er en individuel afgørelse der afgør om lejers aktivitet er lufthavnsrelateret. Denne del af lufthavnen anvendes til hangarer, værksteder og administrationskontorer for bl.a. charterselskaber. Adgangsforholdene til CPH er unikke. Der er direkte adgang til Sverige via Øresundsbron, samt til- og frakørselsrampe til motorvej E20. Medarbejderne kan ud over cykel og bil, vælge at benytte Metro, bus eller regionaltog til .

Kastrup·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Professionelle rammer til at drive din virksomhed

Professionelle rammer til at drive din virksomhed

Fra kr. 0

Få et møbleret kontor i UdviklingsParken, et kontorfællesskab, hvor du bor sammen med andre mindre virksomheder, så du får et netværk. Driv din virksomhed i professionelle rammer med bemandet reception og fri adgang til brug af husets mødelokaler med plads til alt fra 2-40 personer. Der er endvidere "pause hjørne" med aviser, kaffe og te, og fælles frokoststue. UdviklingsParken har en bemandet reception som varetager bla. telefonpasning, postmodtagelse og -forsendelse og modtagelse af gæster efter behov. Der er adgang til fælles printer og kopimaskine og trådløst netværk. Kontorfællesskabet er beliggende i Rødding, Vejen Kommune, som er en del af Trekantområdet cirka 15 minutters kørsel fra motorvejen og 80 km til den dansk-tyske grænse. Der er gratis parkeringspladser tilknyttet ejendommen. Den offentlige transport består primært af regional bustransport.

Rødding·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Billigt kontor i Danmarks svar på Silicon Valley

Billigt kontor i Danmarks svar på Silicon Valley

Fra kr. 1563

Kontoret er velbeliggende i hjertet af Ballerup tæt ved Lautrupparken. Området, der er et af Storkøbenhavns mest attraktive og førende erhvervsområder. Som tidligere statsejet energi-hovedkvarter summer huset af leben og ambitioner. Vi deler tilmed kvadratmeter med en række prestigefulde virksomheder, der har fornemme kundeporteføljer. Det giver et drive og en uvurderlig værdi, du ikke finder andetsteds. I vil nyde godt af: - +1000 m2 med gratis fælles lokaler – bl.a. 5 mødelokaler og stor kantine. - Store internationale virksomheder i bygningen – bl.a. TopDanmark og AURORA - Fordelagtige vilkår Vi vil sørge for al generel drift, varme, el, high speed internet, gratis parkering, kantinefaciliteter, gratis mødefaciliteter, adgang 24/7. Kontakt os gerne, så vi sammen kan finde den helt rette løsning til jeres behov. Fleksibilitet og billige løsninger, er vores mantra. Fang os til en uformel snak. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Ballerup·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fleksible Co-working løsning i professionelle omgivelser

Fleksible Co-working løsning i professionelle omgivelser

Fra kr.

På Vesterbro, den kreative del af København, møder du et mesterligt nybygget businesscenter, hvor tilsvarende kreative virksomheder bruger hverdagen på at producere og skabe resultater. Fordelt på 6 etager inkl. en velindrettet kælderetage tilbyder huset et flot lysindfald fra de store vinduespartier inde som ude, og mangfoldigheden på både typer af virksomheder og typer af mennesker spreder en energi, som blandt beboerne omtales som topmotiverende. Adressen bruges ofte som event space af interne virksomheder og eksterne kunder. Løsningen på Ny Carlsbergvej er meget eftertragtet, og huset er stort set fyldt året rundt. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: A

Carlsberg Byen·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Et kontorfællesskab med pladser fra 1800 / MDR

Et kontorfællesskab med pladser fra 1800 / MDR

Fra kr.

Kontorhuset med Danmarks flotteste udsigt! I dette kontorfællesskab har en række udviklingsorienterede virksomheder fundet sammen i en moderne bygning på godt 900 m² med den flotteste udsigt over Mariager Fjord og lige midt i Hadsund by med let adgang til alle byens tilbud. Grundtanken er, at lejerne kan få selvstændig profilering, og samtidig råde over faciliteter, som ellers kun er forbeholdt store virksomheder. Der er mulighed for at leje fra et enkelt skrivebord til større lejemål. Udover leje af lokaler engagerer udlejer sig i særlige tilfælde også i finansiering og sparring af iværksættere eller videreudvikling af eksisterende virksomheder. Kontorhuset ligger midt i Hadsund by ved gågaden og med let adgang til caféer og byens faciliteter. Der er kort afstand til offentlig transport og mange parkeringspladser i umiddelbar nærhed. Fra Hadsund er der ½ times kørsel til Aalborg og Randers samt 1 times kørsel til Århus. Indenfor 1 times kørsel bor der godt 1 million mennesker, så der er gode muligheder for tiltrækning af arbejdskraft samt let adgang til kunder. I Hadsund er der et stort og meget internationalt erhvervsliv.

Hadsund·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fleksible Co-working løsning på Østerbro

Fleksible Co-working løsning på Østerbro

Fra kr.

Tæt på Københavns indre by, side om side med historiske Fælledparken og 100 meter fra Vibenhus Runddel finder du denne flotte og unikke bygning, som ingen ser forbi. Bygningen er opført i 1991, og arkitekturen udenpå huset bærer præg af årtiets bygningsstil. Et flot atrium pryder husets indgang, ligesom retningen er holdt med administrativ og technologi for øje. Lokalerne på de tre etager er store som små, og her er masser af muligheder for at bygge særlige kontorløsninger, hvis behovet opstår. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet ** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: B

København Ø·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fleksibel Co-working løsning tæt på Fields

Fleksibel Co-working løsning tæt på Fields

Fra kr.

I det ikoniske Winghouse i Ørestads centrum, kan du finde et flot kontor med udsigt til vandet, spise din frokost med udsigt over Amager Fælled, handle i Fields og benytte de nærtliggende grønne områder til walk & talks. Når du træder ind i den imponerende foyer med højt til loftet, designmøbler, kunst og store elegante glasfacader møder du receptionsteamet, som dagligt sørger for dig og dine gæster. Her, 10 minutter fra Københavns lufthavn og ind til indre by, med god infrastruktur og rig mulighed for parkering, tilbyder vi et netværk af landets mest succesfulde iværksættere, startups og etablerede virksomheder. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og events pace med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder ** • Print og kopiering • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: B

København S·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Mulighed for kontorleje på Sintrupvej 9 i Brabrand

Mulighed for kontorleje på Sintrupvej 9 i Brabrand

Fra kr.

Nu er der mulighed for at leje et, 2 eller 3 kontorpladser i Brabrand, lejemålet er sammen med søsterselskabet til udlejer, så det er vigtigt, at man kan sammen med dem. De 3 kontor er cirka mellem 6-12 kvm. Nuværende lejer har været der over 10 år, men er vokset ud af pladsen - men har været rigtig glad for det. Er rigtig godt til en nystartet virksomhed. Der forefindes fælles kantine, toilettet og badefaciliteter på adressen. Ring endelig for yderligere information.

Brabrand·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Birk Centerpark 999, Industrivej Syd 13 C

Birk Centerpark 999, Industrivej Syd 13 C

Fra kr. 53037

Erhvervslejemål med attraktiv beliggenhed og mange muligheder I attraktive Birk Centerpark – lige uden for Herning finder du dette rummelige kontor- og lagerlejemål på 1.133 m2. Ejendommen ligger i gåafstand til både bus og station med direkte linjer til Aarhus og Herning, og med kort afstand til både til- og frakørsler til Midtjyske Motorvej og Aarhus Motorvejen. Kontorlejemålet består af lyse, indretningsvenlige kontorlokaler med mange muligheder samt et stort, lettilgængeligt lager med tilhørende rampe og to porte. De åbne kontorlokaler kan nemt indrettes, så der er god plads til, at du og dine medarbejdere enten kan nyde frokosten, afholde møder eller personalearrangementer sammen – hvis ikke I vælger at tage en walk-and-talk i De Geometriske Haver ved universitet. Lejemålet indeholder: 733 m2 kontor og 400 m2 lager Lejemålet leveres nymalet i alle kontorer, indgangsområder m.v. Nye, flotte slidstærke tæpper monteres + Nyt køkken etableres Gratis parkering ved lejemål og kun fem minutter til motorvej samt centrum Plads til 40-50 medarbejdere Der er mulighed for fleksibel indretning - vi tilpasser gerne forholdene til netop dine behov. Lejemålets energimærke er angivet til: A

Herning·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontor på Frederiksberg!

Fuldt serviceret kontor på Frederiksberg!

Fra kr.

Vores lokation på Fuglevangsvej, en historisk bomuldsfabrik, består af 1200 nyistandsatte kvadratmeter. Lysindfaldet fra bygningens store vinduer bevidner et unikt arkitektonisk håndværk, og med et flot fællesareal, som udgør centrets samlingspunkt, kan husets kunder og gæster mødes over kaffe, frokost samt netværksmøder. Kontorer og mødelokaler bærer præg af balancen mellem husets historie og dets moderne interiør. Fuglevangsvej er, med sin centrale placering, nem tilgængelig med adskillige transportmetoder; herunder 5 min. gang fra metrostation og bus. Ydermere er området rigt på indkøbs-og café muligheder. Business centret råder over muligheden for leje af hele 12 private parkeringspladser. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet ** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder ** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: D

Frederiksberg C·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Tobaksvejen 20 midt i Tobaksbyen

Tobaksvejen 20 midt i Tobaksbyen

Fra kr. 750

Godt placeret erhvervsejendomm i midten af Tobaksbyen i Søborg. Ejendommen er placeret lige ud til Ring 3 og motorvejen og kun 15 minutters kørsel til Rådhuspladsen i København. Ejendommen indeholder mulighed for kontor, lager og produktion og er samlet på 5.313 etagemeter. Ejendommen tilbyder mange anvendelsesmuligheder og kan sammen med ejer af ejendommen opdeles i mindre lejemål efter behov <quillbot-extension-portal></quillbot-extension-portal>

Søborg·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fra kr.

