
Tunturi Plyo Box Soft (EVA) 50/60/75 cm
2.999 kr.På lager
happii.dk Fra PriceRunner
2.999 kr.På lager
happii.dk Fra PriceRunner
250 kr.På lager
Homeshop.dk Fra PriceRunner
660,75 kr.På lager
Wallpaperdirect Fra PriceRunner
199 kr.På lager
KitchenOne Fra PriceRunner
455 kr. ex. moms
Denne ydelse gælder for 14 dages leje af TPMS Koder LAUNCH CRT-511 incl retur label. Produktet returneres efter 14dage ellers forlænges leje perioden. Efter køb af denne ydelse vil blive fremsendt link for depositum på produktets ny værdi 2999,95kr , som skal bekræftes med kredit kort. Depositum vil kun blive trukket hvis produktet ikke returneres.
Udlejes 65 kr.
Mål sammenklappet: højde 78 cm, bredde 50 cm. Vægt 10,5 kg. HVORDAN LEJER JEG? Du lejer dette produkt gennem Hygglo ved at klikke på “Se annoncen hos forhandleren”, hvor der herefter kan sendes spørgsmål og lejeanmodninger til udlejeren. Hygglo er Nordens største udlejeningsplatform, hvor du kan leje (næsten) alt. Betaling sker gennem Hygglo og alt er forsikret. Det er en nem og sikker måde at leje de ting, du har brug for, uden besværet ved at eje dem - og så er det oftest også billigere.
900 kr.
Ny pris gældende indtil onsdag den 16 juli, da lejligheden skal være tømt Bordet er vist med den ene plade ilagt. 6 stole hvoraf de 2 er i læder. Skabet har facets slebet glas.
Fra kr.
Attraktiv og moderne full-service kontorhotel hvor alle lejere har ejet kontor! I lejen indgår møbleret kontor, gratis parkering, kaffe/the, internet, el, varme samt moderne mødefaciliteter. månedsleje: - Kontor med 1 arbejdsplads: 2.100 kr. (1 stk ledigt) - Kontor med 2 arbejdspladser: 3.900 kr. (2 stk ledigt) - Kontor med 3 arbejdspladser: 5.700 kr. (2 stk ledigt) - Yderligere arbejdspladser: 1.800 kr. pr. arbejdsplads Hertil moms. Der er i ejendommen kontorer i størrelser fra 16 m2 - 300 m2. Der er herudover mulighed for at leje lagerrum (isolerede garager). Ejendommen som er centralt beliggende og huser en række mindre virksomheder og filialer af større koncerner. Gården er aflåst uden for åbningstid. Lejemålets energimærke er angivet til: D
Fra kr.
Siden 2003 har denne udlejer drevet kontorfællesskab i hjertet af Aarhus på Store Torv. Stemningen og atmosfæren i midtbyen er med til at gøre kontorfællesskabet til noget helt særligt.I 2014 tilføjede kontorfællesskabet 5 helt nye kontorlokaler til ejendommen. Alle renoveret med respekt for den gamle bygning. Kontorfællesskabet har således i alt 20 lukkede kontorer i huset fordelt på to etager. Kontorene er som udgangspunkt møblerede og den månedlige leje inkluderer el, vand og varme, Internet, rengøring samt fri adgang til mødefaciliteter og frokoststue. Derudover er der en hyggelig tagterrasse, som lejerne frit kan benytte, når vejret tillader det. Huset er blandet på tværs af brancher, hvoraf omtrent halvdelen er iværksættere. Resten er Aarhus-afdelinger for virksomheder med hovedkontor andetsteds. Kontorfællesskabet huser bl.a. revisorer, finansielle rådgivere, jurister, samt personer beskæftiget inden for kommunikation og sprog, ejendomsinvestering, shipping, foto og sågar psykologi. Som lejer er der derfor god mulighed for at bidrage og nyde godt af husets mange kompetencer, erfaringer og den kollegiale stemning der er til stede. Ledige lokaler og priseksempler Pt. er der følgende ledige lokaler i kontorfællesskabet: • 1 pers. lukket kontorlokale • 1-2 pers. lukket kontorlokale • 2-3 pers. lukket kontorlokale • 3-4 pers. lukket kontorlokale • Kontorplads i lukket kontor • Åben kontorplads Fuldt møbleret kontorarbejdsplads fra 2.300 kr. + moms pr. måned. Enkeltmandskontor fra 2.400 kr. + moms pr. måned. Virtuelt kontor Søger du en virtuel kontorløsning? Kontorfællesskabet tilbyder virtuelle kontorløsninger, hvor du får postadresse på Store Torv 9, adgang 24/7 samt mulighed for booking af mødefaciliteter. Priser fra 800 kr. + moms pr. måned. Kontorfællesskabet fremviser meget gerne huset for interesserede lejere. Bestil information for yderligere information og få direkte kontakt til udlejeren. Kontorfællesskabet har en optimal beliggenhed på Store Torv i Århus City.
30 kr.
32,10 kr.SikkerHandel
Møbel touch-up markers Pakke med 3 forskellige nuancer Skjul mærker og ridser på dine træmøbler, gulve og døre mm. 30kr pr pakke Afhentes i 6940 Lem st., eller sendes mod betaling af porto Kan evt tages med til Skjern eller Herning ved lejlighed
85 kr.
90,95 kr.SikkerHandel
Saml selv dukkehus-møbler i træ Pakken indeholder materialer til 34 forskellige dukkehus møbler 85kr pr pakke Afhentes i 6940 Lem st., eller sendes mod betaling af porto Kan evt tages med til Herning eller Skjern ved lejlighed
Fra kr. 84576
Leder du efter et butikslokale til leje i Kolding, hvor der er god plads til både butik, showroom og kundeoplevelser? På Olaf Ryes Gade i centrum af Kolding finder du dette unikke butikslokale på 1082 m² – ideelt til dig, der drømmer stort og ønsker en placering med maksimal synlighed. **Butik med stor synlighed og fleksibilitet** Lokalet har store vinduer ud mod Olaf Ryes Gade, hvilket giver en markant eksponering og masser af dagslys. Den centrale beliggenhed i Kolding betyder god kundestrøm, høj trafik og optimale betingelser for synlighed – uanset om du driver en butik, et showroom i Kolding eller et nyt retail-koncept. Perfekt til butik, showroom eller livsstilskoncept Med en åben og fleksibel planløsning på over 1000 kvadratmeter, får du friheden til at indrette præcis efter dit behov. Lokalet egner sig perfekt til f.eks.: - Møbel- og livsstilsbutik - Sport og fritid - Outlet - Showroom **Butikslokalet på Olaf Ryes Gade – nøglefakta:** - **Størrelse:** 1082 m² - **Placering:** Olaf Ryes Gade, centralt i Kolding - **Indretning:** Åben plan, store vinduer og højt til loftet - **Muligheder:** Lager, personalefaciliteter, kontor - **Tilgængelighed:** Gode adgangsforhold for både kunder og leverandører **Et butikslokale til leje med potentiale** Dette erhvervslejemål er skabt til virksomheder, der tænker stort, og som har brug for god plads til at realisere deres forretningsidé. Med det rigtige setup får du her en lokation, der både støtter driften og styrker kundernes oplevelse – midt på Olaf Ryes Gade i Kolding.
Fra kr.
**Hyggeligt kontor midt i city – leje inkl. varme, el, rengøring, fibernet og printere** Jeg udlejer alt fra 1 til 4 borde i et hyggeligt kontor centralt i byen, hvor jeg har drevet arkitekttegnestue de seneste fem år. Min forretning er nu omlagt, og jeg har derfor ikke længere brug for al pladsen. Jeg placerer mig selv i den ene ende, så hvis i er flere der lejer vil det fremstå som jeres eget kontor Tidligere sad vi op til seks personer i lokalet, og det fungerede rigtig godt. De mange møbler på fotos fjernes naturligvis, med mulighed for at lade dem vi er enige om stå. Kontoret egner sig særligt godt til grafiske designere, arkitekter, reklamefolk eller lignende – og jeg er meget fleksibel i forhold til, hvordan det hele kan indrettes og organiseres. Vi har lavet et simpelt indretningsforslag der ligger under "planer" **Lejen inkluderer:** - Varme og el - Rengøring - Fibernet og wifi - A3-printer/scanner og storformatprinter - Adgang til thekøkken Skriv endelig, hvis du vil høre mere! De bedste hilsner **Oliver Grundahl** Lejemålets energimærke er angivet til: F
Fra kr.
