Populært

Bøger til kommunikation og markedsføring

Bøger til kommunikation og markedsføring

50 kr.

Neuromarketing af Stephen genco, Andrew pohlmann, Peter steidl. Design brand identity, alina wheeler. Digital marketing, Dave chaffey og Fionia ellis-chadwick. Writing for journalists, Wynford. Dont make me Think, Steve krug. Rekruttering i et narrativt perspektiv, Jens Henriksen. Marketing management, Philip kotler, Kevin Lane Keller, mairead brady m.f. The principles og beautiful web design by Jason beaird. Modern britain, developments in contemporary British society af Jan Erik mustad m.f The psychology book. Introduction to communication studies af John fiske. Intercultural communication af adrian holliday, Martin hyde og John kullman

Haderslev·9. mar.

Det grafiske udtryk i Multimediedesign

Det grafiske udtryk i Multimediedesign

75 kr.

Jesper I. Christensen. Softcover, 208 sider m/cd. Ny og ubrugt. Sendes gerne, porto = 45 kr. MobilePay. Bogen bruger mange og alsidige eksempler på, hvorledes teori og arbejdsmetoder kan føre til kreative løsninger, og i modsætning til de fleste bøger om grafisk design kommer den rundt om en række af de emner, der bør være almen viden hos enhver grafiker og designer. Den lægger op til debat og opfordrer læseren til at udvælge enkeltområder, hvor man fordyber sig mere. "Denne bog er uundværlig for enhver, der beskæftiger sig med digitalt design, fordi den giver nødvendige overblik over alle de grafiske områder, der skal behandles, når man producerer design og grafik til web og cd." - Louise Harder Fisher, Ingeniøren 2000 .

Valby·20. nov. 2022·