Indflytningsklare kontorlokaler i Vejen udlejes!

Indflytningsklare kontorlokaler i Vejen udlejes!

Fra kr. 7542

I vejen ved multicenteret, står dette flotte kontor/kliniklejemål klar til dig. Her er du få min kørsel fra både centrum af Vejen og motorvejsafkørsel til E20. Med busstoppested få hundrede meter væk og parkering lige ved døren, bliver tilgængeligheden for ansatte, kunder eller andre ikke bedre.Lejemålet er placeret i den forreste fløj, ud mod vejen på 1.salen th. Herfra kan du følge trafikken på Askovvej, mens du fra den modsatte side har udsigt til parkeringspladsen og gården nedenfor, hvor du finder indgangspartiet.Kontoret på 181 kvm tilgås via en fællestrappeopgang. Trappeopgangen fører til 2 lejemål hhv. th og tv.dette lejemål ligger på højre hånd. Du træder direkte ind i et stort åbent kontormiljø, hvorfra man har adgang til 4 separate kontorrum /mødelokaler, et kopirum og the køkken. Lokalerne er for nylig blevet moderniseret og fremstår flotte lyse og morderne, lige til at flytte ind i.På gangen er der toiletter der deles med etagens anden lejer.Lejemålet er en del af et større ejendomskompleks med flere forskellige lejere heri blandt lokale og statslige.Herunder også vejen idrætscenter der har fitnesscenter i stueetagen, under lejemålet.Lokalplanen giver mulighed for mange forskellige typer erhverv og siger således:Området må anvendes til sports- og idrætsanlæg, ferie- og kongrescenter, sundhedsinstitutioner, kulturelle institutioner, uddannelsesinstitutioner, kontor- og serviceerhverv og øvrige ferie- og fritidsformål.Hvis I har behov for mere eller mindre plads, end hvad dette lejemål kan tilbyde, er der andre lejemål ledige i ejendommen, der måske kan passe til jer. Kontakt os for at høre nærmere. Lejemålets energimærke er angivet til: B

Vejen·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Lej hel etage 1. sal lækkert nyistandsat kontorlejemål

Lej hel etage 1. sal lækkert nyistandsat kontorlejemål

Fra kr. 56700

Stilsikre kvalitetsmaterialer, grønne omgivelser og gode fællesfaciliteter og 756 m2 nyistandsat kontorlejemål til at bolte sig på. Attraktivt beliggende på 1. sal, godt lysindfald fra to sider, og så overtages lejemålet nyistandsat. Bl.a.: lyst olieret trægulv, træbetonloft med LED-loftsbelysning, nyistandsatte toiletrum, glasvægge i møderum og cellekontorer og lækkert Svane køkken med sorte skabselementer. Indrettet med en god kombination af cellekontorer, møderum og åbent storrumskontor, god spiseplads ifm. køkken, toiletter og garderobe. Mange og gratis p-pladser med kundeparkering direkte ved hoveddøren, så gæster hurtigt kan finde vej op til etagen, enten via elevatoren fra stueetagen og direkte op i lejemålet, eller også via den flotte lyse hovedtrappe. Bygningerne fremtræder præsentabel bl.a. med grønne arealer, flot fælles velkomstområde med fælles møderum, fælles auditorium med plads til ca. 50 personer, sommerfuglepark med drivhus, fri parkering og gode parkerings- og tilkørselsforhold (adgang både fra Valhøjs Alle og Fjeldhammervej). Nem adgang til det københavnske motorvejsnet. Gode busforbindelser i området med kort afstand til S-tog Brøndbyøster St., og tæt på den kommende letbane langs Ring 3. OBS! LEJEMÅLET ER UNDER RENOVERING OG KLAR TIL INDFLYTNING Q3 2024. FOTO ER REFERENCEFOTO FRA LEJEMÅLET PÅ 2. SAL Lejemålets energimærke er angivet til: B

Rødovre·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Erhvervslejemål med stor synlighed - i alt 157 kvm

Erhvervslejemål med stor synlighed - i alt 157 kvm

Fra kr. 17000

Flotteste butiks / kontor lokale, på i alt 157 kvm, er helt centralt beliggende midt i hjertet af Viborg i Gravene. Total istandsat og klar til brug. Lejemålet indeholder: stort ekspeditionslokale, stort kontorlokale, konferencerum, køkken med spiseplads, toilet samt yderligere 2 kontorer. De 3 kontorer er opbygget med newyorkervægge og kan sammenlægges med ekspeditionslokalet, så dette bliver meget stort. Med masser af synlighed og nem adgang er lokalerne velegnede til forskellige virksomhedstyper, som f.eks. ejendomsmægler, specialbutik, tøjbutik, café / bar, showroom eller kontor. Gode lyse og åbne lokaler. Parkering er tilgængelig lige bagved på Preislers Plads.

Viborg·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
142 m2 lyst kontorlejemål i Søborg Tower - bemandet reception. kantine og fri parkering.

142 m2 lyst kontorlejemål i Søborg Tower - bemandet reception. kantine og fri parkering.

Fra kr. 14200

Lejemålet er beliggende i stueetagen få skridt fra ejendommens hovedreception og ligger ugeneret med dejlig udsigt over lokalområdets lille sø. Lejemålet er i dag indrettet til storrumskontor, hvor medarbejderne er placeret i to grupper adskilt af et mødelokale med plads til 6 personer. Lejemålet er disponeret til ca. 10 arbejdspladser. Lokalerne er lyse og imødekommende, og der er etableret ventilation og køl, som sikrer et behageligt indeklima i lejemålet. Lejemålet har store vinduespartier med godt lysindfald. Lejemålet har tæppefliser, der sammen med akustikloftet sikrer et behageligt arbejdsmiljø. Toiletfaciliteter ligger i fælles arealet i stuen, og omfattet af husets drift og daglige rengøring. Som lejer i Søborg Tower har man adgang til husets meget velfungerende kantine samt fri adgang til husets kaffestationer i stueetagen. Lejemålets energimærke er angivet til: G

Søborg·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fra kr.

Velkommen til 4. etage i Københavns Lufthavn – et businesscenter i Terminal 3. Med udsigt over landingsbanen mod Øresund og den travle ankomsthal, befinder du dig her i vores moderne indrettede business lounge. Energien på denne lokation er præget af international stemning, hvor vores kunder fra hele verden, dagligt, mødes på vej ud eller hjem fra forretningsrejser. På denne adresse har du har rig mulighed for, at afholde små korte møder - online eller fysisk - samt heldagskonferencer. Ønsker du fast at bosætte din virksomhed i et privat kontor, har du også muligheden herfor. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre.

Kastrup·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fleksible Co-working løsning i professionelle omgivelser

Fleksible Co-working løsning i professionelle omgivelser

Fra kr.

Velkommen til 4. etage i Københavns Lufthavn – et businesscenter i Terminal 3. Med udsigt over landingsbanen mod Øresund og den travle ankomsthal, befinder du dig her i vores moderne indrettede business lounge. Energien på denne lokation er præget af international stemning, hvor vores kunder fra hele verden, dagligt, mødes på vej ud eller hjem fra forretningsrejser. På denne adresse har du har rig mulighed for, at afholde små korte møder - online eller fysisk - samt heldagskonferencer. Ønsker du fast at bosætte din virksomhed i et privat kontor, har du også muligheden herfor. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre.

Kastrup·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
EasyOffice Kolding, Centervej - lokale 8

EasyOffice Kolding, Centervej - lokale 8

Fra kr.

