Opus 66 panelunderlag tripel 2 tænding hvid

EL-Grossisten Fra PriceRunner

Opus 66 panelunderlag tripel 2 tænding hvid

399,04På lager

Opus 66 stikkontakt udvendig tripel hvid 2 tænding

EL-Grossisten Fra PriceRunner

Opus 66 stikkontakt udvendig tripel hvid 2 tænding

289,86På lager

Opus 66 stikkontakt planf. trippel 2 tænding  hvid

EL-Grossisten Fra PriceRunner

Opus 66 stikkontakt planf. trippel 2 tænding hvid

277,79På lager

Cherry Bomb racer kostume

Fest og farver Fra PriceRunner

Cherry Bomb racer kostume

490,00På lager

Minarelli p4 motor

Minarelli p4 motor

5.500 kr.

Total renoveret Minarelli p4 motor . alle lejer bøsninger og olie seals skiftet . Ny racer krumtap .Cylinder og motorblok er Tum 205 . Blomben er fjernet Monteret med Kokusan lign 12 volt tændings anlæg . med 12v udgangs regulator ,Det betyder sikker og konstant strømforsyning . desuden udgang til omdrejnings tæller og til batteri opladning , Motoren kører meget godt unden vibrationer god tomgamg , Er monteret i prøvestand , således den høres og prøves . Evt kan minarelli p4 tages i bytte .

Rødekro·7. apr.·

1991 Puch Maxi 2 gear

1991 Puch Maxi 2 gear

19.995 kr.

PUCH MAXI 2 GEAR FRA 1991 19.995kr, eller byd Den er stort set samlet og klar til at fyre op (igen) – næsten. Den har fået en ny (brugt) kobling, efter den gamle besluttede at tage en ufrivillig pause fra livet. Nu mangler den bare at blive samlet korrekt og ligeledes justeret - jeg har alt som skal bruges dertil, så er du fiks på fingrene, så er den kørende samme dag. - Dog skal du selv stå for at købe og montere en passende tænding, da den nuværende MVT-tænding IKKE medfølger (kan medfølge for +1800 kr). Derudover skal der også lige trylles lidt med lyset. Motoren er en renoveret udenlandsk Maxi ZA50-motor med 2 automatiske gear – nu strammere og skarpere end en jyde, der vogter sin dankortkode i Bilka. Hele maskineriet har fået nye lejer og simmeringe over det hele, så den snurrer som en mis. Den har fået monteret en ny(brugt) kobling og har ligeledes fået hvide (ekstra stærke) skifteklodser, så gearskiftene sidder lige i skabet. Cylinderen er en sprød Polini 65cc membrancylinder, der sammen med det planede topstykke sørger for, at hver eneste eksplosionskraft udnyttes maksimalt. Brændstoffet hældes ind via en Dell'Orto SHA 15/15-karburator, og når først den får luft under vingerne, bliver det skudt afsted gennem en Bullet Race Evo 1-udstødning i den rå, ubehandlede version – præcis som en ægte vildbasse foretrækker det. Topfart ca 85 inden den tidligere kobling røg. Stellet er et dansk 2-gears stel med årgangsbogstav G (1991 – Puch/Piaggio stel), monteret med en forstærket lav EBR-forgaffel for bedre stabilitet. Bagtil sidder der 300 mm bagstøddæmpere, som giver en komfortabel køreoplevelse. Maskinen kører på 17” stjernefælge med fastelejer, og Michelin M45 2.25-dæk, der sikrer et godt vejgreb. Derudover er der fodbremse samt en praktisk tankbagagebærer med stropper til fastspænding af eventuel bagage. Sælges udelukkede da jeg ikke har tiden til at få den lavet færdig, men har ikke travlt med at få den solgt.

Højer·tor.·