Tæt på Københavns indre by, side om side med historiske Fælledparken og 100 meter fra Vibenhus Runddel finder du denne flotte og unikke bygning, som ingen ser forbi. Bygningen er opført i 1991, og arkitekturen udenpå huset bærer præg af årtiets bygningsstil. Et flot atrium pryder husets indgang, ligesom retningen er holdt med administrativ og technologi for øje. Lokalerne på de tre etager er store som små, og her er masser af muligheder for at bygge særlige kontorløsninger, hvis behovet opstår. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet ** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: B

København Ø·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Emil Neckelmanns Vej  14, Emil Neckelmanns Vej 14

Emil Neckelmanns Vej 14, Emil Neckelmanns Vej 14

Fra kr. 278639

Moderne kontordomicil med attraktiv beliggenhed i Tietgenbyen Nu kan du og din virksomhed få hverdag i dette store, moderne kontordomicil i Tietgenbyen. Med et areal på hele 4.529 m2 placeret på fire længer à tre etager, er der rig mulighed for at indrette sig godt for virksomheder, der tæller 125-175 medarbejdere. Domicilet på Emil Neckelmanns Vej ligger centralt i det eftertragtede og hastigt voksende erhvervskvarter, Tietgenbyen, i Odense SØ – med kun få minutter til motorvejen, god infrastruktur til og fra Odense centrum og parkeringsforhold for både ansatte og gæster. Erhvervslejemålet fordeler sig over tre veldisponerede etager med mange muligheder for indretning i blandede kontormiljøer, den store kantine med produktionskøkken, mulighed for fitnessområde og meget mere. Her er højt til loftet, store vinduespartier med flot lysindfald og et godt indeklima. I midten af de fire længer byder ejendommen på en skøn atriumgård, som binder hele domicilet flot sammen. Mulighederne er mange – rammerne er sat. Stueplan (1.540 m2) I stueetagen træder du direkte ind i det indbydende receptions- eller loungeområde med store glaspartier, som trækker lyset flot ind i det moderne kantineområde. Glaspartierne går igen i kantinen, der nemt rummer alle virksomhedens medarbejdere. Herfra er der udgang til den centrale atriumgård, som giver lys til hele kontormiljøet. På etagen er der kontorlandskaber med 11 tilhørende kontorer/mødelokaler i gode størrelser - De fleste er med glasvægge, som giver mere lys og luft til lokalerne. Herudover er der små hyggelige pauserum, garderobe, tekøkken, fem toiletsektioner og diverse mindre rum, som kan udnyttes til mange formål. Førstesalen (1.441 m2) På førstesalen er indrettet et stort balkon-/loungeområde med fin udsigt til atriumgården. Herudover finder du fire store mødelokaler med flotte trægulve, kontorlandskaber og ni mindre kontorer/mødelokaler i varierende størrelser. Ligesom i stueplan, finder man også her små hyggelige pauserum, garderobe, tekøkken og dertil syv toiletsektioner samt diverse mindre rum, som kan tilpasses til både opbevaring, printerrum, og meget andet. Parterreplan (1.548 m2) Parterreplanet byder på blandt andet tre store, rummelige kontorer med plads til omkring 20-25 medarbejdere, alle med et godt lysindfald. På etagen finder du også et lokale, som lige nu benyttes til fitnessrum med to separate bad- og omklædningsrum. Ved siden af dette ligger et stort aflangt lokale, som i dag benyttes til internt konferencerum. Herudover er der server- og teknikum, tre lager-/depotrum med portudgang til nedkørselsrampe, værkførerkontor og seks toiletsektioner. Lejemålet indeholder: 4.529 m2 fordelt på tre etager med godt lysindfald i alle rum Plads til 125-175 medarbejere Indbydende kantine med produktionskøkken Akustikdæmpende tæppefliser i hovedparten af kontorerne Elevator Godt indeklima med køleventilation Opvarmning med fjernvarme Fin grundbelysning 3 el-ladestandere Flot ankomstområde med 110 parkeringspladser samt gæsteparkering Kun fem minutter til motorvej og tæt på offentlig transport Lejemålet kan indrettes og opdeles efter nærmere aftale Lejemålets energimærke er angivet til: C

Odense SØ·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Flotte kontorer i lufthavnen

Flotte kontorer i lufthavnen

Fra kr. 7000

Bemærk: Lufthavnsrelation nødvendig for leje af lokaler. Se nedenfor. Vi udbyder kontorer til leje på 2. og 3. sal i Terminal 3 i Lufthavnen. Terminal 3 ligger perfekt i forhold til Københavns infrastruktur – Metro, fly, tog, motorvej og bro til Sverige er kun minutter væk. Desuden sidder man i de samme gange som flere af flyselskaberne og har nærhed til lufthavnens 29 mio årlige passagerer. I terminalen er der Starbucks og der er nærhed til andet indkøb. Kontorerne er moderne, nyistandsatte, reelle og lyse. Fra flere af lokalerne er der direkte udsigt over Øresund. Kontorerne varierer i størrelse – alt fra 20 m² - 200m². Fra terminalen er der både trappe og elevator til lokalerne. Der er adgang til fælles køkken og toilet og mulighed for tilkøb af: parkering, rengøring og IT. Ifølge lokalplanen skal lejers forretning være lufthavnsrelateret. Dvs. lufthavnsrelaterede kontorer, indkøbs– og restaurationsfaciliteter, bagage- og fragthåndtering, pas– og toldkontrol, politistation samt lignende funktioner af administrativ, sikkerhedsmæssig og serviceorienteret art (jf. § 4.2.1 i lokalplanen).

Kastrup·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Harvings Pakhus – domicil eller flerbrugerhus (fra 501 m²) – lige ved S-tog, Metro, motorvej m.m.

Harvings Pakhus – domicil eller flerbrugerhus (fra 501 m²) – lige ved S-tog, Metro, motorvej m.m.

Fra kr. 74821

Kontor til leje i København, og i forskellige størrelser/arealkombinationer, som vi kan fortælle meget mere om i lejeopstillingen, pr. telefon eller under fremvisning. Alt er nyt i huset, så du vil blive den første, der benytter lejemålet i denne høje, nye standard, og du kan flytte ind med det samme, eller når, vi har opsat nogle vægge til mødelokaler, chefkontor eller andet iht. dine ønsker. Første lejer i det nye Harvings Pakhus flyttede ind d. 1.3.2024, og de har taget rigtigt godt i mod lejemålet og ejendommen. Harvings Pakhus er en særdeles velbeliggende ejendom, hvis du ønsker synlighed, tilgængelighed og let adgang til S-tog, Metro og bus. Efter 15 år med samme lejer, som voksede sig for stor til ejendommen, har vi gennemført en meget omfattende renovering af ejendommen fra kælder til kvist. Der er sket markante forandringer af bygningens indre, herunder f.eks. med nye lofter, ny LED-belysning, nye plankegulve fra Dinesen, nye tekøkkener fra Designa med Miele hårde hvidevarer, nye toiletter med Duravit sanitet og Grohe armaturer, nye elevatorer, ny personalerestaurant, nyt fitnessrum, nye radiatorskjulere og meget mere. Fælles kantine, som drives af LOCA Gruppen - dem med toprestauranter som Studio, Radio, Almanak, Kilden m.fl. - og som er smagfuldt indrettet med kvalitetsmøbler og flot udsmykning. Stor fitnessafdeling med lækkert, professionelt udstyr fra Consept 2, gym80 m.fl., og indrettet med indbydende belysning, de rigtige gulve, samt to bade- og omklædningsrum. Parkeringspladser til leje på egen grund og i parkeringskælder, og kun få meter til stort parkeringshus på den anden side af gaden. Der er ventilation, køl, fiber, elevatorer og mulighed for at købe skilte på de to gavle, som vil give din virksomhed særdeles høj eksponering. Let adgang til centrum eller ud af byen via motorveje, herunder hurtigt ud til lufthavnen, så kort afstand til S-tog og Metro, samt bus. Vi er blandt Danmarks største privatejede ejendomsselskaber, og med 100 års lokal forankring i Odense servicerer vi mere end 4.500 bolig- og erhvervslejere på gode adresser i mange byer rundt om i landet. Vi er den langsigtede ejer af alle vores nuværende ejendomme, men også af de mange nybyggerier indenfor især bolig, men også erhverv, som vi løbende opfører. På hovedkontoret har vi egen ejendomsadministration, økonomiafdeling, teknisk afdeling, juridisk afdeling og udlejningsafdeling. Til at varetage opsyn, rengøring, vedligeholdelse og reparation ude på ejendommene, har vi egne folk som f.eks. viceværter, håndværkere og rengøringspersonale. Vi forvalter, drifter og vedligeholder selv vores ejendomme, og derved kan vi sikre gode og velordnede forhold ude på ejendommene, samt hjemme i den daglige administration, men også sikre en optimal løbende kontakt med alle vores lejere. Lejemålets energimærke er angivet til: B

København SV·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fra kr.