Kontorlokaler til leje i Kolding – Lokale 8 Skal dit nye kontor ligge centralt i Kolding? – så bliv en del af vores kontorhotel på Centervej i Kolding. I Kolding har vi kontorer fra 1-5 arbejdspladser. Vores priser inkluderer eget aflåselige, moderne kontor, samt adgang til mødelokaler og fællesfaciliteter. Mødelokalerne kan bookes online via portal. I mødelokalerne er der både whiteboard og flatscreen. Herudover får du også adgang til mødelokalerne på vores øvrige lokationer. Vi tilbyder en fleksibel lejekontrakt, hvor du bestemmer tidshorisonten. Vi låser dig ikke fast på en lang kontrakt. Hos RealRental kan du læse mere om vores andre kontorlokaler til lejeKontorhotellet på Centervej ligger lige ved motorvejsafkørsel E45 mod Århus C. Den smukke, herskabelige gård blev opført i 1916, og er senere blevet indrettet til kontorformål. Der er bevaret mange fine detaljer fra fortiden, men samtidig fremstår de gamle bygninger i en nutidig og moderne stil. Bygningernes udformning og placering har gjort det muligt at indrette nogle hyggelige og spændende kontorer. Ejendommen er synligt beliggende og har gode tilkørselsforhold, samt gratis parkering lige foran ejendommen med plads til ca. 50 biler.Hos EasyOffice kan du læse mere om vores andre kontorlokaler til leje i Kolding

Kolding·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Parkering til salg og leje i sikret, opvarmet kælder

Parkering til salg og leje i sikret, opvarmet kælder

Fra kr.

P-Huset Amager Strandpark Aps parkeringskælder ligger ved siden af Lidls parkeringsplads på hjørnet af Amager Strandvej og Øresundsvej. Garagen har p.t. enkelte ledige pladser. Adgang til garagen sker via indkørsel fra Krimsvej – en sidevej til Øresundsvej. Nedkørslen er opvarmet om vinteren. Bom og port opereres med en lille brik betjening som udleveres til hver plads. Pladsen kan naturligvis også benyttes som fast parkeringsplads for den travle rejsende. Som altid har bilen klar i kælderen lige ved metrostationen blot 5 minutter fra Kastrup Lufthavn. Til betydelig lavere pris end lufthavnsparkering. Ved salg pris pr. stk. DKK 325.000,-. Adgang til egen el oplader.

København S·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorlejemål i fredelig gade centralt på Frederiksberg

Kontorlejemål i fredelig gade centralt på Frederiksberg

Fra kr. 30938

- 297 m² i indbydende erhvervsejendom - Plads til ca. 21 medarbejdere - Regulære rum med godt lysindfald - Gåafstand til Frederiksberg Have og Frederiksberg Centeret - 550 meter til Fasanvej Metro og videre forbindelse til S-tog - Tæt på Ring 2 - Parkering på ejendommen - Mulighed for leje af kælderrum på 27 m² Kontorejemål på 297 m² på 2. sal i indbydende og velholdt erhvervsejendom med stor og flot glasfacade til to sider. Her er plads til ca. 21 medarbejdere. Lejemålet består af en fordelingsgang med adgang på begge sider til i alt syv lokaler med mødelokaler og kontorer. Det ene kontor giver adgang til tekøkken og kan med fordel benyttes som spiseplads for lejemålets brugere. Herfra er der adgang til i alt tre toiletter. Lokalerne fremstår imødekommende og nyder godt af lysindfaldet fra de store vinduer. Med Den Grønne Sti i baghaven er det oplagt at tage cyklen på arbejde eller benytte den offentlige transport i gåafstand. Der er parkering på ejendommen. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Frederiksberg·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Egen etage i eksklusiv bygning på Havnegade 29

Egen etage i eksklusiv bygning på Havnegade 29

Fra kr. 87397

- 414 m2 kontor + 157 m2 andel af fantastiske fællesarealer, altan og tagterrasse - Totalt nyistandsat med plads til ca. 32-34 medarbejdere - Fælles kantine med frokostordning i underetagen, topmoderne fitnesslokale samt bad/omklædning - Adgang via port og yderst charmerende indgangsparti i ejendommens gård med flotte navneskilte i messing - 3 min. gang til Kgs. Nytorv Metro og Strøget - Der kan lejes 1 p-plads i gården. Der er ladestander i gården og yderligere ved ejendommen **Få kontor i luksusbygning** Et af Danmarks mest populære og eksklusive møbelbrands; UMAGE, tilbyder kontorlejemål i deres lækre nyrenoverede domicil. 414 m. kontor + 157 m2 andel af fællesarealer, tagterrasse og en altan med udsigt over havnen til leje på prominent adresse, 3 min. gang fra Kgs. Nytorv Metro. Lejemålet er indflytningsklart og kan tilbydes møbleret for mindre ekstra omkostning. Lejemålet er beliggende p. 2. sal og udgør hele etagen, således at lejer har sit helt eget område øverst i bygningen. Kontoret er ligesom resten af huset totalt nyistandsat og med 2 toiletter og tekøkken. Hertil kommer 57 m. arkiv, som lejer eksklusivt har adgangen til. Arkivet er beliggende tæt på tagterrassen, på etagen ovenover lejemålet. Arealet inkluderer andel af fællesarealer i underetagen; her er fælles kantine med frokostordning, tagterrasse samt topmoderne fitnesslokale med bade/ omklædningsfaciliteter. Forbrug i kantinen betales separat. Lejen inkluderer ligeledes rengøring af fællesarealer, men ikke rengøring i selve lejemålet. Udlejer varetager bestilling/afvikling af frokostordningen i samarbejde med lejer. Streetfood kun 4-5 min. gang over den nye bro over havnen giver lebens og dejligt varieret mad og drikke. Fra kontorerne er der udsigt til havneløb, tårne og spir. Hurtig adgang til den fælles møblerede tagterrasse på 3. sal. Der er ikke elevator i forbindelse med indgangspartiet, men der er elevator internt i lejemålet, således at man kan tage elevator direkte fra lejemålet ned til underetagen med kantine, træningslokale og bad/omklædning. **En gade med sjæl og historie** Københavns Kommune havde i 1866 et ønske om, at der på Gammelholm blev bygget villaer. Gammelholm blev udstykket i forbindelse med marinens fraflytning til det nye orlogsværft ’Holmen’. Men ikke mange havde, i skyggen af krigen i 1864, råd til hverken at udstykke eller bygge standsmæssigt indenfor kommunens grænser. Bankier Martin Levin lod, som den eneste, et prominent 2-etagers palæ opføre, med udsigt til inderhavneløbet og Christianshavn. Senere blev huset udvidet med 3 fag mod Havnegade og 2 fag mod Tordenskjoldsgade, i samme elegante stil inspireret af italiensk renæssance. Arkitekten var J. D. Herholdt. Ejendommen blev i 1900 overtaget af smørgrossisten Lars Emil Bruhn og i 1922 af De Danske Spritfabrikker, der havde hovedsæde i ejendommen indtil 1968. I 2011 købte Karberghus A/S ejendommen og udlejede til Husen Advokater, der har anvendt ejendommen som domicil indtil sommeren 2019. **Transport** METRO 3 min. gang til Kongens Nytorv metro hvor der også er nedgang udfor Brønnums ved siden af det Kgl. Teater TOG Nærmeste S-tog station er Nørreport og Østerport Stationer. Nørreport nås på få min. med metro fra Kgs. Nytorv. BUS Fra Kongens Nytorv afgår fx 1A Hellerup St.-Avedøre St, 15 Østerbro - Tingbjerg, 26 Langelinie -Valby, 85N Klampenborg St -Husum Torv, 11 City Cirkel, 20E DFDS Terminal, 83N Svanemøllen St.- 83N Husum Torv, 350S Ballerup St. PARKERING 1 god p-plads i ejendommens gård. Lejen udgør 3.000 kr. pr. plads pr. md. + moms. **Opsummeret** 414 m2 kontor på 2. sal (+ 157 m2 andel af fællesarealer\*): 79.464 kr. 57 m2 arkiv på 3. sal: 1.534 kr. 80.998 kr. Driftsudgifter, a conto: 69 kr. pr. m2 p.a Varmeudgifter, a conto: 150 kr. pr. m2 p.a Forbrug; el, vinduespudsning på egen etage mv.: Betales direkte til leverandør Affald: Lejer bestiller/betaler egen affaldscontainer til kontoraffald, som kan opstilles i gården Alarm og adgangskontrol: Betales efter fordelingstal Parkering: 1 p-plads i gården: 3.000 kr. pr. md. Energimærkning: Undtaget for energimærkning Depositum: 6 måneders leje Årlig regulering af lejen: Nettoprisindex, dog min. 2,5% Lejemålet er et fremlejemål: Udløber efter 2 år, evt. med mulighed for forlængelse. Uopsigelighed for udlejer: Udlejer kan ikke opsige lejer i fremlejeperioden, med mindre der er tale om misligholdelse. Overtagelse: 1. juni

