MAHLE Ölfilter Ø 41,5 mm (OX 36D) für BMW MOTORCYCLES R 80 100

MAHLE Ölfilter Ø 41,5 mm (OX 36D) für BMW MOTORCYCLES R 80 100

138,34 kr.

Kfzteile24På lagerFra PriceRunner
    Sponsoreret
    316D/116D N47D20C Km. 244.000 C46970 BMW E81 E82 E87LCI E88 E90LCI E91LCI X1 (E84)

    316D/116D N47D20C Km. 244.000 C46970 BMW E81 E82 E87LCI E88 E90LCI E91LCI X1 (E84)

    21.250 kr.

    Model: 316D 2,0L N47D20C Hk: 116 Årg: 2009 Gear: Manuel Kan monteres i modeller både med manuel og automatgear. Bliver leveret uden turbo. Gældende originalnummer på denne motor: 11002157056 11002157055 Der ydes 6. måneders Garanti på blok og topstykke U/Løn. Motoren levers som regel uden udstyr med mindre andet er aftalt, gratis medleveret dele samt følgeskader på disse omfattes ikke af reklamationsretten. På denne motortype skal knastkædesæt udskiftes inden montering af motoren, der ydes ikke garanti på motoren, heller ikke blok og topstykke, hvis dette ikke gjort. Vi kan være behjælpelige med kædeskift inden motoren leveres Pris på 5500,- + moms. Model: 316D 2,0L N47D20C Hk: 116 Årg: 2009 Gear: Manuel Kan monteres i modeller både med manuel og automatgear. Bliver leveret uden turbo. Gældende originalnummer på denne motor: 11002157056 11002157055 Der ydes 6. måneders Garanti på blok og topstykke U/Løn. Motoren levers som regel uden udstyr med mindre andet er aftalt, gratis medleveret dele samt følgeskader på disse omfattes ikke af reklamationsretten. På denne motortype skal knastkædesæt udskiftes inden montering af motoren, der ydes ikke garanti på motoren, heller ikke blok og topstykke, hvis dette ikke gjort. Vi kan være behjælpelige med kædeskift inden motoren leveres Pris på 5500,- + moms.

    Nordborg·søn.·Schmiedmann Nordborg A/S

    1.8d/116d/118d/316/318D N47N Km. 277.950 K23146 BMW E90LCI E91LCI X1 (E84) F20 F30 F31 F21 F34GT F22

    1.8d/116d/118d/316/318D N47N Km. 277.950 K23146 BMW E90LCI E91LCI X1 (E84) F20 F30 F31 F21 F34GT F22

    24.375 kr.

    Model: 316D N47N 2.0 N47D20C Hk/KW: 116/85 Årg: 12/2010 Gear: Manuel Sælges uden garanti på turbo Sælges komplet med pumpe / Dyser Der ydes 6. måneders Garanti på blok og topstykke U/Løn. Motoren levers som regel uden udstyr med mindre andet er aftalt, gratis medleveret dele samt følgeskader på disse omfattes ikke af reklamationsretten. På denne motortype skal knastkædesæt udskiftes inden montering af motoren, der ydes ikke garanti på motoren, heller ikke blok og topstykke, hvis dette ikke gjort. Vi kan være behjælpelige med kædeskift inden motoren leveres Pris på 5550,- + moms. Gældende originalnummer på denne motor: 11002467138 11002239787 11002239786 Alternative numre som motoren er kompatibel med: 11002220831 11002220832 11002220833 11002220835 11002222759 11002222760 11002222761 11002222762 11002239786 11002239787 11002239788 11002239789 11002239786 11002239787 11002467138 11002354665 11002354664 Motor demonteret fra A887791 BMW 3' E91 LCI 316d N47N 12.10.2010 Så der kan være dele der skal flyttes rundt. Send os en Email til [email protected] med stelnummer og få oplyst hvor meget der skal genbruges. Eller giv os et kald på 74491180. DEN GAMLE MOTOR SKAL SENDES RETUR FOR DEPOSITUM Model: 316D N47N 2.0 N47D20C Hk/KW: 116/85 Årg: 12/2010 Gear: Manuel Sælges uden garanti på turbo Sælges komplet med pumpe / Dyser Der ydes 6. måneders Garanti på blok og topstykke U/Løn. Motoren levers som regel uden udstyr med mindre andet er aftalt, gratis medleveret dele samt følgeskader på disse omfattes ikke af reklamationsretten. På denne motortype skal knastkædesæt udskiftes inden montering af motoren, der ydes ikke garanti på motoren, heller ikke blok og topstykke, hvis dette ikke gjort. Vi kan være behjælpelige med kædeskift inden motoren leveres Pris på 5550,- + moms. Gældende originalnummer på denne motor: 11002467138 11002239787 11002239786 Alternative numre som motoren er kompatibel med: 11002220831 11002220832 11002220833 11002220835 11002222759 11002222760 11002222761 11002222762 11002239786 11002239787 11002239788 11002239789 11002239786 11002239787 11002467138 11002354665 11002354664 Motor demonteret fra A887791 BMW 3' E91 LCI 316d N47N 12.10.2010 Så der kan være dele der skal flyttes rundt. Send os en Email til [email protected] med stelnummer og få oplyst hvor meget der skal genbruges. Eller giv os et kald på 74491180. DEN GAMLE MOTOR SKAL SENDES RETUR FOR DEPOSITUM

