Offices to rent in a perfectly located shared office space

Offices to rent in a perfectly located shared office space

Fra kr.

We're offering a range of office spaces in a typical Danish building, suitable for various business needs. Our spaces range from 17.0 to 74.0 m², ideal for both small and larger teams. The office is currently shared with an international team working for a Gazelle-winning company. **Key Features** : **Round-the-Clock Accessibility** : Our doors are open 24/7, accommodating to your schedule. **Amenities** : Enjoy high-speed WiFi, a security camera system, and a modern printer that can handle a lot. A little extra: A scenic balcony with a BBQ, cleaning services, and IT support are at your disposal. Being Your Friend: You can bring your human friend to the office from time to time, and your pet friend any time you want. **Facilities:** a kitchen, ** ** 2 toilets, a shower and changing facilities at your disposal. **Flexible Options:** We mostly rent offices, but are open to discussing desk-rental **Prime Location** : The space is situated in a prestigious area, our office is a stone's throw away from Marmorkirken Station (3-min walk) and Kongens Nytorv (5-min walk), offering effortless access to the city's heart, central station, and airport. Get in touch to arrange a quick tour! **​** **DANSK** Vi tilbyder en række kontorlokaler i en typisk dansk bygning, der passer til forskellige forretningsbehov. Vores lokaler varierer fra 17,0 til 74,0 m², ideelle for både små og større teams. Kontoret deles i øjeblikket med et internationalt team, der arbejder for en Gazelle-vindende virksomhed. **Nøglefunktioner:** - **Døgnåben Tilgængelighed:** Vores døre er åbne 24/7, tilpasset din tidsplan. - **Faciliteter:** Nyd højhastigheds WiFi, et sikkerhedskamera system, og en moderne printer, der kan håndtere meget. - **Lidt ekstra:** En naturskøn balkon med grill, rengøringsservice og IT-support står til din rådighed. - **Vær Din Ven:** Du kan bringe din menneskeven til kontoret af og til, og din kæledyrsven når som helst du ønsker. - **Faciliteter:** Et køkken, 2 toiletter, brusebad og omklædningsfaciliteter til din rådighed. **Fleksible Muligheder:** Vi lejer mest kontorer, men er åbne for at diskutere skrivebordsleje. **Fremragende Beliggenhed:** Stedet ligger i et prestigefyldt område, vores kontor er et stenkast fra Marmorkirken Station (3 minutters gang) og Kongens Nytorv (5 minutters gang), hvilket giver let adgang til byens hjerte, centralstationen og lufthavnen. ​ **Kontakt os for at arrangere en rundvisning** ​ Lejemålets energimærke er angivet til: D

København K·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Vi har ledige kontorer i Schiller Office Hotel

Vi har ledige kontorer i Schiller Office Hotel

Fra kr. 6458

Schiller Office Hotel er et top moderne kontorhus på 10.000m2 med en masse fællesfaciliteter der skaber professionelle rammer for jeres virksomhed og ligeledes tilbyder de bedst mulige rammer for jeres medarbejderes trivsel. **Parkering og transport** Vi har vores egen parkeringsplads hvor der kan købes en licens for blot 250 kr. pr. måned. På pladsen findes der 10 ladestandere til elbiler via Spirii. Skjold Plads Metro og offentlig bustrafik er blot 50 meter fra vores indgang. **Køkken, kantine og forplejning** Vi driver vores eget køkken og kantine hvor der dagligt serveres en stor frokostbuffet og brunch om fredagen og så tilbyder vi ligeledes frisklavet forplejning til møder, selskaber m.m. **IT, netværk og internet** Vi har vores egen it-infrastruktur som er baseret på professionelt udstyr fra Cisco og HP og vi kan tilbyde op til 10/10GB fiberforbindelse til vores beboere med oppetidsgaranti og SLA. **Møder og konferencer** I vores mødecenter kan der afholdes møder for 4 - 20 personer og vi har også mødelokaler og mødebokse forskellige steder i huset som kan benyttes efter behov. I vores Ballroom kan der afholdes møder, konferencer og selskaber for op til 150 personer. **Have, Lounge bar osv.** Vi har egen selvbetjent bar og lounge hvor virksomheder mødes til fredagsbarer og sociale events. Om sommeren er vores have en oase for både en grøn arbejdsplads eller blot en pause i solen. **Kaffe og Te** Vi tilbyder gratis kaffe og te i alle vores løsninger, men der er ligeledes mulighed for tilkøb af Baristakaffe via vores professionelle selvbetjente Franke og Thermoplan maskiner. **350m2 co-work kontor** I vores cowork kontor findes der arbejdspladser med eget bord, stol, skuffe og reol som kan lejes på fast aftale. I kontoret er der ligeledes ekslusiv adgang til mødebokse, møderum og eget tekøkken. Cowork kontoret ligger med hurtig adgang til mødecenteret og resten af huset og har ligeledes egen indgang fra Tagensvej hvor vores parkeringspladser findes lige ude for døren. **Unikke og alsidige kontorer** Vi har mere end 40 private kontorer og med en kontorløsning hos os medfølger der altid: • Front desk reception service • Alarm og adgangskontrol • Vand, varme strøm og drift • 24/7 adgang • Gratis wi-fi internet • Have, kantine og toiletter inkl. bad • Gratis kaffe og te • Brugsret til husets 5 mødelokaler • Fri afbenyttelse af alle Schillers faciliteter **Der kan tilkøbes** • Frokostaftale • Møbleringsaftale • Rengøringsaftale • Privat parkeringsplads • Netværks og internetløsning

København N·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Sandagerhus - Nyt kontorfællesskab i Herning

Sandagerhus - Nyt kontorfællesskab i Herning

Fra kr. 1725

Sandagerhus Office Space i Herning er et nyt og moderne kontorfællesskab med en imponerende størrelse på knap 1500 kvm. Kontorfællesskabet tilbyder forskellige kontor- og lagerlejemål, der passer til virksomheder i alle størrelser og brancher. Med 27 kontorer i varierende størrelse er der rig mulighed for at finde den perfekte arbejdsplads for enhver virksomhed. Pr. 01.10.2023 frigives 10 lyse kontorer på 1. sal til udlejning. Sandagerhus Office Space er designet med moderne og stilfuldt omgivelser, der er med til at skabe et inspirerende og produktivt arbejdsmiljø. Kontorfællesskabet her et stort fokus på at imødekomme lejernes behov og ønsker, og tilbyder derfor en bred vifte af faciliteter og services. Dette inkluderer blandt andet adgang til mødefaciliteter, hyggerum, veludstyret køkken og frokoststue, flot foyer, gode toiletfaciliteter, internet og 90 parkeringspladser. Uanset om man er en lille virksomhed eller en etableret virksomhed er Sandagerhus Office Space et attraktivt valg for alle, der leder efter en fleksibel og moderne arbejdsplads, hvad end man ønsker en kontorplads eller eget kontor. El, vand, varme, fællesomkostninger, fibernet og parkering er inkluderet. Kontorfællesskabet er i konstant udvikling.

Herning·ons.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Available from Q1 2023

Available from Q1 2023

Fra kr. 369867

E20 Park Copenhagen is one of Denmark’s largest logistics developments, offering a wide range of unit sizes on its 38 ha site 25 minutes away from the city centre. Over 40% of the Danish population lives within an hour’s drive of the site. Following the successful leasing and completion of its first building, a further 37,678 sq m of warehousing, offices and mezzanine is now being constructed to meet demand for modern distribution space. www.E20Park.com

Solrød·ons.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
3 mands kontor i unikt og anderledes office space med udsigt over Fiskerihavnen og Øresund

3 mands kontor i unikt og anderledes office space med udsigt over Fiskerihavnen og Øresund

Fra kr. 5999

Bygningerne er består af oprindeligt gamle skibscontainere, der i dag er blevet upcycled til unikke kontorer i et cool, råt og industrielt arbejdsmiljø, der er meget energi- og miljøvenlige. Kontoret er et af de mindre med plads optil 3 skriveborde og et stort vinduesparti med kig til havnen. Lejemålet har også adgang til tagterrasse med en ligeledes fantastisk udsigt. Til lejemålet er der derudover fælles kantineområde, tekøkken, toiletter/badeværelser samt kommende mødelokaler. Lejemålet er minimalistisk indrettet, med dominerende materialer i glas og metal og med store vinduer fra gulv-til-loft, der giver et fantastisk lysindfald til lejemålet og fællesarealerne. Ejendommen er beliggende ved Fiskerihavnen i Nordhavn, der udover en kort gåtur til vand- og lystbådehavn tilbyder et hyggeligt, kreativt og anderledes ”klondike” nabolag, der er et af de sidste velbevarede områder i Nordhavnen. Lejemålene har fine p-forhold samt pladser med ladestander til el-biler. Der er gode tilkørelsesforhold til og fra byen. Metroen ved Orientkaj- og bus 2 min gang væk. Nordhavnen er i stor udvikling i de kommende år. Særligt tæt på ejendommen forventes Tunnefabrikken med bla. food & beverage markeder, kunst- og kulturscener, kontorer og studieboliger at blive færdigbygget i slut 2023.

