Det Gamle Mejeri - lige ud til omfartsvejen

Det Gamle Mejeri - lige ud til omfartsvejen

Fra kr. 594

Erhvervslokaler til leje i Saltum (230kvm) De dejlige lyse, historiske lokaler i det gamle mejeri, ligger på første parket i Saltum, lige ud til hovedpulsåre der forsyner meget af Nordjyllands vestkyst. Lokalerne er meget alsidige og kan fungere som butik, værksted, lager eller lignende. Lokalerne kan opdeles efter behov. Der er adgang til palleløfter (hvilket lejes med ub). Lokalerne er opvarmet økonomisk og miljørigtige med to varmepumper. Der er gode parkeringsmuligheder, selvom man skulle vælge at inddrage den tilhørende parkeringsplads (ca 100m²) til udeservering ved fx et ishus eller andet i den stil. Der er flere reoler, borde, desk og podie, hvilke kan følge med eller ej. Lokalerne er renoveret, nymalede og ydermurene er blevet efter isoleret. Facaden bliver malet i løbet af det næste stykke tid. Lokalerne rummer over alarm system med kameraer, røgalarm, mulighed for satellit tv og gitter for vinduerne. Der er et stort toilet og garager med automatisk port. Der er tyve meter facade ud til hovedgaden, der allerede er forberedt som blikfang til din virksomheds reklamer.

Saltum·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Grab n Go/ Street side Hotel

Grab n Go/ Street side Hotel

Fra kr. 4500

Det er Grab n Go pladser til leje i nybygget Hotellet. Kongensgade 67 Bliv en del af den nye selvbetjenings kiosk / Street shop i City. Bylivet, føl pulsen, tæt på det hele fra start. God centralt og synlig beliggenhed i shopping og cafe/restaurantmiljøet. Der kan være 24 timers salg med alt for alle og til alle kundegrupper. Pris fra kr. 4.500 + moms, om måneden pr modul. Pris kr. 5.500 + moms, om måneden pr modul incl. udeservering. Udemiljø etableres med borde, stole, parasoller, beplantninger, kamera og anden nødvendig forsyning. Bemandingsfri / selvbetjeningskiosk med salg af Convenience varesortiment, snack, slik, chips, energidrik, proteindrik/bare, mad, drikkevarer, take away, distributør mv P-pladser på området samt evt. lagerplads. Facaden centralt beliggende i Odense gågade,, 100 m fra letbane og centralt færdselsåre i og til gågaden som betyder et fast kundeflow.

Odense C·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Café - er du klar til at overtage nøglen?

Café - er du klar til at overtage nøglen?

Fra kr. 7575

På Hobro station er der nu en unik mulighed for at leje en allerede etableret Café som tidligere har været drevet som en Social Økonomiske Café, helt uden at skulle betale afståelse. Desuden er der mulighed for, at købe inventaret af den tidligere lejer, som blev brugt i Cafeèn. Lejemålet er indrettet med køkken, skranke og stort serverings område hvor dine gæster kan sidde og nyde kaffen & kagen, mens samtalen går lystigt over bordet. Eller måske du lige skal klare lidt forretninger via den bærbare PC inden du bevæger dig ud på din rejse med toget, eller du venter på at hente en der kommer med toget. Lejemålet, som ialt er på 202 velindrettede m² med højt til loftet, kan naturligvis også benyttes til andre formål end Café, dog ønsker vi ikke koncepter indenfor fastfood.

Hobro·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
8 kontorpladser (105 m2) med eget mødelokale

8 kontorpladser (105 m2) med eget mødelokale

Fra kr.

Vi tilbyder en sjælden mulighed for at leje 8 møblerede kontorpladser med eget mødelokale i et fantastisk gennemrenoveret bygning. Ejendommen har bevaret sin industrielle og rå baggrund, hvilket skaber rammen om et skønt kontormiljø. Lejemålet er beliggende tæt på DOKK1 og centrum i Aarhus. Prisen inkluderer: Eget kontorlokale med tilhørende mødelokale 8 ergonomiske skrivebordspladser med hæve-sænke-bord og stol Mulighed for eget security / alarm Egen indgang Rengøring Ingen ekstra omkostninger til fællesudgifter (el, vand og varme) Mulighed for tilkøb af frokostordning

Aarhus C·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Erhvervslokale

Erhvervslokale

Fra kr. 9997

ATTRAKTIV BELIGGENHED I ESBJERG N. Flot indrettet kontorlokale på 82 m2, udlejes på Oddesundvej i Kjersing, nær motorvej og Esbjerg City Nord. Lokalet har et lille tilstødende lokale på 11 m2, i forlængelse af kontoret. Der er adgang til eget toilet og bad, og adgang til fælleskøkken. Stor parkeringsplads er tilknyttet adressen. Kontoret har plads til 4-8 personer, afhængig af indretning. Kontorlokalet fremstår rigtig pænt og lyst, med mange vinduer ud til grønt område. Ethernet udtag forefindes i begge lokaler, for internet og evt. telefoni. Der er fælles indgang med alarm. Kontakt gerne for en uforpligtende fremvisning. ØVRIGT Der er mulighed for: • Lagerplads i pallereoler • Mødelokale • Leje af hæve-sænke-borde og reoler

Esbjerg N·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
19m2 kontor med god plads

19m2 kontor med god plads

Fra kr. 1267

Dette kontor ligger i kontorhotel på Gl. Skivevej 73A i Viborg C. Kontoret er 19m2 og er utrolig lyst og med god plads. Kontoret egner sig til fx. chefkontor, startups, flere-personers kontor mm. Kontoret er udstyret med bord m. stole, skrivebord, kommode, skærme mm. Dette kan dog fjernes hvis det ønskes. Faciliteterne på lokationen inkluderer åbning døgnet rundt, administrativ support, fælles køkken med spiseplads, kopieringsfaciliteter, parkeringspladser, WiFi, videokonference, IT-support, telefonservice og meget mere. Der er gode transportmuligheder i nærheden, da der er 200 meter til nærmeste busstoppested, og så er bygningen placeret centralt på central vej hvor der kommer 19.000 biler forbi i døgnet. Driftsomkostningerne omfatter pasning af grønne arealer, fibernet, tyverialarm, rengøring og vinduespolering.

Viborg·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Billigt kontor i Danmarks svar på Silicon Valley?

Billigt kontor i Danmarks svar på Silicon Valley?

Fra kr.

Så behøver du ikke lede videre. Bliv en del af vores helt nye og unikke kontorfællesskab; The Energy Hub - hvor virksomheder blomstrer i inspirerende omgivelser. Vi er velbeliggende i hjertet af Ballerup tæt ved Lautrupparken. Området, der er et af Storkøbenhavns mest attraktive og førende erhvervsområder. Her er der plads til at små men gode idéer kan vokse sig store, fordi vi tager os af de daglige driftsforpligtelser. Uanset hvilken løsning du har søger, så er jeres nye arbejdsplads møbleret med moderne hæve-sænke border, kontorstole, opbevaringsmuligheder, skraldespande og eget cafe område. Du vil bl.a. bo i samme bygning som Top Danmark, AURORA, KIS og mange flere internationale virksomheder fra ind- og udland. Vi vil sørge for al generel drift, varme, el, high speed internet, ad libitum kaffe, gratis parkering, kantinefaciliteter, gratis mødefaciliteter, adgang 24/7, samt rengøring. - Ingen bindingsperiode og 3 måneders opsigelse. - Fuldt møbleret kontor - 1000 m2 med gratis fælles arealer – bl.a. 5 mødelokaler og stor kantine. - Dag til dag fleksibilitet af kontorskift – større og mindre. Kontakt os gerne, så vi sammen kan finde den helt rette løsning til jeres behov. Fleksibilitet og billige løsninger, er vores mantra. Fang os til en uformel snak.

Ballerup·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

Fra kr. 10500

Velkommen til The Villa - luksuskontorer med vandudsigt i æstetisk Københavner-stil. Er I en virksomhed der har brug for et møbleret kontor? Ønsker I at spare på tid og omkostninger til drift for i stedet at fordybe jer i arbejdet? Så bliv en del af vores kontorfælleskab. Vores kontorhotel byder på lejemål og løsninger i alle størrelser, hvor det er gjort nemt at tilknytte nyt- eller bytte kontor med dag-til-dag princip. Hos os har vi gjort det så enkelt som muligt for virksomheder at tilflytte, da alle vores kontorhoteller – som dette – bærer præg af en all-inclusive løsning. I praksis betyder det, at vores nye lejere blot skal tænke på, at give sig til at arbejde ved indflytning, for vi klarer alt det essentielle til opsætning at kontoret. Herunder: - Møbelpakke: skabe, borde, lamper, stole, etc. - Mødelokaler med bookingsystem. - Medarbejderrabat i vores egen Restaurant La Pausa. - IT – trådløst og Lan internet via CAT5e i hele bygningen. - Loungeområder med grønne planter og adgang til tekøkkener. - WelcomeBob - elektronisk velkomstsystem. - 24/7 adgang. - Ad libitum forbrug, kaffe, te, vand, etc. - Nemt at tilknytte nye kontorer fra dag-til-dag princip. - Kundens rimelige forbrug af elektricitet i lejemålet. - Varmeforsyning i lejemålet. - Kundens forholdsmæssige andel af skatter, afgifter herunder dækningsafgift. Vi lægger vægt på at lejerne har mulighed for at netværk på kryds og tværs, da vi er overbeviste om, at dette er noget der skaber værdi i vores diversificerede kontorsamfund. Hvis du er interesseret så kontakt os endelig til en uforpligtende fremvisning, så vi kan snakke nærmere om, hvilken løsning der passer til jer.

