EasyOffices Århus - lokale P.05

EasyOffices Århus - lokale P.05

Fra kr.

Kontorlokaler til leje i Århus – lokale P.04 Skal dit nye kontor ligge centralt i Århus? – Så bliv en del af vores kontorfællesskab i Århus. I Århus har vi kontorer fra 1-6 arbejdspladser. Vores priser inkluderer eget aflåselige, moderne kontor, samt adgang til mødelokaler og fællesarealer. Fællesfaciliteterne inkluderer blandt andet køkken, loungeområde og toiletfaciliteter. Mødelokalerne kan bookes online via portal. I mødelokalerne er der både whiteboard og flatscreen. Herudover får du også adgang til mødelokalerne på vores øvrige lokationer. Vi tilbyder en fleksibel lejekontrakt, hvor du bestemmer tidshorisonten. Vi låser dig ikke fast på en lang kontrakt. Herudover er der ligeledes mulighed for at tilkøbe rengøring af eget lokale.EasyOffice tilbyder kontorlokaler til leje i Århus i en fin og nyistandsat ejendom på Marselis Boulevard 169. Ejendommen ligger tæt på centrum og lige ved motorvejsafkørsel E45 til Århus C. Kontorhotellet ligger ca. 5 minutters gang fra centrum og Århus hovedbanegård. Bygningen er synligt beliggende og har gode tilkørselsforhold, så du let kan komme til og fra dit kontor. Der er gode parkeringsmuligheder både i forbindelse med ejendommen og bagved ejendommen. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Aarhus C·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Eget kontor eller fast arbejdsplads i full-service kontorfællesskab

Eget kontor eller fast arbejdsplads i full-service kontorfællesskab

Fra kr. 2663

12-45 m2 kontor eller arbejdsplads + lækre fællesfaciliteter i full-service kontorfællesskab Arbejdsplads fra 1.690,- kr. (særlige iværksættervilkår) - normalpris 2.190,- kr. Inklusiv: - inkl. rengøring, forbrug og fællesudgifter - mødelokaler med av-udstyr, gratis op til 4 timer - gratis parkering - egen kantine - reception og posthåndtering - fælles arrangementer Ecopark er en grøn erhvervspark for iværksættere og mindre virksomheder, der ønsker at drive forretning i innovative omgivelser. Som lejer bliver man en del af et større fælleskab med optimale muligheder for at netværke. I erhvervsparken er der mulighed for at leje faciliteter til bl.a. værksted, testområde, småproduktion og lager i flere størrelser. Ecopark tilbyder gratis parkering, og er beliggende med facade til Åby Ringvej, i den vestlige del af Aarhus. Området ligger med kun ca. 5,5 km. til Motorvej E45/ Herningmotorvejen ved motorvejstilkørslen Aarhus Vest. Fra området er der endvidere under et minuts kørsel til Ringvejssystemet rundt om Aarhus, der sikrer hurtig og nem adgang til alle dele af byen. Køretiden til Aarhus centrum/ Havn er ca. 10 min. Området er desuden velforsynet med offentlige transportmuligheder. Ecopark tilbyder gode fællesfaciliteter for sine lejere med bl.a. stor og lækker kantine i hovedbygningen med mulighed for (mod betaling) at indgå i ejendommens kantineordning, bemandet reception med gæstemodtagelse, adgang til moderne konference- og mødelokaler, motionsrum samt bad- og omklædningsfaciliteter. Ecopark varetager desuden alle drifts- og renholdelsesopgaver på fællesarealer, hvilket gør det let og økonomisk at være lejer i ejendommen. Lejemålets energimærke er angivet til: B

Aarhus V·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontor med sublim udsigt og stor privat tagterrasse

Kontor med sublim udsigt og stor privat tagterrasse

Fra kr. 49300

Særdeles lyst lejemål med fantastisk udsigt udover Amager Fælled og Ørestad Nord. Samtlige arbejdspladser er sikret masser af dagslys og en flot udsigt. Lejemålet har en god kombination af åbne kontormiljøer kombineret med møderum, stillerum samt enkeltmandskontorer. Der er etableret ventilation og køling, som sikrer et behageligt indeklima over alt i lejemålet. Lejemålet har som noget helt særligt egen stor tagterrasse, som udover at kunne benyttes til arrangementer, også kan benyttes hvis man har brug for at trække sig og tale i telefon eller til mindre interne møde. Som lejer på Digevej 114 er der adgang til fælles kantine i stueetagen, hvorfor der i lejemålet alene er etableret tekøkkener og kaffestationer. Udover de faste p-pladser er der desuden gæste p-pladser på ejendommen. Cykler eller løber man til arbejde er der mulighed for bad og omklædning i ejendommens kælder. Lejemålets energimærke er angivet til: C

København S·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Perron - et smukt kontorhotel i hjertet af Aarhus

Perron - et smukt kontorhotel i hjertet af Aarhus

Fra kr.

Perron Workspace er et premium kontorhotel, der spreder sig over 1.500 m2 i en klassisk og smukt moderniseret ejendom, er Perron med sin fantastiske udsigt og centrale beliggenhed i hjertet af byen (kun 100 meter fra Aarhus Hovedbanegård) et helt enestående sted. Kontorhotellet er indrettet med øje for detaljerne og indeholder blandt andet to altaner, tre mødelokaler og en lækker cantina med frokostordning. Perron har i alt 23 lukkede kontorer i forskellige størrelser mellem 12 og 75 kvadratmeter og 12 kontorpladser i åbent workspace – her er der mulighed for både leje af både faste og flexpladser. Faste pladser i co-working: 3.300,- + moms Flex-pladser i co-working: 1.450,- + moms Lukkede kontorer: fra 7.500,- til 45.000,- + moms

Aarhus C·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Ledige kontorpladser central i København

Ledige kontorpladser central i København

Fra kr.

Er I på udkig efter det perfekte kontor eller arbejdsplads i hjertet af København? Så læs videre, for vi har den ideelle løsning til dig!I en charmerende, gammel herskabslejlighed i København K finder du vores kontormiljø, hvor små virksomheder og iværksættere arbejder side om side. Beliggende i Nørregade, lige ved Nørreport Station, er vi et lille iværksætterfællesskab, der byder dig velkommen. Med højt til stukloftet, lyse og indbydende lokaler, samt et skønt lysindfald, tilbyder vi en inspirerende og behagelig arbejdsplads for både dig og din virksomhed. Vi er fleksible og tilbyder forskellige kontor- og arbejdspladsløsninger til attraktive priser, uanset om du ønsker dit eget møblerede/umøblerede kontor, en fast plads i et åbent kontormiljø eller flyverpladser. Som en del af vores iværksætterfællesskab får I adgang til hurtigt internet, et veludstyret køkken med køleskab og byens bedste kaffemaskine, et mødelokale og et toilet med brusebad. Alt dette er inkluderet i lejen, og vi vægter et uformelt og imødekommende miljø højt. Her hos os er omgangstonen afslappet og venlig, og vi elsker at samles til en hyggelig fredagsbar, hvor vi deler erfaringer, netværker og styrker sammenholdet i fællesskabet. Lige nu har vi følgende muligheder: - Eget kontor på 11 m2 (møbleret / umøbleret) til kr. 7.000 (A) - Eget kontor 7 m2 (møbleret) til kr. 5.500 (B) - Fast plads i storkontor til kr. 2.800 (C) - Flyverplads - efter aftale (C) Vi glæder os til at byde dig velkommen i vores iværksætterfællesskab, hjælpe din virksomhed med at blomstre og fejre succeserne sammen ved vores hyggelige fredagsbarer!

København K·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontor 65m2 + 5m2 teknik/depot rum

Kontor 65m2 + 5m2 teknik/depot rum

Fra kr. 4958

Vi har et kontorlokale ledigt i vores kontorfællesskab i Bjæverskov, lige ved afkørsel 34. Vi er et fællesskab af både produktionsvirksomheder og kontor. **Kontoret har:** - Adgang med salto nøglebrik. - Gratis internet 1000/1000. - Gratis parkering. - Gratis mødelokale. - Tagterasse. - Kantine (Mulighed for kantineordning). - Omklædningsrum. - Desuden er vi i gang med at etablere trænings- og styrketræningsfaciliteter samt en indendørs pool, som forventes færdig ultimo 2024. - Som lejer har du mulighed for at leje komplet arbejdsstation: Skrivebord, stol og arkiv skab. **Udover dette lokale har vi følgende ledigt: ** - 5 lukkede kontorer - 6 faste kontorpladser - 6 Flyverpladser, Bliv en del af vores fællesskab, hvor vi favner bredt inden for forskellige brancher og virksomheder, herunder fødevare- og kaffeproducenter, medico-udvikling og musikselskaber. Vi har selv vores daglige gang i bygningen. Dette betyder, at vi vægter de omgivelser, vi arbejder i, meget højt.

