Galleri annoncer
Bud/Bytte.. 66’ Chevy Nova (10sek Drag-Racer)

Bud/Bytte.. 66’ Chevy Nova (10sek Drag-Racer)

Sælges

Kontant bud modtages!!.. Bytte-bud modtages!!.. 10sek.Turn-key Drag-Racer.. Ny motor 502Cui Merlin Marine Block 8.2L V8, 850 Holley, Bowtie Alu-indsug, Edelbrock Performer Alu-toppe, 10.5-komp, stål-krumtap osv. osv + 250HK NOS anlæg. Kraftig alu-køler monteret efter billederne er taget. Power Glide 2-trins m/2800-stall/Trans-breake, forstærket til 1200HK. Kortet Ford 9” m/spær, Strange aksler, 4-11 gear, Big-Tire slicks. Ny motor kun test-kørt et par gange uden NOS, efterfølgende fik den en upgrade-Tune-up, så der er meget mere power i den nu, NOS er tilsluttet, flasken er fyldt, men er ikke afprøvet, forventes at køre 9sek tider med NOS.. Det er dyrt at bygge en race-bil (200K++), så en god mulighed her for at komme igang med at køre Dragracing med det samme, for penge som alene drivlinjen ikke kan bygges for, men et realistisk / fornuftigt bud modtages.. Der følger nogle dele med også bl.a en fiber forklap med scoop og nogle nye ting til pitten. Da det er en racer, er den uden reg.att. Evt. et bytte-bud med andet US-jern på plader, gerne billigere med noget mønt min vej eller noget mønt din vej eller lige over.. Hvad har du..

Faxe·i går·

Bud/Bytte.. 66’ Chevrolet Nova (10sek drag-racer)

Bud/Bytte.. 66’ Chevrolet Nova (10sek drag-racer)

Sælges

Kontant bud modtages!!.. Bytte-bud modtages!!.. 10sek Turn-key Drag-Racer.. Ny motor 502Cui Merlin Marine Block 8.2L V8, 850 Holley, Bowtie Alu-indsug, Edelbrock Performer Alu-toppe, 10.5-komp, stål-krumtap osv. osv + 250HK NOS anlæg. Kraftig alu-køler monteret efter billederne er taget. Power Glide 2-trins m/2800-stall/Trans-breake, forstærket til 1200HK. Kortet Ford 9” m/spær, Strange aksler, 4-11 gear, Big-Tire slicks 33x18.5x15. Ny motor kun test-kørt et par gange uden NOS, efterfølgende fik den en upgrade-Tune-up, så der er meget mere power i den nu. NOS er tilsluttet, flasken er fyldt, men er ikke afprøvet, forventes at køre 9sek tider med NOS.. Det er meget dyrt at bygge en racer (200K++), så her er muligheden for at komme igang med at køre noget dragracing med det samme, for penge som drivlinjen alene næsten ikke kan bygges for, men et realistisk / fornuftigt bud modtages.. Der følger nogle dele med bl.a en fiber forklap med scoop og nogle nye ting til pit-området. Da det er en racer, er den uden reg.att. Evt.bytte med andet US-jern på plader, gerne billigere med noget mønt min vej eller noget mønt din vej eller noget lige over.. Hvad har du..

Faxe·i går·

Volkswagen Transporter T1

Volkswagen Transporter T1

449.900 kr.

Vw t1 1960 Er kommet til den konklusion at min utrolig fine T1’er skal finde et nyt hjem. Det skal bemærkes at der her er tale om en af de tidlige modeller med den smalle bagklap og små lygter. Der er ikke mange af disse herhjemme og der er langt i mellem de kommer til salg. Derfor stort investerings / samlerpotentiale. Den er oprindeligt solgt til USA og kørt stort set hele livet i Arizona indtil 2007 hvor karrosseri restaurering udføres. Den var stort set fuldstændig rustfri men træt i lakken. Derfor står den stadig super skarpt selvom det er udført for så mange år siden. Resten af bilen er renoveret løbende de sidste mange år, og i 2022 fik drivlinjen den helt store tur. ALT motor / gear / aksler / lejer osv. osv. er udskiftet og renoveret incl. opgraderinger ved gearkasse. Motoren er en spritny 1200 der har stået konservereret på en brandstation siden midt 60erne. Derfor kører og skifter den helt perfekt om end ikke bedre end originalt. Bremserne er opgraderet til 2 kreds og skiver med one piece fræset alu nav (30.000,- alene for bremser). Kabinen er en historie for sig selv. Jeg har gjort meget ud af at få den så funktionel og original som muligt. Lavet efter westfalia tegninger. Det originale sæt alukopper og snapseglas fra EMKA forefindes i komplet sæt i brødkassen på skabet (MEGET sjældent). Alle sæder syet med “tubes” af prof. Saddelmager, og gardinerne syet af min dygtige mor 😂👌 Monteret i reproducerede skinner og snore magen til det originale. Bagerste bænk laves nemt til soveplads, og der medfølger lidt effekter som klapbord, gasblus, mv. Tagbaggagebærer er sandblæst, metalliseret og lakeret så det holder! Jeg har papirer, billeder og kvitteringer på alt nævnte og meget mere. Inkl. Ægthedscertifkat fra VW hvor org. Motornummer er bekræftet. Den originale motor medfølger, og kan evt. monteres ved salg. Den kører fint, men selvfølgelig ikke så tæt og velkørende som den nye der sidder i nu. Evt. Bytte med klassisk Porsche eller noget Bmw M.

Silkeborg·6. maj.

Opel Manta B cc 2.0 S, Nem projekt ang. rust

Opel Manta B cc 2.0 S, Nem projekt ang. rust

15.000 kr.

Gerne bytte lige over med en kørende Yamaha 4g m. skivebremser, eller Puch Monza 3g. Standen betyder ikke det helt store, bare den kan køre forsvarligt. Evt. bytte over med ældre Toyota fra før 1991 Ekstra dele, der medfølger: 2 døre, hattehylde, bagsidebeklædning, bagagerumstæppe, køler, 2 sæt gulvtæpper, bagsæde, beklædning til over baghjulene, baglygter, instrumentering, nakkestøtter, generator, ventildæksel, viskermotor, knastaksel og holderne til hattehylden i hver side. Opel Manta B cc 2.0S uden syn og plader. Tidligere reg. nr. BY37147, Nem projekt at gå igang med. Vil gætte at det MAX. 5 timers arbejde med den smule rust, som jeg har fundet på den. Ved 2 gummi dutter i bagagerum, en lille plade, der kun er punktsvejset på under venstre forskærm og så har den i hver side inde ved inder panel ved fødderne. Det er hvad jeg har kunne finde på den. Der medfølger noget maling fra tidliger ejer. Kom med et bud eller bytte med andet og gerne en 1 akslet autotrailer af nyere dato

Gudme·5. maj.·