Nordhavn·ons.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
ATTRAKTIVE KONTORFÆLLESSKABER MED FÆLLESSKABET I CENTRUM

ATTRAKTIVE KONTORFÆLLESSKABER MED FÆLLESSKABET I CENTRUM

Fra kr.

Velkommen til Our Office by DEAS – et helt nyt kontorfællesskab for startups, små og mellemstore virksomheder. Her danner networking, videndeling og samarbejde rammerne for et fællesskab, hvor du kan skabe noget sammen med andre – på tværs af brancher. Med forening, forstærkning og fordele i ryggen får du frihed til dine behov og plads til vækst – alt sammen i omgivelser, der skaber bedre business gennem større fællesskab. - Månedlig leje er inklusive alle fællesudgifter og faste services - Skalerbare og fleksible lejemål - Online mødebooking - Fri premium kaffe Kontorfællesskabet ligger syd for Glostrup Station, hvorfra der kører S-tog og flere buslinjer. Du er dermed sikret gode offentlige transportmuligheder, og der er kort gå-afstand fra ejendommen til Glostrup Station. For bilister er beliggenheden også særdeles god med kun ca. 200 m til Ring 3, under 1 km til Roskildevej, 2 km til Holbækmotorvejen og 1,5 km til E47 og E55. Kontakt os for at høre nærmere. Lejemålets energimærke er angivet til: D

Glostrup·ons.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Stort lyst kontor med 2 møderum/suiter i Schiller Office Hotel

Stort lyst kontor med 2 møderum/suiter i Schiller Office Hotel

Fra kr. 31875

Til virksomheden med 20-50 ansatte der ønsker en fuldt faciliteret kontorløsning i et spændende og livligt kontormiljø, så har vi en af vores store lyse kontorer ledigt og klar til indflytning! Kontoret er på 255m2 netto / 400m2 brutto med 2 separate møderum/suiter med lydisolerende glas vinduer samt en Mutebox installeret. Der er gade- og loftsvinduer med et fantastisk lysindfald samt alarm og adgangskontrol system og klimaanlæg installeret. Der kan indrettes 20 til 50 arbejdspladser, alt efter opsætning. Beliggenheden er centralt i Schiller Office Hotel som tilbyder adgang til reception, konference og mødecenter, kantine med frokostordning, lounges, bar, parkeringspladser, og meget mere. Schiller Office Hotel udgør 10.000 m2 og huser mere end 70 virksomheder og 450 personer i alle brancher og erhverv hvor der skabes netværk og forretning på tværs. Vi afholder både faglige og sociale events og driver vores eget køkken der hver dag producerer en frokost udover det sædvanlige. Vi tilbyder en lang række services til alle vores kontorløsninger der alle kan tilpasses virksomhedens budget og behov. Kontakt os endelig for en fremvisning

København N·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Momsfritaget lejemål tæt på Kongens Nytorv

Momsfritaget lejemål tæt på Kongens Nytorv

Fra kr. 37812

Ledigt kontorlejemål i Indre By med en særlig god beliggenhed blot et stenkast fra Kgs. Nytorv. Fra lejemålets hovedindgang træder man ind i en fordelingsgang, hvorfra der er adgang til lejemålets 8 cellekontorer som er i passende varierende størrelse. Det første cellekontor er oplagt til at anvende som reception og front office. Herefter indeholder lejemålet garderobe, toiletter og et nyere tidløst anretter-/tekøkken med spiseplads. I alt rummer lejemålet 275 m<sup>2</sup>. Lejemålets absolut fineste lokale er det flotte hjørnekontor med lysindfald fra tre sider, og udsigt over kvarterets gader. Lejemålet har flere klassiske detaljer såsom stuk, store dannebrogsvinduer med termoruder og en fantastisk løfthøjde. Lejemålet fremstår rummeligt og vil i forbindelse med overtagelse blive nyistandsat ved gulvslibning og -lakering samt nymalede overflader.

København K·man.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Tower 14 – 5. Stjernet kontorhotel.

Tower 14 – 5. Stjernet kontorhotel.

Fra kr.

Inspirerede stemning, lækre marmor pejse på etagerne. Terrasser med loungemøbler, eksklusive lounges til at inspirere jeres arbejdes dag. Vores koncept er simpelt, alle vores lejere har en fast mdr. ydelse, og kan benytte husets faciliteter. – Nemt, simpelt og med høj fleksibilitet til fair priser med alt inkluderet. Kontorlokalerne tilbydes i alle størrelser samt lagerlokaler, flyvepladser, depotrum, mødelokaler og meget mere. Centrale beliggenhed til Helsingør & Hillerød motorvejene optimerer du kørsel for dine medarbejder, samt du aldrig er langt fra byen og de mange erhvervsvirksomheder der har placeret sig i Gladsaxe kommune, netop grundet dette. Inkluderet i lejen. - Bemandet reception. - Lounges. - El, vand og varme. - Internet (fibernet.) - Fitness. - Firma adresse. - Pakke modtagelse. - Parkering. - Gæsteparkering - 8 timer. - Kaffe/ The / Frugt. - Mødelokaler - 3 timer dagligt. - Undervisningslokale. - Kontormøbler. - Alarm. - Videoovervågning. - Adgang 24/7-365. - Bad og omklædning. - Fællesmorgenmad hver fredag. Priser.– Eksklusive moms. Fuldt møbleret med kontormøbler, inklusiv alt. - 2 pr. kontor 7.895,00 kr. - 3 pr. kontor 11.835,00 kr. - 4 pr. kontor 15.780,00 kr. - Flyver plads uden eget kontor, til 2.495,00 kr. - Fleksibel frokost Jespers Torvekøkken. 69,00 kr. pr. spisende. - Ønskes lukket privat netværk grundet GDPR. 295,00 kr. Et Office community som gavner jeres virksomhed samt imponerer jeres besøgende, her bliver jeres virksomhed repræsenteret som den fortjener, med et serviceniveau i særklasse samt eksklusive og inspirerende omgivelser. Kontakt os ved spørgsmål eller fremvisning – Vi står til rådighed.

Søborg·man.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Tower 77 – 5. Stjernet kontorhotel.

Tower 77 – 5. Stjernet kontorhotel.

Fra kr.

Café med inspirerede stemning, lækre marmor pejse på etagerne. Terrasser med loungemøbler, eksklusive lounges til at inspirere jeres arbejdes dag. Et Office community som gavner jeres virksomhed samt imponerer jeres besøgende, her bliver jeres virksomhed repræsenteret som den fortjener, med et serviceniveau i særklasse samt eksklusive og inspirerende omgivelser. Vores koncept er simpelt - Alle vores lejere har en fast mdr. ydelse, og kan benytte husets faciliteter. – Nemt, simpelt og tilført høj fleksibilitet til fair priser, samt alt inkluderet. Kontorlokalerne tilbydes i forskellige størrelser, samt flyvepladser, depotrum, mødelokaler og meget mere. Tæt placeret til Helsingør & Hillerød motorvejen, her optimerer du kørslen for dine medarbejder, samt du aldrig er langt fra byen samt de mange erhvervsvirksomheder som har placeret sig i Gladsaxe kommune, netop grundet dette. Tag en virtuel rundvisning - https://my.matterport.com/show/?m=z6fgUobVTPz **Inkluderet i lejen.** - Bemandet reception. - Lounges. - El, vand og varme. - Internet (fibernet.) - Firma adresse. - Pakke modtagelse. - Parkering, - Gæsteparkering - 8 timer. - Kaffe/ The / Frugt. - Mødelokaler - 3 timer dagligt. - Kontormøbler. - Alarm. - Videoovervågning. - Adgang 24/7-365. - Bad og omklædning. - Fælles fredagsmorgenmad. Priser.– Eksklusive moms. Fuldt møbleret med kontormøbler, inklusiv alt. - 2 Pr. Kontor 7.495 kr. - 3 Pr. Kontor 11.249 kr. - 4 Pr. Kontor 14.995 Ekstra – Valgfrit. - Fleksibel frokost bestilling via Jespers Torvekøkken. 69,00 kr. Pr. spisende. - Lukket privat netværk - GDPR. 295,00 kr. Kontakt os ved spørgsmål eller fremvisning – Vi står til rådighed.