**HAL B:** Det gamle Orebo Teglværk har skiftet ejer. I den forbindelse kan vi tilbyde en del lejemål. Adressen er Orebovej 29, 4293 Dianalund. Placeringen ligger præcis 10minutter fra Sorø afkørsel ved motorvej E20 på Sjælland. Kommer man fra Jylland mod Sjælland ligger Orebo med en god placering, eftersom man undgår det værste myldretrafik og kø! Der er en time til Odense og under en time til centrum af København. **Generelt for hele ejendommen: ** 40.000m2 grund. Ejendommen omfatter. i.h.t. BBR-ejermeddelelse 12 bygninger med et samlet Byggeareal på ca.6000 m². Bygningerne består af åbne og lukkede haller. Med og uden Varmeinstallation, betongulve, lidt kontor og velfærdrs rum m.v. Der er ca.600 amp-indlagt på ejendommen. Ejendommen ligger pa ca. 40.000 m² grund, hvoraf en stor del er befæstet og kørefast. Ejendommen henvender sig til virksomheder med pladskrævende aktiviteter. Dette kunne være transportvirksomhed med behov for store P-arealer til biler og haller til Værksteder og/eller opbevaring af varer m.v., eller blot virksomheder med stort behov for opbevaring af varer både ude og inde. Området er fyldt med overvågning, således du trygt kan have dine sager i fred + der er både vagthund og folk som bor i området **I dette opslag vil vi vise jer HAL B:** Bygningerne er ved at blive rengjorte og der vil komme friske billeder. Der er opsat nogle kontorpavillioner derude, så vi kan tilbyde et mødelokale eller toilet ved fremvisning overfor dine kunder. OBS: PRISER på HAL B: Lukket hal på 1000m2 Ideel til opbevaring af lager og maskiner Lej hele hallen for 13.500,- pr måned Er du lidt gør-det-selv mand kan der nemt laves boxe til udlejning her og udleje bokse til dem som vil have opmagasineret møbler osv Lejemålene kan evt. deles i mindre m2 og udendørs areal kan lejes til. Da der er tale om den gamle ovn fra teglværket er der nogle kanaler. Ring for mere info Båsene er 17m dybe og 4 meter bredde. Vi arbejder på en løsning således jernet kan fjernes og man kan få biler, campingvogne ind lejepris pr bås 1500,-
Fra kr. 354
**Lagerhotel til leje i Glostrup – Fleksible løsninger fra 5 til 100 m²** Leder du efter et lagerhotel i Storkøbenhavn med fleksible lejemål? Vi tilbyder moderne og sikre lagerfaciliteter i Glostrup, Naverland, hvor både private og virksomheder kan leje opbevaringsplads fra 5 til 100 m². **Perfekt til både private og erhverv** - **Privat opbevaring** : Ideelt til dig, der har brug for ekstra plads til møbler, sæsonbetonet udstyr, arkiv eller andre ejendele. - **Erhvervslager** : Perfekt til webshop-ejere, håndværkere, små virksomheder eller større firmaer, der har brug for en effektiv lagerløsning tæt på København. **Fordele ved vores lagerhotel** ✔ **Fleksible størrelser** – vælg mellem små, mellemstore og store enheder efter dit behov. ✔ **Høj sikkerhed** – adgangskontrol, overvågning og alarmsystem sikrer dine ejendele. ✔ **Nem adgang** – døgnet rundt adgang for erhvervskunder, så du altid kan komme til dit lager. ✔ **God beliggenhed** – tæt på motorvejsnettet og offentlig transport, hvilket sikrer nem tilgængelighed. Uanset om du har behov for midlertidig opbevaring eller en fast lagerløsning, har vi pladsen til dig. Kontakt os i dag for en uforpligtende fremvisning eller et tilbud! Lejemålets energimærke er angivet til: C
Fra kr.
På 5. sal med en forrygende udsigt og i hjertet af Frederiksberg, har vi 3 kontorer til leje. fra 1. maj 2025. Delvis møbleret men de kan også lejes uden møbler. Der er adgang til mødelokaler, fælles spisestue. Meget tæt på Frederiksberg centeret og Metroen. Der er mulighed, ved ekstra betaling , at leje p-plads i vores kælder. Vi søger brancher der kan glæde af at dele kontor med et advokatfirma.
Fra kr. 18499
Åbent kontor på 79 m2, beliggende i stueplan, direkte ud til Lindevangs Alle, Frederiksberg. Store vinduespartier, lyse egetræsgulve fra Tarket og adgang til egen terrasse på ca. 12,5 m2, samt fælles have med udendørsmøbler. Indeholder toilet og bad, med møbler fra Sanekøkkenet, italienske fliser og armaturer fra Grohe, samt åbent køkken ligeledes fra Svane, med indbygget køl/frys, induktionskogeplader, opvaskemaskine og kombineret emhætte og ventilationsanlæg. Lejemålet er delvist indrettet med bl.a. skræddersyet gardiner og rumdeler fra &Drape, samt 4 kontorpladser med skriveborde, stole og lamper, herudover udendørsmøbler på den private terrasse. Der er mulighed for leje af private parkeringspladser lige ved ejendommen for kr. 845 pr. måned. Lejemålets energimærke er angivet til: A2020
Udlejes 8.300 kr.
🏖️ Fremleje af 2-værelses sommer-oase i Aarhus – hele juli for 8.300 kr. 🏡 Vi stikker af på ferie i juli og leder efter nogen, der vil passe godt på vores lejlighed – og måske på de planter vi holdt i live. 🌱 📍 Beliggenhed: Midt i Aarhus – tæt på Strøget, Flixbus og banegården. Perfekt hvis du elsker byen og vil kunne gå hjem fra alt. 🛏️ 2 værelser – ideel til par, men kan også bruges alene. 🌳 Baggård: Lejligheden vender mod en gård – så det meste af trafikken holder sig pænt ude i forgrunden. 🌞 Altan: Der er stor lækker altan med aftensol og en grill til fri benyttelse 📦 Lejligheden er møbleret og klar 📆 Udlejes hele juli (evt. start august) med fleksibel overtagelse og aflevering 💰 8.300 kr. inkl. alt – husleje, el, varme og hurtig Wi-Fi. Vi søger et par (eller en ansvarlig person ), som vil nyde lejligheden. Skriv gerne, ved interesse! Adresse gives over besked Venlig hilsen Lars og Katja
Fra kr. 72358
- Velegnet til omkring 15-20 arbejdspladser - Højloftet kontor med mange smukke detaljer - Udsigt over Kongens Have - Elevator - Badefaciliteter - Mulighed for hurtig indflytning - Unik beliggenhed i Indre By På 3. sal i denne smukke rødstensejendom fra år 1902, på hjørnet af Christian IX’s Gade og Møntergade, udbydes nu et helt uovertruffent lejemål til den kræsne lejer. Lejemålet er på 457 m² og er primært indrettet med cellekontorer, som kan benyttes til arbejdspladser eller mødelokaler, køkken med spiseområde, to smukke toiletter samt et baderum. Herskabelige detaljer og eksklusive, gedigne materialer pryder det højloftede kontor, som bl.a. har høje paneler, flotte stukdekorationer, buede døre ud mod balkonerne, sprossede vinduer, sortmalede gulve og køkken i rustfrit stål. Fra lejemålet er der udgang til to mindre balkoner med udsigt over Kongens Have samt en altan mod Møntergade. Ejendommen er centralt beliggende på hjørnet af Christian IX’s Gade og Møntergade, lige over for Kongens Have og midt i byens liv og leben med caféer, restauranter og shopping lige i området. Der er blot 500 meter til Kongens Nytorv metrostation, som giver adgang til alle metrolinjer, og Nørreport Station er blot en kort gåtur fra ejendommen. Lejemålets energimærke er angivet til: C
Fra kr.
Dette lejemål er beliggende i Fyn og har en størrelse på 20-30 m2. Adressen er Thujavej 13. Lejemålet er et kontorhotel med en række faciliteter til rådighed. Det er åbent 24/7 og tilbyder administrativ support samt fælles kantine og kopieringsfaciliteter. Der er også cellekontorer, parkeringspladser og WiFi-tilslutning. For sikkerheden er der alarmsystem og rengøringsservice. Der er også toiletter, konferencerum samt post- og badefaciliteter. Lejemålet er møbleret og har arkiv- og lagerplads til rådighed. Der er også skiltning og et fælles loungeområde. Der er gode forbindelser til offentlig transport, da lejemålet ligger 418 meter fra nærmeste busstoppested. Lejemålets energimærke er angivet til: B
1.189 kr.På lager
daekonline.dk Fra PriceRunner
5.403 kr.På lager
Bikester Fra PriceRunner
79 kr.På lager
happii.dk Fra PriceRunner
479,95 kr.På lager
Bianco Footwear Fra PriceRunner
Fra kr. 2188
**Ny etableret lager- og depotrum på 35 m² i Glostrup** Søger du et praktisk og sikkert lager- eller depotrum? Vi tilbyder et rummeligt kælderrum på 35 m² med nem adgang via en nedkørselsrampe. **Fordele ved lejemålet:** - Området er overvåget og sikret med elektronisk port. - Optimal beliggenhed tæt på motorvejen, Ringvejen og Glostrup centrum. - Gode transportmuligheder med offentlig transport og den kommende letbane lige i nærheden. Ideelt til opbevaring af møbler, varer eller andre ejendele.