I en historisk fabriksbygning finder du denne eftertragtede lokation i Kongens Lyngby. “Pritzels Fabrik”, som huset hedder, har i gennem flere hundrede år, lagt grund til familier, landsteder og virksomheder. I dag står en fuld renoveret charmerende bygning, som huser flere forskellige kreative og administrative virksomheder. Dette arbejdssted ligger lige ud til Lyngby Å, i grønne omgivelser og stadig tæt på Lyngby Hovedgades rige forretningsliv. Ved ankomst til businesscenteret bliver du og dine gæster modtaget af vores dedikerede receptionsteam, som hver dag står klar til at hjælpe dig. Stemningen i huset er rolig og behageligt motiverende. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Kongens Lyngby·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet

Få beskedNår der er nye resultater i Erhvervslokaler

Lup med søgeord i
Kontor med fin udsigt - ideelt til enkeltmandsvirksomhed

Kontor med fin udsigt - ideelt til enkeltmandsvirksomhed

Fra kr. 1227

Pænt nyistandsat og lyst kontor i stue etg, med udsigt over fjorden, skoven og goldbanen. Ideelt til enkeltmandsvirksomhed. Kontoret er beliggende i et aktivt kontorfællesskab med ca 30 mindre virksomheder i et hyggeligt men stadig professionelt miljø, hvor man taler sammen og bliver inspireret på tværs af brancher. Man er fælles om forskellige faciliteter som toiletter, møderum og køkken. Ejendommen er opført i 1990 med helt unik beliggenhed på Lindholm med egen strandgrund direkte til Nyborg Fjord. Der er ca. 1800 meter fra motorvejsafkørsel 45 Nyborg Ø og ca. 2500 meter til banegården. Alle vore moderne kontorlokaler har fri adgang til - Præsentabelt møderum - Køkken er placeret centralt i bygningen - Nem og gratis parkering ved døren - Toiletter - Alarmanlæg - Postkasse - Skiltning - Wifi inkluderet Lejemålets energimærke er angivet til: B

Nyborg·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
352 m² kontorlejemål i Lottenborghus - En del af The Union kontorhuse

352 m² kontorlejemål i Lottenborghus - En del af The Union kontorhuse

Fra kr. 41067

Lottenborghus er en del af The Union kontorhuse og tilbyder servicerede og fleksible lejemål til virksomheder, der ikke vil gå på kompromis med kvalitet og indretning. I ejendommen er man fælles om et stort og flot ankomstområde samt husets store mødecenter og lækre kantine med storkøkken. Her forberedes maden på stedet for opnåelse af den bedste kvalitet. Huset er født ud fra et grundlæggende princip om at skabe større og mere fleksible rammer med fokus på totaløkonomien. Som lejer i Lottenborghus får du adgang til mere for mindre. Der er lejemål for alle typer virksomheder med behov for kontorarealer i et dynamisk miljø, hvor omgivelserne appellerer til sparring og interaktion mellem kollegaer og oplevelsen af nye impulser fra andre virksomheder bliver en del af hverdagen. Der er hovedvægt på et fleksibelt byggeri, som kan tilpasses den enkelte virksomheds nuværende og fremtidige behov. Der er fokus på et godt indeklima, høj materialekvalitet og en optimal indretning med et godt lysindfald. Dette er alt sammen med til at gøre bygningen til et attraktivt sted at være og arbejde i. Dette lejemål har ca. 22 arbejdspladser. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Kongens Lyngby·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorlokaler i Åbyhøj Erhvervspark

Kontorlokaler i Åbyhøj Erhvervspark

Fra kr. 23729

**Lejemålet** Lejemål på Klamsagervej som er ved at gennemgå en større renovering udbydes nu. Lejemålet består af et storrumskontor med flere aflukkede rum, som kan benyttes til f.eks. møder. Det hele med et godt lysindfald. Derudover er der et køkken/spiseområde samt to toiletter placeret i hver sin ende af lokalet. Lejemålet er under en større renovering, hvorfor lejemålet kommer til at fremstå i en god og præsentabel stand. Du har mulighed for medindflydelse på indretningen af lejemålet. **OBS: Billederne i dette prospekt er fra tidligere renoveringer i samme område. Derfor er billederne reference fotos. ** **Området** Åbyhøj Erhvervspark har en særdeles god beliggenhed ved Viby Ringvej, samt en placering blot få hundrede meter fra motorvejsafkørslen ved E45 Syd. Én af de ting der gør området særligt spændende, er det dynamiske og levende miljø med en fin balance mellem store veletablerede virksomheder og mindre start-ups. Der er gode parkeringsmuligheder i området og derudover offentlig transport lige ude foran ejendommen. [**SE EKSEMPLER PÅ STILEN I LEJEMÅLENE PÅ KLAMSAGERVEJ HER**](/media/12720/klamsagervej.mp4 "Klamsagervej")

Åbyhøj·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Lager-/Showroom i eksklusiv ejendom

Lager-/Showroom i eksklusiv ejendom

Fra kr. 17688

Eksklusiv istandsat ejendom og lejemål som tidligere var domicil for tøjfirma med kontor, showroom og lager. Ejendommen er beliggende for enden af sneppevang og med bagsiden ud mod Frederiksborgvej. Med placeringen i Allerød og i erhvervsområdet Borupgård bliver det ikke mere centralt for området. Ejendommen og lejemålet fremstår yderst præsentable og meget eksklusiv i sit udtryk både udvendig og indvendigt. Lageret/showroom er beliggende i underetagen/kælderen, og er indrettet som et stort åbent areal, hvor der kun er to mindre betonsøjler og fin loftshøjde. Lejemålet er istandsat i samme tråd som resten af ejendommen, med vægge i sort farve og gulvet i beton med epoxy udtryk. Der er port ud til rampe område i det ene hjørne, hvor nedkørsel til underetagen tilgår. Det gør det nemt med vare ind-/udlevering. I denne side findes der også en række vinduer der giver lysindfald. Toiletter er placeret i trappeopgangen til lejemålet. Placere din virksomhed i eksklusivt lejemål i Nordsjælland, hvor det er nemt at komme til og fra med en beliggenhed tæt på motorvejsnettet, og med busforbindelse nr. 335 fra Gydevang til Allerød, Hillerød og Farum S-tog station.

Allerød·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Erhvervsandel med god beliggenhed på Hellerup Strandvej

Erhvervsandel med god beliggenhed på Hellerup Strandvej

Fra kr.

Bedst beliggende på Hellerup Strandvej, i den rolige del med rigtig fine parkeringsforhold. At denne del af Strandvejen er den rolige del er et stort plus da det betyder at trafikken af mennesker, der nyder deres gåture mod Øresund, er stor. Her får du til en fordelagtig pris nu mulighed for erhvervelse af en enestående erhvervsandel med et utal af muligheder. Huslejen er lav, det samme er udbudsprisen og andelsboligforeningen er yderst veldrevet med minimal belåning. Lejemålets energimærke er angivet til: D

Hellerup·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Spritnye topmoderniserede kontorer i CPH Lufthavn

Spritnye topmoderniserede kontorer i CPH Lufthavn

Fra kr. 3678

Bemærk: Lufthavnsrelation nødvendig for leje af lokaler. Se nedenfor. Supportbygningen blev opført i 2019 og ligger opad Finger E, Airside. Bygningen er placeret således at man har paskontrollen til vores Non-Schengen ruter på den ene side og udsigt over vores flyvebaner på den anden. Kontorerne er i varierende størrelser og meget flexible i forhold til opdeling og indretning. Der er desuden mulighed for leje af depot og lager i samme bygning. Ifølge lokalplanen skal lejers forretning være lufthavnsrelateret. Dvs. lufthavnsrelaterede kontorer, indkøbs– og restaurationsfaciliteter, bagage- og fragthåndtering, pas– og toldkontrol, politistation samt lignende funktioner af administrativ, sikkerhedsmæssig og serviceorienteret art (jf. § 4.2.1 i lokalplanen).

Kastrup·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Velkommen til The Energy Hub

Velkommen til The Energy Hub

Fra kr.

The Energy Hub er til dig, som ønsker at føre din virksomhed til nye højder, og samtidig bevare luft i budgettet. Det er servicerede kontorer til overkommelige priser i ét af Storkøbenhavns mest attraktive og førende erhvervsområder. Som tidligere statsejet energi-hovedkvarter summer huset af leben og ambitioner. Vi deler tilmed kvadratmeter med en række prestigefulde virksomheder, der har fornemme kundeporteføljer. Det giver et drive og en uvurderlig værdi, du ikke finder andetsteds. Bygningens enestående historie gør The Energy Hub til mere end blot en kulisse: energien og samspillet i huset gør det til en helt unik location, som kan mere og andet end at facilitere møder. Her er de fysiske rammer en del af den proces, der i sidste ende giver resultater. For synergi giver merværdi, og det skaber resultater. Lyder alt dette som noget for dig? Så bliv en del af vores helt nye og unikke kontorfællesskab i Danmarks svar på Silicon Valley; The Energy Hub - hvor små idéer vokser sig store, og virksomheder blomstrer i inspirerende omgivelser. - Ingen bindingsperiode og 3 måneders opsigelse. - Fuld møbleret kontor - 1000 m2 med gratis fælles lokaler – bl.a. 5 mødelokaler og stor kantine. - Dag til dag fleksibilitet af kontorskift – større og mindre. - Store internationale virksomheder i bygningen – bl.a. TopDanmark og AURORA Kontakt os gerne, så vi sammen kan finde den helt rette løsning til jeres behov. Fleksibilitet og billige løsninger, er vores mantra. Fang os til en uformel snak.