Søborg·man.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Biblioteket

Biblioteket

Fra kr.

Biblioteket er opkaldt efter Det Gamle Officers- og Garnisonsbibliotek i de dage, hvor Prinsens Livregiment beboede bygningen. Vi fortsætter denne tradition ved at placere hæfter og blade i dette rum. Lokalet har en kreativ atmosfære og gør det ideelt til møder, hvor der ønskes ny energi. Rummet har højt til loftet, store lyse vinduer, der kan åbnes og en smuk udsigt over Viborgs frodige kirkegård. Rummet indeholder en 49" OLED med HDMI-adgang, samt kabel og en større tavle. Måltider kan aftales med værten. Vi tilbyder både morgenmadstallerkener, frokost og nogle søde eftermiddagssnacks. Vi står klar til at hjælpe dig, så du kan få den bedste oplevelse i vores smukke og historiske omgivelser. 250 kr./Time

Viborg·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kolding Centrum - Lækre omgivelser

Kolding Centrum - Lækre omgivelser

Fra kr.

Eget kontor - Gratis booking af mødelokale. Office betyder, at alt er inkl. i prisen. Det betyder, at du ikke får nogen ekstra regning for el, vand, varme, drift, internet eller booking af mødelokale. Vores priser er for eget aflåseligt kontor. Du har mulighed for at leje kontorer fra 1 til 4 personer, hvor du deler adgang til husets fælles faciliteter med de øvrige lejere. Lokalerne er fordelt på to etager og rummer et areal på 1.720 m2. Skal du starte din virksomhed i morgen gør vi det ment for dig, lokalet står indflytningsklart. Kontorfælleskabet tilbyder et hyggeligt miljø med adgang til flere flotte mødelokaler, fælles køkkener, flere toiletfaciliteter og loungeområde – alt fremstår nyistandsat og indbydende. Fælles alamsystem. Kontoret har åbent 24/7. Lokalerne er forskellige i størrelse, så vi har mulighed for at tilpasse lokalet til jeres behov også når I vokser og har brug for flere mand. Vores mødelokaler bookes online via portal. Der er både whiteboard og flatscreen i mødelokalet. Har du brug for at holde møder andre steder i landet tilbyder vi adgang til alle mødelokaler i vores andre lokationer. Du får en fleksibel lejekontrakt, hvor du bestemmer tidshorisonten. Hjertet i Bygning K er den gamle karakterfulde betontrappe, som forbinder etagerne i midten af bygningen. Herfra er der adgang til de brede kontor-gange med de individuelle lejemål. Det er en bygning med sjæl, kvalitet og højt til loftet. Vi har bevaret det bedste fra de gamle bygninger, og kombineret det med en spændende, lækker ny indretning. Der er mulighed for at tilkøbe rengøring af eget lokale. Fleksibel lejekontrakt, du bestemmer tidshorisonten, vi låser dig ikke fast på en lang kontrakt. Nemt - enkelt og fleksibelt. Book en fremvisning i dag. Lejemålets energimærke er angivet til: D

Kolding·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Unikt og anderledes office space udlejes i kreativt miljø med udsigt over Fiskerihavnen, Øresund og Nordhavn

Unikt og anderledes office space udlejes i kreativt miljø med udsigt over Fiskerihavnen, Øresund og Nordhavn

Fra kr. 22500

Bygningerne er består af oprindeligt gamle skibscontainere, der i dag er blevet upcycled til unikke kontorer i et cool, råt og industrielt arbejdsmiljø, der er meget energi- og miljøvenlige. Kontoret er en af de store lejemål i ejendommen og er indrettet som et åbent space med tre mødelokaler/kontorer. Lokalet har udsigt over havnen, kig til Øresund, Tuborghavn og Hellerup. Lejemålet har også adgang til tagterrasse med en ligeledes fantastisk udsigt. Til lejemålet er der derudover fælles kantineområde, tekøkken, toiletter/badeværelser samt kommende mødelokaler. Lejemålet er minimalistisk indrettet, med dominerende materialer i glas og metal og med store vinduer fra gulv-til-loft, der giver et fantastisk lysindfald til lejemålet og fællesarealerne. Ejendommen er beliggende ved Fiskerihavnen i Nordhavn, der udover en kort gåtur til vand- og lystbådehavn tilbyder et hyggeligt, kreativt og anderledes ”klondike” nabolag, der er et af de sidste velbevarede områder i Nordhavnen. Lejemålene har fine p-forhold samt pladser med ladestander til el-biler. Der er gode tilkørelsesforhold til og fra byen. Metroen ved Orientkaj- og bus 2 min gang væk. Nordhavnen er i stor udvikling i de kommende år. Særligt tæt på ejendommen forventes Tunnefabrikken med bla. food & beverage markeder, kunst- og kulturscener, kontorer og studieboliger at blive færdigbygget i slut 2023.

Nordhavn·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Perfekte mødefaciliteter ved Forum Metro på Frederiksberg C

Perfekte mødefaciliteter ved Forum Metro på Frederiksberg C

Fra kr.

I kan mødes op til 10 gæster i mindre mødelokaler og 100+ gæster I konferencesalen, hvor I samtidig har direkte adgang til den store tagterrasse på 150 m2. Konferencesalen møbleres naturligvis efter jeres behov. Det kan fx være til undervisning, seminarer eller mere sociale arrangementer. I konferencesalen mødes I altid af vores velforberedte og imødekommende værter. Til alle møder er kaffe, the og vand inkluderet. Yderligere forplejning tilbydes efter jeres ønsker. Office ligger som nabo til Forum Metro på Frederiksberg C, i et område med butikker, restauranter and cafeer. Nøreport station er kun 3 minutter væk og bare 17 minutter til Københavns lufthavn. Coworking & Private Offices - Meetings & Events Lejemålets energimærke er angivet til: C

Frederiksberg C·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Marselis Boulevard - Kontorhotel - Tæt ved E45

Marselis Boulevard - Kontorhotel - Tæt ved E45

Fra kr.

Eget kontor - Gratis booking af mødelokale. Easy Office betyder at alt er inkl. i prisen. Det betyder, at du ikke får nogen ekstra regning for el, vand, varme, drift, internet eller booking af mødelokale. Vores priser er for eget aflåseligt kontor. Skal du starte din virksomhed i morgen gør vi det ment for dig, lokalet står indflytningsklart. Kontorfælleskabet tilbyder et hyggeligt miljø med adgang til lækkert mødelokale, fælles køkkener, flere toiletfaciliteter og loungeområde – alt fremstår nyistandsat og indbydende. Fælles alamsystem. Kontoret har åbent 24/7. Lokalerne er forskellige i størrelse, så vi har mulighed for at tilpasse lokalet til jeres behov også når I vokser og har brug for flere mand. Vores mødelokaler bookes online via portal. Der er både whiteboard og flatscreen i mødelokalet. Har du brug for at holde møder andre steder i landet tilbyder vi adgang til alle mødelokaler i vores andre lokationer. Du får en fleksibel lejekontrakt, hvor du bestemmer tidshorisonten. Nemt - enkelt og fleksibelt. Easy Office er beliggende tæt ved motorvejsafkørsel E45 til Århus C, og ca. 5 minutter fra centrum & Århus hovedbanegård. Bygningen er synligt beliggende og har gode tilkørselsforhold og parkeringsmuligheder både i forbindelse med ejendommen og bagved ejendommen. Der er mulighed for at tilkøbe rengøring af eget lokale. Fleksibel lejekontrakt, du bestemmer tidshorisonten, vi låser dig ikke fast på en lang kontrakt. Book en fremvisning i dag.

Aarhus C·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Virksomhedsfællesskab med plads til alle!

Virksomhedsfællesskab med plads til alle!

Fra kr.

Are you looking for a modern business community where there are plenty of competencies within reach? Business community with heart and price in the right place In this corporate community, we are at eye level with all our tenants, and there is room for companies of all sizes, whether you are new to a business, a growth company or a large and established company, your company is supported by a dedicated team whose prime task is to meet the services you need. Whether it's going up or down, the corporate community is your buffer or extended arm - when you need it. The corporate community believes that good framework conditions and flexibility lead to growth and increased value, and the goal is to make it easier for you to run a business. Prices of selected products: • flex membership: DKK 500, - / month. • permanent membership (own desk): DKK 2,500, - / month. • Closed office: from DKK 6,500 / md. You get 500, - / md from the above prices. to consume what you want: desk, lunch, meeting room, networking events and running / cycling club. Business community tenants today Today approx. 70 companies from the individual self-employed, who rent an office space, to large international companies that rent premises for offices and showrooms. We also have room for you! You are welcome to book information and get a non-committal talk about your company's current and future needs. The company community is housed in a completely renovated 4-length proprietary farm with a beautiful old garden and overlooking Egå Engsø and the cranes at Aarhus harbor. The office community is close to motorway 15 and there are approx. 10 min drive to Aarhus C. Trains and buses run the day, and the bus stops are within walking distance. The upcoming light rail will also have its stop nearby. It's about. 30 min. drive to Aarhus airport. Lejemålets energimærke er angivet til: A

Lystrup·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Billig kontorplads i Teglværkshavnen

Billig kontorplads i Teglværkshavnen

Fra kr.