Fra kr. 938
**Ny etableret lager- og depotrum på 15 m² i Glostrup** Søger du et praktisk og sikkert lager- eller depotrum? Vi tilbyder et rummeligt kælderrum på 15 m² med nem adgang via en nedkørselsrampe. **Fordele ved lejemålet:** - Området er overvåget og sikret med elektronisk port. - Optimal beliggenhed tæt på motorvejen, Ringvejen og Glostrup centrum. - Gode transportmuligheder med offentlig transport og den kommende letbane lige i nærheden. Ideelt til opbevaring af møbler, varer eller andre ejendele.
Fra kr. 1563
**Ny etableret lager- og depotrum på 25 m² i Glostrup** Søger du et praktisk og sikkert lager- eller depotrum? Vi tilbyder et rummeligt kælderrum på 25 m² med nem adgang via en nedkørselsrampe. **Fordele ved lejemålet:** - Området er overvåget og sikret med elektronisk port. - Optimal beliggenhed tæt på motorvejen, Ringvejen og Glostrup centrum. - Gode transportmuligheder med offentlig transport og den kommende letbane lige i nærheden. Ideelt til opbevaring af møbler, varer eller andre ejendele.
Fra kr.
Velkommen til dette attraktive kontor på Fabriksvej 9A. Beliggenheden er i Midt- og Vestsjælland. Kontoret spænder over 100-300 m2. Det er ideelt til forskellige forretningsbehov. Lokalet er møbleret og klar til brug. Her finder du en praktisk tekøkken. Der er også toilet- og badefaciliteter til rådighed. Til din komfort er der omklædningsrum. Kontoret har også arkiv- og lagerplads. Sikkerheden er i top med alarmsystem. Der er gode parkeringsmuligheder for både ansatte og kunder. Dette gør det nemt at komme til og fra. Lejepriserne spænder fra 5.000 til 20.500 kr. De årlige udgifter ligger mellem 16.500 og 55.500 kr. Mulighederne er mange i dette område. Kontoret er ideelt til både små og større virksomheder. Det er en perfekt ramme for vækst. Dette er en sjælden mulighed i området. Tøv ikke med at kontakte os for mere information. Vi ser frem til at høre fra dig.
7.018 kr.
Dette er en annonce for lejlighedsbytte, hvor du bytter din lejebolig med en anden lejebolig. En lys 2v på Ydre Østerbro, 62 kvm og altan. Der er loftsrum tilknyttet og vaskeri i kælderen. Der er et fint sammenhold blandt beboerne og der holdes årlig sommerfest og gerne med ønske om flere deltagere. Porte til gården og lukket skralderum, have møbler og grill. Lejligheden har en rigtig dejlig udsigt i stuen med eftermiddagssol. Køkken og soveværelse vender mod gården og er dejlig stille. Soveværelset har udgang til en altan med plads til cafébord og to stole. I køkkenet er der plads til et lille spisebord, hvis det ønskes. Badeværelset er med gulvvarme, hvilket gør op for størrelsen. Lejligheden ligge mellem Vibenshus og Skjolds Plads metro, kort gang til Ryparken st med B og F linjen og busser til Nørreport og nordpå den anden vej. Mange gode indkøbs muligheder med både, lidl, netto, føtex, Rema og 365 i nærheden. Der er el-ladere og tankstationer i nærheden, we got it all, baby! Jeg ønsker at bytte til en lejlighed/rækkehus med 3 eller 4 værelser. Kæmpe bonus hvis man må holde hund. Husleje maks 8000 plus forbrug. Frederiksberg, Østerbro, Vesterbro, indre by
Fra kr.
Væxthuset kontorhotel er beliggende i Odense SØ kun 5 min. kørsel fra motorvej E20 og 15 min. fra Odense Centrum. Det er et moderne og kreativt kontorhotel som kan danne de ydre rammer for din virksomhed. Denne løsning er særligt tilegnet iværksættere og mindre virksomheder, der leder efter en velordnet og fleksibel kontorløsning. Vores nøgleord er fleksibilitet, kundetilpasning samt løbende udvikling, som vi hele tiden inkluderer i vores mission på at følge og opfylde lejers behov. Hos Væxthuset kontorhotel kan du leje et eller flere lokaler i en kortere eller længere periode. Hvert kontor er inklusiv el, varme, vand, samt gratis internet og parkering og kan lejes både møbleret og u-møbleret. Lejerne har ligeledes fri adgang til fælles mødelokale, et velindrettet fælles køkken komplet med køleskab, ovn, opvaskemaskine, samt service, et frokost rum i forbindelse med fælles køkken og en dejlig sydvendt fælles terrasse. Dine fordele når du vælger Væxthuset kontorhotel : Bybussen stopper ved adressen Gratis parkering direkte ved kontorhotellet Adgang til lejemålet alle døgnets 24 timer med nøglechip Alarmsystem og adgangskontrol med chip Ladestander med Q-kode Naturligt ovenlys i fælles gangarealer Lyst og indbydende indgangsparti og fælles arealer Fælles mødelokale (Inkl. white board, markører, mm.) Velindrettet fælles køkken komplet med køleskab, ovn, opvaskemaskine, samt service Frokostrum i forbindelse med fælles køkken Solrig sydvendt fælles terrasse Nye toiletter Inklusiv el, vand og varme og internet Inklusiv rengøring af fælles arealer med mulighed for tilkøb til kontor Kontorer til mange formål Hos Væxthuset kontorhotel finder du 15 lukkede lokaler af varierende størrelse, hvor der er plads til alt fra 1-6 arbejdspladser. Før indflytning har du mulighed for at sætte dit eget præg på dit lokale. Væxthuset kontorhotel er indrettet med bedst muligt lys indfald, naturlig grundbelysning samt mørk gulvbelægning. Hvert kontor er ligeledes Inklusiv el, vand, varme, internet og gratis parkering og kan lejes møbleret eller u-møbleret.
Udlejes 24.790 kr. ex. moms
Find en fleksibel forretningsmulighed med en plads i et åbent kontorlandskab, der understøtter teams af alle størrelser. Bliv en del af de tusindvis af teknologi- og biovidenskabsvirksomheder i Ballerups sprudlende distrikt. Nyd en perfekt blanding af innovative og moderne kontorpladser og inspirerende grønne områder ved Lautrup Park. Få arbejdet produktivt i smukt møblerede og velbelyste omgivelser, før du slapper af med dine kolleger på den udendørs terrasse. Du kan let være vært for gæster takket være gode de transportforbindelser ind til København samt et motorvejsnet, der forbinder Ballerup med Tyskland og Sverige. Skab et hjem til din virksomhed med 45 kvm åben kontorplads i Regus Ballerup, ideelt til 10 ansatte. Vores store kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og tilpas stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. En plads i et åbent kontorlandskab hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community events • Nem administration af bookinger og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 110 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 24790DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
5.800 kr.
Dette er en annonce for lejlighedsbytte, hvor du bytter din lejebolig med en anden lejebolig. Til dig/jer, der ønsker og drømmer om noget mindre og billigere 😊☺️ Jeg vil gerne bytte min 2-værelses lejlighed, som ligger syd for Bispebjerg Hospital, Grundtvigs Kirke og Bispebjerg Kirkegård (og ikke så langt fra lygten) 🏡 Lejligheden har en hyggelig altan, som er mere privat i det, da den ligger på 4. sal 🥰 så ingen der kan kigge ned til dig mens du soler dig 🌻🌞 Total nyt-renoveret køkken I soveværelset er der to flotte indbyggede skabe Lejligheden er lys, med godt naturligt lysindfald ☀️✨ Du får også et loftsrum (som ligger lige op af trappen) Et kælderrum hvor du kan have din cykel Og med fælles vaske-rum 🧺 Gode indkøbsmuligheder da Rema og Netto ligger akkurat 350 meter fra døren, hver sin vej og Discount365, 3 min. på cykel Da den rene husleje kun ligger på 4.440 og køkken (eksempelvis) alene næsten er 500 kr. om måneden, kan du også regne med en relativ høj boligstøtte. (i øjeblikket er jeg selv berettiget til over 2.700 i støtte om måneden) Hvilket gør at jeg kun betaler lidt over 3.000 pr. i alt 😻 Men da jeg drømmer om noget større og tættere på byen, kommer jeg muligvis til at give afkald på mit nuværende skønne hjem, hvis jeg finder det rigtige match 🫶🏼🤞🏼🍀 - Jeg kommer til at poste flere og tydligere billeder, da billederne er fra den kedelige og grå vinter I møbleret stand også
8.200 kr.