København N·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

Fra kr. 20000

Velkommen til The Villa - luksuskontorer med vandudsigt i æstetisk Københavner-stil. Er I en virksomhed der har brug for et møbleret kontor? Ønsker I at spare på tid og omkostninger til drift for i stedet at fordybe jer i arbejdet? Så bliv en del af vores kontorfælleskab. Vores kontorhotel byder på lejemål og løsninger i alle størrelser, hvor det er gjort nemt at tilknytte nyt- eller bytte kontor med dag-til-dag princip. Hos os har vi gjort det så enkelt som muligt for virksomheder at tilflytte, da alle vores kontorhoteller – som dette – bærer præg af en all-inclusive løsning. I praksis betyder det, at vores nye lejere blot skal tænke på, at give sig til at arbejde ved indflytning, for vi klarer alt det essentielle til opsætning at kontoret. Herunder: - Møbelpakke: skabe, borde, lamper, stole, etc. - Mødelokaler med bookingsystem. - Medarbejderrabat i vores egen Restaurant La Pausa. - IT – trådløst og Lan internet via CAT5e i hele bygningen. - Loungeområder med grønne planter og adgang til tekøkkener. - WelcomeBob - elektronisk velkomstsystem. - 24/7 adgang. - Ad libitum forbrug, kaffe, te, vand, etc. - Nemt at tilknytte nye kontorer fra dag-til-dag princip. - Kundens rimelige forbrug af elektricitet i lejemålet. - Varmeforsyning i lejemålet. - Kundens forholdsmæssige andel af skatter, afgifter herunder dækningsafgift. Vi lægger vægt på at lejerne har mulighed for at netværk på kryds og tværs, da vi er overbeviste om, at dette er noget der skaber værdi i vores diversificerede kontorsamfund. Hvis du er interesseret så kontakt os endelig til en uforpligtende fremvisning, så vi kan snakke nærmere om, hvilken løsning der passer til jer.

København N·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

Fra kr. 7917

Velkommen til luksuskontorer med vandudsigt i æstetisk Københavner-stil. Er I en virksomhed der har brug for et møbleret kontor? Ønsker I at spare på tid og omkostninger til drift for i stedet at fordybe jer i arbejdet? Så bliv en del af vores kontorfælleskab. Vores kontorhotel byder på lejemål og løsninger i alle størrelser, hvor det er gjort nemt at tilknytte nyt- eller bytte kontor med dag-til-dag princip. Hos os har vi gjort det så enkelt som muligt for virksomheder at tilflytte, da alle vores kontorhoteller – som dette – bærer præg af en all-inclusive løsning. I praksis betyder det, at vores nye lejere blot skal tænke på, at give sig til at arbejde ved indflytning, for vi klarer alt det essentielle til opsætning at kontoret. Herunder: - Møbelpakke: skabe, borde, lamper, stole, etc. - Mødelokaler med bookingsystem. - Medarbejderrabat i vores egen Restaurant La Pausa. - IT – trådløst og Lan internet via CAT5e i hele bygningen. - Loungeområder med grønne planter og adgang til tekøkkener. - WelcomeBob - elektronisk velkomstsystem. - 24/7 adgang. - Ad libitum forbrug, kaffe, te, vand, etc. - Nemt at tilknytte nye kontorer fra dag-til-dag princip. - Kundens rimelige forbrug af elektricitet i lejemålet. - Varmeforsyning i lejemålet. - Kundens forholdsmæssige andel af skatter, afgifter herunder dækningsafgift. Vi lægger vægt på at lejerne har mulighed for at netværk på kryds og tværs, da vi er overbeviste om, at dette er noget der skaber værdi i vores diversificerede kontorsamfund. Hvis du er interesseret så kontakt os endelig til en uforpligtende fremvisning, så vi kan snakke nærmere om, hvilken løsning der passer til jer.

København N·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kursuslokale til undervisning, behandlinger eller seminarer

Kursuslokale til undervisning, behandlinger eller seminarer

Fra kr.

På Ringstedhave er der mulighed for at leje vores flotte kursuslokale på 64 kvadratmeter. I lokalet er der borde og stole til max 30 personer (dog kan der kun sidde 16 personer, når Covid19-retningslinjer skal overholdes.) Kursuslokalet er udstyret med projektor og flere whiteboards. Der er handicapvenligt med indgang uden trin samt handicaptoilet. Yderligere 2 toiletter forefindes. Desuden er der garderobe og taskeskabe med lås. Der er tilhørende tekøkken med køleskab, vask, service, kaffemaskine og elkedel. Forplejning kan tilkøbes. Det inkluderer: Morgenbrød, frugt, kaffe, te, vand, frokostsandwich fra Cafe Ingeborg samt eftermiddagskage. Ved behov har vi 3 x 2-delte brikse samt 3 fjernbetjente senge, der kan lejes. Rengøring er inkluderet. Priser: Lokaleleje: 2.000 kr. pr. dag Forplejning: 120 kr. pr. deltager Brikse med sengelinned: 500 kr. pr dag Book kursuslokalerne her: https://www.ringstedhave.dk/kurser/lej-kursuslokale

Ringsted·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Parolesalen

Parolesalen

Fra kr.

Parolesalen ligger midt i bygningen og står flot med højt til loftet, store vinduespartier, der giver masser af lys til rummet og den smukke udsigt til Viborgs frodige kirkegård. Lokalet har mulighed for forskellige stoleindstillinger, som afhænger af dine ønsker til arrangementstypen. Der er en computer, en projektor med HDMI- og VGA-adgang, et stort whiteboard og en trådløs mikrofon. Vinduerne kan mørklægges og der er adgang til tilstødende rum, hvis det ønskes. Bordopstillingsmuligheder: Biograf (70 pers.) Hestesko- eller langbord (24-28 pers.) Holdborde (seks borde á 4-8 pers.) Måltider kan aftales med værten. Vi tilbyder både morgenmadstallerkener, frokost, og nogle søde eftermiddagssnacks. Vi står klar til at hjælpe dig, så du kan få den bedste oplevelse i vores smukke og historiske omgivelser.elser. 500 kr./Time

Viborg·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontor lokaler til leje i Albertslund

Kontor lokaler til leje i Albertslund

Fra kr. 17700

Lejemålet henvender sig til at alle kontorvirksomheder så som: Revisor, advokatbranchen, it-virksomhed, konsulentbranchen osv. Lejemålet ligger tilbagetrukket og ugenert. Kontorerne befinder sig på 1. sal, og har et fantastisk lysindfald fra vinduespartierne. Man går direkte indenfor igennem den hyggeligt forplads, hvor frokosten kan nydes på borde og bænke, der er opsat. Direkte fra indgangen kommer man op af trappen til 1. sal, og derfra kommer du ind i lejemålet. Lejemålet indeholder 2 gode og velfungerende rum. 1 kæmpe storrumskontor, der kan huse mange arbejdsstationer, det anden rum er også meget brugbart, enten som direktionskontor eller til flere arbejdspladser. Pænt hvidt funktionelt køkken samt pænt toilet. Der er mange parkeringspladser til dig og dine medarbejdere - uden afgift. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Albertslund·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontor og showroom med egen indgang

Kontor og showroom med egen indgang

Fra kr. 7369

Ejendommen er beliggende i Brøndbys attraktive erhvervsområde og er i 3 etager. Der er gode transportmuligheder i form af kort afstand til offentlig transport, og kort distance til Søndre Ringvej og Holbækmotorvejen. Der er parkering rundt om ejendommen samt gode muligheder for cykelparkering under halvtag. I midten af ejendommen finder du en lille gård med bord- og bænkesæt, hvor du om sommeren kan nyde din frokost eller holde korte møder. Der er et ledigt lejemål i ejendommen. Lejemålet er beliggende i parterreplan med egen indgang fra parkeringspladsen. Lejemålet egner sig både til kontor med showroom eller kontor med mindre lager. Lejemålet er inddelt i et større åbent rum med tilhørende kontor og tekøkken samt egne toiletter. Lejemålets energimærke er angivet til: B

Brøndby·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Ejerlejlighed i smuk og velholdt ejendom i Slagelse centrum

Ejerlejlighed i smuk og velholdt ejendom i Slagelse centrum

Fra kr.

Lys og dejlig 2-værelses ejerlejlighed beliggende centralt i byen. Denne hyggelige ejerlejlighed på 1. sal i hvidpudset fin ejendom, med sprossevinder og tegltag, udbydes nu til salg. De veludnyttede kvm rummer god entre med skab, stort køkken med spiseplads og hvidevarer. Hyggelig opholds- og spisestue med fine det originale trægulv og dejlige vinduespartier, fint soveværelse ligeledes med de originale trægulve, samt stort badeværelse med brusebad, skabs-arrangement og installation til vaskemaskine. Til lejligheden hører brugsret til : eget kælderrum på 4 kvm, hyggelig gårdhave med borde/bænke anlagt i 2017. Ejerforeningen er veldrevet og bestående af 8 beboelseslejligheder og 2 erhvervslejemål - orden i tingene. Ejendommen er beliggende i gåafstand til alle byens faciliteter eksempelvis Indkøbscenter Vestsjælland, Kvicly, bibliotek, musikhus, biograf, restaurenter, cafeer og stationen med togforbindelser mod København & Fyn/Jylland. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Slagelse·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Nyistandsat kontor med fantastisk udsigt over byens tage. i smukt flerbrugerhus med fælles kantine, centralt på Østerbro.

Nyistandsat kontor med fantastisk udsigt over byens tage. i smukt flerbrugerhus med fælles kantine, centralt på Østerbro.

Fra kr. 28158

I karakteristisk rød murstensejendom centralt på Østerbro udbydes 218 m<sup>2</sup> nyistandsat kontorlejemål med særdeles god udnyttelse af kvadratmeterne og plads til 14 arbejdspladser. Lejemålet fremstår meget lyst og indbydende med lyse plankegulve, hvidpudset betondrager, lyst tekøkken samt synlig ventilation. Der er etableret et mødelokale med glasvægge i sorte metalrammer. Lejemålets toilet er ligeledes nyrenoveret, og der er etableret et bad. Som lejer i Masnedøgade 22-24 er der endvidere adgang til fælles kantine og mødefaciliteter, ligesom der er øvrige fællesområder, herunder tagterrasse med en mageløs udsigt over byens tage samt en hyggelig gård med borde og bænke. Et indflytningsklart lejemål i høj kvalitet og med hurtig adgang til metro, S-tog, bus samt Lyngbyvejen. Lejemålets energimærke er angivet til: C

København Ø·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Vi har ledige kontorer i Schiller Office Hotel

