Human factors - Safety

Human factors - Safety

200 kr.

Har du Interesse for human factors og system safety, er disse bøger de helt rigtige for dig. Bøgerne er indkøbt for ca. 2 år siden og aldrig været åbnet. Prisen er for 1 stk. Hvis du køber 5, får du en valgfri med gratis. Fx: Organizational Accidents Revisited, Reason, James Joint Cognitive Systems: Foundations of Cognitive Systems Engineering, Hollnagel, Erik Safety Science Research: Evolution, Challenges and New Directions, Le Coze, Jean-Christophe Normal Accidents: Living with High-Risk Technologies, Perrow, Charles Friendly Fire: The Accidental Shootdown of U.S. Black Hawks over Northern Iraq, Snook, Scott Behind Human Error, Woods, David D. Just culture, Sidney Dekker

Skårup Fyn·29. dec. 2023

111 tips du vil elske

111 tips du vil elske

75 kr.

hvis du er leder i en virksomhed. Esben Mols Kabell og Anders Grønborg. Indbundet, 179 sider. Som ny. Sendes gerne, porto = 45 kr. Har MobilePay. Med udgivelsen af bogen "111 tips du vil elske - hvis du er leder i en virksomhed" har ejerne af Lasertryk A/S i Aarhus, Esben Mols Kabell og Anders Grønborg, udfoldet deres pallette af egne, praktiske erfaringer, tips og tricks. Og det er sket på en aldeles charmerende måde, der distancerer sig fra langhårede businessbøger i management-segmentet. Og de to Aarhus-gutter har til fulde bevist, at der er vægt bag deres ord. Siden firmaets start i 1999 er omsætningen steget fra nul til 250 mio. kr. og har i dag en kundeliste, der omfatter 40.000 virksomheder og 55.000 privatpersoner. Hverken Esben Mols Kabell eller Anders Grønborg er grafisk uddannede eller havde erfaring fra den grafiske branche, da Lasertryk blev stiftet. Men det mener de er en fordel, for det har ofte givet en anden tilgang til at løse opgaverne end normalt i branchen. - Vi har ekstremt meget fokus på kundernes ønsker og behov. Folk kalder vores kundeservice meget amerikansk. Vi holder, hvad vi lover - og hvis ikke, får kunden tryksagen gratis. Det lyder lidt reklameagtigt, men det er skam ikke, fordi vi er nogle flinke fyre. Det er simpelthen godt købmandskab at investere i et længerevarende kundeforhold. Lasertryk måler løbende på kundetilgang, og 70 procent af alle nye kunder kommer efter anbefaling fra andre kunder. Der er konstant fokus på markedsføring og branding, og der benyttes flittigt directmail, online/offline annoncering og søgemaskine-optimering. - Men da langt de fleste kunder kommer efter mund til mund-metoden, fokuserer vi faktisk i daglige mere på at give de nuværende kunder lidt mere, end de forventer. Så skal de nok klare markedsføringen for os, siger Esben Mols Kabell og Anders Grønborg. .

Valby·5. jan. 2023·