Galleri annoncer
Yamaha XJ900 med EML GT2001 sidevogn

Yamaha XJ900 med EML GT2001 sidevogn

74.000 kr.

XJ900 med EML GT2001 sidevogn med god plads til 2 børn eller 1 voksen og 1 barn. 2 voksne skal nok være gode venner, men kan godt sidde være der. Motorcyklen er fra 1991, med 92 HK og har kørt ca 184.000 km. Den har fået nyt udstødningsrør, kobling og bremsedele indenfor de sidste par år. Den starter, kører, bremser og styrer som den skal. Styretøjet er ombygget med svinggaffel og styrdæmper. Der er bildæk på alle 3 hjul. Der er monteret en Schurgers 980S frontkåbe. Der er bremser på sidevognen som aktiveres både med motorcyklens for- og bagbremse. Sidevognen har H-seler monteret. Der er en kaleche til som tager cirka 10 minutter at montere uden brug af værktøj. Kalechen kan åbnes / rulles op på begge sider, så man kan få ekstra frihed uden at tage den helt af. Bagagerummet i sidevognen er på 265 liter (en køletaske kan godt gå ned i den og der er stadig masser af plads). Ovenpå bagagerummet er der en lille bagagebøjle evt. til lettere genstande der fylder. På motorcyklen er der en topboks og en sidetaske. Alt i alt et godt setup til både små ture og evt. campingferier.

Vejen·søn.

Ny
en sjælden sidevogns mc

en sjælden sidevogns mc

87.000 kr.

super velholdt gl1000 k3 fra 1980. Motorcyklen er veteran. kaskoforsikring kun 1040 kr/år mc med stor 1,5 personers EZS sidevogn, lavet med 3 punkt seler så slip for at bøvlet med tilpasning hvergang en nu sætter sig. den er stadig med den originale motor, køre som den skal. en sjælden mc med denne type sidevogn den har fået nyt bagdæk er ombygget med Eml sidevogns sving gaffel og bag fælg. der er lavet ny kaleche. Da den er ombygget i år. 2000

Kjellerup·16. apr.·

Moto Guzzi Falcone Nuovo Civile

Moto Guzzi Falcone Nuovo Civile

69.900 kr.

NY PRIS - NEDSAT. Så bliver den ikke billigere. Moto Guzzi, model Falcone, Nuovo Civile. Meget sjældent set i DK. Samlerobjekt, der kan tåle at blive brugt. Dokumentation for egnethed til sidevogn. Omkring 1978 import fra Italien til Tyskland. Kørt i Nordtyskland, hvor den i 1992 gennemgik omfattende renovering, herunder forøgelse fra 499 til 570 ccm og udstyret med dobbelttænding (to tændrør) Dokumenteret ved faktura på ca. 15000 DM. Import til DK i 2004 samme ejer til 2021, hvor jeg købte den. I 2013 havde den kørt 17000 km. Januar 2021 havde den kørt 19587. Kmstand nu 20310. Motorcyklen er i teknisk fremragende stand. Nye bremsebelægninger foran. Har nu holdt stille i maskinhuset i snart 3/4 år og trænger til vask og en pudseklud. Med den rette indsigt er den meget nem at starte på kickstarter. Den har også dynastart, men funktionen kræver fuldt opladet batteri eller noget der ligner. Gearskifte på højre side. 1. gear er ret højt og ud fra omdr.tal tror man længe, at man er startet i 2.gear. Den kan sagtens følge med på motorvej, men er helt klart sjovest at køre på lande- og biveje. Grundet sin sjældenhed er den meget svær at prissætte. Modellen er efterspurgt i Tyskland og der medfølger en stor stak spændende dokumenter omkring dens historik. Foto af italiensk reg.attest indsat her. Hvis du ikke kender modellen, så søg på youtube. P.t. humper jeg rundt med brækket ben, men kom på banen, hvis du er seriøst interesseret. Med lidt hjælp kan jeg måske levere flere opdaterede fotos direkte på mail.

Jelling·19. mar.·

Moto Guzzi 850 T4

Moto Guzzi 850 T4

26.900 kr.

NU VINTERPRIS Moto Guzzi 850 T4, synet 170822 og i teknisk god stand. Jeg får ikke kørt på den, og derfor er den til salg. Den har veteranstatus og de årlige omkostninger til vægtafgift og kaskoforsikring kan holdes omkring kr. 800,-. Motorcyklen er i sin helhed opbygget helt som de andre gl. store Guzzier, Le Mans, California, SP 1000 m.fl. Motoren er kendetegnet ved sin gode trækkraft og den æder bare km efter km med 4000 omdr. og 110 km/t. Modellen ses ofte anvendt som trækkraft for sidevogn. Sædehøjden er ret lav, så de fleste kan nemt nå jorden med begge ben. Den har integralbremser således at 30 % af fodbremsetryk går til den bageste skive og 70 % til en af de forreste. Model T4 blev kun fremstillet i årene 1980-83 og adskiller sig mest fra T3 ved at have støbte hjul og i forhold til T5 ved at den har 18" hjul. Kopier evt. disse link, hvor du kan se og høre motorcyklen. https://youtu.be/oj-gLfZiti4 og https://youtu.be/LmY1_41L-P4. Flere fotos kan sendes på mail.

Jelling·25. dec. 2023·