FEBI BILSTEIN Anschlagpuffer, Motoraufhängung (04236) für MERCEDES-BENZ 123

FEBI BILSTEIN Anschlagpuffer, Motoraufhängung (04236) für MERCEDES-BENZ 123

169,37 kr.

Kfzteile24På lagerFra PriceRunner
    Sponsoreret
    FEBI BILSTEIN Motorraumdämmung (08908) für Mercedes-Benz 123 | Dämpfung,

    FEBI BILSTEIN Motorraumdämmung (08908) für Mercedes-Benz 123 | Dämpfung,

    359,02 kr.

    Kfzteile24På lagerFra PriceRunner
      Sponsoreret
      MAPCO Motorlager Hinten (33882) für MERCEDES-BENZ 124 E-Klasse 190 123 SL |

      MAPCO Motorlager Hinten (33882) für MERCEDES-BENZ 124 E-Klasse 190 123 SL |

      178,17 kr.

      Kfzteile24På lagerFra PriceRunner
        Sponsoreret
        Mercedes W123 319 419 519 Sprinter 3.0 CDI motor gearkasse 642896

        Mercedes W123 319 419 519 Sprinter 3.0 CDI motor gearkasse 642896

        63.000 kr.

        Motor: 3.0 CDI V6 Motorkode: 642896 642.896 Gearkasse - sælges separat Passer til modeller: W123 319 419 519 Sprinter Motorens løsdele / komplet rå motor - motorerne leveres komplette rå, med topstykke og indmaden, uden løsdele . Den kan leveres komplet med nødvendige løsdele, ellers sælger vi dem separat , med løsdele menes: dysser * indsprøjtning , bagtøj / Bagbro, differentiale, styreboks, klima kompressor, Turbo Turbolader, ledningsnet, kobling * converter , klima kompressor m.m. Forespørgsler kan sende gennem vores hjemmeside, eller på mail: [email protected], i kan også sende sms på mobil: 40710293 VI behandler forespørgsler sendt på mail / sms alle ugens dage i tidsrummet 07.00 - 22.00 Vi er leveringsdygtige i alle typer motor * gearkasser * dele

        Vejle·tir.·Vejleautocenter.dk

        Fremhævet
        En motor er en maskine, der omdanner energi fra et brændstof til bevægelse. I en bil bruger man primært benzin som brændstof, men dieselmotorer findes også. En motors arbejde kan deles ind i tre dele: Indsprøjtning, compression og eksplosion. Brændstoffet sprøjtes ind i motoren under højt tryk, så det bliver presset sammen. Når det har nået den rigtige temperatur, antænder det og forbrænder sig selv. Dettegiver et tryk på cylinderrøret, der får kulbens skive til at trække sig sammen. Når trykket er stort nok, eksploderer kulbens brændstof og driver tandhjulene frem.