UDLEJES - Telesteps teleskopstige 3,3 meter

UDLEJES - Telesteps teleskopstige 3,3 meter

Udlejes 65 kr.

Mål sammenklappet: højde 78 cm, bredde 50 cm. Vægt 10,5 kg. HVORDAN LEJER JEG? Du lejer dette produkt gennem Hygglo ved at klikke på “Se annoncen hos forhandleren”, hvor der herefter kan sendes spørgsmål og lejeanmodninger til udlejeren. Hygglo er Nordens største udlejeningsplatform, hvor du kan leje (næsten) alt. Betaling sker gennem Hygglo og alt er forsikret. Det er en nem og sikker måde at leje de ting, du har brug for, uden besværet ved at eje dem - og så er det oftest også billigere.

Silkeborg·19. nov. 2024·Hygglo

Attraktiv møbleret kontor med gratis parkering og alt inklusiv - 1-10 prs kontorer!

Attraktiv møbleret kontor med gratis parkering og alt inklusiv - 1-10 prs kontorer!

Fra kr.

Attraktiv og moderne full-service kontorhotel hvor alle lejere har ejet kontor! I lejen indgår møbleret kontor, gratis parkering, kaffe/the, internet, el, varme samt moderne mødefaciliteter. månedsleje: - Kontor med 1 arbejdsplads: 2.100 kr. (1 stk ledigt) - Kontor med 2 arbejdspladser: 3.900 kr. (2 stk ledigt) - Kontor med 3 arbejdspladser: 5.700 kr. (2 stk ledigt) - Yderligere arbejdspladser: 1.800 kr. pr. arbejdsplads Hertil moms. Der er i ejendommen kontorer i størrelser fra 16 m2 - 300 m2. Der er herudover mulighed for at leje lagerrum (isolerede garager). Ejendommen som er centralt beliggende og huser en række mindre virksomheder og filialer af større koncerner. Gården er aflåst uden for åbningstid. Lejemålets energimærke er angivet til: D

Glostrup·21. jun. 2024·Lokalebasen.dk

Fuldt møbleret kontorarbejdsplads fra 2.400 kr. + moms pr. måned

Fuldt møbleret kontorarbejdsplads fra 2.400 kr. + moms pr. måned

Fra kr.

Siden 2003 har denne udlejer drevet kontorfællesskab i hjertet af Aarhus på Store Torv. Stemningen og atmosfæren i midtbyen er med til at gøre kontorfællesskabet til noget helt særligt.I 2014 tilføjede kontorfællesskabet 5 helt nye kontorlokaler til ejendommen. Alle renoveret med respekt for den gamle bygning. Kontorfællesskabet har således i alt 20 lukkede kontorer i huset fordelt på to etager. Kontorene er som udgangspunkt møblerede og den månedlige leje inkluderer el, vand og varme, Internet, rengøring samt fri adgang til mødefaciliteter og frokoststue. Derudover er der en hyggelig tagterrasse, som lejerne frit kan benytte, når vejret tillader det. Huset er blandet på tværs af brancher, hvoraf omtrent halvdelen er iværksættere. Resten er Aarhus-afdelinger for virksomheder med hovedkontor andetsteds. Kontorfællesskabet huser bl.a. revisorer, finansielle rådgivere, jurister, samt personer beskæftiget inden for kommunikation og sprog, ejendomsinvestering, shipping, foto og sågar psykologi. Som lejer er der derfor god mulighed for at bidrage og nyde godt af husets mange kompetencer, erfaringer og den kollegiale stemning der er til stede. Ledige lokaler og priseksempler Pt. er der følgende ledige lokaler i kontorfællesskabet: • 1 pers. lukket kontorlokale • 1-2 pers. lukket kontorlokale • 2-3 pers. lukket kontorlokale • 3-4 pers. lukket kontorlokale • Kontorplads i lukket kontor • Åben kontorplads Fuldt møbleret kontorarbejdsplads fra 2.300 kr. + moms pr. måned. Enkeltmandskontor fra 2.400 kr. + moms pr. måned. Virtuelt kontor Søger du en virtuel kontorløsning? Kontorfællesskabet tilbyder virtuelle kontorløsninger, hvor du får postadresse på Store Torv 9, adgang 24/7 samt mulighed for booking af mødefaciliteter. Priser fra 800 kr. + moms pr. måned. Kontorfællesskabet fremviser meget gerne huset for interesserede lejere. Bestil information for yderligere information og få direkte kontakt til udlejeren. Kontorfællesskabet har en optimal beliggenhed på Store Torv i Århus City.

Aarhus C·21. jun. 2024·Lokalebasen.dk

Kontor til leje i hyggeligt og afslappet miljø

Kontor til leje i hyggeligt og afslappet miljø

Fra kr.

På 5. sal med en forrygende udsigt og i hjertet af Frederiksberg, har vi 3 kontorer til leje. fra 1. maj 2025. Delvis møbleret men de kan også lejes uden møbler. Der er adgang til mødelokaler, fælles spisestue. Meget tæt på Frederiksberg centeret og Metroen. Der er mulighed, ved ekstra betaling , at leje p-plads i vores kælder. Vi søger brancher der kan glæde af at dele kontor med et advokatfirma.

Frederiksberg·13. apr.·Lokalebasen.dk

Nyopført kontor til leje på Lindevangs Allé 3A. Frederiksberg

Nyopført kontor til leje på Lindevangs Allé 3A. Frederiksberg

Fra kr. 18499

Åbent kontor på 79 m2, beliggende i stueplan, direkte ud til Lindevangs Alle, Frederiksberg. Store vinduespartier, lyse egetræsgulve fra Tarket og adgang til egen terrasse på ca. 12,5 m2, samt fælles have med udendørsmøbler. Indeholder toilet og bad, med møbler fra Sanekøkkenet, italienske fliser og armaturer fra Grohe, samt åbent køkken ligeledes fra Svane, med indbygget køl/frys, induktionskogeplader, opvaskemaskine og kombineret emhætte og ventilationsanlæg. Lejemålet er delvist indrettet med bl.a. skræddersyet gardiner og rumdeler fra &Drape, samt 4 kontorpladser med skriveborde, stole og lamper, herudover udendørsmøbler på den private terrasse. Der er mulighed for leje af private parkeringspladser lige ved ejendommen for kr. 845 pr. måned. Lejemålets energimærke er angivet til: A2020

Frederiksberg·15. jun.·Lokalebasen.dk

Lej lyst og rummeligt butikslokale i hjertet af Kolding

Lej lyst og rummeligt butikslokale i hjertet af Kolding

Fra kr. 84576

Leder du efter et butikslokale til leje i Kolding, hvor der er god plads til både butik, showroom og kundeoplevelser? På Olaf Ryes Gade i centrum af Kolding finder du dette unikke butikslokale på 1082 m² – ideelt til dig, der drømmer stort og ønsker en placering med maksimal synlighed. ​ **Butik med stor synlighed og fleksibilitet** ​ Lokalet har store vinduer ud mod Olaf Ryes Gade, hvilket giver en markant eksponering og masser af dagslys. Den centrale beliggenhed i Kolding betyder god kundestrøm, høj trafik og optimale betingelser for synlighed – uanset om du driver en butik, et showroom i Kolding eller et nyt retail-koncept. Perfekt til butik, showroom eller livsstilskoncept Med en åben og fleksibel planløsning på over 1000 kvadratmeter, får du friheden til at indrette præcis efter dit behov. Lokalet egner sig perfekt til f.eks.: - Møbel- og livsstilsbutik - Sport og fritid - Outlet - Showroom **Butikslokalet på Olaf Ryes Gade – nøglefakta:** - **Størrelse:** 1082 m² - **Placering:** Olaf Ryes Gade, centralt i Kolding - **Indretning:** Åben plan, store vinduer og højt til loftet - **Muligheder:** Lager, personalefaciliteter, kontor - **Tilgængelighed:** Gode adgangsforhold for både kunder og leverandører **Et butikslokale til leje med potentiale** Dette erhvervslejemål er skabt til virksomheder, der tænker stort, og som har brug for god plads til at realisere deres forretningsidé. Med det rigtige setup får du her en lokation, der både støtter driften og styrker kundernes oplevelse – midt på Olaf Ryes Gade i Kolding.

Kolding·11. maj.·Lokalebasen.dk

Hyggeligt kontor midt i city – leje inkl. varme. el, rengøring, fibernet og printere

Hyggeligt kontor midt i city – leje inkl. varme. el, rengøring, fibernet og printere

Fra kr.

**Hyggeligt kontor midt i city – leje inkl. varme, el, rengøring, fibernet og printere** Jeg udlejer alt fra 1 til 4 borde i et hyggeligt kontor centralt i byen, hvor jeg har drevet arkitekttegnestue de seneste fem år. Min forretning er nu omlagt, og jeg har derfor ikke længere brug for al pladsen. Jeg placerer mig selv i den ene ende, så hvis i er flere der lejer vil det fremstå som jeres eget kontor Tidligere sad vi op til seks personer i lokalet, og det fungerede rigtig godt. De mange møbler på fotos fjernes naturligvis, med mulighed for at lade dem vi er enige om stå. Kontoret egner sig særligt godt til grafiske designere, arkitekter, reklamefolk eller lignende – og jeg er meget fleksibel i forhold til, hvordan det hele kan indrettes og organiseres. Vi har lavet et simpelt indretningsforslag der ligger under "planer" **Lejen inkluderer:** - Varme og el - Rengøring - Fibernet og wifi - A3-printer/scanner og storformatprinter - Adgang til thekøkken Skriv endelig, hvis du vil høre mere! De bedste hilsner **Oliver Grundahl** Lejemålets energimærke er angivet til: F

København K·22. jun.·Lokalebasen.dk

Strandvejen i Hellerup - Møbleret kontor til leje

Strandvejen i Hellerup - Møbleret kontor til leje

Fra kr.

Dejligt hyggeligt og lyst kontor på ca. 10 m2 til leje i kontorhus beliggende på eksklusiv adresse i Hellerup bliver ledigt til udlejning pr. 1. april 2023. Kontoret beliggende i stueetagen med vindue mod Strandvejen. Kontoret overtages nymalet, og møbleret og klar til indflytning. Der er gratis parkering på ejendommens grund. Den månedlige leje inkluderer leje, varme, vand, el og rengøring. Depositum: 3 mdrs. leje. Opsigelse: 3 mdrs. varsel Der gøres opmærksom på, at ejendommen er røgfri.