Ballerup·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Produktionshotel for fødevarebranchen med fællesfaciliteter

Produktionshotel for fødevarebranchen med fællesfaciliteter

Fra kr. 2917

I produktionshotellet ved Bjæverskov, Køge Vest, er der stadig ledig plads til fødevareproduktion samt relaterede virksomheder, der gerne vil producere eller distribuere med base i et fagligt miljø, hvor der er fokus på optimering, produktion og faglig sparring. Her kan du leje et lokale til din produktion af fødevarer, hvor du får adgang til en masse fælles faciliteter. Her fokuserer du på din produktion. Fællesfaciliteter deler du med etablerede producenter og iværksættere – alt sammen inden for fødevarebranchen. På den måde opnår du en masse besparelser, samtidig med at du potentielt kan opnå dynamiske effekter, når du samarbejder med dine nye naboer. Symbiosen ligger lige ved afkørsel 34 Borup/Bjæverskov på E20.

Bjæverskov·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Full-serviced kontorhotel i professionelt miljø

Full-serviced kontorhotel i professionelt miljø

Fra kr.

**Full-serviced kontorhotel i professionelt miljø** Dette kontorhotel har det hele og tilbyder ekstraordinær smilende service med alt hvad du har brug for, lige fra mødelokaler til postomdeling, telefonomstilling og fælles arrangementer. Du vil blive mødt af et professionelt team i vores Reception som vil stå klar hver dag fra kl. 8:00 – 16:00 til at tage imod jer og jeres gæster. Vi ligger i Brøndby tæt ved Kirkebjerg bydelscenter, hvor du kan foretage dine dagligvarekøb, gå i Fitness World eller besøge Wiuff bagerens Cafe. Her er nemt at komme til, vi ligger tæt på både Glostrup station og motorvejsnettet, og vi tilbyder selvfølgelig gratis privat parkering. Vi har både lokaler til store og små firmaer, startende fra 18 m2 og opefter. Andre størrelser kunne være 25 m2, 35 m2 eller 68 m2, alt er muligt. Frokosten skal i heller ikke tænke på, da vi hver dag får leveret en lækker og varierende buffet fra forskellige køkkener rundt omkring i Storkøbenhavn. 18 m2 = 2 personers kontor til 4000 kr. (+ 200kr pr. person for møblering hvis ønsket) 25 m2= 3 personers kontor 6000 kr. (+ 200 kr pr.person for møblering hvis ønsket) 35 m2= 4 personers kontor 8000 kr. (+ 200 kr. pr person for møblering hvis ønsket) 68 m2= 8-10 personers kontor 16.000-20.000 kr. (+200 kr. pr person for møblering hvis ønsket) Hos os får et professionelt miljø med rig mulighed for nyt socialt netværk og fremtidige samarbejdspartnere. Lige nu har vi sommertilbud – 1 måneds husleje gratis. Fakta & Faciliteter Kontorhotellet indeholder alle nødvendige faciliteter til en professionel virksomhed. De medarbejdere, der foretrækker at medbringe deres frokost hjemmefra, vil sætte pris på kontorhotellets velindrettede tekøkken. Et effektivt alarmsystem med kameraovervågning gør at kontorhotellets sikkerhedsniveau er højt. Parkering er tilgængelig for kontorhotellets lejere og gæster. Økonomi En mindre og fleksibel kontorløsning kan være en rigtig god ide for mange virksomheder. Overvej denne, hvis dit team består af få medarbejdere. Lej en kontorløsning i dette kontorhotel, med ledige lejemål fra 18 m2. Du kan altid skifte kontor og få mere plads eller leje flere kontorer. Mulighederne er mange. Såfremt du vil kontakte udlejer om lejemålet på Kirkebjerg Parkvej 12, i Brøndby, 2605, kan du udfylde annoncens kontaktformular og stille dit spørgsmål direkte til udlejeren. Vi svarer med det samme! Kontakt for at høre mere – vi glæder os til at hilse på dig!

Brøndby·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
BUCH BUSINESS CENTER – det moderne kontorfællesskab

BUCH BUSINESS CENTER – det moderne kontorfællesskab

Fra kr. 3234

Velfungerende og nyistandsat kontorfællesskab fra 2022 – Få kontorer tilbage. **Området** Lejemålet er en del af Hillerød’s eftertragtede erhvervskvarter, ca. 2 km. fra Hillerødsmotorvejen afkørsel 16 – Frederiksværk, 5 min. fra centrum af Hillerød og ca. 3 km. fra Hillerød St. Gefionsvej 6A-C blev bygget i år 1986, og udgør samlet 3.866 m². Ejendommen, der tidligere har fungeret som skattekontor, er i 2021/22 omdannet til etBUCH BUSINESS CENTER, med det sædvanlige moderne og præsentable udtryk. Nye tekøkkener, toiletter, baderum, telefonrum, hyggelige loungeområder, mødelokaler, kantine – alt sammen for at kunne leve op til standarden for et BUCH BUSINESS CENTER, med plads store såvel som små lejere. Ejendommen ligger i et dynamisk erhvervsområde med både engroshandel, administrations- og servicevirksomheder, detailhandel, liberalt erhverv og lignende. Det er let at komme til adressen både med bil og med offentlige transportmidler. Ejendommen er i marts 2024 over 98% udlejet. **Lejemålet** Lejemålene tilgås via et pænt og præsentabelt glasindgangsparti, med mulighed for at parkere lige foran. De ledige kontorer er beliggende i ejendommens stueplan og 1. sal. Som lejer kan man frit gøre brug af fiber internet, fælles mødefaciliteter, tekøkkener, frokoststue (frokost fra Nordsjælland Catering), telefonrum, hyggelige loungeområder og toiletter/bad. **Hvorfor blive en del af BUCH BUSINESS CENTER?** BUCH BUSINESS CENTER består i dag af mere end 10.000 m<sup>2</sup> kontorfællesskab, fordelt på 4 adresser i Storkøbenhavn og Nordsjælland, og med tæt på 100 virksomheder boende til leje. BUCH BUSINESS CENTER er kendetegnet med pæne og moderniserede omgivelser, gode mødefaciliteter og hyggelige loungeområder, hvor virksomheder i alle størrelser og brancher kan mødes på kryds og tværs. Fælles for alle lejere er, at de ønsker præsentable kontorlejemål til konkurrence-dygtige priser. Som lejer i BUCH BUSINESS CENTER har man mulighed for, på tværs af ejendommene, at gøre brug af møde- og kantinefaciliteter, helt uden meromkostninger. **Parkerings- og trafikforhold** Der er omkring ejendommen ca. 60 gratis parkeringspladser til brug for ejendommens lejere og gæster. I september 2023 er der installeret 4 ladestandere fra Spirii. Der går ligeledes Bus 380R fra Rønnevangs Allé (Vølundsvej), som i tidsrummet 07:00-17:00 kører til Hillerød St. to gange i timen. **Størrelse** De sidste ledige kontorer i kontorfællesskabet udgør fra 42 og 64 m² inkl. andel af fællesareal. Det vil ligeledes være muligt at leje lagerplads i kælderen. **Leje ** Den månedlige udgør ved: 42,50 m² til kr. 4.781,25. 64,00 m² til kr. 7.200,00. (2 kontorer forbundet med indvendig glasdør) Det vil være muligt at leje flere kontorer ved siden af / overfor hinanden. I lejen er inkluderet drifts- og fællesudgifter, forbrug af el, vand, og varme, internet, rengøring af fællesarealer mv. **Regulering af leje** Basislejen reguleres årligt, pr. 1. januar, med udviklingen i nettoprisindekset, dog minimum 2%, første gang pr. 1. januar 2025. **Depositum** Der beregnes et depositum svarende til 6 måneder, af den til enhver tid værende basisleje. **Fællesudgifter** Fællesudgifterne består af rengøring af fællesarealerne, el-forbrug og internet, og er indeholdt i lejen med kr. 109,71 pr. m². **Driftsudgifter** Driftsudgifter består af ejendomsskatter og –afgifter, forsikring, vandforbrug, renovation, ejendomsservice/vicevært, snerydning, renholdelse og vedligeholdelse af udvendige arealer, herunder service og vedligeholdelse af installationer, elevatorer, fællesrum, samt udarbejdelse af regnskaber for drifts- og fællesudgifter og administration m.m., og er indeholdt i lejen med kr. 145,30 pr m². **Varme** Lejers betaling af varme er indeholdt i lejen med kr. 93,83 pr m². **Moms** Alle ydelser tillægges den til enhver tid gældende moms. **Vedligeholdelse** Indvendig vedligeholdelse af det lejede påhviler lejeren. Udvendig vedligeholdelse påhviler udlejeren. **Opsigelse** Lejemålet kan opsiges med 6 måneders varsel. **Indflytning** Efter aftale. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Hillerød·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Dejligt byhus, der kun sælges sammen med Hovedgaden 34, 4261 Dalmose, der ligesom denne pt er en udlejet.

Dejligt byhus, der kun sælges sammen med Hovedgaden 34, 4261 Dalmose, der ligesom denne pt er en udlejet.

Fra kr.

