GMC Chevrolet C10 Fleetside Shortbed.

GMC Chevrolet C10 Fleetside Shortbed.

150.000 kr.

Lægger lige en føler ud for at se om der kunne være interesse for en super super fed GMC/Chevrolet C10 Fleetside Shortbed. Jeg har selv købt den adskildt og samlet den og fået den til at køre og bremse. Jeg har ikke besluttet mig for at sælge den endnu og det handler rigtigt meget om hvad jeg kan få for den. Jeg har allerede en anden og overvejer derfor et salg af denne. Født GMC. Fra 1971. Fuld dansk afgift. Med reg attest. Syn den og kør. 5,7 V8 med aut. Veteranstatus så den er latterlig billig at have holdende i forsikring og vægtafgift. Den er påbegyndt customization og det er et super projekt hvis man vil sætte sit helt eget præg på bilen, hvilket en C10 jo netop er kendt for at man kan. Der er ny ratstamme i. Nye ure. Nye bremser, calipere, bremserør. Diverse bøsninger. Ny forrude. Nypolstrede lædersæde, dørsider. Der er flere nye karosseridele på også. Sænket. Ramme og karosseri er virkelig sund. For at kunne synes. Instrumentbordet/speedo skal i, ledninger til blink osv. skal færdiggøres (lys virker), visker motor/træk skal i.. plus diverse generelt. Spørg hvis der er noget og jeg kunne måske godt have interesse i en hverdagsbil med automatgear.

Aarhus C·i dag

Ny
Chevrolet C10 er en fuld størrelse lastbil, der blev produceret af General Motors fra 1959 til 2002. Den blev også kaldt GMC C/K og GMC Sierra. Produktionen fandt sted i USA, Canada, Mexico, Brasilien, Chile og Argentina. C10 blev efterfulgt af Chevrolet Silverado og GMC Sierra pickup trucks. Chevrolet Kodiak og GMC TopKick medium-duty lastbiler var efterfølgere til C10. C10 blev introduceret i 1959 som et trimniveau af Suburban. Basismotoren var en 250-cubic-inch rækkemotor på seks tommer, der producerede 120 hestekræfter (89 kW). Den havde en totalvægt på 8000 pund og kunne kun leveres med tohjulstræk. I 1960 dukkede Cameo Carrier-modellen op, som tjente som platform for forskellige fritidskøretøjer som f. eks. campingvogne eller rejsevogne.