Vi har ledige kontorer i Schiller Office Hotel

Fra kr. 6458

Schiller Office Hotel er et top moderne kontorhus på 10.000m2 med en masse fællesfaciliteter der skaber professionelle rammer for jeres virksomhed og ligeledes tilbyder de bedst mulige rammer for jeres medarbejderes trivsel. **Parkering og transport** Vi har vores egen parkeringsplads hvor der kan købes en licens for blot 250 kr. pr. måned. På pladsen findes der 10 ladestandere til elbiler via Spirii. Skjold Plads Metro og offentlig bustrafik er blot 50 meter fra vores indgang. **Køkken, kantine og forplejning** Vi driver vores eget køkken og kantine hvor der dagligt serveres en stor frokostbuffet og brunch om fredagen og så tilbyder vi ligeledes frisklavet forplejning til møder, selskaber m.m. **IT, netværk og internet** Vi har vores egen it-infrastruktur som er baseret på professionelt udstyr fra Cisco og HP og vi kan tilbyde op til 10/10GB fiberforbindelse til vores beboere med oppetidsgaranti og SLA. **Møder og konferencer** I vores mødecenter kan der afholdes møder for 4 - 20 personer og vi har også mødelokaler og mødebokse forskellige steder i huset som kan benyttes efter behov. I vores Ballroom kan der afholdes møder, konferencer og selskaber for op til 150 personer. **Have, Lounge bar osv.** Vi har egen selvbetjent bar og lounge hvor virksomheder mødes til fredagsbarer og sociale events. Om sommeren er vores have en oase for både en grøn arbejdsplads eller blot en pause i solen. **Kaffe og Te** Vi tilbyder gratis kaffe og te i alle vores løsninger, men der er ligeledes mulighed for tilkøb af Baristakaffe via vores professionelle selvbetjente Franke og Thermoplan maskiner. **350m2 co-work kontor** I vores cowork kontor findes der arbejdspladser med eget bord, stol, skuffe og reol som kan lejes på fast aftale. I kontoret er der ligeledes ekslusiv adgang til mødebokse, møderum og eget tekøkken. Cowork kontoret ligger med hurtig adgang til mødecenteret og resten af huset og har ligeledes egen indgang fra Tagensvej hvor vores parkeringspladser findes lige ude for døren. **Unikke og alsidige kontorer** Vi har mere end 40 private kontorer og med en kontorløsning hos os medfølger der altid: • Front desk reception service • Alarm og adgangskontrol • Vand, varme strøm og drift • 24/7 adgang • Gratis wi-fi internet • Have, kantine og toiletter inkl. bad • Gratis kaffe og te • Brugsret til husets 5 mødelokaler • Fri afbenyttelse af alle Schillers faciliteter **Der kan tilkøbes** • Frokostaftale • Møbleringsaftale • Rengøringsaftale • Privat parkeringsplads • Netværks og internetløsning

København N·lør.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Eget nyistandsat kontordomicil med fine detaljer i moderne flerbrugerhus på Østerbro

Eget nyistandsat kontordomicil med fine detaljer i moderne flerbrugerhus på Østerbro

Fra kr. 88625

I karakteristisk rød murstensejendom centralt på Østerbro udbydes 709 m<sup>2</sup> nyistandsatte kontorlokaler med en særdeles god udnyttelse af kvadratmeterne. Lejemålet fremstår lyst og indbydende med lyse plankegulve, på 1. salen fritlagte bjælker samt store ovenlys vinduer, der giver masser af lys til kontorerne. Stuelokalerne er indrettet med gråt cementfibergulv, som udover kontorpladser, også rummer lounge og mødefaciliteter. Lejemålets to etager er forbundet via intern bred trappe. Lejemålets toiletkerne er ligeledes nyrenoveret. Lejemålet er særdeles velegnet til virksomheder med behov for et mindre showroom m.m. Som lejer i Masnedøgade 22-26 er der endvidere adgang til fælles kantine og mødefaciliteter, ligesom der er øvrige fællesområder, herunder tagterrasse med en mageløs udsigt over byens tage samt en hyggelig gård med borde og bænke. Et indflytningsklart lejemål i høj kvalitet og med hurtig adgang til metro, S-tog, bus samt Lyngbyvejen. Lejemålets energimærke er angivet til: C

København Ø·lør.·Lokalebasen.dk

Fremhævet

Få beskedNår der er nye resultater i Erhvervslokaler

Lup med søgeord i
Kontorer, mødelokaler og Co-working i Indre By

Kontorer, mødelokaler og Co-working i Indre By

Fra kr.

Eget Kontor i SOHO Klosterstræde Velkommen til SOHO i indre by. Her tilbyder vi et sted at skabe dit livsværk, og vi giver dig de rigtige håndtag at trække i. Oplev hvad god energi, de rigtige faciliteter og ekstraordinær service og indretning kan gøre for dit næste møde, event og din virksomhed. Eget kontor giver alle fordelene ved Co-Working fællesskabet og samtidig fuld mulighed for at skabe jeres eget unikke og fortrolige space. Fra to personer og opefter. Oplagt til virksomheder der har behov for fire vægge og stadig ønsker at indgå i det store fællesskab. Nyd godt af stor fleksibilitet og flere muligheder. Leveres møbleret med hæve/sænke borde, stole mv. Nyd godt af formidabel indretning, alt i faciliteter, fantastisk frokost, enestående mødelokaler, et hav af sociale tiltag og en perfekt grobund for dig og din virksomhed. Herudover er der mulighed for leje af fast plads, mødelokaler og On-The Fly - Kontakt udlejer for yderligere information.

København K·lør.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Gør dine restaurantdrømme til virkelighed !

Gør dine restaurantdrømme til virkelighed !

Fra kr. 8000

Lad drømmen om café eller restaurant flytte ind i Nykøbing Falster. Skab den bedste oplevelse for dig og dine gæster i dette unikke og centralt beliggende restaurationslokale i Slotsgade i hjertet af Nykøbing Falster. I Danmarks sydligste kommune har De et liv med højt til himlen og plads til at leve. Et liv, hvor der er rum til at vælge sammenholdet til. De stærke fællesskaber og aktive lokalområder styrker vores fælles fremtid. De udvikler og realiserer Jeres store drømme, og skaber vores hverdag sammen og hver for sig. I Guldborgsund tager De udgangspunkt i dem, I er, – og De arbejder for, at alle kan blive den bedste udgave af sig selv. Med kommunens placering, hvor De forbinder det europæiske kontinent med Skandinavien, ligger omverdenen lige for vores fødder og giver unikke muligheder. Med en af Danmarks længste kyststrækninger er I altid i nærheden af vand og masser af smuk, uforstyrret natur. Deres fede muld skaber nogle af landets bedste fødevarer, der i århundreder har dannet grundlag for arbejdspladser, vækst og for at mødes om bordet til gode middage. Deres lokale fødevareproducenter er ét blandt mange eksempler på, hvordan iværksætterlysten blomstrer, lever og skaber vækst i Guldborgsund. De har åbnet deres døre og sælger direkte til kunderne, men har også taget skridtet videre og sender unikke produkter og smagsoplevelser ud til resten af Danmark – ja, til hele verden. De skaber og tager del i kulturelle oplevelser, der gror af stedets historiske og stærke traditioner og er med til at danne os som mennesker. Lejemålets energimærke er angivet til: D

Nykøbing F·fre.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
CO-WORK PLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

CO-WORK PLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

Fra kr.

Velkommen The Villa - luksuskontorer med vandudsigt i æstetisk Københavner-stil. Er I en virksomhed der har brug for et møbleret kontor? Ønsker I at spare på tid og omkostninger til drift for i stedet at fordybe jer i arbejdet? Så bliv en del af vores kontorfælleskab. Vores kontorhotel byder på lejemål og løsninger i alle størrelser, hvor det er gjort nemt at tilknytte nyt- eller bytte kontor med dag-til-dag princip. Hos os har vi gjort det så enkelt som muligt for virksomheder at tilflytte, da alle vores kontorhoteller – som dette – bærer præg af en all-inclusive løsning. I praksis betyder det, at vores nye lejere blot skal tænke på, at give sig til at arbejde ved indflytning, for vi klarer alt det essentielle til opsætning at kontoret. Herunder: - Møbelpakke: skabe, borde, lamper, stole, etc. - Mødelokaler med bookingsystem. - Medarbejderrabat i vores egen Restaurant La Pausa. - IT – trådløst og Lan internet via CAT5e i hele bygningen. - Loungeområder med grønne planter og adgang til tekøkkener. - WelcomeBob - elektronisk velkomstsystem. - 24/7 adgang. - Ad libitum forbrug, kaffe, te, vand, etc. - Nemt at tilknytte nye kontorer fra dag-til-dag princip. - Kundens rimelige forbrug af elektricitet i lejemålet. - Varmeforsyning i lejemålet. - Kundens forholdsmæssige andel af skatter, afgifter herunder dækningsafgift. Vi lægger vægt på at lejerne har mulighed for at netværk på kryds og tværs, da vi er overbeviste om, at dette er noget der skaber værdi i vores diversificerede kontorsamfund. Hvis du er interesseret så kontakt os endelig til en uforpligtende fremvisning, så vi kan snakke nærmere om, hvilken løsning der passer til jer.

København N·tor.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Ledige kontorpladser i Kreativt kontor tæt ved Christianshavn og Kløvermarken.  Amager Øst · Priser fra 2.500 kr.

Ledige kontorpladser i Kreativt kontor tæt ved Christianshavn og Kløvermarken. Amager Øst · Priser fra 2.500 kr.

Fra kr.

Vi er arkitekter som har nogle ledige kontorborde/pladser på vores fine kontor og leder efter selskab. Vi har pt 4-5 ledige pladser, så det er muligt både at leje et enkelt bord, hvis du er alene eller flere pladser, hvis i er et mindre firma. Alle som mangler kontorplads er velkomne, optimalt er kontoret for dig der arbejder i den kreative eller tech branche - måske du er designer, AD’er, tekstforfatter, grafiker, udvikler eller noget helt tredje. Hele Siljangade er fyldt med dygtige og kreative mennesker, der tit gør brug af hinandens kompetencer. Du får adgang 24/7, og så ligger vi tæt på Amagerbro Metro. Vi har god plads, stor nordvendt vinduesfacade som giver godt lys på hele kontoret.

København S·tor.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
SELVBETJENINGSKIOSK– City Odense(Gågadens micromarked)

SELVBETJENINGSKIOSK– City Odense(Gågadens micromarked)

Fra kr. 208

Kongensgade 67 Bliv en del af den nye selvbetjenings kiosk / Street shop i City. Bylivet, føl pulsen, tæt på det hele fra start. God centralt og synlig beliggenhed i shopping og cafe/restaurantmiljøet. Der kan være 24 timers salg med alt for alle og til alle kundegrupper. Pris fra kr. 4.500 + moms, om måneden pr modul. Pris kr. 5.500 + moms, om måneden pr modul incl. udeservering. Udemiljø etableres med borde, stole, parasoller, beplantninger, kamera og anden nødvendig forsyning. Bemandingsfri / selvbetjeningskiosk med salg af Convenience varesortiment, snack, slik, chips, energidrik, proteindrik/bare, mad, drikkevarer, take away, distributør mv P-pladser på området samt evt. lagerplads. Facaden centralt beliggende i Odense gågade,, 100 m fra letbane og centralt færdselsåre i og til gågaden som betyder et fast kundeflow. Lejemålets energimærke er angivet til: A

Odense C·tor.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
MØDELOKALE

MØDELOKALE

Fra kr.