Fin byvilla der fremstår i pudset ydermur og rødt tegltag og stor flisebelagt fællesgård med nr, 34 - hvem med man også deler lille hyggehave. Ialt 133 kvm bolig fordelt på 2 plan. Nærværende ejendom sælges kun sammen med Hovedgaden 34, 4261 Dalmose, der ligesom denne er en udlejet. Ejendommen er i dag udlejet til beboelse på alm. tidsubestemt lejekontrakt. Lejeindtægten udgør kr. 7.000,- pr md. incl kr. 500,00 acc.vand/ kr. 84.000,- årlig incl. kr. 6.000,00 acc.vand. Der er på lejemålet erlagt kr. 19.500,00 i depositum (3 mdr. a kr. 6.500,-) og kr. 13.000,00 i forudbetalt leje (2 mdr. a kr. 6.500,-) Varme og el er tilmeldt direkte på lejer selv. Lejemålet skal ved fraflytning synes og være afleveret i nymalet stand (malerarbejde skal være udført af aut.maler godkendt af udlejer) Lejemålets energimærke er angivet til: D

Dalmose·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorfællesskab i hjertet af Aarhus på Ny Bannegårdsgade 48, Aarhus C

Kontorfællesskab i hjertet af Aarhus på Ny Bannegårdsgade 48, Aarhus C

Fra kr.

Coworking er dit kontorfællesskab i centrum af Aarhus, lige ved siden af tog, busser og parkering. Vi er dine kolleger, når du har brug for det. Du kan få en fast plads, men kan også booke pr. dag eller uge, hvis du kun har brug for at være en del af et fællesskab ind imellem. Priser: Fast plads på månedsbasis: 2.199 DKK/md 1 dag: 250 DKK/dag Vi har fælles kantine, og nyder sammen kokkeness mad, hver dag til frokost. Vi spiser morgenmad sammen en dag om ugen og drikker fredagsøl, og kan i det hele taget rigtig godt lide hinandens selskab :-) Du får altid: » Hæve/sænkebord og kontorstol » Adgang til 500 Mbit trådløst internet » Receptionsservice (modtagelse af post og gæstemodtagelse) » Fri kaffe/te/kakao » Fri afbenyttelse af mødelokale » Gratis frokostordning Kontorfællesskabet er placeret på 1,5. salen. Der er 24 kontorpladser i et åbent kontormiljø på 171 m2.

Aarhus C·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fra kr.

På Vesterbro, den kreative del af København, møder du et mesterligt nybygget businesscenter, hvor tilsvarende kreative virksomheder bruger hverdagen på at producere og skabe resultater. Fordelt på 6 etager inkl. en velindrettet kælderetage tilbyder huset et flot lysindfald fra de store vinduespartier inde som ude, og mangfoldigheden på både typer af virksomheder og typer af mennesker spreder en energi, som blandt beboerne omtales som topmotiverende. Adressen bruges ofte som event space af interne virksomheder og eksterne kunder. Løsningen på Ny Carlsbergvej er meget eftertragtet, og huset er stort set fyldt året rundt. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: A

Carlsberg Byen·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Billig kontorplads i Teglværkshavnen

Billig kontorplads i Teglværkshavnen

Fra kr.

**Billig og superlækker kontorplads i Sydhavnen/Teglværkshavnen** På Frederikskaj 4 får du en billig og lækker kontorplads, fuldt møbleret med hæve/sænke bord, stol og reol/skab. Din kontorplads er placeret i et dynamisk kontorfællesskab, hvor du sidder sammen med andre spændende virksomheder, som allerede bor her. Kontorhotellet ligger lige ved Sjællandsbroen, bussen holder udenfor døren, S-toget er tæt på og Sluseholmens metrostation bliver din nabo til juni. Så kom og få en rundvisning i vores fantastiske hus. Vi glæder os til at se dig. For **kun** 2.896 kr./md. får du: - En fast kontorplads med hæve-/sænkebord, kontorstol, reol eller skab - Fibernetforbindelse på 1Gbit - Mulighed for privat VLAN/Community - Rengøring, el, vand, varme og alarm - Tekøkken med gratis kaffe, te, kakao - Adgang til gratis mødelokaler og samtalerum på etagen - Adgang 24/7 - Reception/gæstemodtagelse - Aflåst cykelparkering i kælder - Bad, omklædning, sauna - Gratis kajaklån fra maj til oktober - Udendørs firmaskilt Du kan tilkøbe: - Adgang til lækker buffet samt morgenmad på alle hverdage - P-plads - Mødelokaler op til 149 personer - Mødepakker på hverdage - Printmulighed - Professionel massageordning i bygningen **Cheap and super cool office space for rent at Frederikskaj 4, 2450 Copenhagen SV** Verified tenancy **Omly 2.896 kr. ** monthly rent per space/desk At Frederikskaj 4, 2450 Copenhagen SV you can rent a cheap og very cool open office spacee. Your office space is placed in a dynamic office together with other cool companies. The office space is right next to Sjællandsbroen, the bus is just outside the door, S-tog is close and Sluseholmens Metro station will be your neighbour in june. So come and get a guided tour in the our fantastic office house. We are looking forward to see you. **For only 2.896 kr./month you get:** - Your own adjustable desk, chair, shelves or a cabinet - 1 Gbit fibernet connection - Private VLAN/Community option - Cleaning services, electricity, heating, water and alarm system - Free coffee, tea and hot chocolate - Free access to meeting rooms - Access to the building 24/7 - Access for your guests via our Reception - Secure indoor bike parking - Shower/sauna facilities - Free use of kayaks from May-October. **Additional services that can be purchased include:** - Delicious lunch buffet and light breakfast on all weekdays - Parking space - Large meeting/conference room to accommodate up to 149 people - Meeting solutions on all weekdays - Printing option - Professional massage in the building

København SV·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
The Boathouse - Engholmene Business Center

The Boathouse - Engholmene Business Center

Fra kr. 180050

The Boathouse byder på moderne kontorarealer fordelt på 6.733 m², som kan anvendes til kontor. Ejendommen får i alt seks etager og udbydes både som domcil eller flerbrugerejendom. Stueetagen indrettes med fælles personalerestaurant, køkken, lobby samt mulighed for møderum eller kontorområde, og de øvrige etager er kontoretager. En åben planløsning muliggør en effektiv indretning med helt ned til 13,5 m² pr. arbejdsstation. Ejendommens hesteskosform sikrer et godt lysindfald på alle etager og skaber skønne uderum i form af tagterrasser med grønne områder på de fleste kontoretager, hvor der er en flot udsigt til kanalen og private boliger mod vest. Ejendommens form udnyttes til en naturlig opdeling i to fløje med arbejdszoner, som bindes sammen af området i midten. Hent prospektet og læs meget mere. Projekttype: Kontor Arkitekt: COBE Architects A/S Ingeniør: MOE A/S Areal: 6.733 m² Bæredygtighedscertificering: DGNB Guld Lejemålets energimærke er angivet til: A

København SV·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Butikslejemål med stor eksponering og synlighed

Butikslejemål med stor eksponering og synlighed

Fra kr. 21333

Via de smalle stræder og gader kommer man naturligt forbi lejemålene på Humletorvet. Lejemålene er indrettet med udsugning, så her har man muligheden for at servere varm mad. Lejemålene ligger med stor synlighed og eksponering ud mod en af tre hovedfærdselsåre ind til midten af Carlsberg Byen. Lejemålene er en oplagt mulighed for ”kolde” F&B-koncepter som f.eks. kunne være tapasbar eller vin-champagnebar. Foruden lejemålet er her også et stort potentiale i form af ude serveringsmuligheder. Den store synlighed og lejemålenes mange muligheder kombineret med det i forvejen pulserende byliv, er med til at skabe de ideelle muligheder for nye koncepter. Tapperitorvet 32 er forberedt til varmt mad-koncepter og godkendelse hertil. Lejemålet på Tapperitorvet 8 ligger ud til Tapperitorvet på samme strækning som Lagkagehuset, Matas, 7-Eleven og Netto.

København V·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontor i nedlagt fabrik midt i City

Kontor i nedlagt fabrik midt i City

Fra kr. 64922

- 486 m² kontor med plads til ca. 23-30 medarbejdere - Stor solrig terrasse foran lejemålet med borde og bænke - Højloftede lokaler med et industrielt udtryk - Få min. gang til Nørreport Station og Metro samt Gammel Strand Metro - Mange muligheder for parkering i p-huse lige ved lejemålet **Velkommen til Silkegade 3** Når man træder ind i det 486 m² store kontorlejemål, bliver man mødt af højloftede rum med store sprossede vinduespartier og smukke industrielle gulve. Lejemålet er fordelt på to etager, som er forbundet via flot sort jerntrappe. Indgangen til lejemålet sker enten fra Købmagergade 26 eller fra Silkegade overfor Illums p-kælder, via porten ved siden af Coffee Room. Herfra snor gården sig mellem kreative og rå kontorlejemål med spændende virksomheder, og ender ved en stor solrig terrasse foran ejendommen hvori lejemålet er beliggende. Lokalernes originale søjler er bibeholdt som vidne om ejendommens industrielle fortid og samtidig er der brugt kontrastfyldte materialer som garderobe og opbevaringsskabe i natur eg mod de rå betongulve på 1. sal. På samme måde er florlette gardiner med et blødt udtryk også sat op imod mødelokalernes glasvægge med stålrammer. Lejemålets energimærke er angivet til: C

