Salgsassitentuddannelsen - grundbog i detail
200 kr.
Salgsassitentuddannelsen - grundbog i detail Forlaget 94 - af Esben Gynther og Jesper Krogh Schlosser. Ny pris omkring 450 kr. Den er i god stand.
200 kr.
Salgsassitentuddannelsen - grundbog i detail Forlaget 94 - af Esben Gynther og Jesper Krogh Schlosser. Ny pris omkring 450 kr. Den er i god stand.
50 kr.
- From Freeloaders into Superfans the future of business. Bogen fremstår som ny, i hardcover med smudsomslag, på engelsk, år 2013 på 244 sider - se billeder for bl.a indhold.
80 kr.
Bogen International Markedsføring sælges, god som ny, uden overstregninger på siderne.
100 kr.
Softcover, 232 sider. Ny og ubrugt. Sendes gerne, porto = 50 kr. MobilePay. Hvis du tror på at du som dygtig sælger gør en forskel - og, hvis du ønsker at få tips og råd fra måske danmarks dygtigste sælger, så skal du læse denne bog. Hvad er salg? og hvad vil det sige at være succesrig, ærlig og dygtig sælger?. Er du ordremodtager eller sælger? Hvordan forbedrer du dit salg? Bogen handler ikke kun om salg, men handler også om, hvordan vi kan blive bedre til at takle forskellige situationer i hverdagen, blive bedre til at kommunikere, lytte til hinanden og om at etablere positive holdninger og livssyn. En anmelder skriver -"Jeg tror det var hans fornemmelse for sproget, der fascinerede mig mest. Han kunne finde de præcise ord og bruge dem. Lukke en handel med den rigtige sætning. Sælge et usælgeligt hus med ærlighed og en overraskede overskrift: Håbløs elendig ejendom sælges". Han formede sin egen verden med ord. Pludselig prakker han dig ikke noget på -han hjælper dig i stedet med at løse et problem. Filminstruktør Eva Muldvad fra forordet. Rolf Høgh er stadig super aktuel med sin bestseller bog. Via sin virksomhed er Rolf Høgh aktiv foredragsholder, ligesom han afholder kurser og uddannelser indenfor salg og ledelse Nu kan du læse bogen og få alle de tips og tricks, som kan hjælpe til at optimere dine salgsresultater.
199 kr.
Consumer Behaviour - A European Perspective - 3rd Edition Stand: Næsten som ny Tilbyder IKKE privat afhentning Prisen er fast og ens for alle :o) Betaling via: BANKOVERFØRSEL eller MOBILEPAY Ved køb da skriv til: luksustoejdyret (at) (g)mail (dot) com
75 kr.
Indbundet, 227 sider. Ny og ubrugt. Sendes gerne, porto = 50 kr. MobilePay. Anne Glad og Mona Juul er hhv. strategisk direktør og administrerende direktør i reklamebureauet envision. De to ser vidt forskelligt på julen; når Anne ser hygge, ser Mona massehysteri. De er dog rørende enige om, at der er god forretning i at vinde en plads i forbrugernes hjerter netop i julen. For alt imens de store fælles fortællinger som religion og politiske ideologier er i opbrud, vokser samtidig behovet for at samles om traditionerne. Derfor er julen interessant set med kommercielle øjne. Glad Juul tager temperaturen på juleforbruget i Danmark - både i butikkerne og online. Bogen præsenterer en model til virksomheder, der ønsker at blive en fast del af forbrugernes juleritualer, men mangler et pejlemærke i processen. Den byder desuden på hele 11 juleeventyr fra den virkelige verden, når Glad og Juul ser nærmere på de store salgsmæssige julesuccesser hos blandt andre Georg Jensen, Tivoli, Aalborg Juleakvavit, Coca-Cola og Kentucky Fried Chicken. Det hele bliver krydret med portrætter af målgruppen, den danske juleforbruger, underholdende juleritualer fra hele verden samt hyggelige anekdoter og historiske fakta.
150 kr.
Er som ny, er kun lige åbnet :-) Skriv gerne for flere billeder eller andet information
200 kr.
Let bølget omslag, ellers som ny. Ingen overstregninger eller noter i bogen
300 kr.
Let bøjet omslag, ellers som ny. Ingen overstregninger eller noter i bogen
100 kr.
Som ny. Ikke brugt
200 kr.
Let bøjet omslag, ellers som ny. Ingen overstregninger eller noter i bogen
350 kr.
Let bøjet omslag, ellers som ny. Ingen overstregninger eller noter i bogen