Dette er en annonce for lejlighedsbytte, hvor du bytter din lejebolig med en anden lejebolig. Haves: 3 vær leje lejlighed på 76 kvm på Østerbro - perfekt for en lille familie eller ældre mennsker. Lejligheden er en stue lejlighed og ligger på en stille og lukket vej lige ved siden af det rolige og hyggelige komponistkvarteret på Østerbro. Hele lejligheden er renoveret og i god stand med både moderne køkken og badeværelse med gulvvarme og seperat brus. Derudover der er både opvaskemaskine og vaskemaskine i lejligheden. Der er udgang til en hyggelig lukket gård, hvor der er et lille “havestykke/terrasse”, hvor du kan have grill, planter, barnvogn, have møbler osv med sol hele dagen. Lejen er på 8200 eksl. forbrug og er ubegrænset Her er ikke tilladelse til at have dyr.
Fra kr.
**Momsfritaget kliniklokale til 3.300 kr. ** **All inclusive:** Hos Copenhagen Real Estate er vores lejere i fokus. EasyClinic klinikfællesskab sørger for alle detaljer, så du kan koncentrere dig om din praksis. I prisen er inkluderet internet, el, vand og varme samt rengøring af fællesarealerne. **Central beliggenhed:** Vestergade i Randers er en attraktiv placering for din virksomhed, da området ligger tæt på byens centrum med gode forbindelser til offentlig transport. Vestergade byder på et bredt udvalg af butikker, caféer og restauranter, der gør det nemt at finde frokoststeder og praktiske indkøbsmuligheder i nærheden **Professionel atmosfære:** Den moderne indretning og de komfortable rum skaber en professionel og indbydende atmosfære, der passer til dine behov og dine klienters komfort. EasyClinic tilbyder nyrenoverede og indflytningsklare lokaler. Du får eget aflåseligt lokale, fælles køkken, fine toiletfaciliteter samt møbleret venteværelse til dine klienter. **Fleksibel lejekontrakt** : Vi tilbyder fleksible lejekontrakter, hvor du selv bestemmer tidshorisonten. Du kan tilpasse lejeperioden efter dine behov uden at være bundet af lange kontrakter. Lejemålets energimærke er angivet til: C
5.904 kr.
Dette er en annonce for lejlighedsbytte, hvor du bytter din lejebolig med en anden lejebolig. Den dejligste ny istandsatte lejlighed på Amager, 15 min på gåben til Amagerstrand og tæt på bus og metro(4&15min)3 Da jeg skal flytte sammen med min kæreste mangler vi plads. Derfor vil vi prøve at bytte lejlighed:) Lejligheden er en etværelses, men der er et halvt “rum” hvor sengen kan placeres så der derved kommer lidt opdeling og derved en følelse af stue og soveværelse er opdelt:) Lejligheden er blevet fixet totalt i 2022 og der er ikke andre der har boet her end mig, derfor er alle hvidevare og andre fastsatte møbler(skabe osv) helt nye og alt virker som det skal. Området er super dejligt og meeeget roligt. Jeg sover med begge altan døre åbne om sommeren og bliver aldrig vækket af larm. Dette er en ren luksus3 Jeg er åben for det meste i bytte, dog ville jeg elske hvis der var hundetilladelse:) Lejligheden kan byttes i maj 20253
322 kr.
Dette plisségardin er en ideel solbeskyttelse. Det kan justeres fra bund og top for at imødekomme dine behov ved forskellige lejligheder samt tid på dagen. De moderne plisséfolder, som minder om bølger, der opbygges af brise over havet, skaber en hyggelig stemning, og de fungerer også som fremragende dekoration til dit værelse. Dette plisségardin er monteret ved hjælp af en klemmeholder, uden at man behøver at bore i væggen, vinduer eller døre. Det er fremragende til brug i hjemmet, på kontoret, i mødelokalet m.m. Tilgængelig i mange størrelser: 40 x 100, 50 x 100, 60 x 100, 70 x 100, 80 x 100, 90 x 100, 100 x 100, 110 x 100 40 x 125, 50 x 125, 60 x 125, 70 x 125, 80 x 125, 90 x 125, 100 x 125, 110 x 125 40 x 150, 50 x 150, 60 x 150, 70 x 150, 80 x 150, 90 x 150, 100 x 150, 110 x 150 40 x 200, 50 x 200, 60 x 200, 70 x 200, 80 x 200, 90 x 200, 100 x 200, 110 x 200 Du kan finde dem, som passer ind i dit behov. - Materiale: Crêpestof - Øverste og nederste stang, materiale: Aluminium - Farve: Hvid - Bredde: 70 cm - Længde: 200 cm - Montering ved hjælp af klemmeholder - Vedligeholdelse: Børst, og tør over med en tør klud - Stof: Polyester: 100% ADVARSEL! Små børn kan kvæles af løkker i træksnore, kæder, bånd og indvendige snore, der bruges til at betjene dette produkt. For at undgå risiko for kvælning og sammenfiltring skal snorene holdes uden for børns rækkevidde. Snore kan vikle sig om et barns hals. Flyt senge, vugger og møbler væk fra vinduer med snore. Bind ikke snorene sammen. Sørg for, at snorene ikke er viklet sammen og ikke danner en løkke. ADVARSEL! Børn kan kvæles, hvis denne sikkerhedsanordning ikke installeres. Brug altid denne anordning til at holde snore eller kæder uden for børns rækkevidde. GPSR [https://vdxl.im/8718475858102_doc_en_1.pdf?t=1745737950]
NyFra kr. 35042
- Kontorlejemål på 290 m² med mulighed for sammenlægning - Charmerende beliggenhed i Københavns Latinerkvarter - Mulighed for leje af p-pladser i gården - Adgang til stor møbleret tagterrasse - Få minutters gang til Rådhuspladsen metro og Vesterport St. - Velegnet til kreative virksomheder **Lejemålet** Gode rummelige og lyse lokaler med plads til ca. 19 arbejdspladser. Lejemålet har en god loftshøjde og masser af dagslys og kan sammenlægges med lejemålet på 2. sal, således at der opnås et samlet areal på 525 m². Planløsningen består af 2 åbne kontormiljøer, et individuelt kontor, to mødelokaler samt to loungeområder, hvoraf det ene er velegnet til mindre reception. Lejemålet har trægulve og store vinduespartier med udsigt til den skønne og rolige gård. Til lejemålet hører eget tekøkken med god plads til at spise frokost. Derudover er der eget bad. Adgang til stor fælles tagterrasse. Lejemålets energimærke er angivet til: C
Udlejes 6.300 kr.