Atrraktive mødelokaler og fleksible løsninger! I Slagelse ved Stop39 motorvejs afkørsel finder du mødelokalet. I kontorlokalet kan du afholde dagskurser og have op til 8 kursister + en underviser. Priser fra 250 kr. time / 1.995 pr. dag. I kontorlokalet er der 8 pladser rundt om bordet. samt videoudstyr til møder i Teams, Zoom m.v. Har du brug for at holde én-til-eé møder, eller blot bruge det som en arbejdsplads, er kontorlokalet den perfekte løsning. Det kan bruges til rekrutteringssamtaler, coaching, rådgivning og terapi. I alle lokalet er der whiteboard, AV-udstyr som skærme Du kan få kaffe, the og isvand til dine kunder. Det er inkluderet i prisen og gratis, når du selv brygger kaffen i det fælles køkken og rydder op efter dig. Har du brug for en hjælpende hånd til dit møde, kan vi hjælpe med alt fra at brygge kaffe, byde dine gæster velkomne, printe materialer samt at sørge for indkøb af frisk morgenbrød og servering af frokost Du og dine kursister kan gratis benytte vores WIFI via vores 1000/1000 mbit fiberforbindelse. Kontorfællesskabet er et velfungerende kontorfællesskab, hvor én ejer med et dedikeret team sørger for at der altid er rent og pænt - og hvor fleksible og individuelle løsninger altid hurtigt kan skabes.

Slagelse·tor.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Mindre kontor udlejes i Kolding

Mindre kontor udlejes i Kolding

Fra kr. 5749

Mindre kontorfællesskab med uformel omgangstone, på Esbjergvej, tæt ved motorvej E45 og E20 og kort fra Kolding bymidte, har et ledigt kontorlokale på netto 39 kvm. Udover kontorlokalet har du adgang til mødelokale, køkken og toilet. Ejendommen har en stor parkeringsplads til ejendommens lejere og gæster, herudover er busholdeplads kun få hundrede meter fra lejemålet. Lejen inkluderer el, vand og varme. Rengøring af fællesarealer og internet (alm. hastighed). Der er fælles indgang samt et lille gårdmiljø udenfor med bord og bænke.

Kolding·tor.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
 Flerbrugerhus i kreativt miljø på Indre Nørrebro

Flerbrugerhus i kreativt miljø på Indre Nørrebro

Fra kr. 23990

Fabriksejendom opført i 1911 og tegnet af Alfred Thomsen. Siden opførelsen har ejendommen været anvendt som snedkerværksted for Rudolf Rasmussen, som har drevet møbelsnedkeri siden 1869 og som er kendt for sine eksklusive designer møbler. Ejendommen blev nyistandsat i 2016, men det industrielle udseende og dets unikke og originale detaljer er bevaret. På ejendommen er der gårdhave med borde og bænke, som kan benyttes af lejerne i fællesskab. HIGHLIGHTS - Flot kontorlejemål på 175 m² - Renoveret fabriksbygning med industrielle detaljer - Central beliggenhed på Nørrebro lige ved livlige Elmegade og Skt. Hans Torv - Gode faciliteter som fælles kantine og mødelokaler - Hyggelig gårdhave med borde og bænke - Tæt på caféer, barer og grønne områder - Tæt på offentlig transport - Der vil blive installeret køl i lejemålet til ny lejer.

København N·tor.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Lejemål hvorfra der har været drevet en velbesøgt og kendt restaurant i mere end 35 år

Lejemål hvorfra der har været drevet en velbesøgt og kendt restaurant i mere end 35 år

Fra kr. 24896

Restauranten har betjent kunder i sin nuværende form, siden 1982. Den er kendt blandt Roskildes borger og har altid leveret et godt måltid mad og super betjening. Grundet ejers alder, ønskes restauranten udlejet og dette sker med fuldt inventar. I 2020 blev restauranten renoveret og fremstår derfor i flot stand. Lejemålet består afpraktisk vindfang med videre adgang til restaurantens nyetableret bar/reception. Stort serveringsområde, der er opdelt i to afdelinger, så der er god mulighed for selskaber. I alt plads til ca. 100/110 gæster. Stor bar med vask, bord og 2 køleskabe og 1 x frys. Opvaskerum, med relevante maskiner,i direkte forbindelse til køkken, der er indrettet med udsugning, stålborde, ovne, pizzaovn, friture, grill, skabe, 3 stk. kølediske, osv. Lager med god plads til opbevaring og adgang til kølerum og to frysere. Gangareal med såvel herre- som dametoilet. Baggang med personaletoilet, rengøring og omklædning. Koldlager til gasflasker, ølkasser, osv. Skønt udendørs serveringsareal, hvor de besøgende kan nyde mad, kaffe og andet godt på de sydvendte terrasser. Restauranten har gode naboer, så som; Gimle (spillested og café), ligesom det er placeret lige overfor Kildegården, som huser mange af byens kultur- og sportsbegivenheder, FC Roskilde og Kongrescenter. Beliggende lige udenfor gå-gaden, men stadig i byens centrum.

Roskilde·ons.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontor, butik, uddanelse lokale

Kontor, butik, uddanelse lokale

Fra kr. 8500

​ SELVBETJENINGSKIOSK eller POP up Butik– City Odense Bliv en del af den nye selvbetjenings kiosk / Street shop i City eller prøv med Pop up butik . Bylivet, føl pulsen, tæt på det hele fra start. God centralt og synlig beliggenhed i shopping og cafe/restaurantmiljøet. Der kan være 24 timers salg med alt for alle og til alle kundegrupper. Pris fra kr. 8.500 + moms, om måneden Pop up butik incl udeareal dagspris kr. 5000,- eller fuld weekendpris 7.500,- Udemiljø etableres med borde, stole, parasoller, beplantninger, kamera og anden nødvendig forsyning. Bemandingsfri / selvbetjeningskiosk med salg af Convenience varesortiment, snack, slik, chips, energidrik, proteindrik/bare, mad, drikkevarer, take away, distributør mv P-pladser på området samt evt. lagerplads. Facaden centralt beliggende i Odense gågade,, 100 m fra letbane og centralt færdselsåre i og til gågaden som betyder et fast kundeflow. <!-- EndFragment -->​

Odense C·ons.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorhotel på Bøgeskovvej 13, 3490  Kvistgård

Kontorhotel på Bøgeskovvej 13, 3490 Kvistgård

Fra kr. 5313

Duegården er et charmerende kontorfællesskab. Lejen inkludere alle omkostninger herunder drift, el/varme ect. . På Duegården har vi 3 fælles mødelokaler. Pejsestuen hvor den gamle porcelænsovn pryder rummet og giver en afslappet atmosfære. Teamsrummet hvor det lange bord danner rammen om mødet, samt vores mindre studie i underetagen som er indrettet med den rigtige belysning og lyd når vi har brug for professionelt kontakt med omverdenen. Duegårdens frokoststue er indrettet som et afslappet cafemiljø hvor vi kan mødes over en ekspresso eller poppe nogle friske popcorn. Bliv en del af Duegårdens kontorfællesskab og slip for at tænke på rengøring af fællesarealer, køkken og toilet, internetforbindelse, alarm, indkøb af kaffe, el og varme, driftsomkostninger mv, samt lange opsigelser, der hos os, kun er gensidig 3 måneder. Lejemålets energimærke er angivet til: D

Kvistgård·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontor 128 m² i kontorfællesskab

Kontor 128 m² i kontorfællesskab

Fra kr. 9600

På 1.sal udbydes et særdeles velholdt kontorhotel med fleksible lejemuligheder. De mindste kontorer egner sig til 1-2 personer mens de større lokaler kan rumme op til 6 arbejdspladser. Der er mødefaciliteter, lounge, køkken og toiletter til rådighed som bruges i fællesskab med de øvrige lejere. Vi sørger for næsten for det hele, du skal blot komme med dit eget bord og stol samt computer, så sørger vi for de øvrige rammer er klar til brug, som eks. WIFI, mødefaciliteter, hyggeligt loungeområde, køkkenservice og rengøring. Stamholmen 175 er beliggende på Avedøre Holme med busstoppested næsten lige foran matriklen og 14 km fra København centrum. Bemærk at ejendommen er opdelt i kontorhotel samt almen lager og kontor. Ejendommen har beliggenhed 1,2 km fra nærmeste motorvejsafkørsel (E20) og 14 km fra København centrum. Der er rigtige gode muligheder for offentligt transport hvoraf bus 139 afgår 120 m fra matriklen. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Hvidovre·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Detail sidegade til strøget i strædet - butik eller pop-up shop

Detail sidegade til strøget i strædet - butik eller pop-up shop

Fra kr. 12500

Velbeliggende detail lejemål i Larsbjørnstræde, sidegade til strøget. Gaden med specialbutikker, genbrugsbutikker, kunsthåndværk og gode cafeer og spisesteder - stræde fyldt med atmosfære og muligheder. Lejemålet er nyistandsat på 62 kvm og rummer 4 gode vinduer ud mod gaden. Der er et smalt fortov beliggende i solsiden, hvor du kan opstille borde/stole og sælge kaffe o.lign. Naboen er en af byens mest besøgte genbrugsbutikker. Vi har haft en fast lejer i lejemålet gennem 15 år, hvor der har været drevet cafe fra butikken. Vi benytter anledningen til at sætte lejemålet gennemgående i stand. Larsbjørnstræde er en af byens hyggelige stræder, strædet oser af god stemning, kultur og historie, og gaden har en række specialbutikker med hver sin fortælling og anekdote. Har du et spændende projekt hører vi gerne om det, og vi vil være indstillet på at imødekomme med gunstige vilkår.

