DIEDERICHS Motorabdeckung (8121610) für BMW 3

DIEDERICHS Motorabdeckung (8121610) für BMW 3

526,75 kr.

Kfzteile24På lagerFra PriceRunner
    Sponsoreret
    AIC Motorraumdämmung Motorhaube für BMW 5

    AIC Motorraumdämmung Motorhaube für BMW 5

    489,24 kr.

    Kfzteile24På lagerFra PriceRunner
      Sponsoreret
      VAICO Motorlager Beidseitig für BMW 3

      VAICO Motorlager Beidseitig für BMW 3

      54,74 kr.

      Kfzteile24På lagerFra PriceRunner
        Sponsoreret
        B37D15A BMW F20 116 d MOTOR 2016

        B37D15A BMW F20 116 d MOTOR 2016

        24.000 kr.

        Motorkode: B37D15A Motor: 1.5 Diesel / 116D Modeller: F20 114D 116D Model: 2016 Kilometer: 61000 Komplet rå motor Info: prisen omfatter komplet rå motor inkl. top, bund, indmaden. Den kan leveres komplet efter jeres behov og aftale, med mulighed for montering på eget værksted Løsdele kan også sælges separat : Dysser / Indsprøjtning - Dieselpumpe / benzinpumpe - Topstykke - Turbo Turbolader - DPF Partikelfilter - Generator / Starter - Ledningsnet - Dysser / indsprøjtning - gearkasse automat / manuel - Klimakompressor ( airconditions pumpe ) - - Manifolds ud / ind - Styreboks motor / gearkasse - kobling / converter - Lampdasonde - Katalysator - sæder / kabine , forsæder, bagsæder, seler, dørsider VI er også leveringsdygtige i karosseridele og sæder / kabiner: Motorhjelm - Bagklap - Døre - Spejle - Forlygter - Baglygter - kofanger - soltag / Sæder forsæder bagsæder dørsider seler rat konsol ( læder dellæder stof ) Kontakt: Mail: [email protected] TLF: 40710293 ( i kan også skrive på sms alle dage 07.00-22.00 ) www.vejleautocenterdele.dk PS når i sender forespørgsel husk. nr. plade og alle oplysninger på bilen

        Vejle·man.·Vejleautocenter.dk

        Fremhævet
        En motor er en maskine, der omdanner energi fra et brændstof til bevægelse. I en bil bruger man primært benzin som brændstof, men dieselmotorer findes også. En motors arbejde kan deles ind i tre dele: Indsprøjtning, compression og eksplosion. Brændstoffet sprøjtes ind i motoren under højt tryk, så det bliver presset sammen. Når det har nået den rigtige temperatur, antænder det og forbrænder sig selv. Dettegiver et tryk på cylinderrøret, der får kulbens skive til at trække sig sammen. Når trykket er stort nok, eksploderer kulbens brændstof og driver tandhjulene frem.