Hellerup·21. jun. 2024·Lokalebasen.dk

Gammel Teglværk med mange muligheder til leje i Midt- og Vestsjælland - Orebovej 29

Gammel Teglværk med mange muligheder til leje i Midt- og Vestsjælland - Orebovej 29

Fra kr.

**HAL B:** Det gamle Orebo Teglværk har skiftet ejer. I den forbindelse kan vi tilbyde en del lejemål. Adressen er Orebovej 29, 4293 Dianalund. Placeringen ligger præcis 10minutter fra Sorø afkørsel ved motorvej E20 på Sjælland. Kommer man fra Jylland mod Sjælland ligger Orebo med en god placering, eftersom man undgår det værste myldretrafik og kø! Der er en time til Odense og under en time til centrum af København. **Generelt for hele ejendommen: ** 40.000m2 grund. Ejendommen omfatter. i.h.t. BBR-ejermeddelelse 12 bygninger med et samlet Byggeareal på ca.6000 m². Bygningerne består af åbne og lukkede haller. Med og uden Varmeinstallation, betongulve, lidt kontor og velfærdrs rum m.v. Der er ca.600 amp-indlagt på ejendommen. Ejendommen ligger pa ca. 40.000 m² grund, hvoraf en stor del er befæstet og kørefast. Ejendommen henvender sig til virksomheder med pladskrævende aktiviteter. Dette kunne være transportvirksomhed med behov for store P-arealer til biler og haller til Værksteder og/eller opbevaring af varer m.v., eller blot virksomheder med stort behov for opbevaring af varer både ude og inde. Området er fyldt med overvågning, således du trygt kan have dine sager i fred + der er både vagthund og folk som bor i området **I dette opslag vil vi vise jer HAL B:** Bygningerne er ved at blive rengjorte og der vil komme friske billeder. Der er opsat nogle kontorpavillioner derude, så vi kan tilbyde et mødelokale eller toilet ved fremvisning overfor dine kunder. OBS: PRISER på HAL B: Lukket hal på 1000m2 Ideel til opbevaring af lager og maskiner Lej hele hallen for 13.500,- pr måned Er du lidt gør-det-selv mand kan der nemt laves boxe til udlejning her og udleje bokse til dem som vil have opmagasineret møbler osv Lejemålene kan evt. deles i mindre m2 og udendørs areal kan lejes til. Da der er tale om den gamle ovn fra teglværket er der nogle kanaler. Ring for mere info Båsene er 17m dybe og 4 meter bredde. Vi arbejder på en løsning således jernet kan fjernes og man kan få biler, campingvogne ind lejepris pr bås 1500,-

Dianalund·søn.·Lokalebasen.dk

Lagerlokale til leje i Glostrup – Fleksible løsninger fra 5 til 100 m²

Lagerlokale til leje i Glostrup – Fleksible løsninger fra 5 til 100 m²

Fra kr. 354

**Lagerhotel til leje i Glostrup – Fleksible løsninger fra 5 til 100 m²** Leder du efter et lagerhotel i Storkøbenhavn med fleksible lejemål? Vi tilbyder moderne og sikre lagerfaciliteter i Glostrup, Naverland, hvor både private og virksomheder kan leje opbevaringsplads fra 5 til 100 m². **Perfekt til både private og erhverv** - **Privat opbevaring** : Ideelt til dig, der har brug for ekstra plads til møbler, sæsonbetonet udstyr, arkiv eller andre ejendele. - **Erhvervslager** : Perfekt til webshop-ejere, håndværkere, små virksomheder eller større firmaer, der har brug for en effektiv lagerløsning tæt på København. **Fordele ved vores lagerhotel** ✔ **Fleksible størrelser** – vælg mellem små, mellemstore og store enheder efter dit behov. ✔ **Høj sikkerhed** – adgangskontrol, overvågning og alarmsystem sikrer dine ejendele. ✔ **Nem adgang** – døgnet rundt adgang for erhvervskunder, så du altid kan komme til dit lager. ✔ **God beliggenhed** – tæt på motorvejsnettet og offentlig transport, hvilket sikrer nem tilgængelighed. Uanset om du har behov for midlertidig opbevaring eller en fast lagerløsning, har vi pladsen til dig. Kontakt os i dag for en uforpligtende fremvisning eller et tilbud! Lejemålets energimærke er angivet til: C

Glostrup·2. feb.·Lokalebasen.dk

Hyggelig lejlighed udlejes i Juli 🙌

Hyggelig lejlighed udlejes i Juli 🙌

Udlejes 8.300 kr.

🏖️ Fremleje af 2-værelses sommer-oase i Aarhus – hele juli for 8.300 kr. 🏡 Vi stikker af på ferie i juli og leder efter nogen, der vil passe godt på vores lejlighed – og måske på de planter vi holdt i live. 🌱 📍 Beliggenhed: Midt i Aarhus – tæt på Strøget, Flixbus og banegården. Perfekt hvis du elsker byen og vil kunne gå hjem fra alt. 🛏️ 2 værelser – ideel til par, men kan også bruges alene. 🌳 Baggård: Lejligheden vender mod en gård – så det meste af trafikken holder sig pænt ude i forgrunden. 🌞 Altan: Der er stor lækker altan med aftensol og en grill til fri benyttelse 📦 Lejligheden er møbleret og klar 📆 Udlejes hele juli (evt. start august) med fleksibel overtagelse og aflevering 💰 8.300 kr. inkl. alt – husleje, el, varme og hurtig Wi-Fi. Vi søger et par (eller en ansvarlig person ), som vil nyde lejligheden. Skriv gerne, ved interesse! Adresse gives over besked Venlig hilsen Lars og Katja

Aarhus C·31. maj.·

Fuldt møbleret kontor klar til indflytning

Fuldt møbleret kontor klar til indflytning

Fra kr. 72358

- Velegnet til omkring 15-20 arbejdspladser - ​Højloftet kontor med mange smukke detaljer - Udsigt over Kongens Have - Elevator - Badefaciliteter - Mulighed for hurtig indflytning - Unik beliggenhed i Indre By På 3. sal i denne smukke rødstensejendom fra år 1902, på hjørnet af Christian IX’s Gade og Møntergade, udbydes nu et helt uovertruffent lejemål til den kræsne lejer. Lejemålet er på 457 m² og er primært indrettet med cellekontorer, som kan benyttes til arbejdspladser eller mødelokaler, køkken med spiseområde, to smukke toiletter samt et baderum. Herskabelige detaljer og eksklusive, gedigne materialer pryder det højloftede kontor, som bl.a. har høje paneler, flotte stukdekorationer, buede døre ud mod balkonerne, sprossede vinduer, sortmalede gulve og køkken i rustfrit stål. Fra lejemålet er der udgang til to mindre balkoner med udsigt over Kongens Have samt en altan mod Møntergade. Ejendommen er centralt beliggende på hjørnet af Christian IX’s Gade og Møntergade, lige over for Kongens Have og midt i byens liv og leben med caféer, restauranter og shopping lige i området. Der er blot 500 meter til Kongens Nytorv metrostation, som giver adgang til alle metrolinjer, og Nørreport Station er blot en kort gåtur fra ejendommen. Lejemålets energimærke er angivet til: C

København K·2. feb.·Lokalebasen.dk

Kontorhotel til leje på Fyn med 24/7 adgang og faciliteter.

Kontorhotel til leje på Fyn med 24/7 adgang og faciliteter.

Fra kr.

Dette lejemål er beliggende i Fyn og har en størrelse på 20-30 m2. Adressen er Thujavej 13. Lejemålet er et kontorhotel med en række faciliteter til rådighed. Det er åbent 24/7 og tilbyder administrativ support samt fælles kantine og kopieringsfaciliteter. Der er også cellekontorer, parkeringspladser og WiFi-tilslutning. For sikkerheden er der alarmsystem og rengøringsservice. Der er også toiletter, konferencerum samt post- og badefaciliteter. Lejemålet er møbleret og har arkiv- og lagerplads til rådighed. Der er også skiltning og et fælles loungeområde. Der er gode forbindelser til offentlig transport, da lejemålet ligger 418 meter fra nærmeste busstoppested. Lejemålets energimærke er angivet til: B

Odense SV·21. jun. 2024·Lokalebasen.dk

Depotrum/lagerlokale til leje på Naverland 17. 2600 Glostrup

Depotrum/lagerlokale til leje på Naverland 17. 2600 Glostrup

Fra kr. 2188

**Ny etableret lager- og depotrum på 35 m² i Glostrup** Søger du et praktisk og sikkert lager- eller depotrum? Vi tilbyder et rummeligt kælderrum på 35 m² med nem adgang via en nedkørselsrampe. **Fordele ved lejemålet:** - Området er overvåget og sikret med elektronisk port. - Optimal beliggenhed tæt på motorvejen, Ringvejen og Glostrup centrum. - Gode transportmuligheder med offentlig transport og den kommende letbane lige i nærheden. Ideelt til opbevaring af møbler, varer eller andre ejendele.

Glostrup·12. jan.·Lokalebasen.dk

Depotrum/lagerlokale til leje på Naverland 17. 2600 Glostrup

Depotrum/lagerlokale til leje på Naverland 17. 2600 Glostrup

Fra kr. 938

**Ny etableret lager- og depotrum på 15 m² i Glostrup** Søger du et praktisk og sikkert lager- eller depotrum? Vi tilbyder et rummeligt kælderrum på 15 m² med nem adgang via en nedkørselsrampe. **Fordele ved lejemålet:** - Området er overvåget og sikret med elektronisk port. - Optimal beliggenhed tæt på motorvejen, Ringvejen og Glostrup centrum. - Gode transportmuligheder med offentlig transport og den kommende letbane lige i nærheden. Ideelt til opbevaring af møbler, varer eller andre ejendele.

Glostrup·12. jan.·Lokalebasen.dk

Depotrum/lagerlokale til leje på Naverland 17. 2600 Glostrup

Depotrum/lagerlokale til leje på Naverland 17. 2600 Glostrup

Fra kr. 1563

**Ny etableret lager- og depotrum på 25 m² i Glostrup** Søger du et praktisk og sikkert lager- eller depotrum? Vi tilbyder et rummeligt kælderrum på 25 m² med nem adgang via en nedkørselsrampe. **Fordele ved lejemålet:** - Området er overvåget og sikret med elektronisk port. - Optimal beliggenhed tæt på motorvejen, Ringvejen og Glostrup centrum. - Gode transportmuligheder med offentlig transport og den kommende letbane lige i nærheden. Ideelt til opbevaring af møbler, varer eller andre ejendele.

