Indflytningsklare kontorlokaler i Vejen udlejes!

Indflytningsklare kontorlokaler i Vejen udlejes!

Fra kr. 7542

I vejen ved multicenteret, står dette flotte kontor/kliniklejemål klar til dig. Her er du få min kørsel fra både centrum af Vejen og motorvejsafkørsel til E20. Med busstoppested få hundrede meter væk og parkering lige ved døren, bliver tilgængeligheden for ansatte, kunder eller andre ikke bedre.Lejemålet er placeret i den forreste fløj, ud mod vejen på 1.salen th. Herfra kan du følge trafikken på Askovvej, mens du fra den modsatte side har udsigt til parkeringspladsen og gården nedenfor, hvor du finder indgangspartiet.Kontoret på 181 kvm tilgås via en fællestrappeopgang. Trappeopgangen fører til 2 lejemål hhv. th og tv.dette lejemål ligger på højre hånd. Du træder direkte ind i et stort åbent kontormiljø, hvorfra man har adgang til 4 separate kontorrum /mødelokaler, et kopirum og the køkken. Lokalerne er for nylig blevet moderniseret og fremstår flotte lyse og morderne, lige til at flytte ind i.På gangen er der toiletter der deles med etagens anden lejer.Lejemålet er en del af et større ejendomskompleks med flere forskellige lejere heri blandt lokale og statslige.Herunder også vejen idrætscenter der har fitnesscenter i stueetagen, under lejemålet.Lokalplanen giver mulighed for mange forskellige typer erhverv og siger således:Området må anvendes til sports- og idrætsanlæg, ferie- og kongrescenter, sundhedsinstitutioner, kulturelle institutioner, uddannelsesinstitutioner, kontor- og serviceerhverv og øvrige ferie- og fritidsformål.Hvis I har behov for mere eller mindre plads, end hvad dette lejemål kan tilbyde, er der andre lejemål ledige i ejendommen, der måske kan passe til jer. Kontakt os for at høre nærmere. Lejemålets energimærke er angivet til: B

Vejen·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Godt lejemål i veldrevet ejendom

Godt lejemål i veldrevet ejendom

Fra kr. 9635

Moderne og velholdt ejendom på Rugvænget, nær Roskildevej i Taastrup – tæt ved IKEA og motorvejsnettet. Ejendommen er udlejet til flere mindre virksomheder, og fremstår præsentabel og klar til indflytning. Lejemålet er beliggende i fronten af ejendommen med indgang i flot glastårn. Lejemålet består af små og store celle kontorer. Mulighed for mindre lager, adgang til vareelevator direkte til lejemålet. Eget the-køkken og toilet. Lejemålet er især egnet til kontor, webshop/showroom eller andet liberalt erhverv. Gode tilkørsels- og parkeringsforhold. Nymalet og indflytningsklart fra 1. maj 2024. VISIONHOUSE er leverandør af servicerede og virtuelle kontorer samt møde- og konferencefaciliteter i Danmark. Hertil større lejemål indenfor kontorer, showrooms og lagerfaciliteter. VISIONHOUSE tilbyder eksklusive og nyistandsatte lokaler og faciliteter, til markedets mest attraktive priser, og med attraktiv beliggenhed i forhold til motorvej, centrum mv. VISIONHOUSE kan dække ethvert behov fordelt på 22 ejendomme med i alt mere end 60.000m2.

Taastrup·i dag·Lokalebasen.dk

Ny
Prima placering i Roskildes centrum

Prima placering i Roskildes centrum

Fra kr. 8499

Super centralt placeret kontor på 61 kvm i genkendelig Roskilde-ejendom. Ligger i velordnet ejendom midt på Algade med alle byens faciliteter lige udenfor døren samt med kort afstand til både Roskilde bus- og togstation samt det store P-hus ved Sortebrødre Plads. Endvidere lige ved siden af offentlig parkeringsplads. Kontoret ligger på 1. sal og deler indgang med en anden lejer (LLO) som primært anvender kontoret i aftentimerne 2 gange om ugen. Ligeledes deles der toilet med dem. Lejemålet består af to skønne store rum som ligger én-suite med fløjdøre imellem. I det første rum er der etableret et lille the-køkken ligesom der er udgang til lille altan, hvor en kaffepause kan nydes. Det andet rum har skønt kig ud til livet på Algade. Et charmerende kontor midt i byen, med skøn og hjemlig atmosfære.

Roskilde·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontor og lager til iværksættere og webshops i Esbjerg

Kontor og lager til iværksættere og webshops i Esbjerg

Fra kr.

Lej en eller flere kontorpladser på Østre Gjesingvej 3 i Esbjerg med faciliteter til bl.a. mindre webshops. Vi udlejer 1-8 kontorpladser i vores 152 m2 store lejemål på Østre Gjesingvej 3, 6715 Esbjerg, hvorfra vi selv driver webshop og online marketingfirma. Du vil få adgang til fælles faciliteter som kontorpladser i storrum, printer og labelprinter, lagerplads og plukreoler, alarm, rengøring, klimanalæg, fibernet, the køkken og mødelokale. Du vil få adgang 24/7 med egen nøgle samt kode til port og alarm. Lokalerne er i høj sikringsklasse 40 med alarm, videoovervågning af udendørsarealer samt perimetersikring (port og hegn) omkring bygningen. Du er velkommen til at kigge forbi. Giv os besked om, at du er interesseret, så kan vi svare på spørgsmål samt fremvise kontor- og lagerlokale.

Esbjerg N·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
PUBLIC - ikonisk kontorbygning genopstår som unikt flerbrugerhus med luksuriøse fællesfaciliteter

PUBLIC - ikonisk kontorbygning genopstår som unikt flerbrugerhus med luksuriøse fællesfaciliteter

Fra kr. 128425

1. Unikke kontorer på 934 m² på 7. sal i "The Garden" 2. Totalrenoveret med smukke og gennemarbejdede detaljer 3. Centralt beliggende i Københavns populære erhvervskvarter Ørestad 4. Lige ved metro, regionaltog, bus og motorvej 5. Indflytning medio 2024 **Uendelige muligheder** Med den ubetinget bedste beliggenhed i Ørestad, og faciliter i en klasse for sig selv. Med et ambitiøst og enestående restaurationsmiljø, cafe, auditorium, receptionsområde samt eksklusivt mødecenter er PUBLIC det ideelle miljø for nationale og internationale virksomheder at placere sig i. **The GARDEN** Lejemålene i The Garden bliver totalrenoveret i rå og kreativ stil. Kontorerne har en loftshøjde på ca. 3,5 meter, synlige installationer og designløsninger som New Yorker glasvægge med sprosser mv. Lejemålets energimærke er angivet til: A

København S·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Til leje 63m2 charmerende butik i Kompagnistræde ved Strøget

Til leje 63m2 charmerende butik i Kompagnistræde ved Strøget

Fra kr. 16202

I det charmerende og shopping-pulserende latinerkvarter midt i hjertet af København og parallelt med Strøget, findes dette velholdte butikslokale på ialt 63m2. Lokalet er ledigt fra 01. maj 2024 og består af et stort butikslokale på 50m2 med 3 store udstillingsvinduer til gaden, og 13m2 toilet, lager samt the-køkken med udsigt til hyggeligt gårdmiljø. Som alle andre butikslokaler i Kompagnistræde, ligger butikken 3 trin ned fra gadeniveau. Der er tørt og godt. EL og Varme afregnes direkte med forsyningsselskab og afhængig af lejers forbrug. Vand er a´conto kr 400 pr måned. Benyttelse: Køreskole, undervisning, kontor, detail, skønhed, frisør, showroom, vin, antik, møbler, smykker, Pop-Up butik, tøj, børnetøj, fritidstøj, arbejdstøj, blomster/grønt, bøger/antikvariat, is/slik-bar, mm, men IKKE MAD. Glæder mig til at høre fra dig i SMS: hvad ønsker du at bruge lokalet til ?

København K·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Lundborgvej 13 A. 1. (III), 8800 Viborg

Lundborgvej 13 A. 1. (III), 8800 Viborg

Fra kr.

- Parkering - Gode tilkørselsforhold - Klimaanlæg - Ventilation - Energivenlige løsninger - God loftshøjde - Personalefaciliteter - Mulighed for særlig indretning - Udstillingsmuligheder - God synlighed - Showroom - Mødelokale Stort og lyst kontor i et flot og indbydende kontorfællesskab til-leje.nu i Viborg Stort og lyst kontor i et flot og indbydende kontorfællesskab er til leje nu i Viborg På Lundborgvej udlejes nu dette flotte kontorlokale, som er 1, ud af 3 store selvstændige kontorer, som er forbundet via en fælles gang. Alle lokaler er lyse og indbydende, og har store vinduespartier, og der er adgang til toiletter samt et the-køkken. Lejemålet er opdelt, så det i praksis fungerer som et mindre kontorfællesskab, med fællesfaciliter. I kontorfællesskabet er også et stort og lækkert fælles mødelokale, som kan benyttes af alle 4 kontorer. Kontoret er godt lydisoleret med både lydlofter og gulvtæpper og lokalet har både ventilation og aircondition. Der er parkering lige ved døren. Ring gerne for yderligere info eller fremvisning.

Viborg·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Rigtig fin mindre butik på Vesterbrogade (Frederiksberg)

Rigtig fin mindre butik på Vesterbrogade (Frederiksberg)

Fra kr. 13349

Lejemålet indeholder 57 m² i niveau med Vesterbrogade. Der er to store flotte vinduespartier mod Vesterbrogade. Derudover er der en kælder som har et areal på ca. 96 m². BEMÆRK: LEJEMÅLET ER BLEVET RENOVERET SIDEN BILLEDERNE BLEV TAGET. Kælderen er i god stand, og tilgængelig via trappe. Eget toilet og the-køkken. Depositum skal til enhver tids svarer til 4 mdr. leje. Ønsker du at se lokalet vil vi anbefale at du/I tager ud forbi og ser butikken i alm. åbningstid. Er lokalet noget for dig/jer er I meget velkommen til at kontakte os og få den sidste rundvisning samt en lejekontrakt fremsendt i udkast. Vi gå meget op i hvad butikken skal bruges til, for at sikre at det skaber liv til området og de andre butikker. \*\*Velegnet til blomsterbutik, smykkeforretning, atelier med mere\*\* Ingen mulighed for cafe/restaurant eller lignende virksomhed i lejemålet.

Frederiksberg C·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Lundborgvej 13 A. 1. (I), 8800 Viborg

Lundborgvej 13 A. 1. (I), 8800 Viborg

Fra kr.

- Delevenlig - Parkering Har du altid drømt om hjørnekontoret? Stort og lyst kontor i et flot og indbydende kontorfællesskab er til leje nu i Viborg På Lundborgvej udlejes nu dette flotte kontorlokale, som er 1, ud af 3 store selvstændige kontorer, som er forbundet via en fælles gang. Alle lokaler er lyse og indbydende, og har store vinduespartier, og der er adgang til toiletter samt et the-køkken. Lejemålet er opdelt, så det i praksis fungerer som et mindre kontorfællesskab, med fællesfaciliter. I kontorfællesskabet er også et stort og lækkert fælles mødelokale, som kan benyttes af alle 4 kontorer. Kontoret er godt lydisoleret med både lydlofter og gulvtæpper og lokalet har både ventilation og aircondition. Der er parkering lige ved døren. Ring gerne for yderligere info eller fremvisning.

Viborg·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Tower 14 – 5. Stjernet kontorhotel.

Tower 14 – 5. Stjernet kontorhotel.

Fra kr.

