Solex karburatore med manifold

Solex karburatore med manifold

4.900 kr.

Solex 40 mm karburatore med manifold til Ford Pinto os kaldt OHC der er 2 K&N Filter med os. Aksler er ikke skæve ingen ting sidder fast, men har ikke kørt i mange år god stand den. Manifolden er i rigtigt god stand. prisen er fast Motoren lå standart i : Ford Taunus / Cortina 1970 -> 1982 Ford Escort Mk1 RS2000 Ford Escort Mk2 RS2000 / Mexico Ford Capri 1974 -> 1986 Ford Sierra 1982 -> 1992 Ford Granada 1974 -> 1985 Ford Scorpio 1985 -> 1994 Ford Transit 1978 -> 1994 Men bliver os lagt i mange forskellige andre biler.

Grenaa·8. jun.

Keihin Spjældhuse

Keihin Spjældhuse

3.000 kr.

Keihin Spjældhuse 42 mm indvendig ved motor og 50 mm indvendig ved luftfilter side. De har 80 mm fra midt spjæld til midt spjæld, men kan ændres da de er boltet sammen 2 og 2 og ikke støbt som en enhed på 4. Der er dysebro osv der sidder komplet ledningssæt på, så der er noget at koble nyt til. Med en billig justerbar motorstyring ex. Minisqurt så kan man lave et billigt sæt til bilen. Dyserne er på 230 cc/min. 44 hk pr dyse ved 3 bar Ingen skader, ingen slør i lejer eller aksler.

Grenaa·20. apr.

cadillac 472 / 500 spjældhuse med indsug

cadillac 472 / 500 spjældhuse med indsug

12.000 kr.

8 x 55 mm. hjemmelavede cnc spjældhuse 14 graders spæld. Hjemmelavet indsug. Speedertræk kan justeres for hvert enkelt spjæld så går stadig 650 rpm i tomgang når motoren er varm. Rør og slanger så det kan lade sig gøre at køre med fast easy efi via map sensor. Drejekonsol til speedertræk så man kan bruge kabel. K&N sprint filtre med rustfri rørbøjninger. samler til gm tomgangsmotor. Fuel rail og dysser medfølger ikke dem har jeg brugt til en standard motor. 1 sæt 472/500 topstykker portet med 11 mm. hævet indsugning brændkamre og ventilsæder ikke lavet. Evt bytte med LM7 lq4 lq9 l33 eller anden ls motor. Tlf 42764224

Asnæs·6. jan.

tuning er en proces, hvor man ændrer på bilens standardopstillinger for at få den til at køre bedre. Det kan være alt lige fra at justere brændstofmængden eller skifte gearkasse til mere avancerede ting som at manipulere med motorstyringen og dets timing. Det er muligt at få en bil til at køre bedre - og væsentligt hurtigere - hvis man har fat i de rigtige knapper. Som regel er det dog noget, som man skal have et stort kendskab til for ikke at ødelægge bilen.