Glostrup·12. jan.·Lokalebasen.dk

Kontorlokale til leje på Fabriksvej 9A, Midt- og Vestsjælland.

Kontorlokale til leje på Fabriksvej 9A, Midt- og Vestsjælland.

Fra kr.

Velkommen til dette attraktive kontor på Fabriksvej 9A. Beliggenheden er i Midt- og Vestsjælland. Kontoret spænder over 100-300 m2. Det er ideelt til forskellige forretningsbehov. Lokalet er møbleret og klar til brug. Her finder du en praktisk tekøkken. Der er også toilet- og badefaciliteter til rådighed. Til din komfort er der omklædningsrum. Kontoret har også arkiv- og lagerplads. Sikkerheden er i top med alarmsystem. Der er gode parkeringsmuligheder for både ansatte og kunder. Dette gør det nemt at komme til og fra. Lejepriserne spænder fra 5.000 til 20.500 kr. De årlige udgifter ligger mellem 16.500 og 55.500 kr. Mulighederne er mange i dette område. Kontoret er ideelt til både små og større virksomheder. Det er en perfekt ramme for vækst. Dette er en sjælden mulighed i området. Tøv ikke med at kontakte os for mere information. Vi ser frem til at høre fra dig.

Slagelse·1. jun.·Lokalebasen.dk

Fuldt serviceret privat kontorplads til dig

Fuldt serviceret privat kontorplads til dig

Udlejes

Fokuser på at skabe vækst for virksomheden med et professionelt kontor 1 pers. Skab et hjem til din virksomhed med 8 kvm privat kontorplads i Regus Holmboes Alle 1, ideelt til 1 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra [beløb] Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Horsens·21. apr.·Regus Management ApS

EasyOffice Randers. Vestergade - Klinik 1.01

EasyOffice Randers. Vestergade - Klinik 1.01

Fra kr.

**Momsfritaget kliniklokale til 2.400 kr. ** **All inclusive:** Hos EasyClinic er vores lejere i fokus. Vi sørger for alle detaljer, så du kan koncentrere dig om din praksis. I prisen er inkluderet internet, el, vand og varme samt rengøring af fællesarealerne. **Central beliggenhed:** Vestergade i Randers er en attraktiv placering for din virksomhed, da området ligger tæt på byens centrum med gode forbindelser til offentlig transport. Vestergade byder på et bredt udvalg af butikker, caféer og restauranter, der gør det nemt at finde frokoststeder og praktiske indkøbsmuligheder i nærheden. **Professionel atmosfære:** Den moderne indretning og de komfortable rum skaber en professionel og indbydende atmosfære, der passer til dine behov og dine klienters komfort. EasyClinic tilbyder nyrenoverede og indflytningsklare lokaler. Du får eget aflåseligt lokale, fælles køkken, fine toiletfaciliteter samt møbleret venteværelse til dine klienter. **Fleksibel lejekontrakt** : Vi tilbyder fleksible lejekontrakter, hvor du selv bestemmer tidshorisonten. Du kan tilpasse lejeperioden efter dine behov uden at være bundet af lange kontrakter. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Randers C·15. jun.·Lokalebasen.dk

Find kontorplads i Lyngby Hovedgade til 4 pers

Find kontorplads i Lyngby Hovedgade til 4 pers

Udlejes 23.790 kr. ex. moms

Book et fuldt serviceret kontor til 4, så sørger vi for, at alt kører problemfrit. Bliv en af de mange store virksomheder, der har gjort Lyngbys populære erhvervscentrum til deres hjem. Forretningscentret på Lyngby Hovedgade 10C er den mest prominente beliggenhed i denne travle by. Find inspiration fra de smukke, lyse og åbne kontorlandskaber samt denne renoverede tekstilfabriks historiske storslåethed. Bygningen ligger blandt træ-omkransede haver og byder på gode parkeringsforhold og hurtig adgang til Københavns centrum og lufthavnen. Når arbejdet er klaret, kan du nyde en traditionel varm velkomst i Lyngbys adskillige restauranter og caféer. Skab et hjem til din virksomhed med 20 kvm privat kontorplads i Regus Hovedgade, ideelt til 4 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 23790DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Kongens Lyngby·16. apr.·Regus Management ApS

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Udlejes 7.590 kr. ex. moms

Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Få inspirerende omgivelser til din virksomhed med vores kontorer på Automatikvej 1, der ligger i Gladsaxes skønne landdistrikt. Kommunens ekstremt nærende miljø, der fremmes af kommunens erhvervsvenlige lokalkontor, har tiltrukket mange af Danmarks førende virksomheder. Bliv motiveret af den smukke udsigt over de omkringliggende skove og vådområder, og nyd bygningens mange faciliteter, inklusive en afslappende udendørsterrasse. Herfra kan du træde udenfor og nyde det spektakulære landskab eller tage en kort tur ind til centrum af København. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Soeborg, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 7590DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Søborg·14. apr.·Regus Management ApS

100.000 kvm projektgrund.

100.000 kvm projektgrund.

Fra kr.

Projektgrund til erhverv, industri og større pladskrævende butikker. Facade grund mod Kjærsig Ringvej - indkørslen til Esbjerg og City Nord fra motorvejen E20. På Kjærsig Ringvej og i umildbar nærhed af Esbjerg Gods, Welltec, Bayern Auto Group, Bilka, Biltema, Harald Nyborg, Ingvard Kristensen møbler, Ikea projekt grund og kommende Bygma under opførsel. Grunden er velegnet til større større pladskrævende butikker samt lager og logistik. Uddrag af lokalplan for området: 4 Områdets anvendelse 4.1 Området udlægges til erhvervsformål og offentlige formål. 4.2 Delområde I udlægges til fremstillingsvirksomheder inden for håndværk og byggefag, engroshandel, distribution, lev nedsmiddelfabrikker, autolakerier, maskinfabrikker samt butikker, der alene forhandler biler, lystbåde, campingvog ne, planter, havebrugsvarer, tømmer, byggematerialer, grus, sten- og betonvarer (særlig pladskrævende varegrup per). 4.3 Der må kun etableres virksomheder, der i henhold til Hånd bog om Miljø og Planlægning er klassificeret inden for klasse 3-5. Kontakt os venligst for drøftelse vedr. projekt udvikling. Profil Villemoes Holding ApS er et familieejet ejendomsselskab med base i Esbjerg. Virksomheden er bygget på et fundament af ordentlighed, respekt og kvalitet. Porteføljen består af 100 ejendomme fordelt på i alt 160.000 m². Villemoes Holding ApS udvikler og udlejer ejendomme/lejemål i samarbejde med vores lejere, under kategorierne: Industri Engros Detail Kontor Restauration Hotel Energy Facilities Bolig

Esbjerg Ø·21. jun. 2024·Lokalebasen.dk

100.000 kvm projektgrund.

100.000 kvm projektgrund.

Fra kr.

Projektgrund til erhverv, industri og større pladskrævende butikker. Facadegrund mod Kjærsig Ringvej - indkørslen til Esbjerg og City Nord fra motorvejen E20. På Kjærsig Ringvej og i umildbar nærhed af Esbjerg Gods, Welltec, Bayern Auto Group, Bilka, Biltema, Harald Nyborg, Ingvard Kristensen møbler, Ikea projekt grund og kommende Bygma under opførsel. Grunden er velegnet til større større pladskrævende butikker samt lager og logistik. Uddrag af lokalplan for området: 4 Områdets anvendelse 4.1 Området udlægges til erhvervsformål og offentlige formål. 4.2 Delområde I udlægges til fremstillingsvirksomheder inden for håndværk og byggefag, engroshandel, distribution, lev nedsmiddelfabrikker, autolakerier, maskinfabrikker samt butikker, der alene forhandler biler, lystbåde, campingvog ne, planter, havebrugsvarer, tømmer, byggematerialer, grus, sten- og betonvarer (særlig pladskrævende varegrup per). 4.3 Der må kun etableres virksomheder, der i henhold til Hånd bog om Miljø og Planlægning er klassificeret inden for klasse 3-5. Kontakt os venligst for drøftelse vedr. projekt udvikling. Profil Villemoes Holding ApS er et familieejet ejendomsselskab med base i Esbjerg. Virksomheden er bygget på et fundament af ordentlighed, respekt og kvalitet. Porteføljen består af 100 ejendomme fordelt på i alt 160.000 m². Villemoes Holding ApS udvikler og udlejer ejendomme/lejemål i samarbejde med vores lejere, under kategorierne: Industri Engros Detail Kontor Restauration Hotel Energy Facilities Bolig

Esbjerg Ø·23. jun. 2024·Lokalebasen.dk

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Fuld adgang til professionelle kontorer til 3 pers

Udlejes

Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Skab et hjem til din virksomhed med 15 kvm privat kontorplads i Regus Holmboes Alle 1, ideelt til 3 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra [beløb] Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Horsens·21. apr.·Regus Management ApS

Plads i åbne kontorlandskaber til 10 personer

Plads i åbne kontorlandskaber til 10 personer

Udlejes

Find en fleksibel forretningsmulighed med en plads i et åbent kontorlandskab, der understøtter teams af alle størrelser. Skab et hjem til din virksomhed med 45 kvm åben kontorplads i Regus Holmboes Alle 1, ideelt til 10 ansatte. Vores store kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og tilpas stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. En plads i et åbent kontorlandskab hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community events • Nem administration af bookinger og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 110 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 29520 Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Horsens·21. apr.·Regus Management ApS

Plisségardiner 80 x 100 cm hvid

Plisségardiner 80 x 100 cm hvid

226 kr.

