Galleri annoncer
Moto Guzzi 850 T4

Moto Guzzi 850 T4

24.900 kr.

NU NYSYNET 25. juli 2024. Moto Guzzi 850 T4 i teknisk god stand. Jeg får ikke kørt på den, og derfor er den til salg. Den har veteranstatus og de årlige omkostninger til vægtafgift og kaskoforsikring kan holdes omkring kr. 800,-. Motorcyklen er i sin helhed opbygget helt som de andre gl. store Guzzier, Le Mans, California, SP 1000 m.fl. Motoren er kendetegnet ved sin gode trækkraft og den æder bare km efter km med 4000 omdr. og 110 km/t. Modellen ses ofte anvendt som trækkraft for sidevogn. Sædehøjden er ret lav, så de fleste kan nemt nå jorden med begge ben. Den har integralbremser således at 30 % af fodbremsetryk går til den bageste skive og 70 % til en af de forreste. Model T4 blev kun fremstillet i årene 1980-83 og adskiller sig mest fra T3 ved at have støbte hjul og i forhold til T5 ved at den har 18" hjul. Kopier evt. disse link, hvor du kan se og høre motorcyklen. https://youtu.be/oj-gLfZiti4 og https://youtu.be/LmY1_41L-P4. Flere fotos kan sendes på mail.

Jelling·i går·

Moto Guzzi Falcone Nuovo Civile

Moto Guzzi Falcone Nuovo Civile

59.900 kr.

Moto Guzzi, model Falcone, Nuovo Civile. Meget sjældent set i DK. Samlerobjekt, der kan tåle at blive brugt. Dokumentation for egnethed til sidevogn. Omkring 1978 import fra Italien til Tyskland. Kørt i Nordtyskland, hvor den i 1992 gennemgik omfattende renovering, herunder forøgelse fra 499 til 570 ccm og udstyret med dobbelttænding (to tændrør) Dokumenteret ved faktura på ca. 15000 DM. Import til DK i 2004 samme ejer til 2021, hvor jeg købte den. I 2013 havde den kørt 17000 km. Januar 2021 havde den kørt 19587. Kmstand nu 20310. Motorcyklen er i teknisk fremragende stand. Nye bremsebelægninger foran. Har nu holdt stille i maskinhuset i snart 3/4 år og trænger til vask og en pudseklud. Med den rette indsigt er den meget nem at starte på kickstarter. Den har også dynastart, men funktionen kræver fuldt opladet batteri eller noget der ligner. Gearskifte på højre side. 1. gear er ret højt og ud fra omdr.tal tror man længe, at man er startet i 2.gear. Den kan sagtens følge med på motorvej, men er helt klart sjovest at køre på lande- og biveje. Grundet sin sjældenhed er den meget svær at prissætte. Modellen er efterspurgt i Tyskland og der medfølger en stor stak spændende dokumenter omkring dens historik. Foto af italiensk reg.attest indsat her. Hvis du ikke kender modellen, så søg på youtube.

Jelling·3. aug.·