Honda Civic 1000 VTEC Turbo Elegance Navi 126HK 5d 6g

Honda Civic 1000 VTEC Turbo Elegance Navi 126HK 5d 6g

174.900 kr.

RIGTIGT MEGET UDSTYR... EJERAFGIFT KUN 600/HALVÅR Ved køb af bil hos os inkluderes: ✔ 100% mekanisk/elektrisk gennemgået 🏆 Grundig klargøring 🤝Ingen skjulte omkostninger 🏆VI TILBYDER ATTRAKTIV FINANSIERING MED OG UDEN UDBETALING🏆 Bakkamera, Fartpilot adaptiv, Apple Carplay, 6 gear, Elektrisk parkeringsbremse, Start/stop-system, 17" Alufælge, Hvide blinklys, Hækspoiler, Indfarvede kofangere, LED kørelys, Metallak, Mørktonede ruder bag, Tonede ruder, Tågelygter, Armlæn, Armlæn bag, Bagagerumsdækken, Højdejusterbart førersæde, Justerbar lændestøtte, Kopholder, Læderkabine, Læderrat, Multijusterbart rat, 12V udtag, 6 gear, El-foldbare spejle, El-håndbremse, Elruder for/bag, El-spejle, Fjernbetjent centrallås, Håndfri telefon, Infocenter, Klimaanlæg 2-zoner, Kørecomputer, Lændestøtte, Multifunktionsrat, Musikstreaming via bluetooth, Navigation med touchskærm, Parkeringssensor bag, Parkeringssensor for, Sædevarme for, Touch-skærm, Udvendig temperaturmåler, USB stik, Elruder for, Automatisk nødbremsesystem, Comfort-blink, Dæktrykssensor, ESP, Hastighedsbegrænser, Isofix, Lyssensor, Passagerairbag on/off, Selealarm, Selestrammer, Skiltegenkendelse, Startspærre, Vejbaneassistent, Parkeringssensor for/bag, Regnsensor, Bremseassistent, Hill-holder, DAB radio

Randers SØ·søn.·HK Automobiler A/S

Honda Civic er en serie af små biler fremstillet af Honda. Civic'en er blevet produceret i fem forskellige karrosseriformer, herunder tre generationer af den to-dørs hatchback og fire generationer af den fire-dørs sedan. Civic coupé blev genintroduceret til modelåret 2006. Den nuværende generation af bilen fås som en 5-dørs liftback eller 4-dørs sedan. Den første Honda Civic blev introduceret i 1972 som en to-dørs hatchback, efterfulgt af en fire-dørs sedanversion i 1973. Begge var baseret på Honda N600-platformen. Den oprindelige Civic havde forhjulstræk og et helt nyt motordesign kaldet CVCC, som gjorde det muligt at opfylde de amerikanske emissionsstandarder uden brug af en karburator. CVCC-motoren var en tværgående linjefiremotor med en enkelt overliggende knastaksel og hydrauliske ventilløftere, som Honda kaldte sit PWC-design (Pressure/Work Compound). I 1978 blev Civic'en revideret en smule for at løse mindre problemer i den oprindelige model, såsom rust omkring baglygterne, justering af forlygternes sigte og støj fra baghjulsophænget.