Dette plisségardin er en ideel solbeskyttelse. Det kan justeres fra bund og top for at imødekomme dine behov ved forskellige lejligheder samt tid på dagen. De moderne plisséfolder, som minder om bølger, der opbygges af brise over havet, skaber en hyggelig stemning, og de fungerer også som fremragende dekoration til dit værelse. Dette plisségardin er monteret ved hjælp af en klemmeholder, uden at man behøver at bore i væggen, vinduer eller døre. Det er fremragende til brug i hjemmet, på kontoret, i mødelokalet m.m. Tilgængelig i mange størrelser: 40 x 100, 50 x 100, 60 x 100, 70 x 100, 80 x 100, 90 x 100, 100 x 100, 110 x 100 40 x 125, 50 x 125, 60 x 125, 70 x 125, 80 x 125, 90 x 125, 100 x 125, 110 x 125 40 x 150, 50 x 150, 60 x 150, 70 x 150, 80 x 150, 90 x 150, 100 x 150, 110 x 150 40 x 200, 50 x 200, 60 x 200, 70 x 200, 80 x 200, 90 x 200, 100 x 200, 110 x 200 Du kan finde dem, som passer ind i dit behov. - Materiale: Crêpestof - Øverste og nederste stang, materiale: Aluminium - Farve: Hvid - Bredde: 80 cm - Længde: 100 cm - Montering ved hjælp af klemmeholder - Vedligeholdelse: Børst, og tør over med en tør klud - Stof: Polyester: 100% ADVARSEL! Små børn kan kvæles af løkker i træksnore, kæder, bånd og indvendige snore, der bruges til at betjene dette produkt. For at undgå risiko for kvælning og sammenfiltring skal snorene holdes uden for børns rækkevidde. Snore kan vikle sig om et barns hals. Flyt senge, vugger og møbler væk fra vinduer med snore. Bind ikke snorene sammen. Sørg for, at snorene ikke er viklet sammen og ikke danner en løkke. ADVARSEL! Børn kan kvæles, hvis denne sikkerhedsanordning ikke installeres. Brug altid denne anordning til at holde snore eller kæder uden for børns rækkevidde. GPSR [https://vdxl.im/8718475858119_doc_en_1.pdf?t=1745738750]

19. maj.·Boligcenter.dk

Flyt ind i fællesskabet – midt i Aarhus C" ✨ 📍 Åboulevarden 3. 2.sal, Aarhus C

Flyt ind i fællesskabet – midt i Aarhus C" ✨ 📍 Åboulevarden 3. 2.sal, Aarhus C

Fra kr.

**Flyt ind i fællesskabet – midt i Aarhus C" ✨** 📍 **Åboulevarden 3, 2.sal, Aarhus C** Er I på udkig efter en attraktiv kontorplads med vandudsigt i hjertet af Aarhus? Vi har nu ledige pladser i vores moderne og lyse lokaler – perfekt til et mindre startup eller større setup, der ønsker et godt arbejdsmiljø med fokus på trivsel og fællesskab. **Hvem er vi?** Vi er et digitalt bureau med hovedkontor i Aarhus og en afdeling i København. No Zebra har specialiseret sig i at skabe målbar vækst for både B2B- og B2C-virksomheder gennem digitale løsninger. Vi lægger vægt på et sundt- og struktureret arbejdsmiljø med god stemning og fleksibilitet. – Vi søger efter ligesindede til at dele vores fantastiske kontor med. ** Hvad vi kan tilbyde:** Der er også mulighed for at jeres virksomhed flytter ind med jeres egne møbler, men det er alt sammen praktik der kan findes en løsning på. 🎯 Lyder det som noget for jer? Kontakt os for en uforpligtende fremvisning på - **4-14 pladser** i alt til leje. Vi har 3 udsigtslokaler beliggende på 2.sal over Hi-Fi Klubben. Vi sørger for møblerne, så det eneste I skal have med, er jeres IT-udstyr såsom computer, skærme m.m - **Mødelokale:** Fuld møbleret mødelokaler inkl. IT ** ** - **Pris: 4.000kr. pr. plads** Prisen er inkl. rengøring, fiber, kaffe og vinduespudsning - **køkken** vores hyggelige lille køkken indeholder ovn, microovn køle/frys og 2 stk. opvaskere, som er til fri afbenyttelse. - **Kvalitets kaffe fra og te** Premium kaffemaskmine fra BKI der brygger i barista kvalitet The fra A.C Perchs - **Mulighed for frokostordning** via Dabba - **Central beliggenhed** Gåafstand til gågaden, cafeer, hotel og dagligvarebutikker. - **Tæt på parkering, letbane og bustop** - parkering 150m (Dokk1) Letbane (150m) Bus (Busstation 400m) - **Stor tagterrasse** Lækre udearealer med bordbænke sæt, drivhus og flot udsigt. - **Ledigt fra nu!**

Aarhus C·8. jun.·Lokalebasen.dk

Professionel kontorplads i Regus Holmboes Alle 1

Professionel kontorplads i Regus Holmboes Alle 1

Udlejes

Tilgå lyse og inspirerende kontorer, designede til at hjælpe teams på fem/alle størrelser med at udføre deres bedste arbejde. Skab et hjem til din virksomhed med 30 kvm privat kontorplads i Regus Holmboes Alle 1, ideelt til 5 ansatte. Vores store kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 75 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 12370 Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Horsens·21. apr.·Regus Management ApS

UDLEJES - Christiania Elladcykel

UDLEJES - Christiania Elladcykel

350 kr.

Ladcykel med el. Mulighed for at køre med op til 4 børn. Eller bare en tur med en ven eller hund i ladet. Kan også bruges til flytning af møbler og lignende. Cyklen er med el, og 8 gear. Hydrauliske bremser for og bag. Leveres med fast cykellås og kædelås. Har visse brugsmærker, men kører super godt. HVORDAN LEJER JEG? Du lejer dette produkt gennem Hygglo ved at klikke på “Se annoncen hos forhandleren”, hvor der herefter kan sendes spørgsmål og lejeanmodninger til udlejeren. Hygglo er Nordens største udlejeningsplatform, hvor du kan leje (næsten) alt. Betaling sker gennem Hygglo og alt er forsikret. Det er en nem og sikker måde at leje de ting, du har brug for, uden besværet ved at eje dem - og så er det oftest også billigere.

Albertslund·20. nov. 2024·Hygglo

Klinikfællesskab på Tobaksgården 11 - Klinik 1.03

Klinikfællesskab på Tobaksgården 11 - Klinik 1.03

Fra kr.

**Momsfritaget kliniklokale til 3.750 kr. ** **All inclusive: ** Hos EasyClinic er vores lejere i fokus. Vi sørger for alle detaljer, så du kan koncentrere dig om din praksis. I prisen er inkluderet internet, el, vand og varme samt rengøring af fællesarealerne. **Central beliggenhed: ** Tobaksgården 11 i Horsens er en ideel beliggenhed for din virksomhed, med kort afstand til byens centrum og nem adgang til offentlig transport. Klinikfællesskabet ligger kun 300 meter fra gågaden, tæt på et bredt udvalg af indkøbsmuligheder, samt parkering foran ejendommen og på Farvergade og Allégade. **Professionel atmosfære: ** Den moderne indretning og de komfortable rum skaber en professionel og indbydende atmosfære, der passer til dine behov og dine klienters komfort. EasyClinic tilbyder nyrenoverede og indflytningsklare lokaler. Du får eget aflåseligt lokale, fælles køkken, fine toiletfaciliteter samt møbleret venteværelse til dine klienter. **Fleksible lejekontrakter: ** Vi forstår at dine behov kan ændre sig. Derfor tilbyder vi fleksible lejekontrakter, så du ikke er bundet til lange perioder. Dette giver dig frihed til at tilpasse dit arbejdsrum til dine skiftende behov.

Horsens·15. jun.·Lokalebasen.dk

100.000 kvm projektgrund.

100.000 kvm projektgrund.

Fra kr.

Projektgrund til erhverv, industri og større pladskrævende butikker. Facade grund mod Kjærsig Ringvej - indkørslen til Esbjerg og City Nord fra motorvejen E20. På Kjærsig Ringvej og i umildbar nærhed af Esbjerg Gods, Welltec, Bayern Auto Group, Bilka, Biltema, Harald Nyborg, Ingvard Kristensen møbler, Ikea projekt grund og kommende Bygma under opførsel. Grunden er velegnet til større større pladskrævende butikker samt lager og logistik. Uddrag af lokalplan for området: 4 Områdets anvendelse 4.1 Området udlægges til erhvervsformål og offentlige formål. 4.2 Delområde I udlægges til fremstillingsvirksomheder inden for håndværk og byggefag, engroshandel, distribution, lev nedsmiddelfabrikker, autolakerier, maskinfabrikker samt butikker, der alene forhandler biler, lystbåde, campingvog ne, planter, havebrugsvarer, tømmer, byggematerialer, grus, sten- og betonvarer (særlig pladskrævende varegrup per). 4.3 Der må kun etableres virksomheder, der i henhold til Hånd bog om Miljø og Planlægning er klassificeret inden for klasse 3-5. Kontakt os venligst for drøftelse vedr. projekt udvikling. Profil Villemoes Holding ApS er et familieejet ejendomsselskab med base i Esbjerg. Virksomheden er bygget på et fundament af ordentlighed, respekt og kvalitet. Porteføljen består af 100 ejendomme fordelt på i alt 160.000 m². Villemoes Holding ApS udvikler og udlejer ejendomme/lejemål i samarbejde med vores lejere, under kategorierne: Industri Engros Detail Kontor Restauration Hotel Energy Facilities Bolig

Esbjerg Ø·21. jun. 2024·Lokalebasen.dk

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Private kontorer skræddersyet til din virksomheds

Udlejes

Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Holmboes Alle 1, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra [beløb] Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Horsens·21. apr.·Regus Management ApS

Plisségardiner 80 x 150 cm hvid

Plisségardiner 80 x 150 cm hvid

274 kr.

Dette plisségardin er en ideel solbeskyttelse. Det kan justeres fra bund og top for at imødekomme dine behov ved forskellige lejligheder samt tid på dagen. De moderne plisséfolder, som minder om bølger, der opbygges af brise over havet, skaber en hyggelig stemning, og de fungerer også som fremragende dekoration til dit værelse. Dette plisségardin er monteret ved hjælp af en klemmeholder, uden at man behøver at bore i væggen, vinduer eller døre. Det er fremragende til brug i hjemmet, på kontoret, i mødelokalet m.m. Tilgængelig i mange størrelser: 40 x 100, 50 x 100, 60 x 100, 70 x 100, 80 x 100, 90 x 100, 100 x 100, 110 x 100 40 x 125, 50 x 125, 60 x 125, 70 x 125, 80 x 125, 90 x 125, 100 x 125, 110 x 125 40 x 150, 50 x 150, 60 x 150, 70 x 150, 80 x 150, 90 x 150, 100 x 150, 110 x 150 40 x 200, 50 x 200, 60 x 200, 70 x 200, 80 x 200, 90 x 200, 100 x 200, 110 x 200 Du kan finde dem, som passer ind i dit behov. - Materiale: Crêpestof - Øverste og nederste stang, materiale: Aluminium - Farve: Hvid - Bredde: 80 cm - Længde: 150 cm - Montering ved hjælp af klemmeholder - Vedligeholdelse: Børst, og tør over med en tør klud - Stof: Polyester: 100% ADVARSEL! Små børn kan kvæles af løkker i træksnore, kæder, bånd og indvendige snore, der bruges til at betjene dette produkt. For at undgå risiko for kvælning og sammenfiltring skal snorene holdes uden for børns rækkevidde. Snore kan vikle sig om et barns hals. Flyt senge, vugger og møbler væk fra vinduer med snore. Bind ikke snorene sammen. Sørg for, at snorene ikke er viklet sammen og ikke danner en løkke. ADVARSEL! Børn kan kvæles, hvis denne sikkerhedsanordning ikke installeres. Brug altid denne anordning til at holde snore eller kæder uden for børns rækkevidde. GPSR [https://vdxl.im/8718475858133_doc_en_1.pdf?t=1745739689]