Inspirerede stemning, lækre marmor pejse på etagerne. Terrasser med loungemøbler, eksklusive lounges til at inspirere jeres arbejdes dag. Vores koncept er simpelt, alle vores lejere har en fast mdr. ydelse, og kan benytte husets faciliteter. – Nemt, simpelt og med høj fleksibilitet til fair priser med alt inkluderet. Kontorlokalerne tilbydes i alle størrelser samt lagerlokaler, flyvepladser, depotrum, mødelokaler og meget mere. Centrale beliggenhed til Helsingør & Hillerød motorvejene optimerer du kørsel for dine medarbejder, samt du aldrig er langt fra byen og de mange erhvervsvirksomheder der har placeret sig i Gladsaxe kommune, netop grundet dette. Inkluderet i lejen. - Bemandet reception. - Lounges. - El, vand og varme. - Internet (fibernet.) - Fitness. - Firma adresse. - Pakke modtagelse. - Parkering. - Gæsteparkering - 8 timer. - Kaffe/ The / Frugt. - Mødelokaler - 3 timer dagligt. - Undervisningslokale. - Kontormøbler. - Alarm. - Videoovervågning. - Adgang 24/7-365. - Bad og omklædning. - Fællesmorgenmad hver fredag. Priser.– Eksklusive moms. Fuldt møbleret med kontormøbler, inklusiv alt. - 2 pr. kontor 7.895,00 kr. - 3 pr. kontor 11.835,00 kr. - 4 pr. kontor 15.780,00 kr. - Flyver plads uden eget kontor, til 2.495,00 kr. - Fleksibel frokost Jespers Torvekøkken. 69,00 kr. pr. spisende. - Ønskes lukket privat netværk grundet GDPR. 295,00 kr. Et Office community som gavner jeres virksomhed samt imponerer jeres besøgende, her bliver jeres virksomhed repræsenteret som den fortjener, med et serviceniveau i særklasse samt eksklusive og inspirerende omgivelser. Kontakt os ved spørgsmål eller fremvisning – Vi står til rådighed.

Søborg·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Centralt beliggende lejemål tæt på Hellerup station udlejes.

Centralt beliggende lejemål tæt på Hellerup station udlejes.

Fra kr. 14000

Centralt beliggende full-service lejemål 75 meter fra Hellerup station udlejes. Der er to lokaler som kan lejes særskilt eller samlet. - Det ene lokale er på 15 m2, og kan lejes for kr. 6.500/mdl. + moms. - Det andet lokale er på 20 m2, og kan udlejes for kr. 8.000/mdl. + moms. - Begge lokaler samlet kan lejes for kr. 14.000/mdl. + moms. I lejen er der inkluderet adgang til fælles mødelokale m. storskærm, køkken, fri kaffe/the samt koldt vand med og uden brus. Der er inkluderet rengøring, vand, varme, trådløst og kablet fiberinternet. Der er også adgang til frokostordning, hvor kuverter kan bestilles via en app. Der kan medfølge kontorpladser med hæve/sænke borde samt stole. Lejemål på 20 m2 er i plantegningen benævnt 1.01, og lejemål på 15 m2 er lokale 1.05 i plantegningen.

Hellerup·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Tower 77 – 5. Stjernet kontorhotel.

Tower 77 – 5. Stjernet kontorhotel.

Fra kr.

Café med inspirerede stemning, lækre marmor pejse på etagerne. Terrasser med loungemøbler, eksklusive lounges til at inspirere jeres arbejdes dag. Et Office community som gavner jeres virksomhed samt imponerer jeres besøgende, her bliver jeres virksomhed repræsenteret som den fortjener, med et serviceniveau i særklasse samt eksklusive og inspirerende omgivelser. Vores koncept er simpelt - Alle vores lejere har en fast mdr. ydelse, og kan benytte husets faciliteter. – Nemt, simpelt og tilført høj fleksibilitet til fair priser, samt alt inkluderet. Kontorlokalerne tilbydes i forskellige størrelser, samt flyvepladser, depotrum, mødelokaler og meget mere. Tæt placeret til Helsingør & Hillerød motorvejen, her optimerer du kørslen for dine medarbejder, samt du aldrig er langt fra byen samt de mange erhvervsvirksomheder som har placeret sig i Gladsaxe kommune, netop grundet dette. Tag en virtuel rundvisning - https://my.matterport.com/show/?m=z6fgUobVTPz **Inkluderet i lejen.** - Bemandet reception. - Lounges. - El, vand og varme. - Internet (fibernet.) - Firma adresse. - Pakke modtagelse. - Parkering, - Gæsteparkering - 8 timer. - Kaffe/ The / Frugt. - Mødelokaler - 3 timer dagligt. - Kontormøbler. - Alarm. - Videoovervågning. - Adgang 24/7-365. - Bad og omklædning. - Fælles fredagsmorgenmad. Priser.– Eksklusive moms. Fuldt møbleret med kontormøbler, inklusiv alt. - 2 Pr. Kontor 7.495 kr. - 3 Pr. Kontor 11.249 kr. - 4 Pr. Kontor 14.995 Ekstra – Valgfrit. - Fleksibel frokost bestilling via Jespers Torvekøkken. 69,00 kr. Pr. spisende. - Lukket privat netværk - GDPR. 295,00 kr. Kontakt os ved spørgsmål eller fremvisning – Vi står til rådighed.

Søborg·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Lundborgvej 13 A. 1. (IV), 8800 Viborg

Lundborgvej 13 A. 1. (IV), 8800 Viborg

Fra kr.

- Parkering - Gode tilkørselsforhold - Klimaanlæg - Ventilation - Energivenlige løsninger - God loftshøjde - Personalefaciliteter - Mulighed for særlig indretning - Udstillingsmuligheder - God synlighed - Showroom - Mødelokale Stort og lyst kontor i et flot og indbydende kontorfællesskab er til leje nu i Viborg Stort og lyst kontor i et flot og indbydende kontorfællesskab er til leje nu i Viborg På Lundborgvej udlejes nu dette flotte kontorlokale, som er 1, ud af 3 store selvstændige kontorer, som er forbundet via en fælles gang. Alle lokaler er lyse og indbydende, og har store vinduespartier, og der er adgang til toiletter samt et the-køkken. Lejemålet er opdelt, så det i praksis fungerer som et mindre kontorfællesskab, med fællesfaciliter. I kontorfællesskabet er også et stort og lækkert fælles mødelokale, som kan benyttes af alle 4 kontorer. Kontoret er godt lydisoleret med både lydlofter og gulvtæpper og lokalet har både ventilation og aircondition. Der er parkering lige ved døren. Ring gerne for yderligere info eller fremvisning.

Viborg·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Domicil på 17000 kvm.

Domicil på 17000 kvm.

Fra kr. 1062500

Lejemålet har et areal på 17.127 m2 plus 4.661 m² kælder fordelt på 4 bygningskroppe i to etager samt højloftet kælder. Ejendommen er fra start firserne og er indrettet og vedligeholdt tro mod den retrostil, som var dominerende tilbage i tid. Lejemålet er indrettet med mange cellekontorer, møderum, ”kongressal”, kælder med parkering og fitness. På hver etage er the-køkkener og toiletter. I den ene blok er der kantine og storkøkken samt den tidligere ”byrådssal” fra den gang, hvor ejendommen blev benyttet som rådhus. Fra alle kontorer er der udsigt til grønne arealer blandt andet, da bygningeerne er bygget op omkring meget store atriumhaver. Der er elevator i ejendommene. Der er fri parkering på ejendommens p-pladser på terræn. Lejemålet er tidsbegrænset! Lejemålet er beliggende i ejendom, der tidligere var Høje Taastrup kommune rådhus. Taastrup har en strategisk beliggenhed, med et vigtigt transportknudepunkt med rigtig gode forbindelse via vej og via jernbane, med både regional- og S-tog. Taastrup er en livlig og mangfoldig by der tilgodeser erhvervslivet så vel som borgerne i byen med sin rige historie, moderne faciliteter og pulserende atmosfære. De mange grønne områder og byens livlige centrum med mange butikker, caféer og ikke mindst indkøbscenteret City2, gør byen ideel for tiltrækning af de gode medarbejdere uanset om de kommer i egen bil eller med offenligt transport. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Taastrup·søn.·Lokalebasen.dk

Ny
Atrraktive mødelokaler og fleksible løsninger!

Atrraktive mødelokaler og fleksible løsninger!

Fra kr.

I Roskilde centrum finder du kontorfællesskabet BusinessHouse. Vi udlejer fire forskellige slags mødelokaler: I KursusRummet kan du afholde dagskurser og have 24 kursister + en underviser. Priser fra 395 kr. time / 2.000 kr. pr. dag. Rabat om aftenen og i weekenden. I KonferenceRummet er der 12 pladser rundt om bordet. I KonferenceRummet findes videoudstyr til møder i Teams, Zoom m.v. IdéRummet er oplagt til kreative møder. Her er der plads til otte personer om bordet. Har du brug for at holde én-til-eé møder, er DialogRummet den perfekte løsning. Det bruges til rekrutteringssamtaler, coaching, rådgivning og terapi. Der er opsat fire stole omkring et bord + tre lænestole ved et sofabord. I alle lokaler er der whiteboard, flipover, AV-udstyr som skærme/projektor. Du kan få kaffe, the, kakao og isvand til dine kunder. Det er inkluderet i prisen og gratis, når du selv brygger kaffen og rydder op efter dig. Har du brug for en hjælpende hånd til dit møde, kan vi hjælpe med alt fra at brygge kaffe, byde dine gæster velkomne, printe materialer samt at sørge for indkøb af frisk morgenbrød og servering af frokost Du og dine kursister kan gratis benytte vores WIFI via vores 250/250 mbit fiberforbindelse og kan desuden bruge vores loungeområder til gruppearbejde. BusinessHouse er et velfungerende kontorfællesskab, hvor én ejer med et dedikeret team sørger for at der altid er rent og pænt - og hvor fleksible og individuelle løsninger altid hurtigt kan skabes.

Roskilde·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet

Få beskedNår der er nye resultater i Erhvervslokaler

Lup med søgeord i
Arbejdsmuligheder der er ligeså fleksible, som du er

Arbejdsmuligheder der er ligeså fleksible, som du er

Fra kr.

Du bestemmer, hvordan du helst vil arbejde på Zoku Copenhagen. Med alt fra inspirerende coworking-områder til private WorkLofts kan du altid vælge de omgivelser, der passer dig bedst. \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_ FÅ ET PRIVAT WORKLOFT Efter at have brugt en del tid på at arbejde hjemmefra har du måske brug for at komme væk fra de vante omgivelser og trænger til et trygt og privat sted til at få noget arbejde fra hånden. Derfor introducerer vi WorkLofts – dit ideelle hjemmekontor væk hjemmefra. Hvad er der inkluderet? Book en dag, uge eller endda en måned i et WorkLoft som inkluderer: - Et stort arbejdsbord med en komfortabel stol, Wi-Fi og rigeligt med kontorudstyr. - Kaffe, the og vand til rådighed i dit WorkLoft – med mulighed for at bestille enhver slags drink fra vores bar ovenpå. - Lækker frokost inkluderet. Lad vores kokke forberede dig en fantastisk måltid og nyd den med vores dejlig udsigt fra Living Kitchen. - Mulighed for at arbejde i et roligt og fokuseret miljø med masser af dagslys, frisk luft og privatliv til at kunne foretage konfidentielle opkald eller holde forretningsmøder. - Et trygt og rent miljø væk fra andre og med personale til rådighed døgnet rundt og regelmæssig dybdegående rengøring inkluderet. Vi tilbyder et udvalg af priser og pakker til at imødekomme dine individuelle behov. Priser fra: DKK 600 per dag. \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_ TERRASSE-COWORKING PÅ 5. ETAGE Vores lyse, åbne coworking spaces har et livligt fællesskab af ligesindede lokale og internationale fagfolk og er det perfekte sted til at slå sig ned og få lavet alt fra tunge rapporter til kreativ brainstorming. Områdets workshop er udstyret med alt det nødvendige værktøj du kunne have brug for til et kreativt møde eller til at designe din nye prototype. Når arbejde slår over i leg, kan vores store arbejdsbord forvandles til et bordtennisstadium for at give hjernen en pause fra anstrengelserne. Ubegrænset månedligt medlemskab: DKK 1995 om måneden

København S·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Sydfyns bedste og billigste kontorlokaler

Sydfyns bedste og billigste kontorlokaler

Fra kr. 191

Kontorlokaler som ligger i Svendborg nordvest tæt på Svendborg motorvejen med gratis parkering, rolige omgivelser og fri natur. Der er 4 kontor størrelser: 9, 11, 16, 22 og 33m2. Mulighed for at låne divserse kontormøbler eller mulighed for en Flex kontor hotel arbejdsplads med dock til din PC/MAC, 2 stk. 24" Skærme, WI-Fi-Internet mv. Fri adgang til mødelokaler og kantine samt gode parkeringsforhold og 2 ladestander til EL-bil. Endvidere er følgende inkluderet i lejen: el, vand, varme, kaffe, the, sodavand, internet, parkering, kopimaskine, farveprinter og modtagelse af post/pakker. Adgang til kontor 24/7 med alаrm. Lejemålets energimærke er angivet til: D

Svendborg·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorer, mødelokaler og Co-working i kreativt kontorfællesskab på Vesterbro

Kontorer, mødelokaler og Co-working i kreativt kontorfællesskab på Vesterbro

Fra kr.