Køge·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Vi har ledige kontorer i Schiller Office Hotel

Vi har ledige kontorer i Schiller Office Hotel

Fra kr. 6458

Schiller Office Hotel er et top moderne kontorhus på 10.000m2 med en masse fællesfaciliteter der skaber professionelle rammer for jeres virksomhed og ligeledes tilbyder de bedst mulige rammer for jeres medarbejderes trivsel. **Parkering og transport** Vi har vores egen parkeringsplads hvor der kan købes en licens for blot 250 kr. pr. måned. På pladsen findes der 10 ladestandere til elbiler via Spirii. Skjold Plads Metro og offentlig bustrafik er blot 50 meter fra vores indgang. **Køkken, kantine og forplejning** Vi driver vores eget køkken og kantine hvor der dagligt serveres en stor frokostbuffet og brunch om fredagen og så tilbyder vi ligeledes frisklavet forplejning til møder, selskaber m.m. **IT, netværk og internet** Vi har vores egen it-infrastruktur som er baseret på professionelt udstyr fra Cisco og HP og vi kan tilbyde op til 10/10GB fiberforbindelse til vores beboere med oppetidsgaranti og SLA. **Møder og konferencer** I vores mødecenter kan der afholdes møder for 4 - 20 personer og vi har også mødelokaler og mødebokse forskellige steder i huset som kan benyttes efter behov. I vores Ballroom kan der afholdes møder, konferencer og selskaber for op til 150 personer. **Have, Lounge bar osv.** Vi har egen selvbetjent bar og lounge hvor virksomheder mødes til fredagsbarer og sociale events. Om sommeren er vores have en oase for både en grøn arbejdsplads eller blot en pause i solen. **Kaffe og Te** Vi tilbyder gratis kaffe og te i alle vores løsninger, men der er ligeledes mulighed for tilkøb af Baristakaffe via vores professionelle selvbetjente Franke og Thermoplan maskiner. **350m2 co-work kontor** I vores cowork kontor findes der arbejdspladser med eget bord, stol, skuffe og reol som kan lejes på fast aftale. I kontoret er der ligeledes ekslusiv adgang til mødebokse, møderum og eget tekøkken. Cowork kontoret ligger med hurtig adgang til mødecenteret og resten af huset og har ligeledes egen indgang fra Tagensvej hvor vores parkeringspladser findes lige ude for døren. **Unikke og alsidige kontorer** Vi har mere end 40 private kontorer og med en kontorløsning hos os medfølger der altid: • Front desk reception service • Alarm og adgangskontrol • Vand, varme strøm og drift • 24/7 adgang • Gratis wi-fi internet • Have, kantine og toiletter inkl. bad • Gratis kaffe og te • Brugsret til husets 5 mødelokaler • Fri afbenyttelse af alle Schillers faciliteter **Der kan tilkøbes** • Frokostaftale • Møbleringsaftale • Rengøringsaftale • Privat parkeringsplads • Netværks og internetløsning

København N·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorer, mødelokaler og Co-working i Indre By

Kontorer, mødelokaler og Co-working i Indre By

Fra kr.

Eget Kontor i SOHO Klosterstræde Velkommen til SOHO i indre by. Her tilbyder vi et sted at skabe dit livsværk, og vi giver dig de rigtige håndtag at trække i. Oplev hvad god energi, de rigtige faciliteter og ekstraordinær service og indretning kan gøre for dit næste møde, event og din virksomhed. Eget kontor giver alle fordelene ved Co-Working fællesskabet og samtidig fuld mulighed for at skabe jeres eget unikke og fortrolige space. Fra to personer og opefter. Oplagt til virksomheder der har behov for fire vægge og stadig ønsker at indgå i det store fællesskab. Nyd godt af stor fleksibilitet og flere muligheder. Leveres møbleret med hæve/sænke borde, stole mv. Nyd godt af formidabel indretning, alt i faciliteter, fantastisk frokost, enestående mødelokaler, et hav af sociale tiltag og en perfekt grobund for dig og din virksomhed. Herudover er der mulighed for leje af fast plads, mødelokaler og On-The Fly - Kontakt udlejer for yderligere information.

København K·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Nyrenoveret lejemål i historisk ejendom med hyggekroge i gården

Nyrenoveret lejemål i historisk ejendom med hyggekroge i gården

Fra kr. 18858

Nyrenoveret kontor, showroom, klinik o.lign. i det historiske bygningskompleks på Vesterbrogade 62-64: - 150 m² på 1. sal - Historisk ejendom med masser af gårdmiljø og hyggekroge - God placering imellem Værnedamsvej og Vesterbro Torv - Lejemålet renoveres/indrettes i samråd med lejer - Bl.a. nye trægulve, anretterkøkken, toilet, stukrens, mm. - 750 m til Hovedbanegården - Mulighed for fast parkering i ejendommens gård ellerca. 150 m til p-plads i Tullinsgade - Stabil og langsigtet udlejer ​Månedlig leje inkl. driftsudgifter og varme, kr. 22.900,- ekskl. moms Lejemålets energimærke er angivet til: D

København V·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Eksklusive kontorlokaler

Eksklusive kontorlokaler

Fra kr. 31442

Giv din virksomhed et helt særligt kendetegn, ved at indtage 1. salen i selve hovedbygningen på Hollufgård. Her råder man over 353 m2 unikke kontorer med mulighed for fælles kantine og badefaciliteter. De øvrige lejere på Hollufgård tæller blandt andet virksomheder inden for IT, fast ejendom, konsulentydelser, automatiseringsløsninger samt reklame. Du bliver også nabo til Odense Golfklub - og du og dine gæster kommer nemt til kontoret, der kun ligger 5 minutter fra E20 motorvejen - og under 2 timer fra både Århus og København. Skal simpelthen ses - og opleves på egen hånd. Kontakt os og book en personlig fremvisning af denne sjældent udbudte perle i Odense.

Odense SØ·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Premium workspace på Århus Ø

Premium workspace på Århus Ø

Fra kr.

Fellow Workspace bliver indrettet med afsæt i det skandinaviske formsprog, men med tydelige noter fra stemningen i Europas metropoler og atmosfære fra naturmaterialer og varme farver. Fellow Workspace er rettet mod konsulenter, marketing, design, tech og fin-tech. Her er perfekte rammer til den seriøse scale-up virksomhed, som ønsker at fokusere på at bygge sin forretning og som ved, at fremtidens talenter også tiltrækkes af fællesskab og lækre faciliteter. Huset er også den ideelle base for den uafhængige konsulent, der har brug for et sted at checke ind mellem opgaverne og møde inspirerende mennesker og virksomheder og have et stilsikkert sted at afholde møder. Husets personale sørger for at gæster bliver taget godt imod og at anretningen til det vigtige møde står klar – og vi varetager at alt er i orden, så man som virksomhed kan rette hele sin opmærksomhed mod sin egen forretning. Udover muligheden for at leje et lukket kontor eller en fast skrivebordsplads, bliver her også mulighed for at benytte flex-pladser og vi tilbyder forskellige medlemskaber som giver adgang til at benytte lounges og mødefaciliteter ad hoc. Med vand på 3 sider, og uhindret adgang til nogen af Århus’ smukkeste omgivelser og kun 100 m til bus og under 1 km til letbanen, så er beliggenheden noget helt enestående. Der er ikke mindre end 3 restauranter indenfor 100 m, og vinbarer, bager og pizza- og sandwich deli i bygningen, og kun 300 m til havnebadet. Kanalen smyger sig rundt om Pakhusene og i frokostpausen kan I sætte jer på kanten og nyde havluften. Der er ovenikøbet parkeringspladser på alle sider af bygningen – så både du og dine gæster nemt kan komme af med bilen. Man kan leje plads i ejendommens P-kælder.

Aarhus C·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorfælleskab på Nørrebro

Kontorfælleskab på Nørrebro

Fra kr.

Søger du en kontorplads i København? Vi har lidt for mange kvadratmeter at lege med på vores kontor på Nørrebro. Derfor har vi besluttet at udleje en større del af det for at skabe et kontorfællesskab. Vi har fastsat en iværksættervenlig pris, som alle kan være med på. 1795 kroner/md. dækker en fast plads med skrivebord, internet, vand, varme og rengøring. Der er 2 mutebokse samt et mødelokale, som kan lejes. Derudover har vi også en bar med sofaområde, hvor man sagtens kan sidde og arbejde fra. Vi har også lukkede kontorer, hvis det har interesse

København N·ons.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontor inkl. lager til leje på Islevdalvej 140 i Storkøbenhavn.

Kontor inkl. lager til leje på Islevdalvej 140 i Storkøbenhavn.