1. jul.·Boligcenter.dk

Fuldt serviceret privat kontorplads til dig

Fuldt serviceret privat kontorplads til dig

Udlejes 12.290 kr. ex. moms

Fokuser på at skabe vækst for virksomheden med et professionelt kontor 1 pers. Find et inspirerende landskab i en af Københavns mest velstående forstæder. Det er let at byde gæster velkommen på smukke Strandvejen 60, da det kun ligger 10 minutter væk fra byens centrum og er tæt på buslinjer og Hellerup togstation. Afhold møder i ultramoderne arbejdspladser, hvor store vinduer og lyst gulv øger følelsen af plads og stil. Når det er tid til en pause, er det muligt at komme lidt tættere på havet gennem den private tagterrasse, der byder på en skøn udsigt over Nivå Bugt. Skab et hjem til din virksomhed med 8 kvm privat kontorplads i Regus Strandvejen, ideelt til 1 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 12290DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Hellerup·17. apr.·Regus Management ApS

Plisségardiner 110 x 125 cm hvid

Plisségardiner 110 x 125 cm hvid

254 kr.

Dette plisségardin er en ideel solbeskyttelse. Det kan justeres fra bund og top for at imødekomme dine behov ved forskellige lejligheder samt tid på dagen. De moderne plisséfolder, som minder om bølger, der opbygges af brise over havet, skaber en hyggelig stemning, og de fungerer også som fremragende dekoration til dit værelse. Dette plisségardin er monteret ved hjælp af en klemmeholder, uden at man behøver at bore i væggen, vinduer eller døre. Det er fremragende til brug i hjemmet, på kontoret, i mødelokalet m.m. Tilgængelig i mange størrelser: 40 x 100, 50 x 100, 60 x 100, 70 x 100, 80 x 100, 90 x 100, 100 x 100, 110 x 100 40 x 125, 50 x 125, 60 x 125, 70 x 125, 80 x 125, 90 x 125, 100 x 125, 110 x 125 40 x 150, 50 x 150, 60 x 150, 70 x 150, 80 x 150, 90 x 150, 100 x 150, 110 x 150 40 x 200, 50 x 200, 60 x 200, 70 x 200, 80 x 200, 90 x 200, 100 x 200, 110 x 200 Du kan finde dem, som passer ind i dit behov. - Materiale: Crêpestof - Øverste og nederste stang, materiale: Aluminium - Farve: Hvid - Bredde: 110 cm - Længde: 125 cm - Montering ved hjælp af klemmeholder - Vedligeholdelse: Børst, og tør over med en tør klud - Stof: Polyester: 100% ADVARSEL! Små børn kan kvæles af løkker i træksnore, kæder, bånd og indvendige snore, der bruges til at betjene dette produkt. For at undgå risiko for kvælning og sammenfiltring skal snorene holdes uden for børns rækkevidde. Snore kan vikle sig om et barns hals. Flyt senge, vugger og møbler væk fra vinduer med snore. Bind ikke snorene sammen. Sørg for, at snorene ikke er viklet sammen og ikke danner en løkke. ADVARSEL! Børn kan kvæles, hvis denne sikkerhedsanordning ikke installeres. Brug altid denne anordning til at holde snore eller kæder uden for børns rækkevidde. GPSR [https://vdxl.im/8718475858553_doc_en_1.pdf?t=1745741835]

19. maj.·Boligcenter.dk

Nyt mødelokale

Nyt mødelokale

Fra kr.

Workstation er en ny type kontorfællesskab, som er udviklet, bygget og indrettet med sigte på at skabe et arbejdsmiljø, som ligger et par niveauer højere end andre gennemsnitlige kontorfællesskaber. Workstation skal være et sted, hvor man har lyst til at arbejde og samtidig være en del af et dynamisk fællesskab. Vi har bygget større kontorer, indrettet i højere kvalitet og i det hele taget forsøgt at skabe grobund for et professionelt fællesskab. Det er svært at forklare essensen af Workstation og vort mål er da også, at du kontakter os for en fremvisning. Så kan du danne dit eget indtryk af, hvad Workstation står for. Nemt og overskueligt Vi har interviewet en række brugere af kontorfællesskaber og undersøgt hvad de værdsætter og hvad de er mindre tilfredse med. En af de ting som vi har fundet ud af er, at de fleste ikke bryder sig om ekstra betaling for alt lige fra parkering til mødelokaler. Derfor har vi valgt at sætte en fast All Inclusive Price som omfatter brug af mødelokaler, kaffe/the, internet, parkering etc. Man kender altså sine omkostninger og betaler kun ekstra for fx øl, vand, vin og frokost og kun for det reelle forbrug. Kun kr. 3.495,- pr. arbejdsplads ex. moms Normalprisen pr. arbejdsplads er kr. 3.995,- pr. måned men vi yder i en begrænset periode en First Mover Discount på kr. 500,- så prisen vil være kr. 3.495,- pr. måned. For at kunne afgøre om vores pris er fornuftig og konkurencedygtig, er du nødt til at komme forbi og foretage din egen vurdering af faciliteterne og af den samlede pakke. Vi mener dog, at vores kontorer er større og at vores pris er lavere i forhold til gennemsnittet. Og så har vi gjort lidt ekstra ud af indretning og valg af møbler, hvilket vi håber du vil fornemme, når du kigger forbi til en fremvisning. 6 m² fra kr. 495,- pr. måned Workstation Warehouse er en integreret lager- og produktionsfacilitet som kun lejere i Workstation Office Community har adgang til. Vi tilbyder lager og lette produktionsfaciliteter til priser fra kr. 495,- pr. måned (6 m²). Lager- og opbevaringsrum fra 6 m² til 100 m² Direkte adgang fra Workstation Office

Vallensbæk·21. jun. 2024·Lokalebasen.dk

Nyt kontorfællesskab

Nyt kontorfællesskab

Fra kr.

Workstation er en ny type kontorfællesskab, som er udviklet, bygget og indrettet med sigte på at skabe et arbejdsmiljø, som ligger et par niveauer højere end andre gennemsnitlige kontorfællesskaber. Workstation skal være et sted, hvor man har lyst til at arbejde og samtidig være en del af et dynamisk fællesskab. Vi har bygget større kontorer, indrettet i højere kvalitet og i det hele taget forsøgt at skabe grobund for et professionelt fællesskab. Det er svært at forklare essensen af Workstation og vort mål er da også, at du kontakter os for en fremvisning. Så kan du danne dit eget indtryk af, hvad Workstation står for. Nemt og overskueligt Vi har interviewet en række brugere af kontorfællesskaber og undersøgt hvad de værdsætter og hvad de er mindre tilfredse med. En af de ting som vi har fundet ud af er, at de fleste ikke bryder sig om ekstra betaling for alt lige fra parkering til mødelokaler. Derfor har vi valgt at sætte en fast All Inclusive Price som omfatter brug af mødelokaler, kaffe/the, internet, parkering etc. Man kender altså sine omkostninger og betaler kun ekstra for fx øl, vand, vin og frokost og kun for det reelle forbrug. Kun kr. 3.495,- pr. arbejdsplads ex. moms Normalprisen pr. arbejdsplads er kr. 3.995,- pr. måned men vi yder i en begrænset periode en First Mover Discount på kr. 500,- så prisen vil være kr. 3.495,- pr. måned. For at kunne afgøre om vores pris er fornuftig og konkurencedygtig, er du nødt til at komme forbi og foretage din egen vurdering af faciliteterne og af den samlede pakke. Vi mener dog, at vores kontorer er større og at vores pris er lavere i forhold til gennemsnittet. Og så har vi gjort lidt ekstra ud af indretning og valg af møbler, hvilket vi håber du vil fornemme, når du kigger forbi til en fremvisning. 6 m² fra kr. 495,- pr. måned Workstation Warehouse er en integreret lager- og produktionsfacilitet som kun lejere i Workstation Office Community har adgang til. Vi tilbyder lager og lette produktionsfaciliteter til priser fra kr. 495,- pr. måned (6 m²). Lager- og opbevaringsrum fra 6 m² til 100 m² Direkte adgang fra Workstation Office Community Indgang via port Loftshøjde fra 3-8 meter Alarm inkluderet

Vallensbæk·21. jun. 2024·Lokalebasen.dk

Mødelokale i professionelt miljø

Mødelokale i professionelt miljø

Fra kr.

Dette kontorhotel servicerer lejerne med alt lige fra posthåndtering og telefonomstilling til fælles morgenmad, sommerfest og julefrokost. Dette er et flot og nytænkende kontorhotel i Brøndby tæt ved Glostrup station – hvor lejerne er i centrum. Her byder de på alt, hvad en topmoderne virksomhed har brug for i dag. Der er alle steder tænkt på funktionalitet, kvalitet og fleksibilitet, både i forhold til jeres kunder, men også for jeres personale. Der er bl.a. masser af gratis p-pladser, fuldt udstyret mødelokaler, trådløst internet, lækre møbler og inventar overalt. Hvis man ønsker det, er der også mulighed for forplejning i den moderne kantine med sund mad. Har man som virksomhed behov for yderligere assistance, er der mulighed for at benytte kontorhotellets services, og her kan bl.a. nævnes håndtering af post, opsætning og service af IT, telefonpasning og almindelige administrative rutineopgaver. Vigtigst er selvfølgelig modtagelse af jeres kunder i receptionen, som er ledet af erfarent og professionelt personale. Her får I altså et professionelt miljø, hvor der også er tænkt på de personlige relationer og skabelsen af et netværk imellem samarbejdspartnere og kolleger, på kryds og tværs af faglige kompetencer. Der er ledige kontorer fra 15 m2 og opefter, alle beliggende i dette innovative kontorhotel, tæt på både motorvej og offentlig transportmidler.

Brøndby·21. jun. 2024·Lokalebasen.dk

Plisségardiner 90 x 100 cm hvid

Plisségardiner 90 x 100 cm hvid

186 kr.