København K·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Gravene 20 B. ST. 8800 Viborg

Gravene 20 B. ST. 8800 Viborg

Fra kr.

- Parkering - Opvaskemaskine - Ventilation - Energivenlige løsninger - God loftshøjde - Personalefaciliteter - Mulighed for særlig indretning - Udstillingsmuligheder - God synlighed - Showroom - Mødelokale 157 m2Erhvervslejemål i gågaden Dette fantastiske erhvervslejemål på ialt 157 m2 er helt centralt beliggende midt i hjertet af Viborg i Gravene. Med masser af synlighed og nem adgang er lokalerne velegnede til forskellige virksomhedstyper som f.eks. ejendomsmægler, specialbutik, tøjbutik, café/bar, showroom eller kontor. De lyse, åbne lokaler tilbyder gode betingelser for butiksdrift. Parkering er tilgængelig lige bagved på Preislers Plads. Kom og se mulighederne for jeres erhverv! Vi hjælper naturligvis gerne med ombygning/tilpasning, således lejemålet kan passe lige til jer.

Viborg·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Stort kontorlejemål - lækkert nyistandsat - gode parkeringsforhold

Stort kontorlejemål - lækkert nyistandsat - gode parkeringsforhold

Fra kr.

Stilsikre kvalitetsmaterialer, grønne omgivelser, gode fællesfaciliteter og 1511 m2 til at bolte sig på. Attraktivt beliggende øverst oppe på 1. og 2. sal, godt lysindfald fra to sider, og så overtages lejemålet nyistandsat.. Bl.a.: lyst olieret trægulv, træbetonloft med LED-loftsbelysning, glasvægge i møderum og cellekontorer og lækkert Svane køkken med sorte skabselementer. Indrettet med en god kombination af cellekontorer, møderum og åbent storrumskontor, god spiseplads ifm. køkken, toiletter og garderobe. Mange og gratis p-pladser med kundeparkering direkte ved hoveddøren, så gæster hurtigt kan finde vej op til etagen, enten via elevatoren fra stueetagen og direkte op i lejemålet, eller også via den flotte lyse hovedtrappe. Bygningerne fremtræder præsentabel bl.a. med grønne arealer, flot fælles velkomstområde med fælles møderum, auditorium med plads til ca. 50 personer, sommerfuglepark med te-hus, fri parkering og gode parkerings- og tilkørselsforhold (adgang både fra Valhøjs Alle og Fjeldhammervej). Nem adgang til det københavnske motorvejsnet. Gode busforbindelser i området med kort afstand til S-tog Brøndbyøster St., og tæt på den kommende letbane langs Ring 3. OBS! Kan også lejes etagevis, se særskilt udlejningsprospekt herfor. Lejemålets energimærke er angivet til: B

Rødovre·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Hyggelig restaurant til leje

Hyggelig restaurant til leje

Fra kr. 230000

Hvis du drømmer om at åbne din egen restaurant, har du nu en unik mulighed for at blive chef i eget køkken. Lejemålet er beliggende i den utroligt smukke og fredet ejendom, den tidligere Wittusens købmandsgård. Restauranten indeholder et køkken område med plads til diverse køkken inventar og udstyr, opvaskerrum, rum til opbevaring, samt personale indgang og toilet. Serveringsområdet hvor gæsterne skal nyde maden, er indrettet med klinker på gulvene og charmerende bjælker i loftet, hvilket er med til at give lokalet en hyggelig stemning. I den ene ende af lokalet finder man en lille bar og i den anden ende af lokalet er hovedindgangen hvor gæsterne kommer ind. Det er ligeledes her man finder dame og herre toiletter, samt en lille entré hvor gæsterne kan hænge sin overtøj. Der er mulighed for personale parkering i gården, og ellers er der offentlige parkeringspladser få minutters gang derfra i Rådmandshaven eller i Kindhestegade. Lejemålet overtages tomt. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Næstved·i går·Lokalebasen.dk

Ny
Tower 14 – 5. Stjernet kontorhotel.

Tower 14 – 5. Stjernet kontorhotel.

Fra kr.

Inspirerede stemning, lækre marmor pejse på etagerne. Terrasser med loungemøbler, eksklusive lounges til at inspirere jeres arbejdes dag. Vores koncept er simpelt, alle vores lejere har en fast mdr. ydelse, og kan benytte husets faciliteter. – Nemt, simpelt og med høj fleksibilitet til fair priser med alt inkluderet. Kontorlokalerne tilbydes i alle størrelser samt lagerlokaler, flyvepladser, depotrum, mødelokaler og meget mere. Centrale beliggenhed til Helsingør & Hillerød motorvejene optimerer du kørsel for dine medarbejder, samt du aldrig er langt fra byen og de mange erhvervsvirksomheder der har placeret sig i Gladsaxe kommune, netop grundet dette. Inkluderet i lejen. - Bemandet reception. - Lounges. - El, vand og varme. - Internet (fibernet.) - Fitness. - Firma adresse. - Pakke modtagelse. - Parkering. - Gæsteparkering - 8 timer. - Kaffe/ The / Frugt. - Mødelokaler - 3 timer dagligt. - Undervisningslokale. - Kontormøbler. - Alarm. - Videoovervågning. - Adgang 24/7-365. - Bad og omklædning. - Fællesmorgenmad hver fredag. Priser.– Eksklusive moms. Fuldt møbleret med kontormøbler, inklusiv alt. - 2 pr. kontor 7.895,00 kr. - 3 pr. kontor 11.835,00 kr. - 4 pr. kontor 15.780,00 kr. - Flyver plads uden eget kontor, til 2.495,00 kr. - Fleksibel frokost Jespers Torvekøkken. 69,00 kr. pr. spisende. - Ønskes lukket privat netværk grundet GDPR. 295,00 kr. Et Office community som gavner jeres virksomhed samt imponerer jeres besøgende, her bliver jeres virksomhed repræsenteret som den fortjener, med et serviceniveau i særklasse samt eksklusive og inspirerende omgivelser. Kontakt os ved spørgsmål eller fremvisning – Vi står til rådighed.

Søborg·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet

Få beskedNår der er nye resultater i Erhvervslokaler

Lup med søgeord i
Centervej 2B, 1. tv.

Centervej 2B, 1. tv.