    Nordborg·lør.·Schmiedmann Nordborg A/S

    318d N47 N47D20C Km. 239.690 K24487 BMW E81 E82 E87LCI E88 E90LCI E91LCI X1 (E84)

    318d N47 N47D20C Km. 239.690 K24487 BMW E81 E82 E87LCI E88 E90LCI E91LCI X1 (E84)

    19.375 kr.

    Model: 316D 2,0L N47D20C Hk: 143 Årg: 2009 Gear: Auto Kan monteres i modeller både med manuel og automatgear. Bliver leveret uden turbo. Gældende originalnummer på denne motor: 11002157056 11002157055 Fra: A681966 BMW 3' E90 LCI 318d N47 27.07.2009 Der ydes 6. måneders Garanti på blok og topstykke U/Løn. Motoren levers som regel uden udstyr med mindre andet er aftalt, gratis medleveret dele samt følgeskader på disse omfattes ikke af reklamationsretten. På denne motortype skal knastkædesæt udskiftes inden montering af motoren, der ydes ikke garanti på motoren, heller ikke blok og topstykke, hvis dette ikke gjort. Vi kan være behjælpelige med kædeskift inden motoren leveres Pris på 5500,- + moms. Model: 316D 2,0L N47D20C Hk: 143 Årg: 2009 Gear: Auto Kan monteres i modeller både med manuel og automatgear. Bliver leveret uden turbo. Gældende originalnummer på denne motor: 11002157056 11002157055 Fra: A681966 BMW 3' E90 LCI 318d N47 27.07.2009 Der ydes 6. måneders Garanti på blok og topstykke U/Løn. Motoren levers som regel uden udstyr med mindre andet er aftalt, gratis medleveret dele samt følgeskader på disse omfattes ikke af reklamationsretten. På denne motortype skal knastkædesæt udskiftes inden montering af motoren, der ydes ikke garanti på motoren, heller ikke blok og topstykke, hvis dette ikke gjort. Vi kan være behjælpelige med kædeskift inden motoren leveres Pris på 5500,- + moms.

    Nordborg·9. maj.·Schmiedmann Nordborg A/S

    En motor er en maskine, der omdanner energi fra et brændstof til bevægelse. I en bil bruger man primært benzin som brændstof, men dieselmotorer findes også. En motors arbejde kan deles ind i tre dele: Indsprøjtning, compression og eksplosion. Brændstoffet sprøjtes ind i motoren under højt tryk, så det bliver presset sammen. Når det har nået den rigtige temperatur, antænder det og forbrænder sig selv. Dettegiver et tryk på cylinderrøret, der får kulbens skive til at trække sig sammen. Når trykket er stort nok, eksploderer kulbens brændstof og driver tandhjulene frem.