Autocamper Hobby 690 (4 sovepladser) Udlejes Lej denne Autocamper med 6 siddepladser og 4 sovepladser Fiat Dukato 2,8L / 128 HK med træk til 1.700 kg. Registreret, godkendt og forsikret til udlejning uden fører (du skal derfor ikke foregive at du blot har lånt autocamperen af en ven). Fartpilot. Fuld Autohjælp i hele europa Incl. fuld kasko Stort Pioneer Audio m/Bakkamera/Bluetooth IPhone holder/lader Appelcarplay/Android Auto navigation. Reservehjul Elektrisk indstigningstrappe Ekstra nummerplade til cykelstativ. Stor parabol med automatisk søgefunktion TV med mulighed for indsætning af eget kort (f.eks. Boxer) Vinteroptimeret med dobbeltbund 1 Tværvendt Dobbeltseng 1 Nedfældbar dobbeltseng 1 Siddegruppe (6 pers.) Køleskab og fryser (12/220 v samt gas) Varmtvand og centralvarme (gas) Thetford Cassettetoilet (med udvendig tømning) Separat Brusekabine med varmt og kold vand Gasovn m/Blæservarme Rullegardiner Stor tagluge (elektrisk) / Glaspanorama Serviceklap Service til 6 personer Markise (4,4 m) med sider (fortelt). tæppe og møbler til fortelt Egenvægt: 3.272 kg. Totalvægt: 3.500 kg. Autocamperens totalbredde: 235 cm Autocamperens totallængde: 710 cm Autocamperens totalhøjde 310 cm Priser: Højsæson (Uge 25-33): Kr. 8.050,- pr. uge Mellemsæson (Uge 22-24 og 35-37: Kr. 6.800,- pr. uge Lavsæson: Kr. 6.300,- pr. uge Prisen er incl. 2.000 km (moms, forsikring og vejhjælp). Ekstra km. 2,- Depositum kr. 4.000,- (mere end 1 uge kr. 5.000,-). Påsken (onsdag kl. 18:00 ? mandag kl. 18:00): 4.500,00 kr. Bededagsferien (torsdag kl. 18:00 ? søndag kl. 18:00): 3.700,00 kr. Pinseferien (fredag kl. 18:00 ? mandag kl. 18:00): 3.700,00 kr. Kr.H.fart (onsdag kl 18:00 ? søndag kl. 18:00): 3.700,00 kr. Udenfor højsæsonen kan du også leje weekender og enkeltdage. Weekend (fra fredag aften til mandag morgen): Kr. 2.750,- Enkeltdag kr. 1.000,- Obligatorisk startpakke: 1 fyldt gasflaske, klosetvæske, , instruktion ved udlevering, gennemgang af camper ved aflevering samt udvendig va
Udlejes
Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Få udvidet dit netværk på et af byens vigtigste punkter, blot 15 minutter fra lufthavnen. Frederiksborggade 15 er et stenkast fra hovedstadens mest travle transportknudepunkt og byder på gode tog-, bus- og metroforbindelser. Ideelt til at være vært for indenlandske og internationale gæster. Arbejd side om side med advokater, arkitekter og designere i stilede og velbelyste omgivelser med udsigt over bylivet fra 2. og 3. etage. Når arbejdet er klaret, kan du nyde en tur på Frederiksborggades restauranter og barer eller smage på danske delikatesser fra Torvehallernes berømte madmarked. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Norregade, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra [beløb] Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
274 kr.
Dette plisségardin er en ideel solbeskyttelse. Det kan justeres fra bund og top for at imødekomme dine behov ved forskellige lejligheder samt tid på dagen. De moderne plisséfolder, som minder om bølger, der opbygges af brise over havet, skaber en hyggelig stemning, og de fungerer også som fremragende dekoration til dit værelse. Dette plisségardin er monteret ved hjælp af en klemmeholder, uden at man behøver at bore i væggen, vinduer eller døre. Det er fremragende til brug i hjemmet, på kontoret, i mødelokalet m.m. Tilgængelig i mange størrelser: 40 x 100, 50 x 100, 60 x 100, 70 x 100, 80 x 100, 90 x 100, 100 x 100, 110 x 100 40 x 125, 50 x 125, 60 x 125, 70 x 125, 80 x 125, 90 x 125, 100 x 125, 110 x 125 40 x 150, 50 x 150, 60 x 150, 70 x 150, 80 x 150, 90 x 150, 100 x 150, 110 x 150 40 x 200, 50 x 200, 60 x 200, 70 x 200, 80 x 200, 90 x 200, 100 x 200, 110 x 200 Du kan finde dem, som passer ind i dit behov. - Materiale: Crêpestof - Øverste og nederste stang, materiale: Aluminium - Farve: Hvid - Bredde: 100 cm - Længde: 150 cm - Montering ved hjælp af klemmeholder - Vedligeholdelse: Børst, og tør over med en tør klud - Stof: Polyester: 100% ADVARSEL! Små børn kan kvæles af løkker i træksnore, kæder, bånd og indvendige snore, der bruges til at betjene dette produkt. For at undgå risiko for kvælning og sammenfiltring skal snorene holdes uden for børns rækkevidde. Snore kan vikle sig om et barns hals. Flyt senge, vugger og møbler væk fra vinduer med snore. Bind ikke snorene sammen. Sørg for, at snorene ikke er viklet sammen og ikke danner en løkke. ADVARSEL! Børn kan kvæles, hvis denne sikkerhedsanordning ikke installeres. Brug altid denne anordning til at holde snore eller kæder uden for børns rækkevidde. GPSR [https://vdxl.im/8718475858218_doc_en_1.pdf?t=1745741374]
Ny1.399 kr.På lager
MM Action Fra PriceRunner
299 kr.På lager
MID Hobby Fra PriceRunner
1.336,22 kr.På lager
Timeshop24 Fra PriceRunner
170 kr.På lager
Proshave Fra PriceRunner
Udlejes 4.990 kr. ex. moms
Fokuser på at skabe vækst for virksomheden med et professionelt kontor 1 pers. Bliv en del af de tusindvis af teknologi- og biovidenskabsvirksomheder i Ballerups sprudlende distrikt. Nyd en perfekt blanding af innovative og moderne kontorpladser og inspirerende grønne områder ved Lautrup Park. Få arbejdet produktivt i smukt møblerede og velbelyste omgivelser, før du slapper af med dine kolleger på den udendørs terrasse. Du kan let være vært for gæster takket være gode de transportforbindelser ind til København samt et motorvejsnet, der forbinder Ballerup med Tyskland og Sverige. Skab et hjem til din virksomhed med 8 kvm privat kontorplads i Regus Ballerup, ideelt til 1 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 4990 DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes 10.290 kr. ex. moms
Tilgå lyse og inspirerende kontorer, designede til at hjælpe teams på fem/alle størrelser med at udføre deres bedste arbejde. Bliv en del af de tusindvis af teknologi- og biovidenskabsvirksomheder i Ballerups sprudlende distrikt. Nyd en perfekt blanding af innovative og moderne kontorpladser og inspirerende grønne områder ved Lautrup Park. Få arbejdet produktivt i smukt møblerede og velbelyste omgivelser, før du slapper af med dine kolleger på den udendørs terrasse. Du kan let være vært for gæster takket være gode de transportforbindelser ind til København samt et motorvejsnet, der forbinder Ballerup med Tyskland og Sverige. Skab et hjem til din virksomhed med 30 kvm privat kontorplads i Regus Ballerup, ideelt til 5 ansatte. Vores store kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 75 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 10290DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Fra kr. 63438
- Effektivt kontor med plads til ca. 35 medarbejdere - Charmerende beliggenhed i Københavns Latinerkvarter - Mulighed for leje af p-pladser i gården - Adgang til stor møbleret tagterrasse - Få minutters gang til Rådhuspladsen metro og Vesterport St. **Kontorlejemål på 3. og 4. sal** Gode rummelige og lyse lokaler på 1. og 2. sal med plads til ca. 35 arbejdspladser i alt. Lejemålet har en god loftshøjde og masser af dagslys. På 1. sal er der 290 m² med en planløsning bestående af to åbne kontormiljøer, et individuelt kontor, to mødelokaler samt to loungeområder, hvoraf det ene er velegnet til mindre reception. På etagen er der tekøkken med god plads til at spise frokost og toiletter og bad. På 2. sal er der 235 m² med en god rumfordeling, hvor man kan indrette sig i mindre åbne kontormiljøer og individuelle kontorer, derudover er der mødelokale med plads til ca. 4 personer og et tekøkken med god plads til at spise frokost. Lejemålet har trægulve og store vinduespartier med udsigt til Vestergade til den ene side og den rolige gård til den anden side. Adgang til stor fælles tagterrasse. Lejemålets energimærke er angivet til: C
Fra kr. 79500
- Effektivt kontor på 4. sal med plads til ca. 45 medarbejdere - Charmerende beliggenhed i Københavns Latinerkvarter - Mulighed for leje af p-pladser i gården - Adgang til stor møbleret tagterrasse - Få minutters gang til Rådhuspladsen metro og Vesterport St. **Lejemålet** Effektivt kontor med plads til ca. 45 medarbejdere. Lejemålet bliver gennemrenoveret, så det fremstår moderne med istandsatte plankegulve, nymalede vægge, optimeret ventilationsanlæg, akustikregulering og nyt tekøkken (se referencebilleder). Det er muligt for ny lejer at få indflydelse på planløsningen. Lejemålet fremstår lyst og indretningen er en kombination af åbne miljøer og interne mødelokaler og loungeområder (se indretningstegning). Fra alle sider af er der udsigt til det rolige gårdmiljø og nem adgang til den store fælles tagterrasse. Der er direkte adgang til lejemålet med elevator. Adgang til stor fælles møbleret tagterrasse og aflåst cykelparkering i cykelkælder. Mulighed for leje af p-pladser i gården. Dette lejemål kan lejes sammen med lejemålet på 3. sal, så der opnås et samlet lejemål på 1.275 m². Lejemålets energimærke er angivet til: C
Fra kr. 50625
**Leder jeres virksomhed efter et fuldt møbleret kontor, hvor I kan minimere driftsomkostninger og maksimere væksten?** Bliv en del af **The Energy Hub** – et dynamisk og inspirerende kontorfællesskab i Ballerup, hvor idéer udvikles, og virksomheder vokser. Vi tilbyder fleksible kontorløsninger i en strategisk beliggenhed tæt på Lautrupparken – et af Storkøbenhavns mest attraktive erhvervsområder. Hos os kan I leje en arbejdsplads med hæve-sænke skrivebord, ergonomisk stol og opbevaringsskab – eller vælge en umøbleret løsning, hvis I foretrækker det. Lad os tage en uforpligtende snak og finde den perfekte løsning til jeres behov. **Velkommen til The Energy Hub – hvor din virksomhed får plads til at trives!** Lejemålets energimærke er angivet til: C
296 kr.