Fra kr. 8246

Kontor til leje i Kolding – Centervej 2B, 1. tv. Vores kontor til leje på Centervej 2B er et meget repræsentativt og hyggeligt lejemål i super fin stand. Lejemålet er beliggende på 1. sal i en renoveret gammel firelænget gård med brostens belægning i gårdrummet og hyggelige uderum og flotte grønne udearealer. Vores kontor til leje i Kolding, er indrettet som et stort fælleskontor med skrå vægge, og kan eventuelt underopdeles med ét selvstændigt chefkontor/møderum, der står i åben forbindelse med lokalet via en glasadskillelse. Kabling, fælles adgang til køkken, toilet og møderum. Lejemålet er nyindrettet, og fremstår i en nutidig og pæn stil. Der er tilknyttet gratis parkering til lejemålet. Ejendommen ligger i et roligt område i Bramdrupdam tæt på motorvejsnettet og Vejlevej, samt blot 5 minutters kørsel fra Industri Nord og Kolding Storcenter. Der er busholdeplads lige foran ejendommen og der er velordnede tilkørsels- og parkeringsforhold til ejendommen, så du som lejer nemt kan komme til og fra lejemålet. Foran ejendommen ligger et mindre parkeringsanlæg med plads til 50 køretøjer. Lejemålets energimærke er angivet til: E

Kolding·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Parkerings plads 100 meter fra Odense Banegård

Parkerings plads 100 meter fra Odense Banegård

Fra kr.

Vi har ialt 7 Parkeringspladser over for Fyens Stiftidende (Banegårdspladsen 8, 5000 Odense C) nu er en ledig, kun 100 meter til Odense Banegård - din bil står sikkeret og vi har ingen skader eller hærværk, da vores boligudlejningsejendom med 10 lejligheder ligger bag ved p pladserne. Der er mulighed for at aflåse P-pladsen med en kæde. Vi udlejer P Pladser på uge eller månedsbassis - kontakt os for mere info.

Odense C·i går·Lokalebasen.dk

Ny
Lyst og indflytningsklar kontor på 208 m2 med fantastisk beliggenhed

Lyst og indflytningsklar kontor på 208 m2 med fantastisk beliggenhed

Fra kr. 13000

Lyst og veldisponeret kontor indeholdende eget tekøkken, mødelokale samt indbygget kontor med glasvægge. Kontoret er beliggende i opgang D med adgang til lyse fællesområder, fælles toiletter samt stort fælles konferencelokale med plads til 80 personer. Gratis parkering og mulighed for adgang med elevator via opgang E. Kontoret er ledigt fra 1. august 2024. Lejemålet er beliggende i et gammelt Glasværk på Korsør havn. På Glasværket rummer vi både iværksætteren og den etablerede virksomhed. Med 20.000 m2 erhvervslejemål til rådighed finder vi en løsning, der passer til netop dine behov og dit budget. Centralt beliggende på havnefronten i Korsør tilbyder vi lyse, nyrenoverede lokaler med højt til loftet og plads til at vokse. Samtidig bliver du en del af et stærkt regionalt erhvervsnetværk.

Korsør·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Gravene 18. 8800 Viborg

Gravene 18. 8800 Viborg

Fra kr.

- Klimaanlæg - Ventilation - Energivenlige løsninger - God loftshøjde - Bad og omklædning - Personalefaciliteter - Mulighed for særlig indretning - Udstillingsmuligheder - God synlighed - Showroom - Mødelokale 550m2 Restaurant, Butik eller? Erhvervslejemål beliggende med god synlighed i gågadenettet. Lokalerne har tidligere været anvendt til Bank, men kan ombygges til mange andre formål, herunder feks. restaurant, butik, kontorfællesskab eller andet. De lyse, åbne lokaler tilbyder gode betingelser for butiksdrift. Parkering er tilgængelig lige bagved på Preislers Plads, hvor de er ca. 130 p-pladser. Kom og se mulighederne. Vi hjælper naturligvis gerne med ombygning/tilpasning, så lejemålet kan passe lige til jer.

Viborg·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Q-Park Ceres Byen

Q-Park Ceres Byen

Fra kr.

Parkér midt i Aarhus i den nye, levende bydel med smukke bygninger, ny arkitektur, shopping og grønne parkarealer. Her parkerer du midt i Ceres Byen, tæt på Den Gamle By, Godsbanen og ARoS. Book din parkeringsplads på online med få klik og vælg præcis den løsning, som passer bedst til dit behov. Du kan både booke din korttidsparkering og leje en p-plads med et abonnement. Køb eller lej din egen faste P-plads i det aflukkede VIP område i P2. Man-søn 00-24: 1 time DKK 16,00 Maks. døgnpris DKK 160,00 Mistet billet DKK 160,00 Abonnement (Månedspris ved kvartalsvis afregning): Nat+Weekend DKK 430,00 7x24 DKK 1335,00 7x24 VIP DKK 1830,00

Aarhus C·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
687 skønne kvm på en synlig placering i Herlev

687 skønne kvm på en synlig placering i Herlev

Fra kr. 56964

**Lejemålet** Lejemålet på 687 m² er beliggende på 1. etage, i et meget velfungerende flerbrugerhus. Lejemålet er indrettet med storrumskontor. Lejemålet egner sig fx godt til at afskærme og lave mindre eller større kontorgrupper med borde, loungeområde, el. lign. Der er åbent og lyst tekøkken, flere møderum / stillerum samt teknikrum og toilet- og badfaciliteter. Lejemålet overtages nyistandsat og indrettes efter lejers ønsker og behov. Der er plads til ca. 28 arbejdspladser. **Ejendommen** Ejendommen på Lyskær 1 er et stort flerbrugerhus. Ejendommen fremstår både udvendigt og indvendigt yderst præsentabel. Som lejer i denne ejendom får du adgang til fri afbenyttelse af et stort mødelokale med plads til 24 personer samt et stort konferencelokale der ligger i forlængelse af kantinen – begge med AV-udstyr. Huset tilbyder også kantine med cateringfirma, der giver adgang til køb af tilberedt frokost hver dag, samt mulighed for bestilling af mødeforplejning til dine møder. **Parkering** Parkering er altafgørende, og derfor lægger vi stor vægt på, at dette er tilgængeligt for vores lejere. Der er både mulighed for at parkere i terrænet samt i vores store parkeringskælder. Vi tilbyder også udlejning af p-pladser med ladestander til din el-bil. **Beliggenhed** Ejendommen har facade direkte ud til Ring3, der dagligt har enormt mange forbipasserende biler, hvorfor dette giver anledning til stor eksponering. Der er busstoppested lige uden for døren og du når Herlev S-tog Station på kun 10 minutters gang. Yderligere får den kommende letbane et stoppested lige uden for ejendommen. Lejemålets energimærke er angivet til: A

Herlev·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fleksible Co-working løsning i professionelle omgivelser

Fleksible Co-working løsning i professionelle omgivelser

Fra kr.

På Vesterbro, den kreative del af København, møder du et mesterligt nybygget businesscenter, hvor tilsvarende kreative virksomheder bruger hverdagen på at producere og skabe resultater. Fordelt på 6 etager inkl. en velindrettet kælderetage tilbyder huset et flot lysindfald fra de store vinduespartier inde som ude, og mangfoldigheden på både typer af virksomheder og typer af mennesker spreder en energi, som blandt beboerne omtales som topmotiverende. Adressen bruges ofte som event space af interne virksomheder og eksterne kunder. Løsningen på Ny Carlsbergvej er meget eftertragtet, og huset er stort set fyldt året rundt. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: A

Carlsberg Byen·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Lyse og moderne kontorlokaler med rå kant

Lyse og moderne kontorlokaler med rå kant

Fra kr. 15896

I skønne grønne omgivelser ligger vores store ejendom Slotsmarken 10-18. Her er plads, lys og luft, samt rum til fordybelse. Lejemålene spænder i størrelsesordnen 218-1.962 m2. Lejemålene er alle forskelligt indrettet, så der er lidt til en hver smag, hvad end man ønsker at have newyorker looket med flotte betongulve, flådelofter og glaspartier, eller hvis man er mere til de klassiske kontorer med hvide vægge og trægulve/tæpper, så kan vi også snildt tilbyde dette. Ejendommen ligger lige ved motorvejsnettet og offentlig transport, så det er nemt at komme til og fra arbejde, og ikke mindst nemt at finde for kunderne. Der er fri parkering på ejendommens store parkeringsplads, og med 1,7 km. til Hørsholm midtpunkt, er der rig mulighed for at klare indkøbene på vej hjem. Vi tilbyder en attraktiv og konkurrencedygtig leje, med fornuftige forbrugsudgifter. Ønsker du at høre mere, så kontakt os allerede i dag. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Hørsholm·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fleksibel Co-working løsning tæt på Fields

Fleksibel Co-working løsning tæt på Fields

Fra kr.

