Chevrolet 210 Townsman 56’ V8

Chevrolet 210 Townsman 56’ V8

225.000 kr.

Overvejer salget af min 56’ townsman da jeg nok mere er til coupé eller pickup. Bilen er fra 56’ og har været renoveret for godt 21 år siden hvor den har været rammeløftet og renoveret. Fremtræder i pæn stand men selvfølgelig ikke fejlfri hvilket også er afspejlet i prisen. Den er født med en 286 V8 men der ligger en standard 327 i den nu som kører og starter ok. Gearkassen er en powerglide som trænger til en ompakning da den har lækage ved oliepumpen men kan sagtens bruges som den er hvis den blot toppes lidt op med olie i ny og næ. Sæderne er lysebrune men i pæn stand. Holder syn ca 5 år. En regulær kørende bil med masser af muligheder. Der medfølger lidt forskellige dele. Sælges på andre stålfælge end dem på billedet. Evt bytte med 65’ Impala, 67’/68’ Camaro, 70/71/72 Camaro, Chevelle, C10 pickup, Apache, Chevrolet El-camino, Pontiac Firebird, Pontiac GTO, Pontiac Lemans, Dodge Charger og Challenger eller noget ligende…. Ligger evt penge oveni

Viborg·lør.·

Ny
Chevrolet 210

Chevrolet 210

120.000 kr.

Sælges da jeg er lidt hug på noget Hot Rod ligende. Rigtig fin og Dansk fra ny, dansk bygget 1954'er. 235'er og 3 gears manual rat gear Bilen har været rammeløftet og hele bunden er renoveret, motor, gearkasse og det hele spiller. Holley 1940 karburator og flowmaster potte. Den er hjemmelakeret af tidligere ejer, men er rigtig flot gjort. Har mange ekstra dele til at ligge fra tidligere renovation osv. (Har nok en palle eller mere) Rigtig fed bil til dig der gerne vil ind i 50'er biler eller bare er glad for Dansk historie. Bilen er købt fra ny og kørt af Bogtrykker Rud. Pallesen i Hillerød, har stadig original salgspapir på den og den originale attest, samt en hel mappe med andre sjove ting.

Suldrup·1. maj.

Chevrolet 210 var en mellemstor bil, der blev produceret af Chevrolet fra 1953 til 1957. Den var baseret på Chevrolet 150, som igen var baseret på den tidligere Chevrolet Deluxe. 210 kunne fås som en to-dørs sedan eller en fire-dørs sedan, og den kunne også fås som cabriolet. 210 var Chevrolets topmodel. Bilen blev introduceret i 1953 som afløser for Deluxe- og Bel Air-serierne, som var blevet produceret siden 1951 baseret på det foregående års 150. Navneskiltet "210" kom fra dens akselafstand på . Den erstattede begge modeller, idet to-dørs sedaner igen blev kendt som Chevrolets i stedet for at blive betegnet ved deres karrosseristil (Chevy Two-Ten).