København K·i går·Lokalebasen.dk

Ny
Indflytningsklart. eksklusivt fremlejemål lige ved Trianglen

Indflytningsklart. eksklusivt fremlejemål lige ved Trianglen

Fra kr. 59684

- Fremlejemål på 359 m² - Kan overtages hurtigt - Køl og ventilation - Elevator - Mulighed for kantineordning - Mulighed for leje af inventar - Beliggende lige ved Trianglen St. På Blegdamsvej tilbydes nu et toplækkert og indflytningsklart fremlejemål hos børnetøjsvirksomheden Liewood, på 3. sal i en smuk, gennemrenoveret rødstensejendom fra år 1912. Lejemålet er komplet istandsat for få år siden, og fremstår særdeles moderne med lyse nuancer, der præger indretningen. Storrumskontoret tillader mange arbejdspladser, og der er således mulighed for en effektiv indretning med op til 34 arbejdspladser. Derudover følger to indbyggede telefonrum samt to mødelokaler. Det er muligt at leje eksisterende inventar med borde og stole i lejeperioden, ligesom det er muligt at deltage i Liewoods kantine til frokost. Fremlejemålet har en særdeles charmerende beliggenhed på Østerbro, 50 meter fra Trianglen metrostation og tæt på grønne områder, Søerne og en lang række caféer, restauranter og ølbarer. Desuden et rigt butiksliv på Østerbrogade og Nordre Frihavnsgade, få hundrede meter fra ejendommen. Lejemålets energimærke er angivet til: B

København Ø·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontor i Næstved

Kontor i Næstved

Fra kr.

Det ca. 1200 m² store kontorhotel er placeret i en større kontor- og industribygning med blandet erhverv. Fra den store hovedindgang er der trapper til 1. salen hvor der også er elevator. Du kan leje eget kontor på 20 m² i lyse farver og med tæpper, KUN 2.8900 kr. pr. mdr. ex. moms. I denne leje indgår stort set alt; vand, varme, el, fibernet 500/500, fælles køkken, fælles frokoststue, 1 mødelokaler, 3 toiletter, p-pladser, renovation og pæne og velholdte fællesarealer. Du kan yderligere leje borde og stole, og købe rengøring af dit eget kontor. Vi kan pt. tilbyde lokaler fra 10 m² op til 30 m² og skræddersyr lokalerne så de passer dig og din virksomhed. Kontorhotellet er placeret ud til Sydsjællands mest befærdet vej, Køgevej. Fra vinduerne kan man se over til Næstved Storcenter, Næstved Megacenter og en del af områdets mange erhvervsvirksomheder. Transportbuen er meget tæt på byens nye omfartsveje og tæt på motorvejen. Busser og tog stopper også tæt på ejendommen. Ledigt pr. 1-6-2024 Kontor ca. 20 m² + gangareal, toiletter, køkken og mødelokale mv. = 2.890.00 kr. + moms pr. mdr. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Næstved·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorhotel Transportbuen

Kontorhotel Transportbuen

Fra kr.

Det ca. 1200 m² store kontorhotel er placeret i en større kontor- og industribygning med blandet erhverv. Fra den store hovedindgang er der trapper til 1. salen hvor der også er elevator. Du kan leje eget kontor på 10/11 m² i lyse farver og med tæpper, KUN 1622 kr. pr. mdr. ex. moms. I denne leje indgår stort set alt; vand, varme, el, fibernet 500/500, fælles køkken, fælles frokoststue, 1 mødelokaler, 3 toiletter, p-pladser, renovation og pæne og velholdte fællesarealer. Du kan yderligere leje borde og stole, og købe rengøring af dit eget kontor. Vi kan pt. tilbyde lokaler fra 11 m² op til 30 m² og skræddersyr lokalerne så de passer dig og din virksomhed. Kontorhotellet er placeret ud til Sydsjællands mest befærdet vej, Køgevej. Fra vinduerne kan man se over til Næstved Storcenter, Næstved Megacenter og en del af områdets mange erhvervsvirksomheder. Transportbuen er meget tæt på byens nye omfartsveje og tæt på motorvejen. Busser og tog stopper også tæt på ejendommen. Ledigt pr. 15-3-2024 Lejemålets energimærke er angivet til: C

Næstved·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Centralt beliggende lejemål tæt på Hellerup station udlejes.

Centralt beliggende lejemål tæt på Hellerup station udlejes.

Fra kr. 14000

Centralt beliggende full-service lejemål 75 meter fra Hellerup station udlejes. Der er to lokaler som kan lejes særskilt eller samlet. - Det ene lokale er på 15 m2, og kan lejes for kr. 6.500/mdl. + moms. - Det andet lokale er på 20 m2, og kan udlejes for kr. 8.000/mdl. + moms. - Begge lokaler samlet kan lejes for kr. 14.000/mdl. + moms. I lejen er der inkluderet adgang til fælles mødelokale m. storskærm, køkken, fri kaffe/the samt koldt vand med og uden brus. Der er inkluderet rengøring, vand, varme, trådløst og kablet fiberinternet. Der er også adgang til frokostordning, hvor kuverter kan bestilles via en app. Der kan medfølge kontorpladser med hæve/sænke borde samt stole. Lejemål på 20 m2 er i plantegningen benævnt 1.01, og lejemål på 15 m2 er lokale 1.05 i plantegningen.

Hellerup·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Erhvervsejerlejlighed til salg

Erhvervsejerlejlighed til salg

Fra kr.

Ejendommen er beliggende på et hjørne, midt i hjertet af Frederiksværk, i den gode ende af gågaden. Ejendommen er gul-pudset mursten med dannebrogsvinduer. Utrolig hyggelig baggård med udsigt over tagene og med bedste Venedig-stil lige ud til kanalen. Her har man mulighed for at etablere stole og borde, så eftermiddags- og aftensolen kan nydes – det er næste som at være i udlandet. Ejendommen består af 2 butikslokaler, hvoraf det ene er udlejet til frisør igennem mange år. Det tomme lejemål står til udlejning og er flot istandsat med eget køkken og toilet. 1.salen byder på skøn lejlighed, der pt. udlejers til psykoterapeutvirksomhed. Lejligheden indeholder 2 store stuer en-suite med stort køkken, hvorfra kanalen kan nydes. Eget bad og toilet. Samt 2 værelser. 2. salen byder på rigtig hyggelig lejlighed, med massere af lys fra skråvinduerne. En stor 3-værelses. Dertil er der i ejendommen et stort loftsrum, som pt. bruges som pulterrum af beboelseslejeren på 2. sal. Gågaden byder på mange spændende forretninger. Et godt og nært miljø mellem de butiksdrevene og med et væld af mennesker der besøger Frederiksværk om sommeren fra Liseleje, Asserbo og Tisvildeleje.

Frederiksværk·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Atrraktive mødelokaler og fleksible løsninger!

Atrraktive mødelokaler og fleksible løsninger!

Fra kr.

I Roskilde centrum finder du kontorfællesskabet BusinessHouse. Vi udlejer fire forskellige slags mødelokaler: I KursusRummet kan du afholde dagskurser og have 24 kursister + en underviser. Priser fra 395 kr. time / 2.000 kr. pr. dag. Rabat om aftenen og i weekenden. I KonferenceRummet er der 12 pladser rundt om bordet. I KonferenceRummet findes videoudstyr til møder i Teams, Zoom m.v. IdéRummet er oplagt til kreative møder. Her er der plads til otte personer om bordet. Har du brug for at holde én-til-eé møder, er DialogRummet den perfekte løsning. Det bruges til rekrutteringssamtaler, coaching, rådgivning og terapi. Der er opsat fire stole omkring et bord + tre lænestole ved et sofabord. I alle lokaler er der whiteboard, flipover, AV-udstyr som skærme/projektor. Du kan få kaffe, the, kakao og isvand til dine kunder. Det er inkluderet i prisen og gratis, når du selv brygger kaffen og rydder op efter dig. Har du brug for en hjælpende hånd til dit møde, kan vi hjælpe med alt fra at brygge kaffe, byde dine gæster velkomne, printe materialer samt at sørge for indkøb af frisk morgenbrød og servering af frokost Du og dine kursister kan gratis benytte vores WIFI via vores 250/250 mbit fiberforbindelse og kan desuden bruge vores loungeområder til gruppearbejde. BusinessHouse er et velfungerende kontorfællesskab, hvor én ejer med et dedikeret team sørger for at der altid er rent og pænt - og hvor fleksible og individuelle løsninger altid hurtigt kan skabes.

Roskilde·13. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
687 skønne kvm på en synlig placering i Herlev

687 skønne kvm på en synlig placering i Herlev

Fra kr. 56964

**Lejemålet** Lejemålet på 687 m² er beliggende på 1. etage, i et meget velfungerende flerbrugerhus. Lejemålet er indrettet med storrumskontor. Lejemålet egner sig fx godt til at afskærme og lave mindre eller større kontorgrupper med borde, loungeområde, el. lign. Der er åbent og lyst tekøkken, flere møderum / stillerum samt teknikrum og toilet- og badfaciliteter. Lejemålet overtages nyistandsat og indrettes efter lejers ønsker og behov. Der er plads til ca. 28 arbejdspladser. **Ejendommen** Ejendommen på Lyskær 1 er et stort flerbrugerhus. Ejendommen fremstår både udvendigt og indvendigt yderst præsentabel. Som lejer i denne ejendom får du adgang til fri afbenyttelse af et stort mødelokale med plads til 24 personer samt et stort konferencelokale der ligger i forlængelse af kantinen – begge med AV-udstyr. Huset tilbyder også kantine med cateringfirma, der giver adgang til køb af tilberedt frokost hver dag, samt mulighed for bestilling af mødeforplejning til dine møder. **Parkering** Parkering er altafgørende, og derfor lægger vi stor vægt på, at dette er tilgængeligt for vores lejere. Der er både mulighed for at parkere i terrænet samt i vores store parkeringskælder. Vi tilbyder også udlejning af p-pladser med ladestander til din el-bil. **Beliggenhed** Ejendommen har facade direkte ud til Ring3, der dagligt har enormt mange forbipasserende biler, hvorfor dette giver anledning til stor eksponering. Der er busstoppested lige uden for døren og du når Herlev S-tog Station på kun 10 minutters gang. Yderligere får den kommende letbane et stoppested lige uden for ejendommen. Lejemålets energimærke er angivet til: A

Herlev·13. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Unikke kontorlokaler og Co-working udlejes i Kødbyen, København V

Unikke kontorlokaler og Co-working udlejes i Kødbyen, København V

Fra kr. 3500

Eget Kontor i SOHO eller NOHO Velkommen til SOHO og NOHO i Kødbyen. Her tilbyder vi et sted at skabe dit livsværk, og vi giver dig de rigtige håndtag at trække i. Oplev hvad god energi, de rigtige faciliteter og ekstraordinær service og indretning kan gøre for dit næste møde, event og din virksomhed. Eget kontor giver alle fordelene ved Co-Working fællesskabet og samtidig fuld mulighed for at skabe jeres eget unikke og fortrolige space. Fra tre personer og opefter. Oplagt til virksomheder der har behov for fire vægge og stadig ønsker at indgå i det store fællesskab. Nyd godt af stor fleksibilitet og flere muligheder. Leveres møbleret med hæve/sænke borde, stole mv. Nyd godt af formidabel indretning, alt i faciliteter, fantastisk frokost, enestående mødelokaler, et hav af sociale tiltag og en perfekt grobund for dig og din virksomhed.

København V·13. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Unikke mødelokale og Co-working udlejes i Kødbyen, København V

Unikke mødelokale og Co-working udlejes i Kødbyen, København V

Fra kr.

Eget Kontor i SOHO eller NOHO Velkommen til SOHO og NOHO i Kødbyen. Her tilbyder vi et sted at skabe dit livsværk, og vi giver dig de rigtige håndtag at trække i. Oplev hvad god energi, de rigtige faciliteter og ekstraordinær service og indretning kan gøre for dit næste møde, event og din virksomhed. Eget kontor giver alle fordelene ved Co-Working fællesskabet og samtidig fuld mulighed for at skabe jeres eget unikke og fortrolige space. Fra tre personer og opefter. Oplagt til virksomheder der har behov for fire vægge og stadig ønsker at indgå i det store fællesskab. Nyd godt af stor fleksibilitet og flere muligheder. Leveres møbleret med hæve/sænke borde, stole mv. Nyd godt af formidabel indretning, alt i faciliteter, fantastisk frokost, enestående mødelokaler, et hav af sociale tiltag og en perfekt grobund for dig og din virksomhed.

København V·13. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

Fra kr. 4167

Velkommen til luksuskontorer med vandudsigt i æstetisk Københavner-stil. Er I en virksomhed der har brug for et møbleret kontor? Ønsker I at spare på tid og omkostninger til drift for i stedet at fordybe jer i arbejdet? Så bliv en del af vores kontorfælleskab. Vores kontorhotel byder på lejemål og løsninger i alle størrelser, hvor det er gjort nemt at tilknytte nyt- eller bytte kontor med dag-til-dag princip. Hos os har vi gjort det så enkelt som muligt for virksomheder at tilflytte, da alle vores kontorhoteller – som dette – bærer præg af en all-inclusive løsning. I praksis betyder det, at vores nye lejere blot skal tænke på, at give sig til at arbejde ved indflytning, for vi klarer alt det essentielle til opsætning at kontoret. Herunder: - Møbelpakke: skabe, borde, lamper, stole, etc. - Mødelokaler med bookingsystem. - Medarbejderrabat i vores egen Restaurant La Pausa. - IT – trådløst og Lan internet via CAT5e i hele bygningen. - Loungeområder med grønne planter og adgang til tekøkkener. - WelcomeBob - elektronisk velkomstsystem. - 24/7 adgang. - Ad libitum forbrug, kaffe, te, vand, etc. - Nemt at tilknytte nye kontorer fra dag-til-dag princip. - Kundens rimelige forbrug af elektricitet i lejemålet. - Varmeforsyning i lejemålet. - Kundens forholdsmæssige andel af skatter, afgifter herunder dækningsafgift. Vi lægger vægt på at lejerne har mulighed for at netværk på kryds og tværs, da vi er overbeviste om, at dette er noget der skaber værdi i vores diversificerede kontorsamfund. Hvis du er interesseret så kontakt os endelig til en uforpligtende fremvisning, så vi kan snakke nærmere om, hvilken løsning der passer til jer.

København N·13. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorlejemål i fredet ejendom med skøn udsigt til Ørstedsparken

Kontorlejemål i fredet ejendom med skøn udsigt til Ørstedsparken

Fra kr. 53488

- Charmerende lejemål på 389 m² i historisk fredet ejendom - Indrettet med kontorer i varierende størrelse - plads til 10-15 medarbejdere - Smuk udsigt til Ørstedsparken fra kontorerne - Få min. gang til Vesterport og Nørreport Station og p-kælder på Israels Plads - Overtages nyistandsat **Nyd den centrale beliggenhed og udsigt til Ørstedsparken** Velkommen til denne hyggelige oase midt i hjertet af Københavns Latinerkvarter – en fredet og historisk ejendom, der ikke blot huser lokaler, men fortæller en historie. Træd ind gennem portrummet, hvor der er adgang til hovedtrappen, samt elevator, som fører en op til lejemålet på 1. sal. Den rødmalede gård venter bagved, indbydende og fuld af sjæl. Det ledige lejemål består af 389 m² og er en kombination af større og mindre lokaler, mødelokale med mulighed for opdeling samt loungeområde. Indrettet med originale plankegulve, gamle charmerende detaljer som vægpaneler og stuk samt en god loftshøjde. Plads til ca. 10-15 medarbejdere, afhængig af indretning og behovet for mødelokaler. Fantastisk lysindfald fra de store vinduer. Der er 4 toiletter samt mindre køkken med mulighed for frokoststue i det smukke ovale lokale. Lejemålet er oplagt til virksomheden der har brug for mange cellekontorer, herunder advokater, revisorer samt andre virksomheder, hvor denne indretning er optimal. Der er fra den ene side af lejemålet smuk udsigt over Ørstedsparken, som udfolder sig i al sin pragt, med stor sø, monumenter og masser af træer og planter. Dette er ikke bare en udsigt, det er en daglig inspiration. Det hyggelige gårdmiljø inviterer til sociale øjeblikke og det er muligt at opsætte borde og bænke. Der er endvidere cykelparkering i gården. Lejemålet overtages nyistandsat.

København K·13. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorer, mødelokaler og Co-working i kreativt kontorfællesskab på Vesterbro

Kontorer, mødelokaler og Co-working i kreativt kontorfællesskab på Vesterbro

Fra kr.

Eget Kontor i SOHO eller NOHO Velkommen til SOHO og NOHO i Kødbyen. Her tilbyder vi et sted at skabe dit livsværk, og vi giver dig de rigtige håndtag at trække i. Oplev hvad god energi, de rigtige faciliteter og ekstraordinær service og indretning kan gøre for dit næste møde, event og din virksomhed. Eget kontor giver alle fordelene ved Co-Working fællesskabet og samtidig fuld mulighed for at skabe jeres eget unikke og fortrolige space. Fra tre personer og opefter. Oplagt til virksomheder der har behov for fire vægge og stadig ønsker at indgå i det store fællesskab. Nyd godt af stor fleksibilitet og flere muligheder. Leveres møbleret med hæve/sænke borde, stole mv. Nyd godt af formidabel indretning, alt i faciliteter, fantastisk frokost, enestående mødelokaler, et hav af sociale tiltag og en perfekt grobund for dig og din virksomhed. Herudover er der mulighed for leje af fast plads, mødelokaler og On-The Fly - Kontakt udlejer for yderligere information.

København V·13. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Serviceret kontorhotel med pladser fra 7990!

Serviceret kontorhotel med pladser fra 7990!

Fra kr.

Dette kontorhotel er beliggende på en eksklusiv adresse med udsigt til Øresund eller kig til Strandvejen. Kontorhotellet er indrettet i en hyggelig gammel bygning der er restaureret til nutidens standard og huser 20 kontorer på ml. 1-4 pladser som er veludstyrede med blandt andet hæve/sænke borde, telefonpasning, rengøring mm. inkluderet. Kontorerne er lyse og behagelige og har udsigt udover Øresund eller kig til Strandvejen. Ønsker I at bruge egen indretning kan dette naturligvis lade sig gøre, ellers vil kontorerne ved overtagelsen være møbleret i tidløst design. Der aflastes og holdes åbent på dine vegne, så du får friheden til at arbejde når og hvor det passer dig. En fleksibel ordning hvor du nemt og hurtigt kan udvide eller indskrænke efter behov. Desuden får I bemandet reception, modtagelse af jeres kunder, posthåndtering og telefonomstilling alle hverdage fra kl. 8 – 17. Samt adgang til sekretærhjælp, leje af mødelokaler mv. Der er gode parkeringsforhold på en stor P-plads umiddelbart bag bygningen. Kontorhotellet ligger godt placeret midt på 'Strøget' i Hellerup. I området er der masser af indkøbsmuligheder, caféer/restauranter. Der er ligeledes gode forbindelser med offentlig transport.

Hellerup·13. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

Fra kr. 16667

Velkommen til The Villa - luksuskontorer med vandudsigt i æstetisk Københavner-stil. Er I en virksomhed der har brug for et møbleret kontor? Ønsker I at spare på tid og omkostninger til drift for i stedet at fordybe jer i arbejdet? Så bliv en del af vores kontorfælleskab. Vores kontorhotel byder på lejemål og løsninger i alle størrelser, hvor det er gjort nemt at tilknytte nyt- eller bytte kontor med dag-til-dag princip. Hos os har vi gjort det så enkelt som muligt for virksomheder at tilflytte, da alle vores kontorhoteller – som dette – bærer præg af en all-inclusive løsning. I praksis betyder det, at vores nye lejere blot skal tænke på, at give sig til at arbejde ved indflytning, for vi klarer alt det essentielle til opsætning at kontoret. Herunder: - Møbelpakke: skabe, borde, lamper, stole, etc. - Mødelokaler med bookingsystem. - Medarbejderrabat i vores egen Restaurant La Pausa. - IT – trådløst og Lan internet via CAT5e i hele bygningen. - Loungeområder med grønne planter og adgang til tekøkkener. - WelcomeBob - elektronisk velkomstsystem. - 24/7 adgang. - Ad libitum forbrug, kaffe, te, vand, etc. - Nemt at tilknytte nye kontorer fra dag-til-dag princip. - Kundens rimelige forbrug af elektricitet i lejemålet. - Varmeforsyning i lejemålet. - Kundens forholdsmæssige andel af skatter, afgifter herunder dækningsafgift. Vi lægger vægt på at lejerne har mulighed for at netværk på kryds og tværs, da vi er overbeviste om, at dette er noget der skaber værdi i vores diversificerede kontorsamfund. Hvis du er interesseret så kontakt os endelig til en uforpligtende fremvisning, så vi kan snakke nærmere om, hvilken løsning der passer til jer.

København N·13. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

Fra kr. 8708

Velkommen til The Villa - luksuskontorer med vandudsigt i æstetisk Københavner-stil. Er I en virksomhed der har brug for et møbleret kontor? Ønsker I at spare på tid og omkostninger til drift for i stedet at fordybe jer i arbejdet? Så bliv en del af vores kontorfælleskab. Vores kontorhotel byder på lejemål og løsninger i alle størrelser, hvor det er gjort nemt at tilknytte nyt- eller bytte kontor med dag-til-dag princip. Hos os har vi gjort det så enkelt som muligt for virksomheder at tilflytte, da alle vores kontorhoteller – som dette – bærer præg af en all-inclusive løsning. I praksis betyder det, at vores nye lejere blot skal tænke på, at give sig til at arbejde ved indflytning, for vi klarer alt det essentielle til opsætning at kontoret. Herunder: - Møbelpakke: skabe, borde, lamper, stole, etc. - Mødelokaler med bookingsystem. - Medarbejderrabat i vores egen Restaurant La Pausa. - IT – trådløst og Lan internet via CAT5e i hele bygningen. - Loungeområder med grønne planter og adgang til tekøkkener. - WelcomeBob - elektronisk velkomstsystem. - 24/7 adgang. - Ad libitum forbrug, kaffe, te, vand, etc. - Nemt at tilknytte nye kontorer fra dag-til-dag princip. - Kundens rimelige forbrug af elektricitet i lejemålet. - Varmeforsyning i lejemålet. - Kundens forholdsmæssige andel af skatter, afgifter herunder dækningsafgift. Vi lægger vægt på at lejerne har mulighed for at netværk på kryds og tværs, da vi er overbeviste om, at dette er noget der skaber værdi i vores diversificerede kontorsamfund. Hvis du er interesseret så kontakt os endelig til en uforpligtende fremvisning, så vi kan snakke nærmere om, hvilken løsning der passer til jer.

København N·13. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fleksible kontorpladser ved Søerne med fri parkering

Fleksible kontorpladser ved Søerne med fri parkering

Fra kr. 2150

Utrolig velbeliggende og hyggeligt kontorfællesskab i København K, mellem Fredensbro og Dronning Louises Bro. Vi er et både afslappet og professionelt kontorfællesskab, med sociale arrangementer og god faglig sparring. Vi søger folk indenfor design, arkitektur, by, byggeri og anlæg. Her har vi et stærkt fagligt fællesskab med masser af samarbejder på kryds og tværs, og stor udveksling af arbejdsopgaver. Vores beboere er enkeltpersoner og mindre virksomheder. Du lejer én kontorplads med et hæve/sænke bord med kontorstol og bogkasser. Pris: 3.688 kr./mdr. Prisen er inkl. internet, rengøring, alarm og fri parkering på området. Kontorfællesskabet har egen tagterrasse med søudsigt og adgang til Kbh. Universitet’s kantinefaciliteter i nabobygningen – der er fri parkering på området Vi har også en afdeling Vest i det gamle DSB område, tæt på Vesterbro og Fisketorvet. Lejemålets energimærke er angivet til: E

København K·13. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

Fra kr. 15000

Velkommen til The Villa - luksuskontorer med vandudsigt i æstetisk Københavner-stil. Er I en virksomhed der har brug for et møbleret kontor? Ønsker I at spare på tid og omkostninger til drift for i stedet at fordybe jer i arbejdet? Så bliv en del af vores kontorfælleskab. Vores kontorhotel byder på lejemål og løsninger i alle størrelser, hvor det er gjort nemt at tilknytte nyt- eller bytte kontor med dag-til-dag princip. Hos os har vi gjort det så enkelt som muligt for virksomheder at tilflytte, da alle vores kontorhoteller – som dette – bærer præg af en all-inclusive løsning. I praksis betyder det, at vores nye lejere blot skal tænke på, at give sig til at arbejde ved indflytning, for vi klarer alt det essentielle til opsætning at kontoret. Herunder: - Møbelpakke: skabe, borde, lamper, stole, etc. - Mødelokaler med bookingsystem. - Medarbejderrabat i vores egen Restaurant La Pausa. - IT – trådløst og Lan internet via CAT5e i hele bygningen. - Loungeområder med grønne planter og adgang til tekøkkener. - WelcomeBob - elektronisk velkomstsystem. - 24/7 adgang. - Ad libitum forbrug, kaffe, te, vand, etc. - Nemt at tilknytte nye kontorer fra dag-til-dag princip. - Kundens rimelige forbrug af elektricitet i lejemålet. - Varmeforsyning i lejemålet. - Kundens forholdsmæssige andel af skatter, afgifter herunder dækningsafgift. Vi lægger vægt på at lejerne har mulighed for at netværk på kryds og tværs, da vi er overbeviste om, at dette er noget der skaber værdi i vores diversificerede kontorsamfund. Hvis du er interesseret så kontakt os endelig til en uforpligtende fremvisning, så vi kan snakke nærmere om, hvilken løsning der passer til jer.

København N·13. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontor med plads til 2 sidde pladser

Kontor med plads til 2 sidde pladser

Fra kr. 2500

Vi har en række arbejdspladser i delekontorer, som kan lejes på favorable standard iværksættervilkår. Som lejer af en kontorplads får du en fast plads på et kontor, der er indrettet med 2 arbejdspladser og deles med en anden lejer. Kontorerne er lyse og indrettet med Kontorbord, skuffesektion, kontorstol og reol, så du har mulighed for at opbevare dine arbejdsting fra dag til dag. Desuden har du adgang til gratis mødelokaler. Terrasse med borde og stole. Kontakt os for flere informationer eller en rundvisning. Pris pr. arbejdsplads i delekontor Kontorleje 2.500,- Inkl. møbelpakke Inkl. internetopkobling (fibernet) Inkl. rengøring Leje per måned 2.500,- kr. ekskl moms / mdr.

Aalborg·13. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Billig kontorplads i Teglværkshavnen

Billig kontorplads i Teglværkshavnen

Fra kr.

**Billig og superlækker kontorplads i Sydhavnen/Teglværkshavnen** På Frederikskaj 4 får du en billig og lækker kontorplads, fuldt møbleret med hæve/sænke bord, stol og reol/skab. Din kontorplads er placeret i et dynamisk kontorfællesskab, hvor du sidder sammen med andre spændende virksomheder, som allerede bor her. Kontorhotellet ligger lige ved Sjællandsbroen, bussen holder udenfor døren, S-toget er tæt på og Sluseholmens metrostation bliver din nabo til juni. Så kom og få en rundvisning i vores fantastiske hus. Vi glæder os til at se dig. For **kun** 2.896 kr./md. får du: - En fast kontorplads med hæve-/sænkebord, kontorstol, reol eller skab - Fibernetforbindelse på 1Gbit - Mulighed for privat VLAN/Community - Rengøring, el, vand, varme og alarm - Tekøkken med gratis kaffe, te, kakao - Adgang til gratis mødelokaler og samtalerum på etagen - Adgang 24/7 - Reception/gæstemodtagelse - Aflåst cykelparkering i kælder - Bad, omklædning, sauna - Gratis kajaklån fra maj til oktober - Udendørs firmaskilt Du kan tilkøbe: - Adgang til lækker buffet samt morgenmad på alle hverdage - P-plads - Mødelokaler op til 149 personer - Mødepakker på hverdage - Printmulighed - Professionel massageordning i bygningen **Cheap and super cool office space for rent at Frederikskaj 4, 2450 Copenhagen SV** Verified tenancy **Omly 2.896 kr. ** monthly rent per space/desk At Frederikskaj 4, 2450 Copenhagen SV you can rent a cheap og very cool open office spacee. Your office space is placed in a dynamic office together with other cool companies. The office space is right next to Sjællandsbroen, the bus is just outside the door, S-tog is close and Sluseholmens Metro station will be your neighbour in june. So come and get a guided tour in the our fantastic office house. We are looking forward to see you. **For only 2.896 kr./month you get:** - Your own adjustable desk, chair, shelves or a cabinet - 1 Gbit fibernet connection - Private VLAN/Community option - Cleaning services, electricity, heating, water and alarm system - Free coffee, tea and hot chocolate - Free access to meeting rooms - Access to the building 24/7 - Access for your guests via our Reception - Secure indoor bike parking - Shower/sauna facilities - Free use of kayaks from May-October. **Additional services that can be purchased include:** - Delicious lunch buffet and light breakfast on all weekdays - Parking space - Large meeting/conference room to accommodate up to 149 people - Meeting solutions on all weekdays - Printing option - Professional massage in the building

København SV·13. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
16 kvm. + 22 kvm. på Cikorievej 28, 5220 Odense SØ

16 kvm. + 22 kvm. på Cikorievej 28, 5220 Odense SØ

Fra kr.

Samlet udlejningsareal til disposition: 38 m2. Her til tillægges: - Meget funktionelt fælles konferencerum på 20 m2 med bord og 8 læderstole. Lokalet er indrettet med 80" farveskærm, lærred, projektor, whiteboard samt overheadprojektor. - Fælleskøkken med 6 spisepladser, køleskab, mikrobølgeovn, kaffemaskine og nødvendigt porcelæn og bestik. Lejemålet har fællestoilet og en mindre lounge. Mulighed for benyttelse af vor reception til modtagelse af forsendelser og pakker m.m.. Hele ejendommen er forsynet med alarm og videoovervågning. Lokalerne er beliggende på 1. sal. Gode og gratis parkeringsforhold. Husleje hhv. 1.715 kr/md. samt 2.843 kr./md. momsfrit. Aconto el/vand/fjernvarme anslået til 3.000 kr./år/lejemål. Depositum: 3 x husleje kr. Forudbetalt husleje: 2 x husleje Lejemålets energimærke er angivet til: D

Odense SØ·13. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontor i nedlagt fabrik midt i City

Kontor i nedlagt fabrik midt i City

Fra kr. 64922

- 486 m² kontor med plads til ca. 23-30 medarbejdere - Stor solrig terrasse foran lejemålet med borde og bænke - Højloftede lokaler med et industrielt udtryk - Få min. gang til Nørreport Station og Metro samt Gammel Strand Metro - Mange muligheder for parkering i p-huse lige ved lejemålet **Velkommen til Silkegade 3** Når man træder ind i det 486 m² store kontorlejemål, bliver man mødt af højloftede rum med store sprossede vinduespartier og smukke industrielle gulve. Lejemålet er fordelt på to etager, som er forbundet via flot sort jerntrappe. Indgangen til lejemålet sker enten fra Købmagergade 26 eller fra Silkegade overfor Illums p-kælder, via porten ved siden af Coffee Room. Herfra snor gården sig mellem kreative og rå kontorlejemål med spændende virksomheder, og ender ved en stor solrig terrasse foran ejendommen hvori lejemålet er beliggende. Lokalernes originale søjler er bibeholdt som vidne om ejendommens industrielle fortid og samtidig er der brugt kontrastfyldte materialer som garderobe og opbevaringsskabe i natur eg mod de rå betongulve på 1. sal. På samme måde er florlette gardiner med et blødt udtryk også sat op imod mødelokalernes glasvægge med stålrammer. Lejemålets energimærke er angivet til: C

København K·13. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontorlokale i Lyngby

Fuldt serviceret kontorlokale i Lyngby

Fra kr.