København K·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Bagsværd Sundhedshus - klinik lejemål 111 m² med eget køkken og toilet

Bagsværd Sundhedshus - klinik lejemål 111 m² med eget køkken og toilet

Fra kr. 11100

​Mulighed for at leje lokaler i klinikfællesskab fra kr. 3.500 pr. måned ​ Selvstændigt lejemål i Bagsværd Sundhedshus 111 m². Lejemålet på 111 m² består af stort åbent gennem belyst lokale, 2 behandlerrum samt eget køkken og toilet. Lejen i det selvstændige lejemål inkluderer ikke forbrug af el, vand og varme. I ejendommen findes desuden et klinikfællesskab, hvor der er mulighed for at leje lokaler fra kr. 3.500 - 6.000 pr. måned. Til lejemålene hører fælles adgang til toiletter, spisekøkken, venteværelse og stort mødelokale. I klinikfællesskabet inkluderer lejen el, vand, varme, internet, rengøring på fællesarealerne samt brug af mødelokalerne. Sundhedshuset er særdeles centralt beliggende med kun 450 meter til Bagsværd Station og kun 350 til Motorvejsafkørslen. På ejendommens grund er der anlagt parkeringspladser med 3 timers gratis parkering for besøgende. Derudover er der efter nærmere aftale mulighed for parkering hele dagen for ansatte i Sundhedshuset. Bagsværd Sundhedshus blev grundlagt i 2020, med intentionen om at skabe mulighed for at samle en lang række sundhedsfaglige og træningsmæssige behov under samme tag. I Bagsværd Sundhedshus finder du i dag bl.a. FysioDanmark, PureGym (det tidligere Fitness World), LOOP Fitness, Lægerne Bagsværd Nord og Lægerne Sprange og Falch Der er desuden mulighed for at leje gode højloftede og opvarmede depot/lagerrum i kælderen med adgang via elevator. Ydermere er der i kælderen fælles omklædnings- og badefaciliteter.

Bagsværd·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontor på Østerbro

Fuldt serviceret kontor på Østerbro

Fra kr.

Lokationen Østerfælled Torv er en karakteristisk kassernebygning med egen indgang og dedikeret reception og huset er entralt placeret på Østerbro, hvor der er skabt et inspirerende arbejdsmiljø. Her bydes på store og lyse kontormuligheder, et professionelt mødecenter samt en kantine, som blandt andet danner rammen om kundernes sociale arrangementer. I behagelige omgivelser og med nymoderne arkitektur vil din virksomhed hurtigt falde til på denne adresse. Østerfælled Torv er nabo til Fælledparken og ligger nær flere transportmuligheder. Torvet er fuld af liv hele året rundt, hvilket giver rig mulighed for både cafébesøg og indkøb. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder ** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: C

København Ø·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fleksible Co-working løsning i professionelle omgivelser

Fleksible Co-working løsning i professionelle omgivelser

Fra kr.

Her finder du udsigten, der hver eneste dag efterlader alle besøgende - vores gæster og dine, med et måbende suk over, hvor flot og imponerende et sted dette businesscenter ligger. Her møder du et eksklusivt kontorfællesskab med mulighed for udvikling, nye forretningsbekendtskaber og designindrettede konferencelokaler, hvori der igennem tiden er sat mange store og vigtige underskrifter. Bygningen, der er opført i 1934-36 under navnet Richshuset, er et af de eneste unikke art-deco huse i København. Ude som inde ses historien, og rammerne bevidner en tid, hvor bygningsmaterialer var af allerhøjeste kvalitet. På Rådhuspladsen 16 finder du 3 etager fuld af muligheder. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: D

København V·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Domicil lejemål midt i Holsted.

Domicil lejemål midt i Holsted.

Fra kr. 7812

På Holsted station udlejes pænt lejemål der omfatter den ene halvdel af stueetagen (den venstre del) og hele 1. salen. Der er derfor tale om et stort lejemål, der kunne henvende sig til et større kontor/foreningsfællesskab, klub eller andet socialt. Kan også være domicil for den mindre virksomhed i Holsted området, som ønsker at ligge stationsnært og centralt for sine medarbejdere. Lejemålet fordeler sig på 107 m² i stueplan og 282 m² på 1. salen. Er der dele af 1. salen der ikke vil kunne anvendes finder vi en mindelig løsning på dette. Lejemålet kræver lettere istandsættelse, som vi er indstillet på at stå for sammen med en kommende lejer eller hvis lejer selv kan, at kompensere.

Holsted·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontor med unikke indretningsmuligheder

Kontor med unikke indretningsmuligheder

Fra kr. 16981

Ejendommen Lejemålet er beliggende i et af Taastrups bedste erhvervsområder tæt på Holbækmotorvejen med forbindelse til Ring 3 og Ring 4 motorveje. Derudover er der via Roskildevej eller motorvejen kort kørselstid til indre København. Ejendommen er en velholdt betonejendom fra 1992 med en lidt mere moderne facade end på de fleste ejendomme i samme område. Ejendommen har et fælles indgangsparti med en pæn trappe til førstesalen. Rundt om ejendommen er der fri fælles parkering, hvor der også er etableret el-ladestandere, så du har mulighed for at lade din bil, mens du er på arbejde. Lejemål Lejemålene er beliggende på 1. salen i ejendommen med god udsigt til grønne omgivelser. Det er nogle indbydende og spændene lejemål med lysindfald fra to facader. Lejemålene bliver totalt renoveret. Det store lejemål er i dag ryddet, hvor samtlige vægge er nedtaget, for at give en ny lejer mulighed for at præge sit fremtidige lejemål med en individuel opdeling af kontorarealet i samarbejde med Wihlborgs projektafdeling. Lejemålets energimærke er angivet til: A

Taastrup·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret co-working kontor på Frederiksberg

Fuldt serviceret co-working kontor på Frederiksberg

Fra kr.

Vores lokation på Fuglevangsvej, en historisk bomuldsfabrik, består af 1200 nyistandsatte kvadratmeter. Lysindfaldet fra bygningens store vinduer bevidner et unikt arkitektonisk håndværk, og med et flot fællesareal, som udgør centrets samlingspunkt, kan husets kunder og gæster mødes over kaffe, frokost samt netværksmøder. Kontorer og mødelokaler bærer præg af balancen mellem husets historie og dets moderne interiør, og co-work kontoret er motiverende for dets virksomheder. Fuglevangsvej er, med sin centrale placering, nem tilgængelig med adskillige transportmetoder; herunder 5 min. gang fra metrostation og bus. Ydermere er området rigt på indkøbs-og café muligheder. Business centret råder over muligheden for leje af hele 12 private parkeringspladser. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet ** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder ** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: D

Frederiksberg C·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontor/klinik i centrum - Se prisen!

Kontor/klinik i centrum - Se prisen!

Fra kr. 3967

Spændende, højloftede lokaler på bedste plads i Hjørring C. Lokalerne er flot istandsatte med hyggelig atmosfære og spændende detaljer, som man kun finder i ældre ejendomme. Store høje vinduer med gode lysindfald og en god disponering af lokalerne, der består af: - Stor entré/forgang med adgang til ejendommens flotte hovedtrappe - 2 store kontorer med vinduer mod strøget, hvoraf det ene har dør direkte til fortrappen - Mellemgang - 5 gode, selvstændige kontorer, alle med godt lysindfald - 1 sjovt kontor/møderum med en skrå væg (lodret) - 2 toiletter - Pænt køkken/kantine - 1 disponibelt rum til depot/serverrum eller lign. Lejemålet kan, via en intern trappe fra entré/forgang, lægges sammen med 1. sal til i alt 507, 1 m2. [Se Strømgade 2, 1. t.v. her.](item/stromgade-2c-1-tv-9800-hjorring-2)

Hjørring·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fra kr.

I det ikoniske Winghouse i Ørestads centrum, kan du finde et flot kontor med udsigt til vandet, spise din frokost med udsigt over Amager Fælled, handle i Fields og benytte de nærtliggende grønne områder til walk & talks. Når du træder ind i den imponerende foyer med højt til loftet, designmøbler, kunst og store elegante glasfacader møder du receptionsteamet, som dagligt sørger for dig og dine gæster. Her, 10 minutter fra Københavns lufthavn og ind til indre by, med god infrastruktur og rig mulighed for parkering, tilbyder vi et netværk af landets mest succesfulde iværksættere, startups og etablerede virksomheder. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og events pace med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder ** • Print og kopiering • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: B

København S·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fra kr.