I det ikoniske Winghouse i Ørestads centrum, kan du finde et flot kontor med udsigt til vandet, spise din frokost med udsigt over Amager Fælled, handle i Fields og benytte de nærtliggende grønne områder til walk & talks. Når du træder ind i den imponerende foyer med højt til loftet, designmøbler, kunst og store elegante glasfacader møder du receptionsteamet, som dagligt sørger for dig og dine gæster. Her, 10 minutter fra Københavns lufthavn og ind til indre by, med god infrastruktur og rig mulighed for parkering, tilbyder vi et netværk af landets mest succesfulde iværksættere, startups og etablerede virksomheder. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og events pace med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder ** • Print og kopiering • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: B

København S·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fleksible Co-working løsning på Østerbro

Fleksible Co-working løsning på Østerbro

Fra kr.

Tæt på Københavns indre by, side om side med historiske Fælledparken og 100 meter fra Vibenhus Runddel finder du denne flotte og unikke bygning, som ingen ser forbi. Bygningen er opført i 1991, og arkitekturen udenpå huset bærer præg af årtiets bygningsstil. Et flot atrium pryder husets indgang, ligesom retningen er holdt med administrativ og technologi for øje. Lokalerne på de tre etager er store som små, og her er masser af muligheder for at bygge særlige kontorløsninger, hvis behovet opstår. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet ** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: B

København Ø·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
velbeliggende kontorfællesskab Vestergade 41, Herning

velbeliggende kontorfællesskab Vestergade 41, Herning

Fra kr.

Kontorfællesskabet er med plads til 7 forskellige lejere. Rammerne er afslappede med gode velindrettede kontorer, mødelokale, kantine og ideelle parkeringsfaciliteter. Der er mulighed for at leje kontorer fra 1-4 personer. Inkluderet i prisen er: Møblerede mødelokaler Kantine Bredbånd Printer og fax. Gratis parkering. Derudover er der mulighed for tilkøb af rengøring og sekretær/bogholderi funktion.

Herning·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Lille kontorfællesskab med 5 kontorer fra 2000 kr

Lille kontorfællesskab med 5 kontorer fra 2000 kr

Fra kr.

Dette er et lille kontorfællesskab med 5 selvstændige kontorer af varierende størrelse med adgang til fælles mødelokale. Kontorfællesskabet er beliggende i moderne nyindrettede lokaler på 1.sal med godt lysindfald. Der er fælles thekøkken med køleskab, opvaskemaskine, mikroovn, kaffemaskine mm samt teknikrum med plads til servere og printere. Der er fælles internet og mulighed for lager/arkiv i kælderen. Der er desuden fri parkering på de mange parkeringsplader. Kontorfællesskabet har en god beliggenhed ved IT-byen og Storcenter Nord på Katrinebjerg tæt på ringgaden og universitetet.

Aarhus N·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontor på Frederiksberg!

Fuldt serviceret kontor på Frederiksberg!

Fra kr.

Vores lokation på Fuglevangsvej, en historisk bomuldsfabrik, består af 1200 nyistandsatte kvadratmeter. Lysindfaldet fra bygningens store vinduer bevidner et unikt arkitektonisk håndværk, og med et flot fællesareal, som udgør centrets samlingspunkt, kan husets kunder og gæster mødes over kaffe, frokost samt netværksmøder. Kontorer og mødelokaler bærer præg af balancen mellem husets historie og dets moderne interiør. Fuglevangsvej er, med sin centrale placering, nem tilgængelig med adskillige transportmetoder; herunder 5 min. gang fra metrostation og bus. Ydermere er området rigt på indkøbs-og café muligheder. Business centret råder over muligheden for leje af hele 12 private parkeringspladser. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet ** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder ** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: D

Frederiksberg C·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Birk Centerpark 999, Industrivej Syd 13 C

Birk Centerpark 999, Industrivej Syd 13 C

Fra kr. 53037

Erhvervslejemål med attraktiv beliggenhed og mange muligheder I attraktive Birk Centerpark – lige uden for Herning finder du dette rummelige kontor- og lagerlejemål på 1.133 m2. Ejendommen ligger i gåafstand til både bus og station med direkte linjer til Aarhus og Herning, og med kort afstand til både til- og frakørsler til Midtjyske Motorvej og Aarhus Motorvejen. Kontorlejemålet består af lyse, indretningsvenlige kontorlokaler med mange muligheder samt et stort, lettilgængeligt lager med tilhørende rampe og to porte. De åbne kontorlokaler kan nemt indrettes, så der er god plads til, at du og dine medarbejdere enten kan nyde frokosten, afholde møder eller personalearrangementer sammen – hvis ikke I vælger at tage en walk-and-talk i De Geometriske Haver ved universitet. Lejemålet indeholder: 733 m2 kontor og 400 m2 lager Lejemålet leveres nymalet i alle kontorer, indgangsområder m.v. Nye, flotte slidstærke tæpper monteres + Nyt køkken etableres Gratis parkering ved lejemål og kun fem minutter til motorvej samt centrum Plads til 40-50 medarbejdere Der er mulighed for fleksibel indretning - vi tilpasser gerne forholdene til netop dine behov. Lejemålets energimærke er angivet til: A

Herning·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Alternativ til hjemmearbejdspladsen i Åbyhøj Erhvervspark

Alternativ til hjemmearbejdspladsen i Åbyhøj Erhvervspark

Fra kr. 2933

Velkommen til kontorfællesskabet Klamsagervej 35 i Åbyhøj Erhvervspark. Erhvervsparken er velbeliggende lige ved motorvejsafkørslen ved Viby J, som gør det let at komme til og fra forstæderne. Lejemålene har fået den helt store tur her de senere år og fremstår flotte og lyse. Der er ca. 20 kontorer med kontorer på ca. 15 m² til 25 m². **Inkluderet i lejen får du: ** - Professionel administration - Adgang til lejemålet hele døgnet - Internetforbindelse - Fiber (1000/1000mbit) - Rengøring af fællesareal - 2 gange ugentligt - 1 ringe/samtalerum - 2 mindre mødelokaler (4 personer) - 1 større mødelokale med plads til 20 personer - Køkken med service, samt spiseområde **Faciliteter mod betaling:** - Mulighed for leje af lager/depot i kælderplan - Parkering Leje pr. m² er kr. 1.100 årligt, som er inklusiv drift (fællesudgifter). Lejemålets energimærke er angivet til: B

Åbyhøj·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Mødelokale

Mødelokale

Fra kr.

Dette er et lille kontorfællesskab med 5 selvstændige kontorer af varierende størrelse med adgang til fælles mødelokale. Kontorfællesskabet er beliggende i moderne nyindrettede lokaler på 1.sal med godt lysindfald. Der er fælles thekøkken med køleskab, opvaskemaskine, mikroovn, kaffemaskine mm samt teknikrum med plads til servere og printere. Der er fælles internet og mulighed for lager/arkiv i kælderen. Der er desuden fri parkering på de mange parkeringsplader. Kontorfællesskabet har en god beliggenhed ved IT-byen og Storcenter Nord på Katrinebjerg tæt på ringgaden og universitetet.

