Audi A6 allroad 3,0 TDi 204 quattro S-tr.

Audi A6 allroad 3,0 TDi 204 quattro S-tr.

164.900 kr.

TDi 204 quattro S-tr., 2014, Sort, 5 døre, 278000 km, Ring i forbindelse med fremvisning HIGHLIGHTS ✔ FARTPILOT ✔ XENONLYGTER ✔ 4 ZONET KLIMA ✔ P SENSOR FOR & BAG ✔ UNDERVOGNSBEHANDLET ✔ NYSYNET & NYSERVICERET ✔SVINGBART ANHÆNGERTRÆK TIL 2500KG aut., 19" alufælge, airc., 4 zone klima, fjernb. c.lås, nøglefri betjening, fartpilot, kørecomputer, infocenter, startspærre, auto. nedbl. bakspejl, udv. temp. måler, regnsensor, sædevarme, el-ruder, el-spejle m/varme, parkeringssensor (bag), parkeringssensor (for), el betjent bagklap, adaptiv undervogn, cd/radio, navigation, multifunktionsrat, håndfrit til mobil, bluetooth, aux tilslutning, armlæn, isofix, bagagerumsdækken, læderrat, xenonlys, automatisk lys, airbag, abs, antispin, servo, mørktonede ruder i bag, ikke ryger, nysynet, service ok, svingbart træk (elektrisk), tidligere undervognsbehandlet. Meget velholdt Audi A6 Allroad med den stærke 3 liters motor! Bemærk bilen må trække hele 2500kg ! LAVPRIS TILBUD kr. 164.900.- til C.V.R nummer. DETAIL PRIS kr. 189.900- til Privat (inkl. 12 garanti) Attraktiv billån med 0kr´s udbetaling tilbydes igennem Accept Auto Undgå at køre forgæves – ring gerne i forvejen på 60156073 eller skriv en mail til [email protected]

Silkeborg·30. apr.·MLB Biler

Fremhævet
Audi A6 Allroad er en firedørs luksusbil med firehjulstræk og firehjulstræk, der blev introduceret første gang i 2000. Den er baseret på Audi A6 sedanen, men har en højere frihøjde og er standard med firehjulstræk. Allroad er også udstyret med skidplader og andet offroad-udstyr samt en unik karrosseriform, der giver den et mere robust udseende end den almindelige A6. Audi A6 Allroad er blevet udgået to gange, en gang i 2005 og igen i 2012, men den blev genindført i 2016. Audi A6 Allroad fås med en 3, 2-liters V6-motor, der yder 200 hestekræfter og et drejningsmoment på 198 pundfødder. Den leveres som standard med quattro-firehjulstræk, som kan skiftes til baghjulstræk, når det er nødvendigt, ved hjælp af Torsen-midterdifferentialet. Udvendigt har den et unikt design med karrosseribeklædning, skidplader, tagrælinger og udvidede kofangerbuer.