Dette plisségardin er en ideel solbeskyttelse. Det kan justeres fra bund og top for at imødekomme dine behov ved forskellige lejligheder samt tid på dagen. De moderne plisséfolder, som minder om bølger, der opbygges af brise over havet, skaber en hyggelig stemning, og de fungerer også som fremragende dekoration til dit værelse. Dette plisségardin er monteret ved hjælp af en klemmeholder, uden at man behøver at bore i væggen, vinduer eller døre. Det er fremragende til brug i hjemmet, på kontoret, i mødelokalet m.m. Tilgængelig i mange størrelser: 40 x 100, 50 x 100, 60 x 100, 70 x 100, 80 x 100, 90 x 100, 100 x 100, 110 x 100 40 x 125, 50 x 125, 60 x 125, 70 x 125, 80 x 125, 90 x 125, 100 x 125, 110 x 125 40 x 150, 50 x 150, 60 x 150, 70 x 150, 80 x 150, 90 x 150, 100 x 150, 110 x 150 40 x 200, 50 x 200, 60 x 200, 70 x 200, 80 x 200, 90 x 200, 100 x 200, 110 x 200 Du kan finde dem, som passer ind i dit behov. - Materiale: Crêpestof - Øverste og nederste stang, materiale: Aluminium - Farve: Hvid - Bredde: 90 cm - Længde: 100 cm - Montering ved hjælp af klemmeholder - Vedligeholdelse: Børst, og tør over med en tør klud - Stof: Polyester: 100% ADVARSEL! Små børn kan kvæles af løkker i træksnore, kæder, bånd og indvendige snore, der bruges til at betjene dette produkt. For at undgå risiko for kvælning og sammenfiltring skal snorene holdes uden for børns rækkevidde. Snore kan vikle sig om et barns hals. Flyt senge, vugger og møbler væk fra vinduer med snore. Bind ikke snorene sammen. Sørg for, at snorene ikke er viklet sammen og ikke danner en løkke. ADVARSEL! Børn kan kvæles, hvis denne sikkerhedsanordning ikke installeres. Brug altid denne anordning til at holde snore eller kæder uden for børns rækkevidde. GPSR [https://vdxl.im/8718475858157_doc_en_1.pdf?t=1745739797]

17. jun.·Boligcenter.dk

Rigtig god beliggenhed tæt på motorvejen E45 og banegården.

Rigtig god beliggenhed tæt på motorvejen E45 og banegården.

Fra kr.

Vores velfungerende og inspirerende Kontoruniverset på Marselis Boulevard 1, 1 sal, har fået et ledigt kontor. Eget kontor, hvor du kan fokusere på vækst og udvikling uden at skulle bekymre sig om de praktiske detaljer. Du benytte Kontoruniverset´s øvrige faciliteter. Kontouniverset er et "all inklusive" kontor og derfor en omkostningseffektive løsning. Der er mulighed for at leje et kontor på 15 m2 hvor der er plads til 1-3 skriveborder og **koster 5.800 pr. mdr**. Prisen er inklusiv fri adgang til internet, te og kaffe, mødelokale, el og varme - ingen ekstra regninger. Ejendommen og indretningen er yderst præsentabel og stemningsfuld. Vi tilbyder et moderne kontormiljø med adgang til flotte mødelokaler, fælles køkken- og toiletfaciliteter. Mødelokaler bookes online. Der er også muligt at leje møbler, så du bare skal flytte ind. Ejendommen har en attraktiv placering i Aarhus, og omgivelserne er unikke og eksklusive.På trods af ejendommens centrale placering, er der meget rolige og grønne omgivelser med muligheder for at gå udenfor i pauserne. Der er gode parkeringsmuligheder helt tæt på adressen. Kontakt os, hvis du vil forbi og se vores dejlige Kontorunivers. Eller gå ind på vores hjemmeside https://kontoruniverset.dk/ Lejemålets energimærke er angivet til: C

Aarhus C·22. jun.·Lokalebasen.dk

Nyt kontorfællesskab

Nyt kontorfællesskab

Fra kr.

Workstation er en ny type kontorfællesskab, som er udviklet, bygget og indrettet med sigte på at skabe et arbejdsmiljø, som ligger et par niveauer højere end andre gennemsnitlige kontorfællesskaber. Workstation skal være et sted, hvor man har lyst til at arbejde og samtidig være en del af et dynamisk fællesskab. Vi har bygget større kontorer, indrettet i højere kvalitet og i det hele taget forsøgt at skabe grobund for et professionelt fællesskab. Det er svært at forklare essensen af Workstation og vort mål er da også, at du kontakter os for en fremvisning. Så kan du danne dit eget indtryk af, hvad Workstation står for. Nemt og overskueligt Vi har interviewet en række brugere af kontorfællesskaber og undersøgt hvad de værdsætter og hvad de er mindre tilfredse med. En af de ting som vi har fundet ud af er, at de fleste ikke bryder sig om ekstra betaling for alt lige fra parkering til mødelokaler. Derfor har vi valgt at sætte en fast All Inclusive Price som omfatter brug af mødelokaler, kaffe/the, internet, parkering etc. Man kender altså sine omkostninger og betaler kun ekstra for fx øl, vand, vin og frokost og kun for det reelle forbrug. Kun kr. 3.495,- pr. arbejdsplads ex. moms Normalprisen pr. arbejdsplads er kr. 3.995,- pr. måned men vi yder i en begrænset periode en First Mover Discount på kr. 500,- så prisen vil være kr. 3.495,- pr. måned. For at kunne afgøre om vores pris er fornuftig og konkurencedygtig, er du nødt til at komme forbi og foretage din egen vurdering af faciliteterne og af den samlede pakke. Vi mener dog, at vores kontorer er større og at vores pris er lavere i forhold til gennemsnittet. Og så har vi gjort lidt ekstra ud af indretning og valg af møbler, hvilket vi håber du vil fornemme, når du kigger forbi til en fremvisning. 6 m² fra kr. 495,- pr. måned Workstation Warehouse er en integreret lager- og produktionsfacilitet som kun lejere i Workstation Office Community har adgang til. Vi tilbyder lager og lette produktionsfaciliteter til priser fra kr. 495,- pr. måned (6 m²). Lager- og opbevaringsrum fra 6 m² til 100 m² Direkte adgang fra Workstation Office

Vallensbæk·21. jun. 2024·Lokalebasen.dk

Velbeliggende kontorer med fælleskantine og fitnesscenter

Velbeliggende kontorer med fælleskantine og fitnesscenter

Fra kr. 19000

På hjørnet af Ringager og Vallensbækvej finder du ”Hjørnekontoret” – en ny og spændende business park, der samler forretninger på tværs af brancher og størrelser til ét dynamisk vækstcenter med mange fordele. Hjørnekontoret består af 22.000 m² fordelt på tre bygninger med selvstændige lejemål, receptionistbemandet kontorhotel, konferencecenter, kantine, arkivrum og fitnesscenter. Og uanset hvilken type lejemål du vælger, har du adgang til både Hospitality Service Center, konferencecenter, kantine og fitnesscenter. Har du brug for eget kontor, er der her mulighed for at leje lyse og fleksible kontorer i størrelser fra 239 m² og op til 3.607 m². Lejemålene på 3. sal har skråvægge og højt til loftet – og de store dobbelthøje vinduer sikrer et godt lysindfald og spændende arbejdsmiljø. Alle lejemål overtages nyistandsat. Som lejer får du mulighed for at sætte dit eget præg på kontoret og være med til at påvirke indretningen, da ejendommen er ved at gennemgå en gennemgribende istandsættelse, både ind- og udvendigt. I kontorhotellet er både møbler, WIFI og rengøring med i lejen. Der tilbydes tillige gratis parkering. Kontorerne udlejes som udgangspunkt uden møbler. Men har du brug for hjælp, kan du trække på et team af indretningsspecialister. Fleksibiliteten er stor, og det er muligt at leje et skrivebord i et storrumskontor eller få dit eget mindre kontor. Du har altid mulighed for at skalere dine arealer op eller ned, hvis behovene ændrer sig undervejs. Ejendommen er beliggende i populært erhvervsområde i Brøndby, tæt på offentlig transport, motorvejsnettet og de større indfaldsveje. Den centrale placering gør ejendommen helt ideel for sælgere, konsulenter mv., der ofte er på farten. Brøndby har gennem mange år været et populært valg blandt virksomheder, grundet den gode infrastruktur. I 2025 får Hovedstadens kommende letbane stoppested få hundrede meter fra “Hjørnekontoret”, “Brøndbyvester” station i krydset Sdr. Ringvej/Vallensbækvej. Lejemålets energimærke er angivet til: B

Brøndby·30. mar.·Lokalebasen.dk

Plisségardiner 100 x 200 cm hvid

Plisségardiner 100 x 200 cm hvid

288 kr.

Dette plisségardin er en ideel solbeskyttelse. Det kan justeres fra bund og top for at imødekomme dine behov ved forskellige lejligheder samt tid på dagen. De moderne plisséfolder, som minder om bølger, der opbygges af brise over havet, skaber en hyggelig stemning, og de fungerer også som fremragende dekoration til dit værelse. Dette plisségardin er monteret ved hjælp af en klemmeholder, uden at man behøver at bore i væggen, vinduer eller døre. Det er fremragende til brug i hjemmet, på kontoret, i mødelokalet m.m. Tilgængelig i mange størrelser: 40 x 100, 50 x 100, 60 x 100, 70 x 100, 80 x 100, 90 x 100, 100 x 100, 110 x 100 40 x 125, 50 x 125, 60 x 125, 70 x 125, 80 x 125, 90 x 125, 100 x 125, 110 x 125 40 x 150, 50 x 150, 60 x 150, 70 x 150, 80 x 150, 90 x 150, 100 x 150, 110 x 150 40 x 200, 50 x 200, 60 x 200, 70 x 200, 80 x 200, 90 x 200, 100 x 200, 110 x 200 Du kan finde dem, som passer ind i dit behov. - Materiale: Crêpestof - Øverste og nederste stang, materiale: Aluminium - Farve: Hvid - Bredde: 100 cm - Længde: 200 cm - Montering ved hjælp af klemmeholder - Vedligeholdelse: Børst, og tør over med en tør klud - Stof: Polyester: 100% ADVARSEL! Små børn kan kvæles af løkker i træksnore, kæder, bånd og indvendige snore, der bruges til at betjene dette produkt. For at undgå risiko for kvælning og sammenfiltring skal snorene holdes uden for børns rækkevidde. Snore kan vikle sig om et barns hals. Flyt senge, vugger og møbler væk fra vinduer med snore. Bind ikke snorene sammen. Sørg for, at snorene ikke er viklet sammen og ikke danner en løkke. ADVARSEL! Børn kan kvæles, hvis denne sikkerhedsanordning ikke installeres. Brug altid denne anordning til at holde snore eller kæder uden for børns rækkevidde. GPSR [https://vdxl.im/8718475858225_doc_en_1.pdf?t=1745741530]

17. jun.·Boligcenter.dk

Herskabeligt kontor med udsigt – et stenkast fra Søerne i København

Herskabeligt kontor med udsigt – et stenkast fra Søerne i København

Fra kr.