**Billig og superlækker kontorplads i Sydhavnen/Teglværkshavnen** På Frederikskaj 4 får du en billig og lækker kontorplads, fuldt møbleret med hæve/sænke bord, stol og reol/skab. Din kontorplads er placeret i et dynamisk kontorfællesskab, hvor du sidder sammen med andre spændende virksomheder, som allerede bor her. Kontorhotellet ligger lige ved Sjællandsbroen, bussen holder udenfor døren, S-toget er tæt på og Sluseholmens metrostation bliver din nabo til juni. Så kom og få en rundvisning i vores fantastiske hus. Vi glæder os til at se dig. For **kun** 2.896 kr./md. får du: - En fast kontorplads med hæve-/sænkebord, kontorstol, reol eller skab - Fibernetforbindelse på 1Gbit - Mulighed for privat VLAN/Community - Rengøring, el, vand, varme og alarm - Tekøkken med gratis kaffe, te, kakao - Adgang til gratis mødelokaler og samtalerum på etagen - Adgang 24/7 - Reception/gæstemodtagelse - Aflåst cykelparkering i kælder - Bad, omklædning, sauna - Gratis kajaklån fra maj til oktober - Udendørs firmaskilt Du kan tilkøbe: - Adgang til lækker buffet samt morgenmad på alle hverdage - P-plads - Mødelokaler op til 149 personer - Mødepakker på hverdage - Printmulighed - Professionel massageordning i bygningen **Cheap and super cool office space for rent at Frederikskaj 4, 2450 Copenhagen SV** Verified tenancy **Omly 2.896 kr. ** monthly rent per space/desk At Frederikskaj 4, 2450 Copenhagen SV you can rent a cheap og very cool open office spacee. Your office space is placed in a dynamic office together with other cool companies. The office space is right next to Sjællandsbroen, the bus is just outside the door, S-tog is close and Sluseholmens Metro station will be your neighbour in june. So come and get a guided tour in the our fantastic office house. We are looking forward to see you. **For only 2.896 kr./month you get:** - Your own adjustable desk, chair, shelves or a cabinet - 1 Gbit fibernet connection - Private VLAN/Community option - Cleaning services, electricity, heating, water and alarm system - Free coffee, tea and hot chocolate - Free access to meeting rooms - Access to the building 24/7 - Access for your guests via our Reception - Secure indoor bike parking - Shower/sauna facilities - Free use of kayaks from May-October. **Additional services that can be purchased include:** - Delicious lunch buffet and light breakfast on all weekdays - Parking space - Large meeting/conference room to accommodate up to 149 people - Meeting solutions on all weekdays - Printing option - Professional massage in the building

København SV·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Mødelokaler på Frederiksberg C tilbydes

Mødelokaler på Frederiksberg C tilbydes

Fra kr.

I kan mødes op til 10 gæster i mindre mødelokaler og 100+ gæster I konferencesalen, hvor I samtidig har direkte adgang til den store tagterrasse på 150 m2. Konferencesalen møbleres naturligvis efter jeres behov. Det kan fx være til undervisning, seminarer eller mere sociale arrangementer. I konferencesalen mødes I altid af vores velforberedte og imødekommende værter. Til alle møder er kaffe, the og vand inkluderet. Yderligere forplejning tilbydes efter jeres ønsker. Office ligger som nabo til Forum Metro på Frederiksberg C, i et område med butikker, restauranter and cafeer. Nøreport station er kun 3 minutter væk og bare 17 minutter til Københavns lufthavn. Coworking & Private Offices - Meetings & Events Lejemålets energimærke er angivet til: C

Frederiksberg C·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet

Få beskedNår der er nye resultater i Erhvervslokaler

Lup med søgeord i
Nyt kontorfællesskab

Nyt kontorfællesskab

Fra kr.

Workstation er en ny type kontorfællesskab, som er udviklet, bygget og indrettet med sigte på at skabe et arbejdsmiljø, som ligger et par niveauer højere end andre gennemsnitlige kontorfællesskaber. Workstation skal være et sted, hvor man har lyst til at arbejde og samtidig være en del af et dynamisk fællesskab. Vi har bygget større kontorer, indrettet i højere kvalitet og i det hele taget forsøgt at skabe grobund for et professionelt fællesskab. Det er svært at forklare essensen af Workstation og vort mål er da også, at du kontakter os for en fremvisning. Så kan du danne dit eget indtryk af, hvad Workstation står for. Nemt og overskueligt Vi har interviewet en række brugere af kontorfællesskaber og undersøgt hvad de værdsætter og hvad de er mindre tilfredse med. En af de ting som vi har fundet ud af er, at de fleste ikke bryder sig om ekstra betaling for alt lige fra parkering til mødelokaler. Derfor har vi valgt at sætte en fast All Inclusive Price som omfatter brug af mødelokaler, kaffe/the, internet, parkering etc. Man kender altså sine omkostninger og betaler kun ekstra for fx øl, vand, vin og frokost og kun for det reelle forbrug. Kun kr. 3.495,- pr. arbejdsplads ex. moms Normalprisen pr. arbejdsplads er kr. 3.995,- pr. måned men vi yder i en begrænset periode en First Mover Discount på kr. 500,- så prisen vil være kr. 3.495,- pr. måned. For at kunne afgøre om vores pris er fornuftig og konkurencedygtig, er du nødt til at komme forbi og foretage din egen vurdering af faciliteterne og af den samlede pakke. Vi mener dog, at vores kontorer er større og at vores pris er lavere i forhold til gennemsnittet. Og så har vi gjort lidt ekstra ud af indretning og valg af møbler, hvilket vi håber du vil fornemme, når du kigger forbi til en fremvisning. 6 m² fra kr. 495,- pr. måned Workstation Warehouse er en integreret lager- og produktionsfacilitet som kun lejere i Workstation Office Community har adgang til. Vi tilbyder lager og lette produktionsfaciliteter til priser fra kr. 495,- pr. måned (6 m²).

Vallensbæk·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
 Coworking & Private Offices - Meetings & Events

Coworking & Private Offices - Meetings & Events

Fra kr.

Vælg office uanset om du har brug for en enkelt arbejdsplads i Coworking eller om I er en større virksomhed. Det er nemt, professionelt og fleksibelt hos office Du får fuldt møblerede kontorpladser i private kontorer eller i Coworking. Vælg private kontorer med op til 12 arbejdspladser pr. kontor. Som lejer hos office kan du og dine gæster nyde gratis kaffe, te og kølet vand. Ejendommens 6 mødelokaler med op til 10 pladser kan ligeledes frit benyttes. Skal I holde større møder eller events, har I adgang til at leje større konferencelokaler, hvor I kan have op til 100+ gæster. Mødeforplejning udover kaffe, te og vand kan tilkøbes efter behov. Du får: - Hæve-/sænkebord(e) - Skrivebordsstol(e) - Låsbar skabsplads - Lynhurtigt fibernet - Energiforbrug (strøm, lys, vand, varme) - Fri adgang til mødelokaler - Tekøkkener med fri kaffe, the og kølet vand - Rengøring - Cykelskur med lås - Elevator til alle lejemål - Privat parkering (mod betaling) - Frokostordning (mod betaling) Deltag på de månedlige netværksarrangementer i konferencesalen eller på tagterrassen, når vejret er til det. Her kan du få mulighed for at præsentere dig selv og din virksomhed eller bare mødes til socialt samvær. Er du studerende? Spørg på specielle priser. Skal I bruge kontorpladser i en begrænset periode til projektarbejde? Spørg på en samlet pris. Kontorfællesskabet ligger centralt i København på Frederiksberg C ved Forum Metro. Et attraktivt område med supermarkeder, specialbutikker, restauranter og caféer. Du er bare 3 minutter fra Nørreport station og 18 minutter fra Københavns lufthavn. Coworking & Private Offices - Meetings & Events Lejemålets energimærke er angivet til: C

Frederiksberg C·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Logistics project at Kastrup airside

Logistics project at Kastrup airside

Fra kr. 475700

Kystvejen 28 is a modern logistics property at Kastrup airside with 4,757 m² warehouse and 1,880 m² office space. - The logistics project has direct access to airside - The complex houses several different well known tenants, such as DHL, PostNord and WFS - The Lease has 3 gates airside and 5 docks landside - Clear ceiling height below rafters: 8.5 meter - Cooling and freezing room - The warehouse is available for move-in now. DEVELOPMENT IN THE AREA Copenhagen Airport is undergoing rapid development. With 175 routes, and more than 700 daily operations, it is one of the fastest growing in Europe. The airport´s goal is to be able to fulfil the growth plan for an annual increase in capacity from 29 to 40 million passengers. The expansion will increase the need for new logistics facilities, and to this end, AEW has acquired a property that gives the tenant a unique opportunity to be part of this growth potential. With an airside location, and short distances to infrastructure, this development gives you the opportunity to move into one of Scandinavia’s most attractive logistics hubs. FREIGHT VOLUME Freight volumes have stabilized after reaching the airport’s maximum capacity in 2014. The airport has continued to run at maximum capacity since then. With the expansion of airside buildings and growth in routes and passengers, freight volumes are expected to increase as capacity grows.

