Tre gode råde til den nye virksomhedsejer

// Annoncørbetalt indhold

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold
Hvad end det er fordi du netop har overtaget en virksomhed, eller du har startet noget nyt op, helt fra bunden, og du er lige så erfaringsløs, så er du kommet til det rette sted. Her får du nemlig tre gode råd, du kan bruge som virksomhedsejer!

Start en hjemmeside
Hvis ikke virksomheden allerede har en hjemmeside af en art, så handler det om at få det startet op i en fart. Flere og flere ting foregår over nettet disse dage, og det er derfor bestemt heller ikke en dum måde at føre virksomheden frem på. Med en hjemmeside får du et hav af muligheder, som ellers ville være lukkede. Er din virksomhed én, der sælger produkter, måske nu fra en eller flere forskellige butikker, så kan en hjemmeside være oplagt til at opstarte onlinesalg af produkterne.

Det er ikke ens betydende med at butikken skal lukke ned, blot at du får flere muligheder for at tjene penge – og det er da ikke en dårlig ting. Er din virksomhed mere en, der sælger en service frem for et produkt, kan hjemmesiden stadig være yderst behjælpelig. Her kan du da i stedet forklare hvem du er, hvad virksomheden går ud på og hvad en eventuel kunde vil få ud af din service. Det er en form for visitkort, der kan indeholde alt det du ønsker, og mere til. Desuden er det også nemt for tilfredse kunder at dele din virksomhed videre til andre, da det blot handler om at sende et link.

Reklamer for din virksomhed
Hvis du får en hjemmeside op og kører, så handler det eller bare om at bruge internettet til at reklamere for den, så meget som muligt. Du kan blandt andet få hjælp fra et Google ads bureau til at annoncere vha. google ads. Med kompetent hjælp fra et google ads bureau kan du få de laveste klikpriser, samt gøre brug at den måske bedste platform til at anskaffe nye kunder. Det er ikke helt nemt at sætte sig ind i, hvorfor et google ads bureau, der gør det meste for dig, er vejen frem.

Hyr og værn om gode medarbejdere
Sjældent kan man drive en virksomhed selv, hvorfor gode medarbejdere er et absolut must. Når først du lokaliserer og får hyret de rigtige mennesker, så vær omhyggelig med at værne omkring dem og deres trivsel på jobbet. God arbejdskraft og loyalitet hænger ikke på træerne.
Denne artikel indeholder sponsoreret indhold 

Om annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør. Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites. Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.
Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde. Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.