Eget Kontor i SOHO eller NOHO Velkommen til SOHO og NOHO i Kødbyen. Her tilbyder vi et sted at skabe dit livsværk, og vi giver dig de rigtige håndtag at trække i. Oplev hvad god energi, de rigtige faciliteter og ekstraordinær service og indretning kan gøre for dit næste møde, event og din virksomhed. Eget kontor giver alle fordelene ved Co-Working fællesskabet og samtidig fuld mulighed for at skabe jeres eget unikke og fortrolige space. Fra tre personer og opefter. Oplagt til virksomheder der har behov for fire vægge og stadig ønsker at indgå i det store fællesskab. Nyd godt af stor fleksibilitet og flere muligheder. Leveres møbleret med hæve/sænke borde, stole mv. Nyd godt af formidabel indretning, alt i faciliteter, fantastisk frokost, enestående mødelokaler, et hav af sociale tiltag og en perfekt grobund for dig og din virksomhed. Herudover er der mulighed for leje af fast plads, mødelokaler og On-The Fly - Kontakt udlejer for yderligere information.

København V·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
352 m² kontorlejemål i Lottenborghus - En del af The Union kontorhuse

352 m² kontorlejemål i Lottenborghus - En del af The Union kontorhuse

Fra kr. 41067

Lottenborghus er en del af The Union kontorhuse og tilbyder servicerede og fleksible lejemål til virksomheder, der ikke vil gå på kompromis med kvalitet og indretning. I ejendommen er man fælles om et stort og flot ankomstområde samt husets store mødecenter og lækre kantine med storkøkken. Her forberedes maden på stedet for opnåelse af den bedste kvalitet. Huset er født ud fra et grundlæggende princip om at skabe større og mere fleksible rammer med fokus på totaløkonomien. Som lejer i Lottenborghus får du adgang til mere for mindre. Der er lejemål for alle typer virksomheder med behov for kontorarealer i et dynamisk miljø, hvor omgivelserne appellerer til sparring og interaktion mellem kollegaer og oplevelsen af nye impulser fra andre virksomheder bliver en del af hverdagen. Der er hovedvægt på et fleksibelt byggeri, som kan tilpasses den enkelte virksomheds nuværende og fremtidige behov. Der er fokus på et godt indeklima, høj materialekvalitet og en optimal indretning med et godt lysindfald. Dette er alt sammen med til at gøre bygningen til et attraktivt sted at være og arbejde i. Dette lejemål har ca. 22 arbejdspladser. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Kongens Lyngby·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Perfekte mødefaciliteter ved Forum Metro på Frederiksberg C

Perfekte mødefaciliteter ved Forum Metro på Frederiksberg C

Fra kr.

I kan mødes op til 10 gæster i mindre mødelokaler og 100+ gæster I konferencesalen, hvor I samtidig har direkte adgang til den store tagterrasse på 150 m2. Konferencesalen møbleres naturligvis efter jeres behov. Det kan fx være til undervisning, seminarer eller mere sociale arrangementer. I konferencesalen mødes I altid af vores velforberedte og imødekommende værter. Til alle møder er kaffe, the og vand inkluderet. Yderligere forplejning tilbydes efter jeres ønsker. Office ligger som nabo til Forum Metro på Frederiksberg C, i et område med butikker, restauranter and cafeer. Nøreport station er kun 3 minutter væk og bare 17 minutter til Københavns lufthavn. Coworking & Private Offices - Meetings & Events Lejemålets energimærke er angivet til: C

Frederiksberg C·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

Fra kr. 16667

Velkommen til The Villa - luksuskontorer med vandudsigt i æstetisk Københavner-stil. Er I en virksomhed der har brug for et møbleret kontor? Ønsker I at spare på tid og omkostninger til drift for i stedet at fordybe jer i arbejdet? Så bliv en del af vores kontorfælleskab. Vores kontorhotel byder på lejemål og løsninger i alle størrelser, hvor det er gjort nemt at tilknytte nyt- eller bytte kontor med dag-til-dag princip. Hos os har vi gjort det så enkelt som muligt for virksomheder at tilflytte, da alle vores kontorhoteller – som dette – bærer præg af en all-inclusive løsning. I praksis betyder det, at vores nye lejere blot skal tænke på, at give sig til at arbejde ved indflytning, for vi klarer alt det essentielle til opsætning at kontoret. Herunder: - Møbelpakke: skabe, borde, lamper, stole, etc. - Mødelokaler med bookingsystem. - Medarbejderrabat i vores egen Restaurant La Pausa. - IT – trådløst og Lan internet via CAT5e i hele bygningen. - Loungeområder med grønne planter og adgang til tekøkkener. - WelcomeBob - elektronisk velkomstsystem. - 24/7 adgang. - Ad libitum forbrug, kaffe, te, vand, etc. - Nemt at tilknytte nye kontorer fra dag-til-dag princip. - Kundens rimelige forbrug af elektricitet i lejemålet. - Varmeforsyning i lejemålet. - Kundens forholdsmæssige andel af skatter, afgifter herunder dækningsafgift. Vi lægger vægt på at lejerne har mulighed for at netværk på kryds og tværs, da vi er overbeviste om, at dette er noget der skaber værdi i vores diversificerede kontorsamfund. Hvis du er interesseret så kontakt os endelig til en uforpligtende fremvisning, så vi kan snakke nærmere om, hvilken løsning der passer til jer.

København N·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorfællesskab i Amaliegade nær Amalienborg og Nyhavn

Kontorfællesskab i Amaliegade nær Amalienborg og Nyhavn

Fra kr.

Kontorfællesskab i Amaliegade i hjertet af København nær Amalienborg, Nyhavn og Kongens Nytorv. Amaliegade ligger i et af Københavns mest eftertragtede kvarterer ved Sankt Annæ Plads, hvor din virksomhed vil komme i godt selskab blandt førende konsulenthuse, advokater, finansrådgivere og erhvervsmæglere. - Fast plads fra 4.500 kr. / mdr. Bliv nabo til Dronningen. Få eget skrivebord eller op til 6 pladser blandt iværksættere, konsulenter, advokater og erhvervsmæglere. Leje er inkl. møbler, drift (vand, varme, el), rengøring, kaffe/the, fibernet og print. Vi afholder vinarrangementer og business clubs. - Flexplads fra 2.500 kr. / mdr. Kombiner dit hjemmekontor med en flexplads og professionelle rammer for din virksomhed i indre København. En flexplads er til dig eller dine medarbejdere, som kun skal bruge en plads med adgang til mødelokaler et par dage om ugen. - Adresse & Boardroom fra 970 kr. / mdr. Inviter dine kunder og samarbejdspartnere til møder, kurser og workshops i vores flotte herskabslokaler. Få et virtuelt kontor fra 945 kr. pr. måned inkl. adresse, posthåndtering og 5 timers fri adgang til mødelokaler per måned med booking via mobil app. - Adresseservice fra 505 kr. / mdr. Få en attraktiv firmaadresse i hjertet af København. Du kan sætte Amaliegade 6 på dit visitkort, din hjemmeside og hos Erhvervsstyrelsen fra kun 495 kr./mdr. Din post vil blive indsamlet, scannet og sendt hver uge eller efter personlig aftale. Kontakt os for at høre om vores fleksible kontorløsninger og ledige pladser nu.

København K·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

Fra kr. 8708

Velkommen til The Villa - luksuskontorer med vandudsigt i æstetisk Københavner-stil. Er I en virksomhed der har brug for et møbleret kontor? Ønsker I at spare på tid og omkostninger til drift for i stedet at fordybe jer i arbejdet? Så bliv en del af vores kontorfælleskab. Vores kontorhotel byder på lejemål og løsninger i alle størrelser, hvor det er gjort nemt at tilknytte nyt- eller bytte kontor med dag-til-dag princip. Hos os har vi gjort det så enkelt som muligt for virksomheder at tilflytte, da alle vores kontorhoteller – som dette – bærer præg af en all-inclusive løsning. I praksis betyder det, at vores nye lejere blot skal tænke på, at give sig til at arbejde ved indflytning, for vi klarer alt det essentielle til opsætning at kontoret. Herunder: - Møbelpakke: skabe, borde, lamper, stole, etc. - Mødelokaler med bookingsystem. - Medarbejderrabat i vores egen Restaurant La Pausa. - IT – trådløst og Lan internet via CAT5e i hele bygningen. - Loungeområder med grønne planter og adgang til tekøkkener. - WelcomeBob - elektronisk velkomstsystem. - 24/7 adgang. - Ad libitum forbrug, kaffe, te, vand, etc. - Nemt at tilknytte nye kontorer fra dag-til-dag princip. - Kundens rimelige forbrug af elektricitet i lejemålet. - Varmeforsyning i lejemålet. - Kundens forholdsmæssige andel af skatter, afgifter herunder dækningsafgift. Vi lægger vægt på at lejerne har mulighed for at netværk på kryds og tværs, da vi er overbeviste om, at dette er noget der skaber værdi i vores diversificerede kontorsamfund. Hvis du er interesseret så kontakt os endelig til en uforpligtende fremvisning, så vi kan snakke nærmere om, hvilken løsning der passer til jer.

København N·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Velkommen til The Energy Hub

Velkommen til The Energy Hub

Fra kr.

The Energy Hub er til dig, som ønsker at føre din virksomhed til nye højder, og samtidig bevare luft i budgettet. Det er servicerede kontorer til overkommelige priser i ét af Storkøbenhavns mest attraktive og førende erhvervsområder. Som tidligere statsejet energi-hovedkvarter summer huset af leben og ambitioner. Vi deler tilmed kvadratmeter med en række prestigefulde virksomheder, der har fornemme kundeporteføljer. Det giver et drive og en uvurderlig værdi, du ikke finder andetsteds. Bygningens enestående historie gør The Energy Hub til mere end blot en kulisse: energien og samspillet i huset gør det til en helt unik location, som kan mere og andet end at facilitere møder. Her er de fysiske rammer en del af den proces, der i sidste ende giver resultater. For synergi giver merværdi, og det skaber resultater. Lyder alt dette som noget for dig? Så bliv en del af vores helt nye og unikke kontorfællesskab i Danmarks svar på Silicon Valley; The Energy Hub - hvor små idéer vokser sig store, og virksomheder blomstrer i inspirerende omgivelser. - Ingen bindingsperiode og 3 måneders opsigelse. - Fuld møbleret kontor - 1000 m2 med gratis fælles lokaler – bl.a. 5 mødelokaler og stor kantine. - Dag til dag fleksibilitet af kontorskift – større og mindre. - Store internationale virksomheder i bygningen – bl.a. TopDanmark og AURORA Kontakt os gerne, så vi sammen kan finde den helt rette løsning til jeres behov. Fleksibilitet og billige løsninger, er vores mantra. Fang os til en uformel snak.