Dette plisségardin er en ideel solbeskyttelse. Det kan justeres fra bund og top for at imødekomme dine behov ved forskellige lejligheder samt tid på dagen. De moderne plisséfolder, som minder om bølger, der opbygges af brise over havet, skaber en hyggelig stemning, og de fungerer også som fremragende dekoration til dit værelse. Dette plisségardin er monteret ved hjælp af en klemmeholder, uden at man behøver at bore i væggen, vinduer eller døre. Det er fremragende til brug i hjemmet, på kontoret, i mødelokalet m.m. Tilgængelig i mange størrelser: 40 x 100, 50 x 100, 60 x 100, 70 x 100, 80 x 100, 90 x 100, 100 x 100, 110 x 100 40 x 125, 50 x 125, 60 x 125, 70 x 125, 80 x 125, 90 x 125, 100 x 125, 110 x 125 40 x 150, 50 x 150, 60 x 150, 70 x 150, 80 x 150, 90 x 150, 100 x 150, 110 x 150 40 x 200, 50 x 200, 60 x 200, 70 x 200, 80 x 200, 90 x 200, 100 x 200, 110 x 200 Du kan finde dem, som passer ind i dit behov. - Materiale: Crêpestof - Øverste og nederste stang, materiale: Aluminium - Farve: Hvid - Bredde: 80 cm - Længde: 200 cm - Montering ved hjælp af klemmeholder - Vedligeholdelse: Børst, og tør over med en tør klud - Stof: Polyester: 100% ADVARSEL! Små børn kan kvæles af løkker i træksnore, kæder, bånd og indvendige snore, der bruges til at betjene dette produkt. For at undgå risiko for kvælning og sammenfiltring skal snorene holdes uden for børns rækkevidde. Snore kan vikle sig om et barns hals. Flyt senge, vugger og møbler væk fra vinduer med snore. Bind ikke snorene sammen. Sørg for, at snorene ikke er viklet sammen og ikke danner en løkke. ADVARSEL! Børn kan kvæles, hvis denne sikkerhedsanordning ikke installeres. Brug altid denne anordning til at holde snore eller kæder uden for børns rækkevidde. GPSR [https://vdxl.im/8718475858140_doc_en_1.pdf?t=1745739591]
NyFra kr.
Er du på udkig efter et lækkert kontor med god energi, inspirerende mennesker og alt det praktiske klaret? Vi udlejer **to lukkede kontorer** i vores nyistandsatte kontorfællesskab i Egå – lige til at flytte ind i! ✨ **Det får du:** - Fælleskantine og **tre toiletter med bad** - **Highspeed internet** – Plug’n’Play! - **Mødelokaler** efter aftale - Et aktivt miljø med **designere, produktudviklere og journalister** - **Gratis parkering** lige ved døren - **Fri adgang til fitnessrum** (inkluderet i lejen) - **Fri kaffe** 🎥 Se video og få en fornemmelse af stedet: https://youtu.be/rADa4g6LkxE 🏢 **Ledige kontorer:** - **14 m² kontor** – plads til 2 personer 💰 Kr. 5.500/mdr. ekskl. moms - **20 m² kontor** – plads til 3 personer 💰 Kr. 7.500/mdr. ekskl. moms - Begge lokaler bliver møbleret med **hæve/sænkeborde og kontorstole** , og **el, vand, varme og internet er inkluderet** i lejen. Vær velkommen til at kigge forbi og se lokalerne - Vi giver gerne en rundvisning. Lejemålets energimærke er angivet til: C
Udlejes 6.590 kr. ex. moms
Fokuser på at skabe vækst for virksomheden med et professionelt kontor 1 pers. Med sine flotte 1.300 kvadratmeter har denne lokation plads til 90-95 personer placeret i de forskellige kontorer. Kontorerne er fordelt fra stue til 3.sal, med højt til loftet og masser af lys. Kantinen vil danne rammen om sociale arrangementer og co-working loungen vil være oplagt til det uformelle møde eller som et lille pusterum i hverdagen. . Der er tilmed 12 private parkeringspladser på området. Hvis du rejser med offentlig transport ligger metroen 10 minutters gang fra lokationen. Med Frederiksbergs pulserende caféliv som nabo, er der rig mulighed for indkøb og restaurantbesøg. Skab et hjem til din virksomhed med 8 kvm privat kontorplads i Regus Fuglevangsvej, ideelt til 1 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 6090DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes
Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Få udvidet dit netværk på et af byens vigtigste punkter, blot 15 minutter fra lufthavnen. Frederiksborggade 15 er et stenkast fra hovedstadens mest travle transportknudepunkt og byder på gode tog-, bus- og metroforbindelser. Ideelt til at være vært for indenlandske og internationale gæster. Arbejd side om side med advokater, arkitekter og designere i stilede og velbelyste omgivelser med udsigt over bylivet fra 2. og 3. etage. Når arbejdet er klaret, kan du nyde en tur på Frederiksborggades restauranter og barer eller smage på danske delikatesser fra Torvehallernes berømte madmarked. Skab et hjem til din virksomhed med 15 kvm privat kontorplads i Regus Norregade, ideelt til 3 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra [beløb] Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes
Find en fleksibel forretningsmulighed med en plads i et åbent kontorlandskab, der understøtter teams af alle størrelser. Få udvidet dit netværk på et af byens vigtigste punkter, blot 15 minutter fra lufthavnen. Frederiksborggade 15 er et stenkast fra hovedstadens mest travle transportknudepunkt og byder på gode tog-, bus- og metroforbindelser. Ideelt til at være vært for indenlandske og internationale gæster. Arbejd side om side med advokater, arkitekter og designere i stilede og velbelyste omgivelser med udsigt over bylivet fra 2. og 3. etage. Når arbejdet er klaret, kan du nyde en tur på Frederiksborggades restauranter og barer eller smage på danske delikatesser fra Torvehallernes berømte madmarked. Skab et hjem til din virksomhed med 45 kvm åben kontorplads i Regus Norregade, ideelt til 10 ansatte. Vores store kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og tilpas stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. En plads i et åbent kontorlandskab hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community events • Nem administration af bookinger og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 110 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra [beløb] Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes 34.390 kr. ex. moms
Find en fleksibel forretningsmulighed med en plads i et åbent kontorlandskab, der understøtter teams af alle størrelser. Med sine flotte 1.300 kvadratmeter har denne lokation plads til 90-95 personer placeret i de forskellige kontorer. Kontorerne er fordelt fra stue til 3.sal, med højt til loftet og masser af lys. Kantinen vil danne rammen om sociale arrangementer og co-working loungen vil være oplagt til det uformelle møde eller som et lille pusterum i hverdagen. . Der er tilmed 12 private parkeringspladser på området. Hvis du rejser med offentlig transport ligger metroen 10 minutters gang fra lokationen. Med Frederiksbergs pulserende caféliv som nabo, er der rig mulighed for indkøb og restaurantbesøg. Skab et hjem til din virksomhed med 45 kvm åben kontorplads i Regus Fuglevangsvej, ideelt til 10 ansatte. Vores store kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og tilpas stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. En plads i et åbent kontorlandskab hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community events • Nem administration af bookinger og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 110 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 34390DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Fra kr. 28396
- Gode rummelige og lyse lokaler med plads til ca. 15 medarbejdere - Charmerende beliggenhed i Københavns Latinerkvarter - Mulighed for leje af p-pladser i gården - Adgang til stor møbleret tagterrasse - Få minutters gang til Rådhuspladsen metro og Vesterport St. **Lejemålet** Gode rummelige og lyse lokaler med plads til ca. 15 arbejdspladser. Lejemålet har en god loftshøjde og masser af dagslys. God rumfordeling hvor man kan indrette sig i mindre åbne kontormiljøer og individuele kontorer, derudover er der mødelokale med plads til ca. 4 personer. Til lejemålet hører eget tekøkken med god plads til at spise frokost. Lejemålet har trægulve og store vinduespartier med udsigt til Vestergade til den ene side og den rolige gård til den anden side. Adgang til stor fælles tagterrasse. Dette lejemål kan lejes sammen med lejemålet på 1. sal, så der opnås et samlet lejemål på 525 m². Lejemålets energimærke er angivet til: C
Fra kr. 159375