Kastrup·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Easy Office - Randers City

Easy Office - Randers City

Fra kr.

Eget kontor - Gratis booking af mødelokale. Easy Office betyder at alt er inkl. i prisen. Det betyder, at du ikke får nogen ekstra regning for el, vand, varme, drift, internet eller booking af mødelokale. Vores priser er for eget aflåseligt kontor. EasyOffice kontorhotel Randers City, ligger stilren bygning direkte ud til Lille Voldgade overfor den velkendte “Sandwichshop”. Ejendommen er en flot hvidpudset bygning med et unikt moderne arkitektonisk udtryk, som fremstår nyindrettet både indvendig og udvendig. Skal du starte din virksomhed i morgen gør vi det ment for dig, lokalet står indflytningsklart. Kontorfælleskabet tilbyder et hyggeligt miljø med adgang til flotte mødelokaler, fælles køkkener, flere toiletfaciliteter og loungeområde – alt fremstår nyistandsat og indbydende. Fælles alamsystem. Kontoret har åbent 24/7. Vores mødelokaler bookes online via portal. Der er både whiteboard og flatscreen i mødelokalet. Har du brug for at holde møder andre steder i landet tilbyder vi adgang til alle mødelokaler i vores andre lokationer. Du får en fleksibel lejekontrakt, hvor du bestemmer tidshorisonten. Nemt - enkelt og fleksibelt. Book en fremvisning i dag.

Randers C·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Offices for drone business in the drone test center

Offices for drone business in the drone test center

Fra kr.

Do you want to be based in the dynamic centre of the Danish drone industry? In Hans Christian Andersen Airport, UAS Denmark has created the first and biggest test center for drones in the country, where we, besides testcenter and labs also offer the country's biggest dedicated drone cluster, not to mention a dynamic business environment and exciting office spaces for drone and technology companies. We offer both secluded offices and office spaces in our "take-off zone". That way, everyone are able to set up business here, notwithstanding you being an already established company or are planning to establish a start-up or entrepreneurial company. Furthermore, if you have any special need, you are welcome to contact us, as we are flexible in terms of utilizing unused areas of the premises. In UAS Denmark Business Park, you will get close to the drone industry and will get the shortest distance to exciting cooperations and knowledgesharing between like minded drone and tech companies, not to mention the UAS Denmark cluster and test center. UAS Denmark is the drones' test center and business development initiative of Funen and Denmark. We are a joint venture between HCA Airport, University of Southern Denmark and Developing Fyn. Thus we are ready to give you the opportunities for your company to develop and grow here. That, we do by continuous sparring and invitations to relevant events and presentation of possible business cases that might be a way for the industry and you to create value. Practical information: UAS Denmark is located in HCA Airport 10 kilometres north of Odense, Denmark. The business park is situated in the national drone test center soon to be fully equipped with sensor and composite laboratory facilities plus 867 square kilometers of airspace ideal for BVLOS testing. Included in the rent is: - Water, heat and electricity. - Free coffee and tea for your own consumption. - A Conference room with projector, canvas and a whiteboard - Meeting room with a projecter, canvas and whiteboard. Seating: 20 people. - Classroom seating 20 people. - Lounge area with a view overlooking the airport. - Social events. E.g. Monthly morning meetings and the friday bar. - Catering for meetings and events from the Airport's restaurant. (Fru Nielsens Take-off) - WiFi. - Kitchen and kitchenette. - Common self serving canteen area (Catering possible at meetings and events). - Free Parking - Cleaning of common areas (cleaning of individual offices can be arranged through individual agreements). - Caretaking of outdoor areas. - Alarmed buildning. - Flexible access. - Refuse collection (household waste + paper). - Drone related magazines and information material. - Continuous updates about events and exhibitions. - Common roadside signage with your company name.

Odense N·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Nyt kontorfællesskab

Nyt kontorfællesskab

Fra kr.

Workstation er en ny type kontorfællesskab, som er udviklet, bygget og indrettet med sigte på at skabe et arbejdsmiljø, som ligger et par niveauer højere end andre gennemsnitlige kontorfællesskaber. Workstation skal være et sted, hvor man har lyst til at arbejde og samtidig være en del af et dynamisk fællesskab. Vi har bygget større kontorer, indrettet i højere kvalitet og i det hele taget forsøgt at skabe grobund for et professionelt fællesskab. Det er svært at forklare essensen af Workstation og vort mål er da også, at du kontakter os for en fremvisning. Så kan du danne dit eget indtryk af, hvad Workstation står for. Nemt og overskueligt Vi har interviewet en række brugere af kontorfællesskaber og undersøgt hvad de værdsætter og hvad de er mindre tilfredse med. En af de ting som vi har fundet ud af er, at de fleste ikke bryder sig om ekstra betaling for alt lige fra parkering til mødelokaler. Derfor har vi valgt at sætte en fast All Inclusive Price som omfatter brug af mødelokaler, kaffe/the, internet, parkering etc. Man kender altså sine omkostninger og betaler kun ekstra for fx øl, vand, vin og frokost og kun for det reelle forbrug. Kun kr. 3.495,- pr. arbejdsplads ex. moms Normalprisen pr. arbejdsplads er kr. 3.995,- pr. måned men vi yder i en begrænset periode en First Mover Discount på kr. 500,- så prisen vil være kr. 3.495,- pr. måned. For at kunne afgøre om vores pris er fornuftig og konkurencedygtig, er du nødt til at komme forbi og foretage din egen vurdering af faciliteterne og af den samlede pakke. Vi mener dog, at vores kontorer er større og at vores pris er lavere i forhold til gennemsnittet. Og så har vi gjort lidt ekstra ud af indretning og valg af møbler, hvilket vi håber du vil fornemme, når du kigger forbi til en fremvisning. 6 m² fra kr. 495,- pr. måned Workstation Warehouse er en integreret lager- og produktionsfacilitet som kun lejere i Workstation Office Community har adgang til. Vi tilbyder lager og lette produktionsfaciliteter til priser fra kr. 495,- pr. måned (6 m²).

Vallensbæk·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Møblerede kontorpladser på Frederiksberg C tilbydes

Møblerede kontorpladser på Frederiksberg C tilbydes

Fra kr.

Vælg Office uanset om du har brug for en enkelt arbejdsplads i Coworking eller om I er en større virksomhed. Det er nemt, professionelt og fleksibelt hos office Du får fuldt møblerede kontorpladser i private kontorer eller i Coworking. Vælg private kontorer med op til 12 arbejdspladser pr. kontor. Som lejer hos office kan du og dine gæster nyde gratis kaffe, te og kølet vand. Ejendommens 6 mødelokaler med op til 10 pladser kan ligeledes frit benyttes. Skal I holde større møder eller events, har I adgang til at leje større konferencelokaler, hvor I kan have op til 100+ gæster. Mødeforplejning udover kaffe, te og vand kan tilkøbes efter behov. Du får: - Hæve-/sænkebord(e) - Skrivebordsstol(e) - Låsbar skabsplads - Lynhurtigt fibernet - Energiforbrug (strøm, lys, vand, varme) - Fri adgang til mødelokaler - Tekøkkener med fri kaffe, the og kølet vand - Rengøring - Cykelskur med lås - Elevator til alle lejemål - Privat parkering (mod betaling) - Frokostordning (mod betaling) Deltag på de månedlige netværksarrangementer i konferencesalen eller på tagterrassen, når vejret er til det. Her kan du få mulighed for at præsentere dig selv og din virksomhed eller bare mødes til socialt samvær. Er du studerende? Spørg på specielle priser. Skal I bruge kontorpladser i en begrænset periode til projektarbejde? Spørg på en samlet pris. Kontorfællesskabet office ligger centralt i København på Frederiksberg C ved Forum Metro. Et attraktivt område med supermarkeder, specialbutikker, restauranter og caféer. Du er bare 3 minutter fra Nørreport station og 18 minutter fra Københavns lufthavn. Coworking & Private Offices - Meetings & Events Lejemålets energimærke er angivet til: C

Frederiksberg C·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Nyt kontorfællesskab

Nyt kontorfællesskab

Fra kr.

