Sælg Historien om Landbrugsprodukter

Sælg Historien om Landbrugsprodukter

120 kr.

Steffen Andersen. 2014. Indbundet, 255 sider. Som ny. Sendes gerne, porto = 50 kr. MobilePay. Virksomheder kan ikke nøjes med at fortælle historien om deres produkter. De skal være i stand til at sælge historien. Debat- og fagbogen Sælg historien om landbrugsprodukter argumenterer for, at det er produktet, der binder en organisation sammen, og at det derfor er nødvendigt, at alle medarbejdere kender substansen og involverer sig i det, så de passioneret kan sælge historien videre til næste led i værdikæden ud til indkøber og forbruger. Kooperativerne har på grund af deres ejerforhold en enestående mulighed for at bære landmandens passion videre i hele værdikæden. Det giver dem en uvurderlig mulighed for at sætte noget særligt i spil, som gør produkter og koncepter unikke. I Sælg historien om landbrugsprodukter, som primært henvender sig til salgs- og marketingchefer inden for fødevareindustrien, argumenteres der for aktivt salg, hvor sælgeren skal kende sit produkt så godt, at han er i stand til at afdække, hvilke af kundens behov produktet dækker, og hvad kundens udbytte er. Lykkes det, bliver kunden ligeså engageret i produktet, og de to parter vil mødes i et magisk øjeblik.

Valby·ons.·

Glad Juul

Glad Juul

75 kr.

Indbundet, 227 sider. Ny og ubrugt. Sendes gerne, porto = 50 kr. MobilePay. Anne Glad og Mona Juul er hhv. strategisk direktør og administrerende direktør i reklamebureauet envision. De to ser vidt forskelligt på julen; når Anne ser hygge, ser Mona massehysteri. De er dog rørende enige om, at der er god forretning i at vinde en plads i forbrugernes hjerter netop i julen. For alt imens de store fælles fortællinger som religion og politiske ideologier er i opbrud, vokser samtidig behovet for at samles om traditionerne. Derfor er julen interessant set med kommercielle øjne. Glad Juul tager temperaturen på juleforbruget i Danmark - både i butikkerne og online. Bogen præsenterer en model til virksomheder, der ønsker at blive en fast del af forbrugernes juleritualer, men mangler et pejlemærke i processen. Den byder desuden på hele 11 juleeventyr fra den virkelige verden, når Glad og Juul ser nærmere på de store salgsmæssige julesuccesser hos blandt andre Georg Jensen, Tivoli, Aalborg Juleakvavit, Coca-Cola og Kentucky Fried Chicken. Det hele bliver krydret med portrætter af målgruppen, den danske juleforbruger, underholdende juleritualer fra hele verden samt hyggelige anekdoter og historiske fakta.

Valby·20. maj. 2023·