Ballerup·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

Fra kr. 15000

Velkommen til The Villa - luksuskontorer med vandudsigt i æstetisk Københavner-stil. Er I en virksomhed der har brug for et møbleret kontor? Ønsker I at spare på tid og omkostninger til drift for i stedet at fordybe jer i arbejdet? Så bliv en del af vores kontorfælleskab. Vores kontorhotel byder på lejemål og løsninger i alle størrelser, hvor det er gjort nemt at tilknytte nyt- eller bytte kontor med dag-til-dag princip. Hos os har vi gjort det så enkelt som muligt for virksomheder at tilflytte, da alle vores kontorhoteller – som dette – bærer præg af en all-inclusive løsning. I praksis betyder det, at vores nye lejere blot skal tænke på, at give sig til at arbejde ved indflytning, for vi klarer alt det essentielle til opsætning at kontoret. Herunder: - Møbelpakke: skabe, borde, lamper, stole, etc. - Mødelokaler med bookingsystem. - Medarbejderrabat i vores egen Restaurant La Pausa. - IT – trådløst og Lan internet via CAT5e i hele bygningen. - Loungeområder med grønne planter og adgang til tekøkkener. - WelcomeBob - elektronisk velkomstsystem. - 24/7 adgang. - Ad libitum forbrug, kaffe, te, vand, etc. - Nemt at tilknytte nye kontorer fra dag-til-dag princip. - Kundens rimelige forbrug af elektricitet i lejemålet. - Varmeforsyning i lejemålet. - Kundens forholdsmæssige andel af skatter, afgifter herunder dækningsafgift. Vi lægger vægt på at lejerne har mulighed for at netværk på kryds og tværs, da vi er overbeviste om, at dette er noget der skaber værdi i vores diversificerede kontorsamfund. Hvis du er interesseret så kontakt os endelig til en uforpligtende fremvisning, så vi kan snakke nærmere om, hvilken løsning der passer til jer.

København N·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Virksomhedsfællesskab med plads til alle!

Virksomhedsfællesskab med plads til alle!

Fra kr.

Are you looking for a modern business community where there are plenty of competencies within reach? Business community with heart and price in the right place In this corporate community, we are at eye level with all our tenants, and there is room for companies of all sizes, whether you are new to a business, a growth company or a large and established company, your company is supported by a dedicated team whose prime task is to meet the services you need. Whether it's going up or down, the corporate community is your buffer or extended arm - when you need it. The corporate community believes that good framework conditions and flexibility lead to growth and increased value, and the goal is to make it easier for you to run a business. Prices of selected products: • flex membership: DKK 500, - / month. • permanent membership (own desk): DKK 2,500, - / month. • Closed office: from DKK 6,500 / md. You get 500, - / md from the above prices. to consume what you want: desk, lunch, meeting room, networking events and running / cycling club. Business community tenants today Today approx. 70 companies from the individual self-employed, who rent an office space, to large international companies that rent premises for offices and showrooms. We also have room for you! You are welcome to book information and get a non-committal talk about your company's current and future needs. The company community is housed in a completely renovated 4-length proprietary farm with a beautiful old garden and overlooking Egå Engsø and the cranes at Aarhus harbor. The office community is close to motorway 15 and there are approx. 10 min drive to Aarhus C. Trains and buses run the day, and the bus stops are within walking distance. The upcoming light rail will also have its stop nearby. It's about. 30 min. drive to Aarhus airport. Lejemålets energimærke er angivet til: A

Lystrup·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Billig kontorplads i Teglværkshavnen

Billig kontorplads i Teglværkshavnen

Fra kr.

**Billig og superlækker kontorplads i Sydhavnen/Teglværkshavnen** På Frederikskaj 4 får du en billig og lækker kontorplads, fuldt møbleret med hæve/sænke bord, stol og reol/skab. Din kontorplads er placeret i et dynamisk kontorfællesskab, hvor du sidder sammen med andre spændende virksomheder, som allerede bor her. Kontorhotellet ligger lige ved Sjællandsbroen, bussen holder udenfor døren, S-toget er tæt på og Sluseholmens metrostation bliver din nabo til juni. Så kom og få en rundvisning i vores fantastiske hus. Vi glæder os til at se dig. For **kun** 2.896 kr./md. får du: - En fast kontorplads med hæve-/sænkebord, kontorstol, reol eller skab - Fibernetforbindelse på 1Gbit - Mulighed for privat VLAN/Community - Rengøring, el, vand, varme og alarm - Tekøkken med gratis kaffe, te, kakao - Adgang til gratis mødelokaler og samtalerum på etagen - Adgang 24/7 - Reception/gæstemodtagelse - Aflåst cykelparkering i kælder - Bad, omklædning, sauna - Gratis kajaklån fra maj til oktober - Udendørs firmaskilt Du kan tilkøbe: - Adgang til lækker buffet samt morgenmad på alle hverdage - P-plads - Mødelokaler op til 149 personer - Mødepakker på hverdage - Printmulighed - Professionel massageordning i bygningen **Cheap and super cool office space for rent at Frederikskaj 4, 2450 Copenhagen SV** Verified tenancy **Omly 2.896 kr. ** monthly rent per space/desk At Frederikskaj 4, 2450 Copenhagen SV you can rent a cheap og very cool open office spacee. Your office space is placed in a dynamic office together with other cool companies. The office space is right next to Sjællandsbroen, the bus is just outside the door, S-tog is close and Sluseholmens Metro station will be your neighbour in june. So come and get a guided tour in the our fantastic office house. We are looking forward to see you. **For only 2.896 kr./month you get:** - Your own adjustable desk, chair, shelves or a cabinet - 1 Gbit fibernet connection - Private VLAN/Community option - Cleaning services, electricity, heating, water and alarm system - Free coffee, tea and hot chocolate - Free access to meeting rooms - Access to the building 24/7 - Access for your guests via our Reception - Secure indoor bike parking - Shower/sauna facilities - Free use of kayaks from May-October. **Additional services that can be purchased include:** - Delicious lunch buffet and light breakfast on all weekdays - Parking space - Large meeting/conference room to accommodate up to 149 people - Meeting solutions on all weekdays - Printing option - Professional massage in the building

København SV·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Hold dit næste møde eller seminar i CinemaxX Odense

Hold dit næste møde eller seminar i CinemaxX Odense

Fra kr.

<u><span style="font-size:10.0pt"><span style='font-family:"Verdana",sans-serif'>100% RO OM FAGLIGHEDEN - I ANDERLEDES OG INSPIRERENDE OMGIVELSER</span></span></u> Kender du det, når du går i biografen; du træder ind i den mørke biografsal, sætter dig i det bløde sæde, og så snart filmen kører over det store lærred bliver virkeligheden sat på pause - du slapper af, glemmer alt om praktiske gøremål og to-do-lister, og din opmærksomhed er 100% fokuseret på aktiviteterne på det store lærred og lyden, der omkranser dig og suger dig ind i fortællingen? Lige præcis denne tilstand - den skærpede modtagelighed - som opstår i biografsalens rum, er det, der gør biografen meget velegnet til at afholde møder, seminarer og konferencer. Få dine vigtige budskaber op på det store lærred og inviter dine vigtige kontakter i biografen til et anderledes og inspirerende møde, hvor det intense og fokuserede læringsmiljø skaber de bedste forudsætninger for, at deltagerne går fra mødet med et optimalt output. Vi har oparbejdet stor erfaring i planlægning og afvikling af møder, seminarer, foredrag, konferencer og events i alle størrelsesordener, og vi har et dedikeret team ansat til udelukkende at varetage B2B-arrangementer. Vi er din medarrangør og sparringspartner lige fra den første kontakt og varetager alt det praktiske lige fra catering til booking af særligt inventar, tryksager og hvad du ellers måtte ønske at udlicitere. Og vi gør os altid umage for, at dit arrangement bliver en succes, og at du får lige præcis det arrangement, du og dit bagland ønsker. Du er altid meget velkommen til at komme forbi til en uforpligtende snak og rundvisning. <u><span style="font-size:10.0pt"><span style='font-family:"Verdana",sans-serif'>KORT OM CINEMAXXs KAPACITET OG MULIGHEDER</span></span></u> - Multiplex-biograf placeret med gratis parkeringspladser v. Rosengårdscenteret. - CinemaxX Odense har 7 sale med plads til mellem 78-286 gæster. Der er en samlet kapacitet i salene på lige knap 1000 pladser. De 7 sale er beliggende i stueplan. - Mulighed for at køre sideløbende program i op til 7 sale - Mulighed for at give dit arrangement et twist og fx slutte dagen af med forpremiere på en kommende premierefilm. - Alle vores sale er fuldt udstyrede med state-of-the-art AV-udstyr. Vi har dygtige teknikere, som naturligvis vil varetage både tests og opsætning - og som vil være til stede i salene under hele arrangementet til at sørge for, at I får en glidende og problemfri afvikling af oplæg. Både sale og foyerområder er udstyret med lynhurtigt internet, og der kan oprettes separate profiler til fx gæster, udstillere og talere. - Nem tilgang til biografen med offentlig transport og fra motorvej. **Heldagskonference/-møde inkl. forplejning (8 timer) fra 399,- ex moms pr. deltager.** **Halvdagskonference/-møde inkl. forplejning (4 timer) fra 299,- ex moms pr. deltager.** **Formiddagsseminar/-møde uden forplejning (2,5 timer) fra 100,- ex moms pr. deltager.**

Odense SØ·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
The Boathouse - Engholmene Business Center

The Boathouse - Engholmene Business Center

Fra kr. 180050

The Boathouse byder på moderne kontorarealer fordelt på 6.733 m², som kan anvendes til kontor. Ejendommen får i alt seks etager og udbydes både som domcil eller flerbrugerejendom. Stueetagen indrettes med fælles personalerestaurant, køkken, lobby samt mulighed for møderum eller kontorområde, og de øvrige etager er kontoretager. En åben planløsning muliggør en effektiv indretning med helt ned til 13,5 m² pr. arbejdsstation. Ejendommens hesteskosform sikrer et godt lysindfald på alle etager og skaber skønne uderum i form af tagterrasser med grønne områder på de fleste kontoretager, hvor der er en flot udsigt til kanalen og private boliger mod vest. Ejendommens form udnyttes til en naturlig opdeling i to fløje med arbejdszoner, som bindes sammen af området i midten. Hent prospektet og læs meget mere. Projekttype: Kontor Arkitekt: COBE Architects A/S Ingeniør: MOE A/S Areal: 6.733 m² Bæredygtighedscertificering: DGNB Guld Lejemålets energimærke er angivet til: A

København SV·søn.·Lokalebasen.dk

Ny
The Warehouse - Engholmene Business Center

The Warehouse - Engholmene Business Center

Fra kr. 259513

The Warehouse bliver det største af de fire kontorhuse i Engholmene Business Center med sine 16.119 m² og udbydes både som domicil og flerbrugerejendom. Ejendommen får syv etager, hvor stueetagen bliver indrettet med fælles personalerestaurant, lobby og offentlig café samt dagligvarebutikkerne Irma og Coop 365. De karakteristiske forskydninger i facaden sikrer et godt lysindfald på alle etager og skaber skønne og grønne uderum i form af tagterrasser på de fleste etager. Der er adgang til tagterrasser fra alle etager med undtagelse af 2. og 3. sal. Den åbne planløsning sikrer en effektiv indretning med helt ned til 13,5 m² pr. arbejdsstation. Kontoretagerne fra 1.-4. etage kan potentielt opdeles i fire selvstændige lejemål, mens 5. og 6. etage kan opdeles i to mindre lejemål. - Projekttype: Kontor og dagligvarer. Hent prospektet og læs meget mere. Arkitekt: COBE Architects A/S Ingeniør: MOE A/S Areal: 16.119 m² Bæredygtighedscertificering: DGNB Guld Lejemålets energimærke er angivet til: A

København SV·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontorlokale i Lyngby

Fuldt serviceret kontorlokale i Lyngby

Fra kr.

