MAHLE Motorkühler für MERCEDES-BENZ S-Klasse

MAHLE Motorkühler für MERCEDES-BENZ S-Klasse

1.777,44 kr.

Kfzteile24På lagerFra PriceRunner
    Sponsoreret
    MEYLE Motorlager Hinten für MERCEDES-BENZ S-Klasse

    MEYLE Motorlager Hinten für MERCEDES-BENZ S-Klasse

    340,30 kr.

    Kfzteile24På lagerFra PriceRunner
      Sponsoreret
      FEBI BILSTEIN Motorlager Rechts für MERCEDES-BENZ S-Klasse

      FEBI BILSTEIN Motorlager Rechts für MERCEDES-BENZ S-Klasse

      121,04 kr.

      Kfzteile24På lagerFra PriceRunner
        Sponsoreret
        Mercedes S-Klasse W221 221 3.0 CDI motor * gearkasse kode: 642930

        Mercedes S-Klasse W221 221 3.0 CDI motor * gearkasse kode: 642930

        41.000 kr.

        Motor: 3.0 CDI 235 HK Model: W221 221 S-klasse S320 320 Passer til: Fiat Ducato * Iveco Daily Motorkode: 642930 692.930 Gearkasse - sælges separat Info: vi kan altid levere denne motorkode, komplet rå motor uden løsdele, ellers kan leveres komplette efter behov, f.eks. med dysser / pumpe osv. VIGTIGT - vi tilbyder montering på vores autoværksted Motorens løsdele kan sælges separat - dysser pumper topstykke bundkar ledningsnet Turbo Turbolader DPF filter klima kompressor generator starter manifolds styreboks Vi er leveringsdygtige i alle typer motorer * gearkasser * motordele * kabiner og vi kan i princippet realisere langt de fleste forespørgsler med brugte motorer og gearkasser e-mail forespørgsler besvares all ugens dage i tidsrummet 07.00 - 22.00 TLF / sms , I kan også kontakte os på sms, husk at sende nr. plade og alt info på bilen .

        Vejle·man.·Vejleautocenter.dk

        Fremhævet
        En motor er en maskine, der omdanner energi fra et brændstof til bevægelse. I en bil bruger man primært benzin som brændstof, men dieselmotorer findes også. En motors arbejde kan deles ind i tre dele: Indsprøjtning, compression og eksplosion. Brændstoffet sprøjtes ind i motoren under højt tryk, så det bliver presset sammen. Når det har nået den rigtige temperatur, antænder det og forbrænder sig selv. Dettegiver et tryk på cylinderrøret, der får kulbens skive til at trække sig sammen. Når trykket er stort nok, eksploderer kulbens brændstof og driver tandhjulene frem.