Bøger til Serviceøkonom uddannelsen,

Bøger til Serviceøkonom uddannelsen,

250 kr.

Anatomy of a Trend, Henrik Vejlgaard. ISBN: 978-1-939235-04-6 Pris: 70 kr. ? Øverste kant af bogen har været i kontakt med vand og er derfor skadet, dog er teksten ikke berørt. (Se billede) Intercultural compentencies, Helen Duus Møllerskov 1st edition, 2nd print run. ISBN: 978-87-412-6054-9 Pris 100 Kr. Mastering Hospitality Management, Søren Brøns-Poulsen & Kim Michael Mylin. ISBN: 978-87-93007-12-3 Pris 350 Kr. Marketing Management: A Relationship Approach, Svend Hollensen. Third Edition ISBN: 978-0-273-77885-1 Pris: 250 Kr. Service Management: Operations, Strategy, Information Technology. Fitzsimmons, Fitxsimmons & Bordoloi. Eight Edition. ISBN: 978-1-259-01065-1 Pris: 300 Kr.

Malmö, Sverige·24. nov. 2022·