Eftertraget adresse på Lyngby Hovedgade, nord for Københavns centrum. Vi har til huse i en gammel historisk fabriksbygning ”Pritzels Fabrik” og tilbyder her et charmerende arbejdssted lige ud til Lyngby å og den gamle mølle fra det oprindelige Lyngby centrum, og stadig tæt på Lyngbys mange restauranter, butikker og caféer. Vores netværk inkluderer mange af Danmarks mest succesfulde iværksættere, start-ups og etablerede virksomheder og vi er rigtig stolte af, at levere den struktur og de services som hjælper med at øge vores kunders forretning. Samtidig hjælper vi vores kunder imellem at skabe et professionelt netværk af mangfoldige samarbejdspartnere. Vi har et brutto areal på over 500kvm og tilbyder stilfuld indrettede privatkontorer, coworking spaces og kontorfællesskaber i alle størrelser. Du vælger selv længden på din lejekontrakt og vi tilbyder fuld fleksibilitet. Vores kontorer er servicerede og vi regner i arbejdspladser, ikke kvm. Faciliteter inkluderet ved kontorleje: • Kontordomicil og vedligeholdelse af ejendommen • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang inkl tyverialarm og autoriseret brandalarm • Udstyret kontor med møbler (hæve/sænke bord, kontorstol, lampe, telefon og reol) • Udstyrede tekøkkener (the/kaffemaskine, opvaskemaskine, køleskab og service) • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception som blandt andet sørger for postmodtagelse og omdeling • Adgang til print og kopiering • Administrativ service samt mulighed for telefonpasning • It-sikkerhedssystem, trådløst internet og patchkabling til IT Vores a la carte udbud, som kan tilvælges på time eller dagsbasis, er bredt. Vores mødelokaler er fuldt udstyrede samt indrettede med bl.a. designermøbler og projektor, og vi har mulighed for at tilbyde lækker catering og frokostordning. Vi hjælper hvor muligt med at finde en parkeringsløsning. Du bliver automatisk en del af et større dansk netvæk med fri adgang til 17 attraktive beliggenhder, strategisk placeret i og omkring københavn Priser fra 555kr / måned og op. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Kongens Lyngby·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Attraktive lokaler til møde og/eller konference i CinemaxX København

Attraktive lokaler til møde og/eller konference i CinemaxX København

Fra kr.

<u><span style="font-size:10.0pt"><span style='font-family:"Verdana",sans-serif'>100% RO OM FAGLIGHEDEN - I ANDERLEDES OG INSPIRERENDE OMGIVELSER</span></span></u> Kender du det, når du går i biografen; du træder ind i den mørke biografsal, sætter dig i det bløde sæde, og så snart filmen kører over det store lærred bliver virkeligheden sat på pause - du slapper af, glemmer alt om praktiske gøremål og to-do-lister, og din opmærksomhed er 100% fokuseret på aktiviteterne på det store lærred og lyden, der omkranser dig og suger dig ind i fortællingen? Lige præcis denne tilstand - den skærpede modtagelighed - som opstår i biografsalens rum, er det, der gør biografen meget velegnet til at afholde møder, seminarer og konferencer. Få dine vigtige budskaber op på det store lærred og inviter dine vigtige kontakter i biografen til et anderledes og inspirerende møde, hvor det intense og fokuserede læringsmiljø skaber de bedste forudsætninger for, at deltagerne går fra mødet med et optimalt output. Vi har oparbejdet stor erfaring i planlægning og afvikling af møder, seminarer, foredrag, konferencer og events i alle størrelsesordener, og vi har et dedikeret team ansat til udelukkende at varetage B2B-arrangementer. Vi er din medarrangør og sparringspartner lige fra den første kontakt og varetager alt det praktiske lige fra catering til booking af særligt inventar, tryksager og hvad du ellers måtte ønske at udlicitere. Og vi gør os altid umage for, at dit arrangement bliver en succes, og at du får lige præcis det arrangement, du og dit bagland ønsker. Du er altid meget velkommen til at komme forbi til en uforpligtende snak og rundvisning. <u><span style="font-size:10.0pt"><span style='font-family:"Verdana",sans-serif'>KORT OM CINEMAXXs KAPACITET OG MULIGHEDER:</span></span></u> - Multiplex-biograf med central og lækker placering ud til Københavns kanaler. - CinemaxX København har 14 sale med plads til mellem 70-550 gæster. Der er en samlet kapacitet i salene på over 3000 pladser. De 14 sale er fordelt på 3 etager, som alle har rummelige foyerområder, som egner sig til både loungeområder, spisning, messeudstilling - eller fx ekstra plads til kreative outbreak sessions. - Mulighed for at køre sideløbende program i op til 14 sale. - Mulighed for at give dit arrangement et twist og fx slutte dagen af med temafest og forpremiere på en kommende premierefilm. - Alle vores sale er fuldt udstyrede med state-of-the-art AV-udstyr. Vi har dygtige teknikere, som naturligvis vil varetage både tests og opsætning - og som vil være til stede i salene under hele arrangementet til at sørge for, at I får en glidende og problemfri afvikling af oplæg. Både sale og foyerområder er udstyret med lynhurtigt fibernet, og der kan oprettes separate profiler til fx gæster, udstillere og talere. - I forbindelse med møder- og konferencer tilbyder vi gratis parkering i Fisketorvets parkeringsanlæg, som rummer over 2000 parkeringspladser. **Heldagskonference/-møde inkl. forplejning (8 timer) fra 399,- ex moms pr. deltager.** **Halvdagskonference/-møde inkl. forplejning (4 timer) fra 299,- ex moms pr. deltager.** **Formiddagsseminar/-møde uden forplejning (2,5 timer) fra 100,- ex moms pr. deltager.**

København V·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorer, mødelokaler og Co-working i kreativt kontorfællesskab på Vesterbro

Kontorer, mødelokaler og Co-working i kreativt kontorfællesskab på Vesterbro

Fra kr. 3500

Eget Kontor i SOHO eller NOHO Velkommen til SOHO og NOHO i Kødbyen. Her tilbyder vi et sted at skabe dit livsværk, og vi giver dig de rigtige håndtag at trække i. Oplev hvad god energi, de rigtige faciliteter og ekstraordinær service og indretning kan gøre for dit næste møde, event og din virksomhed. Eget kontor giver alle fordelene ved Co-Working fællesskabet og samtidig fuld mulighed for at skabe jeres eget unikke og fortrolige space. Fra tre personer og opefter. Oplagt til virksomheder der har behov for fire vægge og stadig ønsker at indgå i det store fællesskab. Nyd godt af stor fleksibilitet og flere muligheder. Leveres møbleret med hæve/sænke borde, stole mv. Nyd godt af formidabel indretning, alt i faciliteter, fantastisk frokost, enestående mødelokaler, et hav af sociale tiltag og en perfekt grobund for dig og din virksomhed. Herudover er der mulighed for leje af fast plads, mødelokaler og On-The Fly - Kontakt udlejer for yderligere information.

København V·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Hold dit næste møde eller seminar i CinemaxX Aarhus

Hold dit næste møde eller seminar i CinemaxX Aarhus

Fra kr.

<u><span style="font-size:10.0pt"><span style='font-family:"Verdana",sans-serif'>100% RO OM FAGLIGHEDEN - I ANDERLEDES OG INSPIRERENDE OMGIVELSER</span></span></u> Kender du det, når du går i biografen; du træder ind i den mørke biografsal, sætter dig i det bløde sæde, og så snart filmen kører over det store lærred bliver virkeligheden sat på pause - du slapper af, glemmer alt om praktiske gøremål og to-do-lister, og din opmærksomhed er 100% fokuseret på aktiviteterne på det store lærred og lyden, der omkranser dig og suger dig ind i fortællingen? Lige præcis denne tilstand - den skærpede modtagelighed - som opstår i biografsalens rum, er det, der gør biografen meget velegnet til at afholde møder, seminarer og konferencer. Få dine vigtige budskaber op på det store lærred og inviter dine vigtige kontakter i biografen til et anderledes og inspirerende møde, hvor det intense og fokuserede læringsmiljø skaber de bedste forudsætninger for, at deltagerne går fra mødet med et optimalt output. Vi har oparbejdet stor erfaring i planlægning og afvikling af møder, seminarer, foredrag, konferencer og events i alle størrelsesordener, og vi har et dedikeret team ansat til udelukkende at varetage B2B-arrangementer. Vi er din medarrangør og sparringspartner lige fra den første kontakt og varetager alt det praktiske lige fra catering til booking af særligt inventar, tryksager og hvad du ellers måtte ønske at udlicitere. Og vi gør os altid umage for, at dit arrangement bliver en succes, og at du får lige præcis det arrangement, du og dit bagland ønsker. Du er altid meget velkommen til at komme forbi til en uforpligtende snak og rundvisning. <u><span style="font-size:10.0pt"><span style='font-family:"Verdana",sans-serif'>KORT OM CINEMAXXs KAPACITET OG MULIGHEDER:</span></span></u> - Multiplex-biograf med central og lækker placering lidt midt i Aarhus – ved Banegården i Bruuns Galleri - CinemaxX Aarhus har 11 sale med plads til mellem 78-469 gæster. Der er en samlet kapacitet i salene på over 2000 pladser. De 11 sale er fordelt på 2 etager, som har rummelige foyerområder, som egner sig til både loungeområder, spisning, messeudstilling - eller fx ekstra plads til kreative outbreak sessions - Mulighed for at køre sideløbende program i op til 11 sale - Mulighed for at give dit arrangement et twist og fx slutte dagen af med temafest og forpremiere på en kommende premierefilm - Alle vores sale er fuldt udstyrede med state-of-the-art AV-udstyr. Vi har dygtige teknikere, som naturligvis vil varetage både tests og opsætning - og som vil være til stede i salene under hele arrangementet til at sørge for, at I får en glidende og problemfri afvikling af oplæg. Både sale og foyerområder er udstyret med lynhurtigt fibernet, og der kan oprettes separate profiler til fx gæster, udstillere og talere. - Parkeringsmulighed i Bruuns Galleris parkeringsanlæg, og derudover let adgang med offentlig transport for gæster, der kommer både inden- og udenbys fra. **Heldagskonference/-møde inkl. forplejning (8 timer) fra 399,- ex moms pr. deltager.** **Halvdagskonference/-møde inkl. forplejning (4 timer) fra 299,- ex moms pr. deltager.** **Formiddagsseminar/-møde uden forplejning (2,5 timer) fra 100,- ex moms pr. deltager.**

Aarhus C·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Mødelokaler på Frederiksberg C tilbydes

Mødelokaler på Frederiksberg C tilbydes

Fra kr.

I kan mødes op til 10 gæster i mindre mødelokaler og 100+ gæster I konferencesalen, hvor I samtidig har direkte adgang til den store tagterrasse på 150 m2. Konferencesalen møbleres naturligvis efter jeres behov. Det kan fx være til undervisning, seminarer eller mere sociale arrangementer. I konferencesalen mødes I altid af vores velforberedte og imødekommende værter. Til alle møder er kaffe, the og vand inkluderet. Yderligere forplejning tilbydes efter jeres ønsker. Office ligger som nabo til Forum Metro på Frederiksberg C, i et område med butikker, restauranter and cafeer. Nøreport station er kun 3 minutter væk og bare 17 minutter til Københavns lufthavn. Coworking & Private Offices - Meetings & Events Lejemålets energimærke er angivet til: C

Frederiksberg C·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
1400 kvm. renoveret lagerhal med masser af udenomsplads og parkering.