Fra kr. 59025

Denne leje ejendom er beliggende på Islevdalvej 140 i Storkøbenhavn. Ejendommen er delt op i ca 1/3 kontormiljø i den ene ende af bygningen med 5 kontorer samt toiletter og et større brugbart køkken. I midten af bygningen er der store lagerlokaler med højt til loftet som er delt op i mindre lagerrum. Disse vægge kan nemt fjernes. Der er desuden 2 toiletter samt bad i lagerhallen. Til lageret er der 2 store porte. I bunden af bygningen er der endnu et stort kontormiljø med plads til 6-8 pladser hvis man ønsker dette. Udover dette et mindre aflåst kontor og mulighed for at sætte toilet op. Der er også en mindre garage med en port. Til ejendommen er ca 45 p-pladser. Den månedlige leje for denne ejendom er 59.046 kr. Vi er vokset hurtigere end vi havde regnet med og vi skal derfor selv stå for at finde en ny lejer. Vores aftale binder os til 2028 medmindre vi kan finde nogle der vil overtage. . En ny lejer får en ny lejekontrakt med de ønsker som end måtte være når de overtager. Lejen er derfor fast og ikke til forhandling, da det er den leje vi selv betaler. Kom endelig forbi og bank på hvis i vil se lokalerne

Rødovre·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorplads i kreativt kontorfællesskab

Kontorplads i kreativt kontorfællesskab

Fra kr. 1000

Vi er et kreativt kontorfællesskab, hvor vi lægger vægt på et godt sammenhold, kreativitet og inspiration. Derfor er huslejen lav, alt er inkluderet i prisen og vi har et dejligt sammenhold herude af kreative personligheder. Lige nu har vi en kontorplads i vores store fælleslokale ledige og vi søger andre inspirerende personligheder som har lyst til at bidrage til miljøet herude. Man kan enten leje bare den ene plads eller begger pladser samtidigt, hvis man er to i firmaet eller har en partner. Pladserne er åbne pladser, men har sit eget selvstændige område i rummet med plads til diverse reoler. Pladserne er private og deles ikke med andre. Man kan selv lave om på opstillingen og lave anderledes afskærming, hvis man har lyst. Sammenlagt får du: - Kontorplads med eget skrivebord - Ovenlys vindue og almindelige vinduer - Internet 100/100 (wifi & kabel) - Fri farve-printer med scanner/kopifunktion - Stort fællesareal - Adgang til 2 toiletter samt bad/bruser - Køkken med køleskab, mikroovn, kaffe, te etc. - Gratis parkering lige udenfor - Alarm i alle rum (godkendt til erhvervsforsikring) - Kameraovervågning udendørs - 7 gode synergi virksomheder i den kreative branche Månedslejen er på 1.000 kr. ex moms per kontorplads. Dertil kommer et fast beløb på 500 kr. ex. moms per måned i fællesudgifter per person (udgifter til printer, alarm, el, varme, internet, kameraovervågning udendørs etc.). Kontoret er beliggende på Nybrovej i Gentofte. Kontakt Toni, hvis du vil vide mere. Se også vores hjemmeside www.n75.dk for at læse mere om os.

Gentofte·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
EasyOffice Randers, Lille Voldgade - lokale 2.10

EasyOffice Randers, Lille Voldgade - lokale 2.10

Fra kr.

**Kontorlokaler til leje i Randers – Lokale 2.10** Skal dit nye kontor ligge centralt i Randers? – Så bliv en del af vores kontorhotel i Randers. I Randers har vi kontorer fra 1-4 arbejdspladser. Vores priser inkluderer eget aflåselige, moderne kontor, samt adgang til mødelokaler og fællesarealer, som køkkener, fine toiletfaciliteter og loungeområde. Herudover er el, vand, varme og internet ligeledes inkluderet i prisen. Mødelokalerne kan bookes online via portal. I mødelokalerne er der både whiteboard og flatscreen. Herudover får du også adgang til mødelokalerne på vores øvrige lokationer. Vi tilbyder en fleksibel lejekontrakt, hvor du bestemmer tidshorisonten. Vi låser dig ikke fast på en lang kontrakt. Kontorhotellet er tæt på Randers’ hyggelige gågademiljø med butikker og caféer. Ejendommen har gode tilkørselsforhold og mulighed for at leje p-licens direkte ved ejendommen. Bygningen ligger direkte ud til Lille Voldgade, overfor den velkendte “Sandwichshop”. Ejendommen er en flot hvidpudset bygning, med et unikt, moderne arkitektonisk udtryk, som fremstår nyindrettet både indvendig og udvendig. Lejemålets energimærke er angivet til: A

Randers C·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet

Få beskedNår der er nye resultater i Erhvervslokaler

Lup med søgeord i
Kontorhotel i Søborgs attraktive erhvervskvarter

Kontorhotel i Søborgs attraktive erhvervskvarter

Fra kr.

I nyt kontorhotel kan du leje kontorsuiter, faste pladser og flexible pladser. Her får du adgang til en række services og faciliteter, så du blot skal fokusere på dit arbejde uden at bekymre dig om det praktiske. Søborghus kontorhotel tilbyder bl.a. fælles mødecenter, eatery med frokostordning, lounges og hubs med kaffe og te og naturligvis bæredygtig rengøring. Møbleringen er ligeledes bæredygtig, da kontorhotellet er indrettet med cirkulær møblering hvor designmøbler genanvendes. Der er nemme adgangsforhold med bil og kommende Letbane i 2 minutters afstand. Kontorhotellet åbner i december 2023 velkommen til Søborghus Lejemålets energimærke er angivet til: D

Søborg·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
ATTRAKTIV BELIGGENHED PÅ HERNING GÅGADE

ATTRAKTIV BELIGGENHED PÅ HERNING GÅGADE

Fra kr. 49025

På en af Hernings absolut bedste gågade-beliggenheder finder du denne flotte butik, direkte overfor Føtex’ udgang – med konstant trafik forbi og super eksponering. Bagsiden af ejendommen ligger ud til Bethaniagades p-plads, og lejemålet har glaspartier i hele passagen fra Bethaniagades p-plads til gågaden, hvilket giver lejemålet et fantastisk godt lysindfald og optimale muligheder for udstilling. Hele ejendommen er gennemgribende renoveret, og fremstår ualmindelig flot og præsentabel. Lejemålet har tidligere været anvendt som pengeinstitut, men i forbindelse med renoveringen er også facaden opdateret og de store vinduespartier rykket helt ud i gågade niveau. Lejemålet fremstår i dag som ”White Box”, hvilket giver mulighed for at indrette butikken fuldstændig efter egne behov og ønsker. Butikken er desuden kvadratisk og meget regulær, hvilket giver mange anvendelsesmuligheder. Fra butikken er der direkte adgang til 50 m² højloftet tør kælder/lager. Lejemålet er beliggende i Herning, hvor der er mange skønne butikker med god service og et stort udvalg af varer. Her finder du sko, tøj, møbler, frisører, gårdbutikker, helse og sundhed, kunst, smykker, dagligvarer, legetøj, blomster, elektronik og meget mere. Den engagerede cityforening planlægger løbende events, f.eks. koncerter og Black Friday. Lejemålet er ydermere beliggende på en af de bedste gågade-beliggenheder i Herning med Føtex som genbo, som absolut bør opleves på egen hånd. Der er gode kundeparkeringsmuligheder på Bethaniagades p-plads, som er beliggende bagved lejemålet – samt i Føtex P-hus. Til denne ejendom hører desuden 7 faste p-pladser, som fordeles til lejerne. Lejemålets energimærke er angivet til: A

Herning·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Total nyistandsat lejemål med  suveræn beliggenhed i Lyngby

Total nyistandsat lejemål med suveræn beliggenhed i Lyngby

Fra kr. 82723

- 673 m² kontor i rå New Yorkerstil med kant og karakter - Placering i PODIUM med biograf, spisesteder og butikker - Plads til ca. 44 arbejdspladser, mødelokaler, loungeområder mv. - Godt indeklima med ventilation og køl - 6 min. gang til Lyngby Station og 4 min. kørsel til Helsingørmotorvejen - Parkeringskælder med direkte elevatoradgang til lejemålet **På 3. sal i PODIUM, Lyngbys tidligere kulturhus, udlejes nu 673 m² total nyistandsat kontorlejemål ** Lejemålet er under en gennemgribende istandsættelse og det er udlejers vision for lokalerne, at det rå og kreative miljø træder frem. Med fokus på et behageligt indeklima kommer der ny ventilation og køl med synlige installationer i loftet. Lyse egetræsgulve, mødelokaler med sorte glasfronter og moderne LED lysarmaturer. Indretningen er fleksibel og effektiv med op til 36 arbejdspladser, mødelokaler og stillezoner, uformelle loungeområder, telefonbokse samt nyt køkken med spisepladser. Alt i alt et kontorlejemål, som henvender sig til mange forskellige typer virksomheder, herunder arkitekter, reklamebureauer, IT-virksomheder mfl. De store vinduer i lejemålet giver et fantastisk lysindfald og view udover Lyngby. Loftshøjde på over 3 meter giver i skøn rummelighed i lokalerne. Der er let adgang til Helsingørmotorvejen fra lejemålet og med få min. gang til Lyngby Station hvorfra der mange buslinjer, er det nemt at komme til og fra lejemålet. Parkeringskælder under ejendommen og elevator, som går direkte op til kontoret. Ligeledes er der også god mulighed for kundeparkering på parkeringspladsen ved siden af ejendommen. Det er muligt at købe månedskort til parkeringskælderen og tillige leje af faste parkeringspladser via aftale med Q-park. PODIUM er kendetegnet ved at have Nordisk Film Biografer, POWER og flere shopping- og spisemuligheder, herunder den populære burgerkæde “Jaggers”. Med en central placering i Lyngby, lige ved Magasin og Lyngby Storcenter, er man tæt på alt. Lejemålets energimærke er angivet til: A

