Sådan kommer du i gang med dit CMS

// Annoncørbetalt indhold

 Denne artikel indeholder sponsoreret indhold
Der er mange, der er i tvivl om, hvilket CMS de skal vælge, når de vil i gang online – og det er noget, der gælder, hvad end der er tale om en webshop eller et website. Sikkert er det dog, at alle ønsker et system, der er brugervenligt og intuitivt at have med at gøre. Og bedst af alt bør det være muligt at styre selv.
Og det er da heldigvis også muligt for dig. Du skal bare tage et kig på de muligheder, der byder sig med CMS’et, Umbraco.
Vælg et open source system
Der er nemlig flere fordele ved Umbraco.
For det første er der tale om et open source system. Det betyder, at der er en åben API, hvorfor du selv kan udvikle det, du har behov for, hvis en af de mange standardløsninger ikke lever op til dine behov, ønsker og krav. Derudover er der ingen licens til udbyderen, hvorfor du kan komme i gang for et lille budget.
Alt i alt er der således tale om et billigt CMS – eller også bliver det kun så dyrt, som du selv gør det til med de udviklinger, du mener, der skal til for at opfylde alle dine forventninger til din online løsning.
Udnyt et headless CMS
Har du i forvejen taget forskellige online løsninger til dig, kan det være en fordel at gør brug af Umbraco. CMS’et erkender nemlig, at du kan have behov for at gøre brug af andre systemer for at få den løsning, som passer bedst på din forretning og for at få mest muligt ud af features og funktioner, som kan være givende for dig. Derfor kan Umbraco integreres med en lang række andre systemer.
Og du kan endda bruge det som et headless CMS. Det betyder, at du kan gøre brug af én samlet back-end til alt dit content. Dermed bibeholder du overblikket og gør det lettere for dine indholdsskabere at sprede indhold til en række kanaler på én gang.
Kontakt dit Umbraco bureau
Men det er langt fra de eneste fordele ved Umbraco, hvorfor du bør kontakte et Umbraco bureau for på den måde at få et nærmere syn for sagen. På den måde sikrer du ikke blot den bedste vejledning, men også den support, der sørger for, at du ikke bare kommer godt fra start med dit Umbraco site, men også at det bliver vedligeholdt og opdateret på den bedst mulige måde.
Denne artikel indeholder sponsoreret indhold 

Om annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør. Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites. Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.
Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde. Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.