Sælg Historien om Landbrugsprodukter

Sælg Historien om Landbrugsprodukter

120 kr.

Steffen Andersen. 2014. Indbundet, 255 sider. Som ny. Sendes gerne, porto = 50 kr. MobilePay. Virksomheder kan ikke nøjes med at fortælle historien om deres produkter. De skal være i stand til at sælge historien. Debat- og fagbogen Sælg historien om landbrugsprodukter argumenterer for, at det er produktet, der binder en organisation sammen, og at det derfor er nødvendigt, at alle medarbejdere kender substansen og involverer sig i det, så de passioneret kan sælge historien videre til næste led i værdikæden ud til indkøber og forbruger. Kooperativerne har på grund af deres ejerforhold en enestående mulighed for at bære landmandens passion videre i hele værdikæden. Det giver dem en uvurderlig mulighed for at sætte noget særligt i spil, som gør produkter og koncepter unikke. I Sælg historien om landbrugsprodukter, som primært henvender sig til salgs- og marketingchefer inden for fødevareindustrien, argumenteres der for aktivt salg, hvor sælgeren skal kende sit produkt så godt, at han er i stand til at afdække, hvilke af kundens behov produktet dækker, og hvad kundens udbytte er. Lykkes det, bliver kunden ligeså engageret i produktet, og de to parter vil mødes i et magisk øjeblik.

Valby·29. maj.·

Studiebøger til markedsføringsøkonom

Studiebøger til markedsføringsøkonom

Sælges

Studiebøger til markedsføringsøkonom. Købte dem helt nye. Bøger: Ezio Pillon, Nana Grew, Henrik Lindberg ? Tværmedial markedskommunikation, 1. Udgave 2021 Hans Jørgen Skriver, Erik Staunstrup, Peter Storm-Henningsen ? Organisation, 6. Udgave 2017 Hans Jørgen Biede ? Global økonomi, 1. Udgave 2015 Kennet Fischer Föh, Lene Mandøe, Bjarke Tinten ? Erhvervsjura, 3. Udgave 2013 Lone Hansen, Søren Holm-Rasmussen, Jens Ocksen Jensen, Torben Rosenkilde Jensen, Morten Dalbøge ? Erhvervsøkonomi, 4. Udgave 2015 Thomas Uth, Jens Lassen, Jesper Frederiksen, Holger Nielsen ? Supply chain management og marketing, 1. Udgave 2016

Ballerup·28. jan.·

Bøger PBA International Sales & marketing

Bøger PBA International Sales & marketing

250 kr.

Transformationssalg: Gør en forskel sammen med dine strategiske kunder. Philip Kotler, Marian Dingena, Waldemar Pfoertsch. Dansk Psykologisk Forlag ISBN: 978-87-7158-444-8 Pris: 200 kr. Relationship Marketing: Exploring relational strategies in Marketing. John Egan. Fourth Edition. ISBN: 978-0-273-73778-0 Pris: 350 kr. Organisation and Management, CPH Business Academy. Bergfors, Brunander, Theodorsson, Thomsen. ISBN: 978-1-78764-521-9 Pris: 200 Kr. Management Accounting: Information for decision making and strategy execution. Atkinson, Kaplan, Matsumura, Young. Sixth Edition. ISBN: 978-0-273-76998-9 Pris: 380 Kr. Sales Management: Shaping Future Sales Leaders. Tanner, Honeycutt & Erffmeyer. Special Edition, Person Education. Copenhagen Business Academy. ISBN: 978-1-78365-995-1 Pris: 250 Kr. Business Marketing Management: B2B Michael D.Hutt & Thomas W. Speh ISBN: 978-1-4080-9371-9 Pris: 350 Kr. Methods in Marketing and Service. Bergfors, Faarup, Thomsen. ISBN: 978-87-4127-189-7 Pris: 150 Kr. Fundamental of Management: Management Myths Debunked! Stephen P. Robbins, David A. De Cenzo & Mary Coulter ISBN: 978-1-292-14694-2 Pris: 350 Kr. International Business Law Tinten, Dupont-Mersing & Schaldemose 1st edition ISBN: 978-187-412-6038-9 Pris: 125 Kr.

Malmö, Sverige·24. nov. 2022·