1400 kvm. renoveret lagerhal med masser af udenomsplads og parkering.

Fra kr. 35000

Denne søjlefri lagerhallen på 1400 kvm. ligger 9 km fra frakørsel 39 til Slagelse. Hallen er egnet til lager og lagerhotel, samt produktion. Der en gennemsnitlig lofthøjde på omkring 6 meter. Der er separat kontor og the køkken i en bygning udenfor hallen, så man kan udnytte alle hallens kvm. Der er dog mulighed for at lave kontor, køkken og mandskabsfaciliteter inde i hallen, da bygningen er forberedt for det. Der 6 m brede elektriske Crawford ledhejseporte i begge gavle + 2 mindre indgangsdøre også i gavlene. Døre og vinduer er helt nye. Varmen er under udarbejdelse, hvor vi forhandler om at få fjernvarme fra det lokale kraft-varmeanlæg. Pladsen udenfor et belagt med stabilgrus, men der vil til næste år blive lagt asfalt ud for begge gavle. Lejestart kan aftales nærmere med udlejer. Hallen kan også efter nærmere aftale, deles i to separate lejemål. Lejemålets energimærke er angivet til: B

Slagelse·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
The Powerhouse - Engholmene Business Center

The Powerhouse - Engholmene Business Center

Fra kr. 373154

The Powerhouse bliver et af de fire kontorhuse i Engholmene Business Center med et areal på 12.669 m². Ejendommen får ni etager, hvor seks af etagerne forbindes via et flot atrium med et godt lysindfald i hjertet af bygningen og som fuldendes med en stor og fælles tagterrasse på 6. sal. Kontorhuset udbydes både som domicil og flerbrugerejendom, hvor stueetagen bliver indrettet med fælles personalerestaurant, lobby og reception. Etagerne kan indrettes fleksibelt efter lejers ønsker.På tagterrassen vil det være muligt at nyde frokosten, holde et uformelt møde eller tage en pause i grønne omgivelser. Hent prospektet og læs meget mere. Projekttype: Kontor og Café Arkitekt: COBE Architects A/S Ingeniør: MOE A/S Areal: 12.669 m² Bæredygtighedscertificering: DGNB Hjerte og Guld Lejemålets energimærke er angivet til: A

København SV·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Farimagsvej 45, 4700 Næstved

Farimagsvej 45, 4700 Næstved

Fra kr.

Nyrenoveret mødelokale i hjertet af Næstveds Inkubator på Næstved station. – Ideelt til møder, bestyrelser, foredrag eller workshops. – Mødelokalet har plads til 12 gæster rundt om det store plankebord. – Tilknyttet tekøkken kan benyttes frit ved booking. I mødelokalet er der installeret et 65″ tv med chromecast, som gør det muligt at vise dit indhold uanset om det er fra en mobil, tablet eller computer. Samtidig er der opsat et whiteboard med tuscher og Post-it notes. Bag den lille væg finder du en sofa, som er perfekt til et mere afslappet møde eller en pause fra et foredrag eller en workshop. Mulighed for tilkøb af kaffe, the og sodavand

Næstved·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Nyt kontorfællesskab

Nyt kontorfællesskab

Fra kr.

Workstation er en ny type kontorfællesskab, som er udviklet, bygget og indrettet med sigte på at skabe et arbejdsmiljø, som ligger et par niveauer højere end andre gennemsnitlige kontorfællesskaber. Workstation skal være et sted, hvor man har lyst til at arbejde og samtidig være en del af et dynamisk fællesskab. Vi har bygget større kontorer, indrettet i højere kvalitet og i det hele taget forsøgt at skabe grobund for et professionelt fællesskab. Det er svært at forklare essensen af Workstation og vort mål er da også, at du kontakter os for en fremvisning. Så kan du danne dit eget indtryk af, hvad Workstation står for. Nemt og overskueligt Vi har interviewet en række brugere af kontorfællesskaber og undersøgt hvad de værdsætter og hvad de er mindre tilfredse med. En af de ting som vi har fundet ud af er, at de fleste ikke bryder sig om ekstra betaling for alt lige fra parkering til mødelokaler. Derfor har vi valgt at sætte en fast All Inclusive Price som omfatter brug af mødelokaler, kaffe/the, internet, parkering etc. Man kender altså sine omkostninger og betaler kun ekstra for fx øl, vand, vin og frokost og kun for det reelle forbrug. Kun kr. 3.495,- pr. arbejdsplads ex. moms Normalprisen pr. arbejdsplads er kr. 3.995,- pr. måned men vi yder i en begrænset periode en First Mover Discount på kr. 500,- så prisen vil være kr. 3.495,- pr. måned. For at kunne afgøre om vores pris er fornuftig og konkurencedygtig, er du nødt til at komme forbi og foretage din egen vurdering af faciliteterne og af den samlede pakke. Vi mener dog, at vores kontorer er større og at vores pris er lavere i forhold til gennemsnittet. Og så har vi gjort lidt ekstra ud af indretning og valg af møbler, hvilket vi håber du vil fornemme, når du kigger forbi til en fremvisning. 6 m² fra kr. 495,- pr. måned Workstation Warehouse er en integreret lager- og produktionsfacilitet som kun lejere i Workstation Office Community har adgang til. Vi tilbyder lager og lette produktionsfaciliteter til priser fra kr. 495,- pr. måned (6 m²).

Vallensbæk·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontor i DK's svar på Silicon Valley

Kontor i DK's svar på Silicon Valley

Fra kr. 83

Billigt kontor i Danmarks svar på Silicon Valley Er I en mindre virksomhed, der har brug for et møbleret kontor? Ønsker I at spare tid og omkostningerne til drift, så der i stedet er plads til fordybelse af jeres virksomhed? Så bliv en del af vores helt nye og unikke kontorfællesskabet i Danmarks svar på Silicon Valley; The Energy Hub - hvor små idéer vokser sig store, og virksomheder blomstrer i inspirerende omgivelser. Vi vil sørge for al generel drift, varme, el, high speed internet, ad libitum kaffe, gratis parkering, kantinefaciliteter, gratis mødefaciliteter, adgang 24/7, samt rengøring. Vi er velbeliggende i hjertet af Ballerup tæt ved Lautrupparken. Området, der er et af Storkøbenhavns mest attraktive og førende erhvervsområder. - Ingen bindingsperiode og 3 måneders opsigelse. - Fuld møbleret kontor - 1000 m2 med gratis fælles lokaler – bl.a. 5 mødelokaler og stor kantine. - Dag til dag fleksibilitet af kontorskift – større og mindre. - Store internationale virksomheder i bygningen – bl.a. TopDanmark og AURORA - Priser fra 995 DKK/mdr. Kontakt os gerne, så vi sammen kan finde den helt rette løsning til jeres behov. Fleksibilitet og billige løsninger, er vores mantra. Fang os til en uformel snak.

Ballerup·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
 Coworking & Private Offices - Meetings & Events

Coworking & Private Offices - Meetings & Events

Fra kr.

Vælg office uanset om du har brug for en enkelt arbejdsplads i Coworking eller om I er en større virksomhed. Det er nemt, professionelt og fleksibelt hos office Du får fuldt møblerede kontorpladser i private kontorer eller i Coworking. Vælg private kontorer med op til 12 arbejdspladser pr. kontor. Som lejer hos office kan du og dine gæster nyde gratis kaffe, te og kølet vand. Ejendommens 6 mødelokaler med op til 10 pladser kan ligeledes frit benyttes. Skal I holde større møder eller events, har I adgang til at leje større konferencelokaler, hvor I kan have op til 100+ gæster. Mødeforplejning udover kaffe, te og vand kan tilkøbes efter behov. Du får: - Hæve-/sænkebord(e) - Skrivebordsstol(e) - Låsbar skabsplads - Lynhurtigt fibernet - Energiforbrug (strøm, lys, vand, varme) - Fri adgang til mødelokaler - Tekøkkener med fri kaffe, the og kølet vand - Rengøring - Cykelskur med lås - Elevator til alle lejemål - Privat parkering (mod betaling) - Frokostordning (mod betaling) Deltag på de månedlige netværksarrangementer i konferencesalen eller på tagterrassen, når vejret er til det. Her kan du få mulighed for at præsentere dig selv og din virksomhed eller bare mødes til socialt samvær. Er du studerende? Spørg på specielle priser. Skal I bruge kontorpladser i en begrænset periode til projektarbejde? Spørg på en samlet pris. Kontorfællesskabet ligger centralt i København på Frederiksberg C ved Forum Metro. Et attraktivt område med supermarkeder, specialbutikker, restauranter og caféer. Du er bare 3 minutter fra Nørreport station og 18 minutter fra Københavns lufthavn. Coworking & Private Offices - Meetings & Events Lejemålets energimærke er angivet til: C

Frederiksberg C·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
The Powerhouse - Engholmene Business Center

The Powerhouse - Engholmene Business Center

Fra kr. 104960

- Lejemål fra 607 m² - 12.669 m² - Certificeres med DGNB Guld - Store lobbyområder med lounge og café - Personalerestaurant - Bade- og omklædningsfaciliteter - Mulighed for fitness - Cykelparkering i kælder - 40 offentlige p-pladser på terræn - Fleksibel parkering med 380 parkeringspladser i kælder - Nem adgang til offentlig transport - 250 m til Enghave Brygge Metrostation (åbner 2024) The Powerhouse bliver et af de fire kontorhuse i Engholmene Business Center med et areal på 12.669 m². Ejendommen får ni etager, hvor seks af etagerne forbindes via et flot atrium med et godt lysindfald i hjertet af bygningen og som fuldendes med en stor og fælles tagterrasse på 6. sal, hvor det vil være muligt at nyde frokosten, holde et uformelt møde eller tage en pause i grønne omgivelser. Kontorhuset udbydes både som domicil og flerbrugerejendom, hvor stueetagen bliver indrettet med fælles personalerestaurant, lobby og reception. Etagerne kan indrettes fleksibelt efter lejers ønsker. Huset får desuden fælles faciliteter såsom mødecenter, café, omklædning, cykelparkering samt parkeringskælder. The Powerhouse har en fantastisk beliggenhed - tæt på byen og lige ved vandet med nem adgang til offentlig transport. Ejendommen ligger tæt på centrale indfaldsveje, kommende metrostationer og havnebus. Desuden er der blot ca. 15 minutters gang til S-togslinjer ved Dybbølsbro Station, og lufthavnen kan nås på ca. 15 minutter i bil. Engholmene Business Center vil blive DGNB-certificeret med ‘DGNB Guld’.

København SV·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM

KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM

Fra kr. 15000

Velkommen til The Villa - luksuskontorer med vandudsigt i æstetisk Københavner-stil. Er I en virksomhed der har brug for et møbleret kontor? Ønsker I at spare på tid og omkostninger til drift for i stedet at fordybe jer i arbejdet? Så bliv en del af vores kontorfælleskab. Vores kontorhotel byder på lejemål og løsninger i alle størrelser, hvor det er gjort nemt at tilknytte nyt- eller bytte kontor med dag-til-dag princip. Hos os har vi gjort det så enkelt som muligt for virksomheder at tilflytte, da alle vores kontorhoteller – som dette – bærer præg af en all-inclusive løsning. I praksis betyder det, at vores nye lejere blot skal tænke på, at give sig til at arbejde ved indflytning, for vi klarer alt det essentielle til opsætning at kontoret. Herunder: - Møbelpakke: skabe, borde, lamper, stole, etc. - Mødelokaler med bookingsystem. - Medarbejderrabat i vores egen Restaurant La Pausa. - IT – trådløst og Lan internet via CAT5e i hele bygningen. - Loungeområder med grønne planter og adgang til tekøkkener. - WelcomeBob - elektronisk velkomstsystem. - 24/7 adgang. - Ad libitum forbrug, kaffe, te, vand, etc. - Nemt at tilknytte nye kontorer fra dag-til-dag princip. - Kundens rimelige forbrug af elektricitet i lejemålet. - Varmeforsyning i lejemålet. - Kundens forholdsmæssige andel af skatter, afgifter herunder dækningsafgift. Vi lægger vægt på at lejerne har mulighed for at netværk på kryds og tværs, da vi er overbeviste om, at dette er noget der skaber værdi i vores diversificerede kontorsamfund. Hvis du er interesseret så kontakt os endelig til en uforpligtende fremvisning, så vi kan snakke nærmere om, hvilken løsning der passer til jer.