15 km fra Københavns Rådhus finder du her et flot og moderne businesscenter placeret infrastrukturelt godt, og med rig mulighed for parkering for dig og dit team. Adressen som er beliggende i Hersted Industripark, byder på flere løsninger, hvad end du er et mindre nyt enkeltmandsfirma, en dansk afdeling af en global organisation eller en stor lokal virksomhed, som har brug for arbejdsplads til sine medarbejder. Huset er eftertragtet for den rolige atmosfære og den professionelle stemning, hvor det tydeligt mærkes at beboerne er glade for netop den løsning de har valgt hos os. Dette ses særligt når virksomhederne kontinuerligt fornyer serviceaftaler og udvider på kvadratmeter. Receptionsteamet er yderst dedikerede, og servicerer professionelt de faste kunder og gæster, som huset modtager. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. Inkluderet • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge Muligheder: • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Albertslund·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Velindrettet kontor til 2-3 personer

Velindrettet kontor til 2-3 personer

Fra kr. 11900

**Ejendommene** Fiolstræde 10 og Store Kannikestræde 18 og 18A består af to L formede bygninger samt et baghus. Bygningerne er forbundet via en port, som betyder, at deres to separate og private baggårde hænger sammen. Der er separat adgang via port fra hhv. Fiolstræde og Store Kannikestræde, hvilket giver en speciel stemning med baggårde ved siden af de smalle gader i det klassiske studenterkvarter. Ejendommene ligger mellem Nørreport Station (300m) og Strøget og med kun 1.3 km til København H. Fiolstræde 10 huser den velkendte Paludan Bogcafé, der er den ældste af sin slags i Danmark, og som har ligget i ejendommen siden 1958. Forhuset har et ældre mondænt udtryk med paneler og stuk, mens sidebygningen er mere moderne. Store Kannikestræde 18 har et moderne udtryk med rå overflader samt charmerende detaljer som f.eks. stuk. Bygningen er fordelt på fire etager inkl. tagetage med solrig terrasse. **Vores istandsættelse** Vi ønsker at bevare bygningernes fine detaljer, men samtidigt ønsker vi at optimere indretningen, opdatere overfladerne samt forny installationerne. Gammel stuk findes frem og der arbejdes for at genskabe den oprindelige stil med et moderne præg. Derfor har vi igangsat en større renovering af ejendommen primo 2023, og vi forventer at være i mål hermed i løbet af 2023. Der vil løbende blive lejemål klar til overtagelse i løbet af Q3-Q4 2023. **Det fremtidige miljø** I stuen mod det hyggelige gårdrum etableres der et fælles spise- og mødeområde for ejendommens beboere. Vi ønsker at skabe et alsidigt og attraktivt hus, som kan rumme alt fra den lille iværksætter til de mere etablerede virksomheder. Er du på jagt efter et lejemål, der ligger yderst centralt med mulighed for medbestemmelse på indretningen, står vi klar til at hjælpe dig. – kontakt udlejningskonsulent Hans Christian Birch på tlf. 4888 0218 eller mail [email protected]. **Obs.** Reference billeder Lejemålets energimærke er angivet til: C

København K·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Østjyllands mest fleksible faciliteter

Østjyllands mest fleksible faciliteter

Fra kr. 1333

Flyt ind i et ready-to-use kontorhus i flotte bygninger i Fårup kun 3 kilometer fra afkørsel nr. 38 på E45. Få alle fordelene ved at være flere i et kontorfællesskab, samtidig med at du får en super billig husleje, som inkluderer stort set alt. Book et 1-plads kontor for kr. 280 pr. mdr. Prisen er inklusiv fri adgang til internet, el og varme, parkering, tyverialarm, renovation samt rengøring. Ved leje af større arealer opnås rabat på årlig leje på 192 kr./m². I KontorHus 38 er der mulighed for lejemål med stor fleksibilitet som f.eks. kort varighed og uden depositum. Har din virksomhed specielle behov f.eks. med hensyn til indretning, serverkapacitet eller lign., er vi naturligvis behjælpelige med at finde en løsning. Kom og få en rundvisning i huset, hvor vi sammen kan drøfte de mange muligheder, og efterfølgende give et godt tilbud.

Fårup·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontor i DK's svar på Silicon Valley

Kontor i DK's svar på Silicon Valley

Fra kr. 83

Billigt kontor i Danmarks svar på Silicon Valley Er I en mindre virksomhed, der har brug for et møbleret kontor? Ønsker I at spare tid og omkostningerne til drift, så der i stedet er plads til fordybelse af jeres virksomhed? Så bliv en del af vores helt nye og unikke kontorfællesskabet i Danmarks svar på Silicon Valley; The Energy Hub - hvor små idéer vokser sig store, og virksomheder blomstrer i inspirerende omgivelser. Vi vil sørge for al generel drift, varme, el, high speed internet, ad libitum kaffe, gratis parkering, kantinefaciliteter, gratis mødefaciliteter, adgang 24/7, samt rengøring. Vi er velbeliggende i hjertet af Ballerup tæt ved Lautrupparken. Området, der er et af Storkøbenhavns mest attraktive og førende erhvervsområder. - Ingen bindingsperiode og 3 måneders opsigelse. - Fuld møbleret kontor - 1000 m2 med gratis fælles lokaler – bl.a. 5 mødelokaler og stor kantine. - Dag til dag fleksibilitet af kontorskift – større og mindre. - Store internationale virksomheder i bygningen – bl.a. TopDanmark og AURORA - Priser fra 995 DKK/mdr. Kontakt os gerne, så vi sammen kan finde den helt rette løsning til jeres behov. Fleksibilitet og billige løsninger, er vores mantra. Fang os til en uformel snak.

Ballerup·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Mødelokaler i Aarhus

Mødelokaler i Aarhus

Fra kr.

City, design og fleksibilitet Comwell Aarhus er beliggende på en af Aarhus’ mest centrale adresser tæt ved havnen og den fantastiske udsigt. Bruuns Galleri samt bus- og togstationen er blot 300 meter fra hotellet, som gør det let tilgængeligt, hvorfor du også har rig mulighed, for at udnytte byens mange muligheder for underholdning og unikke oplevelser. Hotellet er nyopført i 2014 og indrettet i samarbejde med det danske designhus, HAY, hvilket skaber en gennemført, unik og stilfuld atmosfære. Comwell Aarhus er med sin centrale placering et oplagt valg, hvis du leder efter et sted til en konference, et kursus eller et møde tæt på byen. Vores lokaler og lounges kan indrettes efter behov og skaleres fra 24 m2 til 450 m2. Vi kan dermed nemt huse arrangementer af alle størrelser - fra møder med to personer, helt op til events med 500 gæster. På den anden side af gaden finder du Centralværkstedet og Smedien, som huser charmerende og historiske selskabslokaler, der med sine 1500 m2 kan rumme mange mennesker og store konferencer. Dette gør begge steder et oplagt sted til større forsamlinger, seminarer, udsillinger, messer, m.m. Sammen med vores kollegaer på Centralværkstedet og Smedien, koordinerer vi møder, konferencer, fester og meget mere - både med og uden overnatning. - 20 mødelokaler – max kapacitet op til 500 personer - 240 dobbeltværelser - Moderne faciliteter midt i byen

Aarhus C·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fra kr.

I Ballerup finder du vores lokation i Lautrup Park. Denne erhvervspark er en del af samarbejdsorganisationen Greater Copenhagen, der bidrager til den positive erhvervsudvikling i blandt andet Ballerup kommunes mange industriparker. På denne erhvervsadresse kan du sikre dig en stabil, men fleksibel løsning, professionelle omgivelser og en service der betyder, at du kan koncentrere dig om at producere resultater for din virksomhed. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. Inkluderet • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge Muligheder: • Print og kopiering • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Ballerup·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fleksible Co-working løsning i professionelle omgivelser

Fleksible Co-working løsning i professionelle omgivelser

Fra kr.

15 km fra Københavns Rådhus finder du her et flot og moderne businesscenter placeret infrastrukturelt godt, og med rig mulighed for parkering for dig og dit team. Adressen som er beliggende i Hersted Industripark, byder på flere løsninger, hvad end du er et mindre nyt enkeltmandsfirma, en dansk afdeling af en global organisation eller en stor lokal virksomhed, som har brug for arbejdsplads til sine medarbejder. Huset er eftertragtet for den rolige atmosfære og den professionelle stemning, hvor det tydeligt mærkes at beboerne er glade for netop den løsning de har valgt hos os. Dette ses særligt når virksomhederne kontinuerligt fornyer serviceaftaler og udvider på kvadratmeter. Receptionsteamet er yderst dedikerede, og servicerer professionelt de faste kunder og gæster, som huset modtager. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. Inkluderet • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge Muligheder: • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Albertslund·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontor på Ny Christiansborg

Fuldt serviceret kontor på Ny Christiansborg

Fra kr.

Ny Christiansborg er en meget eftertragtet lokation i København. Bygningen ligger tæt ved den historiske Langebro, som forbinder byen med Amager og dermed giver dig hurtig adgang til motorvejen. Lokationen er ligeledes nem tilkommelig med cykel og bus samt via tog og Metro. Flere private kontorer har egne altaner med franske døre, hvilket giver en herlig stemning. Med direkte adgang til havnekanalen er der rig mulighed for en walk & talk, at spise frokost I det fri og endda at tage en frisk dukkert. Indretningen er moderne og bygningen en klassisk solid murstensbygning af højeste kvalitet. Huset byder, ligesom alle andre lokationer, på sikre IT løsninger, dedikeret og professionel reception, 24/7 adgang, kaffeordning og mange andre services. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: C

København V·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Virtuelt kontor i hjertet af Odense

Virtuelt kontor i hjertet af Odense

Fra kr.

I DRONNINGEGAARDEN tilbyder vi et virtuelt kontor i særklasse. Få en eksklusiv firmaadresse i Odense C. samt mulighed for på dagsbasis at leje mødelokaler, og dagskontorer - på samme adresse som din firmaadresse. Virtuelle lejere har post og mailservice - dette håndteres efter lejers egne ønsker! Det virtuelle kontor inkluderer også telefonpasning, i forbindelse med ferie, fridage, møder eller lignende - hvor du ikke selv har mulighed for at passe telefonen. Telefonpasning i receptionens åbningstid. Man-torsdag 8-16 samt fredage 8-15.30

Odense C·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Østjyllands mest fleksible faciliteter

Østjyllands mest fleksible faciliteter

Fra kr.