**​** **Oplev dit nye kontor på Suomisvej 4** , beliggende i hjertet af **Frederiksberg C**. I det populære **La Oficina Kontorhotel** kan du nu leje et **smukt, herskabeligt kontor på 14 m²** , der kombinerer klassisk elegance med moderne faciliteter. Dette eksklusive kontor er **møbleret med 3 arbejdspladser** og har **stuklofter, fantastisk lysindfald og en flot udsigt fra 1. sal**. Perfekt til både startups og etablerede virksomheder, der ønsker et inspirerende arbejdsmiljø. **Fordele ved kontoret:** ✔ **Herskabeligt design** – Stuklofter og en eksklusiv atmosfære ✔ **Lyst og indbydende** – Fantastisk lysindfald og smuk udsigt ✔ **Møbleret og klar til indflytning** – 3 arbejdspladser inkluderet ✔ **Perfekt beliggenhed** – Et stenkast fra Søerne i København ✔ **Moderne kontorfaciliteter** – Kombination af privat kontor og coworking-miljø ✔ **24-timers adgang** – Fleksibilitet til at arbejde, når det passer dig ✔ **Højhastigheds-WIFI & fibernet** – Altid stabil og hurtig forbindelse ✔ **Reception & IT-support** – Professionel assistance til din virksomhed ✔ **Mødelokaler & business lounge** – Ideelt til kundemøder og netværk ✔ **On-site restaurant & kantine** – Nyd god mad uden at forlade kontoret ✔ **Tekøkken** – Praktisk til kaffepauser og hurtige måltider ✔ **Kopifaciliteter & video-konference** – Effektive løsninger til din arbejdsdag ✔ **Alarm & videoovervågning** – Sikkerhed døgnet rundt ✔ **Mulighed for privat skiltning & opbevaring** ✔ **Udendørsområde** – Perfekt til en pause i det fri ✔ **Egnet til klinikker og undervisningsformål** ✔ **Virtuelt kontor & telefonservice** – Professionelt setup uden fysisk kontor ✔ **Brusefaciliteter & cykelparkering** – Gør det nemt at have en sund hverdag **Pris:** 💰 **10.650 kr./md.** for hele kontoret 💺 **3.550 kr./md.** pr. plads Bliv en del af **La Oficina** og oplev fordelene ved et inspirerende kontorfællesskab. 📩 **Kontakt os i dag for en fremvisning!**

Frederiksberg C·søn.·Lokalebasen.dk

20 fods Container- ID: GL-Rød

20 fods Container- ID: GL-Rød

5.000 kr. ex. moms

20 fods Container / Skibscontainer 20 fods. 1 stk brugt 20 fods container. ( ikke vandtæt har huller i taget. ) "buler i forhold til alder" Dørene kan gå stramt, men kan formentligt afhjælpes med olie/fedt Målene udvendig (LxBxH) 606X244X259 = 13,8 m2 gulvareal. Pris 5.000 + moms ( 6.250 med moms ) ID: GL-Rød Hos os kan du komme og se containeren inden køb! Klakring Stationsvej 5 - 7130 Juelsminde Vi har altid minimum 200 nye og brugte containere på lager så kom og kig, vi har helt sikkert en der passer til dig. Vi kan levere hurtigt og billigt i hele DK. Ring eller skriv for tilbud på fragt. Hos os kan du også leje en container billigt, Kontakt os for tilbud. Hos os kan du også leje med forkøbsret. Kontakt: Mobil: 30496474 Containere er velegnet til opbevaring af minigraver, minilæsser, biler, cykler, motorcykle, veteranbile, truck, havetraktor og meget mere, de fås også i extra højde så de kan rumme de lidt større maskiner så som teleskoplæsser, gravemaskine, traktor og meget andet. Du kan ved at opbevare dine maskiner på byggepladsen undgå tyveri med en Godkendt Containerlås. En container kan flyttes med Lastbil med stor kran, rendegraver, gummiged, gaffeltruck eller andre entreprenør maskiner. Vi anbefaler man altid bruger en klasse 5 containerlås, hvilket vi også kan sælge til dig. Skal du opbevare møbler i containeren anbefaler vi du tager en isoleret, med en isoleret container kan du opbevare flyttekasser, sofa, borde og stole, kommode, sofabord, spisebord, bøger elektronik så som fjernsyn, højtaler telefoner, iPhone, iPad, og deslige Det er helt gratis og uforpligtende at komme og se containerne inden køb så tøv ikke med at komme forbi!

Juelsminde·25. okt. 2024·Container Lageret

20 fods Container- CSC Godkendt

20 fods Container- CSC Godkendt

12.500 kr. ex. moms

20 fods Container / Skibscontainer 20 fods. 1 stk brugt 20 fods container. ( vind og vandtæt ) "buler i forhold til alder" Er Nettop CSC Godkendt så den må bruges til Søfragt de næste 18 mdr. Dørene kan gå stramt, men kan formentligt afhjælpes med olie/fedt Målene udvendig (LxBxH) 606X244X259 = 13,8 m2 gulvareal. Pris 12.500 + moms ( 15.625 med moms ) ID: TCKU 311217-6 Hos os kan du komme og se containeren inden køb! Klakring Stationsvej 5 - 7130 Juelsminde Vi har altid minimum 200 nye og brugte containere på lager så kom og kig, vi har helt sikkert en der passer til dig. Vi kan levere hurtigt og billigt i hele DK. Ring eller skriv for tilbud på fragt. Hos os kan du også leje en container billigt, Kontakt os for tilbud. Hos os kan du også leje med forkøbsret. Kontakt: Mobil: 30496474 Containere er velegnet til opbevaring af minigraver, minilæsser, biler, cykler, motorcykle, veteranbile, truck, havetraktor og meget mere, de fås også i extra højde så de kan rumme de lidt større maskiner så som teleskoplæsser, gravemaskine, traktor og meget andet. Du kan ved at opbevare dine maskiner på byggepladsen undgå tyveri med en Godkendt Containerlås. En container kan flyttes med Lastbil med stor kran, rendegraver, gummiged, gaffeltruck eller andre entreprenør maskiner. Vi anbefaler man altid bruger en klasse 5 containerlås, hvilket vi også kan sælge til dig. Skal du opbevare møbler i containeren anbefaler vi du tager en isoleret, med en isoleret container kan du opbevare flyttekasser, sofa, borde og stole, kommode, sofabord, spisebord, bøger elektronik så som fjernsyn, højtaler telefoner, iPhone, iPad, og deslige Det er helt gratis og uforpligtende at komme og se containerne inden køb så tøv ikke med at komme forbi!

Juelsminde·25. okt. 2024·Container Lageret

Fuldt serviceret privat kontorplads til dig

Fuldt serviceret privat kontorplads til dig

Udlejes 7.690 kr. ex. moms

Fokuser på at skabe vækst for virksomheden med et professionelt kontor 1 pers. Få udvidet dit netværk på et af byens vigtigste punkter, blot 15 minutter fra lufthavnen. Frederiksborggade 15 er et stenkast fra hovedstadens mest travle transportknudepunkt og byder på gode tog-, bus- og metroforbindelser. Ideelt til at være vært for indenlandske og internationale gæster. Arbejd side om side med advokater, arkitekter og designere i stilede og velbelyste omgivelser med udsigt over bylivet fra 2. og 3. etage. Når arbejdet er klaret, kan du nyde en tur på Frederiksborggades restauranter og barer eller smage på danske delikatesser fra Torvehallernes berømte madmarked. Skab et hjem til din virksomhed med 8 kvm privat kontorplads i Regus Noerreport, ideelt til 1 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 7690DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

København K·14. apr.·Regus Management ApS

20 fods Container- ID: TRHU 181281-5

20 fods Container- ID: TRHU 181281-5

13.500 kr. ex. moms

20 fods Container / Skibscontainer 20 fods. 1 stk brugt 20 fods container. ( vind og vandtæt ) "buler i forhold til alder" Dørene kan gå stramt, men kan formentligt afhjælpes med olie/fedt Målene udvendig (LxBxH) 606X244X259 = 13,8 m2 gulvareal. Pris 13.500 + moms ( 16.875 med moms ) ID: TRHU 181281-5 Hos os kan du komme og se containeren inden køb! Klakring Stationsvej 5 - 7130 Juelsminde Vi har altid minimum 60 brugte containere på lager så kom og kig, vi har helt sikkert en der passer til dig. Vi kan levere hurtigt og billigt i hele DK. Ring eller skriv for tilbud på fragt. Hos os kan du også leje en container billigt, Kontakt os for tilbud. Kontakt: Mobil: 30496474 Containere er velegnet til opbevaring af minigraver, minilæsser, biler, cykler, motorcykle, veteranbile, truck, havetraktor og meget mere, de fås også i extra højde så de kan rumme de lidt større maskiner så som teleskoplæsser, gravemaskine, traktor og meget andet. Du kan ved at opbevare dine maskiner på byggepladsen undgå tyveri med en Godkendt Containerlås. En container kan flyttes med Lastbil med stor kran, rendegraver, gummiged, gaffeltruck eller andre entreprenør maskiner. Vi anbefaler man altid bruger en klasse 5 containerlås, hvilket vi også kan sælge til dig. Skal du opbevare møbler i containeren anbefaler vi du tager en isoleret, med en isoleret container kan du opbevare flyttekasser, sofa, borde og stole, kommode, sofabord, spisebord, bøger elektronik så som fjernsyn, højtaler telefoner, iPhone, iPad, og deslige Det er helt gratis og uforpligtende at komme og se containerne inden køb så tøv ikke med at komme forbi!

Juelsminde·30. aug. 2024·Container Lageret

Ca. 839 kvm boxbutik. detailhandel. lager eller....?

Ca. 839 kvm boxbutik. detailhandel. lager eller....?