København N·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorer, mødelokaler og Co-working i kreativt kontorfællesskab på Vesterbro

Kontorer, mødelokaler og Co-working i kreativt kontorfællesskab på Vesterbro

Fra kr.

Eget Kontor i SOHO eller NOHO Velkommen til SOHO og NOHO i Kødbyen. Her tilbyder vi et sted at skabe dit livsværk, og vi giver dig de rigtige håndtag at trække i. Oplev hvad god energi, de rigtige faciliteter og ekstraordinær service og indretning kan gøre for dit næste møde, event og din virksomhed. Eget kontor giver alle fordelene ved Co-Working fællesskabet og samtidig fuld mulighed for at skabe jeres eget unikke og fortrolige space. Fra tre personer og opefter. Oplagt til virksomheder der har behov for fire vægge og stadig ønsker at indgå i det store fællesskab. Nyd godt af stor fleksibilitet og flere muligheder. Leveres møbleret med hæve/sænke borde, stole mv. Nyd godt af formidabel indretning, alt i faciliteter, fantastisk frokost, enestående mødelokaler, et hav af sociale tiltag og en perfekt grobund for dig og din virksomhed. Herudover er der mulighed for leje af fast plads, mødelokaler og On-The Fly - Kontakt udlejer for yderligere information.

København V·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Logistics project at Kastrup airside

Logistics project at Kastrup airside

Fra kr. 475700

Kystvejen 28 is a modern logistics property at Kastrup airside with 4,757 m² warehouse and 1,880 m² office space. - The logistics project has direct access to airside - The complex houses several different well known tenants, such as DHL, PostNord and WFS - The Lease has 3 gates airside and 5 docks landside - Clear ceiling height below rafters: 8.5 meter - Cooling and freezing room - The warehouse is available for move-in now. DEVELOPMENT IN THE AREA Copenhagen Airport is undergoing rapid development. With 175 routes, and more than 700 daily operations, it is one of the fastest growing in Europe. The airport´s goal is to be able to fulfil the growth plan for an annual increase in capacity from 29 to 40 million passengers. The expansion will increase the need for new logistics facilities, and to this end, AEW has acquired a property that gives the tenant a unique opportunity to be part of this growth potential. With an airside location, and short distances to infrastructure, this development gives you the opportunity to move into one of Scandinavia’s most attractive logistics hubs. FREIGHT VOLUME Freight volumes have stabilized after reaching the airport’s maximum capacity in 2014. The airport has continued to run at maximum capacity since then. With the expansion of airside buildings and growth in routes and passengers, freight volumes are expected to increase as capacity grows.

Kastrup·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
The Central - Høje Taastrup C

The Central - Høje Taastrup C

Fra kr. 73667

The Central - fremtidens bæredygtige kontorhus - har, med fokus på holdbarhed og kvalitet i materialevalget, skabt et flerbrugerhus, som er både funktionelt og har et værdigrundlag, der bunder i fællesskab, bæredygtighed og medarbejdertrivsel. Designet er i sit udtryk arkitektonisk og ny-nordisk i indretning. Det 7-etager høje kontorhus giver dig mulighed for at tilpasse dine omgivelser og ikke omvendt. At få kontor i et nyt fælles hus giver jer mulighed for at optimere firmaets arealforbrug og skabe nogle helt unikke og moderne rammer for medarbejderne med grønne arealer og caféområder.Uanset om jeres virksomhed ønsker et par nye kontorpladser, en hel etage eller måske ligefrem mere end det, kan de fleste indretningsmuligheder lade sig gøre i The Central. Her kan I indrette storrummene, som I ønsker med en kombination af 2-4-6 personers kontorer, møderum og fleksible zoner til en enkelt person. De åbne, regulære etageplaner med dagslys fra både atrium og den ydre facade giver et lyst rum og en imødekommende stemning. Du kan læse meget mere om The Central i prospektet. HIGHLIGHTS: - Lejemål fra 680-23.410 m² - Bæredygtigt byggeri certificeret med DGNB Guld - Reception, mødefaciliteter, fælles kantine og café i stueplan - Et moderne kontorhus med inkluderende, grønne områder og rolige arealer - Åbne tagterrasser med naturhaver, beplantning og udsigt over byen - Gode fællesfaciliteter herunder fitness, omklædning og cykelkælder med værksted

Taastrup·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
The Lighthouse - Engholmene Business Center

The Lighthouse - Engholmene Business Center

Fra kr. 190613

- Lejemål fra 1.173 m² - 11.820 m² - Oplagt som domicil eller flerbrugerejendom - Certificeres med DGNB Guld - Op til 3.200 m² mødelokaler - Store lobbyområder med lounge og café - Personalerestaurant - Bade- og omklædningsfaciliteter - Mulighed for fitness - Cykelparkering i kælder - 40 offentlige p-pladser på terræn - Fleksibel parkering med 380 parkeringspladser i kælder - Nem adgang til offentlig transport via metro og havnebus - 250 m til Enghave Brygge Metrostation (åbner 2024) The Lighthouse bliver det højeste af i alt fire kontorhuse i Engholmene Business Center. Kontorhuset er oplagt som både domicil og flerbrugerejendom. Ejendommen får i alt otte etager og bliver i stueetagen indrettet med fælles kantine, lobby samt mulighed for mødecenter eller kontorområde, mens de øvrige etager er disponeret som kontoretager. The Lighthouse bliver bygget med en åben planløsning, som muliggør en effektiv indretning med helt ned til 13,5 m² pr. arbejdsstation. Ejendommen har en ikonisk, femkantet form og bliver bygget med forskydninger i facaden, som sikrer et godt lysindfald på alle etager. Den nederste halvdel af ejendommen bindes sammen af et atrium, som giver lys, forbinder etagerne og skaber en attraktiv og central tagterrasse over atriet på 4. sal. Ejendommen har en fantastisk beliggenhed tæt på alt. Her er du sikret det bedste fra begge verdener – en beliggenhed tæt på byen, men samtidig lige ud til vandet og ligger desuden tæt på centrale indfaldsveje, kommende metrostationer og havnebus. Desuden er der blot ca. 15 minutters gang til diverse S-togslinjer ved Dybbølsbro Station, ligesom lufthavnen kan nås på ca. 15 minutter i bil. Engholmene Business Center vil blive DGNB-certificeret med ‘DGNB Guld’.

København SV·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Offices for drone business in the drone test center

Offices for drone business in the drone test center

Fra kr.

Do you want to be based in the dynamic centre of the Danish drone industry? In Hans Christian Andersen Airport, UAS Denmark has created the first and biggest test center for drones in the country, where we, besides testcenter and labs also offer the country's biggest dedicated drone cluster, not to mention a dynamic business environment and exciting office spaces for drone and technology companies. We offer both secluded offices and office spaces in our "take-off zone". That way, everyone are able to set up business here, notwithstanding you being an already established company or are planning to establish a start-up or entrepreneurial company. Furthermore, if you have any special need, you are welcome to contact us, as we are flexible in terms of utilizing unused areas of the premises. In UAS Denmark Business Park, you will get close to the drone industry and will get the shortest distance to exciting cooperations and knowledgesharing between like minded drone and tech companies, not to mention the UAS Denmark cluster and test center. UAS Denmark is the drones' test center and business development initiative of Funen and Denmark. We are a joint venture between HCA Airport, University of Southern Denmark and Developing Fyn. Thus we are ready to give you the opportunities for your company to develop and grow here. That, we do by continuous sparring and invitations to relevant events and presentation of possible business cases that might be a way for the industry and you to create value. Practical information: UAS Denmark is located in HCA Airport 10 kilometres north of Odense, Denmark. The business park is situated in the national drone test center soon to be fully equipped with sensor and composite laboratory facilities plus 867 square kilometers of airspace ideal for BVLOS testing. Included in the rent is: - Water, heat and electricity. - Free coffee and tea for your own consumption. - A Conference room with projector, canvas and a whiteboard - Meeting room with a projecter, canvas and whiteboard. Seating: 20 people. - Classroom seating 20 people. - Lounge area with a view overlooking the airport. - Social events. E.g. Monthly morning meetings and the friday bar. - Catering for meetings and events from the Airport's restaurant. (Fru Nielsens Take-off) - WiFi. - Kitchen and kitchenette. - Common self serving canteen area (Catering possible at meetings and events). - Free Parking - Cleaning of common areas (cleaning of individual offices can be arranged through individual agreements). - Caretaking of outdoor areas. - Alarmed buildning. - Flexible access. - Refuse collection (household waste + paper). - Drone related magazines and information material. - Continuous updates about events and exhibitions. - Common roadside signage with your company name.

Odense N·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
The Boathouse - Engholmene Business Center

The Boathouse - Engholmene Business Center

Fra kr. 180050

- Lejemål fra 1.108 m² - 6.733 m² - Oplagt som domicil eller flerbrugerejendom - Certificeres med DGNB Guld - Op til 3.200 m² mødelokaler - Store lobbyområder med lounge og café - Personalerestaurant - Bade- og omklædningsfaciliteter - Mulighed for fitness - Cykelparkering i kælder - 40 offentlige p-pladser på terræn - Fleksibel parkering med 380 parkeringspladser i kælder - Nem adgang til offentlig transport - 250 m til Enghave Brygge Metrostation (åbner 2024) The Boathouse byder på moderne kontorarealer fordelt på 6.733 m², som kan anvendes til kontor. Ejendommen får i alt seks etager og udbydes både som domcil eller flerbrugerejendom. Stueetagen indrettes med fælles personalerestaurant, køkken, lobby samt mulighed for møderum eller kontorområde, og de øvrige etager er kontoretager. Kontorhuset får desuden omklædning, cykelparkering og parkeringskælder. En åben planløsning muliggør en effektiv indretning med helt ned til 13,5 m² pr. arbejdsstation. Ejendommens hesteskosform sikrer et godt lysindfald på alle etager og skaber skønne uderum i form af tagterrasser med grønne områder på de fleste kontoretager, hvor der er en flot udsigt til kanalen og private boliger mod vest. Ejendommens form udnyttes til en naturlig opdeling i to fløje med arbejdszoner, som bindes sammen af området i midten. The Boathouse har en fantastisk beliggenhed - tæt på byen og lige ved vandet med nem adgang til offentlig transport. Ejendommen ligger tæt på centrale indfaldsveje, kommende metrostationer og havnebus. Desuden er der blot ca. 15 minutters gang til S-togslinjer ved Dybbølsbro Station, og lufthavnen kan nås på ca. 15 minutter i bil. Engholmene Business Center vil blive DGNB-certificeret med ‘DGNB Guld’.

København SV·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Nyt kontorfællesskab

Nyt kontorfællesskab

Fra kr.