Workstation er en ny type kontorfællesskab, som er udviklet, bygget og indrettet med sigte på at skabe et arbejdsmiljø, som ligger et par niveauer højere end andre gennemsnitlige kontorfællesskaber. Workstation skal være et sted, hvor man har lyst til at arbejde og samtidig være en del af et dynamisk fællesskab. Vi har bygget større kontorer, indrettet i højere kvalitet og i det hele taget forsøgt at skabe grobund for et professionelt fællesskab. Det er svært at forklare essensen af Workstation og vort mål er da også, at du kontakter os for en fremvisning. Så kan du danne dit eget indtryk af, hvad Workstation står for. Nemt og overskueligt Vi har interviewet en række brugere af kontorfællesskaber og undersøgt hvad de værdsætter og hvad de er mindre tilfredse med. En af de ting som vi har fundet ud af er, at de fleste ikke bryder sig om ekstra betaling for alt lige fra parkering til mødelokaler. Derfor har vi valgt at sætte en fast All Inclusive Price som omfatter brug af mødelokaler, kaffe/the, internet, parkering etc. Man kender altså sine omkostninger og betaler kun ekstra for fx øl, vand, vin og frokost og kun for det reelle forbrug. Kun kr. 3.495,- pr. arbejdsplads ex. moms Normalprisen pr. arbejdsplads er kr. 3.995,- pr. måned men vi yder i en begrænset periode en First Mover Discount på kr. 500,- så prisen vil være kr. 3.495,- pr. måned. For at kunne afgøre om vores pris er fornuftig og konkurencedygtig, er du nødt til at komme forbi og foretage din egen vurdering af faciliteterne og af den samlede pakke. Vi mener dog, at vores kontorer er større og at vores pris er lavere i forhold til gennemsnittet. Og så har vi gjort lidt ekstra ud af indretning og valg af møbler, hvilket vi håber du vil fornemme, når du kigger forbi til en fremvisning. 6 m² fra kr. 495,- pr. måned Workstation Warehouse er en integreret lager- og produktionsfacilitet som kun lejere i Workstation Office Community har adgang til. Vi tilbyder lager og lette produktionsfaciliteter til priser fra kr. 495,- pr. måned (6 m²). Lager- og opbevaringsrum fra 6 m² til 100 m² Direkte adgang fra Workstation Office

Vallensbæk·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Co-working Space tæt på Forum metrostation

Co-working Space tæt på Forum metrostation

Fra kr.

Vælg office uanset om du har brug for en enkelt arbejdsplads i Coworking eller om I er en større virksomhed. Det er nemt, professionelt og fleksibelt hos office. Du får fuldt møblerede kontorpladser i private kontorer eller i Coworking. Vælg private kontorer med op til 12 arbejdspladser pr. kontor. Som lejer hos office kan du og dine gæster nyde gratis kaffe, te og kølet vand. Ejendommens 6 mødelokaler med op til 10 pladser kan ligeledes frit benyttes. Skal I holde større møder eller events, har I adgang til at leje større konferencelokaler, hvor I kan have op til 100+ gæster. Mødeforplejning udover kaffe, te og vand kan tilkøbes efter behov. Du får: - Hæve-/sænkebord(e) - Skrivebordsstol(e) - Låsbar skabsplads - Lynhurtigt fibernet - Energiforbrug (strøm, lys, vand, varme) - Fri adgang til mødelokaler - Tekøkkener med fri kaffe, the og kølet vand - Rengøring - Cykelskur med lås - Elevator til alle lejemål - Privat parkering (mod betaling) - Frokostordning (mod betaling) Deltag på de månedlige netværksarrangementer i konferencesalen eller på tagterrassen, når vejret er til det. Her kan du få mulighed for at præsentere dig selv og din virksomhed eller bare mødes til socialt samvær. Er du studerende? Spørg på specielle priser. Skal I bruge kontorpladser i en begrænset periode til projektarbejde? Spørg på en samlet pris. Kontorfællesskabet office ligger centralt i København på Frederiksberg C ved Forum Metro. Et attraktivt område med supermarkeder, specialbutikker, restauranter og caféer. Du er bare 3 minutter fra Nørreport station og 18 minutter fra Københavns lufthavn. Coworking & Private Offices - Meetings & Events Lejemålets energimærke er angivet til: C

Frederiksberg C·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Suite til 12 personer i Magnoliahus (eller 2 suiter i forlængelse til 24 personer)

Suite til 12 personer i Magnoliahus (eller 2 suiter i forlængelse til 24 personer)

Fra kr.

**Ønsker du kontor med all inclusive?** Magnoliahus i Valby tilbyder lige nu kontorsuiter til 2, 4 eller 12 personer. Lige nu er der to 12-personers suiter ledige i forlængelse af hinanden. I prisen er inkluderet: - Café og lounge - Adgang til serviceret mødecenter og konferencesal - Serviceret reception - Rengøring - Møbleret arbejdsstation - High speed internet - Kaffe, te og vand - Fælles tekøkken - 24/7 adgang - Ventilation og køl​ Magnoliahus er en nyopført ejendom med stærk bæredygtighedsprofil (A DGNB Guld). Beliggende på det gamle Grønttorv i Valby omgivet af hyggeligt grønt nærmiljø med cafeliv og gode indkøbsmuligheder. Få min. gang til Ny Ellebjerg St. (metro 2024). P-kælder, el-ladere, aflåst cykelparkering bad og omklædning Indretningen er inspireret af nordisk minimalisme med lyse træsorter, varme farver og grønne beplantningsområder, der sammen udgør det gennemgående element i indretningen. Huset lever op til alle krav for et optimalt kontormiljø med behageligt ventileret indeklima og et godt lysindfald. I stueplan finder man de mange fællesfaciliteter, herunder café og eatery, lounge, reception samt møde- og konferencerum. Sidst men ikke mindst bliver du mødt hver dag af verdens bedste office managers Mathilde og Sarah og i køkkenet står Oscar for maden :) Lejemålets energimærke er angivet til: A

Valby·4. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
ATTRAKTIVE KONTORFÆLLESSKABER MED FÆLLESSKABET I CENTRUM

ATTRAKTIVE KONTORFÆLLESSKABER MED FÆLLESSKABET I CENTRUM

Fra kr.

Velkommen til Our Office by DEAS – et helt nyt kontorfællesskab for startups, små og mellemstore virksomheder. Her danner networking, videndeling og samarbejde rammerne for et fællesskab, hvor du kan skabe noget sammen med andre – på tværs af brancher. Med forening, forstærkning og fordele i ryggen får du frihed til dine behov og plads til vækst – alt sammen i omgivelser, der skaber bedre business gennem større fællesskab. - Månedlig leje er inklusive alle fællesudgifter og faste services - Skalerbare og fleksible lejemål - Online mødebooking - Fri premium kaffe Der er fri parkering i gården bag ejendommen og disse pladser kan benyttes i det omfang, der er plads. For gæster er der mulighed for tidsbegrænset betalingsparkering (gul zone) i nabolaget. Lejemålets energimærke er angivet til: D

København Ø·4. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Lyst og åbent lejemål med kort uopsigelighed (inkl. kantineløsning)

Lyst og åbent lejemål med kort uopsigelighed (inkl. kantineløsning)

Fra kr. 69750

Lejemålet udgør hele den øverste etage i en ny ejendom fra 2021 med store vinduespartier, eget stort loungeområde med tekøkken inkl. opvaskemaskine og køleskab i åbent lyst rum og to store mødelokaler. Der er mulighed for at udvide lejemålet med yderligere en etage, så det samlede areal kan rumme 72 skriveborde og tre mødelokaler. Ud over de egne kvadratmeter er der adgang til tre ekstra fælles mødelokaler i kælderen og en fælles tagterrasse (i tilstødende bygning) samt mulighed for at tilkøbe frokost i en veldrevet fælles kantine (Meyers Køkken). Yderligere office management services med forskellige pakkeløsninger i form af kaffe, sodavand, frugt og snacks kan også tilkøbes. Ejendommen ligger i et attraktivt område med caféer, gode transportmuligheder og nemme parkeringsfaciliteter. Ejendommen har elevator, to trappetårne, nye faciliteter og moderne indretning med stilfulde løsninger i New Yorker-stil med højt til loftet. Selve kontorarealet er indrettet i åbent landskab med et mødelokale. Lejemålet er inddelt med flere afskærmede rum, som skaber alsidige arbejdsmiljøer med god og afdæmpet akustik. Lejemålet er flot istandsat med naturmaterialer såsom lyse parketgulve, mørke rå lofter med lydisolerende plader og store lyse vinduespartier. Resten af ejendommen huser kreative virksomheder som fx garn-gazellen Hobbii. Lejemålets energimærke er angivet til: A