Kongens Lyngby·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontor med eksklusiv atmosfære

Kontor med eksklusiv atmosfære

Fra kr. 52950

- Op til ca. 21 arbejdspladser - Mange charmerende og eksklusive detaljer - Fantastisk beliggenhed i Frederiksstaden - Tæt på metro - Parkeringsmuligheder lige ved ejendommen På Dronningens Tværgade 9, en charmerende gade midt i Frederiksstaden, er det muligt at få kontor på 1. sal i en smuk ejendom fra år 1794. Lejemålet tilgås via en smuk trappeopgang. Lejemålet er på 353 m², har charmerende, sprossede vinduer og flere steder smukke stukdekorationer. Lejemålet kan indrettes med op til ca. 22 arbejdspladser og har en imponerende loftshøjde på mere end 3,4 meter. Dronningens Tværgade 9 er beliggende i centrum af København, i populære og livlige omgivelser fyldt med historie og charme. Infrastrukturen til og fra ejendommen er særdeles god med diverse transportformer. Marmorkirken og Kongens Nytorv Metrostation er blot få hundrede meter væk, ligesom parkeringsmuligheder på både timebasis og fast basis findes lige på den modsatte side af gaden Lejemålets energimærke er angivet til: D

København K·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
SELVBETJENINGSKIOSK– City Odense(Gågadens micromarked)

SELVBETJENINGSKIOSK– City Odense(Gågadens micromarked)

Fra kr. 208

Kongensgade 67 Bliv en del af den nye selvbetjenings kiosk / Street shop i City. Bylivet, føl pulsen, tæt på det hele fra start. God centralt og synlig beliggenhed i shopping og cafe/restaurantmiljøet. Der kan være 24 timers salg med alt for alle og til alle kundegrupper. Pris fra kr. 4.500 + moms, om måneden pr modul. Pris kr. 5.500 + moms, om måneden pr modul incl. udeservering. Udemiljø etableres med borde, stole, parasoller, beplantninger, kamera og anden nødvendig forsyning. Bemandingsfri / selvbetjeningskiosk med salg af Convenience varesortiment, snack, slik, chips, energidrik, proteindrik/bare, mad, drikkevarer, take away, distributør mv P-pladser på området samt evt. lagerplads. Facaden centralt beliggende i Odense gågade,, 100 m fra letbane og centralt færdselsåre i og til gågaden som betyder et fast kundeflow. Lejemålets energimærke er angivet til: A

Odense C·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
ATTRAKTIV BELIGGENHED PÅ HERNING GÅGADE

ATTRAKTIV BELIGGENHED PÅ HERNING GÅGADE

Fra kr. 16700

På en af Hernings absolut bedste gågade-beliggenheder finder du denne flotte butik, direkte overfor Føtex’ udgang – med konstant trafik forbi og super eksponering. Hele ejendommen er gennemgribende renoveret, og fremstår ualmindelig flot og præsentabel. Dette lejemål har tidligere været anvendt til optiker, og er indrettet med butiksareal og flere små lokaler, toilet og tekøkken. Lejemålet er oplagt til optiker igen, men indretningen og størrelsen åbner også op for mange andre anvendelsesmuligheder. Lejemålet er nymalet og indflytningsklart. Lejemålet er beliggende i Herning, hvor der er mange skønne butikker med god service og et stort udvalg af varer. Her finder du sko, tøj, møbler, frisører, gårdbutikker, helse og sundhed, kunst, smykker, dagligvarer, legetøj, blomster, elektronik og meget mere. Den engagerede cityforening planlægger løbende events, f.eks. koncerter og Black Friday. Lejemålet er ydermere beliggende på en af de bedste gågade-beliggenheder i Herning med Føtex som genbo, som absolut bør opleves på egen hånd. Der er gode kundeparkeringsmuligheder på Bethaniagades p-plads, som er beliggende bagved lejemålet – samt i Føtex P-hus. Til denne ejendom hører desuden 7 faste pladser, som fordeles mellem lejerne. Kontakt os for uddybende spørgsmål og en fremvisning. - Beliggende midt på Herning gågade og direkte overfor Føtex - Gennemgribende renoveret og lejemålet fremstår ualmindelig flot. - Konstant trafik forbi og super eksponering. - 500 meter til Herning Station. Lejemålets energimærke er angivet til: A

Herning·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Velbeliggende hotelejendom sælges - god drift og fast værelsesudlejning

Velbeliggende hotelejendom sælges - god drift og fast værelsesudlejning

Fra kr.

Stueetage med restaurationsdel opdelt 2 lokaler med siddeplads til henholdsvis 20 og 36 personer. 1 dame- og 1 herretoilet. Desuden findes der div. køkkenfaciliteter - alt inventar nyt og i drift. God drift i restauranten - meget stor ordrebeholdning. Faste leveringer af mad ud af huset. Sælges alene på grund af alder. Udover købesummen, skal der betales for kurant lager. Kontakt os endelig for aftale om fremvisning eller dialog omkring ønsker m.m. Fra stueetagen er der adgang til hoteldelen / værelsesafdelingen på 1. og 2. sal der indeholder følgende: På 1. salen - 10 værelser med 2 fælles toiletter og særskilt 2 baderum på gangen. På 2. salen - 3 værelser med fælles toilet og bad. Hoteldelen / værelsesafdelingen er udlejet til kr. 360.000 årligt. Stort samarbejde i forbindelse hermed. Sælger er gerne behjælpelig med finansiering i forbindelse med overtagelsen. Kapitalbehov kr. 500.000,00.

Grenaa·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fast plass i åbent miljø Kr  498,- pr mnd

Fast plass i åbent miljø Kr 498,- pr mnd

Fra kr. 166

Pænt nyistandsat og lyst kontorområde beliggende på 1. sal, hvor der både er åbent kontorlandskab og mindre cellekontorer/møderum. Lokalerne udgør knap en halv etage i en bygning med 3 etager og som huser ca. 20 virksomheder. Ejendommen har en unik beliggenhed på Lindholm med egen strandgrund direkte til Nyborg Fjord 1800 meter fra motorvejsafkørsel 45 Nyborg Ø og 2500 meter til stationen. Udover selve lejemålet er der adgang til tekøkken, toiletter, fri parkering mv. Fra lejemålet er der dejlig udsigt over fjorden, skoven og golfbanen. Det er kort afstand til Nyborg sentrum og kafeer, Restauranter og shopping. Lejemålets energimærke er angivet til: B

Nyborg·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
All inclusive kontorpladser i nyt kontorhotel på Nørrebro

All inclusive kontorpladser i nyt kontorhotel på Nørrebro

Fra kr.

- Kontor suiter, faste pladser og flex pladser i Titanhus kontorhotel - Fri kaffe og te samt adgang til indbydende mødelokaler - Bemandet reception og eatery med frokostordning - Fælles café, tagterrasse og hubs - Gennemrenoveret og moderne indrettet ejendom (2022) - Metro Skjolds Plads 5 min. gang fra ejendommen. Titanhus på Nørrebro tilbyder helt nyindrettede kontorpladser og suiter i gennemrenoveret ejendom beliggende i Nørrebros Science City. Her kan du sætte dig ned og arbejde fra dag 1, uden at bekymre dig om det praktiske i hverdagen. Området omkring Copenhagen Science City, danner ramme om mere end 40.000 forskere, ansatte og studerende indenfor pleje og sundheds-natur-og biovidenskab, og er centrum for en lang række innovative start-up-virksomheder indenfor bl.a. biotech, pharma, life science, kunstig intelligens, foodtech, energy, cleantech mv. Lejemålets energimærke er angivet til: A

København N·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Nyt kontorhotel i Nordhavn med metro til døren

Nyt kontorhotel i Nordhavn med metro til døren

Fra kr.

**Full-service kontorhotel i Århusgadekvarteret** - 100 meter til Nordhavn Metro - Få min. gang til Nordhavn Station og p-hus - Café, reception, eatery, mødelokaler, terasse, balkoner og hubs - A DGNB Guld certificering - 2 minutters gang til Sandkaj badezone, caféliv og restauranter - Lej din egen kontorsuite, faste pladser eller flex pladser Nyopført kontorhotel på en af Nordhavns bedste placeringer. Lige ved Nordhavn Metro, få min. gang til Nordhavn Station og flere p-huse. Her ligger historiske pakhuse, hyggelige cafeer, specialbutikker og Sandkaj Badezone side om side. Woods kontorhotel har alle de faciliteter der skal til for at gøre din arbejdesdag behagelig, uden du behøver tænke på det praktiske. Her er bl.a. eatery med sund mad, mødefaciliteter, IT, møblering, rengøring, café og reception, så du kan sætte dig ned og arbejde fra dag 1. Velkommen til Nordport Lejemålets energimærke er angivet til: A

Nordhavn·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Ledige kontorer i Danmark nok hyggeligste kontorhotel

Ledige kontorer i Danmark nok hyggeligste kontorhotel

Fra kr.

Business House Hvidovre ligger i hjertet af Hvidovre og skaber rammerne om et stærkt fællesskab med mange kontorer i flere størrelser. Ca. 37 firmaer bor og arbejder i huset. Alle nyder godt af husets mange faciliteter, bl.a. lynhurtigt trådløst/fiberbaseret internet, gratis mødelokaler og meget andet. Huset er bestykket med miljøvenlig LED-belysning. Netop nu er der enkelte ledige lokaler i Business House Hvidovre 2, som er en del af det samlede kontorhotel, men ligger på den anden side af Arnold Nielsens Boulevard, i en yderst præsentabel ejendom. Der er kontorer til 1, 2 eller flere medarbejdere til en månedlig husleje inkl. ALT fra DKK 4.500,- ekskl. moms. Kontorerne er ny-istandsatte og lejen inkluderer ALT: varme, strøm, el, lynhurtigt internet, kopimaskine, printer/scanner, kaffe/the/kakao, rengøring af fællesarealer, mødelokaler, pæn kantine med køkkenfaciliteter og frokostordning, onsdagskage, gratis P-pladser og meget mere. Du har altså et præcist overblik over dine faste udgifter og får ikke overraskelser, når der skal ryddes sne eller holdes møder. Alt er helt ny-istandsat og fremtræder indbydende, professionelt og lige til at flytte ind i. Der er erhvervsgulvtæpper og pæne kvalitetsmøbler, bl.a. elektriske hæve-/sænkeskriveborde, professionelle kontorstole, reoler/skuffemoduler/skabe, køreunderlag m.m. Det eneste du selv skal tilføje, er jeres PC'er og telefoner. Der er pæne mødelokaler lige til at invitere dine forretningsforbindelser ind i. I kantinen, indgangen, i loungen og i mødelokalerne er der store fladskærme, som dels kan bruges til f.eks. præsentationer, dels viser f.eks. breaking news på TV. Den store tagterrasse danner rammen om både kundemøder og sociale sammenkomster for husets medarbejdere samt diverse netværksarrangementer. Netop nu er følgende lejemål ledige (eller bliver det snart): Kontor 3 Brutto 43 m2 og netto 19 m2. Stort regulært lokale med god plads til 1-2 medarbejdere og evt. eget mødebord, sofa eller lignende. Bestykkes med professionelle elektriske hæve-/sænkeskriveborde, stole, køreunderlag, skabe m.m. efter aftale. Morgensol og fredelig beliggenhed. Månedsleje DKK 6.500,- ekskl. moms men inkl. ALT. Kontor 8 Brutto 38 m2 og netto 17 m2. Dejligt lyst lokale med eftermiddagssol og plads til 1-2 medarbejdere. For øjeblikket udstyret med 1 meget stort elektrisk hæve-/sænkeskrivebord, hvor der kan arbejde 1-2 medarbejdere. Desuden plads til f.eks. sofa. Godt venteområde. Månedsleje DKK 6.500,- ekskl. moms men inkl. ALT.

Hvidovre·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontor i moderne multibrugerejendom med fælles kantine - tæt på metroen og motorvejsnettet

Kontor i moderne multibrugerejendom med fælles kantine - tæt på metroen og motorvejsnettet

Fra kr. 134567

Lejemålet udmærker sig ved et helt fantastik lysindfald, idet en del af kontoret har dobbelthøjt rum som tillige skaber en flot udsigt. Lejemålet er indrettet som storrumskontorer med op til 70 arbejdspladser. Lejemålet har møderum i varierende størrelser samt lounge og stillerum. Møderummene er placeret centralt i lejemålet og bygget op med glasvægge. Placeringen af møderummene giver plads til, at arbejdspladserne kan placeres ved vinduerne. Der er etableret ventilation og køling, som sikrer et behageligt indeklima over alt i lejemålet. Som lejer på Digevej 114 er der adgang til fælles kantine i stueetagen, hvorfor der i lejemålet alene er etableret tekøkkener og kaffestationer. Udover de faste p-pladser er der desuden gæste p-pladser på ejendommen. Cykler eller løber man til arbejde er der mulighed for bad og omklædning i ejendommens kælder. Lejemålets energimærke er angivet til: C

København S·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
EasyOffice Randers, Vestergade - lokale 2.06

EasyOffice Randers, Vestergade - lokale 2.06

Fra kr.

**Kontorlokaler til leje i Randers – Lokale 2.06** Skal dit nye kontor ligge centralt i Randers? – Så bliv en del af vores kontorhotel i Randers. I Randers har vi kontorer fra 1-4 arbejdspladser. Vores priser inkluderer eget aflåselige, moderne kontor, samt adgang til mødelokaler og fællesarealer, som køkkener, fine toiletfaciliteter og loungeområde. Herudover er el, vand, varme og internet ligeledes inkluderet i prisen. Mødelokalerne kan bookes online via portal. I mødelokalerne er der både whiteboard og flatscreen. Herudover får du også adgang til mødelokalerne på vores øvrige lokationer. Vi tilbyder en fleksibel lejekontrakt, hvor du bestemmer tidshorisonten. Vi låser dig ikke fast på en lang kontrakt. Kontorhotellet er tæt på Randers’ hyggelige gågademiljø med butikker og caféer. Ejendommen har gode tilkørselsforhold og mulighed for at leje p-licens direkte ved ejendommen. Lejemålets energimærke er angivet til: D

Randers C·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
EasyOffice Randers, Vestergade - lokale 2.03

EasyOffice Randers, Vestergade - lokale 2.03

Fra kr.

**Kontorlokaler til leje i Randers – Lokale 2.03** Skal dit nye kontor ligge centralt i Randers? – Så bliv en del af vores kontorhotel i Randers. I Randers har vi kontorer fra 1-4 arbejdspladser. Vores priser inkluderer eget aflåselige, moderne kontor, samt adgang til mødelokaler og fællesarealer, som køkkener, fine toiletfaciliteter og loungeområde. Herudover er el, vand, varme og internet ligeledes inkluderet i prisen. Mødelokalerne kan bookes online via portal. I mødelokalerne er der både whiteboard og flatscreen. Herudover får du også adgang til mødelokalerne på vores øvrige lokationer. Vi tilbyder en fleksibel lejekontrakt, hvor du bestemmer tidshorisonten. Vi låser dig ikke fast på en lang kontrakt.Kontorhotellet er tæt på Randers’ hyggelige gågademiljø med butikker og caféer. Ejendommen har gode tilkørselsforhold og mulighed for at leje p-licens direkte ved ejendommen. Lejemålets energimærke er angivet til: D

Randers C·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Professionelle rammer i Musicon-bydelen

Professionelle rammer i Musicon-bydelen

Fra kr.

Leder du efter en top-professionel og samtidig afslappet ramme for din virksomhed, så er Vækstfabrikken Roskilde måske lige dig. Vi er beliggende i ejendommen Samspillet- her er fælles kantine og mødelokaler i stueetagen og huset er taget i brug i 2021. Her er både mulighed for deltidsplads i det åbne kontorlandskab samt i lukkede kontorer pt. med plads til 1-3 personer. Du indgår i et fællesskab med andre virksomheder- f.eks. IT, kreative, webshops, rådgivere mv. Du får tilknyttet en forretningsudvikler fra Erhvervshus Sjælland. Sparring og diverse tilbud i form af kurser, workshops mv. er en fast del af konceptet. Lejemålets energimærke er angivet til: A

Roskilde·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
15.5 kvm i kontorhotel i Viborg midtby

15.5 kvm i kontorhotel i Viborg midtby

Fra kr. 2477

Lejemålet, der er på 15,5 kvm, er beliggende på 2. sal. Flotte adgangsforhold - via trappetårn eller via elevator. Udover lejemålet gives rigtig fine fællesfaciliteter - flere kontorer, kantine, gode parkeringsforhold m.m. Velfungerende kontorhotel - beliggende i centrum af Viborg - tæt på Stadion og Tinghallen. Her er lejemål i forskellige størrelser, så der er rig mulighed for at finde et kontor, der passer til netop dine behov. Fine mødefaciliteter. Gode til- og frakørselsforhold og nem at komme til med offentlig transport. Parkering i gården med mulighed for egen fast parkeringsplads. I "Tinghuset" bliver du en del af et uvurderligt fællesskab, som består af virksomheder fra en bred vifte af brancher. Lejen er incl. el, varme og fællesomkostninger.

Viborg·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Skønneste kontorlejemål i Viborg centrum - i alt ca. 211 kvm

Skønneste kontorlejemål i Viborg centrum - i alt ca. 211 kvm

Fra kr. 15000

Skønneste kontorlejemål på 211 kvm + adgang til flere mødelokaler, kantine og toiletter. Lejemålet står flot og klar til indflytning. Moderne i sit udtryk. Lejemålet indeholder storrumskontor, 4 enkeltmandskontorer samt 2 pænt store kontorer. Køkken, toiletter samt mødelokaler ligger i fællesområdet og brug, rengøring, forbrug hertil betales via fællesudgifterne. Lejemålet er beliggende i centrum af Viborg - tæt på Stadion og Tinghallen. Gode til- og frakørselsforhold og nem at komme til med offentlig transport. Parkering i gården med mulighed for egen fast parkeringsplads. I "Tinghuset" bliver du en del af et uvurderligt fællesskab, som består af virksomheder fra en bred vifte af brancher. Flere offentlige parkeringspladser tæt på lejemålet.

Viborg·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
76 m² kontorlokaler til overtagelse i Middelfart Midtpunkt

76 m² kontorlokaler til overtagelse i Middelfart Midtpunkt

Fra kr. 3464

Området er i midten af Middelfart, med mange indkøbsmuligheder samt nem adgang til offentlig transport og kun 7 minutters kørsel fra E20 motorvejen. Jernbanegade 75-77, også kaldet Middelfart Midtpunkt, er en velplaceret ejendom beliggende i centrum af Middelfart og kun få minutters gang fra gågaden, hvor mange sundhedsfag og virksomheder har til huse. Ejendommen er velegnet for mange virksomheder, der vil bo flot og praktisk, og som har behov for gode parkeringsforhold samt let adgang til offentlig transport, som f.eks.: – Skønhed- og velværeklinik – Kontorlokaler – Webshop eller Handelsvirksomhed – Undervisningslokale – Behandlingsklinik Lejemålet som er beliggende på anden salen centralt i bygningen, kan tilgås via trappe eller med elevator. Det er et lejemål med mange spændende og forskellige naboer som tandlæger, fysioterapeuter, speciallæger, kontorer m.fl. Der er i lejemålet god garderobe med toilet, hvor fra der er adgang til 3 gode kontorer. I lejemålet er der etableret tekøkken. Et virkelig godt lejemål, med mange anvendelsesmuligheder. Ved ejendommen er der en tilhørende stor parkeringsplads, med to timers gratis kundeparkering, samt mulighed for faste parkeringspladser til lejer. Som nabo til Middelfart station er der direkte forbindelse til Odense, Fredericia og vejle via. tog eller med bus. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Middelfart·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Erhvervslokale til restauration / Detail / Kontor

Erhvervslokale til restauration / Detail / Kontor

Fra kr. 33200

Erhvervslokale til restauration +Parkering i parkeringskælder efter udlejers anvisning. Erhvervslokale til restauration Erhvervslokale til restauration +Parkering i parkeringskælder efter udlejers anvisning. Arealer: Erhvervslokale til restauration ca. 664 m2. Der henvises til skitse. +Parkering i parkeringskælder efter udlejers anvisning. Anvendelse: Restauration – koncept til udlejers godkendelse. Lejemålet overtages af lejer som det er og forefindes. Lejer forestår og bekoster evt. ændringer til lejemålet samt etablering af nyt ventilation/udsug m.v. Lejemålet tager sin begyndelse ved underskrift af erhvervslejeaftale. Leje pr. måned År 1 – kr. 33.200,- + moms. (600 kr. leje pr. m2 pa.) År 2 – kr. 35.967,- + moms. (650 kr. leje pr. m2 pa.) År 3 – kr. 38.733,- + moms. (700 kr. leje pr. m2 pa.) År 4 – kr. 41.500,- + moms. (750 kr. leje pr. m2 pa.) Lejens faste årlige regulering: Nettoprisindeks / min. 2 %. Lejer forestår og bekoster indvendig vedligeholdelse og fornyelse af lejemålet. Udlejer forestå og bekoster udvendig vedligeholdelse og fornyelse af lejemålet. Depositum: 3 måneders leje kontant ved lejekontraktens underskrift. Opsigelse lejer: 6 måneders opsigelsesvarsel. Øvrige betingelser efter nærmere aftale - ovenstående betingelser er ikke bindende for udlejer. Lejemålets energimærke er angivet til: E

Esbjerg C·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
10 kvm kontor i hyggeligt fællesskab i Gentofte

10 kvm kontor i hyggeligt fællesskab i Gentofte

Fra kr. 2500

Vi har nu et kontor ledigt, så kom og kig hvis I vil være en del af vores sted. Vi er et kreativt kontorfællesskab, hvor vi lægger vægt på et godt sammenhold, kreativitet og inspiration. Derfor er huslejen lav og alt er inkluderet i prisen. Hos os finder du lydstudier, filmudstyr, fotostudie, web- og marketing, eventbureau og meget mere i fællesskabet. Du får blandt andet: • Privat kontor (10 kvm, lokale B) • Ovenlys vindue og stor glasvæg • Internet fiber (wifi & kabel) • Farve-printer med scanner/kopifunktion • Stort fællesareal • Adgang til 2 toiletter samt bad/bruser • Køkken med køleskab, mikroovn, kaffe, te etc. • Alarm i alle rum (godkendt til erhvervsforsikring) • 7 gode synergi virksomheder og et godt socialt sammenhold Lige nu har vi et kontor ledigt og vi søger andre selvstændige, som har lyst til at bidrage til miljøet herude. Man kan sagtens være flere til at dele lokalet, hvis det skal være billigere. Lokalet kan låses og er derfor helt privat, der er ovenlysvindue og plads til cirka to skriveborde og diverse hylder/reoler i rummet. Månedslejen er på 2.625 kr. ex moms for lokalet. Dertil kommer et fast beløb på 500 kr. ex. moms per måned i fællesudgifter per person (udgifter til rengøring, printer, alarm, overvågningskameraer, el, varme, fibernet etc.). Ellers er der ingen andre udgifter. Du har kun 3 måneders opsigelse på vores kontorlokaler. Kontoret er beliggende på Nybrovej i Gentofte. Se mere om os på: www.n75.dk Kontakt Toni hvis du vil vide mere: Telefon (+45) 297 297 83 Email: [email protected]

Gentofte·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Bliv en del af Grønnegade terapi fællesskab

Bliv en del af Grønnegade terapi fællesskab

Fra kr. 1059

**Bliv en del af Grønnegade terapi fællesskab** Vi leder efter de behandlere indenfor deres område til at udgøre et fællesskab til glæde for vores klienter. Dit speciale kan både være indenfor fysisk behandling såvel som samtaleterapi og uanset hvilken behandlingsform du tilbyder, vil det glæde os at høre fra dig. Del lokalet med andre behandlere og vælg en halv, en hel eller flere dage fast om ugen - Hel dag er fra kl. 07.00-17.00 eller fra 13.00-21.00. - Halve dage er opdelt fra kl. 07.00-13.00, 13.00-17.00 eller fra 17.00-21.00 - Der tilbydes også lokaleleje i weekenden Dit lokale er indrettet og har funktion til både samtaleterapi såvel som behandlingsrum. Der findes også lokaler du kan leje eksklusivt som ikke er indrettet. For en hel dag om ugen er månedlig leje kr. 2.118 (det svare til kr. 492 pr. behandlingsdag idet der i gennemsnit er 4,3 uger på en måned). For en halv dag om ugen er månedlig leje kr. 1.059. Du kan frit vælge om du ønsker at den gensidige opsigelsesperiode skal være 1 til 6 måneder. Depositum svare til din månedlige leje x antallet af måneder i opsigelsesperioden. -Lejen er momsfri -Leje er inkl. alle fællesomkostninger i form af; varme, el, vand, bidrag til ugentlig rengøring, istandsættelse, internet m.m. -Du og dine klienter har adgang til fælles toiletfaciliteter -Du har adgang til fælles køkken med egen opbevaringsplads -Dine klienter har mulighed for at vente i fælles lokale -P-kælder 100 meter fra lejemål– tæt på Kgs. Nytorv metro - Der er mulighed for at leje et større lokale til gruppeterapi, mindfullness, yoga eller lign. for kr. 250,- pr. time (min. 3 timer) **Hvem er vi i Grønnegade terapi?** Louise står bag fællesskabet og er psykoterapeut. Læs mere om Louise på www.louiseleth.dk. Louise er stifter af Psykologisk Institut som også har base i Grønnegade.

København K·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
 Kontorhotel i Viborg - i alt ca. 16.5 kvm

Kontorhotel i Viborg - i alt ca. 16.5 kvm

Fra kr. 2576

Lejemålet, der er på 16,5 kvm, er beliggende på 2. sal. Flotte adgangsforhold - via trappetårn eller via elevator. Udover lejemålet gives rigtig fine fællesfaciliteter - flere kontorer, kantine, gode parkeringsforhold m.m. Velfungerende kontorhotel - beliggende i centrum af Viborg - tæt på Stadion og Tinghallen. Her er lejemål i forskellige størrelser, så der er rig mulighed for at finde et kontor, der passer til netop dine behov. Fine mødefaciliteter. Gode til- og frakørselsforhold og nem at komme til med offentlig transport. Parkering i gården med mulighed for egen fast parkeringsplads. I "Tinghuset" bliver du en del af et uvurderligt fællesskab, som består af virksomheder fra en bred vifte af brancher. Lejen er incl. el, varme og fællesomkostninger.

Viborg·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
ATTRAKTIVE KONTORFÆLLESSKABER MED FÆLLESSKABET I CENTRUM

ATTRAKTIVE KONTORFÆLLESSKABER MED FÆLLESSKABET I CENTRUM

Fra kr.

Velkommen til Our Office by DEAS – et helt nyt kontorfællesskab for startups, små og mellemstore virksomheder. Her danner networking, videndeling og samarbejde rammerne for et fællesskab, hvor du kan skabe noget sammen med andre – på tværs af brancher. Med forening, forstærkning og fordele i ryggen får du frihed til dine behov og plads til vækst – alt sammen i omgivelser, der skaber bedre business gennem større fællesskab. - Månedlig leje er inklusive alle fællesudgifter og faste services - Skalerbare og fleksible lejemål - Online mødebooking - Fri premium kaffe Kontorfællesskabet ligger syd for Glostrup Station, hvorfra der kører S-tog og flere buslinjer. Du er dermed sikret gode offentlige transportmuligheder, og der er kort gå-afstand fra ejendommen til Glostrup Station. For bilister er beliggenheden også særdeles god med kun ca. 200 m til Ring 3, under 1 km til Roskildevej, 2 km til Holbækmotorvejen og 1,5 km til E47 og E55. Kontakt os for at høre nærmere. Lejemålets energimærke er angivet til: D

Glostrup·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
EasyOffice Kolding, Centervej - lokale 15

EasyOffice Kolding, Centervej - lokale 15

Fra kr.

Kontorlokaler til leje i Kolding – Lokale 15 Skal dit nye kontor ligge centralt i Kolding? – så bliv en del af vores kontorhotel på Centervej i Kolding. I Kolding har vi kontorer fra 1-5 arbejdspladser. Vores priser inkluderer eget aflåselige, moderne kontor, samt adgang til mødelokaler og fællesfaciliteter. Mødelokalerne kan bookes online via portal. I mødelokalerne er der både whiteboard og flatscreen. Herudover får du også adgang til mødelokalerne på vores øvrige lokationer. Vi tilbyder en fleksibel lejekontrakt, hvor du bestemmer tidshorisonten. Vi låser dig ikke fast på en lang kontrakt. Kontorhotellet på Centervej ligger lige ved motorvejsafkørsel E45 mod Århus C. Den smukke, herskabelige gård blev opført i 1916, og er senere blevet indrettet til kontorformål. Der er bevaret mange fine detaljer fra fortiden, men samtidig fremstår de gamle bygninger i en nutidig og moderne stil. Bygningernes udformning og placering har gjort det muligt at indrette nogle hyggelige og spændende kontorer. Ejendommen er synligt beliggende og har gode tilkørselsforhold, samt gratis parkering lige foran ejendommen med plads til ca. 50 biler. Lejemålets energimærke er angivet til: E

Kolding·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Attraktivt kontor med egen altan

Attraktivt kontor med egen altan

Fra kr. 27972

- Lejemål på 187 m² - Op til ca. 10 arbejdspladser - Egen altan - Elevator direkte til lejemålet - Særdeles god beliggenhed i Frederiksstaden - Tæt på metro og parkeringsmuligheder Dronningens Tværgade 9A er beliggende med indgang fra en hyggelig københavnergård til baghuset. Lejemålet findes på 3. sal i ejendommen og har en større privat altan med direkte udgang fra lejemålet, hvor medarbejderne kan nyde frokosten, solskin og gårdens ro. Lejemålet har flotte plankegulve, stort, åbent kontormiljø, to separate kontor/mødelokaler og ét toilet. Dronningens Tværgade 9A er beliggende i centrum af København, i populære og livlige omgivelser fyldt med historie og charme. Infrastrukturen til og fra ejendommen er særdeles god med diverse transportformer. Marmorkirken og Kongens Nytorv Metrostation er blot få hundrede meter væk, ligesom parkeringsmuligheder på både timebasis og fast basis findes lige på den modsatte side af gaden. Lejemålets energimærke er angivet til: D

København K·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorhotel med adgang til egen opvarmet lagerenhed

Kontorhotel med adgang til egen opvarmet lagerenhed

Fra kr. 6649

På kontorhotellet har vi kombineret lager og kontorfaciliteter - ideelt for håndværker, vinhandler, internethandel og andet, se mere på www.lager-kontorlokaler.dk Ejendommen har 5 enheder hvor 1 enhed er udlejet til et lokalt ejendomsservice firma med 4 ansatte. Der er ikke branche eksklusivitet. Ejendomsservice firmaet er fast vicevært, så ejendommen altid fremstår opryddet og præsentabel. Kontorhotellet giver dig en oplagt mulighed for at få sparring og inspiration fra andre erhvervsdrivende, så du kan udvikle og optimere din virksomhed. Lagerenhed og kontor kan ikke lejes separat, men enhederne kan deles f.eks. 2 lejere imellem. Området: Industriområde i Svogerslev, 5 min fra Holbækmotorvejen.Tæt på busforbindelse til Roskilde centrum.Stor synlighed mod Lindenborgvej hvor der kører 8000 biler i døgnet. Generelt om ejendommen: - Fjernvarme. - Ny istandsat. - Alarm på fællesområder der kan udvides til lagerenhederne. - Overvågning. - Indhegnet og port med adgangskontrol. - Befæstet areal på hele grunden. - Grunden er oplyst alle mørke timer.Faciliteter: - Køkken med spiseplads. - Fast vicevært. - Egen kontorplads i åbent kontormiljø. - Mødelokale. - 2 toiletter. - Rengøring af kontor og fællesområder. - Snerydning.- Wi-Fi, 500/500 mbit. - Printer og scanning. - Egne p-pladser. - Skilt eller reklame mod Lindenborgvej. - Alarm og overvågning. Hal enheder: - 65 m2 pr. enhed med 4,3 meter til loft og 10 meter på den længste led. Kan udvides til 120 etagemeter ved at lave indskudt dæk. - Ledhejseport 4,7 x 3,5 (B x H) med fjernbetjening og indgangsdør. - Frostfrit, opvarmet med kalorifere - Pallereoler kan opsættes på alle 4 sider og/eller i midten af lagerenheden. Pris: - Driftsudgifter (el/varme på fællesarealer, Internet, rengøring, vicevært, alarm/overvågning) udgør 1.850 kr. pr. måned. - Forbrug af varme og strøm i lagerenhed afregnes efter måler. - Depositum 3 måneders husleje samt 3 måneders forudbetalt leje. Tilkøbsmuligheder: - Egen Fiberlinje. - Adgang til vaskeplads med olieudskiller. - Opbevaring udendørs. - Adgang til 1,5 tons el-truck. - Ladestander til elbil, der er 160AMP indlagt i ejendommen.

Roskilde·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
210 m² kontorlokaler udlejes i Middelfart Midtpunkt

210 m² kontorlokaler udlejes i Middelfart Midtpunkt

Fra kr. 8663

Ejendommen er velegnet for mange virksomheder, der vil bo flot og praktisk, og som har behov for gode parkeringsforhold samt let adgang til offentlig transport, som f.eks.: • Kontorformål • Skønheds- og velværeklinik • Webshop eller handelsvirksomhed • Undervisningslokale • Behandlingsklinik Eller mange andre virksomheder, der har behov for en centralt liggende placering, med adgang til Middelfart by og direkte forbindelse til omkringliggende byer, samt et ønske om at bo i en velfungerende og velordnet ejendom med andre spændende erhverv. Lejemålet er beliggende på ejendommens 1. sal og har adgang fra ejendommens hovedindgang hvor der også er stor parkeringsplads. Fra lejemålets indgang kommer man ind i en god lang entré hvorfra der er adgang til alle lejemålets øvrige faciliteter. Der er i lejemålet 2 store kontorer. Ved lejemålets entré er der 2 toiletter hvoraf det ene er handicapvenligt. For enden af lejemålet er der spisekøkken med opvaskemaskine og køleskab samt med adgang til mindre frokoststue. Der er tilhørende depotrum, samt serverrum beliggende i lejemålets ene kontor. Efter nærmere aftale, er det mulighed for ændringer i lejemålets indretning. Jernbanegade 75-77, også kaldet Middelfart Midtpunkt, er en velplaceret ejendom beliggende i centrum af Middelfart og kun få minutters gang fra gågaden, hvor mange forskellige virksomheder har til huse. Området er i midten af Middelfart, med mange indkøbsmuligheder samt nem adgang til offentlig transport og kun 7 minutters kørsel fra E20 motorvejen. Som nabo til Middelfart station er der direkte forbindelse til Odense, Fredericia og vejle via. tog eller med bus. Ved ejendommen er der en tilhørende stor parkeringsplads, med to timers gratis kundeparkering, samt mulighed for faste parkeringspladser til lejer. Kontakt os helt uforpligtende og få en god snak om dit lokalebehov og ejendommens muligheder. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Middelfart·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Smukt kontor ved Søerne på Frederiksberg

Smukt kontor ved Søerne på Frederiksberg

Fra kr.

**UNIKKE FEATURES** Højt til loftet og masser af lysindfald, fuldt møbleret med hævesænkeborde, dejlige stole, whiteboardtavler skabe mm. **MULIGHEDER & BETINGELSER** Lejeperiode efter nærmere aftale med opsigelse mellem 4 og 6 måneder. Forudbetalt husleje. Adgang til La Oficina’s cafe/coworking område, frokostog kaffeordning efter aftale, front desk service med modtagelse af gæster, adresse- og posthåndtering. Brug af La Oficina’s mødelokaler 4 til 40 personer) på meget favorable vilkår. **DET LEJEDE** Storrumskontor med plads til 1012 arbejdspladser samt stort mødebord. 2 små aflukkede rum til on-line møder etc. Lille tekøkken” Mulighed for fast leje af lille mødelokale med 4 pladser. **INKLUDERET** El, vand, internet (fiber 300/300 MB) wifi og LAN, rengøring, pasning af planter. **DEPOSITUM & PRIS** 6 mdr. opsigelse og 6 mdr. depositum. Prisniveau kr. 38.000, men endelig pris afhænger af antal medarbejdere, samt opsigelseslængde og depositums størrelse, samt om lille møderum til 4 personer indgår i lejeaftalen. **OM LA OFICINA** La Oficina holder til i Klasselotteriets gamle trækningssal centralt på Frederiksberg. Salen danner i dag smukke og ideelle rammer om vores coworking space hvor mange spændende selvstændige har deres daglige arbejde, møder med forretningsforbindelser og socialt samvær med andre selvstændige. Derudover har vi en stribe velfungerende lukkede kontorer samt en række møde- og kursuslokaler, der dagligt besøges af mange glade gæster. **​** **FÆLLESAREALER** Som lejer af et af vores lukkede kontorer kan I også bruge coworking området i Salen og på tilhørende balkon til mindre møder, en kop kaffe med en forretningspartner eller bare til at arbejde alene – lidt væk fra de andre på kontoret. Vi har også en skøn, sydvendt gårdhave der sommeren igennem er rammen om manges arbejde, frokoster eller små break-out **MØDER/KURSER** Vi tilbyder møde- og kursuslokaler fra 4 til ca. 40 personer med fuld professionel servicering og forplejning, både i dagtimer, aften og weekend. Som lejer af kontor opnår man med betydelig rabat i.f.t. vores normalpriser på kurser og møder **KANTINE/CAFE** Vi har dagen igennem baristakaffe, friskbagte croissanter og andet morgenbrød, lækker frokost i mange udgaver og dejlige kager etc. Serveret med et smil af vores søde personale

Frederiksberg C·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Klinik i fælleskab Lille Voldgade - Klinik 0.04

Klinik i fælleskab Lille Voldgade - Klinik 0.04

Fra kr.

**Kliniklokaler til leje i Randers – Klinik 0.04** Skal din nye klinik ligge centralt i Randers? – så bliv en del af vores klinikfællesskab på Lille Voldgade. Klinik 0.04 på Lille Voldgade st. tilbyder et flot, nyrenoveret behandlerrum beliggende i stueplan med nem adgang. Behandlerrummet er individuelt indrettet og akustisk tilpasset, så vi sikrer os mindst mulig lydtransmission fra lokalet. Vores priser inkluderer eget aflåselige, moderne behandlerrum, samt adgang til flotte fællesfaciliteter som et flot køkken, to toiletter og et moderne, indbydende møbleret venteværelse til dine klienter. Der er mulighed for at tilkøbe rengøring af eget lokale. Lokalet er momsfrit og indflytningsklart. **Prisen er 3.400 kr. inklusiv alle udgifter. ** Hos os er der ingen ekstra regninger, ingen overraskelser og altid en fast lav pris. Som lejer vil du være tæt på indkøbsmuligheder og offentlig transport, lige som du vil have nemme tilkørselsmuligheder, så du nemt vil kunne komme til og fra din klinik. Vi tilbyder en fleksibel lejekontrakt, hvor du bestemmer tidshorisonten. Vi låser dig ikke fast på en lang kontrakt.

Randers C·man.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Sublimt kontor med mulighed for indflydelse på indretning og istandsættelse.

Sublimt kontor med mulighed for indflydelse på indretning og istandsættelse.

Fra kr. 64375

Lejemålet er beliggende i Glostrup tæt ved til/afkørsel til motorvejen og Ringvejen. Har også nem adgang med offentlig transport og kommende letbane, lige forenden af vejen. Ejendommen byder på høj sikkerhed i form af elektronisk sikringsport, overvågning af ejendommen samt hele matriklen er hegnet ind. Yderligere er her fri parkering, 4 elevator samt 1 stor vareelevator, som går hele vejen fra kælderen og op. I vil få tilknyttet en fast kontaktperson, så vi hurtigt kan sætte ind, hvis der mod forventning skulle opstå problemer. Der forefindes ejendomskontor på ejendommen, hvor ejendommens administration også holder til. Den faste vicevært vil i dagligdagen tage hånd om jeres små eller store problemer. Lejemålet er på 1030 kvm og vil blive istandsat af udlejer efter aftale med jer. Her vil som udgangspunkt være to toiletter, køkken/spise faciliteter, et mødelokale, 3 mindre kontorer og et stort kontor/alrum. Udover ovenstående kan der aftales andre forhold der kan laves, således at lejemålet kan tilpasses den enkelte lejer og dennes behov. Vi lever af glade lejere og lægger derfor stor vægt på den daglige dialog og sammenspil med vores lejere. Vi ser frem til at vise jer, jeres kommende kontor hvor I kan få de bedste betingelser for jeres virksomhed. <!-- EndFragment -->​

Glostrup·man.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Sublimt kontor med mulighed for indflydelse på indretning og istandsættelse.

Sublimt kontor med mulighed for indflydelse på indretning og istandsættelse.

Fra kr. 53125

Lejemålet er beliggende i Glostrup tæt ved til/afkørsel til motorvejen og Ringvejen. Har også nem adgang med offentlig transport og kommende letbane, lige forenden af vejen. Ejendommen byder på høj sikkerhed i form af elektronisk sikringsport, overvågning af ejendommen samt hele matriklen er hegnet ind. Yderligere er her fri parkering, 4 elevator samt 1 stor vareelevator, som går hele vejen fra kælderen og op. I vil få tilknyttet en fast kontaktperson, så vi hurtigt kan sætte ind, hvis der mod forventning skulle opstå problemer. Der forefindes ejendomskontor på ejendommen, hvor ejendommens administration også holder til. Den faste vicevært vil i dagligdagen tage hånd om jeres små eller store problemer. Lejemålet er på 850 kvm og vil blive istandsat af udlejer efter aftale med jer. Her vil som udgangspunkt være to toiletter, køkken/spise faciliteter, et mødelokale, 3 mindre kontorer og et stort kontor/alrum. Udover ovenstående kan der aftales andre forhold der kan laves, således at lejemålet kan tilpasses den enkelte lejer og dennes behov. Vi lever af glade lejere og lægger derfor stor vægt på den daglige dialog og sammenspil med vores lejere. Vi ser frem til at vise jer, jeres kommende kontor hvor I kan få de bedste betingelser for jeres virksomhed. <!-- EndFragment -->​

Glostrup·man.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Sublimt kontor med mulighed for indflydelse på indretning og istandsættelse.

Sublimt kontor med mulighed for indflydelse på indretning og istandsættelse.

Fra kr. 32500

Lejemålet er beliggende i Glostrup tæt ved til/afkørsel til motorvejen og Ringvejen. Har også nem adgang med offentlig transport og kommende letbane, lige forenden af vejen. Ejendommen byder på høj sikkerhed i form af elektronisk sikringsport, overvågning af ejendommen samt hele matriklen er hegnet ind. Yderligere er her fri parkering, 4 elevator samt 1 stor vareelevator, som går hele vejen fra kælderen og op. I vil få tilknyttet en fast kontaktperson, så vi hurtigt kan sætte ind, hvis der mod forventning skulle opstå problemer. Der forefindes ejendomskontor på ejendommen, hvor ejendommens administration også holder til. Den faste vicevært vil i dagligdagen tage hånd om jeres små eller store problemer. Lejemålet er på 520 kvm og vil blive istandsat af udlejer efter aftale med jer. Her vil som udgangspunkt være to toiletter, køkken/spise faciliteter, et mødelokale, 3 mindre kontorer og et stort kontor/alrum. Udover ovenstående kan der aftales andre forhold der kan laves, således at lejemålet kan tilpasses den enkelte lejer og dennes behov. Vi lever af glade lejere og lægger derfor stor vægt på den daglige dialog og sammenspil med vores lejere. Vi ser frem til at vise jer, jeres kommende kontor hvor I kan få de bedste betingelser for jeres virksomhed. <!-- EndFragment -->​

Glostrup·man.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Side:
af 3