Aarhus N·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fra kr.

Tæt på Københavns indre by, side om side med historiske Fælledparken og 100 meter fra Vibenhus Runddel finder du denne flotte og unikke bygning, som ingen ser forbi. Bygningen er opført i 1991, og arkitekturen udenpå huset bærer præg af årtiets bygningsstil. Et flot atrium pryder husets indgang, ligesom retningen er holdt med administrativ og technologi for øje. Lokalerne på de tre etager er store som små, og her er masser af muligheder for at bygge særlige kontorløsninger, hvis behovet opstår. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet ** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: B

København Ø·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Mødelokale

Mødelokale

Fra kr.

Tæt på Øresund ligger dette spændende kontorhotel. Et præsentablet og moderne hus som tilbyder lyse kontorlokaler fra 14 m2 og op efter. Udover sparring og netværk med andre virksomheder i kontorhotellet, får du også adgang til services som reception med imødekommende personale, modtagelse af dine gæster, adgang til møde- og konferencelokaler med plads fra 2 - 50 pers., adgang til kantine og lounge områder, elektronisk adgangsystem, Trådløs og fast internet-forbinelse, gode badefaciliteter, fri parkering og kort opsigelsesfrist. Der er også mulighed for at leje en skrivebordsplads i kontor samt at benytte husets Business Lounge, en eller flere dage om måneden. Kontorhotellet tilbyder også virksomhedsadresse samt post og pakke service.

Greve·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fra kr.

I en historisk fabriksbygning finder du denne eftertragtede lokation i Kongens Lyngby. “Pritzels Fabrik”, som huset hedder, har i gennem flere hundrede år, lagt grund til familier, landsteder og virksomheder. I dag står en fuld renoveret charmerende bygning, som huser flere forskellige kreative og administrative virksomheder. Dette arbejdssted ligger lige ud til Lyngby Å, i grønne omgivelser og stadig tæt på Lyngby Hovedgades rige forretningsliv. Ved ankomst til businesscenteret bliver du og dine gæster modtaget af vores dedikerede receptionsteam, som hver dag står klar til at hjælpe dig. Stemningen i huset er rolig og behageligt motiverende. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Kongens Lyngby·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontor i tidligere fabriksbygning

Kontor i tidligere fabriksbygning

Fra kr. 41763

Ejendommen er en tidligere fabriksbygning fra 1899, som nu er omdannet til kontorejendom med de flotte, originale detaljer og industrielle udtryk. De store vinduespartier med de smukke buer og sprosser giver lejemålet kant og charme og et godt lysindfald. Der er adgang til en fælles og hyggelig gårdhave, hvor der er mulighed for at nyde frokosten, holde et uformelt møde eller tage en pause. Der er nem parkering på ejendommen med mulighed for leje af P-plads. HIGHLIGHTS - Kontorlejemål på 374 m² - Åbent kontormiljø med møderum, tekøkken og toiletter - Flotte, buede og sprossede vinduer samt tagvinduer - Meget højloftet lejemål - Skøn gårdhave med bænke - Lejemålet overtages nyistandsat og indrettes efter aftale - Vareelevator direkte til lejemålet, som giver let adgang for både medarbejdere og varer - Mulighed for leje af P-plads på ejendommen Lejemålets energimærke er angivet til: D

København Ø·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fleksible lokaler i roligt kvarter i Ballerup

Fleksible lokaler i roligt kvarter i Ballerup

Fra kr. 14681

Dette er en yderst funktionel ejendom, hvor der er plads til flere mindre virksomheder. Mange af ejendommens lejere har mindre lager og produktionsfunktioner i stueetagen og deres kontorfunktioner på 1. salen. Ejendommen er beliggende på en lukket vej i et roligt kvarter i Ballerup. Ejendommen er tæt beliggende på Ring 4 og med nem adgang til resten af motorvejsnettet. Der hører en stor parkeringsplads til ejendommen, hvor der er gratis parkering, samt gode muligheder for cykelparkering. Der er et ledigt lejemål på ejendommens 1. sal. Lejemålet er i størrelsen 243 m² og er indrettet med eget tekøkken og egne toiletter. Lejemål har en fin rumindretning med en blanding af storrum og små lokaler. Lejemålets energimærke er angivet til: B

Ballerup·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorhotel i Brønshøj - klar til indflytning!

Kontorhotel i Brønshøj - klar til indflytning!

Fra kr.

Konceptet er simpelt - du lejer dit eget private kontor, hvor din personlige adgangsbrik giver dig adgang til faciliteterne 24 timer i døgnet. Du skal slet ikke bekymre dig om de praktiske forhold på Officehotel Brønshøj. Alt det nødvendige, som du har brug for i løbet af din arbejdsdag, er inkluderet i prisen - selv fælleskabet, som du kan dele erfaringer og tanker med over en kop kaffe eller den fælles morgenmad om fredagen. Du skal derfor ikke tage højde for uforudsete udgifter eller ekstra gebyrer. **I prisen er følgende inkluderet:** - Bemandet reception - Kaffe/te og frugt - Mødelokaler - Internet - Parkering - Lounge og tagterrasse - Pakkemodtagelse og postkasser - Fælles kantine - Vand, varme og el - Adgang 24/7 - Rengøring (tilkøb) Fordelene ved at være lejer hos Officehotel er mange, men én som lejerne særligt holder af, er muligheden for nemt at kunne vækste. Flere af vores lejere har allerede flyttet til et større kontor inden for Officehotels vægge, fordi de skulle have plads til flere medarbejdere. Dette kan ofte ske fra dag til dag. Kontorhotellet er placeret i et "upcoming" kvarter i Brønshøj tæt på København og omgivet af alt, hvad man behøver - supermarkeder, fitnesscentre, frisører, apotek og meget mere. Der er mulighed for parkering for både lejere i kontorhotellet samt kunder til disse, gode forbindelser til motorvejsnettet og kun et kvarter til Rådhuspladsen og Københavns Hovedbanegård. PRISER (ALT DET NØDVENDIGE INKLUDERET I PRISEN): **1-3 personer i privat kontor - 4.850,- pr. md.** **2-4 personer i privat kontor - 9.780,- pr. md. 4-6 personer i privat kontor - 14.175,- pr. md.** Er I flere end seks personer, der skal dele pladsen, så ring til os for pris. Vi har lokaler for op til 15 personer. Priserne er eksklusiv moms. Se flere gode priser på officehotel.dk.

Brønshøj·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Full-serviced kontorhotel i professionelt miljø

Full-serviced kontorhotel i professionelt miljø

Fra kr.