- Effektivt kontor på 3. og 4. sal med plads til ca. 95 medarbejdere - Charmerende beliggenhed i Københavns Latinerkvarter - Mulighed for leje af p-pladser i gården - Adgang til stor møbleret tagterrasse - Få minutters gang til Rådhuspladsen metro og Vesterport St. **Kontorlejemål på 3. og 4. sal** Tredjesalen rummer 639 m² og er gennemrenoveret, så det fremstår moderne med istandsatte plankegulve, nymalede vægge, lofter med akustikregulering og moderne tekøkken med plads til at spise. Her er lyst og åbent med individuelle kontorer og åbne miljøer adskilt af sortsprossede glasvægge, der giver lejemålet et råt udtryk. Fra alle sider af er der udsigt til det rolige gårdmiljø og nem adgang til den store fælles tagterrasse. Fjerdesalen rummer 639 m² og bliver gennemrenoveret, så det fremstår moderne med istandsatte plankegulve, nymalede vægge, optimeret ventilationsanlæg, akustikregulering og nyt tekøkken. Det er muligt for ny lejer at få indflydelse på planløsningen på fjerde sal. Etagen fremstår lys, og indretningen er en kombination af åbne miljøer og interne mødelokaler og loungeområder. Fra alle sider af er der udsigt til det rolige gårdmiljø og nem adgang til den store fælles tagterrasse. Der er direkte adgang til lejemålet med elevator. Adgang til stor fælles møbleret tagterrasse og aflåst cykelparkering i cykelkælder. Mulighed for leje af p-pladser i gården. Lejemålets energimærke er angivet til: C
Udlejes
Fokuser på at skabe vækst for virksomheden med et professionelt kontor 1 pers. Få udvidet dit netværk på et af byens vigtigste punkter, blot 15 minutter fra lufthavnen. Frederiksborggade 15 er et stenkast fra hovedstadens mest travle transportknudepunkt og byder på gode tog-, bus- og metroforbindelser. Ideelt til at være vært for indenlandske og internationale gæster. Arbejd side om side med advokater, arkitekter og designere i stilede og velbelyste omgivelser med udsigt over bylivet fra 2. og 3. etage. Når arbejdet er klaret, kan du nyde en tur på Frederiksborggades restauranter og barer eller smage på danske delikatesser fra Torvehallernes berømte madmarked. Skab et hjem til din virksomhed med 8 kvm privat kontorplads i Regus Norregade, ideelt til 1 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra [beløb] Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Fra kr. 20625
Fabriksejendom opført i 1911 og tegnet af Alfred Thomsen. Siden opførelsen har ejendommen været anvendt som snedkerværksted for Rudolf Rasmussen, som har drevet møbelsnedkeri siden 1869 og som er kendt for sine eksklusive designer møbler. Rudolf Rasmussen Møbelsnedkere blev af Kulturarvsstyrelsen i 2007 udpeget som et ud af de 25 nationale industriminder, der illustrerer den danske industrihistorie i perioden 1840-1970. I ejendommen er der fælles kantine og mødelokaler i rå rammer. Ejendommen blev nyistandsat i 2016, men det industrielle udseende og dets unikke og originale detaljer er bevaret. På ejendommen er der gårdhave med borde og bænke, som kan benyttes af lejerne i fællesskab. Der er parkering i de omkringliggende gader og mulighed for leje af p-plads på ejendommen til 1.800 pr. måned. LEJEMÅLET Charmerende lejemål med godt lysindfald, god udsigt og højt til loftet. Lejemålet er indrettet som storrumskontor med et mødelokale. De to store fælles mødelokaler i ejendommen er et godt supplement, når behovet er der. Lejemålet overtages nymalet og med afslebne gulve. Toiletterne er istandsat, men fremstår ellers med originalt terrazzogulv. Et lejemål, hvor arealet kan udnyttes effektivt og som har kant og sjæl. Og når vejret er til det, så kan dørene til den franske altan åbnes. OMRÅDET Ejendommen er beliggende på hjørnet af Nørrebrogade og Stengade i et af Københavns mest livlige områder med kaffebarer, caféer og specialbutikker. Især Elmegade, Ravnsborggade og Sankt Hans Torv er populære steder, hvor man nemt kan få en kop kaffe, noget at spise eller gode drinks efter arbejde. Indre By og Torvehallerne ligger blot en kilometer væk. Og der findes skønne, grønne områder ved Søerne eller Assistens Kirkegården inden for gåafstand. Der er let adgang til offentlig transport med busser lige ved ejendommen, der kører mod Nørreport med kun et stop undervejs. Der er 800 meter til Nørrebros Runddel metro og 1 kilometer til Nørreport Station, hvor der er både S-tog, metro og busser.
Fra kr.
**Momsfritaget kliniklokale til 5.100 kr. ** **All inclusive:** Hos EasyClinic er vores lejere i fokus. Vi sørger for alle detaljer, så du kan koncentrere dig om din praksis. I prisen er inkluderet internet, el, vand og varme samt rengøring af fællesarealerne. **Central beliggenhed:** Tobaksgården 9 i Horsens er en ideel beliggenhed for din virksomhed, med kort afstand til byens centrum og nem adgang til offentlig transport. Klinikfællesskabet ligger kun 300 meter fra gågaden, tæt på et bredt udvalg af indkøbsmuligheder, samt parkering foran ejendommen og på Farvergade og Allégade. **Professionel atmosfære:** Den moderne indretning og de komfortable rum skaber en professionel og indbydende atmosfære, der passer til dine behov og dine klienters komfort. EasyClinic tilbyder nyrenoverede og indflytningsklare lokaler. Du får eget aflåseligt lokale, fælles køkken, fine toiletfaciliteter samt møbleret venteværelse til dine klienter. **Fleksible lejekontrakter: ** Vi forstår at dine behov kan ændre sig. Derfor tilbyder vi fleksible lejekontrakter, så du ikke er bundet til lange perioder. Dette giver dig frihed til at tilpasse dit arbejdsrum til dine skiftende behov. Lejemålets energimærke er angivet til: C
Udlejes
Tilgå lyse og inspirerende kontorer, designede til at hjælpe teams på fem/alle størrelser med at udføre deres bedste arbejde. Få udvidet dit netværk på et af byens vigtigste punkter, blot 15 minutter fra lufthavnen. Frederiksborggade 15 er et stenkast fra hovedstadens mest travle transportknudepunkt og byder på gode tog-, bus- og metroforbindelser. Ideelt til at være vært for indenlandske og internationale gæster. Arbejd side om side med advokater, arkitekter og designere i stilede og velbelyste omgivelser med udsigt over bylivet fra 2. og 3. etage. Når arbejdet er klaret, kan du nyde en tur på Frederiksborggades restauranter og barer eller smage på danske delikatesser fra Torvehallernes berømte madmarked. Skab et hjem til din virksomhed med 30 kvm privat kontorplads i Regus Norregade, ideelt til 5 ansatte. Vores store kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 75 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra [beløb] Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes
Book et fuldt serviceret kontor til 4, så sørger vi for, at alt kører problemfrit. Få udvidet dit netværk på et af byens vigtigste punkter, blot 15 minutter fra lufthavnen. Frederiksborggade 15 er et stenkast fra hovedstadens mest travle transportknudepunkt og byder på gode tog-, bus- og metroforbindelser. Ideelt til at være vært for indenlandske og internationale gæster. Arbejd side om side med advokater, arkitekter og designere i stilede og velbelyste omgivelser med udsigt over bylivet fra 2. og 3. etage. Når arbejdet er klaret, kan du nyde en tur på Frederiksborggades restauranter og barer eller smage på danske delikatesser fra Torvehallernes berømte madmarked. Skab et hjem til din virksomhed med 20 kvm privat kontorplads i Regus Norregade, ideelt til 4 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra [beløb] Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes 9.190 kr. ex. moms
Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Nyd energien og livligheden ved de moderne arbejdspladser i Københavns Lufthavns imponerende bygning, som er en del af Danmarks største lufthavn. Find din inspiration i de smukke og velbelyste mødelokaler, slap af i moderne fællesområder eller tag en snak med andre forretningsrejsende i det behagelige loungeområde. Se flyene lette og lande fra udendørsterrassen, eller snup en forfriskning fra stedets café. Du kan booke et værelse til et hotel fem minutter vej, eller tage længere ud ved hjælp af tog- og metroforbindelserne. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Express, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 9190DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes 23.790 kr. ex. moms
