BOSCH Injektor Oben (0 280 158 038) für BMW MOTORCYCLES F S R 1200 HP 900 |

BOSCH Injektor Oben (0 280 158 038) für BMW MOTORCYCLES F S R 1200 HP 900 |

271,32 kr.

Kfzteile24På lagerFra PriceRunner
    Sponsoreret
    VAICO Motorlager Beidseitig für BMW 3

    VAICO Motorlager Beidseitig für BMW 3

    54,74 kr.

    Kfzteile24På lagerFra PriceRunner
      Sponsoreret
      AIC Motorraumdämmung Motorhaube für BMW 5

      AIC Motorraumdämmung Motorhaube für BMW 5

      489,24 kr.

      Kfzteile24På lagerFra PriceRunner
        Sponsoreret
        330D M57 Km. Ukendt. Køre 100% ok. C43752 BMW E46 E38 E39 X5 (E53)

        330D M57 Km. Ukendt. Køre 100% ok. C43752 BMW E46 E38 E39 X5 (E53)

        7.500 kr.

        Model: 330D 3,0L M57 Årg: 02/2002 Gear: Manuel Hk: 184 Motoren er prøvekørt og kører godt. Motoren bliver leveret med pumpe/dyser/turbo Der ydes ingen garanti på pumpe/dyser/turbo 11000018017 Sælges uden 6 måneder garanti, motor er testet og køre 100% ok. Bilen var for rusten til at klare et syn mere. Model: 330D 3,0L M57 Årg: 02/2002 Gear: Manuel Hk: 184 Motoren er prøvekørt og kører godt. Motoren bliver leveret med pumpe/dyser/turbo Der ydes ingen garanti på pumpe/dyser/turbo 11000018017 Sælges uden 6 måneder garanti, motor er testet og køre 100% ok. Bilen var for rusten til at klare et syn mere.

        Nordborg·man.·Schmiedmann Nordborg A/S

        330D M57 Km. 225.000 C44224 BMW E46 E38 E39 X5 (E53)

        330D M57 Km. 225.000 C44224 BMW E46 E38 E39 X5 (E53)

        8.125 kr.

        Model: 330D 3,0L M57 Årg: 12/1999 Gear: Manuel Hk: 184 Motoren har været startet op lyder ok. Motoren bliver leveret med pumpe/dyser/turbo Der ydes ingen garanti på pumpe/dyser/turbo 11002248967 11002248968 Model: 330D 3,0L M57 Årg: 12/1999 Gear: Manuel Hk: 184 Motoren har været startet op lyder ok. Motoren bliver leveret med pumpe/dyser/turbo Der ydes ingen garanti på pumpe/dyser/turbo 11002248967 11002248968

        Nordborg·man.·Schmiedmann Nordborg A/S

        En motor er en maskine, der omdanner energi fra et brændstof til bevægelse. I en bil bruger man primært benzin som brændstof, men dieselmotorer findes også. En motors arbejde kan deles ind i tre dele: Indsprøjtning, compression og eksplosion. Brændstoffet sprøjtes ind i motoren under højt tryk, så det bliver presset sammen. Når det har nået den rigtige temperatur, antænder det og forbrænder sig selv. Dettegiver et tryk på cylinderrøret, der får kulbens skive til at trække sig sammen. Når trykket er stort nok, eksploderer kulbens brændstof og driver tandhjulene frem.