**Full-serviced kontorhotel i professionelt miljø** Dette kontorhotel har det hele og tilbyder ekstraordinær smilende service med alt hvad du har brug for, lige fra mødelokaler til postomdeling, telefonomstilling og fælles arrangementer. Du vil blive mødt af et professionelt team i vores Reception som vil stå klar hver dag fra kl. 8:00 – 16:00 til at tage imod jer og jeres gæster. Vi ligger i Brøndby tæt ved Kirkebjerg bydelscenter, hvor du kan foretage dine dagligvarekøb, gå i Fitness World eller besøge Wiuff bagerens Cafe. Her er nemt at komme til, vi ligger tæt på både Glostrup station og motorvejsnettet, og vi tilbyder selvfølgelig gratis privat parkering. Vi har både lokaler til store og små firmaer, startende fra 18 m2 og opefter. Andre størrelser kunne være 25 m2, 35 m2 eller 68 m2, alt er muligt. Frokosten skal i heller ikke tænke på, da vi hver dag får leveret en lækker og varierende buffet fra forskellige køkkener rundt omkring i Storkøbenhavn. 18 m2 = 2 personers kontor til 4000 kr. (+ 200kr pr. person for møblering hvis ønsket) 25 m2= 3 personers kontor 6000 kr. (+ 200 kr pr.person for møblering hvis ønsket) 35 m2= 4 personers kontor 8000 kr. (+ 200 kr. pr person for møblering hvis ønsket) 68 m2= 8-10 personers kontor 16.000-20.000 kr. (+200 kr. pr person for møblering hvis ønsket) Hos os får et professionelt miljø med rig mulighed for nyt socialt netværk og fremtidige samarbejdspartnere. Lige nu har vi sommertilbud – 1 måneds husleje gratis. Fakta & Faciliteter Kontorhotellet indeholder alle nødvendige faciliteter til en professionel virksomhed. De medarbejdere, der foretrækker at medbringe deres frokost hjemmefra, vil sætte pris på kontorhotellets velindrettede tekøkken. Et effektivt alarmsystem med kameraovervågning gør at kontorhotellets sikkerhedsniveau er højt. Parkering er tilgængelig for kontorhotellets lejere og gæster. Økonomi En mindre og fleksibel kontorløsning kan være en rigtig god ide for mange virksomheder. Overvej denne, hvis dit team består af få medarbejdere. Lej en kontorløsning i dette kontorhotel, med ledige lejemål fra 18 m2. Du kan altid skifte kontor og få mere plads eller leje flere kontorer. Mulighederne er mange. Såfremt du vil kontakte udlejer om lejemålet på Kirkebjerg Parkvej 12, i Brøndby, 2605, kan du udfylde annoncens kontaktformular og stille dit spørgsmål direkte til udlejeren. Vi svarer med det samme! Kontakt for at høre mere – vi glæder os til at hilse på dig!

Brøndby·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
BUCH BUSINESS CENTER – det moderne kontorfællesskab

BUCH BUSINESS CENTER – det moderne kontorfællesskab

Fra kr. 3234

Velfungerende og nyistandsat kontorfællesskab fra 2022 – Få kontorer tilbage. **Området** Lejemålet er en del af Hillerød’s eftertragtede erhvervskvarter, ca. 2 km. fra Hillerødsmotorvejen afkørsel 16 – Frederiksværk, 5 min. fra centrum af Hillerød og ca. 3 km. fra Hillerød St. Gefionsvej 6A-C blev bygget i år 1986, og udgør samlet 3.866 m². Ejendommen, der tidligere har fungeret som skattekontor, er i 2021/22 omdannet til etBUCH BUSINESS CENTER, med det sædvanlige moderne og præsentable udtryk. Nye tekøkkener, toiletter, baderum, telefonrum, hyggelige loungeområder, mødelokaler, kantine – alt sammen for at kunne leve op til standarden for et BUCH BUSINESS CENTER, med plads store såvel som små lejere. Ejendommen ligger i et dynamisk erhvervsområde med både engroshandel, administrations- og servicevirksomheder, detailhandel, liberalt erhverv og lignende. Det er let at komme til adressen både med bil og med offentlige transportmidler. Ejendommen er i marts 2024 over 98% udlejet. **Lejemålet** Lejemålene tilgås via et pænt og præsentabelt glasindgangsparti, med mulighed for at parkere lige foran. De ledige kontorer er beliggende i ejendommens stueplan og 1. sal. Som lejer kan man frit gøre brug af fiber internet, fælles mødefaciliteter, tekøkkener, frokoststue (frokost fra Nordsjælland Catering), telefonrum, hyggelige loungeområder og toiletter/bad. **Hvorfor blive en del af BUCH BUSINESS CENTER?** BUCH BUSINESS CENTER består i dag af mere end 10.000 m<sup>2</sup> kontorfællesskab, fordelt på 4 adresser i Storkøbenhavn og Nordsjælland, og med tæt på 100 virksomheder boende til leje. BUCH BUSINESS CENTER er kendetegnet med pæne og moderniserede omgivelser, gode mødefaciliteter og hyggelige loungeområder, hvor virksomheder i alle størrelser og brancher kan mødes på kryds og tværs. Fælles for alle lejere er, at de ønsker præsentable kontorlejemål til konkurrence-dygtige priser. Som lejer i BUCH BUSINESS CENTER har man mulighed for, på tværs af ejendommene, at gøre brug af møde- og kantinefaciliteter, helt uden meromkostninger. **Parkerings- og trafikforhold** Der er omkring ejendommen ca. 60 gratis parkeringspladser til brug for ejendommens lejere og gæster. I september 2023 er der installeret 4 ladestandere fra Spirii. Der går ligeledes Bus 380R fra Rønnevangs Allé (Vølundsvej), som i tidsrummet 07:00-17:00 kører til Hillerød St. to gange i timen. **Størrelse** De sidste ledige kontorer i kontorfællesskabet udgør fra 42 og 64 m² inkl. andel af fællesareal. Det vil ligeledes være muligt at leje lagerplads i kælderen. **Leje ** Den månedlige udgør ved: 42,50 m² til kr. 4.781,25. 64,00 m² til kr. 7.200,00. (2 kontorer forbundet med indvendig glasdør) Det vil være muligt at leje flere kontorer ved siden af / overfor hinanden. I lejen er inkluderet drifts- og fællesudgifter, forbrug af el, vand, og varme, internet, rengøring af fællesarealer mv. **Regulering af leje** Basislejen reguleres årligt, pr. 1. januar, med udviklingen i nettoprisindekset, dog minimum 2%, første gang pr. 1. januar 2025. **Depositum** Der beregnes et depositum svarende til 6 måneder, af den til enhver tid værende basisleje. **Fællesudgifter** Fællesudgifterne består af rengøring af fællesarealerne, el-forbrug og internet, og er indeholdt i lejen med kr. 109,71 pr. m². **Driftsudgifter** Driftsudgifter består af ejendomsskatter og –afgifter, forsikring, vandforbrug, renovation, ejendomsservice/vicevært, snerydning, renholdelse og vedligeholdelse af udvendige arealer, herunder service og vedligeholdelse af installationer, elevatorer, fællesrum, samt udarbejdelse af regnskaber for drifts- og fællesudgifter og administration m.m., og er indeholdt i lejen med kr. 145,30 pr m². **Varme** Lejers betaling af varme er indeholdt i lejen med kr. 93,83 pr m². **Moms** Alle ydelser tillægges den til enhver tid gældende moms. **Vedligeholdelse** Indvendig vedligeholdelse af det lejede påhviler lejeren. Udvendig vedligeholdelse påhviler udlejeren. **Opsigelse** Lejemålet kan opsiges med 6 måneders varsel. **Indflytning** Efter aftale. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Hillerød·søn.·Lokalebasen.dk

Ny
Parkering Amager Strand salg eller leje

Parkering Amager Strand salg eller leje

Fra kr.

OM OS Parkering Amager Strand ApS ejer parkeringskælderen under Lidl forretningen på Amager Strandvej lige ved siden af Øresund Metro station. Garagen har 49 parkeringspladser til personbiler og/eller motorcykel. Adgang til garagen sker via rampe med indkørsel fra Øresundsvej og parallelt med indkørslen til Lidl's parkeringsplads. Rampen er opvarmet om vinteren. Bom og port opereres med en lille fjernbetjening som udleveres til hver plads. LEJE AF DIN P-PLADS Du kan leje en parkeringsplads. Pladsen vil være din, og den må ikke benyttes af andre. Den månedlige leje er kr. 1.080,- i 2021. Prisen er inkl. moms. KØB RETTEN TIL DIN P-PLADS Du kan vælge at købe en eksklusiv, tinglyst og permanent P-plads. Prisen er kr. 325.000,-, og dermed ejer du retten til din parkeringsplads. Dispositionsretten er din. Den kan frit handles til anden side, eller du kan leje din plads videre og husk, at ejerskab til en parkeringsplads i en tør og beskyttet garage er et aktiv til at sikre værdien af din lejlighed. Prisen er inkl. moms.