Eftertraget adresse på Lyngby Hovedgade, nord for Københavns centrum. Vi har til huse i en gammel historisk fabriksbygning ”Pritzels Fabrik” og tilbyder her et charmerende arbejdssted lige ud til Lyngby å og den gamle mølle fra det oprindelige Lyngby centrum, og stadig tæt på Lyngbys mange restauranter, butikker og caféer. Vores netværk inkluderer mange af Danmarks mest succesfulde iværksættere, start-ups og etablerede virksomheder og vi er rigtig stolte af, at levere den struktur og de services som hjælper med at øge vores kunders forretning. Samtidig hjælper vi vores kunder imellem at skabe et professionelt netværk af mangfoldige samarbejdspartnere. Vi har et brutto areal på over 500kvm og tilbyder stilfuld indrettede privatkontorer, coworking spaces og kontorfællesskaber i alle størrelser. Du vælger selv længden på din lejekontrakt og vi tilbyder fuld fleksibilitet. Vores kontorer er servicerede og vi regner i arbejdspladser, ikke kvm. Faciliteter inkluderet ved kontorleje: • Kontordomicil og vedligeholdelse af ejendommen • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang inkl tyverialarm og autoriseret brandalarm • Udstyret kontor med møbler (hæve/sænke bord, kontorstol, lampe, telefon og reol) • Udstyrede tekøkkener (the/kaffemaskine, opvaskemaskine, køleskab og service) • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception som blandt andet sørger for postmodtagelse og omdeling • Adgang til print og kopiering • Administrativ service samt mulighed for telefonpasning • It-sikkerhedssystem, trådløst internet og patchkabling til IT Vores a la carte udbud, som kan tilvælges på time eller dagsbasis, er bredt. Vores mødelokaler er fuldt udstyrede samt indrettede med bl.a. designermøbler og projektor, og vi har mulighed for at tilbyde lækker catering og frokostordning. Vi hjælper hvor muligt med at finde en parkeringsløsning. Du bliver automatisk en del af et større dansk netvæk med fri adgang til 17 attraktive beliggenhder, strategisk placeret i og omkring københavn Priser fra 555kr / måned og op. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Kongens Lyngby·13. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorer, mødelokaler og Co-working i kreativt kontorfællesskab på Vesterbro

Kontorer, mødelokaler og Co-working i kreativt kontorfællesskab på Vesterbro

Fra kr. 3500

Eget Kontor i SOHO eller NOHO Velkommen til SOHO og NOHO i Kødbyen. Her tilbyder vi et sted at skabe dit livsværk, og vi giver dig de rigtige håndtag at trække i. Oplev hvad god energi, de rigtige faciliteter og ekstraordinær service og indretning kan gøre for dit næste møde, event og din virksomhed. Eget kontor giver alle fordelene ved Co-Working fællesskabet og samtidig fuld mulighed for at skabe jeres eget unikke og fortrolige space. Fra tre personer og opefter. Oplagt til virksomheder der har behov for fire vægge og stadig ønsker at indgå i det store fællesskab. Nyd godt af stor fleksibilitet og flere muligheder. Leveres møbleret med hæve/sænke borde, stole mv. Nyd godt af formidabel indretning, alt i faciliteter, fantastisk frokost, enestående mødelokaler, et hav af sociale tiltag og en perfekt grobund for dig og din virksomhed. Herudover er der mulighed for leje af fast plads, mødelokaler og On-The Fly - Kontakt udlejer for yderligere information.

København V·13. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Unikke kontorlokaler og Co-working udlejes i Kødbyen, København V

Unikke kontorlokaler og Co-working udlejes i Kødbyen, København V

Fra kr.

Eget Kontor i SOHO eller NOHO Velkommen til SOHO og NOHO i Kødbyen. Her tilbyder vi et sted at skabe dit livsværk, og vi giver dig de rigtige håndtag at trække i. Oplev hvad god energi, de rigtige faciliteter og ekstraordinær service og indretning kan gøre for dit næste møde, event og din virksomhed. Eget kontor giver alle fordelene ved Co-Working fællesskabet og samtidig fuld mulighed for at skabe jeres eget unikke og fortrolige space. Fra tre personer og opefter. Oplagt til virksomheder der har behov for fire vægge og stadig ønsker at indgå i det store fællesskab. Nyd godt af stor fleksibilitet og flere muligheder. Leveres møbleret med hæve/sænke borde, stole mv. Nyd godt af formidabel indretning, alt i faciliteter, fantastisk frokost, enestående mødelokaler, et hav af sociale tiltag og en perfekt grobund for dig og din virksomhed.

København V·13. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM

KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM

Fra kr. 15000

Velkommen til The Villa - luksuskontorer med vandudsigt i æstetisk Københavner-stil. Er I en virksomhed der har brug for et møbleret kontor? Ønsker I at spare på tid og omkostninger til drift for i stedet at fordybe jer i arbejdet? Så bliv en del af vores kontorfælleskab. Vores kontorhotel byder på lejemål og løsninger i alle størrelser, hvor det er gjort nemt at tilknytte nyt- eller bytte kontor med dag-til-dag princip. Hos os har vi gjort det så enkelt som muligt for virksomheder at tilflytte, da alle vores kontorhoteller – som dette – bærer præg af en all-inclusive løsning. I praksis betyder det, at vores nye lejere blot skal tænke på, at give sig til at arbejde ved indflytning, for vi klarer alt det essentielle til opsætning at kontoret. Herunder: - Møbelpakke: skabe, borde, lamper, stole, etc. - Mødelokaler med bookingsystem. - Medarbejderrabat i vores egen Restaurant La Pausa. - IT – trådløst og Lan internet via CAT5e i hele bygningen. - Loungeområder med grønne planter og adgang til tekøkkener. - WelcomeBob - elektronisk velkomstsystem. - 24/7 adgang. - Ad libitum forbrug, kaffe, te, vand, etc. - Nemt at tilknytte nye kontorer fra dag-til-dag princip. - Kundens rimelige forbrug af elektricitet i lejemålet. - Varmeforsyning i lejemålet. - Kundens forholdsmæssige andel af skatter, afgifter herunder dækningsafgift. Vi lægger vægt på at lejerne har mulighed for at netværk på kryds og tværs, da vi er overbeviste om, at dette er noget der skaber værdi i vores diversificerede kontorsamfund. Hvis du er interesseret så kontakt os endelig til en uforpligtende fremvisning, så vi kan snakke nærmere om, hvilken løsning der passer til jer.

København N·13. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorer, mødelokaler og Co-working i kreativt kontorfællesskab på Vesterbro

Kontorer, mødelokaler og Co-working i kreativt kontorfællesskab på Vesterbro

Fra kr.

Eget Kontor i SOHO eller NOHO Velkommen til SOHO og NOHO i Kødbyen. Her tilbyder vi et sted at skabe dit livsværk, og vi giver dig de rigtige håndtag at trække i. Oplev hvad god energi, de rigtige faciliteter og ekstraordinær service og indretning kan gøre for dit næste møde, event og din virksomhed. Eget kontor giver alle fordelene ved Co-Working fællesskabet og samtidig fuld mulighed for at skabe jeres eget unikke og fortrolige space. Fra tre personer og opefter. Oplagt til virksomheder der har behov for fire vægge og stadig ønsker at indgå i det store fællesskab. Nyd godt af stor fleksibilitet og flere muligheder. Leveres møbleret med hæve/sænke borde, stole mv. Nyd godt af formidabel indretning, alt i faciliteter, fantastisk frokost, enestående mødelokaler, et hav af sociale tiltag og en perfekt grobund for dig og din virksomhed. Herudover er der mulighed for leje af fast plads, mødelokaler og On-The Fly - Kontakt udlejer for yderligere information.

København V·13. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

Fra kr. 6250

Velkommen til luksuskontorer med vandudsigt i æstetisk Københavner-stil. Er I en virksomhed der har brug for et møbleret kontor? Ønsker I at spare på tid og omkostninger til drift for i stedet at fordybe jer i arbejdet? Så bliv en del af vores kontorfælleskab. Vores kontorhotel byder på lejemål og løsninger i alle størrelser, hvor det er gjort nemt at tilknytte nyt- eller bytte kontor med dag-til-dag princip. Hos os har vi gjort det så enkelt som muligt for virksomheder at tilflytte, da alle vores kontorhoteller – som dette – bærer præg af en all-inclusive løsning. I praksis betyder det, at vores nye lejere blot skal tænke på, at give sig til at arbejde ved indflytning, for vi klarer alt det essentielle til opsætning at kontoret. Herunder: - Møbelpakke: skabe, borde, lamper, stole, etc. - Mødelokaler med bookingsystem. - Medarbejderrabat i vores egen Restaurant La Pausa. - IT – trådløst og Lan internet via CAT5e i hele bygningen. - Loungeområder med grønne planter og adgang til tekøkkener. - WelcomeBob - elektronisk velkomstsystem. - 24/7 adgang. - Ad libitum forbrug, kaffe, te, vand, etc. - Nemt at tilknytte nye kontorer fra dag-til-dag princip. - Kundens rimelige forbrug af elektricitet i lejemålet. - Varmeforsyning i lejemålet. - Kundens forholdsmæssige andel af skatter, afgifter herunder dækningsafgift. Vi lægger vægt på at lejerne har mulighed for at netværk på kryds og tværs, da vi er overbeviste om, at dette er noget der skaber værdi i vores diversificerede kontorsamfund. Hvis du er interesseret så kontakt os endelig til en uforpligtende fremvisning, så vi kan snakke nærmere om, hvilken løsning der passer til jer.

København N·13. maj.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Side:
af 2