Fra kr. 45446

Nyetableret butikslejemål med mulighed for at være med til at sætte sit eget præg. Lejemålet står råt indtil lejer kommer med input i forhold til ønsker og behov - port, vindfang og toiletter er etableret - resten aftales. Stor facade med mange vinduer for god eksponering. Beliggende på Livøvej - nærmeste nabo til "Dit og Mit Viborg" og "Kids2Kids" samt derudover direkte overfor Selta møbler og med markante naboer, som Mc. Donald, Karup Møbler Lager 157 og mange flere. Området foran butikken bliver asfalteret og kommer til at fungere som kundeparkering. Livøvej er stærk trafikeret og benyttes som stikvej til Viborg StorCenter, Bilka og CenterVest. Gode tilkørsels- og parkeringsforhold.

Viborg·6. okt. 2024·Lokalebasen.dk

Fuldt serviceret privat kontorplads til dig

Fuldt serviceret privat kontorplads til dig

Udlejes 7.590 kr. ex. moms

Fokuser på at skabe vækst for virksomheden med et professionelt kontor 1 pers. Få inspirerende omgivelser til din virksomhed med vores kontorer på Automatikvej 1, der ligger i Gladsaxes skønne landdistrikt. Kommunens ekstremt nærende miljø, der fremmes af kommunens erhvervsvenlige lokalkontor, har tiltrukket mange af Danmarks førende virksomheder. Bliv motiveret af den smukke udsigt over de omkringliggende skove og vådområder, og nyd bygningens mange faciliteter, inklusive en afslappende udendørsterrasse. Herfra kan du træde udenfor og nyde det spektakulære landskab eller tage en kort tur ind til centrum af København. Skab et hjem til din virksomhed med 8 kvm privat kontorplads i Regus Soeborg, ideelt til 1 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 7590DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Søborg·14. apr.·Regus Management ApS

20 fods Container- ID: TCKU 196429-7

20 fods Container- ID: TCKU 196429-7

12.500 kr. ex. moms

20 fods Container / Skibscontainer 20 fods. 1 stk brugt 20 fods container. ( vind og vandtæt ) "buler i forhold til alder" Dørene kan gå stramt, men kan formentligt afhjælpes med olie/fedt Målene udvendig (LxBxH) 606X244X259 = 13,8 m2 gulvareal. Pris 12.500 + moms ( 15.625 med moms ) ID: TCKU 196429-7 Hos os kan du komme og se containeren inden køb! Klakring Stationsvej 5 - 7130 Juelsminde Vi har altid minimum 60 brugte containere på lager så kom og kig, vi har helt sikkert en der passer til dig. Vi kan levere hurtigt og billigt i hele DK. Ring eller skriv for tilbud på fragt. Hos os kan du også leje en container billigt, Kontakt os for tilbud. Kontakt: Mobil: 30496474 Containere er velegnet til opbevaring af minigraver, minilæsser, biler, cykler, motorcykle, veteranbile, truck, havetraktor og meget mere, de fås også i extra højde så de kan rumme de lidt større maskiner så som teleskoplæsser, gravemaskine, traktor og meget andet. Du kan ved at opbevare dine maskiner på byggepladsen undgå tyveri med en Godkendt Containerlås. En container kan flyttes med Lastbil med stor kran, rendegraver, gummiged, gaffeltruck eller andre entreprenør maskiner. Vi anbefaler man altid bruger en klasse 5 containerlås, hvilket vi også kan sælge til dig. Skal du opbevare møbler i containeren anbefaler vi du tager en isoleret, med en isoleret container kan du opbevare flyttekasser, sofa, borde og stole, kommode, sofabord, spisebord, bøger elektronik så som fjernsyn, højtaler telefoner, iPhone, iPad, og deslige Det er helt gratis og uforpligtende at komme og se containerne inden køb så tøv ikke med at komme forbi!

Juelsminde·30. aug. 2024·Container Lageret

I smuk og præsentabel ejendom udlejes kontorer i varierende størrelser

I smuk og præsentabel ejendom udlejes kontorer i varierende størrelser

Fra kr. 26250

Enestående smukke lejemål også velegnet til showroom – beliggende på det eksklusive Bredgade midt i København K - udbydes til leje. Ejendommen er meget centralt beliggende med udsigt til Kongens Nytorv. Ejendommen er indrettet, så det er muligt at leje 2. sal på i alt 126 m2, 3. og 4. sal på alt 245 m2 eller alle 3 etager på i alt 371 m2. Lejemålene fremstår særdeles indbydende og lyse. Der er fra samtlige etager udsigt ud til Bredgade. Der er indgang til lejemålene via en smuk rød dør. Herfra er der adgang til en både nyetableret elevator, som er forundet til samtlige etager samt en trappe som går igennem hele ejendommen. Der forefindes klinkegulv på størstedelen af arealerne samt gulvtæpper for det resterende areal. Lejemålene er indrettet med kontorer i flere varierende størrelser. På 3.-4. sal er der indrettet badefaciliteter. 4. salen er i dag indrettet som et penthouse lejemål og giver en eksklusiv følelse med “New Yorker” inspireret køkken og pejs. Alt i alt et eksklusivt lejemål, der emmer af god stil og elegance. Ejendommen er placeret i starten af Bredgade, i den mest eftetragtede del af gaden. Området er kendetegnet ved at have en yderst central beliggenhed i City samt værende kendt for et populært område for kunstgallerier, møbler, design, ur- og smykkesegmentet.

København K·15. jun.·Lokalebasen.dk

Super fedt kontor med fede detaljer lige midt i byen

Super fedt kontor med fede detaljer lige midt i byen

Fra kr. 79875

• Effektivt kontor på 3. sal med plads til ca. 40 medarbejdere • Charmerende beliggenhed i Københavns Latinerkvarter • Mulighed for leje af p-pladser i gården • Adgang til stor møbleret tagterrasse • Få minutters gang til Rådhuspladsen metro og Vesterport St. **Lejemålet** Effektivt kontor med plads til ca. 40 medarbejdere. Lejemålet er gennemrenoveret, så det fremstår moderne med istandsatte plankegulve, nymalede vægge, lofter med akustikregulering og moderne tekøkken med plads til at spise. Lejemålet fremstår lyst og åbent med individuelle kontorer og åbne miljøer adskilt af sortsprossede glasvægge, der giver lejemålet et råt udtryk. Fra alle sider af er der udsigt til det rolige gårdmiljø og nem adgang til den store fælles tagterrasse. Der er direkte adgang til lejemålet med elevator. Adgang til stor fælles møbleret tagterrasse og aflåst cykelparkering i cykelkælder. Mulighed for leje af p-pladser i gården. Dette lejemål kan lejes sammen med lejemålet på 4. sal, så der opnås et samlet lejemål på 1.275 m². Lejemålets energimærke er angivet til: C

København K·29. jun.·Lokalebasen.dk

Professionel kontorplads i Regus Fuglevangsvej

Professionel kontorplads i Regus Fuglevangsvej

Udlejes 14.390 kr. ex. moms

Tilgå lyse og inspirerende kontorer, designede til at hjælpe teams på fem/alle størrelser med at udføre deres bedste arbejde. Med sine flotte 1.300 kvadratmeter har denne lokation plads til 90-95 personer placeret i de forskellige kontorer. Kontorerne er fordelt fra stue til 3.sal, med højt til loftet og masser af lys. Kantinen vil danne rammen om sociale arrangementer og co-working loungen vil være oplagt til det uformelle møde eller som et lille pusterum i hverdagen. . Der er tilmed 12 private parkeringspladser på området. Hvis du rejser med offentlig transport ligger metroen 10 minutters gang fra lokationen. Med Frederiksbergs pulserende caféliv som nabo, er der rig mulighed for indkøb og restaurantbesøg. Skab et hjem til din virksomhed med 30 kvm privat kontorplads i Regus Fuglevangsvej, ideelt til 5 ansatte. Vores store kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 75 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 14390DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Frederiksberg C·18. apr.·Regus Management ApS

Plads i åbne kontorlandskaber til 10 personer

Plads i åbne kontorlandskaber til 10 personer

Udlejes 49.990 kr. ex. moms

Find en fleksibel forretningsmulighed med en plads i et åbent kontorlandskab, der understøtter teams af alle størrelser. Nyd energien og livligheden ved de moderne arbejdspladser i Københavns Lufthavns imponerende bygning, som er en del af Danmarks største lufthavn. Find din inspiration i de smukke og velbelyste mødelokaler, slap af i moderne fællesområder eller tag en snak med andre forretningsrejsende i det behagelige loungeområde. Se flyene lette og lande fra udendørsterrassen, eller snup en forfriskning fra stedets café. Du kan booke et værelse til et hotel fem minutter vej, eller tage længere ud ved hjælp af tog- og metroforbindelserne. Skab et hjem til din virksomhed med 45 kvm åben kontorplads i Regus Express, ideelt til 10 ansatte. Vores store kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og tilpas stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. En plads i et åbent kontorlandskab hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community events • Nem administration af bookinger og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 110 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 49990DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

Kastrup·15. apr.·Regus Management ApS

Professionel kontorplads i Regus Pilestraede 60

Professionel kontorplads i Regus Pilestraede 60

Udlejes 13.490 kr. ex. moms

Tilgå lyse og inspirerende kontorer, designede til at hjælpe teams på fem/alle størrelser med at udføre deres bedste arbejde. Skab et hjem til din virksomhed med 30 kvm privat kontorplads i Regus Pilestraede 60, ideelt til 5 ansatte. Vores store kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 75 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 13490DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os

København K·18. apr.·Regus Management ApS

Kontorer, mødelokaler og Co-working i Indre By

Kontorer, mødelokaler og Co-working i Indre By

Fra kr.

På SOHO tilbyder vi et sted at skabe dit livsværk, og vi giver dig de rigtige håndtag at trække i. Oplev hvad god energi, de rigtige faciliteter og ekstraordinær service og indretning kan gøre for dit arbejdsliv. Eget kontor giver alle fordelene ved Co-Working fællesskabet og samtidig mulighed for at skabe jeres eget unikke og fortrolige space. Fra to personer og opefter. Oplagt til virksomheder der har behov for fire vægge og stadig ønsker at indgå i det store fællesskab. Nyd godt af stor fleksibilitet og mange muligheder. Leveres møbleret med hæve/sænke borde, stole mv. Nyd godt af formidabel indretning, alt i faciliteter, fantastisk frokost, enestående mødelokaler, et hav af sociale tiltag og en perfekt grobund for dig og din virksomhed. Herudover er der mulighed for leje af fast plads, mødelokaler og On-The Fly - Kontakt udlejer for yderligere information.

København K·2. feb.·Lokalebasen.dk

Side:
af 4