København NV·4. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontor i Nordhavn med udsigt over Øresund

Kontor i Nordhavn med udsigt over Øresund

Fra kr. 20400

Unikt og anderledes office space udlejes i kreativt miljø med udsigt over Fiskerihavnen, Øresund, Nordhavn og Hellerup. Bygningerne er består af oprindeligt gamle skibscontainere, der i dag er blevet upcycled til unikke kontorer i et cool, råt og industrielt arbejdsmiljø, der er meget energi- og miljøvenlige. Kontoret er en af de store lejemål i ejendommen og er indrettet som et åbent space med to mødelokaler/kontorer. Lokalet har udsigt over havnen og Øresund. Lejemålet har også adgang til tagterrassen med en ligeledes fantastisk udsigt. Til lejemålet er der derudover fælles kantineområde, tekøkken, toiletter/badeværelser samt kommende mødelokaler som er indrettet i gamle campingvogne der er blevet omdannet til moderne mødelokaler. Lejemålet er minimalistisk indrettet, med dominerende materialer i glas og metal og med store vinduer fra gulv-til-loft, der giver et fantastisk lysindfald til lejemålet og fællesarealerne. Ejendommen er beliggende ved Fiskerihavnen i Nordhavn, der udover en kort gåtur til vand- og lystbådehavn tilbyder et hyggeligt, kreativt og anderledes ”klondike” nabolag, der er et af de sidste velbevarede områder i Nordhavnen. Lejemålene har fine p-forhold samt pladser med ladestander til el-biler. Der er gode tilkørelsesforhold til og fra byen. Metroen ved Orientkaj- og bus 2 min gang væk. Nordhavnen er i stor udvikling i de kommende år. Særligt tæt på ejendommen kommer Tunnefabrikken med bla. food & beverage markeder, kunst- og kulturscener, kontorer og studieboliger. Det er muligt at til leje lager og/eller jordareal.

Nordhavn·4. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Virksomhedsfællesskab med plads til alle!

Virksomhedsfællesskab med plads til alle!

Fra kr. 93

Are you looking for a modern business community where there are plenty of competencies within reach? Business community with heart and price in the right place In this corporate community, we are at eye level with all our tenants, and there is room for companies of all sizes, whether you are new to a business, a growth company or a large and established company, your company is supported by a dedicated team whose prime task is to meet the services you need. Whether it's going up or down, the corporate community is your buffer or extended arm - when you need it. The corporate community believes that good framework conditions and flexibility lead to growth and increased value, and the goal is to make it easier for you to run a business. Prices of selected products: • flex membership: DKK 500, - / month. • permanent membership (own desk): DKK 2,500, - / month. • Closed office: from DKK 6,500 / md. You get 500, - / md from the above prices. to consume what you want: desk, lunch, meeting room, networking events and running / cycling club. Business community tenants today Today approx. 70 companies from the individual self-employed, who rent an office space, to large international companies that rent premises for offices and showrooms. We also have room for you! You are welcome to book information and get a non-committal talk about your company's current and future needs. The company community is housed in a completely renovated 4-length proprietary farm with a beautiful old garden and overlooking Egå Engsø and the cranes at Aarhus harbor. The office community is close to motorway 15 and there are approx. 10 min drive to Aarhus C. Trains and buses run the day, and the bus stops are within walking distance. The upcoming light rail will also have its stop nearby. It's about. 30 min. drive to Aarhus airport. Lejemålets energimærke er angivet til: A

Lystrup·4. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Til leje: Coworking på Lyngby Hovedgade 53C, Storkøbenhavn (3.0 - 155.0 m2)

Til leje: Coworking på Lyngby Hovedgade 53C, Storkøbenhavn (3.0 - 155.0 m2)

Fra kr.

Lyngby Office Hub er et hyggeligt brugerdrevet co-working kontorfællesskab beliggende midt på Lyngby Hovedgade kun to minutter fra stationen. Vi har lige nu ledige pladser på vores kontor. Lejen inkluderer eget skrivebord/stol, fri print, adgang til mødelokale med helt nyt videokonferencesystem, kaffe, the m.v. Vi er 12 personer i kontorfællesskabet, og vi spænder bredt. Vi har et stærkt socialt fællesskab med julefrokost, månedlig morgenmad m.v. Kom fobi til en kop kaffe i Lyngbys hyggeligste kontorfælleskab.

Kongens Lyngby·4. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Nyt mødelokale

Nyt mødelokale

Fra kr.

Workstation er en ny type kontorfællesskab, som er udviklet, bygget og indrettet med sigte på at skabe et arbejdsmiljø, som ligger et par niveauer højere end andre gennemsnitlige kontorfællesskaber. Workstation skal være et sted, hvor man har lyst til at arbejde og samtidig være en del af et dynamisk fællesskab. Vi har bygget større kontorer, indrettet i højere kvalitet og i det hele taget forsøgt at skabe grobund for et professionelt fællesskab. Det er svært at forklare essensen af Workstation og vort mål er da også, at du kontakter os for en fremvisning. Så kan du danne dit eget indtryk af, hvad Workstation står for. Nemt og overskueligt Vi har interviewet en række brugere af kontorfællesskaber og undersøgt hvad de værdsætter og hvad de er mindre tilfredse med. En af de ting som vi har fundet ud af er, at de fleste ikke bryder sig om ekstra betaling for alt lige fra parkering til mødelokaler. Derfor har vi valgt at sætte en fast All Inclusive Price som omfatter brug af mødelokaler, kaffe/the, internet, parkering etc. Man kender altså sine omkostninger og betaler kun ekstra for fx øl, vand, vin og frokost og kun for det reelle forbrug. Kun kr. 3.495,- pr. arbejdsplads ex. moms Normalprisen pr. arbejdsplads er kr. 3.995,- pr. måned men vi yder i en begrænset periode en First Mover Discount på kr. 500,- så prisen vil være kr. 3.495,- pr. måned. For at kunne afgøre om vores pris er fornuftig og konkurencedygtig, er du nødt til at komme forbi og foretage din egen vurdering af faciliteterne og af den samlede pakke. Vi mener dog, at vores kontorer er større og at vores pris er lavere i forhold til gennemsnittet. Og så har vi gjort lidt ekstra ud af indretning og valg af møbler, hvilket vi håber du vil fornemme, når du kigger forbi til en fremvisning. 6 m² fra kr. 495,- pr. måned Workstation Warehouse er en integreret lager- og produktionsfacilitet som kun lejere i Workstation Office Community har adgang til. Vi tilbyder lager og lette produktionsfaciliteter til priser fra kr. 495,- pr. måned (6 m²). Lager- og opbevaringsrum fra 6 m² til 100 m² Direkte adgang fra Workstation Office

Vallensbæk·4. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Nyt kontorfællesskab

Nyt kontorfællesskab

Fra kr.