Workstation er en ny type kontorfællesskab, som er udviklet, bygget og indrettet med sigte på at skabe et arbejdsmiljø, som ligger et par niveauer højere end andre gennemsnitlige kontorfællesskaber. Workstation skal være et sted, hvor man har lyst til at arbejde og samtidig være en del af et dynamisk fællesskab. Vi har bygget større kontorer, indrettet i højere kvalitet og i det hele taget forsøgt at skabe grobund for et professionelt fællesskab. Det er svært at forklare essensen af Workstation og vort mål er da også, at du kontakter os for en fremvisning. Så kan du danne dit eget indtryk af, hvad Workstation står for. Nemt og overskueligt Vi har interviewet en række brugere af kontorfællesskaber og undersøgt hvad de værdsætter og hvad de er mindre tilfredse med. En af de ting som vi har fundet ud af er, at de fleste ikke bryder sig om ekstra betaling for alt lige fra parkering til mødelokaler. Derfor har vi valgt at sætte en fast All Inclusive Price som omfatter brug af mødelokaler, kaffe/the, internet, parkering etc. Man kender altså sine omkostninger og betaler kun ekstra for fx øl, vand, vin og frokost og kun for det reelle forbrug. Kun kr. 3.495,- pr. arbejdsplads ex. moms Normalprisen pr. arbejdsplads er kr. 3.995,- pr. måned men vi yder i en begrænset periode en First Mover Discount på kr. 500,- så prisen vil være kr. 3.495,- pr. måned. For at kunne afgøre om vores pris er fornuftig og konkurencedygtig, er du nødt til at komme forbi og foretage din egen vurdering af faciliteterne og af den samlede pakke. Vi mener dog, at vores kontorer er større og at vores pris er lavere i forhold til gennemsnittet. Og så har vi gjort lidt ekstra ud af indretning og valg af møbler, hvilket vi håber du vil fornemme, når du kigger forbi til en fremvisning. 6 m² fra kr. 495,- pr. måned Workstation Warehouse er en integreret lager- og produktionsfacilitet som kun lejere i Workstation Office Community har adgang til. Vi tilbyder lager og lette produktionsfaciliteter til priser fra kr. 495,- pr. måned (6 m²).

Vallensbæk·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
The Warehouse - Engholmene Business Center

The Warehouse - Engholmene Business Center

Fra kr. 259513

- Lejemål fra 1.597 m² - 16.119 m² - Oplagt som domicil eller flerbrugerejendom - Certificeres med DGNB Guld - Op til 3.200 m2 mødelokaler - Store lobbyområder med lounge og café - Personalerestaurant - Bade- og omklædningsfaciliteter - Mulighed for fitness - Cykelparkering i kælder - 40 offentlige p-pladser på terræn - Fleksibel parkering med 380 parkeringspladser i kælder - Nem adgang til offentlig transport - 250 m til Enghave Brygge Metrostation (åbner 2024) The Warehouse bliver det største af de fire kontorhuse i Engholmene Business Center med sine 16.119 m² og udbydes både som domicil og flerbrugerejendom. Ejendommen får syv etager, hvor stueetagen bliver indrettet med fælles personalerestaurant, lobby og offentlig café samt dagligvarebutikkerne Irma og Coop 365. Ejendommen får desuden mødecenter, omklædning, cykelparkering samt parkeringskælder. De karakteristiske forskydninger i facaden sikrer et godt lysindfald på alle etager og skaber skønne og grønne uderum i form af tagterrasser på de fleste etager. Der er adgang til tagterrasser fra alle etager med undtagelse af 2. og 3. sal. Den åbne planløsning sikrer en effektiv indretning med helt ned til 13,5 m² pr. arbejdsstation. Kontoretagerne fra 1.-4. etage kan potentielt opdeles i fire selvstændige lejemål, mens 5. og 6. etage kan opdeles i to mindre lejemål. The Warehouse har en fantastisk beliggenhed - tæt på byen og lige ved vandet med nem adgang til offentlig transport. Ejendommen ligger tæt på centrale indfaldsveje, kommende metrostationer og havnebus. Desuden er der blot ca. 15 minutters gang til S-togslinjer ved Dybbølsbro Station, og lufthavnen kan nås på ca. 15 minutter i bil. Engholmene Business Center vil blive DGNB-certificeret med ‘DGNB Guld’.

København SV·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Møblerede kontorpladser på Frederiksberg C tilbydes

Møblerede kontorpladser på Frederiksberg C tilbydes

Fra kr.

Vælg Office uanset om du har brug for en enkelt arbejdsplads i Coworking eller om I er en større virksomhed. Det er nemt, professionelt og fleksibelt hos office Du får fuldt møblerede kontorpladser i private kontorer eller i Coworking. Vælg private kontorer med op til 12 arbejdspladser pr. kontor. Som lejer hos office kan du og dine gæster nyde gratis kaffe, te og kølet vand. Ejendommens 6 mødelokaler med op til 10 pladser kan ligeledes frit benyttes. Skal I holde større møder eller events, har I adgang til at leje større konferencelokaler, hvor I kan have op til 100+ gæster. Mødeforplejning udover kaffe, te og vand kan tilkøbes efter behov. Du får: - Hæve-/sænkebord(e) - Skrivebordsstol(e) - Låsbar skabsplads - Lynhurtigt fibernet - Energiforbrug (strøm, lys, vand, varme) - Fri adgang til mødelokaler - Tekøkkener med fri kaffe, the og kølet vand - Rengøring - Cykelskur med lås - Elevator til alle lejemål - Privat parkering (mod betaling) - Frokostordning (mod betaling) Deltag på de månedlige netværksarrangementer i konferencesalen eller på tagterrassen, når vejret er til det. Her kan du få mulighed for at præsentere dig selv og din virksomhed eller bare mødes til socialt samvær. Er du studerende? Spørg på specielle priser. Skal I bruge kontorpladser i en begrænset periode til projektarbejde? Spørg på en samlet pris. Kontorfællesskabet office ligger centralt i København på Frederiksberg C ved Forum Metro. Et attraktivt område med supermarkeder, specialbutikker, restauranter og caféer. Du er bare 3 minutter fra Nørreport station og 18 minutter fra Københavns lufthavn. Coworking & Private Offices - Meetings & Events Lejemålets energimærke er angivet til: C

Frederiksberg C·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Nyt kontorfællesskab

Nyt kontorfællesskab

Fra kr.

Workstation er en ny type kontorfællesskab, som er udviklet, bygget og indrettet med sigte på at skabe et arbejdsmiljø, som ligger et par niveauer højere end andre gennemsnitlige kontorfællesskaber. Workstation skal være et sted, hvor man har lyst til at arbejde og samtidig være en del af et dynamisk fællesskab. Vi har bygget større kontorer, indrettet i højere kvalitet og i det hele taget forsøgt at skabe grobund for et professionelt fællesskab. Det er svært at forklare essensen af Workstation og vort mål er da også, at du kontakter os for en fremvisning. Så kan du danne dit eget indtryk af, hvad Workstation står for. Nemt og overskueligt Vi har interviewet en række brugere af kontorfællesskaber og undersøgt hvad de værdsætter og hvad de er mindre tilfredse med. En af de ting som vi har fundet ud af er, at de fleste ikke bryder sig om ekstra betaling for alt lige fra parkering til mødelokaler. Derfor har vi valgt at sætte en fast All Inclusive Price som omfatter brug af mødelokaler, kaffe/the, internet, parkering etc. Man kender altså sine omkostninger og betaler kun ekstra for fx øl, vand, vin og frokost og kun for det reelle forbrug. Kun kr. 3.495,- pr. arbejdsplads ex. moms Normalprisen pr. arbejdsplads er kr. 3.995,- pr. måned men vi yder i en begrænset periode en First Mover Discount på kr. 500,- så prisen vil være kr. 3.495,- pr. måned. For at kunne afgøre om vores pris er fornuftig og konkurencedygtig, er du nødt til at komme forbi og foretage din egen vurdering af faciliteterne og af den samlede pakke. Vi mener dog, at vores kontorer er større og at vores pris er lavere i forhold til gennemsnittet. Og så har vi gjort lidt ekstra ud af indretning og valg af møbler, hvilket vi håber du vil fornemme, når du kigger forbi til en fremvisning. 6 m² fra kr. 495,- pr. måned Workstation Warehouse er en integreret lager- og produktionsfacilitet som kun lejere i Workstation Office Community har adgang til. Vi tilbyder lager og lette produktionsfaciliteter til priser fra kr. 495,- pr. måned (6 m²). Lager- og opbevaringsrum fra 6 m² til 100 m² Direkte adgang fra Workstation Office

Vallensbæk·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Få dit eget kontor - Nyrenoveret, lækkert og lyst

Få dit eget kontor - Nyrenoveret, lækkert og lyst

Fra kr. 2758

Vi har 3 ledige lokaler på 10m2 der befinder sig på 3. sal. Huslejen er 275,78 kr. pr. m2 ekskl. moms. og inkluderer vand, varme, el og wifi. Lidt om os: Vi er en non-profit forening der har kontorfællesskab på 2. og 3. sal på Hermodsvej 5B. Hver etage har mindst 2 toiletter og 1 bad. På 2. sal ligger den fælles frokoststue, hvor langt de fleste kommer for at spise frokost hver dag, i den forbindelse skal det nævnes at der er et the-køkken ved frokoststuen med håndvask, mikrobølgeovn og køleskab. Der er et fuldt funktionelt køkken på 3. sal hvis man har brug for at tilberede sin mad. Derudover er der mikrobølgeovn, sandwichmaskine, elkedel, opvaskemaskine og køle/fryseskab i køkkenet. Hver virksomhed får en kasse til et af køleskabene, der kan man trygt og roligt opbevare sin mad. Hos os er du omringet af; - Spændende iværksættere og veletableret virksomheder - Medmenneskelighed - Et fantastisk og professionelt netværk - Et miljø der skaber nye muligheder Vi er en nonprofit organisation og vi kan derfor tilbyde dig et billigere alternativ, som er placeret tæt på Århus centrum. Vi er et kontorfællesskab, hvor du har eget kontor, medmindre du selv vælger at dele lokalet med en anden virksomhed. Bonus: - Mødelokaler til fri afbenyttelse - Gode parkerings-muligheder - Gratis frugtordning - Gratis kaffe, the og kakao og søde mennesker at drikke den med - Fælles køkken og spisestue

Åbyhøj·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Co-working Space tæt på Forum metrostation

Co-working Space tæt på Forum metrostation

Fra kr.

Vælg office uanset om du har brug for en enkelt arbejdsplads i Coworking eller om I er en større virksomhed. Det er nemt, professionelt og fleksibelt hos office. Du får fuldt møblerede kontorpladser i private kontorer eller i Coworking. Vælg private kontorer med op til 12 arbejdspladser pr. kontor. Som lejer hos office kan du og dine gæster nyde gratis kaffe, te og kølet vand. Ejendommens 6 mødelokaler med op til 10 pladser kan ligeledes frit benyttes. Skal I holde større møder eller events, har I adgang til at leje større konferencelokaler, hvor I kan have op til 100+ gæster. Mødeforplejning udover kaffe, te og vand kan tilkøbes efter behov. Du får: - Hæve-/sænkebord(e) - Skrivebordsstol(e) - Låsbar skabsplads - Lynhurtigt fibernet - Energiforbrug (strøm, lys, vand, varme) - Fri adgang til mødelokaler - Tekøkkener med fri kaffe, the og kølet vand - Rengøring - Cykelskur med lås - Elevator til alle lejemål - Privat parkering (mod betaling) - Frokostordning (mod betaling) Deltag på de månedlige netværksarrangementer i konferencesalen eller på tagterrassen, når vejret er til det. Her kan du få mulighed for at præsentere dig selv og din virksomhed eller bare mødes til socialt samvær. Er du studerende? Spørg på specielle priser. Skal I bruge kontorpladser i en begrænset periode til projektarbejde? Spørg på en samlet pris. Kontorfællesskabet office ligger centralt i København på Frederiksberg C ved Forum Metro. Et attraktivt område med supermarkeder, specialbutikker, restauranter og caféer. Du er bare 3 minutter fra Nørreport station og 18 minutter fra Københavns lufthavn. Coworking & Private Offices - Meetings & Events Lejemålets energimærke er angivet til: C

Frederiksberg C·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Side:
af 2