Hyundai Tucson 1,6 PHEV N-Line aut. 4WD

Hyundai Tucson 1,6 PHEV N-Line aut. 4WD

309.900 kr.

PHEV N-Line aut. 4WD, 2022, Sortmetal, 5 døre, 80000 km, ny 2022 model plug-in hybrid i topudgaven N-Line AWD, aut.gear/tiptronic, prisen er incl. nr.plader og leveringsomk., aftag. træk, fuld led forlygter, led kørelys, parkeringssensor for/bag samt bakkamera, adaptiv fartpilot, digitalt cockpit, el betjent bagklap, 2 zone klima, 19" alufælge, læder/alcantara indtræk, navigation, apple carplay, android auto, bluetooth, bluelink, sædevarme for/bag, regnsensor, nøglefri betjening, kørecomputer, armlæn, isofix, kopholder, el-klapbare sidespejle, lædermultirat med gearskiftepaler og varme, mørktonede ruder i bag, vognbaneassistent, blindvinkelsassistent, automatisk nødbremsesystem, skiltegenkendelse, fjernlysassistent, el-rækkevidde opgivet til 62 km. ( WLTP ), tagræling, downhill control, ratstyret stereo med usb indg. og dab radio, babagerumsbakke og gitter, samt meget mere, 6 airbags, service ok, forsat fabriksgaranti, billig finansiering tilbydes ¤ Levering i hele landet imod mindre merpris. ¤ Komplet mekanisk samt kosmetisk klargøring ¤ Mulighed for optil 3 års udvidet garanti ¤ Mulighed for fejlfri fdm- eller Applus brugtbilstest ¤ Skriftlig km.Garanti ¤ Restgældsgaranti ¤ Medlem af Autobranchen Danmark, Silkeborg Bilernes By ¤ Toprating på Trustpilot ¤ Mere end 65 års erfaring med brugte biler ¤ Se mere på www.autoforum-silkeborg.dk

Silkeborg·15. maj.·silkeborg-autoforum.dk

Hyundai Tucson er en kompakt crossover SUV (C), der er fremstillet af Hyundai siden 2004. Den blev også kaldt Hyundai ix35 fra 2009 til 2015. Tucson er blevet produceret i modelårene 2005 til nu. Den er i øjeblikket i sin anden generation. Den første generation kunne fås som en forhjulstrukket eller firehjulstrukket bil. Den anden generation fås kun som firehjulstrukket bil. Tucson blev designet af Hyundai i Sydkorea og udviklet i et samarbejde mellem virksomhedens designstudier i Namyang, Hwaseong, Californien (USA) og Frankfurt. Tucson anvender et uafhængigt affjedringssystem på både for- og bagakslen for at levere overlegen køreegenskaber og samtidig minimere rulning af karrosseriet selv ved høje hastigheder.