Workstation er en ny type kontorfællesskab, som er udviklet, bygget og indrettet med sigte på at skabe et arbejdsmiljø, som ligger et par niveauer højere end andre gennemsnitlige kontorfællesskaber. Workstation skal være et sted, hvor man har lyst til at arbejde og samtidig være en del af et dynamisk fællesskab. Vi har bygget større kontorer, indrettet i højere kvalitet og i det hele taget forsøgt at skabe grobund for et professionelt fællesskab. Det er svært at forklare essensen af Workstation og vort mål er da også, at du kontakter os for en fremvisning. Så kan du danne dit eget indtryk af, hvad Workstation står for. Nemt og overskueligt Vi har interviewet en række brugere af kontorfællesskaber og undersøgt hvad de værdsætter og hvad de er mindre tilfredse med. En af de ting som vi har fundet ud af er, at de fleste ikke bryder sig om ekstra betaling for alt lige fra parkering til mødelokaler. Derfor har vi valgt at sætte en fast All Inclusive Price som omfatter brug af mødelokaler, kaffe/the, internet, parkering etc. Man kender altså sine omkostninger og betaler kun ekstra for fx øl, vand, vin og frokost og kun for det reelle forbrug. Kun kr. 3.495,- pr. arbejdsplads ex. moms Normalprisen pr. arbejdsplads er kr. 3.995,- pr. måned men vi yder i en begrænset periode en First Mover Discount på kr. 500,- så prisen vil være kr. 3.495,- pr. måned. For at kunne afgøre om vores pris er fornuftig og konkurencedygtig, er du nødt til at komme forbi og foretage din egen vurdering af faciliteterne og af den samlede pakke. Vi mener dog, at vores kontorer er større og at vores pris er lavere i forhold til gennemsnittet. Og så har vi gjort lidt ekstra ud af indretning og valg af møbler, hvilket vi håber du vil fornemme, når du kigger forbi til en fremvisning. 6 m² fra kr. 495,- pr. måned Workstation Warehouse er en integreret lager- og produktionsfacilitet som kun lejere i Workstation Office Community har adgang til. Vi tilbyder lager og lette produktionsfaciliteter til priser fra kr. 495,- pr. måned (6 m²). Lager- og opbevaringsrum fra 6 m² til 100 m² Direkte adgang fra Workstation Office Community Indgang via port Loftshøjde fra 3-8 meter Alarm inkluderet

Vallensbæk·4. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Tobaksgården - Horsens City

Tobaksgården - Horsens City

Fra kr.

Eget kontor - Gratis booking af mødelokale. Easy Office betyder at alt er inkl. i prisen. Det betyder, at du ikke får nogen ekstra regning for el, vand, varme, drift, internet eller booking af mødelokale. Vores priser er for eget aflåseligt kontor. Skal du starte din virksomhed i morgen gør vi det ment for dig, lokalet står indflytningsklart. Kontorfælleskabet tilbyder et hyggeligt miljø med adgang til flotte mødelokaler, fælles køkkener, flere toiletfaciliteter og loungeområde – alt fremstår nyistandsat og indbydende. Fælles alamsystem. Kontoret har åbent 24/7. Vores mødelokaler bookes online via portal. Der er både whiteboard og flatscreen i mødelokalet. Har du brug for at holde møder andre steder i landet tilbyder vi adgang til alle mødelokaler i vores andre lokationer. Du får en fleksibel lejekontrakt, hvor du bestemmer tidshorisonten. Nemt - enkelt og fleksibelt. Tobaksgården ligger blot 300 meter fra strøget og meget centralt i forhold til offentlig transport og gode indkøbsmuligheder. Kontorlokalerne er fleksible og kan indrettes efter ønske og behov. Ejendommen blev oprindelig anvendt af Petersen og Sørensens tobaksfabrikker til fremstilling og distribution af tobak. Bygningerne blev moderniseret og ombygget til kontorformål i 1988. Siden er bygningerne blevet holdt i en høj indvendig og udvendig standard. Book en fremvisning i dag. Lejemålets energimærke er angivet til: D

Horsens·4. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
De bedste kontorer i København

De bedste kontorer i København

Fra kr.

Vælg office uanset om du har brug for en enkelt arbejdsplads i Coworking eller om I er en større virksomhed. Det er nemt, professionelt og fleksibelt hos office. Du får fuldt møblerede kontorpladser i private kontorer eller i Coworking. Vælg private kontorer med op til 12 arbejdspladser pr. kontor. Som lejer hos office kan du og dine gæster nyde gratis kaffe, te og kølet vand. Ejendommens 6 mødelokaler med op til 10 pladser kan ligeledes frit benyttes. Skal I holde større møder eller events, har I adgang til at leje større konferencelokaler, hvor I kan have op til 100+ gæster. Mødeforplejning udover kaffe, te og vand kan tilkøbes efter behov. Du får: - Hæve-/sænkebord(e) - Skrivebordsstol(e) - Låsbar skabsplads - Lynhurtigt fibernet - Energiforbrug (strøm, lys, vand, varme) - Fri adgang til mødelokaler - Tekøkkener med fri kaffe, the og kølet vand - Rengøring - Cykelskur med lås - Elevator til alle lejemål - Privat parkering (mod betaling) - Frokostordning (mod betaling) Deltag på de månedlige netværksarrangementer i konferencesalen eller på tagterrassen, når vejret er til det. Her kan du få mulighed for at præsentere dig selv og din virksomhed eller bare mødes til socialt samvær. Er du studerende? Spørg på specielle priser. Skal I bruge kontorpladser i en begrænset periode til projektarbejde? Spørg på en samlet pris. Kontorfællesskabet office ligger centralt i København på Frederiksberg C ved Forum Metro. Et attraktivt område med supermarkeder, specialbutikker, restauranter og caféer. Du er bare 3 minutter fra Nørreport station og 18 minutter fra Københavns lufthavn. Coworking & Private Offices - Meetings & Events Lejemålets energimærke er angivet til: C

Frederiksberg C·4. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Nyt kontorfællesskab

Nyt kontorfællesskab

Fra kr.

Workstation er en ny type kontorfællesskab, som er udviklet, bygget og indrettet med sigte på at skabe et arbejdsmiljø, som ligger et par niveauer højere end andre gennemsnitlige kontorfællesskaber. Workstation skal være et sted, hvor man har lyst til at arbejde og samtidig være en del af et dynamisk fællesskab. Vi har bygget større kontorer, indrettet i højere kvalitet og i det hele taget forsøgt at skabe grobund for et professionelt fællesskab. Det er svært at forklare essensen af Workstation og vort mål er da også, at du kontakter os for en fremvisning. Så kan du danne dit eget indtryk af, hvad Workstation står for. Nemt og overskueligt Vi har interviewet en række brugere af kontorfællesskaber og undersøgt hvad de værdsætter og hvad de er mindre tilfredse med. En af de ting som vi har fundet ud af er, at de fleste ikke bryder sig om ekstra betaling for alt lige fra parkering til mødelokaler. Derfor har vi valgt at sætte en fast All Inclusive Price som omfatter brug af mødelokaler, kaffe/the, internet, parkering etc. Man kender altså sine omkostninger og betaler kun ekstra for fx øl, vand, vin og frokost og kun for det reelle forbrug. Kun kr. 3.495,- pr. arbejdsplads ex. moms Normalprisen pr. arbejdsplads er kr. 3.995,- pr. måned men vi yder i en begrænset periode en First Mover Discount på kr. 500,- så prisen vil være kr. 3.495,- pr. måned. For at kunne afgøre om vores pris er fornuftig og konkurencedygtig, er du nødt til at komme forbi og foretage din egen vurdering af faciliteterne og af den samlede pakke. Vi mener dog, at vores kontorer er større og at vores pris er lavere i forhold til gennemsnittet. Og så har vi gjort lidt ekstra ud af indretning og valg af møbler, hvilket vi håber du vil fornemme, når du kigger forbi til en fremvisning. 6 m² fra kr. 495,- pr. måned Workstation Warehouse er en integreret lager- og produktionsfacilitet som kun lejere i Workstation Office Community har adgang til. Vi tilbyder lager og lette produktionsfaciliteter til priser fra kr. 495,- pr. måned (6 m²). Lager- og opbevaringsrum fra 6 m² til 100 m² Direkte adgang fra Workstation Office

Vallensbæk·4. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorhotel tæt Høje Taastrup Station

Kontorhotel tæt Høje Taastrup Station

Fra kr.

Eget kontor - Gratis booking af mødelokale. Easy Office betyder at alt er inkl. i prisen. Det betyder, at du ikke får nogen ekstra regning for el, vand, varme, drift, internet eller booking af mødelokale. Kontoret ligger godt placeret med kun 2 min gang til Høje Taastrup Station og med gode parkeringsmuligheder i området. Skal du starte din virksomhed i morgen gør vi det ment for dig, lokalet står indflytningsklart. Kontorfælleskabet tilbyder et hyggeligt miljø med adgang til to flotte mødelokaler, fælles køkkener, flere toiletfaciliteter og loungeområde – alt fremstår nyistandsat og indbydende. Vores priser er inklusiv eget aflåseligt kontor og fælles alamsystem. Kontoret har åbent 24/7. Lokalerne er forskellige i størrelse, så vi har mulighed for at tilpasse lokalet til jeres behov også når I vokser og har brug for flere mand. Vores mødelokaler bookes online via portal. Der er både whiteboard og flatscreen i mødelokalet. Har du brug for at holde møder andre steder i landet tilbyder vi adgang til alle mødelokaler i vores andre lokationer. Du får en fleksibel lejekontrakt, hvor du bestemmer tidshorisonten. Nemt - enkelt og fleksibelt. Book en fremvisning i dag. Lejemålets energimærke er angivet til: D

Taastrup·4. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet