De lækreste kontorer er klar til hurtig indflytning - Høj kvalitet. god akustik, god følelse/fede vibes...

De lækreste kontorer er klar til hurtig indflytning - Høj kvalitet. god akustik, god følelse/fede vibes...

Fra kr. 1003319

Kontor til leje i København, og i forskellige størrelser/arealkombinationer, som vi kan fortælle meget mere om i lejeopstillingen, pr. telefon eller under fremvisning. Alt er nyt i huset, så du vil blive den første, der benytter lejemålet i denne høje, nye standard, og du kan flytte ind med det samme, eller når, vi har opsat nogle vægge til mødelokaler, chefkontor eller andet iht. dine ønsker. Første lejer i det nye Harvings Pakhus flyttede ind d. 1.3.2024, og de har taget rigtigt godt i mod lejemålet og ejendommen. Harvings Pakhus er en særdeles velbeliggende ejendom, hvis du ønsker synlighed, tilgængelighed og let adgang til S-tog, Metro og bus. Efter 15 år med samme lejer, som voksede sig for stor til ejendommen, har vi gennemført en meget omfattende renovering af ejendommen fra kælder til kvist. Der er sket markante forandringer af bygningens indre, herunder f.eks. med nye lofter, ny LED-belysning, nye plankegulve fra Dinesen, nye tekøkkener fra Designa med Miele hårde hvidevarer, nye toiletter med Duravit sanitet og Grohe armaturer, nye elevatorer, ny personalerestaurant, nyt fitnessrum, nye radiatorskjulere og meget mere. Fælles kantine, som drives af LOCA Gruppen - dem med toprestauranter som Studio, Radio, Almanak, Kilden m.fl. - og som er smagfuldt indrettet med kvalitetsmøbler og flot udsmykning. Stor fitnessafdeling med lækkert, professionelt udstyr fra Consept 2, gym80 m.fl., og indrettet med indbydende belysning, de rigtige gulve, samt to bade- og omklædningsrum. Parkeringspladser til leje på egen grund og i parkeringskælder, og kun få meter til stort parkeringshus på den anden side af gaden. Der er ventilation, køl, fiber, elevatorer og mulighed for at købe skilte på de to gavle, som vil give din virksomhed særdeles høj eksponering. Let adgang til centrum eller ud af byen via motorveje, herunder hurtigt ud til lufthavnen, så kort afstand til S-tog og Metro, samt bus. Vi er blandt Danmarks største privatejede ejendomsselskaber, og med 100 års lokal forankring i Odense servicerer vi mere end 4.500 bolig- og erhvervslejere på gode adresser i mange byer rundt om i landet. Vi er den langsigtede ejer af alle vores nuværende ejendomme, men også af de mange nybyggerier indenfor især bolig, men også erhverv, som vi løbende opfører. På hovedkontoret har vi egen ejendomsadministration, økonomiafdeling, teknisk afdeling, juridisk afdeling og udlejningsafdeling. Til at varetage opsyn, rengøring, vedligeholdelse og reparation ude på ejendommene, har vi egne folk som f.eks. viceværter, håndværkere og rengøringspersonale. Vi forvalter, drifter og vedligeholder selv vores ejendomme, og derved kan vi sikre gode og velordnede forhold ude på ejendommene, samt hjemme i den daglige administration, men også sikre en optimal løbende kontakt med alle vores lejere. Lejemålets energimærke er angivet til: B

København SV·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kantine, fitness, ventilation/køl, Metro, S-tog og parkering

Kantine, fitness, ventilation/køl, Metro, S-tog og parkering

Fra kr. 752824

Kontor til leje i København, og i forskellige størrelser/arealkombinationer, som vi kan fortælle meget mere om i lejeopstillingen, pr. telefon eller under fremvisning. Alt er nyt i huset, så du vil blive den første, der benytter lejemålet i denne høje, nye standard, og du kan flytte ind med det samme, eller når, vi har opsat nogle vægge til mødelokaler, chefkontor eller andet iht. dine ønsker. Første lejer i det nye Harvings Pakhus flyttede ind d. 1.3.2024, og de har taget rigtigt godt i mod lejemålet og ejendommen. Harvings Pakhus er en særdeles velbeliggende ejendom, hvis du ønsker synlighed, tilgængelighed og let adgang til S-tog, Metro og bus. Efter 15 år med samme lejer, som voksede sig for stor til ejendommen, har vi gennemført en meget omfattende renovering af ejendommen fra kælder til kvist. Der er sket markante forandringer af bygningens indre, herunder f.eks. med nye lofter, ny LED-belysning, nye plankegulve fra Dinesen, nye tekøkkener fra Designa med Miele hårde hvidevarer, nye toiletter med Duravit sanitet og Grohe armaturer, nye elevatorer, ny personalerestaurant, nyt fitnessrum, nye radiatorskjulere og meget mere. Fælles kantine, som drives af LOCA Gruppen - dem med toprestauranter som Studio, Radio, Almanak, Kilden m.fl. - og som er smagfuldt indrettet med kvalitetsmøbler og flot udsmykning. Stor fitnessafdeling med lækkert, professionelt udstyr fra Consept 2, gym80 m.fl., og indrettet med indbydende belysning, de rigtige gulve, samt to bade- og omklædningsrum. Parkeringspladser til leje på egen grund og i parkeringskælder, og kun få meter til stort parkeringshus på den anden side af gaden. Der er ventilation, køl, fiber, elevatorer og mulighed for at købe skilte på de to gavle, som vil give din virksomhed særdeles høj eksponering. Let adgang til centrum eller ud af byen via motorveje, herunder hurtigt ud til lufthavnen, så kort afstand til S-tog og Metro, samt bus. Vi er blandt Danmarks største privatejede ejendomsselskaber, og med 100 års lokal forankring i Odense servicerer vi mere end 4.500 bolig- og erhvervslejere på gode adresser i mange byer rundt om i landet. Vi er den langsigtede ejer af alle vores nuværende ejendomme, men også af de mange nybyggerier indenfor især bolig, men også erhverv, som vi løbende opfører. På hovedkontoret har vi egen ejendomsadministration, økonomiafdeling, teknisk afdeling, juridisk afdeling og udlejningsafdeling. Til at varetage opsyn, rengøring, vedligeholdelse og reparation ude på ejendommene, har vi egne folk som f.eks. viceværter, håndværkere og rengøringspersonale. Vi forvalter, drifter og vedligeholder selv vores ejendomme, og derved kan vi sikre gode og velordnede forhold ude på ejendommene, samt hjemme i den daglige administration, men også sikre en optimal løbende kontakt med alle vores lejere.

København SV·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Flot penthouselejemål på Frederiksberg

Flot penthouselejemål på Frederiksberg

Fra kr. 51088

Tidligere industriejendom, som er forvandlet til et gennemrenoveret flerbrugerhus med fire veludnyttede etager i lækre materialer i skandinavisk design. Ejendommen strækker sig over nummer 8, 10 og 12, så der er tre indgangsdøre i ejendommen med tilhørende elevator, som går direkte til alle etager. Opgangene fremstår nyrenoverede med nypudsede terrazzogulve og flotte vægfarver. Der er personalerestaurant i stueetagen, som drives af operatøren Simply Cooking. Restauranten serverer lækker og varieret mad, som kan nydes i restauranten eller udenfor på ejendommens to terrasser. Der er gode parkeringsmuligheder til biler og cykler på ejendommen både foran huset og i gården. Der er mulighed for leje af både almindelige p-pladser samt el-lade p-pladser. Der er ligeledes cykelparkering i ejendommens kælder. Andre lejere i ejendommen er bl.a. Timelog, Vurderingsstyrelsen og CSIS Security Group. LEJEMÅLET Gennemrenoveret lejemål på 4. sal på 1.197 m², som fremstår lyst og venligt med skøn udsigt over Frederiksberg. Lejemålet kan opdeles i to mindre lejemål på 404 m² (26 arbejdspladser) og 793 m² (65 arbejdspladser). Lejemålet er moderne indrettet, som storrumskontor med større og mindre mødelokaler og har i alt tre toiletkerner fordelt over lejemålet ( syv toiletter i alt samt ét bad). Lejemålet har rå betonvægge og flotte egetræs lamelplanker. Godt indeklima med nyetableret komfortkøl og ventilation samt Troldtekt akustiklofter. Møderummene er lydisolerede og har glasvægge og døre i træ for et eksklusivt udtryk. Lejemålet er indflytningsklart og kan overtages hurtigt. HIGHLIGHTS • Kontorlejemål på 4. sal på 1.197 m² • Etagen kan opdeles i to lejemål på 404 m² og 793 m² • Topmoderne kontor centralt på Frederiksberg • Fælles personalerestaurant og skøn gårdhave • Restauranten kan bruges til konferencer og større møder • Mulighed for take-away af dagens ret (minimering af madspild) • Tæt på grønne områder i Frederiksberg Have • Tæt på bus, metro og S-tog • Mulighed for leje af parkeringspladser på ejendommen Lejemålets energimærke er angivet til: A

Frederiksberg·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Centralt og strategisk placeret kontorhotel

Centralt og strategisk placeret kontorhotel

Fra kr.

Virksomhedsfællesskabet har til huse i en gammel teknisk skole, der er ombygget til moderne virksomhedslokaler, og som kan tilbyde sine lejere lyse, højloftede kontorer i forskellige størrelser. Vi tilbyder endvidere gratis mødelokale, gratis parkeringspladser, erhvervsnetværk samt andre services, der kan være med til at gøre det lettere for dig at drive virksomhed, fordi du så kan fokusere på din kerneforretning. Der er følgende brancher repræsenteret i huset: digitaltrykkeri, fødevaresalg, sikkerhed, service og programmering. Kontoret ligger på Viengevej i Risskov – centralt i forhold til lufthavn, motorvej, bus og tog. Der er 10 minutters kørsel til Aarhus C og 20 minutters kørsel til Aarhus Lufthavn. Tog og busser kører dagen igennem og stoppestederne er indenfor gåafstand.

Risskov·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontor i Terminal 1

Kontor i Terminal 1

Fra kr. 4400

Bemærk: Lufthavnsrelation nødvendig for leje af lokaler. Se nedenfor. Kontorlejemålene er beliggende airside i Terminal 1 med adgang fra apron. Kontorerne er i varierende størrelser og fleksible i forhold til opdeling. Som lejer i CPH får du international atmosfære i Nordeuropas største lufthavn. Samtidig får du som virksomhed mulighed for tilknytning til de ca. 700 andre allerede etablerede virksomheder med mere end 23.000 ansatte - Her er unikke muligheder for at netværke og udvide forretningen. De unikke transportmuligheder gør det nemt og bekvemt for ansatte at komme til og fra arbejde. Vi kan tilbyde parkeringspladser til dit personale i vores P-­huse. Vi kan tilbyde at lade vores kompetente rengøringspersonale forestå rengøringen i dit lejemål. Vi kan tilbyde at etablere din IT­ og telefonikabling og efterfølgende forestå driften heraf. Det lejede overtages nyistandsat, det vil sige ryddeliggjort og rengjort samt nymalet overalt på samtlige malbare falder og med ny gulvbelægning. Det lejede overtages i øvrigt uden mangler af nogen art og med samtlige installationer i god og brugbar stand. Vilkår: Fra det lejede må Lejer alene drive luftfartsrelateret virksomhed, og denne virksomhed skal stedse alene relatere sig til Lejeres aktivitet på Københavns Lufthavn. Det er en individuel afgørelse der afgør om lejers aktivitet er lufthavnsrelateret.

Kastrup·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Produktion / Lager / Service   300 - 3570 kvm.  Kan opdeles.

Produktion / Lager / Service 300 - 3570 kvm. Kan opdeles.

Fra kr. 5833

Introduktion: Velbeliggende erhvervsejendom, som er delvis udlejet til lagererhverv og produktion med tilhørende eller separat administration. Ejendommen udlejes på fornuftige vilkår og rummer potentiale for at udnytte facadevirkningen til ”Hovedvejen” imellem Hørning og Århus. Beliggenhed: Beliggenheden er logistikmæssigt rigtig god med kort køretid til Århus C og kun 3 minutters kørsel til motorvej E45. Der er endvidere gode busforbindelser til industriområdet. Industriområdet huser mange forskellige virksomheder: produktionsvirksomheder, handelsvirksomheder og enkelte der driver pladskrævende detailhandel. Ejendommens beliggenhed i Hasselager med bagsiden imod den meget trafikerede indfaldsvej til Århus Skanderborgvej "Hovedvejen" giver god mulighed for at lejerne kan ”Profilere” sig herimod, hvor der er opstillet skilte på 1 x 2 meter for de lejere som ønsker dette. Anvendelsesmuligheder : Kontor / showroom Produktions / Lagerlokale / Montage Muligheder for opdeling Mange andre anvendelsesmuligheder Økonomiske Forhold : Prisen pr. kvm for Produktion og Lager : 300 - 415 kr / kvm / år Prisen pr. kvm for kontorerne : 400 - 725 kr / kvm / år Lejens størrelse afhænger af hvilken eventuel tilpasning lejeren ønsker og hvor mange kvm der lejes. Lejeudgiften angives excl. moms og excl. a conto-varme og el. Besigtigelse - Henvendelse : Alle henvendelser vedrørende ejendommen, herunder aftale for besigtigelse, bedes venligst rettet til nedenstående :

Hasselager·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fantastiske kontorlejemål i Industriens Hus

Fantastiske kontorlejemål i Industriens Hus

Fra kr. 112700

Disse eksklusive lejemål i Industriens Hus er en perle, smukt indlejret i byens mest centrale og pulserende forretningskvarter i København. Lejemålene består af rummelige åbne kontorlandskaber samt nogle mindre kontorrum i forskellige varierende størrelser. Lejerne kan nyde en imponerende udsigt fra kontoret, som omfatter udsynet over Vesterbrogade mod Axel Towers på den ene side, samt Tivoli og den imponerende atriumgård på den modsatte side. Med sin beliggenhed på Rådhuspladsen, placerer et kontor i Industriens Hus dig i hjertet af et dynamisk erhvervsmiljø omgivet af en række innovative og inspirerende virksomheder, der danner grundlag for det danske erhvervsliv. Disse eksklusive erhvervslejemål er ikke blot et sted at drive forretning, det er et skridt ind i en verden af privilegier, hvor din virksomhed kan trives og blomstre. En personlig serviceoplevelse venter dig. Med sin luksuriøse indretning, der anvender topmoderne materialer, state-of-art konferencefaciliteter, og sin fremragende service af allerhøjeste kvalitet, fremhæves bygningens luksuriøse karakter. Din virksomhed vil trives i et miljø, hvor alle detaljer er nøje planlagt for at imødekomme jeres behov.

København V·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorlejemål i det charmerende Latinerkvarter

Kontorlejemål i det charmerende Latinerkvarter

Fra kr. 40050

I Latinerkvarterets hyggelige handelsgader med specialbutikker, kaffebarer og caféer udbydes nu denne sjældne mulighed for at drive kontor i Karetmagergården. Det stilfulde kvarter er af mange kendt for sine charmerende, farverige bygninger og det pulserende shoppeliv. Med brostensbelagte, krogede og snoede gader, inviteres kollegaer og gæster elegant indenfor i Karetmagergårdens gulmalede gårdmiljø, hvorfra det 360m² store kontorlejemål i stuen kan opleves. Området Graven har sit navn fra de voldgrave, der helt fra vikingetiden beskytter byen mod nord. De tidligste kilder, der nævner bebyggelser i Graven, er fra midten af 1400-tallet, og det er også på den tid, at voldene bliver sløjfet, og Aarhus vokser mod nord. I dag er Graven åren i Latinerkvarteret og forbinder de smalle stræder med hinanden. Den charmerende og travle handelsgade er omgivet af specialforretninger, butikker, caféer, kaffebarer og boligområde. Eksisterende nabolejere til lejemålet udgør tøjbutikker og kontorer samt omkringliggende kaffebarer, caféer og specialbutikker. Graven er let tilgængelig på cykel og til fods, ligesom bussen og letbanen kører i gåafstand til og fra lejemålet ved Nørregade og Skovvejen. Desuden kan lejemålet også tilgås med bil i ensrettet gade i retning fra Mejlgade mod Klostergade. Ejendommen Karetmagergården, som har facade ud til Graven er opført i 1879 af karetmager C. Hansen. De fleste vil i dag betragte ejendommen som en vigtig del af både byhistorien og kulturarven. Men i mange år var det langtfra givet, at bygningen ville blive stående – og slet ikke at den skulle blive udviklet til eftertragtede kontor og butikslejemål. Efter Byggeselskab Mogens de Lindes overtagelse, har gården fået en gennemgribende renovering, således bygningerne er blevet moderniseret tilbage til den flotte originale stil. Fra facadebygningen kan man via. et bredt portparti tilgå den pæne brostens belagte gårdsplads, som er omgivet af gulpudset bygninger. Midt i gårdspladsen står et smukt småblandet lindetræ. I dag er huset påskønnet af Aarhus Kommune med et særligt diplom for sin velholdte fremtræden, og bygningen indgår i dag som en del af nutidens fortælling om Latinerkvarteret og det historiske Aarhus. Lejemålet Lejemålet henvender sig til virksomheder, der ønsker en unik placering midt i Aarhus' nok mest charmerende bygade. Lokalerne er velegnet til kontor og består af i alt 360 m2. Lejemålet befinder sig i stuen og tilgås fra gården i Karetmagergårdens gårdmiljø. Indvendigt bydes ny lejer velkommen af kontorer og mødelokaler, frokoststue med to te-køkkener og to toiletter. Lejemålet fremstår lyst med flere vinduer med flot lysindfald, flotte trægulve, hvidmalede murstensvægge, fritlagte mursten og fritlagte loftsbjælker.

Aarhus C·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fantastiske kontorlejemål i Industriens Hus

Fantastiske kontorlejemål i Industriens Hus

Fra kr. 233450

Disse eksklusive lejemål i Industriens Hus er en perle, smukt indlejret i byens mest centrale og pulserende forretningskvarter i København. Lejemålene består af rummelige åbne kontorlandskaber samt nogle mindre kontorrum i forskellige varierende størrelser. Lejerne kan nyde en imponerende udsigt fra kontoret, som omfatter udsynet over Vesterbrogade mod Axel Towers på den ene side, samt Tivoli og den imponerende atriumgård på den modsatte side. Med sin beliggenhed på Rådhuspladsen, placerer et kontor i Industriens Hus dig i hjertet af et dynamisk erhvervsmiljø omgivet af en række innovative og inspirerende virksomheder, der danner grundlag for det danske erhvervsliv. Disse eksklusive erhvervslejemål er ikke blot et sted at drive forretning, det er et skridt ind i en verden af privilegier, hvor din virksomhed kan trives og blomstre. En personlig serviceoplevelse venter dig. Med sin luksuriøse indretning, der anvender topmoderne materialer, state-of-art konferencefaciliteter, og sin fremragende service af allerhøjeste kvalitet, fremhæves bygningens luksuriøse karakter. Din virksomhed vil trives i et miljø, hvor alle detaljer er nøje planlagt for at imødekomme jeres behov.

København V·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Vi har ledige kontorer i Schiller Office Hotel

Vi har ledige kontorer i Schiller Office Hotel

Fra kr. 6458

Schiller Office Hotel er et top moderne kontorhus på 10.000m2 med en masse fællesfaciliteter der skaber professionelle rammer for jeres virksomhed og ligeledes tilbyder de bedst mulige rammer for jeres medarbejderes trivsel. **Parkering og transport** Vi har vores egen parkeringsplads hvor der kan købes en licens for blot 250 kr. pr. måned. På pladsen findes der 10 ladestandere til elbiler via Spirii. Skjold Plads Metro og offentlig bustrafik er blot 50 meter fra vores indgang. **Køkken, kantine og forplejning** Vi driver vores eget køkken og kantine hvor der dagligt serveres en stor frokostbuffet og brunch om fredagen og så tilbyder vi ligeledes frisklavet forplejning til møder, selskaber m.m. **IT, netværk og internet** Vi har vores egen it-infrastruktur som er baseret på professionelt udstyr fra Cisco og HP og vi kan tilbyde op til 10/10GB fiberforbindelse til vores beboere med oppetidsgaranti og SLA. **Møder og konferencer** I vores mødecenter kan der afholdes møder for 4 - 20 personer og vi har også mødelokaler og mødebokse forskellige steder i huset som kan benyttes efter behov. I vores Ballroom kan der afholdes møder, konferencer og selskaber for op til 150 personer. **Have, Lounge bar osv.** Vi har egen selvbetjent bar og lounge hvor virksomheder mødes til fredagsbarer og sociale events. Om sommeren er vores have en oase for både en grøn arbejdsplads eller blot en pause i solen. **Kaffe og Te** Vi tilbyder gratis kaffe og te i alle vores løsninger, men der er ligeledes mulighed for tilkøb af Baristakaffe via vores professionelle selvbetjente Franke og Thermoplan maskiner. **350m2 co-work kontor** I vores cowork kontor findes der arbejdspladser med eget bord, stol, skuffe og reol som kan lejes på fast aftale. I kontoret er der ligeledes ekslusiv adgang til mødebokse, møderum og eget tekøkken. Cowork kontoret ligger med hurtig adgang til mødecenteret og resten af huset og har ligeledes egen indgang fra Tagensvej hvor vores parkeringspladser findes lige ude for døren. **Unikke og alsidige kontorer** Vi har mere end 40 private kontorer og med en kontorløsning hos os medfølger der altid: • Front desk reception service • Alarm og adgangskontrol • Vand, varme strøm og drift • 24/7 adgang • Gratis wi-fi internet • Have, kantine og toiletter inkl. bad • Gratis kaffe og te • Brugsret til husets 5 mødelokaler • Fri afbenyttelse af alle Schillers faciliteter **Der kan tilkøbes** • Frokostaftale • Møbleringsaftale • Rengøringsaftale • Privat parkeringsplads • Netværks og internetløsning

København N·ons.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Lager  453 kvm nær motorvej og Aarhus

Lager 453 kvm nær motorvej og Aarhus

Fra kr. 11854

Lokale på 453kvm beregnet til lager udlejes. Adgang via høj rulleport med 2.3 egne parkeringspladser foran lokalet. Med gadeeksponering/mulighed for reklame. Bemærk - lejen inkluderer driftsudgifter, tillægges kun eget forbrug af el/vand/varme. Velbeliggende erhvervsejendom, som er delvis udlejet til lager/erhverv og produktion med tilhørende eller separat administration. Ejendommen udlejes på fornuftige vilkår og rummer potentiale for at udnytte facadevirkningen til ”Hovedvejen” imellem Hørning og Århus. Beliggenhed: Beliggenheden er logistikmæssigt rigtig god med kort køretid til Århus C og kun 3 minutters kørsel til motorvej E45. Der er endvidere gode busforbindelser til industriområdet. Industriområdet huser mange forskellige virksomheder: produktionsvirksomheder, handelsvirksomheder og enkelte der driver pladskrævende detailhandel. Ejendommens beliggenhed i Hasselager med bagsiden imod den meget trafikerede indfaldsvej til Århus Skanderborgvej "Hovedvejen" giver god mulighed for at lejerne kan profilere sig herimod, hvor der er opstillet skilte på 1 x 2 meter for de lejere som ønsker dette. Lejeudgiften angives excl. moms og excl. a conto-varme og el. Besigtigelse - Henvendelse : Alle henvendelser vedrørende ejendommen, herunder aftale for besigtigelse, bedes venligst rettet til nedenstående​

Hasselager·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
De lækreste kontorer er klar til hurtig indflytning - Høj kvalitet. god akustik, god følelse/fede vibes...

De lækreste kontorer er klar til hurtig indflytning - Høj kvalitet. god akustik, god følelse/fede vibes...

Fra kr. 192185

Kontor til leje i København, og i forskellige størrelser/arealkombinationer, som vi kan fortælle meget mere om i lejeopstillingen, pr. telefon eller under fremvisning. Alt er nyt i huset, så du vil blive den første, der benytter lejemålet i denne høje, nye standard, og du kan flytte ind med det samme, eller når, vi har opsat nogle vægge til mødelokaler, chefkontor eller andet iht. dine ønsker. Første lejer i det nye Harvings Pakhus flyttede ind d. 1.3.2024, og de har taget rigtigt godt i mod lejemålet og ejendommen. Harvings Pakhus er en særdeles velbeliggende ejendom, hvis du ønsker synlighed, tilgængelighed og let adgang til S-tog, Metro og bus. Efter 15 år med samme lejer, som voksede sig for stor til ejendommen, har vi gennemført en meget omfattende renovering af ejendommen fra kælder til kvist. Der er sket markante forandringer af bygningens indre, herunder f.eks. med nye lofter, ny LED-belysning, nye plankegulve fra Dinesen, nye tekøkkener fra Designa med Miele hårde hvidevarer, nye toiletter med Duravit sanitet og Grohe armaturer, nye elevatorer, ny personalerestaurant, nyt fitnessrum, nye radiatorskjulere og meget mere. Fælles kantine, som drives af LOCA Gruppen - dem med toprestauranter som Studio, Radio, Almanak, Kilden m.fl. - og som er smagfuldt indrettet med kvalitetsmøbler og flot udsmykning. Stor fitnessafdeling med lækkert, professionelt udstyr fra Consept 2, gym80 m.fl., og indrettet med indbydende belysning, de rigtige gulve, samt to bade- og omklædningsrum. Parkeringspladser til leje på egen grund og i parkeringskælder, og kun få meter til stort parkeringshus på den anden side af gaden. Der er ventilation, køl, fiber, elevatorer og mulighed for at købe skilte på de to gavle, som vil give din virksomhed særdeles høj eksponering. Let adgang til centrum eller ud af byen via motorveje, herunder hurtigt ud til lufthavnen, så kort afstand til S-tog og Metro, samt bus. Vi er blandt Danmarks største privatejede ejendomsselskaber, og med 100 års lokal forankring i Odense servicerer vi mere end 4.500 bolig- og erhvervslejere på gode adresser i mange byer rundt om i landet. Vi er den langsigtede ejer af alle vores nuværende ejendomme, men også af de mange nybyggerier indenfor især bolig, men også erhverv, som vi løbende opfører. På hovedkontoret har vi egen ejendomsadministration, økonomiafdeling, teknisk afdeling, juridisk afdeling og udlejningsafdeling. Til at varetage opsyn, rengøring, vedligeholdelse og reparation ude på ejendommene, har vi egne folk som f.eks. viceværter, håndværkere og rengøringspersonale. Vi forvalter, drifter og vedligeholder selv vores ejendomme, og derved kan vi sikre gode og velordnede forhold ude på ejendommene, samt hjemme i den daglige administration, men også sikre en optimal løbende kontakt med alle vores lejere. Lejemålets energimærke er angivet til: B

København SV·man.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
De lækreste kontorer er klar til hurtig indflytning - Høj kvalitet. god akustik, god følelse/fede vibes...

De lækreste kontorer er klar til hurtig indflytning - Høj kvalitet. god akustik, god følelse/fede vibes...

Fra kr. 77350

Kontor til leje i København, og i forskellige størrelser/arealkombinationer, som vi kan fortælle meget mere om i lejeopstillingen, pr. telefon eller under fremvisning. Alt er nyt i huset, så du vil blive den første, der benytter lejemålet i denne høje, nye standard, og du kan flytte ind med det samme, eller når, vi har opsat nogle vægge til mødelokaler, chefkontor eller andet iht. dine ønsker. Første lejer i det nye Harvings Pakhus flyttede ind d. 1.3.2024, og de har taget rigtigt godt i mod lejemålet og ejendommen. Harvings Pakhus er en særdeles velbeliggende ejendom, hvis du ønsker synlighed, tilgængelighed og let adgang til S-tog, Metro og bus. Efter 15 år med samme lejer, som voksede sig for stor til ejendommen, har vi gennemført en meget omfattende renovering af ejendommen fra kælder til kvist. Der er sket markante forandringer af bygningens indre, herunder f.eks. med nye lofter, ny LED-belysning, nye plankegulve fra Dinesen, nye tekøkkener fra Designa med Miele hårde hvidevarer, nye toiletter med Duravit sanitet og Grohe armaturer, nye elevatorer, ny personalerestaurant, nyt fitnessrum, nye radiatorskjulere og meget mere. Fælles kantine, som drives af LOCA Gruppen - dem med toprestauranter som Studio, Radio, Almanak, Kilden m.fl. - og som er smagfuldt indrettet med kvalitetsmøbler og flot udsmykning. Stor fitnessafdeling med lækkert, professionelt udstyr fra Consept 2, gym80 m.fl., og indrettet med indbydende belysning, de rigtige gulve, samt to bade- og omklædningsrum. Parkeringspladser til leje på egen grund og i parkeringskælder, og kun få meter til stort parkeringshus på den anden side af gaden. Der er ventilation, køl, fiber, elevatorer og mulighed for at købe skilte på de to gavle, som vil give din virksomhed særdeles høj eksponering. Let adgang til centrum eller ud af byen via motorveje, herunder hurtigt ud til lufthavnen, så kort afstand til S-tog og Metro, samt bus. Vi er blandt Danmarks største privatejede ejendomsselskaber, og med 100 års lokal forankring i Odense servicerer vi mere end 4.500 bolig- og erhvervslejere på gode adresser i mange byer rundt om i landet. Vi er den langsigtede ejer af alle vores nuværende ejendomme, men også af de mange nybyggerier indenfor især bolig, men også erhverv, som vi løbende opfører. På hovedkontoret har vi egen ejendomsadministration, økonomiafdeling, teknisk afdeling, juridisk afdeling og udlejningsafdeling. Til at varetage opsyn, rengøring, vedligeholdelse og reparation ude på ejendommene, har vi egne folk som f.eks. viceværter, håndværkere og rengøringspersonale. Vi forvalter, drifter og vedligeholder selv vores ejendomme, og derved kan vi sikre gode og velordnede forhold ude på ejendommene, samt hjemme i den daglige administration, men også sikre en optimal løbende kontakt med alle vores lejere. Lejemålets energimærke er angivet til: B

København SV·man.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
De lækreste kontorer er klar til hurtig indflytning - Høj kvalitet. god akustik, god følelse/fede vibes...

De lækreste kontorer er klar til hurtig indflytning - Høj kvalitet. god akustik, god følelse/fede vibes...

Fra kr. 576555

Kontor til leje i København, og i forskellige størrelser/arealkombinationer, som vi kan fortælle meget mere om i lejeopstillingen, pr. telefon eller under fremvisning. Alt er nyt i huset, så du vil blive den første, der benytter lejemålet i denne høje, nye standard, og du kan flytte ind med det samme, eller når, vi har opsat nogle vægge til mødelokaler, chefkontor eller andet iht. dine ønsker. Første lejer i det nye Harvings Pakhus flyttede ind d. 1.3.2024, og de har taget rigtigt godt i mod lejemålet og ejendommen. Harvings Pakhus er en særdeles velbeliggende ejendom, hvis du ønsker synlighed, tilgængelighed og let adgang til S-tog, Metro og bus. Efter 15 år med samme lejer, som voksede sig for stor til ejendommen, har vi gennemført en meget omfattende renovering af ejendommen fra kælder til kvist. Der er sket markante forandringer af bygningens indre, herunder f.eks. med nye lofter, ny LED-belysning, nye plankegulve fra Dinesen, nye tekøkkener fra Designa med Miele hårde hvidevarer, nye toiletter med Duravit sanitet og Grohe armaturer, nye elevatorer, ny personalerestaurant, nyt fitnessrum, nye radiatorskjulere og meget mere. Fælles kantine, som drives af LOCA Gruppen - dem med toprestauranter som Studio, Radio, Almanak, Kilden m.fl. - og som er smagfuldt indrettet med kvalitetsmøbler og flot udsmykning. Stor fitnessafdeling med lækkert, professionelt udstyr fra Consept 2, gym80 m.fl., og indrettet med indbydende belysning, de rigtige gulve, samt to bade- og omklædningsrum. Parkeringspladser til leje på egen grund og i parkeringskælder, og kun få meter til stort parkeringshus på den anden side af gaden. Der er ventilation, køl, fiber, elevatorer og mulighed for at købe skilte på de to gavle, som vil give din virksomhed særdeles høj eksponering. Let adgang til centrum eller ud af byen via motorveje, herunder hurtigt ud til lufthavnen, så kort afstand til S-tog og Metro, samt bus. Vi er blandt Danmarks største privatejede ejendomsselskaber, og med 100 års lokal forankring i Odense servicerer vi mere end 4.500 bolig- og erhvervslejere på gode adresser i mange byer rundt om i landet. Vi er den langsigtede ejer af alle vores nuværende ejendomme, men også af de mange nybyggerier indenfor især bolig, men også erhverv, som vi løbende opfører. På hovedkontoret har vi egen ejendomsadministration, økonomiafdeling, teknisk afdeling, juridisk afdeling og udlejningsafdeling. Til at varetage opsyn, rengøring, vedligeholdelse og reparation ude på ejendommene, har vi egne folk som f.eks. viceværter, håndværkere og rengøringspersonale. Vi forvalter, drifter og vedligeholder selv vores ejendomme, og derved kan vi sikre gode og velordnede forhold ude på ejendommene, samt hjemme i den daglige administration, men også sikre en optimal løbende kontakt med alle vores lejere. Lejemålets energimærke er angivet til: B

København SV·man.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
De lækreste kontorer er klar til hurtig indflytning - Høj kvalitet. god akustik, god følelse/fede vibes...

De lækreste kontorer er klar til hurtig indflytning - Høj kvalitet. god akustik, god følelse/fede vibes...

Fra kr. 384370

Kontor til leje i København, og i forskellige størrelser/arealkombinationer, som vi kan fortælle meget mere om i lejeopstillingen, pr. telefon eller under fremvisning. Alt er nyt i huset, så du vil blive den første, der benytter lejemålet i denne høje, nye standard, og du kan flytte ind med det samme, eller når, vi har opsat nogle vægge til mødelokaler, chefkontor eller andet iht. dine ønsker. Første lejer i det nye Harvings Pakhus flyttede ind d. 1.3.2024, og de har taget rigtigt godt i mod lejemålet og ejendommen. Harvings Pakhus er en særdeles velbeliggende ejendom, hvis du ønsker synlighed, tilgængelighed og let adgang til S-tog, Metro og bus. Efter 15 år med samme lejer, som voksede sig for stor til ejendommen, har vi gennemført en meget omfattende renovering af ejendommen fra kælder til kvist. Der er sket markante forandringer af bygningens indre, herunder f.eks. med nye lofter, ny LED-belysning, nye plankegulve fra Dinesen, nye tekøkkener fra Designa med Miele hårde hvidevarer, nye toiletter med Duravit sanitet og Grohe armaturer, nye elevatorer, ny personalerestaurant, nyt fitnessrum, nye radiatorskjulere og meget mere. Fælles kantine, som drives af LOCA Gruppen - dem med toprestauranter som Studio, Radio, Almanak, Kilden m.fl. - og som er smagfuldt indrettet med kvalitetsmøbler og flot udsmykning. Stor fitnessafdeling med lækkert, professionelt udstyr fra Consept 2, gym80 m.fl., og indrettet med indbydende belysning, de rigtige gulve, samt to bade- og omklædningsrum. Parkeringspladser til leje på egen grund og i parkeringskælder, og kun få meter til stort parkeringshus på den anden side af gaden. Der er ventilation, køl, fiber, elevatorer og mulighed for at købe skilte på de to gavle, som vil give din virksomhed særdeles høj eksponering. Let adgang til centrum eller ud af byen via motorveje, herunder hurtigt ud til lufthavnen, så kort afstand til S-tog og Metro, samt bus. Vi er blandt Danmarks største privatejede ejendomsselskaber, og med 100 års lokal forankring i Odense servicerer vi mere end 4.500 bolig- og erhvervslejere på gode adresser i mange byer rundt om i landet. Vi er den langsigtede ejer af alle vores nuværende ejendomme, men også af de mange nybyggerier indenfor især bolig, men også erhverv, som vi løbende opfører. På hovedkontoret har vi egen ejendomsadministration, økonomiafdeling, teknisk afdeling, juridisk afdeling og udlejningsafdeling. Til at varetage opsyn, rengøring, vedligeholdelse og reparation ude på ejendommene, har vi egne folk som f.eks. viceværter, håndværkere og rengøringspersonale. Vi forvalter, drifter og vedligeholder selv vores ejendomme, og derved kan vi sikre gode og velordnede forhold ude på ejendommene, samt hjemme i den daglige administration, men også sikre en optimal løbende kontakt med alle vores lejere. Lejemålets energimærke er angivet til: B

København SV·man.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Eksklusive, møblerede kontorer i nyistandsatte, historiske lokaler

Eksklusive, møblerede kontorer i nyistandsatte, historiske lokaler

Fra kr. 1800

Søllerødvej 64, en historisk ejendom, der fungerede som rådhus indtil 1942,er et smukt, hvidt hus, der ligger en smule tilbagetrukket fra vejen. Efter en omfattende renovering i 2022 fremstår ejendommen yderst præsentabel. Til leje er møblerede kontorer med plads til 1-3 arbejdsstationer, og der er mulighed for at kombinere flere lokaler. Kontorerne er beliggende i en høj kælder med godt lysindfald og høj loftshøjde. Der er separat indgang til kælderen direkte fra parkeringspladsen. Kontorerne har adgang til fælles møderum, loungeområde og tekøkken, og der er mulighed for at leje større mødelokaler i huset efter aftale. Der er gode parkeringsmuligheder på stedet. Området er roligt og naturskønt, med Søllerød Kro og kirke i umiddelbar nærhed. Offentlig transport og motorvejen er også lettilgængelige. Udlejer, der selv benytter stueetagen og 1. sal, vil være selektiv i forhold til de virksomheder og formål, der udlejes til. Udlejer driver en ejendomsvirksomhed og anser følgende formål som egnede: advokater, revisorer, kapitalforvaltere, forsikringsmæglere, ejendomsmæglere, arkitekter, ingeniører, øvrig rådgivningsvirksomhed, rekrutteringsbureauer, reklamebureauer osv. Kontorerne har et nettoareal på 12-60 m2. Lejen ligger mellem 5.000 og 10.000 kr. pr. kontor, og i lejen er inkluderet forbrug af varme, el, vand samt rengøring en gang ugentligt. Kontorerne er møbleret. Der er adgang til alle fællesarealer i kælderetagen, herunder mødelokale, loungeområde og tekøkken. Derudover er der mulighed for at benytte terrassen og haven i sommerperioden. Lejemålets energimærke er angivet til: E

Holte·man.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kantine, fitness, ventilation/køl, Metro, S-tog og parkering

Kantine, fitness, ventilation/køl, Metro, S-tog og parkering

Fra kr. 290509

Kontor til leje i København, og i forskellige størrelser/arealkombinationer, som vi kan fortælle meget mere om i lejeopstillingen, pr. telefon eller under fremvisning. Alt er nyt i huset, så du vil blive den første, der benytter lejemålet i denne høje, nye standard, og du kan flytte ind med det samme, eller når, vi har opsat nogle vægge til mødelokaler, chefkontor eller andet iht. dine ønsker. Første lejer i det nye Harvings Pakhus flyttede ind d. 1.3.2024, og de har taget rigtigt godt i mod lejemålet og ejendommen. Harvings Pakhus er en særdeles velbeliggende ejendom, hvis du ønsker synlighed, tilgængelighed og let adgang til S-tog, Metro og bus. Efter 15 år med samme lejer, som voksede sig for stor til ejendommen, har vi gennemført en meget omfattende renovering af ejendommen fra kælder til kvist. Der er sket markante forandringer af bygningens indre, herunder f.eks. med nye lofter, ny LED-belysning, nye plankegulve fra Dinesen, nye tekøkkener fra Designa med Miele hårde hvidevarer, nye toiletter med Duravit sanitet og Grohe armaturer, nye elevatorer, ny personalerestaurant, nyt fitnessrum, nye radiatorskjulere og meget mere. Fælles kantine, som drives af LOCA Gruppen - dem med toprestauranter som Studio, Radio, Almanak, Kilden m.fl. - og som er smagfuldt indrettet med kvalitetsmøbler og flot udsmykning. Stor fitnessafdeling med lækkert, professionelt udstyr fra Consept 2, gym80 m.fl., og indrettet med indbydende belysning, de rigtige gulve, samt to bade- og omklædningsrum. Parkeringspladser til leje på egen grund og i parkeringskælder, og kun få meter til stort parkeringshus på den anden side af gaden. Der er ventilation, køl, fiber, elevatorer og mulighed for at købe skilte på de to gavle, som vil give din virksomhed særdeles høj eksponering. Let adgang til centrum eller ud af byen via motorveje, herunder hurtigt ud til lufthavnen, så kort afstand til S-tog og Metro, samt bus. Vi er blandt Danmarks største privatejede ejendomsselskaber, og med 100 års lokal forankring i Odense servicerer vi mere end 4.500 bolig- og erhvervslejere på gode adresser i mange byer rundt om i landet. Vi er den langsigtede ejer af alle vores nuværende ejendomme, men også af de mange nybyggerier indenfor især bolig, men også erhverv, som vi løbende opfører. På hovedkontoret har vi egen ejendomsadministration, økonomiafdeling, teknisk afdeling, juridisk afdeling og udlejningsafdeling. Til at varetage opsyn, rengøring, vedligeholdelse og reparation ude på ejendommene, har vi egne folk som f.eks. viceværter, håndværkere og rengøringspersonale. Vi forvalter, drifter og vedligeholder selv vores ejendomme, og derved kan vi sikre gode og velordnede forhold ude på ejendommene, samt hjemme i den daglige administration, men også sikre en optimal løbende kontakt med alle vores lejere. Lejemålets energimærke er angivet til: B

København SV·man.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
37 m2 butik og 68 m2 kælder til leje i Odense C

37 m2 butik og 68 m2 kælder til leje i Odense C

Fra kr. 9004

Midt i Odense City ligger ejendomskomplekset – Slotscentret – der er en større erhvervsejendom med eget P-hus, hvor der både er offentlig parkering og aflåst sikkerhedsparkering. Parkeringsanlægget drives i samarbejde med Q park, der i huset er ansvarlig for udlejning af pladser og den generelle parkeringskontrol. P-huset er med sin attraktive beliggenhed midt i Odense City, byens bedste og mest besøgte P-hus. Den øvrige del af ejendommen er udlejet til blandt andet Lidl, PureGym, tandlæger, restaurant m.fl. Den tidligere frisørskole er fraflyttet efter mange år i ejendommen, og deres tidligere lokaler ombygges og istandsættes totalt, så alt bliver nyt indenfor. Den tidligere frisørforretning i stueplan udlejes nu som butik – flot og nyistandsat. På tegningen kan du se butikkens disponering, herunder med en ny trappe til kælderen, idet lejemålets personalerum og lager indrettes der. Hvis ny lejer ønsker en endnu større kælder, så kan arealet i kælderen udvides en hel del i henhold til nærmere aftale. Du får her en lille, charmerende butik med gode lagerforhold, og en attraktiv placering på Slotsgade lige ved porten til den hyggelige Vintapperstræde. Butikken er særdeles velegnet for frisør, skønhedsklinik og lignende, men også for butik, der har behov for godt lager (vin, sko, tøj m.m.).

Odense C·man.·Lokalebasen.dk

Fremhævet

Få beskedNår der er nye resultater i Erhvervslokaler

Lup med søgeord i
Nyindrettet kontor eller klinik i Odense centrum - lige ved parkeringshus

Nyindrettet kontor eller klinik i Odense centrum - lige ved parkeringshus

Fra kr. 18302

Midt i Odense City ligger ejendomskomplekset – Slotscentret – der er en større erhvervsejendom med eget P-hus, hvor der både er offentlig parkering og aflåst sikkerhedsparkering. Parkeringsanlægget drives i samarbejde med Q park, der i huset er ansvarlig for udlejning af pladser og den generelle parkeringskontrol. P-huset er med sin attraktive beliggenhed midt i Odense City, byens bedste og mest besøgte P-hus. Den øvrige del af ejendommen er udlejet til blandt andet Lidl, PureGym, tandlæger, restaurant m.fl. Den tidligere frisørskole er fraflyttet efter mange år i ejendommen, og deres tidligere lokaler ombygges og istandsættes totalt, så alt bliver nyt indenfor. Lejemålet på 1. sal bliver helt nyindrettet i nært samråd med ny lejer, og istandsættelsen omfatter nye vægge, lofter, gulvbelægning, grundbelysning, toiletter og tekøkken m.m. Den nye indretning kan udføres til kontorformål, som storrumskontor eller en kombination af store rum og enkelte mindre kontorer, mødelokaler etc. Og den nye indretning kan udføres til sundhedsfag, som f.eks. storrum til fysioterapeut eller til læge, tandlæge eller lign. med behandlerrum etc. På tegningen, har vi vist et forslag til indretning som lægeklinik, men mulighederne er mange, og vi aftaler nærmere med den nye lejer. Der er direkte adgang for gående på samme niveau fra parkeringshuset til lejemålet.

Odense C·man.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
De lækreste kontorer er klar til hurtig indflytning - Høj kvalitet. god akustik, god følelse/fede vibes...

De lækreste kontorer er klar til hurtig indflytning - Høj kvalitet. god akustik, god følelse/fede vibes...

Fra kr. 98324

Kontor til leje i København, og i forskellige størrelser/arealkombinationer, som vi kan fortælle meget mere om i lejeopstillingen, pr. telefon eller under fremvisning. Alt er nyt i huset, så du vil blive den første, der benytter lejemålet i denne høje, nye standard, og du kan flytte ind med det samme, eller når, vi har opsat nogle vægge til mødelokaler, chefkontor eller andet iht. dine ønsker. Første lejer i det nye Harvings Pakhus flyttede ind d. 1.3.2024, og de har taget rigtigt godt i mod lejemålet og ejendommen. Harvings Pakhus er en særdeles velbeliggende ejendom, hvis du ønsker synlighed, tilgængelighed og let adgang til S-tog, Metro og bus. Efter 15 år med samme lejer, som voksede sig for stor til ejendommen, har vi gennemført en meget omfattende renovering af ejendommen fra kælder til kvist. Der er sket markante forandringer af bygningens indre, herunder f.eks. med nye lofter, ny LED-belysning, nye plankegulve fra Dinesen, nye tekøkkener fra Designa med Miele hårde hvidevarer, nye toiletter med Duravit sanitet og Grohe armaturer, nye elevatorer, ny personalerestaurant, nyt fitnessrum, nye radiatorskjulere og meget mere. Fælles kantine, som drives af LOCA Gruppen - dem med toprestauranter som Studio, Radio, Almanak, Kilden m.fl. - og som er smagfuldt indrettet med kvalitetsmøbler og flot udsmykning. Stor fitnessafdeling med lækkert, professionelt udstyr fra Consept 2, gym80 m.fl., og indrettet med indbydende belysning, de rigtige gulve, samt to bade- og omklædningsrum. Parkeringspladser til leje på egen grund og i parkeringskælder, og kun få meter til stort parkeringshus på den anden side af gaden. Der er ventilation, køl, fiber, elevatorer og mulighed for at købe skilte på de to gavle, som vil give din virksomhed særdeles høj eksponering. Let adgang til centrum eller ud af byen via motorveje, herunder hurtigt ud til lufthavnen, så kort afstand til S-tog og Metro, samt bus. Vi er blandt Danmarks største privatejede ejendomsselskaber, og med 100 års lokal forankring i Odense servicerer vi mere end 4.500 bolig- og erhvervslejere på gode adresser i mange byer rundt om i landet. Vi er den langsigtede ejer af alle vores nuværende ejendomme, men også af de mange nybyggerier indenfor især bolig, men også erhverv, som vi løbende opfører. På hovedkontoret har vi egen ejendomsadministration, økonomiafdeling, teknisk afdeling, juridisk afdeling og udlejningsafdeling. Til at varetage opsyn, rengøring, vedligeholdelse og reparation ude på ejendommene, har vi egne folk som f.eks. viceværter, håndværkere og rengøringspersonale. Vi forvalter, drifter og vedligeholder selv vores ejendomme, og derved kan vi sikre gode og velordnede forhold ude på ejendommene, samt hjemme i den daglige administration, men også sikre en optimal løbende kontakt med alle vores lejere. Lejemålets energimærke er angivet til: B

København SV·man.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Stor og velholdt klinik i Scandinavian Center Aarhus

Stor og velholdt klinik i Scandinavian Center Aarhus

Fra kr. 61875

- Pæn og velholdt klinik i hjertet af byen - Lejer overtager lejemålet indflytningsklart og har indflydelse på indretning - Bliv en del af Scandinavian Center Aarhus - Mulighed for at dele lejemålet - Masser af parkering og tæt på offentlig transport **Området** På denne adresse er man tæt på både Musikhuset, Rådhuset og byens mangfoldige forretnings- og caféliv, ligesom den offentlige transport også er inden for rækkevidde med kort afstand til bus, tog og letbane. Kommer man i bil, er det let at tilgå denne placering fra motorvejen, og der er desuden anlagt en stor parkeringsplads uden for bygningen, hvor bilen trygt kan holde. **Ejendommen** Med klinik i Scandinavian Center Aarhus bliver man en del af en flot arkitekttegnet bygning, der huser flere aktører inden for sundhed og velvære. Virksomheden kan her drives i fredelige omgivelser, hvor gangbesværede også kan finde vej til lejemålet, da der er elevator. Scandinavian Center Aarhus stod færdig i 1995 og skaber med sit buede glastag en særlig ramme om de aktiviteter, der her udfolder sig. **Lejemålet** En stor og præsentabel reception med glasfacade byder velkommen til klinikken, og herfra er der adgang til flere afdelinger med behandlingsrum, mens man også kan tilgå toiletfaciliteter samt et køkken med tilhørende kantine. Overalt fremtræder klinikken velholdt og moderne, så det er lige til at flytte ind, og det er tilmed muligt at dele lejemålet, hvis I er flere, der ønsker at drive selvstændig virksomhed fra samme adresse.

Aarhus C·man.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorfællesskabet FIVE   - Kontorpladser fra 1.200 kr. pr. måned

Kontorfællesskabet FIVE - Kontorpladser fra 1.200 kr. pr. måned

Fra kr.

**Flyverplads** : 1.200 kr. pr. måned. **Open space pladser** : 2.200 kr. pr. måned **Kontorpladser med mulighed for aflåsning** : 2.500 kr. pr. måned pr. plads til rådighed. **Fællesudgifter:** 300 kr. pr. måned per person Kontorfællesskabet FIVE på Odense Havn i den flotte og prisvindende bygning Sverigesgade 5. FIVE er moderne, smarte lokaler fyldt med stemning, som er indrettet som kontorfællesskab med alle kontorfaciliteter, mødelokaler, IT infrastruktur og mange sociale og faglige arrangementer. Fordelen ved FIVE er i høj grad bekvemmelighed, hvor man kan fokusere på at drive sin virksomhed. Her er stort fokus på et fagligt fællesskab. Kantine, vinbar/café, mødelokaler med havn- og byudsigt og en af byens bedste tagterrasser, er bare noget af det FIVE også har at byde på. Der vil være medarbejdere i huset, som skal facilitere samarbejde, dialog, fælles løsninger, netværk, aktiviteter og events. Fællesskabet forudsætter gode fysiske rammer, men værdien af fællesskabet opstår i dialogen, samværet og samarbejdet. Der er mulighed for at leje kontorpladser i open space og i aflukkede kontorlokaler.

Odense C·lør.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Professionelle rammer til at drive din virksomhed

Professionelle rammer til at drive din virksomhed

Fra kr. 0

Få et møbleret kontor i UdviklingsParken, et kontorfællesskab, hvor du bor sammen med andre mindre virksomheder, så du får et netværk. Driv din virksomhed i professionelle rammer med bemandet reception og fri adgang til brug af husets mødelokaler med plads til alt fra 2-40 personer. Der er endvidere "pause hjørne" med aviser, kaffe og te, og fælles frokoststue. UdviklingsParken har en bemandet reception som varetager bla. telefonpasning, postmodtagelse og -forsendelse og modtagelse af gæster efter behov. Der er adgang til fælles printer og kopimaskine og trådløst netværk. Kontorfællesskabet er beliggende i Rødding, Vejen Kommune, som er en del af Trekantområdet cirka 15 minutters kørsel fra motorvejen og 80 km til den dansk-tyske grænse. Der er gratis parkeringspladser tilknyttet ejendommen. Den offentlige transport består primært af regional bustransport.

Rødding·19. apr.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Billigt kontor i Danmarks svar på Silicon Valley

Billigt kontor i Danmarks svar på Silicon Valley

Fra kr. 1563

Kontoret er velbeliggende i hjertet af Ballerup tæt ved Lautrupparken. Området, der er et af Storkøbenhavns mest attraktive og førende erhvervsområder. Som tidligere statsejet energi-hovedkvarter summer huset af leben og ambitioner. Vi deler tilmed kvadratmeter med en række prestigefulde virksomheder, der har fornemme kundeporteføljer. Det giver et drive og en uvurderlig værdi, du ikke finder andetsteds. I vil nyde godt af: - +1000 m2 med gratis fælles lokaler – bl.a. 5 mødelokaler og stor kantine. - Store internationale virksomheder i bygningen – bl.a. TopDanmark og AURORA - Fordelagtige vilkår Vi vil sørge for al generel drift, varme, el, high speed internet, gratis parkering, kantinefaciliteter, gratis mødefaciliteter, adgang 24/7. Kontakt os gerne, så vi sammen kan finde den helt rette løsning til jeres behov. Fleksibilitet og billige løsninger, er vores mantra. Fang os til en uformel snak. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Ballerup·19. apr.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Virksomhedsfællesskab med plads til alle!

Virksomhedsfællesskab med plads til alle!

Fra kr. 463

Leder du efter et moderne virksomhedsfællesskab, hvor der er masser af kompetencer inden for rækkevidde? Virksomhedsfællesskab med hjerte og pris på rette sted I dette virksomhedsfællesskab er vi i øjenhøjde med alle vores lejere, og der er plads til virksomheder i alle størrelser, hvad enten du er nystartet, en virksomhed i vækst eller en stor og etableret virksomhed, understøttes din virksomhed af et dedikeret team, hvis fornemste opgave er, at imødekomme de ydelser, du har behov for. Uanset om det går op eller ned, er virksomhedsfællesskabet din buffer eller forlængede arm - når du har brug for det. Virksomhedsfællesskabet tror på, at gode rammebetingelser og fleksibilitet fører til vækst og øget værdi, og målet er at gøre det lettere for dig at drive virksomhed. Priser på udvalgte produkter: • flex medlemsskab: kr. 500,-/md. • fast medlemsskab (eget skrivebord): kr. 2.500,-/md. • Lukket kontor: fra kr. 6.500,-/md. Af ovenstående priser får du 500,-/md. til at forbruge som du vil på: skrivebord, frokost, mødelokale, netværksarrangementer og løbe-/cykelklubben. Virksomhedsfællesskabets lejere idag I dag huses der ca. 70 virksomheder lige fra den enkelte selvstændige erhvervsdrivende, som lejer en kontorplads, til store internationale selskaber som lejer lokaler til kontorer og showrooms. Vi har også plads til dig! Du er velkommen til at bestille information og få en uforpligtende snak om din virksomheds nutidige og fremtidige behov. Virksomhedsfællesskabet ligger i en total istandsat 4-længet proprietærgård med en smuk gammel have og med udsigt til Egå Engsø og kranerne på Århus havn. Kontorfællesskabet ligger tæt på motorvej 15, og der er ca. 10 min kørsel til Århus C. Tog og busser kører dagen igennem, og stoppestederne er indenfor gåafstand. Den kommende letbane kommer også til at have sit stop i nærheden. Der er ca. 30 min. kørsel til Århus lufthavn. Lejemålets energimærke er angivet til: A

Lystrup·19. apr.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Harvings Pakhus – domicil eller flerbrugerhus (fra 501 m²) – lige ved S-tog, Metro, motorvej m.m.

Harvings Pakhus – domicil eller flerbrugerhus (fra 501 m²) – lige ved S-tog, Metro, motorvej m.m.

Fra kr. 74821

Kontor til leje i København, og i forskellige størrelser/arealkombinationer, som vi kan fortælle meget mere om i lejeopstillingen, pr. telefon eller under fremvisning. Alt er nyt i huset, så du vil blive den første, der benytter lejemålet i denne høje, nye standard, og du kan flytte ind med det samme, eller når, vi har opsat nogle vægge til mødelokaler, chefkontor eller andet iht. dine ønsker. Første lejer i det nye Harvings Pakhus flyttede ind d. 1.3.2024, og de har taget rigtigt godt i mod lejemålet og ejendommen. Harvings Pakhus er en særdeles velbeliggende ejendom, hvis du ønsker synlighed, tilgængelighed og let adgang til S-tog, Metro og bus. Efter 15 år med samme lejer, som voksede sig for stor til ejendommen, har vi gennemført en meget omfattende renovering af ejendommen fra kælder til kvist. Der er sket markante forandringer af bygningens indre, herunder f.eks. med nye lofter, ny LED-belysning, nye plankegulve fra Dinesen, nye tekøkkener fra Designa med Miele hårde hvidevarer, nye toiletter med Duravit sanitet og Grohe armaturer, nye elevatorer, ny personalerestaurant, nyt fitnessrum, nye radiatorskjulere og meget mere. Fælles kantine, som drives af LOCA Gruppen - dem med toprestauranter som Studio, Radio, Almanak, Kilden m.fl. - og som er smagfuldt indrettet med kvalitetsmøbler og flot udsmykning. Stor fitnessafdeling med lækkert, professionelt udstyr fra Consept 2, gym80 m.fl., og indrettet med indbydende belysning, de rigtige gulve, samt to bade- og omklædningsrum. Parkeringspladser til leje på egen grund og i parkeringskælder, og kun få meter til stort parkeringshus på den anden side af gaden. Der er ventilation, køl, fiber, elevatorer og mulighed for at købe skilte på de to gavle, som vil give din virksomhed særdeles høj eksponering. Let adgang til centrum eller ud af byen via motorveje, herunder hurtigt ud til lufthavnen, så kort afstand til S-tog og Metro, samt bus. Vi er blandt Danmarks største privatejede ejendomsselskaber, og med 100 års lokal forankring i Odense servicerer vi mere end 4.500 bolig- og erhvervslejere på gode adresser i mange byer rundt om i landet. Vi er den langsigtede ejer af alle vores nuværende ejendomme, men også af de mange nybyggerier indenfor især bolig, men også erhverv, som vi løbende opfører. På hovedkontoret har vi egen ejendomsadministration, økonomiafdeling, teknisk afdeling, juridisk afdeling og udlejningsafdeling. Til at varetage opsyn, rengøring, vedligeholdelse og reparation ude på ejendommene, har vi egne folk som f.eks. viceværter, håndværkere og rengøringspersonale. Vi forvalter, drifter og vedligeholder selv vores ejendomme, og derved kan vi sikre gode og velordnede forhold ude på ejendommene, samt hjemme i den daglige administration, men også sikre en optimal løbende kontakt med alle vores lejere. Lejemålets energimærke er angivet til: B

København SV·søn.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Velkommen til The Energy Hub

Velkommen til The Energy Hub

Fra kr.

The Energy Hub er til dig, som ønsker at føre din virksomhed til nye højder, og samtidig bevare luft i budgettet. Det er servicerede kontorer til overkommelige priser i ét af Storkøbenhavns mest attraktive og førende erhvervsområder. Som tidligere statsejet energi-hovedkvarter summer huset af leben og ambitioner. Vi deler tilmed kvadratmeter med en række prestigefulde virksomheder, der har fornemme kundeporteføljer. Det giver et drive og en uvurderlig værdi, du ikke finder andetsteds. Bygningens enestående historie gør The Energy Hub til mere end blot en kulisse: energien og samspillet i huset gør det til en helt unik location, som kan mere og andet end at facilitere møder. Her er de fysiske rammer en del af den proces, der i sidste ende giver resultater. For synergi giver merværdi, og det skaber resultater. Lyder alt dette som noget for dig? Så bliv en del af vores helt nye og unikke kontorfællesskab i Danmarks svar på Silicon Valley; The Energy Hub - hvor små idéer vokser sig store, og virksomheder blomstrer i inspirerende omgivelser. - Ingen bindingsperiode og 3 måneders opsigelse. - Fuld møbleret kontor - 1000 m2 med gratis fælles lokaler – bl.a. 5 mødelokaler og stor kantine. - Dag til dag fleksibilitet af kontorskift – større og mindre. - Store internationale virksomheder i bygningen – bl.a. TopDanmark og AURORA Kontakt os gerne, så vi sammen kan finde den helt rette løsning til jeres behov. Fleksibilitet og billige løsninger, er vores mantra. Fang os til en uformel snak.

Ballerup·19. apr.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Virksomhedsfællesskab med plads til alle!

Virksomhedsfællesskab med plads til alle!

Fra kr. 0

Leder du efter et moderne virksomhedsfællesskab, hvor der er masser af kompetencer inden for rækkevidde? **Virksomhedsfællesskab med hjerte og pris på rette sted** I dette virksomhedsfællesskab er vi i øjenhøjde med alle vores lejere, og der er plads til virksomheder i alle størrelser, hvad enten du er nystartet, en virksomhed i vækst eller en stor og etableret virksomhed, understøttes din virksomhed af et dedikeret team, hvis fornemste opgave er, at imødekomme de ydelser, du har behov for. Uanset om det går op eller ned, er virksomhedsfællesskabet din buffer eller forlængede arm - når du har brug for det. Virksomhedsfællesskabet tror på, at gode rammebetingelser og fleksibilitet fører til vækst og øget værdi, og målet er at gøre det lettere for dig at drive virksomhed. **Priser på udvalgte produkter:** • flex medlemsskab: kr. 500,-/md. • fast medlemsskab (eget skrivebord): kr. 2.500,-/md. • Lukket kontor: fra kr. 6.500,-/md. Af ovenstående priser får du 500,-/md. til at forbruge som du vil på: skrivebord, frokost, mødelokale, netværksarrangementer og løbe-/cykelklubben. **Virksomhedsfællesskabets lejere idag** I dag huses der ca. 70 virksomheder lige fra den enkelte selvstændige erhvervsdrivende, som lejer en kontorplads, til store internationale selskaber som lejer lokaler til kontorer og showrooms. **Vi har også plads til dig! Du er velkommen til at bestille information og få en uforpligtende snak om din virksomheds nutidige og fremtidige behov. Virksomhedsfællesskabet ligger i en total istandsat 4-længet proprietærgård med en smuk gammel have og med udsigt til Egå Engsø og kranerne på Århus havn. Kontorfællesskabet ligger tæt på motorvej 15, og der er ca. 10 min kørsel til Århus C. Tog og busser kører dagen igennem, og stoppestederne er indenfor gåafstand. Den kommende letbane kommer også til at have sit stop i nærheden. Der er ca. 30 min. kørsel til Århus lufthavn.** Lejemålets energimærke er angivet til: A

Lystrup·19. apr.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
P-pladser i Slotscentret - Odense City

P-pladser i Slotscentret - Odense City

Fra kr.

<!-- StartFragment --> Vi tilbyder VIP parkering i Store Gråbrødrestræde 12 i Odense centrum. VIP-parkeringen i Slotscenteret indeholder et P-hus, som er aflåst, så din bil står i sikkerhed hele døgnet rundt. Månedlig betaling kr. 395,00 de første 6 måneder. - Herefter kr. 695,00 pr. md. - Bindingsperiode 12 mdr. Du får: Adgang døgnet rundt i aflåst parkeringsområde Garanti for en parkeringsplads hver gang Adgang via elevator Du vælger selv mellem månedsvis, kvartalsvis, halv- eller helårlig fakturering. <!-- EndFragment --> P-huset har både offentlig parkering og aflåst sikkerhedsparkering. Parkeringsanlægget drives i samarbejde med Qpark der i huset er ansvarlig for udlejning af pladser og den generelle parkeringskontrol. P-huset er med sin attraktive beliggenhed midt i Odense City byens bedste og mest besøgte P-hus.

Odense C·19. apr.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Centralt og strategisk placeret kontorhotel

Centralt og strategisk placeret kontorhotel

Fra kr.

Virksomhedsfællesskabet har til huse i en gammel teknisk skole, der er ombygget til moderne virksomhedslokaler, og som kan tilbyde sine lejere lyse, højloftede kontorer i forskellige størrelser. Vi tilbyder endvidere gratis mødelokale, gratis parkeringspladser, erhvervsnetværk samt andre services, der kan være med til at gøre det lettere for dig at drive virksomhed, fordi du så kan fokusere på din kerneforretning. Der er følgende brancher repræsenteret i huset: digitaltrykkeri, fødevaresalg, sikkerhed, service og programmering. Kontoret ligger på Viengevej i Risskov – centralt i forhold til lufthavn, motorvej, bus og tog. Der er 10 minutters kørsel til Aarhus C og 20 minutters kørsel til Aarhus Lufthavn. Tog og busser kører dagen igennem og stoppestederne er indenfor gåafstand.

Risskov·19. apr.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Centralt og strategisk placeret kontorhotel

Centralt og strategisk placeret kontorhotel

Fra kr.

Virksomhedsfællesskabet har til huse i en gammel teknisk skole, der er ombygget til moderne virksomhedslokaler, og som kan tilbyde sine lejere lyse, højloftede kontorer i forskellige størrelser. Vi tilbyder endvidere gratis mødelokale, gratis parkeringspladser, erhvervsnetværk samt andre services, der kan være med til at gøre det lettere for dig at drive virksomhed, fordi du så kan fokusere på din kerneforretning. Der er følgende brancher repræsenteret i huset: digitaltrykkeri, fødevaresalg, sikkerhed, service og programmering. Kontoret ligger på Viengevej i Risskov – centralt i forhold til lufthavn, motorvej, bus og tog. Der er 10 minutters kørsel til Aarhus C og 20 minutters kørsel til Aarhus Lufthavn. Tog og busser kører dagen igennem og stoppestederne er indenfor gåafstand.

Risskov·19. apr.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Igangværende virksomhed - drives fra egne lokaler

Igangværende virksomhed - drives fra egne lokaler

Fra kr.

COMBI-System er stiftet tilbage i 1980 af Jørn Mikkelsen, som også er ejer i dag. Virksomheden har hovedsæde i Randers, og beskæftiger til daglig 5 medarbejdere og fabrikerer på eget automatanlæg. Sortimentet består blandt andet af alle former for stålinventar til både inde- og udendørsbrug, og der er udført i tyndplade og smedet står, pulverlakeret stål og i galvaniseret stål. Maskinparken består bl.a. af revolverstanser, svingbukker og kantpresser. Virksomheden er specielt kendt for produktion af garderobeskabe og kundevognshuse. Virksomheden har til huse i egen bygning beliggende på facadegrund ud mod Hadsundvej / Slåenvej. Stor grund med indhegnet varegård. Ejendommen har gode adgangsforhold med mange porte, alt i udluftning / punktudsugning m.v. Stort produktionslokale med værkførerkontor. Omklædningsfaciliteter med badeforhold, toiletter samt endelig et kontorafsnit med flere kontorer, kantine, showroom. Ejendommen er i alt på godt 2.000 kvm. En virksomhed med stort potentiale. Se www.combi.dk

Randers NØ·19. apr.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorbygning 273

Kontorbygning 273

Fra kr. 2083

Bemærk: Lufthavnsrelation nødvendig for leje af lokaler. Se nedenfor. Denne bygning ligger i den sydlige del af lufthavnen, og kan huse lufthavnsrelateret virksomhed. Det er en bygning med reception og kontorfaciliteter. Lokalerne er lyse og pæne med dejlig udsigt over området. Lejemålet overtages nyistandsat, ligesom der er yderligere mulighed for istandsættelse efter aftale. Lejemålet kan opdeles i flere størrelser. Bygningen kan udelukkende udlejes til virksomheder, der driver luftfartsrelateret virksomhed eller leverer serviceydelser i tilknytning hertil. – ex. Cargo, catering, transport, rengøring. Det er en individuel afgørelse der afgør om lejers aktivitet er lufthavnsrelateret. Denne del af lufthavnen anvendes til hangarer, værksteder og administrationskontorer for bl.a. charterselskaber. Da bygningen ligger i Sydområdet og dermed på airside skal man som lejer have et havnekort og tage et safetykursus (tager ca. 3 timer). For at køre på airside skal man tage yderligere et kursus af 4 timers varighed. Syd-området støder op til Dragør Kommune og har adgang via Kystvejen, som strækker sig fra motorvejens afkørsel til lufthavnens sydvagt i Dragør.

Dragør·19. apr.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Unikt butikslejemål i 2 etager. evt. kombination med kontor – på Vesterbrogade

Unikt butikslejemål i 2 etager. evt. kombination med kontor – på Vesterbrogade

Fra kr. 31183

Lige imellem store trafik-drivere som bl.a. Jysk, Normal, Lidl, Humac, Selfmade og snart Silvan, udbydes sjældent set butikslejemål i 2 etager. Mulighederne er mange, f.eks. butik på begge etager, eller butik kombineret med kontor eller behandling. Der er parkeringshus i nabobygningen, og Københavns Hovedbanegård er tæt på. Som en ekstra bonus er der adgang til Saga-gårdens grønne oase, hvor frokosten eller fredagsvinen kan indtages når vejret tillader det. - 223 m² i to etager med intern trappe - Butik, frisør, skønhedssalon mm. og/eller med kontor på 1. sal - 750 fodgængere pr. time kommer forbi mellem kl. 10-18, herunder mange turister - Optimal placering ved siden af andre ”trafik-drivere”,bl.a. Normal, Humac, Jysk, Lidl, Comfort Hotel og snart Silvan - Optimale parkeringsforhold: Saga P-hus i naboejendom - Kort afstand til Hovedbanegården og Vesterport Månedlig leje inkl. driftsudgifter og varme, kr. 37.500 ekskl. moms Lejemålets energimærke er angivet til: C

København V·19. apr.·Lokalebasen.dk

Fremhævet