Tilgå lyse og inspirerende kontorer, designede til at hjælpe teams på fem/alle størrelser med at udføre deres bedste arbejde. Bliv en af de mange store virksomheder, der har gjort Lyngbys populære erhvervscentrum til deres hjem. Forretningscentret på Lyngby Hovedgade 10C er den mest prominente beliggenhed i denne travle by. Find inspiration fra de smukke, lyse og åbne kontorlandskaber samt denne renoverede tekstilfabriks historiske storslåethed. Bygningen ligger blandt træ-omkransede haver og byder på gode parkeringsforhold og hurtig adgang til Københavns centrum og lufthavnen. Når arbejdet er klaret, kan du nyde en traditionel varm velkomst i Lyngbys adskillige restauranter og caféer. Skab et hjem til din virksomhed med 30 kvm privat kontorplads i Regus Hovedgade, ideelt til 5 ansatte. Vores store kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 75 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 23790DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes 32.880 kr. ex. moms
Find en fleksibel forretningsmulighed med en plads i et åbent kontorlandskab, der understøtter teams af alle størrelser. Skab et hjem til din virksomhed med 45 kvm åben kontorplads i Regus Pilestraede 60, ideelt til 10 ansatte. Vores store kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og tilpas stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. En plads i et åbent kontorlandskab hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community events • Nem administration af bookinger og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 110 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 32880DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes 7.590 kr. ex. moms
Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Få inspirerende omgivelser til din virksomhed med vores kontorer på Automatikvej 1, der ligger i Gladsaxes skønne landdistrikt. Kommunens ekstremt nærende miljø, der fremmes af kommunens erhvervsvenlige lokalkontor, har tiltrukket mange af Danmarks førende virksomheder. Bliv motiveret af den smukke udsigt over de omkringliggende skove og vådområder, og nyd bygningens mange faciliteter, inklusive en afslappende udendørsterrasse. Herfra kan du træde udenfor og nyde det spektakulære landskab eller tage en kort tur ind til centrum af København. Skab et hjem til din virksomhed med 15 kvm privat kontorplads i Regus Soeborg, ideelt til 3 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 7590DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes 12.290 kr. ex. moms
Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Find et inspirerende landskab i en af Københavns mest velstående forstæder. Det er let at byde gæster velkommen på smukke Strandvejen 60, da det kun ligger 10 minutter væk fra byens centrum og er tæt på buslinjer og Hellerup togstation. Afhold møder i ultramoderne arbejdspladser, hvor store vinduer og lyst gulv øger følelsen af plads og stil. Når det er tid til en pause, er det muligt at komme lidt tættere på havet gennem den private tagterrasse, der byder på en skøn udsigt over Nivå Bugt. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Strandvejen, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 12290DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes 13.490 kr. ex. moms
Book et fuldt serviceret kontor til 4, så sørger vi for, at alt kører problemfrit. Bliv inspireret til dit bedste arbejde i et smukt, konverteret varehus tæt på havnen. Få det bedste af begge verdener på Havnegade 39, som ligger i et stille område blot få minutter fra metroen og ringvejen O2. Få arbejdet produktivt i et smukt kontor, der blander katedralvinduerne og de oprindelige synlige bjælker med et moderne design og en udsigt over vandet. Efter en produktiv dag kan du byde dine gæster på mad og vin i de nærliggende populære restauranter eller tilbyde dem en overnatning på et luksushotel. Skab et hjem til din virksomhed med 20 kvm privat kontorplads i Regus Havnegade, ideelt til 4 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 13490DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes 7.690 kr. ex. moms
Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Få udvidet dit netværk på et af byens vigtigste punkter, blot 15 minutter fra lufthavnen. Frederiksborggade 15 er et stenkast fra hovedstadens mest travle transportknudepunkt og byder på gode tog-, bus- og metroforbindelser. Ideelt til at være vært for indenlandske og internationale gæster. Arbejd side om side med advokater, arkitekter og designere i stilede og velbelyste omgivelser med udsigt over bylivet fra 2. og 3. etage. Når arbejdet er klaret, kan du nyde en tur på Frederiksborggades restauranter og barer eller smage på danske delikatesser fra Torvehallernes berømte madmarked. Skab et hjem til din virksomhed med 15 kvm privat kontorplads i Regus Noerreport, ideelt til 3 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 7690DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes 9.290 kr. ex. moms
Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Fra Rådhuspladsen 16 kan du give din virksomhed en base i et af hovedstadens mest berømte bygninger. Richshuset er kendt for sin karakter og er et sandt landemærke med sine gyldne vejrpiger og sit karakteristiske dekorerede tårn. Få et produktivt arbejde i smarte og moderne kontorer. Du kan let være vært for gæster takket være busruter lige ved næsen eller Københavns Hovedbanegård, som blot ligger 5 minutter væk på ben. Slap af med en tur gennem Danmarks længste butiksfyldte gågade, og nyd derefter noget god mad i en af de mange nærliggende restauranter Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Raadhuspladsen, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 9290DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
26 kr.
Skuespillere: Daniel Brühl, Katrin Sass, Chulpan Khamatova Instruktør: Wolfgang Becker Studie: Entertainment Resumé: Østberlin oktober 1989. Monstersocialisten Frau Kerner bliver ramt af et massivt hjerteanfald. Efter otte måneder i dyb koma vågner hun op i en totalt forandret verden. DDR er opløst, Honecker er historie og Muren er væk. Men det er hun alt, alt for svag til at få at vide. Så med lige dele kærlighed, fantasi og beslutsomhed går sønnen Alex i gang med at afskærme hende mod den farlige virkelighed. I familiens lejlighed genskaber han det kasserede DDR i al sin nedslidte glans - komplet med fiktive tv-udsendelser, grimme møbler, dårlig toj og erstatningskaffe. Bluff-nummeret griber om sig, men virkeligheden trænger sig på. Klik på 'Se annoncen hos forhandleren' for at se varen i vores webshop Brand: Ukendt Farve: Ukendt Stand: 60 - Mindre spor fra almindeligt brugt. (Se billeder) Vi sender til hele landet for 45 kr. Leveringstiden er 1-3 hverdage. Du kan også gratis hente den på vores lager på Industrivej 10 i Slangerup. Er du i tvivl om varen stadig er til salg? Klik på knappen "Se annoncen hos forhandleren" for at se den i vores webshop. Kan du se den der, er den stadig til salg Orderly er en ny måde at købe brugt på. Vi har alle vores sælgeres ting på vores centrale lager. Derfor kan du være helt sikker på at få dine ting - og du kan samle flere ting på tværs af sælgere og kun betale én gang fragt.
Fra kr.
**Klinikplads til 3.300 kr. ** **All inclusive:** Hos EasyClinic er vores lejere i fokus. Vi sørger for alle detaljer, så du kan koncentrere dig om din praksis. I prisen er inkluderet internet, el, vand og varme samt rengøring af fællesarealerne. **Ideel beliggenhed:** Vi forstår vigtigheden af en central beliggenhed. Easy Office er strategisk placeret for nem adgang til både dig og dine klienter. Uanset om de kommer til fods eller med transport, er vi let tilgængelige. Kontorhotellet er tæt på Randers’ hyggelige gågademiljø med butikker og caféer. Ejendommen har gode tilkørselsforhold og mulighed for at leje p-licens direkte ved ejendommen. **Professionelt miljø:** Moderne indretning og komfortable faciliteter skaber en professionel atmosfære til din praksis. EasyClinic tilbyder nyrenoverede og indflytningsklare lokaler. Du får eget aflåseligt lokale, fælles køkken, fine toiletfaciliteter samt møbleret venteværelse til dine klienter. **Fleksibel lejekontrakt:** Vi tilbyder fleksible lejekontrakter, hvor du selv bestemmer tidshorisonten. Du kan tilpasse lejeperioden efter dine behov uden at være bundet af lange kontrakter. Lejemålets energimærke er angivet til: B
19,95 kr.På lager
Galleri Roholt Fra PriceRunner
199 kr.På lager
Superdry.dk Fra PriceRunner
132,50 kr.På lager
Helseudsalg Fra PriceRunner
4.374 kr.På lager
Hylte Hunting & Outdoor Fra PriceRunner