Populært

Toyota Celica 1,8 VVTI

Toyota Celica 1,8 VVTI

34.900 kr.

Toyota Celica 1,8 VVTI. En super fræk 2-dørs coupe. 1,8 motor - 16-ventilet - 6 gear - 143 HK. Aircondition - El-spejle og vinduer - Tiltrat - Stort steroanlæg - Stor højtaler m.m. i bagagerummet. 18" 225/40 alufælge med nye dæk. Hele bilen har med løbende udskiftning af sliddele og rustreparation kørt 508.000 km. Ny motor monteret, som har gået 98.000 km. Den fremstår flot i den originale sølvgrå metallic lak. Fin kabine. Har lige været til syn 2/5-23 - Med flgn. resultat på synsrapporten: Bagbro skal skiftes (er boltet på). Forreste gennemgående vange skal svejses (og må lovligt udføres) Samt et par andre småting. INGEN HENVENDELSER PÅ SMS OG MAIL. KUN PERSONLIG HENVENDELSE PÅ TLF: 51 88 48 17.

Ålbæk·tor.·MC G.

Fremhævet
Toyota Celica 1800 1,8 GT 143HK 3d 6g

Toyota Celica 1800 1,8 GT 143HK 3d 6g

29.900 kr.

🟠 Ved kommissionssalg er prisen lav, vi har ikke samme avance som almindelige bilforhandlere. Ring og hør nærmere vedr. vilkår 🟠 Kan finanseres fra kr. 807,- dkk pr md - uden udbetaling 🟠 Aircon 🟠 Eftermonteret skærm 🟠 Elruder for 6 gear, 16" Alufælge, Aircondition, Startspærre, Højdejusterbart førersæde, Elruder for, El-spejle, CD / radio, Armlæn, Kopholder, Stofindtræk, Splitbagsæde, Tågelygter, 2 Airbags, ABS, Servo, Hvide blinklys, Indfarvede kofangere, Hækspoiler

Vodskov·ons.·Kinnerup Auto Kommission

Toyota Celica er en sportsvogn, der blev produceret af Toyota fra december 1970 til april 2006. Den første generation af Celica blev introduceret i Japan i januar 1971 og markerede tilbagevenden af ordet "Celica" til Toyotas personbilsprogram efter en femårig pause. Navnet "Celica" er latin og betyder himmelsk eller himmelsk. Produktionen af den første generation af modellen sluttede i november 1985. I 1986 blev anden generation af Celica frigivet, denne gang med forhjulstræk. Cabrioletkarrosseristilen kom tilbage i 1991 med tredje generation af modellen. Produktionen af denne bil sluttede i april 2006 med den syvende og sidste generation af modellen. I hele sin levetid blev alle modeller af Celica drevet af forskellige iterationer af Toyotas firecylindrede motorer og femtrins manuelle gearkasser. En seks-trins manuel gearkasse var kun tilgængelig i den første generation af modellen, mens en tre- eller fire-trins automatgearkasse var standard på alle andre Celica'er.