Flyt ind i et ready-to-use kontorhus i flotte bygninger i Fårup kun 3 kilometer fra afkørsel nr. 38 på E45. Få alle fordelene ved at være flere i et kontorfællesskab, samtidig med at du får en super billig husleje, som inkluderer stort set alt. Book et 1-plads kontor for kr. 280 pr. mdr. Prisen er inklusiv fri adgang til internet, el og varme, parkering, tyverialarm, renovation samt rengøring. Ved leje af større arealer opnås rabat på årlig leje på 192 kr./m². I KontorHus 38 er der mulighed for lejemål med stor fleksibilitet som f.eks. kort varighed og uden depositum. Har din virksomhed specielle behov f.eks. med hensyn til indretning, serverkapacitet eller lign., er vi naturligvis behjælpelige med at finde en løsning. Kom og få en rundvisning i huset, hvor vi sammen kan drøfte de mange muligheder, og efterfølgende give et godt tilbud.

Fårup·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorlokale i charmerende liebhaverejendom

Kontorlokale i charmerende liebhaverejendom

Fra kr. 1667

Pænt og regulært kontorlokale udlejes. Kontoret har 3 bærende stolper og staldvinduer - alt sammen originalt fra ejendommens opførelse. Der er naturligvis forsats vinduer så varmeforbruget minimeres. Bemærk i øvrigt at varmeudgiften IKKE er a conto - det er den faktiske udgift. Altså ingen ubehagelige ekstra udgifter efter en kold vinter. Kontoret udlejes umøbleret. Kontoret udlejes umøbleret. En del mindre virksomheder har til huse på ejendommen - ideelt for mindre virksomheder.

Malling·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Er det her du skal bo?

Er det her du skal bo?

Fra kr. 8563

Sjældent udbudt blandet **bolig/erhvervslejemål** i den tidligere stationsbygning. **Boligen er 199 m²** og erhvervs delen er 75 m² hvilket giver et samlet areal 274 m².Der er tale om en 4 værelses bolig fordelt på stue og 1. sal.I stue etagen er der entre med trappe til 1. salen, samt adgang til 2 stuer en suite, samt stor spisestuen.Mindre noget ældre køkken og lille fyrrum. På 1. salen større fordelingsgang med soveværelser i begge ender samt 2 mindre værelser med skråvægge samt toilet og bad. Erhvervs delen er beliggende i stue etagen og velegnet til mindre butik, frisør, cafe eller måske køreskole.Alt overtages som det er og forefindes og afleveres derfor i samme stand ved senere fraflytning.Mod betaling af en højere leje vil udlejer forestå mindre istandsættelser.Det er en forudsætning for leje, at du driver en virksomhed med CVR nummer.

Gredstedbro·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Butikslejemål i Københavns arkitektoniske højdepunkt

Butikslejemål i Københavns arkitektoniske højdepunkt

Fra kr. 106750

Internationale omgivelser – i hjertet af København – område i rivende udvikling I HJERTET AF KØBENHAVNS METROPOLZONE Axel Towers er placeret i hjertet af Københavns Metropolzone – et område i rivende udvikling. Her mærkes byens puls på helt nært hold. Mange tusinde mennesker – både forretningsfolk, den lokale københavner og turister tiltrækkes af det levende og oplevelsesrige område, der emmer af aktivitet hele døgnet rundt. DE BLØDE KURVER Axel Towers er tegnet af Lundgaard & Tranberg Arkitekter og består af fem sammenhængende tårne, der varierer i højden fra 28 til 61 meter. Axel Towers er certificeret med sølv efter den nye standard for bæredygtigt byggeri i Danmark – DGNB. GODE MULIGHEDER FOR SYNLIGHED OG EKSPONERING I det ledige lejemål er der rum til oplevelser, der involverer, det klassiske retailkoncept, det inspirerende showroom og attraktive sundheds- og velværeoplevelser – alt sammen i nogle unikke rammer af allerhøjeste kvalitet. Med skiltning mod de omkringliggende veje samt på de enkelte facader i Byhaven er der gode muligheder for både synlighed og eksponering. DU FÅR DEN FULDE PAKKE, MENS VI TAGER DET FULDE ANSVAR ATP Ejendomme ejer, drifter og udvikler nogle af de mest attraktive ejendomme i Danmark. Vi ved, at det kræver mere end mursten og beliggenhed at huse visionære virksomheder. Derfor tilbyder vi vores kunder en tæt dialog og stiller alle vores kompetencer til rådighed i én sammenhængende løsning – du får den fulde pakke, mens vi tager det fulde ansvar. Lejemålets energimærke er angivet til: A

København V·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Portefølje med 34 erhvervsejerlejligheder

Portefølje med 34 erhvervsejerlejligheder

Fra kr.

Porteføljen af 34 erhvervsejerlejligheder er beliggende i to ejendomme fra hhv. 1930 og 1933, der administreres i samme ejerforening. Ejendommene er beliggende rundt om Toftegårds Plads, Valby. Ejendommene fremstår i pæn, velvedligeholdt stand. Erhvervsejerlejlighederne er primært beliggende i stueetagen, to af dem er dog beliggende på 1. salen, og et enkelt er udelukkende et kælderlejemål. De enkelte lejemål fremstår i meget forskellig stand afhængig af branche - indvendig vedligeholdelse er lejers forpligtelse. Af brancher kan i øvrigt nævnes tandlæger, børnehave, GLS-pakkeshop, restaurant, køreskole, spillehal, blomsterhandel, frisør, kosmetolog m.fl. Se lejerlisten på side 5 for oplysninger om lejekontrakternes startdato, størrelser og nøgletal. For alle lejekontrakter gælder, at uopsigelighed er udløbet. Der er parkering ude foran butikkerne, der har facade mod Toftegårds Plads og ellers kan parkering ske i de omkringliggende gade. Valby station er beliggende blot få hundrede meter fra ejendommen og flere buslinjer har stoppested ude foran ejendommen. Porteføljen er beliggende i to ejendomme, der er placeret rundt om Toftegårds Plads i Valby. Valby er i en rivende udvikling, hvor attraktive bygninger og områder blomstrer op med især beboelsesejendomme. Flere og flere bygninger skyder op, hvilket giver et særligt liv til Valby og omeng, der er vokset stødt de seneste år. Området fra Toftegårds Plads og helt ned til Ny Ellebjerg station, som i fremtiden kommer til at hedde København Syd, har tidligere være synonym med industrivirksomheder, men gennemgår i disse år en forandring med masser af nye beboelsesejendommen og forskellige typer erhverv. Skråt overfor Toftegårds Plads på den tidligere F.L. Smidth-grund er idag en helt ny bydel med boliger, butikker og grønne pladser. Området tiltrækker både børnefamilier og de unge studerende. Endelig er der ikke lagt til rekreative områder i både Valbyparken og Søndermarken eller det hyggelig gamle Valby. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Valby·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Et kontorfællesskab med pladser fra 1800 / MDR

Et kontorfællesskab med pladser fra 1800 / MDR

Fra kr.

Kontorhuset med Danmarks flotteste udsigt! I dette kontorfællesskab har en række udviklingsorienterede virksomheder fundet sammen i en moderne bygning på godt 900 m² med den flotteste udsigt over Mariager Fjord og lige midt i Hadsund by med let adgang til alle byens tilbud. Grundtanken er, at lejerne kan få selvstændig profilering, og samtidig råde over faciliteter, som ellers kun er forbeholdt store virksomheder. Der er mulighed for at leje fra et enkelt skrivebord til større lejemål. Udover leje af lokaler engagerer udlejer sig i særlige tilfælde også i finansiering og sparring af iværksættere eller videreudvikling af eksisterende virksomheder. Kontorhuset ligger midt i Hadsund by ved gågaden og med let adgang til caféer og byens faciliteter. Der er kort afstand til offentlig transport og mange parkeringspladser i umiddelbar nærhed. Fra Hadsund er der ½ times kørsel til Aalborg og Randers samt 1 times kørsel til Århus. Indenfor 1 times kørsel bor der godt 1 million mennesker, så der er gode muligheder for tiltrækning af arbejdskraft samt let adgang til kunder. I Hadsund er der et stort og meget internationalt erhvervsliv.

Hadsund·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Lokaler til leje på Flintholm Station

Lokaler til leje på Flintholm Station

Fra kr. 43050

Lejemålet er beliggende i gadeplan og med direkte adgang fra Flintholm Station. Flintholm området er et attraktivt byområde, som går fra Finsensvej, Dirch Passers Plads via Flintholm Alle til stationen, med en mangfoldig blanding af erhvervsbyggeri, forskellige boligformer og special forretninger, som medfører, at området er i en rivende udvikling. Ydermere har stationen dagligt ca. 16.000 passagerer, og antallet er stadig stigende.Lejemålet har selvstændig hovedindgang fra gadeplan med udgang til Stig Lommers Plads. I samme niveau er der fælles vareindleveringsadgang med 7-eleven butikken. Selvstændig adgang til perron sker fra indvendig trappe i lejemålet.Lejemålet består af et stort rektangulært ”showroom” på 206,4 m² med tekøkkenfaciliteter, ydermere et selvstændig mødelokale på 26,6 m² og en mindre printerrum på 6,4 m². Der er selvstændig toiletkerne i lejemålet og brugsret/adgang til handicaptoilet i stueetagen.

Frederiksberg·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Side:
af 5