København S·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Parkeringsplads til leje på Amagerfælledvej 144, 2300 KBH S

Parkeringsplads til leje på Amagerfælledvej 144, 2300 KBH S

Fra kr.

Parkeringskælderen på Amagerfælledvej 144 i København S er beliggende lige ved DR Byen. Kælderen er til daglig aflåst og åbnes via et smart telefonsystem, så man nemt og sikkert kan parkere sit køretøj der. I kælderen er der plads til 62 køretøjer. Der er mulighed for at erhverve forskellige abonnementsløsninger på dette område, herunder blandt andet døgnparkering til kr. 850,00 pr. måned eller døgnparkering erhverv til kr. 700,00 pr. måned. Derudover kan man erhverve VIP-parkering til kr. 1.500,00 pr. måned, hvor køretøjet får tildelt sin egen specifikke bås. Her opsættes et skilt med registreringsnummer, virksomhedsnavn eller lignende. Ønsker man blot at parkere i kælderen en enkelt dag, kan der bestilles en dagsparkering til kr. 95,00 pr. dag.

København S·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorfællesskab i hjertet af Aarhus på Ny Bannegårdsgade 48, Aarhus C

Kontorfællesskab i hjertet af Aarhus på Ny Bannegårdsgade 48, Aarhus C

Fra kr.

Coworking er dit kontorfællesskab i centrum af Aarhus, lige ved siden af tog, busser og parkering. Vi er dine kolleger, når du har brug for det. Du kan få en fast plads, men kan også booke pr. dag eller uge, hvis du kun har brug for at være en del af et fællesskab ind imellem. Priser: Fast plads på månedsbasis: 2.199 DKK/md 1 dag: 250 DKK/dag Vi har fælles kantine, og nyder sammen kokkeness mad, hver dag til frokost. Vi spiser morgenmad sammen en dag om ugen og drikker fredagsøl, og kan i det hele taget rigtig godt lide hinandens selskab :-) Du får altid: » Hæve/sænkebord og kontorstol » Adgang til 500 Mbit trådløst internet » Receptionsservice (modtagelse af post og gæstemodtagelse) » Fri kaffe/te/kakao » Fri afbenyttelse af mødelokale » Gratis frokostordning Kontorfællesskabet er placeret på 1,5. salen. Der er 24 kontorpladser i et åbent kontormiljø på 171 m2.

Aarhus C·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Mødelokale i det fri.

Mødelokale i det fri.

Fra kr.

Flot mødelokale i 280 år gammel herregårds bygning. Afhold dit møde ude i den flotte danske natur med udsigt udover vejlefjord. Kun 12 min fra E45. 10 min fra hedensted banegård eller 20 min fra vejle centrum. Hvis der er behov for overnatning ligger hotel hedegård 15 min fra mødelokalet. Der er alt hvad i skal bruge lige fra: - Wifi - projektor - drikkevare - Mulighed for frokost - Gode parkerings forholde lige op til bygningen Der er plads op til 75 personer. Minimum antal personer 10stk. Hvis i er flere vil der kunne findes en løsning. Efter mødet er der god mulighed for afholde en personalefest over i vores riddersal. der vil blive serveret en 3 retter meny med åben pejs og levende lys. Vi glæder os til at høre fra jer.

Vejle·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fra kr.

På Vesterbro, den kreative del af København, møder du et mesterligt nybygget businesscenter, hvor tilsvarende kreative virksomheder bruger hverdagen på at producere og skabe resultater. Fordelt på 6 etager inkl. en velindrettet kælderetage tilbyder huset et flot lysindfald fra de store vinduespartier inde som ude, og mangfoldigheden på både typer af virksomheder og typer af mennesker spreder en energi, som blandt beboerne omtales som topmotiverende. Adressen bruges ofte som event space af interne virksomheder og eksterne kunder. Løsningen på Ny Carlsbergvej er meget eftertragtet, og huset er stort set fyldt året rundt. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: A

Carlsberg Byen·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Stort parkeringshus i Søborg

Stort parkeringshus i Søborg

Fra kr.

Det nyopførte og topmoderne P-hus i Tobaksbyen i Søborg har plads til 836 køretøjer. Parkeringshuset er fordelt på 12 planer og er med sin samlet størrelse på 20.000 kvm pt. et af Danmarks største. Parkeringshuset er let tilgængeligt med indkørsel fra Tobaksvejen eller Tværvej, og du kan nemt køre ud igen ad Tværvej eller direkte ud på Gladsaxe Ringvej. Derudover er der rig mulighed for at tage offentlig transport fra Buddinge Station, hvor brugere af den kommende letbane også kan få glæde af parkeringsområdet. Vi udlejer pladser fra plan 8 og opefter, hvor vi tilbyder flere abonnementsløsninger: - Dagsparkering kan erhverves til kr. 500,00 pr. måned og er gyldigt alle hverdage i tidsrummet 08.0017.00. - Døgnparkering koster kr. 650,00 pr. måned og er gyldigt hele døgnet alle ugens dage. - Natparkering koster kr. 200,00 pr. måned og er gyldigt fra 17.0008.00 - VIPparkering til kr. 1.300,00 pr. måned, hvor man får sin egen faste bås. Priserne for timeparkering er kr. 15,00 pr. time, og kr. 130,00 pr. 12 timer. Bemærk, at parkeringshuset er åbent alle dage 00.00-24.00 ParkZone A/S tager forbehold for eventuelle tastefejl og udsolgte produkter.

Søborg·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
All Inclusive lejemål med gratis parkering

All Inclusive lejemål med gratis parkering

Fra kr. 2533

Vi tilbyder kontorlejemål på op til 9 arbejdspladser til kr. 3.100 pr. arbejdsplads pr. md. - prisen er inklusiv møbler, rengøring, el, vand, varme, WiFi samt brug af tekøkken og mødelokaler. Se lejemålene på de forskellige etager på plantegningerne. Vi tilbyder bemandet reception, der tager godt imod dig og dine gæster, stort flot loungeområde, eksklusive møde- og konferencefaciliteter, stor fælles kantine, fitness center, WTC Healthcare Center og gratis p-plads til både dig og dine gæster. Vi er et veletableret Business Center på ca. 17.000 m2, hvor både mindre og større virksomheder kan trives og vokse. Som lejer bliver du en del af et internt og internationalt netværk med flere end 300 World Trade Centre i mere end 90 lande. Du kan således møde nye samarbejdspartnere og nye kunder - i og uden for Danmark. WTC Ballerup er centralt beliggende i forhold til Malmparken Station og Ring 4. Lejemålets energimærke er angivet til: B

Ballerup·søn.·Lokalebasen.dk

Ny
velbeliggende kontorfællesskab Vestergade 41, Herning

velbeliggende kontorfællesskab Vestergade 41, Herning

Fra kr.

Kontorfællesskabet er med plads til 7 forskellige lejere. Rammerne er afslappede med gode velindrettede kontorer, mødelokale, kantine og ideelle parkeringsfaciliteter. Der er mulighed for at leje kontorer fra 1-4 personer. Inkluderet i prisen er: Møblerede mødelokaler Kantine Bredbånd Printer og fax. Gratis parkering. Derudover er der mulighed for tilkøb af rengøring og sekretær/bogholderi funktion.

Herning·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Side:
af 4